• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Japie.G schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ik heb bij Apple gekocht 😉 Als andere toestellen dit euvel niet hebben ja dit absoluut WEL een reden om te ruilen.

Het is ook niet echt een stotter, echt gewoon een heel klein hick-upje in animaties, die ik op mijn 6 absoluut niet zag!

Helaas bij de mediamarkt geen demotoestellen om te proberen. Ga er inderdaad van uit dat het een software dingetje is. Maar dan zou iedereen dit moeten hebben. Heeft ook iedereen dit? Ik heb niemand horen zeggen dat ze t absoluut niet hebben...
Vergeet niet dat de 6S en 6S+ dat in het begin ook hadden, maar dat het na een paar dagen weg was. Er moest schijnbaar toch nog wat op de achtergrond gebeuren in de eerste dagen.

Overigens vind ik het raar dat apple zegt dat de 3,5mm jack outdated is en dat die aansluiting niet meer nodig is, maar van de andere kant geven ze wel een lightning-3,5mm kabeltje mee, waarmee ze eigenlijk zeggen dat je hem nog wel nodig hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 17-09-2016 12:00 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hebben er meer mensen het idee dat het scherm van de i7 veel dimmer is dan die van de i6? Tevens is de kleur ook heel wat geler (al ziet dat er wel mooi uit).

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Novarion schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:56:
Wie helpt me uit de brand.

Ik mis veel contacten. Contacten worden gewoon vanaf het oude toestel opgeslagen in iCloud, net als agenda, notities etc.

Ik heb de 7 geconfigureerd als nieuwe iPhone geen iCloud-backup. Om weer even fris te beginnen. Nu wordt alles netjes synchroniseerd vanuit iCloud. Agenda en notities zie ik dus allemaal. Maar contacten lijkt een ruime meerderheid van te ontbreken.
Even uitschakelen en inschakelen dat de contacten gesynct moeten worden.
Verder wel je mail e.d. toegevoegd? Bij mij staat 80% namelijk in mijn e-mailaccount blijkt :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik krijg hem over een uur. :) wat is de beste backup restore mogelijkheid? Backup via icloud en dan restore? Ik las hierboven dat ik eerst de 7 als nieuwe phone moet registereren en dan update en dan pas restore. Klopt dit?

Ik wil dat alles mee gaat, vooral whatsapp history

[ Voor 10% gewijzigd door Tennisbal op 17-09-2016 12:24 ]

• Mauser.NET
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 09:29
Eerst als nieuwe iPhone configureren hoeft alleen maar als je al op iOS 10.0.1 zat toen je de backup maakte... Je kan namelijk niet een backup van een hogere iOS versie terug zetten op een oudere en op de nieuwe iPhone 7 staat iOS 10.0... een versie die in de fabriek er op is gezet, waarschijnlijk nog voordat iOS 10 officieel uit kwam... dat was namelijk gelijk versie 10.0.1.

• Dennischo
  • Niet online
Mauser.NET schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:35:
Eerst als nieuwe iPhone configureren hoeft alleen maar als je al op iOS 10.0.1 zat toen je de backup maakte... Je kan namelijk niet een backup van een hogere iOS versie terug zetten op een oudere en op de nieuwe iPhone 7 staat iOS 10.0... een versie die in de fabriek er op is gezet, waarschijnlijk nog voordat iOS 10 officieel uit kwam... dat was namelijk gelijk versie 10.0.1.
Hmm, bij mij ging ie zelf updaten tijdens de iOS 10.0.1 iCloud backup restore :)

• Tennisbal
Mauser.NET schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:35:
Ok perfect, scheelt een hoop gedoe. Ik kom van 5s v9

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Novarion schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:56:
Wie helpt me uit de brand.

Ik mis veel contacten. Contacten worden gewoon vanaf het oude toestel opgeslagen in iCloud, net als agenda, notities etc.

Ik heb de 7 geconfigureerd als nieuwe iPhone geen iCloud-backup. Om weer even fris te beginnen. Nu wordt alles netjes synchroniseerd vanuit iCloud. Agenda en notities zie ik dus allemaal. Maar contacten lijkt een ruime meerderheid van te ontbreken.
Duurt volgens mij altijd even
ik heb een encrypted iTunes backup gemaakt van mijn laatste iPhone en deze gisterenochtend teruggezet op mijn nieuwe iPhone 7.

Werkt fantastisch, zo'n encrypted backup; alle instellingen/logins (wachtwoorden) neemt ie 1 op 1 over. Hoefde vrijwel niets meer (opnieuw) in stellen (zoals wachtwoorden) op mijn nieuwe 7.

• Tennisbal
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:47:
ik heb een encrypted iTunes backup gemaakt van mijn laatste iPhone en deze gisterenochtend teruggezet op mijn nieuwe iPhone 7.

Werkt fantastisch, zo'n encrypted backup; alle instellingen/logins (wachtwoorden) neemt ie 1 op 1 over. Hoefde vrijwel niets meer (opnieuw) in stellen (zoals wachtwoorden) op mijn nieuwe 7.
voor zover ik zie kan dat niet via icloud direct van je oude phone of wel?
nee, gaat via iTunes (in mijn geval dus m'n Mac)

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Als ik vanaf de Macbook inlog op iCloud.com zie ik bij contacten exact de contacten staan die de nieuwe iPhone ook heeft.

