Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

drusloos schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:04:
[...]
logisch dat je een telefoon maakt waarvan je weet dat die 100 keer op een dag je zak in en uitgaat, en dan van materiaal maakt dat snel krast. Apple's premium koers is echt in een neerwaartse spiraal. Lever op z'n minst dan een hoesje zoals bij de htc u11. Zelf heb ik gewoon een leather case erbij genomen op de matte black, en de prijs boeit me ook vrij weinig, maar toch vind ik dat ze qua service echt beter mogen worden en dus bijv een hoesje kunnen leveren omdat het belachelijk is dat mensen een hoesje moeten kopen anders krast het onder normale omstandigheden. Alsof je een auto koopt maar je zelf nog banden moet kopen voor op je velgen wil je ook kunnen rijden . Tuurlijk moet je geen iPhone nemen als je goedkoop wilt, maar service is iets wat niet aan prijs gekoppeld zou moeten zijn.
Uhh, ik maak me er geen bal zorgen om, wat niet inhoud dat ik onvoorzichtig met mijn spullen omga, integendeel. Ja een hoes koop je erbij, cadeau zou bijzonder zijn. Het is dat de belkwaliteit zo brak is.. (2 a 3 wekelijks met een cocktailprikker schoonfrunniken die lightning poort) waardoor ik deze niet lang houdt. In normale gevallen 3 jaar ofzo. Dan is deze voor mij (gewoon privégebruik/aanschaf) economisch afgeschreven maar beur je gewoon nog 200 of meer (128 GB), ook met krassen. Het zijn GEBRUIKSvoorwerpen!

Wat je wil laten shinen ze je in een vitrinekast of met 0 km op de teller in je verwarmde garages. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GerardVanAfoort op 14-07-2017 02:07 ]

NRG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Heb dat ding net een week en loop nu al tegen de beperking aan dat ik niet tegelijkertijd kan opladen en de oortjes in kan pluggen :') verdomme wat frustrerend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

* Naboo heeft zijn exemplaar net te koop gezet. Ik prefereer toch mijn oude toestel.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50

ddZ

Saven schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:49:
Heb dat ding net een week en loop nu al tegen de beperking aan dat ik niet tegelijkertijd kan opladen en de oortjes in kan pluggen :') verdomme wat frustrerend :r
Dit wist je toch van tevoren man :')

En ja, ik vind dit ook een nadeel...

[ Voor 6% gewijzigd door ddZ op 19-07-2017 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06

WTM

Bluetooth :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik vraag mij af welk toestel u dan gaat halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koop AirPods.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:11
Heb Philips SHB5250 gekocht, super Bass en gebalanceerde tussen en hoge tonen voor 34 euro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:16
Albert020 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 07:00:
[...]

Heb Philips SHB5250 gekocht, super Bass en gebalanceerde tussen en hoge tonen voor 34 euro !
Mijn voorkeur zou ook Airpods geweest wat zijn die zalig zeg :9~ _/-\o_

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Berlinetta schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:30:
[...]

Ik vraag mij af welk toestel u dan gaat halen.
Nah, geen andere hoor, wat mij nog meer ergert is de interface op welk Android toestel dan ook, die nooit 100% smooth loopt. Ik zoek wel een splitter of probeer er mee te leven :')
Laatst zo'n figuur gezien toen ik voor t eerst in jaren met de trein ben geweest :') Vielen uit zn oor, je had de paniek in zijn ogen moeten zien _O-

Wil geen gekut met doosje en opladen etc, nog meer omslachtig dan die ene keer per maand dat ik een 3,5mm jack tekort kom :( :P

Conclusie: alle opties zijn kut :P maar het een nog meer dan het ander :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Saven Echt nog nooit last van gehad.
Maar als het maar 1x per maand voorkomt, dan snap ik niet zo goed wat er nou zo enorm frustrerend aan is. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
Ff een update betreft mijn eerste IPhone
Ik gebruik nu de 7 vol tevredenheid op vakantie, beter dan mijn vorige lumia's zijn geweest. Accu gaat perfect mee aan het strand. Ook is de iPhone perfect zee waardig 😂 Blub blub heeft geen effect gehad 😂. Alleen het zand is niet goed voor het scherm voor je het weet heb je krassen, maar als je hier op let valt het mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ErwinJ Na contact met zout water, is het wellicht ook raadzaam om met een vochtig wattenstaafje even je Lightning connector schoon te maken. Je wilt geen zout/corrosie krijgen in die poort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
WhatsappHack schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:10:
@ErwinJ Na contact met zout water, is het wellicht ook raadzaam om met een vochtig wattenstaafje even je Lightning connector schoon te maken. Je wilt geen zout/corrosie krijgen in die poort. :)
Uiteraard al gebeurd 😉
Zo slim was ik gelukkig nog wel 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik heb sinds kort gele kringen / vlekken rechtsboven en linksonder in mijn scherm (iphone 6 maar post het hier ook, lees verder waarom). De telefoon is al meer dan twee jaar oud en voorheen zaten ze er niet. Enige idee waar dit vandaan komt?

Scherm en telefoon zijn trouwens niet gebogen.

Lees veel terug over gele vlekken en niet goed opgedroogde lijm van het scherm maar dat gaat voor mij niet op want de telefoon is niet nieuw meer.

Is het oplosbaar? :)

Ben inmiddels aan het experimenteren gegaan en nu blijkt dat mijn scherm overall erg "geel" uitstraalt.

Door een kleurenfilter toe te passen krijg ik een veel mooiere wittere kleurenweergave.
YouTube: iPhone 7 - Yellow Display ? How to Fix

Beetje vreemd dit want hier heeft de iphone 7 dus ook last van.

