Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:13:
Hm, bij mijn meting is de iPhone 7 0.25mm dikker dan de iPhone 6. Dus én dikker én geen 3.5mm…
3,5mm is zooooo 1980. Gebruik al een tijd draadloze beats solo 2 koptelefoon en kijk nooit meer om naar kabels behalve tijdens vliegen maar dan laad ik niet
Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:42:
Daarom bij iedere nieuwe iPhone: eerst de boel configureren als nieuwe iPhone, dan de software-update uitvoeren en dan (eventueel) de back-up terugzetten. :)
Grappig dat is precies wat ik ook altijd doe :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 22:18
Klopt het dat door de Iphone7 te bestellen in Amerika niet in Europe of Belgie zal werken?
Ik ben namelijk in New York en de verkoper zei me dat deze nog niet simlock vrij te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:01
Hehe ja dat deed de S2 en iPhone 4 ook :P meeste klachten komen wel enkele dagen / weken / maanden later wanneer het gaat rotten enzo :D (of de Xperia reeks, ook zoiets xd)

Maar ik zit (althans, denk eerder zat) ook te denken om de iPhone 7 te halen, maar ik lees eigenlijk (als ik eerlijk mag zijn) niks anders dan klachten?
Normaal heb ik hem wel binnen enkele dagen na release, maar ik vrees dat ik nu beter wel wat langer kan wachten of heel het toestel kan overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Sorry als dit eerder geplaatst was ..

Maar Jerry heeft de Iphone 7 een aardige scratch en bend test gegeven . 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Reboot en backlightverlichting is normaal.

Wow, die sleuteltest!
Behoorlijk krasbestendig dus, goed om te weten.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:01
diquan2001 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:27:
Sorry als dit eerder geplaatst was ..

Maar Jerry heeft de Iphone 7 een aardige scratch en bend test gegeven . 8)

[video]
Hahaha hij is wel een echte martelaar ja, krijg er gewoon de kriebels van joh haha.
Mooi zo met het mesje over de achterkant, en dan nog even die krul metaal (of wat het dan ook is) even opzij schuiven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zal deze net zo lelijk worden als de iPhone 5 toen der tijd? Op de randen? Zag je gewoon blank metaal doorkomen..ik gebruik mijn 7 zwart voor nu in een fitbag sleeve..Wil hem naakt in handen hebben bij gebruik...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37
2,5 uur later en die blubtest is ook nog steeds vrolijk aan de gang. Vind het toch een van de slechtste martelvideo's tot nu toe. In positieve zin dan want de iPhone 7 doorstaat 'm nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999

Erw

Maar goed, de grote vraag is natuurlijk

"WILL IT BLEND"

;)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:35:
Zal deze net zo lelijk worden als de iPhone 5 toen der tijd? Op de randen? Zag je gewoon blank metaal doorkomen..ik gebruik mijn 7 zwart voor nu in een fitbag sleeve..Wil hem naakt in handen hebben bij gebruik...
Als 't goed is niet, maar ligt eraan hoe diep je krast natuurlijk. Uiteindelijk is aluminium lichtgrijs.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:02
Damn wat is de iPhone 7 lekker snel! Kom van de iPhone 6 maar wát een verschil!

Heerlijk toestel. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Ik kom van de iPhone 5, dus dan is het al helemaal een verschil! 😁

Heb vandaag in de Apple Store de jet black in het echt gezien en moet zeggen dat die ook prachtig oogt (heb zelf de mat zwart). Zaten echter wel al wat krassen op in de Apple Store, dus de boodschap op de site van Apple was niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:50:
Damn wat is de iPhone 7 lekker snel! Kom van de iPhone 6 maar wát een verschil!

Heerlijk toestel. :)
En die camera is ook aanzienlijk beter al heb ik altijd gedacht dat ik een brakke camera in mijn 6 had :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:23
Lees nu op diverse foras berichten over de helderheid dat deze minder zou zijn dan de 6s. Mensen die er hier last van hadden, is het beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

davee92 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:02:
Lees nu op diverse foras berichten over de helderheid dat deze minder zou zijn dan de 6s. Mensen die er hier last van hadden, is het beter geworden?
Het beeld is wat warmer, zachter voor de ogen.
Of het bewust is geen idee maar ik vind het prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Nou ik ontdekte zojuist dat als je de slider verplaatst naar de max brightness en hem dan vasthoudt en iets door slide dat het scherm nog helderder wordt maar zodra je loslaat dat ie dan weer een stuk terug gaat in helderheid. Het scherm kan dus blijkbaar wel een stuk helderder, hoop dat ze dit fixen in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Had terwijl hij iCloud restore nog aan het doen was dat het scherm een stuk minder fel was dan de 6S.
Na restore een harde reset gedaan en scherm/helderheid is nu goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb issue met m'n mail. Certificaat wordt niet vertrouwd, maar kan het ook niet accepteren, alleen annuleren. Help? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
BoomTree schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:09:
[...]