Het lijkt dus te zitten in het feit dat de oude iPhone mijn contacten niet opslaat in iCloud...
Terwijl dat wel gewoon aan staat.

Inmiddels contacten sync aan en uit gezet, iCloud ook al uit en ingelogd

Edit:
Oke, ik ben er denk ik achter. Ze staan opgeslagen onder een secundair e-mailadres en niet op iCloud.
Hoe dit heeft kunnen gebeuren, al sla je me dood, is het mogelijk deze contacten te verhuizen naar iCloud, waar het hoort.

[ Voor 26% gewijzigd door Novarion op 17-09-2016 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:52
Het geluid is echt verbluffend beter in de iPhone 7 met de dubbele speakers. Trilt ook minder hierdoor. Luister veel house en dit is aanzienlijk merkbaar. Zeer tevreden mee!

I don't have dreams, I have goals!!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 16:38
Redondo1982 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:53:
Het geluid is echt verbluffend beter in de iPhone 7 met de dubbele speakers. Trilt ook minder hierdoor. Luister veel house en dit is aanzienlijk merkbaar. Zeer tevreden mee!
House luisteren met de speakers van een telefoon zal altijd een matige ervaring blijven. Hoe groot de verbetering ook is ;)

• Eduardboon
https://www.dropbox.com/s...6%2012%2009%2019.jpg?dl=0

Op deze foto is goed het kleurverschil te zien. Dat is echter geen probleem. Wat wel vervelend is is dat het scherm van de iPhone 7 aanzienlijk minder fel is dan die van de iPhone 6. Heb er ook nog een SE naast gehouden en die was ook feller.

Heb met de 7 moeite met lezen in de zon, dat heb ik nog niet eerder gehad.

Is dit gewoon een lijmkwestie? Eerder was een scherm nog wel eens een weekje geel en werd de boel daarna witter/helderder.

• Famous

Famous

R 400+

Op foto's lijkt het erger.
Ik heb hem ook naast mijn 6 gehad en het verschil is hier in elk geval minimaal.

• Redondo1982
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:59:
[...]

House luisteren met de speakers van een telefoon zal altijd een matige ervaring blijven. Hoe groot de verbetering ook is ;)
Dat sowieso, maar het schelle karakter is er van af. Had dit niet verwacht. Moet toch één pluspuntje noemen, want voor de rest is het geen verbetering tov de i6s plus van mij ;)

• Redondo1982
Eduardboon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:01:

Op deze foto is goed het kleurverschil te zien. Dat is echter geen probleem. Wat wel vervelend is is dat het scherm van de iPhone 7 aanzienlijk minder fel is dan die van de iPhone 6. Heb er ook nog een SE naast gehouden en die was ook feller.

Is dit gewoon een lijmkwestie? Eerder was een scherm nog wel eens een weekje geel en werd de boel daarna witter/helderder.
Volgens mij is die lijmkwestie alleen ten tijde van de i4 geweest. Voor de rest zal het allemaal bullshit zijn. Er zullen er veel teruggebracht gaan worden naar Apple voor een swap.

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
Heeft iemand een oplossing zodat ik kan opladen en de oortjes kan gebruiken, niet bij stil gestaan.

Een soort Lighting splitter, had al bij Aliexpress gekeken maar kan niks vinden...

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:51
Eduardboon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:01:

Lijkt wel of ie op de nachtstand staat.. :/

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Samplex schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
Heeft iemand een oplossing zodat ik kan opladen en de oortjes kan gebruiken, niet bij stil gestaan.
Ja zoek functie gebruiken op het forum. Is al onwijs vaak besproken sinds de Keynote.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Eduardboon
VidaR-9 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
[...]

Lijkt wel of ie op de nachtstand staat.. :/
Ja dat dus, maar nachtstand staat uit. Wanneer ik die aanzet is het helemaal janken.
Maar die warme kleuren kan ik dus wel accepteren; ik wil alleen wel kunnen lezen wat er op het scherm staat in de zon, zo kwam ik er ook achter; omdat ik het niet kon lezen.

Wel balen, want er zit net een dure screenprotector op. Zal het een weekje aanzien en anders maar naar Apple bellen, zit ik helaas wel ineens zonder telefoon :(
Redondo1982 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
[...]

Volgens mij is die lijmkwestie alleen ten tijde van de i4 geweest. Voor de rest zal het allemaal bullshit zijn. Er zullen er veel teruggebracht gaan worden naar Apple voor een swap.
De zogenaamde lijmkwestie is tot en met de 6s lancering nog geweest.

Meestal is het na een dagje gebruik wel weg trouwens. Dat is wel iets anders als het gele scherm wat we hier zien trouwens.

soort van poll van de dag ;)

gebruik je of ga je iPhone 7 (Plus) gebruiken, naakt of met hoesje/case?

ik naakt met AppleCare+

reden: alle hoesjes/cases verkrachten compleet het design van de iPhone (my 2cts)
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:09:

ik naakt met AppleCare+

reden: alle hoesjes/cases verkrachten compleet het design van de iPhone (my 2cts)
Maak een poll dan :)

Ik wissel tussen naakt en Apple LeatherCase, afhankelijk waar ik naartoe ga.

Geen screenprotectors of dat soort rommel.