Laat me even weten hoe jullie hier over denken?
b3ta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 21:05
Als je een kleurenfilter kunt toepassen is het toch opgelost?

Misschien heeft Apple met een update de kleuren wat warmer gemaakt. Ik herken het zelf niet met mijn 7, maar heb mijn scherm ook niet met een andere vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Mee eens. Maar de gele ringen/vlekken zitten er nog? Wat veroorzaakt dit? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is gewoon niet de bedoeling. Even afspraak maken bij genius bar in de Apple Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Ik kan zo snel geen iPhone 7 accessoires topic vinden, dus ik plaats het bericht even hier...hoop dat het ok is.

Een (hele!) tijd geleden heb ik mij aangemeld voor een Kickstarter project voor een iPhone 7 Hi-Res external Amp / DAC :

https://www.kickstarter.c...mplifier-for-iphone-7-cha

Vandaag totaal onverwachts de amp ontvangen...altijd leuk zo'n verrassing ;)

Ik moet zeggen ik ben zeer aangenaam verrast en verbaasd over de super geluidskwaliteit (én het extra volume!) icm mijn Oppo PM-3 headphones. Een veel beter resultaat dan ik had verwacht of gehoopt. _/-\o_

Een bijkomend voordeel van deze amp is tegelijkertijd luisteren én opladen. Lekker kort kabeltje ook en een compact design...zeer belangrijk.

Enfin. Misschien leuk/handig om te weten voor anderen die op zoek zijn naar een goede en betaalbare externe amp/DAC...

Website van de fabrikant :

https://www.adv-sound.com...ction/products/accessport

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xdS4fw2eJVjd27HywoQZeQiT/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 27-07-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik ben een week in spanje, en sinds ik hier ben is de tijd van stand by gelijk aan de tijd van het verbruik. Mijn batterij gaat ook aanzienelijk sneller leeg, vandaar dat het mij opviel. Apps sluiten helpt niet. Ook herstarten niet. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? Ik moet zo nog een maand naar Amerika en Japan en daarbij heb ik mijn batterij hard nodig. Gaat om een 7 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
Zoiets ook is gehad, bleek aan icloud foto's te liggen die bleef hangen op een bestand en de telefoon daardoor niet liet slapen. Bij batterij staan geen rare dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Wouter36 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:47:
Zoiets ook is gehad, bleek aan icloud foto's te liggen die bleef hangen op een bestand en de telefoon daardoor niet liet slapen. Bij batterij staan geen rare dingen?
Nee geen bijzonderheden.. anders moet ik een factory reset doen, zit ik alleen niet op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:19

Releases

Ja maar!

drusloos schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:41:
Ik ben een week in spanje, en sinds ik hier ben is de tijd van stand by gelijk aan de tijd van het verbruik. Mijn batterij gaat ook aanzienelijk sneller leeg, vandaar dat het mij opviel. Apps sluiten helpt niet. Ook herstarten niet. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? Ik moet zo nog een maand naar Amerika en Japan en daarbij heb ik mijn batterij hard nodig. Gaat om een 7 plus
Zou mogelijk kunnen komen door slecht bereik en je telefoon continu tussen masten zit te hoppen?
Zoiets wel eens eerder gelezen.
Allicht dat de temperatuur er ook iets mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19
dafmay schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:57:
Ik kan zo snel geen iPhone 7 accessoires topic vinden, dus ik plaats het bericht even hier...hoop dat het ok is.

Een (hele!) tijd geleden heb ik mij aangemeld voor een Kickstarter project voor een iPhone 7 Hi-Res external Amp / DAC :

https://www.kickstarter.c...mplifier-for-iphone-7-cha

Vandaag totaal onverwachts de amp ontvangen...altijd leuk zo'n verrassing ;)

Ik moet zeggen ik ben zeer aangenaam verrast en verbaasd over de super geluidskwaliteit (én het extra volume!) icm mijn Oppo PM-3 headphones. Een veel beter resultaat dan ik had verwacht of gehoopt. _/-\o_

Een bijkomend voordeel van deze amp is tegelijkertijd luisteren én opladen. Lekker kort kabeltje ook en een compact design...zeer belangrijk.

Enfin. Misschien leuk/handig om te weten voor anderen die op zoek zijn naar een goede en betaalbare externe amp/DAC...

Website van de fabrikant :

https://www.adv-sound.com...ction/products/accessport

[afbeelding]
Even opgezocht wat de Oppo PM-3 kost... voor dat bedrag mag je op wel verwachten dat het klinkt alsof engeltjes je oortjes likken :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Valandil schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:22:
[...]

Even opgezocht wat de Oppo PM-3 kost... voor dat bedrag mag je op wel verwachten dat het klinkt alsof engeltjes je oortjes likken :9
Yup...en dat deed ie zeker al, waanzinnig mooi geluid komt er uit de Oppo's. Maar nu met een goede amp+DAC is er eindelijk ook voldoende versterking. De iPhone laat op dat vlak wat liggen helaas.

Mooie combi nu dus...zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Releases schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:53:
[...]