Nou ik ontdekte zojuist dat als je de slider verplaatst naar de max brightness en hem dan vasthoudt en iets door slide dat het scherm nog helderder wordt maar zodra je loslaat dat ie dan weer een stuk terug gaat in helderheid. Het scherm kan dus blijkbaar wel een stuk helderder, hoop dat ze dit fixen in een update.
Ik heb ergens gelezen/gezien dat de iPhone 7 een indoor en een outdoor modus heeft. Hij detecteert dit en past de max helderheid hierop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 09:39
Sow, ik zag zojuist de link en klikte voor de lol, 3u 45 min al!

Hoewel dit al heel een mooi resultaat is, blijf ik het toch een erg groot risico vinden om hem in de douche of bad te gebruiken.

Jammer dat er geen garantie op waterschade zit, dat neemt voor mij wel een deel van de toegevoegde waarde weg.
Het is nu alleen maar handig bij een ongelukje.

Trouwens, ik lees dat veel mensen de 'nieuwe homebutton' niet echt prettig ervaren. Ik vind het juist heerlijk, vooral bijv bij de 3 tap (zoom - scherm dimmen).

[ Voor 3% gewijzigd door RVE_NL op 16-09-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De nieuwe home button is even wennen als je 8 jaar op een echte knop hebt zitten drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioX
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 19:50
Iemand al iets gelezen van een home button die niet meer werkt? Hier een iPhone 7 silver waarbij zojuist de melding kwam dat touch ID niet meer geactiveerd kan worden. Een reset werkte niet, ben nu aan het updaten naar iOS 10.0.1.

Mocht het hardware zijn, wat ik wel denk, wie kan ik het beste contacteren, Vodafone of via een reseller contact zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12

InFamous

excommunicado

Direct naar de Applestore gaan zou mijn eerste ingeving zijn. Dan heb je gelijk een nieuwe in je handen. Anders inderdaad de reseller.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
MP3-Junky schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:23:
[...]

Ik heb ergens gelezen/gezien dat de iPhone 7 een indoor en een outdoor modus heeft. Hij detecteert dit en past de max helderheid hierop aan.
Hmmm even geprobeerd onder een hele felle lamp en hij deed nog hetzelfde als eerst. Morgen maar even buiten testen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:28
InFamous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:31:
Direct naar de Applestore gaan zou mijn eerste ingeving zijn. Dan heb je gelijk een nieuwe in je handen. Anders inderdaad de reseller.
Vandaag nog gevraagd in de Apple store aan een Genius die op launch day in het verkoop team stond.

Eerst twee weken altijd terug naar je verkopende partij. De DOA afhandeling gaat dus via je verkopende partij. Zijn hele duidelijk afspraken over zei hij, ik vatte dat op als "we mogen je hier in de Apple store niet eens helpen binnen de eerste twee weken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
Nogmaals dank, Dennisweb! Hij is inmiddels de icloud-backup aan het terugzetten 👍🏻. Ik ben straks heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:30
foute baas schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:37:
Nogmaals dank, Dennisweb! Hij is inmiddels de icloud-backup aan het terugzetten 👍🏻. Ik ben straks heel benieuwd.
Graag gedaan, foute baas! :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 09:39
CyBeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:29:
De nieuwe home button is even wennen als je 8 jaar op een echte knop hebt zitten drukken.
Klopt, het is inderdaad anders. Ik heb ook de 3G(S)-4(S)-6(S) gehad, maar ik kan niet zeggen dat de homebutton een achteruitgang is.
Wat ik persoonlijk jammer vind zijn de grote bezels, die zijn m.i. gewoon te groot.

De verbeterde selfie cam vind ik een prettige verbetering, mooi inspelend op de trends! Sterker nog, ik vraag me namelijk serieus af of de meeste telefoon foto's niet met de selfie cam worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RVE_NL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:46:
[...]

Klopt, het is inderdaad anders. Ik heb ook de 3G(S)-4(S)-6(S) gehad, maar ik kan niet zeggen dat de homebutton een achteruitgang is.
Wat ik persoonlijk jammer vind zijn de grote besels, die zijn m.i. gewoon te groot.