Ook geen Apple care, zit een jaar verzekering bij mijn CC dus dat maakt dingen als Apple Care etc overbodig.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:04

PBP

Ik gebruik een Apple Leathercase. Ik vind hem te glad om 'naakt' te gebruiken. Heb het met mijn iPhone6 wel een tijdje geprobeerd maar het voelde niet veilig.
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:11:
[...]

Maak een poll dan :)

Ik wissel tussen naakt en Apple LeatherCase, afhankelijk waar ik naartoe ga.

Geen screenprotectors of dat soort rommel.

Ook geen Apple care, zit een jaar verzekering bij mijn CC dus dat maakt dingen als Apple Care etc overbodig.
linkje voor mij hoe ik zo'n hippe poll aan kan maken? ;) thanks!

• VidaR-9
Ik neig ook naar een leathercase. Dat is met m'n 6 goed bevallen. Echter wordt die case er ook niet mooier op door gebruik.. Viezig vooral.

Past de 6 leathercase niet gewoon op de 7? M'n 7 komt vandaag, maar heb nog geen hoesje gekocht.

• Eduardboon
cliors schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:08:
[...]

ligt een neushaar op je bureau
Tip van de dag. (dit is natuurlijk niet mijn bureau)

Heb je ook naar de verschillen in kleur/helderheid gekeken?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:04

PBP

VidaR-9 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:16:
Ik neig ook naar een leathercase. Dat is met m'n 6 goed bevallen. Echter wordt die case er ook niet mooier op door gebruik.. Viezig vooral.

Past de 6 leathercase niet gewoon op de 7? M'n 7 komt vandaag, maar heb nog geen hoesje gekocht.
Nee de camera is veel groter op de 7

Gat groter snijden tot je een 7 cover hebt is prima te doen.

Alles is hetzelfde behalve de camera hole.
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:12:
[...]

linkje voor mij hoe ik zo'n hippe poll aan kan maken? ;) thanks!
Niet zo 1.2.3 helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 17-09-2016 13:24 ]

• Tennisbal
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:52:
nee, gaat via iTunes (in mijn geval dus m'n Mac)
Hoe gaat de restore van een encrypted backup? Ik ga nu backupen met encryptie. Moet ik straks mijn 7 aan mijn mac hangen? Moet ik hem dan registreren als nieuw en dan koppelen?
Tennisbal schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:28:
[...]

Hoe gaat de restore van een encrypted backup? Ik ga nu backupen met encryptie. Moet ik straks mijn 7 aan mijn mac hangen? Moet ik hem dan registreren als nieuw en dan koppelen?
maak van je huidige iPhone een backup in iTunes en kies daarbij voor Codeer Reservekopie. iTunes zal je vragen om een wachtwoord in te stellen voor deze encrypted backup.
Nadat de backup klaar is, kan je dus later deze encrypted backup terugzetten op je iPhone 7, iTunes zal hierbij het eerder ingestelde wachtwoord van je backup vragen.

pies of keek!

• Tennisbal
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:31:
[...]

maak van je huidige iPhone een backup in iTunes en kies daarbij voor Codeer Reservekopie. iTunes zal je vragen om een wachtwoord in te stellen voor deze encrypted backup.
Nadat de backup klaar is, kan je dus later deze encrypted backup terugzetten op je iPhone 7, iTunes zal hierbij het eerder ingestelde wachtwoord van je backup vragen.

pies of keek!
yes dat leek mij simpel, maar als ik straks mijn iphone 7 aan doe moet ik toch als nieuw registeren? Of koppel je hem direct aan je mac (en dan pas aan doen)?
koppel je nieuwe 7 aan iTunes, daarna krijg je de keuzes in iTunes te zien: 1- als nieuw instellen 2- backup vanuit iTunes terugzetten

jouw keuze: 2

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2016 13:34 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:31

Positie van de camera is anders (en groter) dus past niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 11:55
Samplex schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:

Een soort Lighting splitter, had al bij Aliexpress gekeken maar kan niks vinden...
Deze bv: http://www.belkin.com/nl/F8J198/p/P-F8J198/

Verwijderd

Ik doe zelf silicone hoesje omdat je het design nog steeds Ziet en beschermt rondom

• Eduardboon
Naast het hele dimgate gebeuren;

Hebben jullie ook het idee dat de speaker aan de onderkant harder staat dan die boven het scherm? Kan ook door mijn screenprotector komen natuurlijk; die zit een beetje over de speaker heen.
Eduardboon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:38:
Naast het hele dimgate gebeuren;

Hebben jullie ook het idee dat de speaker aan de onderkant harder staat dan die boven het scherm? Kan ook door mijn screenprotector komen natuurlijk; die zit een beetje over de speaker heen.
Dimgate? Is dat een ding?

jup! Reddit en macrumors forum staan er aardig vol van. En dan kun je nog nagaan dat onwijs veel mensen (wereldwijd) wachten op hun nieuwe 7 (Plus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:48:
[...]

jup! Reddit en macrumors forum staan er aardig vol van. En dan kun je nog nagaan dat onwijs veel mensen (wereldwijd) wachten op hun nieuwe 7 (Plus)
Is dat net zoals elk jaar. De fora staan vol maar als je gaat kijken zijn het eigenlijk niet meer dan 100 gevallen op 10 miljoen verkochte exemplaren?

Net zoals de eerdere Gates die allemaal met een sisser afliepen zeg maar.

• Dennischo
  • Niet online
Waarschijnlijk met een update opgelost. Niks te maken met de hardware.
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:50:
[...]