Zou mogelijk kunnen komen door slecht bereik en je telefoon continu tussen masten zit te hoppen?
Zoiets wel eens eerder gelezen.
Allicht dat de temperatuur er ook iets mee te maken heeft?
Temperatuur dacht ik ook. Kan zeker van invloed zijn. Verder was ik op 1 plek met ongeveer 3 streepjes en 4g van orange, wellicht toch daardoor want het is pas sinds ik in spanje ben. Ik bedacht me ook net dat ik nog de beta draai van ios 10.3.3, de officiele versie zal ik eerst installeren om te kijken of het dan beter is. Als het niet verbeterd misschien toch die reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hoe kan het zijn dat ik als me iPhone 7 aan de oplader heb hangen,
de vingerscan niet meer werkt en hij om mijn pincode vraagt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:09
Albert020 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:04:
Hoe lan het zijn dat ik als me iPhone 7 aan de oplader heb hangen,
de vingerscan niet meer werkt en hij om mijn pincode vraagt ?
Da's bij mij ook.
Zie hier voor het antwoord: https://discussions.apple.com/message/29626586#29626586

Volgens andere websites ligt het ook aan het type lader dat je gebruikt maar of ik nu een AliExpress fake kabel van 2$ of de originele van Apple die bij mijn iPhone 7 kwam gebruik, bij mij vraagt die ook om de unlock code.

[ Voor 24% gewijzigd door H1MSELF1SH op 28-07-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
H1MSELF1SH schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Da's bij mij ook.
Zie hier voor het antwoord: https://discussions.apple.com/message/29626586#29626586

Volgens andere websites ligt het ook aan het type lader dat je gebruikt maar of ik nu een AliExpress fake kabel van 2$ of de originele van Apple die bij mijn iPhone 7 kwam gebruik, bij mij vraagt die ook om de unlock code.
Denk dan toch dat het een software/hardware probleem is,
wordt bij jou de lader in het stopcontact ook in het begin van laden erg warm ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 28-07-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:31
[...]

Da's bij mij ook.

Mijne ligt hier nu aan de lader naast me en die werkt gewoon met touchID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
HansAnders07 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:10:
[...]

Mijne ligt hier nu aan de lader naast me en die werkt gewoon met touchID
De mijne ook en ik heb geen originele kabel en geen originele lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Udrene schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:35:
[...]

De mijne ook en ik heb geen originele kabel en geen originele lader.
Word bij jou de lader in het stopcontact ook in het begin van laden erg warm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
Ja, dat is heel normaal. Dat doen al mijn opladers als ze aan het laden zijn. Alleen de laatste 20% ofzo wat minder omdat ze dan met minder vermogen laden.

[ Voor 6% gewijzigd door Udrene op 29-07-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
[...]

Da's bij mij ook.

Opzich wel mooi en duidelijk antwoord. Dit doet mij ook gelijk denken waarom geen gebruikt van USB3.0 wordt gemaakt. Aangezien USB3.0 ook storing geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:31
Zooo die HomePod zit vol verrassingen! iPhone 8 met randloos ontwerp en gezichtsherkenning comfirmed in Apple's eigen iOS firmware voor de HomePod!

Al mag dit nieuws geen verrassing meer zijn. Dit is immers al eens gelekt, en lijkt nu bevestigd te worden ;)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2017/07/iphone_8_glyph.jpg

https://www.macrumors.com...-firmware-face-detection/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
swv schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:09:
Zooo die HomePod zit vol verrassingen! iPhone 8 met randloos ontwerp en gezichtsherkenning comfirmed in Apple's eigen iOS firmware voor de HomePod!

Al mag dit nieuws geen verrassing meer zijn. Dit is immers al eens gelekt, en lijkt nu bevestigd te worden ;)

[afbeelding]

Dat is nog steeds met rand, nee eigenlijk denk dat dit beter is dan andere ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:16
swv schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:09:

[afbeelding]

Laten we alvast een Iphone 8 / Iphone edition topic aanmaken :P?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Wanneer krijgen we van Apple eens een prijscorrectie voor de zwakke dollar? Toen de Euro kelderde waren ze er als de kippen bij om de prijzen van iPhones, iPads en Macs flink te verhogen, dus ik verwacht binnenkort toch ook wel weer het omgekeerde.. Zal dan ook wellicht gunstig zijn voor de abnormale Europese prijzen die ze vragen voor de Plus modellen en het anniversary model wat er aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keest12 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:00:
Wanneer krijgen we van Apple eens een prijscorrectie voor de zwakke dollar? Toen de Euro kelderde waren ze er als de kippen bij om de prijzen van iPhones, iPads en Macs flink te verhogen, dus ik verwacht binnenkort toch ook wel weer het omgekeerde.. Zal dan ook wellicht gunstig zijn voor de abnormale Europese prijzen die ze vragen voor de Plus modellen en het anniversary model wat er aan zit te komen.
Zo lang Apple miljoenen iPhones kan verkopen tegen (vrijwel) elke prijs die ze tot nu toe hanteren zal de kans op een verlaging ongeveer 0,0001% zijn.
Ook al zullen de verkoopcijfers van de iPhones dalen in de nabije toekomst, zie ik Apple alsnog voorlopig niet de prijzen verlagen.
Maar goed, blijft koffiedik he ;)

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 04-08-2017 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:23
Sinds vandaag ook de overstap gemaakt naar de iPhone 7 plus. Tot nu toe erg blij mee. Zit alleen een beetje met welke navigatie het beste is. Wel met offline kaarten. Iemand een tip?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Laatst online: 20:27
Erik1805 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:41:
Sinds vandaag ook de overstap gemaakt naar de iPhone 7 plus. Tot nu toe erg blij mee. Zit alleen een beetje met welke navigatie het beste is. Wel met offline kaarten. Iemand een tip?
Ik gebruik al heel lang Here. Bevalt zeer goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Hey Erik...welkom bij de club d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluefish007
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 11:11
Dat ligt er een beetje aan hoeveel opslagruimte je hebt, en welke dekking je wilt qua oppervlakte met je kaarten. Google Maps werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
TomTom!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Als standaard autonavigatie niet geheel gebruiksvriendelijk maar wel als reserve bruikbaar (alle adressen van de wereld staan er op naam en nummer in), qua kaartmateriaal in buitenland/onbewoonde gebieden (bijv hiking trails) en ook POI onovertroffen: Maps.Me. Gratis de hele wereld offline. Kunt landen downloaden per provincie.
File informatie (gratis), doorlinken/bellen naar POI website/telefoonnummer. In Steden zelfs 3D aanwezig.