De verbeterde selfie cam vind ik een prettige verbetering, mooi inspelend op de trends! Sterker nog, ik vraag me namelijk serieus af of de meeste telefoon foto's niet met de selfie cam worden gemaakt.
Als ik met mijn 6 in twee jaar tijd 10 selfies heb gemaakt is het veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vind de home button wel lekker.
Ook grappig dat er wat meer feedback in zit (menu omhoog swipen, einde van een menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Kun je nu ook je cursor verplaatsen in een stuk tekst met de homebutton? Zou een hoop ergenis schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vind de nieuwe Home button super. Ben er al helemaal aan gewend.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nog een interessant video van Jerry over de "waterdichtheid":

[ Voor 27% gewijzigd door Tourniquet op 16-09-2016 21:57 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
RedHat schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:50:
Kun je nu ook je cursor verplaatsen in een stuk tekst met de homebutton? Zou een hoop ergenis schelen.
Cursor kun je precies verschuiven door je vinger op het toetsenbord lang ingedrukt te houden. Deze verandert dan in een soort touchpad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioX
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 19:50
stormfly schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:36:
[...]

Vandaag nog gevraagd in de Apple store aan een Genius die op launch day in het verkoop team stond.

Eerst twee weken altijd terug naar je verkopende partij. De DOA afhandeling gaat dus via je verkopende partij. Zijn hele duidelijk afspraken over zei hij, ik vatte dat op als "we mogen je hier in de Apple store niet eens helpen binnen de eerste twee weken"
Dus morgen bij een Vodafone winkel langs gaan is waarschijnlijk de beste optie? Nu na de update naar iOS 10.0.1 kan ik niets meer. Voor de eerste keer unlocken in het "Hello" screen na update is nu in plaats van een slide een Home button press nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26

Japie.G

Colour Classic

Ziet er iemand anders ook een hapering in de animatie, vooral bij het afsluiten van apps? Als ik mijn iphone 6 er naast houd is dee 6 veel soepeler in animatie. Vraag me af of er iets mis is of dat ik spoken zie. Kan iemand eens een filmpje maken van app opstarten, home indrukken, andere app opstarten, home indrukken enz?

Stel ik start whatsapp op, en druk home, zie ik een hapering in de sluit animatie. Start ik daarna whatsapp weer en druk weer op home is de hapering weg.

[ Voor 19% gewijzigd door Japie.G op 16-09-2016 22:40 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:56:
[...]

Cursor kun je precies verschuiven door je vinger op het toetsenbord lang ingedrukt te houden. Deze verandert dan in een soort touchpad. :)
De fuck dat wist ik niet eens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30
Je krijgt helderheid wel hoger.
In je bedieningspaneel schuif je hem helemaal naar maximaal en nog iets verder. Dan zie je de helderheid hoger worden nog. Veeg met een andere vinger het bedieningspaneel weer omlaag terwijl je de slider op max houd. Tadaa. Stukken helderder, dus zal vast met een update opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

[...]

Verdomd... force touchen op toetsenbord geeft indd een soort trackpad

[ Voor 9% gewijzigd door Japie.G op 16-09-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
;)

Werkt alleen niet in een tekstvak zoals op Tweakers..

[ Voor 93% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:51
CyBeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:29:
Vind je? Ik heb hem op niveau 2 gezet en merk bijna geen verschil meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:58:
;)

Werkt alleen niet in een tekstvak zoals op Tweakers..
Hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
[...]

Zo dan, tip van de week is dit man. Wist ik nog niet en echt super handig!

Weet iemand hoe je dat multi language gedoe voor elkaar krijgt? Ik moet nog steeds switchen steeds. Heel irritant.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dan werkt het touchpad wel maar de cursor blijft bovenin het vak hangen. Kun je alleen van links naar rechts verschuiven. Niet naar boven of beneden zoals in bijvoorbeeld een email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:28
RVE_NL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:25:
[...]

Sow, ik zag zojuist de link en klikte voor de lol, 3u 45 min al!

Hoewel dit al heel een mooi resultaat is, blijf ik het toch een erg groot risico vinden om hem in de douche of bad te gebruiken.

Jammer dat er geen garantie op waterschade zit, dat neemt voor mij wel een deel van de toegevoegde waarde weg.
Het is nu alleen maar handig bij een ongelukje.

Trouwens, ik lees dat veel mensen de 'nieuwe homebutton' niet echt prettig ervaren. Ik vind het juist heerlijk, vooral bijv bij de 3 tap (zoom - scherm dimmen).
Leuk dat de iPhone 7 na bijna 4 uur onderwater nog steeds werkt, deze test is echter alleen interessant als ze na deze test het toestel voor een andere klacht ter reparatie bij Apple aan gaan bieden, Apple kennende zullen er vast wel ergens water detectors in de iPhone zitten die op dit moment verkleurd zijn en is de garantie vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:09:
[...]