Is dat net zoals elk jaar. De fora staan vol maar als je gaat kijken zijn het eigenlijk niet meer dan 100 gevallen op 10 miljoen verkochte exemplaren?

Ja zoals de iOS 10 public release-gate van afgelopen week... stelde niks voor, behalve dan dat door een grove fout van Apple wereldwijd mensen een foute OTA kregen aangeleverd en mensen massaal data verloren.

Ach, de 1 accepteert alles wat Apple ze toewerpt (software/hardware), de ander is kritisch na aanschaf van een iPhone van gemiddeld €800-€1000

• Eduardboon
Die gates stellen inderdaad vaak niks voor, maar wel vervelend als je er last van hebt. Brightness lijkt mij ook een software issue, aangezien de retina flash het prima doet. Wel irritant dat je gewoon je sms niet kan lezen in direct zonlicht, daar zit ik dus mee.

Vind het toestel prachtig, maar de volgende drie zaken mogen wel beter;

- Minder fel scherm dan de 6
- Geel scherm
- Stereo-balans niet goed

Verder, nogmaals, een pracht van een toestel, zou hem zeker niet graag gaan omwisselen of kwijt zijn, heb er teveel plezier mee verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:00:
[...]

Ja zoals de iOS 10 public release-gate van afgelopen week... stelde niks voor, behalve dan dat door een grove fout van Apple wereldwijd mensen een foute OTA kregen aangeleverd en mensen massaal data verloren.

Ach, de 1 accepteert alles wat Apple ze toewerpt (software/hardware), de ander is kritisch na aanschaf van een iPhone van gemiddeld €800-€1000
Als je data verliest ben je gewoon niet slim bezig.
Software updaten in welke vorm dan ook doe je altijd met een goeie backup. Dat is op een smartphone niet anders.

Verder is een doa percentage van 0,1% op consumenten elektronica gewoon een algemeen geldende standaard en wordt dat door vrijwel alle fabrikanten goed opgelost.

Gewoon terug naar de winkel, proberen te ruilen en indien niet mogelijk krijg je heus je geld terug. Huilen op reddit voegt daarin niet zo gek veel toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:04:
[...]

Als je data verliest ben je gewoon niet slim bezig.
Software updaten in welke vorm dan ook doe je altijd met een goeie backup. Dat is op een smartphone niet anders.

Verder is een doa percentage van 0,1% op consumenten elektronica gewoon een algemeen geldende standaard en wordt dat door vrijwel alle fabrikanten goed opgelost.

Gewoon terug naar de winkel, proberen te ruilen en indien niet mogelijk krijg je heus je geld terug. Huilen op reddit voegt daarin niet zo gek veel toe.
Ben het met veel van je punten eens, maar wat ik een beetje bij jou proef (wellicht zit ik er compleet naast) en veel bij anderen ook lees; zodra je kritisch bent jegens Apple, liggen bijna alle aangedragen (mogelijke) problemen bij de gebruiker en niet bij Apple.

Dat bedoelde ik eerder ook met mijn opmerking dat veel mensen alles accepteren wat Apple ze toewerpt, zonder kritische noot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Dimgate is gewoon irritant en heeft niks met teruggaan naar Apple te maken.
Aangezien dit een ervaringentopic is lijkt het me zinvol om zoiets te vermelden, zelfde geldt voor Reddit en MacRumors. Dat is geen janken, maar constateren van een vaag probleem: scherm op de iPhone 7 springt schijnbaar soms spontaan op minder fel. Workaround om hem weer fel te krijgen: harde reset, of switchen naar "zoom" weergave en daarna terug naar "standaard" weergave.
Zal wel een software update voor komen.

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 17-09-2016 14:23 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Eduardboon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:04:
Die gates stellen inderdaad vaak niks voor, maar wel vervelend als je er last van hebt. Brightness lijkt mij ook een software issue, aangezien de retina flash het prima doet. Wel irritant dat je gewoon je sms niet kan lezen in direct zonlicht, daar zit ik dus mee.

Vind het toestel prachtig, maar de volgende drie zaken mogen wel beter;

- Minder fel scherm dan de 6
- Geel scherm
- Stereo-balans niet goed

Verder, nogmaals, een pracht van een toestel, zou hem zeker niet graag gaan omwisselen of kwijt zijn, heb er teveel plezier mee verder :)
Toch wel vreemd van het scherm, er staat toch echt op de website 25% helderder ect.

• Eduardboon
Studiocitroen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:24:
[...]

Toch wel vreemd van het scherm, er staat toch echt op de website 25% helderder ect.
Ik snap best dat het minder helder "oogt" en dus niet minder helder is door de misschien wel verbeterde kalibratie. Meer bij 6500K zitten levert een neutraler, maar dimmer beeld op. Dat is bij elke TV die ik heb gehad zo geweest. Maar het niet kunnen lezen van SMS is irritant.

Ik zal een harde rest proberen als de zon weer gaat schijnen en kijken wat er dan gebeurd inderdaad!
Verder heb ik er nog wel hoop in dat het extreem gele wat verdwijnt, en anders heb ik een jaar garantie, dus eigenlijk heeft Donstil wel gelijk; niet zo janken en gewoon kijken wat er gebeurd. Als het niet weggaat is er altijd garantie.

Het dimmen gebeurd op mijn watch sinds pairing met de iPhone 7 overigens OOK. Laagste en middelste stand zijn gelijk; nog een reden om te mikken op een software foutje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:12:
[...]