Ik gebruik die op elke buitenlandse trip. Ongemarkeerde trails door de woestijn staan er zelfs op. Of bijv de slecht gemarkeerde offroad wegen van ijsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Afgelopen vakantie na Italië Google maps gebruikt naast onze interne auto ( garmin ) navigatie.
Omdat wij hier geen live info op hebben is Google maps meer dan welkom en Gratis, echter vind ik deze niet prettig als primair navigatie.

De weg ( afslagen ) word niet echt duidelijk weergegeven waardoor vergissen makkelijk is, qua duidelijk aangeven wint TomTom maar deze is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja TomTom is wel goed maar vind ik te duur. Had op Android altijd sygic dus denk dat ik die maar weer neem. Ben daar wel tevreden over. Google Maps vond ik niks, gisteren getest maar aanwijzingen zijn niet top

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Verwijderd

Here We Go werkt op mijn 5S super.... en is gratis...
Sygic heeft een kalere basis versie en daarna moet je betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 15:21
ik heb sinds een week dat de volume/mute switch button niet een ''klik'' gevoel geeft. althans als je het knopje omzet naar beneden (voor de tril stand) voel je het wel, maar zodra je de knop omhoog wil doen om het geluid aan te zetten klikt die niet en merk je dus niet zo goed of die nou van de tril stand af is.

ik heb nog 1.5 maand garantie. kan ik hier mee naar de Apple store en dit kosten loos laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:50:
ik heb sinds een week dat de volume/mute switch button niet een ''klik'' gevoel geeft. althans als je het knopje omzet naar beneden (voor de tril stand) voel je het wel, maar zodra je de knop omhoog wil doen om het geluid aan te zetten klikt die niet en merk je dus niet zo goed of die nou van de tril stand af is.

ik heb nog 1.5 maand garantie. kan ik hier mee naar de Apple store en dit kosten loos laten repareren?
Hij trilt sowieso nooit als je het geluid weer aanzet... Enkel als je het geluid uitzet krijg je feedback van de taptic engine. Dus geen noodzaak voor garantie, dit is hoe het by design werkt. :P

Mocht ie dat echter wel gedaan hebben bij jou, dan zou ik het eens testen met het scherm aan en kijken of ie niet aan/uit/aan/uit/aan gaat als je de switch overhaalt; wat niet de bedoeling is. Dan kan je wellicht beter wel ff je switch laten controleren nu je nog garantie hebt, of even kijken of er niet veel viezigheid zit.

Knap trouwens dat jij nog maar 1.5 maand garantie hebt met je iPhone 7. Je weet dat dat jaar enkel Apple's eigen garantie is? Daarna kan je nog gewoon terecht bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Repareren binnen dat jaar kan je wel direct bij Apple terecht, dat is wel fijn. Maar je hebt iig langer dan 1 jaar recht op een conform product.

[ Voor 31% gewijzigd door WhatsappHack op 14-08-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
WhatsappHack schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:17:
[...]

Hij trilt sowieso nooit als je het geluid weer aanzet... Enkel als je het geluid uitzet krijg je feedback van de taptic engine. Dus geen noodzaak voor garantie, dit is hoe het by design werkt. :P

Mocht ie dat echter wel gedaan hebben bij jou, dan zou ik het eens testen met het scherm aan en kijken of ie niet aan/uit/aan/uit/aan gaat als je de switch overhaalt; wat niet de bedoeling is. Dan kan je wellicht beter wel ff je switch laten controleren nu je nog garantie hebt, of even kijken of er niet veel viezigheid zit.

Knap trouwens dat jij nog maar 1.5 maand garantie hebt met je iPhone 7. Je weet dat dat jaar enkel Apple's eigen garantie is? Daarna kan je nog gewoon terecht bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Repareren binnen dat jaar kan je wel direct bij Apple terecht, dat is wel fijn. Maar je hebt iig langer dan 1 jaar recht op een conform product.
Bedoel ook niet trillen als je hem omhoog zet maar je voet een soort van klikje normaal lastig uit te leggen voelt normaal net zoals bij een schakelaar je voelt dan soort veertje en dat die in de andere stand schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh feedback op die manier :P
Ja dat is raar. Komt vaak door vuil maar is bij die switch nogal lastig. Ff langs de store is dan wel handig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
WhatsappHack schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:02:
Oh feedback op die manier :P
Ja dat is raar. Komt vaak door vuil maar is bij die switch nogal lastig. Ff langs de store is dan wel handig ja.
weet je toevallig ook hoe zit bij officiële Apple Retailers? ik woon niet in de buurt van den haag,Amsterdam of Haarlem.

Apple zelf geeft aan dat ik ook Langs Amac in Dordrecht kan. hoe behandelen Officiële retailers een reparatie?
gaan zij mijn telefoon opsturen of kunnen ze een klein dingetje als een knop ter plekken maken.

aangezien ik geen vervangende telefoon heb en weinig zin heb in +5 dagen zonder telefoon te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:50:
[...]

weet je toevallig ook hoe zit bij officiële Apple Retailers? ik woon niet in de buurt van den haag,Amsterdam of Haarlem.