Dan werkt het touchpad wel maar de cursor blijft bovenin het vak hangen. Kun je alleen van links naar rechts verschuiven. Niet naar boven of beneden zoals in bijvoorbeeld een email.
Zet eerst de cursor even ergens anders neer en activeer dan het touchpad, dan geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
Japie.G schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:37:
Ziet er iemand anders ook een hapering in de animatie, vooral bij het afsluiten van apps? Als ik mijn iphone 6 er naast houd is dee 6 veel soepeler in animatie. Vraag me af of er iets mis is of dat ik spoken zie. Kan iemand eens een filmpje maken van app opstarten, home indrukken, andere app opstarten, home indrukken enz?

Stel ik start whatsapp op, en druk home, zie ik een hapering in de sluit animatie. Start ik daarna whatsapp weer en druk weer op home is de hapering weg.
Jup, heb ik ook! Heel vaag, mijn 6 loopt gewoon veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Silversin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:00:
[...]

Vind je? Ik heb hem op niveau 2 gezet en merk bijna geen verschil meer.
Ik heb 'm op z'n hardst staan en 't voelt wel redelijk soortgelijk (behalve dan dat je 't ook in de rest van de telefoon voelt) maar ik drukte blijkbaar op allerlei manieren op die knop die niet werken met een force touch knop. Went vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
theory schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:23:
Klopt het dat door de Iphone7 te bestellen in Amerika niet in Europe of Belgie zal werken?
Ik ben namelijk in New York en de verkoper zei me dat deze nog niet simlock vrij te verkrijgen is.
Ik blader door het topic dus weet niet of je al antwoord had. Een vriend van me heeft de 6 en 6s in de US gekocht steeds bij release. Apple medewerker zei ook dat ze niet werken in Europa. Ik geloof dat hij bij de 6 vier stuks had gekocht en de 6s en 6s+. Werken allemaal probleemloos. Blijkt dat Apple een deal daar heeft met verizon en dus eerst inclusief abonnement moet verkopen.
Veel plezier in NY. Geweldige stad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:48:
[...]

De fuck dat wist ik niet eens :X
Ooh dat is pas een jaartje hoor :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:33

Boost9898

Software developer

Heeft iemand hem al in de vijver gegooid? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

schumi1986 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:15:
[...]

Leuk dat de iPhone 7 na bijna 4 uur onderwater nog steeds werkt, deze test is echter alleen interessant als ze na deze test het toestel voor een andere klacht ter reparatie bij Apple aan gaan bieden, Apple kennende zullen er vast wel ergens water detectors in de iPhone zitten die op dit moment verkleurd zijn en is de garantie vervallen.
Het water moet dan denk ik wel echt tot op het moederbord doordringen, en dan heb je sowieso een probleem. Zie filmpje van Jerry die de waterdetector op het moederbord laat zien: Tourniquet in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie"

Het zou wel interessant zijn of deze iPhone hierna gewoon blijft werken in dagelijks gebruik, of dat hij toch nadelige gevolgen ondervindt van dit experiment.

[ Voor 10% gewijzigd door Tourniquet op 16-09-2016 23:53 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Rivanov
Japie.G schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:37:

Heb het even voor je getest en merk het ook. Bij het sluiten ban de app zit er een kleine hapering. Open je de app daarna direct weer en sluit je 'm meteen heb je er geen last van.

Nu merk ik er zelf niks van want heb Reduce Motion aanstaan maar wel opmerkelijk inderdaad. iPhone 6 heeft hier geen last van.

/edit: de Haptic Feedback is toch wel geinig. Werkt ook in Safari bij een menu wanneer je naar beneden of naar boven scrolled. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2016 00:19 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:28
Tourniquet schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:51:
[...]

Het water moet dan denk ik wel echt tot op het moederbord doordringen, en dan heb je sowieso een probleem. Zie filmpje van Jerry die de waterdetector op het moederbord laat zien: Tourniquet in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie"

Het zou wel interessant zijn of deze iPhone hierna gewoon blijft werken in dagelijks gebruik, of dat hij toch nadelige gevolgen ondervindt van dit experiment.
Voorheen was Apple heel erg handig met waterdetectors in macbook's die zelfs zonder ooit water te hebben gezien spontaan verkleurden, mede hierdoor ben ik benieuwd hoe gevoelig deze nu zijn in de iPhone 7

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Houd het inmiddels al 7 uur en 30 minuten vol. d:)b

Edit: Niet veel later is de stream gestopt. De iPhone 7 wint de waterdompeltest. Zelfs als hij onderwater moet worden opgeladen. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Novarion op 17-09-2016 02:02 ]

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Het valt me op dat Apple de 7 heeft volgegooid met bloatware. Garageband" is goed voor 1,6 GB! iMovie 700MB en Keynote voor 600MB. Het leukste van alles is dat deze apps niet eens kunnen worden geopend. Ze sluiten zichzelf direct af. Ook na een herstart.

Gulfstream G650

Verwijderd

Ik kan het nergens vinden maar kan ik nou voor mijn iPhone 7 (verlenging) nog Apple Care + kopen?