Ben het met veel van je punten eens, maar wat ik een beetje bij jou proef (wellicht zit ik er compleet naast) en veel bij anderen ook lees; zodra je kritisch bent jegens Apple, liggen bijna alle aangedragen (mogelijke) problemen bij de gebruiker en niet bij Apple.

Dat bedoelde ik eerder ook met mijn opmerking dat veel mensen alles accepteren wat Apple ze toewerpt, zonder kritische noot
Nou dat komt vooral omdat ik hier (op het forum) al een tijdje mee draai en daardoor de forumers inmiddels wel ken (elk jaar weer bekende namen), wat je elk jaar ziet en mij elk jaar weer stoort is die trollen welke dan alleen even komen klagen over zogenaamde Gates en daarna weer gaan reageren in het Android hoekje.

Ik denk dan. Heb je een defecte iPhone dan ga je terug naar Apple. Helpen ze je goed en post je de hele situatie op het internet (goed en slecht), dan ga je niet het hele internet vol janken maar ondertussen je iPhone wel houden.

We hebben prachtige regelgevingen in Nederland. Terug brengen is daardoor vaak geen enkel probleem.

Elk jaar weer hetzelfde.

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Het is een gegeven dat er ieder jaar iets (zogenaamd) mis is en er een gate ontstaat.
Hier doen we niets aan en blijven we iedere release, ook in de toekomst, weer terug zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Novarion op 17-09-2016 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:11:
gisterenmiddag rond 1300u iOS 10.0.1 op mijn iPhone 7 gezet, 1400u met 100% batterij van de lader gehaald.
Nu ongeveer 23 uur later zit ik op 86% batterij, dit na het indexeren van het OS en uiteraard veel spelen op m'n iPhone....vind ik best goed voor een splik splinter nieuwe iPhone :)
Hmm, een iPhone 7 of 7 Plus? Ik heb gisteren om 18:00 mijn iPhone 7 volledig 100% opgeladen. Vandaag 14:50 nog 13% batterij over. 's nachts als ik slaap heb ik hem ook nog in vliegtuigmodus dus wordt bijna geen stroom gebruikt. In het batterij overzicht staat nu 9:34 gebruik en 20:54 uur standby. Ik ben wel benieuwd hoe jij aan deze resultaten komt qua batterij, tot nu toe lijkt het er op dat ik net de 24 uur niet ga redden met mijn iPhone 7. Ik heb verder geen heel bijzonder gebruik ofzo.

Wat zijn de ervaringen qua batterij van de 7 (niet Plus) bij andere?

/edit van 14:00 tot 11:11 de volgende ochtend is trouwens toch ongeveer 21 uur en niet ongeveer 23 uur.. Maar dat terzijde. :P Maar 14% van je batterij zou dan nog altijd indrukwekkend zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Ibbelz op 17-09-2016 14:52 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik gebruik hem nu naakt en in mijn broekzak in een sleeve, maar wat is het ding glad! Ik vertik gewoon om dit keer het prachtige design in een case te stoppen! Even volhouden nog maar en wennen? Gebruikte altijd Apple cases hiervoor...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:51:
Ik gebruik hem nu naakt en in mijn broekzak in een sleeve, maar wat is het ding glad! Ik vertik gewoon om dit keer het prachtige design in een case te stoppen! Even volhouden nog maar en wennen? Gebruikte altijd Apple cases hiervoor...
Vind het vergeleken met de 6 meevallen. Heb het idee dat de 6 gladder is als de 7, maar dat kan ook aan mij liggen :+

Verwijderd

Ik vond het scherm ook héél erg geel. Fix:

http://osxdaily.com/2016/09/16/yellow-screen-iphone-7-fix/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
Nog max 25 minuten voor de koerier er is als het goed is! Zin in

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ibbelz schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:49:
[...]

Hmm, een iPhone 7 of 7 Plus? Ik heb gisteren om 18:00 mijn iPhone 7 volledig 100% opgeladen. Vandaag 14:50 nog 13% batterij over. 's nachts als ik slaap heb ik hem ook nog in vliegtuigmodus dus wordt bijna geen stroom gebruikt. In het batterij overzicht staat nu 9:34 gebruik en 20:54 uur standby. Ik ben wel benieuwd hoe jij aan deze resultaten komt qua batterij, tot nu toe lijkt het er op dat ik net de 24 uur niet ga redden met mijn iPhone 7. Ik heb verder geen heel bijzonder gebruik ofzo.

Wat zijn de ervaringen qua batterij van de 7 (niet Plus) bij andere?

/edit van 14:00 tot 11:11 de volgende ochtend is trouwens toch ongeveer 21 uur en niet ongeveer 23 uur.. Maar dat terzijde. :P Maar 14% van je batterij zou dan nog altijd indrukwekkend zijn.
Betreft in mijn geval een iPhone 7. Maar batterij vergelijken met elkaar is bijna niet te doen, vrijwel iedereen heeft een ander gebruik met zijn iPhone.
Ik ben alleen zeer positief verrast met mijn kleine 1ste dag gebruik wat betreft batterij verbruik :)

• Ibbelz
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:06:
[...]