Apple zelf geeft aan dat ik ook Langs Amac in Dordrecht kan. hoe behandelen Officiële retailers een reparatie?
gaan zij mijn telefoon opsturen of kunnen ze een klein dingetje als een knop ter plekken maken.

aangezien ik geen vervangende telefoon heb en weinig zin heb in +5 dagen zonder telefoon te zitten.
Waar woon je wel?
Bij Ivizi Maastricht en Card Services Zwolle kunnen ze vaak wel een en ander plannen om het direct te maken; die hebben een eigen reparatie centrum (waar je ook gerust met de technici kan praten op afspraak). Amac stuurt hem in mijn ervaring echt altijd op. (2x geweest, waarvan 1x garantie en 1x recall.)

Eventueel kan je wellicht ook terecht in Duitsland of België als daar wel officiële stores binnen bereik zitten.
Anders wordt het toch kijken of er een vervangende telefoon gehuurd kan worden of je die kan lenen van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik woon zelf in sliedrecht. Maar wil idd wel naar een zaak die officieel met echte apple materialen werkt en het liefst het kosteloos reparen inverband met garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 06:04:
Ik woon zelf in sliedrecht. Maar wil idd wel naar een zaak die officieel met echte apple materialen werkt en het liefst het kosteloos reparen inverband met garantie
Dat doen alle authorized Apple punten. :)
Tenzij het iets is als valschade ofzo natuurlijk.

De Apple Store Den Haag is dan toch maar een uurtje rijden? Valt opzich mee. :)

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 15-08-2017 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

dafmay schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:57:
...Vandaag totaal onverwachts de amp ontvangen...altijd leuk zo'n verrassing ;)
Heb hem ook ontvangen. Ik lees we dat verschillende gebruikers problemen ondervinden.
Bij mij is de firmware update wel goed gegaan en heb nog geen klachten. Flink verschil tov originele dac. Voor het geld zeker aan te raden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Nyana schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:23:
[...]

Heb hem ook ontvangen. Ik lees we dat verschillende gebruikers problemen ondervinden.
Bij mij is de firmware update wel goed gegaan en heb nog geen klachten. Flink verschil tov originele dac. Voor het geld zeker aan te raden!
Ha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met deze DAC. Bevalt mij tot nu toe ook nog steeds erg goed...een prima aankoop / gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Ik hoop echt dat er straks een iPhone komt die tussen de normale en plus inzit qua formaat. Maar anderzijds als de geruchten kloppen wordt die voor mij eigenlijk net te klein qua scherm. Had liever het scherm formaat van de plus gehad met kleinere randen om het scherm.

Mijn vrouw heeft ook een nieuwe telefoon nodig en wil overstappen op een iPhone maar ja de normale is te klein en de plus te groot. Dus wordt waarschijnlijk toch weer een Android voor de komende 2 jaar. De middelmaat iPhone die straks gaat komen is waarschijnlijk ook lang niet leverbaar en absurd duur.

Zelf twijfel ik nog of ik weer terug ga naar Android. Moet zeggen dat ik erg blij ben met de stabiliteit van het OS en de accu ging de eerste 6 maanden ook lekker lang mee maar toch mis ik soms nog wel het Android ecosysteem. Stiekem mis ik de backknop het meeste...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:43:
Ik hoop echt dat er straks een iPhone komt die tussen de normale en plus inzit qua formaat. Maar anderzijds als de geruchten kloppen wordt die voor mij eigenlijk net te klein qua scherm. Had liever het scherm formaat van de plus gehad met kleinere randen om het scherm.
Hoezo te klein qua scherm? De geruchten hebben het al maanden over 5,8" namelijk. Waarom heb je dan liever 5,5" met kleinere randen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

dafmay schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Ha leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met deze DAC. Bevalt mij tot nu toe ook nog steeds erg goed...een prima aankoop / gok.
Op advies van jou toen der tijd ;) thnx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Nyana schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:59:
[...]

Op advies van jou toen der tijd ;) thnx.
Oh joh...top! ;) Zolang geleden...ik was zelfs helemaal vergeten dat ik de DAC had besteld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:48:
[...]

Hoezo te klein qua scherm? De geruchten hebben het al maanden over 5,8" namelijk. Waarom heb je dan liever 5,5" met kleinere randen?
Ik zag een comparison met de toestellen naast elkaar en ja 5,8" maar daar gaat dan wel de uitstulping bovenaan nog vanaf en onderaan een function gebied voor de home knop of andere zaken. Hetzelfde heb ik met de S8. Groter scherm maar door de verhouding voelt het kleiner ik heb liever meer pixels in de breedte dan in de hoogte. Bij de S8 is het scherm te smal vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Vraagje, sinds een week of 2 van Windows Mobile overgestapt naar Iphone 7+ dus nog een beetje wennen, maar Safari werkt op zich prima alleen is er een instelling om die onderste taakbalk (< > etc) altijd zichtbaar te hebben? Ik heb Opera mini en Dolphin ook geprobeerd, maar Safari voelt net iets vlotter.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je hebt die balk al minder vaak nodig als je swiped.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rhodan schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:54:
Vraagje, sinds een week of 2 van Windows Mobile overgestapt naar Iphone 7+ dus nog een beetje wennen, maar Safari werkt op zich prima alleen is er een instelling om die onderste taakbalk (< > etc) altijd zichtbaar te hebben? Ik heb Opera mini en Dolphin ook geprobeerd, maar Safari voelt net iets vlotter.
Ik gebruik gewoon Chrome, stukken beter naar mijn idee. Safari vind ik echt omslachtig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
@BeQuietAndDrive Hop vaak van sites naar sites vanuit favorites vandaar.
@Phusebox Chrome = Google ben ff Google moe na jaren Android :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rhodan op 16-08-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Herkent iemand het volgende probleem:

Wanneer ik gebeld word op m'n 7 Plus en opneem, ben ik de eerste 2 seconden niet te verstaan. Aan de andere kant van de lijn horen ze letterlijk niets. Dus wanneer ik mijn naam noem bij het opnemen, horen ze deze niet, met ietwat rare reacties tot gevolg. 'Hé, je bent er wel, ik hoorde niets'. Dat soort reacties.

