Off-topic gonna off-topic:
Naja, in zijn verweer... Het is een nogal groot topic waar echt over *alles* wordt gesproken met de iPhone 7.
Het zou handiger zijn als er voor problemen die wijdverspreid blijken te zijn onder de Tweakers hier, een apart topic wordt geopend. Zoals het probleem met de accu van de 6s.
Makkelijker inventariseren, tips en trucs gaan niet snel verloren onder de tig posts van anderen, en ga zo maar door.
Ik vind het soms ook lastig om hier iets terug te vinden... Zie ik opeens iemand een probleem noemen, laatst nog "cracks", en heb ik ondanks dat ik dit topic behoorlijk vaak en veel lees geen idee waar het over gaat - en de zoekfunctie retourneert dan niet echt bepaald nuttige info... (Bijna nooit eigenlijk, die hele zoekfunctie hier is echt waardeloos imho.) Ja, dan ga je het toch maar vragen.

In dit geval gok ik dat er helemaal geen poging is gedaan, maar... Even voordeel van de twijfel - zelfs ALS dat zo is, waar moet je dan op zoeken? "camera probleem" en "zoom probleem" leveren beiden niet al teveel op...
Er is wel ruimte voor verbetering of de boel simpeler maken imho, nu heb je één topic waar werkelijk *alles* op een grote hoop wordt gegooid. Organisatorisch gezien is dat lastig en niet bepaald overzichtelijk...
Dit ter discussie stellen draagt daar natuurlijk niet aan bij.

Maar in een topic met meer dan 5100 reacties valt dat vast wat mee.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)