• Novarion
SalimRMAF schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 01:43:
Het valt me op dat Apple de 7 heeft volgegooid met bloatware. Garageband" is goed voor 1,6 GB! iMovie 700MB en Keynote voor 600MB. Het leukste van alles is dat deze apps niet eens kunnen worden geopend. Ze sluiten zichzelf direct af. Ook na een herstart.
iOS heeft deze sinds de 6s er al standaard heel lief voor je er op gezet. Nodig? nee! Vinden ze het fijn om te doen, ja!

Ik denk dat ze er inderdaad standaard op staan, als basis file (download opdracht). Vervolgens worden ze dan na het verbinden gedownload. Waar je niets van hoeft te merken.
Aangezien jij nu scherp bent geweest in de tijd dat de Appstore (soms) enige momenten down was door de drukte op de servers. Hebben ze waarschijnlijk deze schijn stock apps niet kunnen downloaden.

Wat dus zal resulteren in wat jij nu ervaart. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 01:45:
Ik kan het nergens vinden maar kan ik nou voor mijn iPhone 7 (verlenging) nog Apple Care + kopen?
Bind me er niet op vast maar je kan tot X aantal weken nog Apple Care afsluiten. Mijns inziens is dit 1 tot 2 maanden. Je hebt dus eventjes de bedenktijd om te beslissen of je al wel dan niet Apple Care afsluit.

[ Voor 18% gewijzigd door Novarion op 17-09-2016 02:43 ]

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

BertP schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:21:
[...]

Jup, heb ik ook! Heel vaag, mijn 6 loopt gewoon veel soepeler.
Over het stotteren van de animaties... Weinig andere reacties hier op. Ga vandaag ff bij mediamarkt ofzo kijken of alle 7's het hebben. Dan zal het aan de software liggen, anders ga ik het toestel ruilen bij apple.

[ Voor 4% gewijzigd door Japie.G op 17-09-2016 07:13 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Japie.G schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:12:
[...]

Over het stotteren van de animaties... Weinig andere reacties hier op. Ga vandaag ff bij mediamarkt ofzo kijken of alle 7's het hebben. Dan zal het aan de software liggen, anders ga ik het toestel ruilen bij apple.
Maakt me toch wel zorgen, haperende animaties op een toestel wat een snellere processor heeft dan een Macbook Air? ( las ik gister). Moet niet kunnen hoor!

• swv
SalimRMAF schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 01:43:
Vreemd eigenlijk. Maar niet getreurd! Je kunt naast deze apps, ook veel andere Apple apps verwijderen sinds iOS10.

Ik was trouwens in de veronderstelling dat bovengenoemde apps alleen worden aangeprezen om te downloaden wanneer je de App Store voor het eerst opent?
alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:18:
[...]

Maakt me toch wel zorgen, haperende animaties op een toestel wat een snellere processor heeft dan een Macbook Air? ( las ik gister). Moet niet kunnen hoor!
Loopt wel weer los... Apple is vast al 10.0.2 aan het bakken voor snelle release met bugfixes zoals de helderheidsproblemen en volgens mijn glazen bol komt 10.1 beta 1 tegelijkertijd uit met dezelfde bugfixes maar ook prestatieverbeteringen en nog wat UI verbeteringen. Toch :p?

[ Voor 30% gewijzigd door swv op 17-09-2016 07:29 ]

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Mijn simtray klikt er ook niet in. Als ik het erin duw gaat het makkelijk maar hij bleeft uitsteken. Ik moet hem daarna beetje harder erin duwen. Maar hij klikt niet in zoals de iphone 6. Andere die dit ook hebben?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:43:
Ik heb vrijdag een i phone 7 plus black besteld bij de mediamarkt, ze belde net om te zeggen dat deze niet binnen is gekomen.Weet iemand of deze dan wel bij ivizi morgen vroeg te krijgen is? of dat die nog helemaal nergens te krijgen is.
Tenzij een partij is vergeten om een pallet telefoons uit te pakken (kans is nihil), vrees ik dat je moet wachten. 2-3 weken :)

Bericht hierboven

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:18:
[...]

Kan ook komen doordat ze sommige zaken nu over de twee langzamere, maar energievefficientere cores laten draaien? Je ziet ook sommige vergelijkingen van ip7 met ip6s waar de 6s het wint op verschillende punten. Zelfde reden denk ik.
sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:25:

Loopt wel weer los... Apple is vast al 10.0.2 aan het bakken voor snelle release met bugfixes zoals de helderheidsproblemen en volgens mijn glazen bol komt 10.1 beta 1 tegelijkertijd uit met dezelfde bugfixes maar ook prestatieverbeteringen en nog wat UI verbeteringen. Toch :p?
Maar ziet iedereen die kleine haperingetjes? Dan maak ik me geen zorgen..