Herkenbaar voor iemand en nog beter - iemand met een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
heutsm schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:08:
Herkent iemand het volgende probleem:

Wanneer ik gebeld word op m'n 7 Plus en opneem, ben ik de eerste 2 seconden niet te verstaan. Aan de andere kant van de lijn horen ze letterlijk niets. Dus wanneer ik mijn naam noem bij het opnemen, horen ze deze niet, met ietwat rare reacties tot gevolg. 'Hé, je bent er wel, ik hoorde niets'. Dat soort reacties.

Herkenbaar voor iemand en nog beter - iemand met een oplossing?
Dit probleem heb ik ook, is een bekend probleem bij apple. Dit is bij mij opgelost door de gehoorapparaatmodus aan te zetten in het toegankelijkheid menu.

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 05:57:
[...]
Ik zag een comparison met de toestellen naast elkaar en ja 5,8" maar daar gaat dan wel de uitstulping bovenaan nog vanaf en onderaan een function gebied voor de home knop of andere zaken. Hetzelfde heb ik met de S8. Groter scherm maar door de verhouding voelt het kleiner ik heb liever meer pixels in de breedte dan in de hoogte. Bij de S8 is het scherm te smal vind ik.
Nou je hebt best kans dat 5,8" zonder function gebieden precies 5,5" op gaat leveren. Dat is wel iets wat Apple belangrijk vind. Ook met de kijk op "oude" apps.

Ik had even een tijdje een S8+ trouwens en 2:1 is best wel fijn. Misschien iets minder voor video content maar alles wat veel informatie onder elkaar toont (Email/Whatsapp/web/instagram enz) komt er erg goed tot zijn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:29:
[...]

Nou je hebt best kans dat 5,8" zonder function gebieden precies 5,5" op gaat leveren. Dat is wel iets wat Apple belangrijk vind. Ook met de kijk op "oude" apps.

Ik had even een tijdje een S8+ trouwens en 2:1 is best wel fijn. Misschien iets minder voor video content maar alles wat veel informatie onder elkaar toont (Email/Whatsapp/web/instagram enz) komt er erg goed tot zijn recht.
Maar dan wel 5,5" in een andere verhouding denk ik? Ach we gaan het zien he. Ware het niet dat Samsung de vingerafdrukscanner de Note8 weer op die domme plek heeft gezet dan zou ik daar voor gaan dit jaar. Heb nog steeds heimwee naar de Note 7. Dat was voor mij echt het perfecte toestel qua feel en formaat. Die nieuwe verhouding vind ik echt maar niks.

Hoop dat ze snel die Touch ID werkend krijgen in het scherm. Achterop of facial id is toch een stap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:53:
[...]

Maar dan wel 5,5" in een andere verhouding denk ik?
Nou dat hoeft niet perse denk ik. 5,8" 2:1 daar past wel 5,5" 16:9 in denk ik. Al zeg ik dat wel zonder het na te rekenen oid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 12:30
iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:22:
[...]

Dit probleem heb ik ook, is een bekend probleem bij apple. Dit is bij mij opgelost door de gehoorapparaatmodus aan te zetten in het toegankelijkheid menu.
Bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Geen probleem, heeft het geholpen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
[...]

Dank voor de tip! Lijkt te helpen!
[...]

Ah, verrek. Ik dacht dat het een bug was in KPN's carriersettings gezien ik dit probleem pas ervaar sinds VoLTE. Handig.

• iantje31
heutsm schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:47:
[...]

Dank voor de tip! Lijkt te helpen!
Fijn om te horen!
WhatsappHack schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:01:
[...]

Ah, verrek. Ik dacht dat het een bug was in KPN's carriersettings gezien ik dit probleem pas ervaar sinds VoLTE. Handig.
Dacht ik dus eerst ook. Maar na alles geprobeerd te hebben aan de kant van KPN (zelfs een nieuwe simkaart), ben ik toch maar eens bij apple zelf gaan informeren

[ Voor 53% gewijzigd door iantje31 op 17-08-2017 00:17 ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ook ik dacht dat het door KPN kwam maar helaas. Het is echt ontzettend storend.
Wat doet die gehoorapparaatmodes precies? En waarom wordt het hiermee verholpen?
Is het een iPhone 7 (hardware ding) of software... ik kan me niet herinneren wanneer het kwam, zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iantje31
iAmRenzo schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:05:
[...]
Ook ik dacht dat het door KPN kwam maar helaas. Het is echt ontzettend storend.
Wat doet die gehoorapparaatmodes precies? En waarom wordt het hiermee verholpen?
Is het een iPhone 7 (hardware ding) of software... ik kan me niet herinneren wanneer het kwam, zeg maar.
In principe doet de gehoorapparaatmodus niets, er wordt alleen gevraagd om via bluetooth met een apparaat te koppelen maar dit hoeft niet. Ik denk dat er echt puur softwarematig iets fout zit. Er zitten geen enkele nadelen aan de gehoorapparaatmodus.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:13

Fjeze

AllesPerfect!