Betreft in mijn geval een iPhone 7. Maar batterij vergelijken met elkaar is bijna niet te doen, vrijwel iedereen heeft een ander gebruik met zijn iPhone.
Ik ben alleen zeer positief verrast met mijn kleine 1ste dag gebruik wat betreft batterij verbruik :)
Dat ben ik met je eens hoor dat het lastig vergelijken is. Maar als jij na 21 uur op 86 % zit en ik op 13% is dat wel een zeer groot verschil. Zoals ik zeg heb ik geen heel bijzonder gebruik, maar wellicht heb jij (heel) veel batterij besparende maatregels aanstaan of nog weinig apps?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tennisbal schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:05:
Nog max 25 minuten voor de koerier er is als het goed is! Zin in
"Geduld is een Schoone Saeck" :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ibbelz schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:09:
[...]

Dat ben ik met je eens hoor dat het lastig vergelijken is. Maar als jij na 21 uur op 86 % zit en ik op 13% is dat wel een zeer groot verschil. Zoals ik zeg heb ik geen heel bijzonder gebruik, maar wellicht heb jij (heel) veel batterij besparende maatregels aanstaan of nog weinig apps?
Stuk of 35 apps, wel wat batterij slurpende zaken uitgeschakeld zoals verversen op de achtergrond heb ik niet bij alle Apps aanstaan.
En ikheb nauwelijks widgets in gebruik, slechts 1 eigenlijk;
iConnect Hue om mijn Hue lampen en lightstrips thuis te bedienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:50:
[...]

Hoe kom je erbij dat het niet meer dan 100 gevallen zijn? Die op de fora zijn gemeld zijn waarschijnlijk maar het top je van de welbekende ijsberg. Niet iedereen reageert in de fora's, niet iedereen reageert in het Engels, etc.

Het is sowieso jammer dat Apple het niet voor elkaar krijgt om toestellen te leveren waar bij je niet aan een soort loterij bent overgeleverd ... sommige hebben een geel scherm anderen weer niet.

• R3M1
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:44:
[...]

Nou dat komt vooral omdat ik hier (op het forum) al een tijdje mee draai en daardoor de forumers inmiddels wel ken (elk jaar weer bekende namen), wat je elk jaar ziet en mij elk jaar weer stoort is die trollen welke dan alleen even komen klagen over zogenaamde Gates en daarna weer gaan reageren in het Android hoekje.

Ik denk dan. Heb je een defecte iPhone dan ga je terug naar Apple. Helpen ze je goed en post je de hele situatie op het internet (goed en slecht), dan ga je niet het hele internet vol janken maar ondertussen je iPhone wel houden.

We hebben prachtige regelgevingen in Nederland. Terug brengen is daardoor vaak geen enkel probleem.

Elk jaar weer hetzelfde.
Dit gebeurt over en weer - genoeg Apple fanboys die in Android forums rond hangen om daar te trollen

• Ibbelz
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:13:
[...]

Stuk of 35 apps, wel wat batterij slurpende zaken uitgeschakeld zoals verversen op de achtergrond heb ik niet bij alle Apps aanstaan.
En ikheb nauwelijks widgets in gebruik, slechts 1 eigenlijk;
iConnect Hue om mijn Hue lampen en lightstrips thuis te bedienen
Ok, klinkt niet heel anders dan bij mij. Merk wel dat als ik niks doe de batterij ook ca 15% per 2 uur leegloopt. Zal wel es nader onderzoek doen hoe dat kan.

Ben wel benieuwd hoe de batterij ervaringen verder zijn?

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 15:50
Ligt het aan mij of zijn de wallpapers waarmee Apple de iPhone7 promoot nog geen eens vindbaar op de iPhone7

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Een iMac 5k is standaard erg blauw! Dat is weer een andere kant van de kleurinstelling.
Maar dit gaat om kleurinstelling, maar ik vind het scherm van de 7 niet echt helderder dan de 6. Ik hoopte dat het scherm van de 7 wel meer licht gaf!
R3M1 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:17:
[...]

Hoe kom je erbij dat het niet meer dan 100 gevallen zijn? Die op de fora zijn gemeld zijn waarschijnlijk maar het top je van de welbekende ijsberg. Niet iedereen reageert in de fora's, niet iedereen reageert in het Engels, etc.

Het is sowieso jammer dat Apple het niet voor elkaar krijgt om toestellen te leveren waar bij je niet aan een soort loterij bent overgeleverd ... sommige hebben een geel scherm anderen weer niet.
Nou zolang die meldingen niet zijn is er niets om zomaar aan te nemen dat dit "het topje van de welbekende ijsberg is".

Ach we gaan het over een paar weken zien. Ik persoonlijk denk dat het allemaal wel weer mee valt, net zoals elk jaar.

• R3M1
ChrisdeW schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:20:
Ligt het aan mij of zijn de wallpapers waarmee Apple de iPhone7 promoot nog geen eens vindbaar op de iPhone7
De wallpaper zou onderdeel moeten zijn van iOS 10 - maar daar heb ik slechts 1 nieuwe kunnen ontdekken - het is ook tranentrekkend slecht om na zoveel jaar nog steeds dezelfde dynamische wallpapers te hebben.
ChrisdeW schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:20:
Bedoel je die gekleurde water bubbels? Want die zitten er niet in idd. Hoeft natuurlijk ook niet perse maar afgelopen jaar waren er wel 6s Unieke wallpapers ivm 3D touch.

