Uhh, ik maak me er geen bal zorgen om, wat niet inhoud dat ik onvoorzichtig met mijn spullen omga, integendeel. Ja een hoes koop je erbij, cadeau zou bijzonder zijn. Het is dat de belkwaliteit zo brak is.. (2 a 3 wekelijks met een cocktailprikker schoonfrunniken die lightning poort) waardoor ik deze niet lang houdt. In normale gevallen 3 jaar ofzo. Dan is deze voor mij (gewoon privégebruik/aanschaf) economisch afgeschreven maar beur je gewoon nog 200 of meer (128 GB), ook met krassen. Het zijn GEBRUIKSvoorwerpen!drusloos schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:04:
[...]
logisch dat je een telefoon maakt waarvan je weet dat die 100 keer op een dag je zak in en uitgaat, en dan van materiaal maakt dat snel krast. Apple's premium koers is echt in een neerwaartse spiraal. Lever op z'n minst dan een hoesje zoals bij de htc u11. Zelf heb ik gewoon een leather case erbij genomen op de matte black, en de prijs boeit me ook vrij weinig, maar toch vind ik dat ze qua service echt beter mogen worden en dus bijv een hoesje kunnen leveren omdat het belachelijk is dat mensen een hoesje moeten kopen anders krast het onder normale omstandigheden. Alsof je een auto koopt maar je zelf nog banden moet kopen voor op je velgen wil je ook kunnen rijden . Tuurlijk moet je geen iPhone nemen als je goedkoop wilt, maar service is iets wat niet aan prijs gekoppeld zou moeten zijn.
Wat je wil laten shinen ze je in een vitrinekast of met 0 km op de teller in je verwarmde garages.
[ Voor 3% gewijzigd door GerardVanAfoort op 14-07-2017 02:07 ]
NRG