WhatsappHack schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:01:
[...]

Volgens mij heeft het ook zeker wel met deze update te maken. Ik heb nu namelijk bellen onder 4G uitgezet en heb er nu volgens mij geen last meer van.
Toen ik bellen onder 4G aanzette had ik er ook last van.

Fly or Die

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

[...]
Je gaat mij hoop ik niet vertellen dat dit ook de oplossing is van de 'onderwater' klinkende gesprekken..
Ofwel de slechte verstaanbaarheid vanwege de microfoon in de Lightning poort die altijd wel wat stof/pluisjes bevat bij normaal gebruik en gewoon in de broekzak meenemen..

Helaas is de iPhone 7 mijn slechtste Apple ervaring!!
Na zeer prettige ervaring sinds 2011 met een iPad 3, iPhone 4, iPhone SE, iPad Pro 9.7 en MacBook Air 13" i7 2015 model.
In mijn Volvo XC60 2011 met af fabriek bluetooth zijn gesprekken gewoon super.. Zit eraan te denken om maar snel om te ruilen bij A-mac voor een 6S, geen zin om een 8 te vragen en daar soortgelijke frustraties mee te krijgen!

NRG

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
GerardVanAfoort schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:25:
[...]

Je gaat mij hoop ik niet vertellen dat dit ook de oplossing is van de 'onderwater' klinkende gesprekken..
Ofwel de slechte verstaanbaarheid vanwege de microfoon in de Lightning poort die altijd wel wat stof/pluisjes bevat bij normaal gebruik en gewoon in de broekzak meenemen..

Na zeer prettige ervaring sinds 2011 met een iPad 3, iPhone 4, iPhone SE, iPad Pro 9.7 en MacBook Air 13" i7 2015 model.
In mijn Volvo XC60 2011 met af fabriek bluetooth zijn gesprekken gewoon super.. Zit eraan te denken om maar snel om te ruilen bij A-mac voor een 6S, geen zin om een 8 te vragen en daar soortgelijke frustraties mee te krijgen!
Euh IN de lightning port? Volgens deze zit er geen in maar 2 er naast en op de plaats waar hij bij een 6S en alle voorgaande iPhones ook zat https://apple.stackexchan...hone-7-microphone-located

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Phusebox
Ik moet wel ook zeggen dat sinds ik een iPhone 7 gebruik ik veel meer klachten krijg van mensen dat ze me niet goed verstaan of dat de kwaliteit slecht is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Erik1805 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:38:
Ja TomTom is wel goed maar vind ik te duur. Had op Android altijd sygic dus denk dat ik die maar weer neem. Ben daar wel tevreden over. Google Maps vond ik niks, gisteren getest maar aanwijzingen zijn niet top
Ben zelf ook aan het kijken naar een navigatie-app op de telefoon.

Ik ben wel gecharmeerd van de Tomtom kaarten en HD traffic verkeersinformatie, echter niet van de Tomtom prijzen. Sygic lijkt een goed alternatief omdat deze ook gebaseerd is op TeleAtlas kaarten en gebruik maakt van de verkeersinformatie van Tomtom. Beste van twee werelden dus.

Sygic heeft overigens momenteel een interessante kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
LeGato23 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:49:
[...]

Ben zelf ook aan het kijken naar een navigatie-app op de telefoon.

Ik ben wel gecharmeerd van de Tomtom kaarten en HD traffic verkeersinformatie, echter niet van de Tomtom prijzen. Sygic lijkt een goed alternatief omdat deze ook gebaseerd is op TeleAtlas kaarten en gebruik maakt van de verkeersinformatie van Tomtom. Beste van twee werelden dus.

Sygic heeft overigens momenteel een interessante kortingsactie.
Ja had ik gezien. Ik heb daarom sygic maar gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat is de meerwaarde van zo'n navigatie app tov Google maps? Voor Verkeersinformatie moet je extra betalen en je ziet de max en actuele snelheid maar verder? Altijd verouderd, verkeersinformatie loopt achter, het kost geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38

robertwebbe

Robert Webbe

Ik ben groot fan van Waze. Ook gratis en dankzij de enorme gebruikers en mod base is er actuele verkeersinformatie en zijn de kaarten zeer actueel. Waze is van Alphabet (Google), sommige zaken worden met elkaar gedeeld (verkeersmeldingen, stemmen) maar de algoritmes hoe een route wordt bepaald en het kaartmateriaal worden concurrerend van elkaar ontwikkeld.

[ Voor 19% gewijzigd door robertwebbe op 18-08-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robertwebbe schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:05:
Ik ben groot fan van [url="Waze GPS en live verkeer' van Waze Inc. https://itunes.apple.com/nl/app/waze-gps-en-live-verkeer/id323229106?mt=8"]Waze[/url]. Ook gratis en dankzij de enorme gebruikers en mod base is er actuele verkeersinformatie en zijn de kaarten zeer actueel. Waze is van Alphabet (Google), sommige zaken worden met elkaar gedeeld (verkeersmeldingen, stemmen) maar de algoritmes hoe een route wordt bepaald en het kaartmateriaal worden concurrerend van elkaar ontwikkeld.
Ik heb Waze een keer geprobeerd maar dat werkte voor geen meter (paar weken geleden). Supertrage routeberekening o.a. Geen of slechte verkeersinformatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

[...]

Ik had dat ook, eigenlijk uit het niets.
Viel onder garantie bij Apple maar ik heb een kleine kras (geen barst) in het scherm dus geen garantie..
Naar plaatselijke mobielding geweest welke er een nieuwe mic in heeft gezet á €100,-.

Probleem opgelost!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
[...]