De iOS 10 wallpaper zit er wel in btw.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 17-09-2016 15:26 ]

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
Hier geen enkel probleem met de helderheid op mijn iPhone 7 Plus. Vind het scherm juist een stuk helderder in direct zonlicht. Kan natuurlijk verschillen per model en als een software-update het niet oplost kun je altijd nog garantie claimen. Zie wel dat het scherm iets geler is dan mijn 6s Plus, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vind zo.
R3M1 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:19:
[...]

Dit gebeurt over en weer - genoeg Apple fanboys die in Android forums rond hangen om daar te trollen
Geen idee, ik kom daar niet.
Was ook geen bewering dat iOS gebruikers dat niet doen, alleen een constatering dat non iOS gebruikers het hier wel doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ik ben dol op al mijn Apple spullen, heb er hard voor gewerkt. Maar blijf ten alle tijden kritisch.
Wat mij opvalt in diverse fora, zodra je kritisch bent op wat Apple aanbiedt, wordt je tegenwoordig gauw weggezet als troll.
In mijn ogen een bevestiging dat dit juist de mensen (dus diegene die anderen wegzetten als trollen) zijn die alles voor zoete koek aannemen wat Apple ze toewerpt

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2016 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:27:
[...]

Geen idee, ik kom daar niet.
niet liegen kerel, jij hebt een aardig tijdje rond gehangen hier in het Samsung Note 7 topic en dus Android ;) ;) (net als ik overigens)

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2016 15:34 ]

• VidaR-9
MelvinW schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:25:
Hier geen enkel probleem met de helderheid op mijn iPhone 7 Plus. Vind het scherm juist een stuk helderder in direct zonlicht. Kan natuurlijk verschillen per model en als een software-update het niet oplost kun je altijd nog garantie claimen. Zie wel dat het scherm iets geler is dan mijn 6s Plus, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vind zo.
Vraag me af hoezeer je een geler scherm echt merkt op termijn. Zojuist de 6S van m'n vriendin eens naast mijn 6 gehouden en die lijkt dan ook stuk geler. Echter was me dat voorheen nooit opgevallen als ik haar telefoon gewoon los bekijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:09:

ik naakt met AppleCare+

Hier kan je hem maken Geert1976: http://poll.dezeserver.nl/ (natuurlijk voor GoT layout kiezen he ;))

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:32:
[...]

niet liegen kerel, jij hebt een aardig tijdje rond gehangen hier in het Samsung Note 7 topic en dus Android ;) ;) (net als ik overigens)
Haha dat is waar ook, inmiddels alweer vergeten eigenlijk.
Ik was daar echter wel serieus geïnteresseerd (in de Note 7), iets wat van een trol natuurlijk niet gezegd kan worden.

Edit:

Man man man wat ben ik blij dat ik niet bij de aller eerste Note zending heb gezeten zeg, twijfelde al maar had het de voordeel van de twijfel gegeven. Dat had ik wel enorm in het gezicht gekregen met die haastklus van Samsung.

Voor nu enorm blij dat ik toch de iPhone 7 Plus binnen krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 17-09-2016 16:00 ]

Nitai schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:41:
[...]

Hier kan je hem maken Geert1976: http://poll.dezeserver.nl/ (natuurlijk voor GoT layout kiezen he ;))
Thanks! Ga er later mee aan de slag

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet. Dat is gewoon zo bedoeld. Kappen met zeiken dus.

Edit: hmm dat was net niet de laatste reactie

[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 17-09-2016 16:12 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Tennisbal
Binnen :) Geen geel scherm

Wat raden jullie aan? Ik heb een 5s liggen die redelijk gaar is, accu niet best en een barst in het scherm (wel werkbaar nog, slechts aan de bovenkant).

Ik wil hem laten repareren en verkopen maar twijfel of dat niet problemen opleveren door de accu? Hoeveel kan ik er voor vragen?

[ Voor 84% gewijzigd door Tennisbal op 17-09-2016 16:28 ]

• Rooijackers
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik ben van plan een iphone aan te schaffen i.c.m. abonnement. Ik zou tevreden zijn met een ouder model echter zie ik dat de kosten over twee jaar nauwelijks verschillen tussen de 6, 6s en 7. Is dit niet vreemd?
Rooijackers schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:31:
Ik ben van plan een iphone aan te schaffen i.c.m. abonnement. Ik zou tevreden zijn met een ouder model echter zie ik dat de kosten over twee jaar nauwelijks verschillen tussen de 6, 6s en 7. Is dit niet vreemd?
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37
Jeumig. Ik kende het verhaal, maar had de foto's nog niet gezien _/-\o_

Misschien is een gitzwarte iPhone wel wat voor jou. Daar zitten de krassen standaard al op dus is het voorwerk al gedaan :+ Mja je bent al voorzien natuurlijk.

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:01:
[...]