[ Voor 58% gewijzigd door Japie.G op 17-09-2016 07:53 ]

• Ferry05
Japie.G schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:49:
[...]

Maar ziet iedereen die kleine haperingetjes? Dan maak ik me geen zorgen..
Ja heb er ook last van. Andere ook last van niet klikkende simtray?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ferry05 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:51:
[...]

Ja heb er ook last van. Andere ook last van niet klikkende simtray?
Ok. Ja klikt hier ook niet. Misschien door het rubbertje voor de waterseal?

• Ferry05
Japie.G schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:53:
[...]

Ok. Ja klikt hier ook niet. Misschien door het rubbertje voor de waterseal?
Oke bedankt zal wel waarschijnlijk. Wacht het gewoon af met al die fouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
[...]

Thanx, houd mij even op de hoogte als je wil :) Ben érg benieuwd.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn 7 zwart 32GB is volgens mij helemaal perfect! OK, op een heel klein puntje na, letterlijk! Aan het eind van de simtray is wat zwarte lak af, dus zie je wit! Gelukkig is dit aan het uiteinde dat de iPhone in gaat, je ziet er niks van! Echt een mooie kleur, helemaal black! Heb een full screen protector gekocht die nog moet komen en rest gebruik ik hem in een sleeve...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Ik zit even OMT Live te kijken over de uitpakparty gisteravond. Het P3 kleurenprofiel zorgt ervoor dat groen en rood beter uitkomen. Dat verklaart denk ik ook het warmere beeld. M.a.w. zou je ook kunnen stellen dat voorgaande iPhone's te blauw waren. Hopelijk kan de review van tweakers hier meer duidelijkheid over geven na het testen van het scherm op kleurechtheid. Als dan de conclusie is dat er geen afwijkingen zijn in de kleuren (ook al zegt die grijze massa tussen je oren van wel) dan is het wederom een storm in een glas water.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
Iemand al mooie foto's met de iPhone 7 (Plus) gemaakt? Ik ga vanavond eens op pad om te kijken hoe de iPhone 7 Plus presteert bij minder licht.
ik vind het open van apps en daarna afsluiten ietwat schokkerig. Ik bedoel misschien laggy.

Meer mensen last van? ik zit op 10.0.1

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:42
Ik zie weinig verschil qua kleur met m'n oude vertrouwde 6. Scherm lijkt wel iets scherper en feller, hoewel ze brightness settings hetzelfde zijn. Verder:

- Drama restore van een back-up. Om de een of andere reden waren een paar apps niet gerestored. Duurde ook vreselijk lang.
- Moet wennen aan de nieuwe homeknop. Het is gewoon een touchpad. Begrijp dat we nog 1-2 jaar moeten wachten voordat de homeknop onderdeel is van het scherm. Ik moet nog zien of het in de iPhone 8 zit.
- Geluid is idd stukken beter.
- Erger me dat sommige apps hun passwords wel in iCloud of Keychain opslaan, andere weer niet. Devs get your act together.
- 3D Touch.. weet nog steeds niet of het echt iets toevoegd.
- Qua snappiness is er niet veel verschil tussen een 6 en een 7.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Verwijderd

Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:42:
Daarom bij iedere nieuwe iPhone: eerst de boel configureren als nieuwe iPhone, dan de software-update uitvoeren en dan (eventueel) de back-up terugzetten. :)
Ik zag gister iemand met een install video waar ie de update vanuit het terugzetten van een iCloud backup kon doen.

4:28

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 10:10 ]

MelvinW schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:33:
Iemand al mooie foto's met de iPhone 7 (Plus) gemaakt? Ik ga vanavond eens op pad om te kijken hoe de iPhone 7 Plus presteert bij minder licht.
Wij zijn gister met een 7+ en een 6s+ door Amsterdam gegaan in de middag en avond.

Tientallen foto's en filmpjes gemaakt en de 7+ won het elke keer met gemak maar vooral in situaties met minder licht.

Ook was er wel duidelijk te zien dat de iPhone 7+ een breder bereik aan kleuren kan fotograferen en kan tonen op het scherm.

Ik fotografeer veel en ook erg veel met de iPhone en dit is een prachtige upgrade.

Ik twijfelde nog een beetje welke feature voor mij nou de killing feature was. Ik dacht eerst de speakers maar die vallen mij juist erg tegen (wel hard. Niet zo mooi) voor mij is dat dus zeker de camera. Absoluut de upgrade vanaf een 6s waard.

[...]

Stotteren van animaties is geen defect om op te ruilen (ruilen bij Apple kan alleen met een koop bij Apple btw). Een processor doet het of wel of niet.

Het kan niet zo zijn dat je interne niet bewegende hardware defect is maar wel werkt en dan als uitwerking heeft dat software animaties stotteren.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:14:
[...]