Ik heb geen idee of het in die situatie werkt. Bij mij was het dat ik de eerste 2-3 seconden van een gesprek niet te horen was. Tijdens het gesprek viel ik constant weg of wisselde het volume, ook klaagden mensen dat het geluid blikkerig was. Na het aanzetten van deze optie waren deze klachten allemaal verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:25:
Wat is de meerwaarde van zo'n navigatie app tov Google maps? Voor Verkeersinformatie moet je extra betalen en je ziet de max en actuele snelheid maar verder? Altijd verouderd, verkeersinformatie loopt achter, het kost geld.
Bij Google Maps ligt de nadruk op de digitale kaart en bij een navigatie-app ligt de nadruk op het navigeren.
Althans, dat is zoals ik het zie. Er ontstaat wel een overlap qua functionaliteit, omdat je met Google Maps prima kan navigeren. Hier nog een mooi vergelijk tussen Google Maps en Waze en het verschil tussen een digitale kaart en navigatie app.

De teleatlas kaarten worden continue bijgewerkt en Sygic gebruikt verkeersinformatie van Tomtom, die als beste uit diverse testen komt. Bij Sygic kost verkeersinformatie inderdaad wel geld, maar is lifetime 'af te kopen'.

Zonder twijfel is het afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Waar de ene prima uit de voeten kan met Google Maps vindt de ander het wellicht niet toereikend... smaken verschillen.

Voor verdere vragen, informatie of feedback hierover kunnen we beter gebruik maken van een navigatie topic.

[ Voor 8% gewijzigd door LeGato23 op 18-08-2017 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:56:
[...]

Nou dat hoeft niet perse denk ik. 5,8" 2:1 daar past wel 5,5" 16:9 in denk ik. Al zeg ik dat wel zonder het na te rekenen oid :)
Als ik het goed heb berekend is de 16:9 diagonaal 5,3" bij een 5,8" scherm met 18:9 verhouding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erik1805
Ik ben nu een week in het bezit van de Iphone 7 plus, na mijn overstap van Android. Moet zeggen, blij verrast. Goede accutijd, stabiel OS. Alles werkt gewoon. d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dafmay
Erik1805 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:37:
Ik ben nu een week in het bezit van de Iphone 7 plus, na mijn overstap van Android. Moet zeggen, blij verrast. Goede accutijd, stabiel OS. Alles werkt gewoon. d:)b
d:)b Exact zoals mijn reactie was na de honeymoon period na overstap op iPhone na vele jaren Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online

BCGraaf

BC

Meer mensen last met een 7 plus dat de mute knop het aan de zijkant het niet meer doet (of niet goed doet). Als ik mijne omzet en weer terug gebeurt er niks. Soms als ik hem om zet dan krijg ik 10 minuten later de melding op mijn scherm.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
BCGraaf schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:14:
Meer mensen last met een 7 plus dat de mute knop het aan de zijkant het niet meer doet (of niet goed doet). Als ik mijne omzet en weer terug gebeurt er niks. Soms als ik hem om zet dan krijg ik 10 minuten later de melding op mijn scherm.
Hier heb ik zelf geen last van, denk dat dit een hardware matig probleem aan je telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online

BCGraaf

BC

iantje31 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Hier heb ik zelf geen last van, denk dat dit een hardware matig probleem aan je telefoon is.
Ben bang dat mijn telefoon nat is geworden. Zit nu in de zon en zie vocht bij de camera bij allebei de lenzen.

Net gechat met Apple care, als ik terug ben van vakantie wordt hij omgeruild mocht er water schade gevonden worden kost het 99 euro.

[ Voor 17% gewijzigd door BCGraaf op 18-08-2017 17:11 . Reden: Apple care toegevoegd ]

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Vraagje van een newby op IOS gebied.
Met Samsung had ik een notificatie led lampje als er bv een nieuw mailtje was of een berichtje.
Op Windows Mobile had ik Glimp scherm. Die liet daarop je nieuwe berichtjes zien.
Deze kon je instellen voor een bepaalde tijd of bv wanneer de sensor was geactiveerd, ik had bv een flipcase en wanneer ik het hoesje optilde was dit al genoeg om de glimp scherm te activeren of als die open lag, even met mijn hand oven de sensor.
Wat heeft IOS / 7+?
Wat tot nu een beetje in de buurt lijkt te komen is de wakker worden door optil functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
Rhodan schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:36:
Vraagje van een newby op IOS gebied.
Met Samsung had ik een notificatie led lampje als er bv een nieuw mailtje was of een berichtje.
Op Windows Mobile had ik Glimp scherm. Die liet daarop je nieuwe berichtjes zien.
Deze kon je instellen voor een bepaalde tijd of bv wanneer de sensor was geactiveerd, ik had bv een flipcase en wanneer ik het hoesje optilde was dit al genoeg om de glimp scherm te activeren of als die open lag, even met mijn hand oven de sensor.
Wat heeft IOS / 7+?
Wat tot nu een beetje in de buurt lijkt te komen is de wakker worden door optil functie.
De Raise to Wake functie is de optie inderdaad. Pak hem op en je kunt ff snel je notificatie zien, leg hem neer en je scherm gaat ook direct weer uit.

Ik heb trouwens persoonlijk voor veel applicaties de notificaties op het lockscreen uitstaan. Stel dat iemand mijn telefoon ooit vast pakt zien ze vrij weinig. De notificaties staan verder wel in het notificatiescherm.
Bij sommige IM apps zoals Whatsapp heb ik wel notificaties maar verberg ik de inhoud.

Zucht...

Pagina: 1 ... 63 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.