Jeumig. Ik kende het verhaal, maar had de foto's nog niet gezien _/-\o_

Misschien is een gitzwarte iPhone wel wat voor jou. Daar zitten de krassen standaard al op dus is het voorwerk al gedaan :+ Mja je bent al voorzien natuurlijk.
:+

Ja begon al erg snel. heb wel eens wat gelezen over bepaalde iPhones welke reageerde op het zuur op je handen, laten we het daar maar op houden ;(
Ben inderdaad al voorzien van een mat zwarte :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Net bij de A-Mac toch maar ff de 7 gecheckt, mijne moet in komende weken nog binnenkomen. Was vooral benieuwd naar de home button na de wisselende verhalen. Vond het boven verwachting echt prima werken. Met de oude homeknop was niks mis maar dit werkt gewoon echt goed. Snap eerlijk gezegd de negatieve commentaren niet. Geeft ook nog een beetje meer high-tech feel :)

• Ibbelz
stefan_el schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:11:
Net bij de A-Mac toch maar ff de 7 gecheckt, mijne moet in komende weken nog binnenkomen. Was vooral benieuwd naar de home button na de wisselende verhalen. Vond het boven verwachting echt prima werken. Met de oude homeknop was niks mis maar dit werkt gewoon echt goed. Snap eerlijk gezegd de negatieve commentaren niet. Geeft ook nog een beetje meer high-tech feel :)
Eens ik vind de nieuwe home button gewoon een vooruitgang, werkt heerlijk. :*)

• Redondo1982
Ibbelz schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:12:
[...]

Eens ik vind de nieuwe home button gewoon een vooruitgang, werkt heerlijk. :*)
De nieuwe homebutton is inderdaad een genot. Zeker na een dagje wennen vind ik andere iPhones en iPads een 'weke' homebutton hebben. Was overigens begonnen op stand 3, maar ben nu teruggezakt naar de standaard stand 2.

• Ibbelz
Redondo1982 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:25:
[...]

De nieuwe homebutton is inderdaad een genot. Zeker na een dagje wennen vind ik andere iPhones en iPads een 'weke' homebutton hebben. Was overigens begonnen op stand 3, maar ben nu teruggezakt naar de standaard stand 2.
Ik zit ook op stand 3, merkte weinig verschil met 2. Waarom ben je teruggegaan?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:31
Snap eerlijk gezegd de eerste hands-on berichten van de pers met de home button ook niet (tijdens het reveal event). Ze vonden het vreemd aanvoelen.. dat gevoel heb ik dus juist niet. Vind het super werken! Veel beter gevoel dan de fysieke knop op de oudere iPhones.

De 'nieuwe' klik die je vroeger altijd had bij nieuw iPhones ging er na verloop van tijd altijd een beetje uit.. dan werden die knoppen steeds soepeler en voelden ze niet meer 'tacky' aan. Dat probleem heb je nu niet meer. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ibbelz schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:28:
[...]

Ik zit ook op stand 3, merkte weinig verschil met 2. Waarom ben je teruggegaan?
Batterij besparing :+

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb vandaag twee keer gehad dat er een alarm afging op m'n iPhone 7 (toeterend geluid) maar ik kan niet achterhalen waarom die af gaat. Iemand enig idee waar ik zoiets terug kan vinden? Het is niet de wekker in ieder geval.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Erg mooi die iPhone 7 maar het scherm is een stuk geler dan mijn iPhone 6.. Bij de iPhone 7 is wit meer gelig en bij de iPhone 6 is wit gewoon wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael1992
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-07-2024
mprkooij schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:28:
Erg mooi die iPhone 7 maar het scherm is een stuk geler dan mijn iPhone 6.. Bij de iPhone 7 is wit meer gelig en bij de iPhone 6 is wit gewoon wit.

had ik hiermee opgelost, hij is nu zo helder en wit (zelfs mooier wit) dan mijn 6s

[ Voor 9% gewijzigd door Michael1992 op 17-09-2016 17:32 ]

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
stefan_el schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:11:
Ben er ook erg tevreden mee, werkt super! Hoe minder mechanische knoppen hoe beter O-)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Michael1992 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:32:
[...]

had ik hiermee opgelost, hij is nu zo helder en wit (zelfs mooier wit) dan mijn 6s
Dat gaat over charging ? Al veranderd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 17-09-2016 17:34 ]

• Michael1992
Ik heb het al gefixed :) Stond andere link idd onder mijn ctrl+v

Verwijderd

Vraagske; ben hier nieuw, waar kan je hier bv je android smartphone en iPad te koop stellen, in welk topic is dat juist?

Over de iPhone 7; veel verschil is er natuurlijk niet met zijn voorganger maar de stereo speakers vind ik echt top, eindelijk eens goei geluid :-).

De ios 10 heeft ook mooiere notificaties.

De nieuwe home button vind ik ook veel beter.

De 7 is niet sneller dan zijn voorganger maar ik denk bij de zwaarste taken dat die wel iets sneller is.

• Michael1992
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:36:
Vraagske; ben hier nieuw, waar kan je hier bv je android smartphone en iPad te koop stellen, in welk topic is dat juist?

Over de iPhone 7; veel verschil is er natuurlijk niet met zijn voorganger maar de stereo speakers vind ik echt top, eindelijk eens goei geluid :-).

De ios 10 heeft ook mooiere notificaties.

De nieuwe home button vind ik ook veel beter.

De 7 is niet sneller dan zijn voorganger maar ik denk bij de zwaarste taken dat die wel iets sneller is.
Dat kan je bij Vraag & Aanbod doen :)! Staat helemaal boven in je scherm als je op een pc zit.

De 7 is daadwerkelijk wel sneller dan zijn voorganger, ik heb hier nog een 6s liggen en het is misschien niet veel maar je merkt wel dat alles soepeler gaat. Maar dat is wat ik heb ondervonden.

• Tennisbal
notes crasht de hele tijd, is dat bij jullie ook?
Pagina: 1 ... 10 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.