[ Voor 21% gewijzigd door Ruudox op 26-10-2016 21:44 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ik overweeg om hem zonder screenprotector te gebruiken. Mijns inziens zijn de prijzen van de betere screenprotectors behoorlijk fors, zeker als je bedenkt wat het vervangen van het scherm kost. Natuurlijk is 30 euro voor een protector een stuk goedkoper dan een nieuw scherm, maar ik vind het niet in verhouding. Als ik voor 10 euro een echt goede kan vinden dan is het een ander verhaal.ken schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:05:
Zijn er mensen die de iPhone 7 zonder screenprotector gebruiken? Ik heb de mijne maar weggehaald ivm halo effect en heb geen zin om een nieuwe te kopen.
Wat je evt wel kan doen is een sleeve gebruiken voor momenten dat je hem toch wat meer bescherming wil bieden.
[ Voor 8% gewijzigd door bear87 op 31-10-2016 17:24 ]
Ik heb sinds mn iPhone 4/5/6 en dan nu 7 nooit een screenprotector gehad, ja je gaat krasjes krijgen maar ach je ziet het niet + het werkt gewoon wat fijner zonder protectorken schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:05:
Zijn er mensen die de iPhone 7 zonder screenprotector gebruiken? Ik heb de mijne maar weggehaald ivm halo effect en heb geen zin om een nieuwe te kopen.
PS: altijd je telefoon in een zak stoppen zonder sleutels/munt geld
[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 31-10-2016 10:16 ]
Heb met Bol.com overlegd en mag de Otterbox screenprotector terugsturen, bij wijze van uitzondering. Zij vinden dat hij wel goed aansluit maar zijn met mij eens dat onduidelijk is waarom hij niet goed past.Samplex schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:32:
Lijkt wel bij de Otterbox of de screenprotector te groot is waardoor de randen niet hechten omdat het glas naar beneden afloopt.
Dit ga ik dus maar doen en dan begint de nieuwe speurtocht naar een passende screenprotector....lastig lastig. Ik wil er wel een want gooi toch per ongeluk mijn telefoon in dezelfde jaszak als mijn sleutels zitten....misschien toch zo'n volledige proberen die ook het "zwarte stukje" heeft.
hi!

[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 03-11-2016 13:37 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, vooral de randen.Mother_Goozz schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:30:
Ik heb deze besteld. Met 5 werkdagen binnen, maar helaas nog niet kunnen plaatsen want mijn iphone is terug gestuurd vanwege defect. Wanneer ik hem opnieuw binnen krijg zal ik wat foto's plaatsen.
Ik ook, maar helaas hebben ze bij CB mijn hele order geannuleerdGKW schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:21:
[...]
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, vooral de randen.

Ik ben heeeel enthousiast want na diverse plaatjes (7 om precies te zijn) met onvrede te hebben gebruikt, had ik de hoop op een goede langzaam opgegeven.
https://nl.aliexpress.com...ion=&categoryId=200002107
[ Voor 4% gewijzigd door smeitje op 13-11-2016 17:38 . Reden: verduidelijking ]
Zeer tevreden over, beter dan de Belkin welke door Apple erop word gezet! Netjes tot de randen van het scherm en makkelijk te plaatsen.

[ Voor 50% gewijzigd door Samplex op 15-11-2016 13:18 ]
https://buypeel.com/products/iphone-7-screen-protector
In combinatie met de Peel case lijkt mij dat wel wat.
Op basis van deze post dezelfde protector gekocht en ben er ook erg over te spreken.Samplex schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:15:
Deze screenprotector gekocht: http://amzn.eu/1vQwpfr
Zeer tevreden over, beter dan de Belkin welke door Apple erop word gezet! Netjes tot de randen van het scherm en makkelijk te plaatsen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pakketje komt met uitgebreide schoonmaakinstructies en tools (screen wipe, microfiberdoekje, stof stickers om de laatste stofjes van je scherm te halen). Daardoor na installatie geen bubbeltjes of stofjes onder je protector, erg prettig! De breedte van de protector is bijna een-op-een met je display, daarom aan de randen een heel licht regenboogverschijnsel. Gelukkig niet op een storende manier.
This post was created with 100% recycled electrons
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:32 ]
Plakken deze wel op het hele oppervlak aan het scherm of enkel door lijm boven en onder?Mar.tin schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:52:
[...]
Die zijn stukken goedkoper reeds in China te vinden met een beetje goed zoekwerk
Ik heb er voor de 7+ Zwart nog 2 over evt, scheelt je bakken met geld voor hetzelfde product
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:32 ]
Een linkje zou mooi zijn. Ik heb deze week een i7 32GB gekregen die ik weer retour heb gestuurd omdat ik een 128GB had besteld. Ondertussen ben ik dus op zoek naar een screenprotector en case vergelijkbaar met de Peel.De gene die ik heb wel, het is even tricky zoeken soms. Zal zo eens kijken dat ik je een linkje deel
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:32 ]
Zijn jullie op de hoogte van de mogelijke problemen bij gebruik en weer verwijderen van een skin op de Jet Black versie? Je moet je afvragen waarom iemand zo'n skin weer zou willen verwijderen...wellicht wil men een andere skin maar dan is de achterkant vd telefoon daarna weer volledig bedekt, dus zie je niets van het verdwenen logo/tekst. Maar wel een probleem natuurlijk als je de telefoon zou willen verkopen (zonder skin).
Enfin...puur even ter info
http://www.phonearena.com...xt-peel-off-issue_id86724
YouTube: Jet Black Finish NEW Problem (Not Scratching) Just Discovered!!!
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 21-11-2016 14:45 ]
Ik post foto's wanneer ik hem op mijn iPhone heb zitten!
Ja, ik. Ik gebruik enkel het leren hoesje van Apple zonder bescherming aan de voorkant. Ik heb de iPhone altijd in een lege broekzak. Ik heb 'm sinds de dag van de release en hij is nog 100% krasvrij. Enkele keren laten vallen ook, maar geen schade. Het leren hoesje van Apple steekt ook iets uit aan de voorkant zodat, als je tel. face-down valt, de voorkant ook beschermd is.ken schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:05:
Het hoesje heeft ook de behuizing tot nu toe nog niet beschadigd. Ik heb wel eens hoesjes gehad die aan de binnenkant de telefoon beschadigde.
[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 21-11-2016 23:10 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
De complete screen protector sluit wel enorm goed aan op het scherm, en laat geen randen over. Maar ik zou hem zeker niet adviseren om te kopen. Voor nu laat ik hem erop zitten totdat ik iets anders heb. Daarbij kan ik er niks van met een screen protector aanbrengen, dit ga ik laten doen... Nu op zoek naar iets anders...