Wij zijn gister met een 7+ en een 6s+ door Amsterdam gegaan in de middag en avond.

Tientallen foto's en filmpjes gemaakt en de 7+ won het elke keer met gemak maar vooral in situaties met minder licht.

Ook was er wel duidelijk te zien dat de iPhone 7+ een breder bereik aan kleuren kan fotograferen en kan tonen op het scherm.

Ik fotografeer veel en ook erg veel met de iPhone en dit is een prachtige upgrade.

Ik twijfelde nog een beetje welke feature voor mij nou de killing feature was. Ik dacht eerst de speakers maar die vallen mij juist erg tegen (wel hard. Niet zo mooi) voor mij is dat dus zeker de camera. Absoluut de upgrade vanaf een 6s waard.
Goed om te horen :) Camera was voor mij ook de voornaamste reden om te upgraden.

• swv
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:14:
[...]

Mij lijkt vooral het stereogeluid nuttig. Dus niet dat je aan een kant doof lijkt te zijn zoals voorheen :P Voor muziek luisteren bestaan gelukkig andere oplossingen.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
Heeft er iemand al een vergelijking gemaakt tussen de camera van de 6s en 7? Dus van de kleine en niet van de plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst

sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:34:
[...]

Mij lijkt vooral het stereogeluid nuttig. Dus niet dat je aan een kant doof lijkt te zijn zoals voorheen :P Voor muziek luisteren bestaan gelukkig andere oplossingen.
Nou mijn iPhone ligt altijd op het Bad meubel als ik onder de douche sta. Voldoet maar meer ook niet.

Ik had daarom gehoopt dat de 7+ ook daadwerkelijk beter geluid had ipv alleen harder. Omdat ze met de enorm kleine speakers in mijn MacBook het beste geluid kunnen maken uit de hele lineup was ik vol goeie Hoop. Dat viel dus wat tegen.

Stereo is natuurlijk wel een leuke feature alleen dat ervaar je dan weer alleen als je hem in je hand hebt verwacht ik.

• swv
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:54:
[...]

Nou mijn iPhone ligt altijd op het Bad meubel als ik onder de douche sta. Voldoet maar meer ook niet.

Ik had daarom gehoopt dat de 7+ ook daadwerkelijk beter geluid had ipv alleen harder. Omdat ze met de enorm kleine speakers in mijn MacBook het beste geluid kunnen maken uit de hele lineup was ik vol goeie Hoop. Dat viel dus wat tegen.

Stereo is natuurlijk wel een leuke feature alleen dat ervaar je dan weer alleen als je hem in je hand hebt verwacht ik.
Ah zodoende ;) Maar daar hebben ze China toch voor uitgevonden? http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html :+
sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:57:
[...]

Ah zodoende ;) Maar daar hebben ze China toch voor uitgevonden? http://www.banggood.com/W...-Smartphone-p-911696.html :+
Haha ja dat is ook zo. Is dat zomaar een voorbeeld? Of heb je hem zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Ja heb hem zelf. Prima spul hoor! Verrassend goed geluid voor het geld. Er zijn op GoT genoeg ervaringen te lezen. Ben alleen niet goed op de hoogte van eventuele opvolgers hoor.

• Famous

Famous

R 400+

Moet ook zeggen dat het geluid tijdens bellen AANZIENLIJK verbeterd is t.o.v. mijn 6.
Echt een wereld van verschil :Y

gisterenmiddag rond 1300u iOS 10.0.1 op mijn iPhone 7 gezet, 1400u met 100% batterij van de lader gehaald.
Nu ongeveer 23 uur later zit ik op 86% batterij, dit na het indexeren van het OS en uiteraard veel spelen op m'n iPhone....vind ik best goed voor een splik splinter nieuwe iPhone :)

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Ik heb zo'n lederen case gekocht bij Apple. op alle hoeken al slijtage zichtbaar. Amper in een broekzak gezeten. Maar eens mee terug
Koekenbakkertje schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:15:
Ik heb zo'n lederen case gekocht bij Apple. op alle hoeken al slijtage zichtbaar. Amper in een broekzak gezeten. Maar eens mee terug
Waarom? Dat gaat gewoon een beetje leven, prima gedrag voor leer.

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:16:
[...]

Waarom? Dat gaat gewoon een beetje leven, prima gedrag voor leer.
Ben niet zo snel zeurderig maar als het al gewoon haast kaal is na amper 1 dag dan is dar niet wat ik verwacht

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:18:
[...]

Stotteren van animaties is geen defect om op te ruilen (ruilen bij Apple kan alleen met een koop bij Apple btw). Een processor doet het of wel of niet.

Het kan niet zo zijn dat je interne niet bewegende hardware defect is maar wel werkt en dan als uitwerking heeft dat software animaties stotteren.
Ik heb bij Apple gekocht 😉 Als andere toestellen dit euvel niet hebben ja dit absoluut WEL een reden om te ruilen.

Het is ook niet echt een stotter, echt gewoon een heel klein hick-upje in animaties, die ik op mijn 6 absoluut niet zag!

Helaas bij de mediamarkt geen demotoestellen om te proberen. Ga er inderdaad van uit dat het een software dingetje is. Maar dan zou iedereen dit moeten hebben. Heeft ook iedereen dit? Ik heb niemand horen zeggen dat ze t absoluut niet hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door Japie.G op 17-09-2016 11:19 ]

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
Hier een vergelijk met de S7 camera. Moet zeggen dat de microfoon van de iPhone 7 erg slecht (blikkerig geluid) klinkt. Mogelijk ivm de waterdichtheid?

YouTube: iPhone 7 vs Samsung Galaxy S7 Camera Test Comparison

• Matttthijs
  • Laatst online: 18-08 13:21
Ik kan geen apparaten vinden via bluetooth. Meer mensen met dit probleem?

Verwijderd

Best knap dat ze blikkerig geluid krijgen uit de camera. :Y
Koekenbakkertje schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ben niet zo snel zeurderig maar als het al gewoon haast kaal is na amper 1 dag dan is dar niet wat ik verwacht
Kan je er eens een foto van maken? Ben wel benieuwd nou.

Na een dagje normaal gebruik mag echte slijtage niet nee. Beetje "Wear and tear" wag dan weer wel.
Japie.G schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ik heb bij Apple gekocht 😉 Als andere toestellen dit euvel niet hebben ja dit absoluut WEL een reden om te ruilen.

Het is ook niet echt een stotter, echt gewoon een heel klein hick-upje in animaties, die ik op mijn 6 absoluut niet zag!

Helaas bij de mediamarkt geen demotoestellen om te proberen. Ga er inderdaad van uit dat het een software dingetje is. Maar dan zou iedereen dit moeten hebben. Heeft ook iedereen dit? Ik heb niemand horen zeggen dat ze t absoluut niet hebben...
Maar wat ik dus bedoel te zeggen. Het is geen hardware defect dat is namelijk niet mogelijk.

Terug brengen om die reden zal ook best wel gaan. Ruilen om de reden "hij is defect" is onzin.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Op de Apple site staat een afbeelding waarbij het lijkt alsof er speakers links en rechts van het scherm zitten als je de telefoon horizontaal houdt. Dat zou mooi zijn! Maar is dat wel zo? Ik dacht dat beide speakers aan de onderkant (in portrait mode) zitten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9TLh34FVPv9udgaGLje67icp/full.png

Mixed Reality dev

Hanky74 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:28:
Hier een vergelijk met de S7 camera. Moet zeggen dat de microfoon van de iPhone 7 erg slecht (blikkerig geluid) klinkt. Mogelijk ivm de waterdichtheid?

YouTube: iPhone 7 vs Samsung Galaxy S7 Camera Test Comparison
Camera beeld van de iPhone 7 is wel wat beter maar de Samsung microfoon wint het idd wel.

Vond de OIS van de Samsung al niet mooi maar hier zie je dat ook weer, erg hobbelig.

Verder is het geen dag en nacht verschil. Beiden uitstekende camera's.

• Famous

Famous

R 400+

Menesis schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:42:
Op de Apple site staat een afbeelding waarbij het lijkt alsof er speakers links en rechts van het scherm zitten als je de telefoon horizontaal houdt. Dat zou mooi zijn! Maar is dat wel zo? Ik dacht dat beide speakers aan de onderkant (in portrait mode) zitten?
[afbeelding]
Hij doet inderdaad 'stereo'.
Er komt ook geluid uit je speaker welke je voor bellen gebruikt.

Menesis schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:42:
[afbeelding]
Nee dat is zo. Stereo speakers vanaf de 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:45:
[...]

Nee dat is zo. Stereo speakers vanaf de 7.
Oh nice :) Had dat op de HTC One M7 en miste dat wel in de 6+ die ik nu heb. Toch maar eens langs gaan bij m'n baas :+

Mixed Reality dev

• Novarion
Wie helpt me uit de brand.

Ik mis veel contacten. Contacten worden gewoon vanaf het oude toestel opgeslagen in iCloud, net als agenda, notities etc.

Ik heb de 7 geconfigureerd als nieuwe iPhone geen iCloud-backup. Om weer even fris te beginnen. Nu wordt alles netjes synchroniseerd vanuit iCloud. Agenda en notities zie ik dus allemaal. Maar contacten lijkt een ruime meerderheid van te ontbreken.
Pagina: 1 ... 9 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.