[ Voor 16% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 22-11-2016 10:57 ]
Deze wil ik graag beschermen maar zoals ik het lees is er eigenlijk geen echt goede protector meer sinds de randen aflopen, zelfde als bij de Edge van Samsung.
Is er dan helemaal geen mooie protector op de markt
Dat is juist te reden dat ik er geen screenprotector op heb. Er is gewoonweg geen goede te vinden.Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:56:
Morgen worden bij mij 2 iPhones afgeleverd.
Deze wil ik graag beschermen maar zoals ik het lees is er eigenlijk geen echt goede protector meer sinds de randen aflopen, zelfde als bij de Edge van Samsung.
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ze zijn er wel, ik heb er zelf nog niet bewust naar gezocht. Op de IFA heb ik een aantal perfect afgeronde Edge protectors gezien. Ze waren er ook voor de iPhone 6s (en dus ook voor de 7).Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:56:
Voorbeelden van het merk... sorry even het merk vergeten. Ik heb de contactgegevens nog thuis liggen.

Eventueel kan het ook via Invisible Shield:

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 29-11-2016 13:12 ]
Ik ben ontzettend tevreden met de screenprotector. Het scherm is nog erg gevoelig en ook 3d touch werkt nog uitstekend (en dat terwijl ik vrij kritisch ben op screenprotectors en voorheen deze altijd vrij snel heb verwijderd). Dat er een screenprotector op de telefoon zit is vrijwel niet te merken, zeker niet wanneer het siliconen hoesje eromheen zit (zie foto). Wel zit de homeknop iets dieper. Dit is wennen maar verder geen probleem (het randje is verder niet scherp, zoals bij sommige andere screenprotectors). Aanrader dus (voor slechts €8,50 op Aliexpress).

(klikken voor grote versie)
Er zijn een paar protectors onderweg, die ga ik dan toch maar gebruiken.
Ik sluit mij trouwens aan bij Nyana, ook ik merkte een paar kleine krasjes op het scherm na 2 maanden gebruik.
Warme doek? hoe voorkom je 'restjes'
Nagel eronder en voorzichtig omhoog laten komen.R3M1 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:46:
Wellicht een rare vraag maar wat is de beste manier om een glazen screen protector van je toestel te verwijderen?
Warme doek? hoe voorkom je 'restjes'
Er blijven geen resten achter.
In de badkamer is een prima locatie. Ikzelf plaats ze altijd in de woonkamer, maar een mogelijk kans op een stofdeeltje is daarbij wel aanwezig. Ik doe dit met de meest goedkope screenprotectors, maar ook met de 9H screenprotectors.joey82 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:53:
weet iemand waar je een screen protector oid op een iphone kunnen plaatsen?
ik vraag dit omdat ik me kapot kan ergeren aan als ik eindelijk goed een screen protector heb geplaatst ik daarna een stofje oid zie tussen het scherm en de folie/protector.
noem me een pietje precies maar ik vind dat gewoon irritant....
Het belangrijkste daarbij, is dat je scherm helemaal schoon is (brillendoekje of even wassen onder de kraan bij een waterdichte telefoon) en daarna zo snel mogelijk de protector op het scherm leggen.
Hier wat foto's:
De screenprotectors zijn afkomstig van eBay €5,99 voor een pakketje van 6.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dat klinkt goed, maar ik kan deze protector nergens vinden (merknaam Gear Tech). Heb je een link naar de winkel waar je deze gekocht hebt?Nyana schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:38:
Nadat ik uit China verschillende screenprotectors heb geprobeerd, nu maar eens een goeie protector erop gedaan. Geen rainbow effect of lelijke randjes. Lekker dun met 0.2 mm. En een fijne oleophobic laag erop. Gear tech een aanrader.
Mijn fout. Tech Armor moest het zijn.bolke de beer schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:49:
[...]
Dat klinkt goed, maar ik kan deze protector nergens vinden (merknaam Gear Tech). Heb je een link naar de winkel waar je deze gekocht hebt?
Klik
Eigenlijk qua dikte en gewicht maakt hij de telefoon perfect. Een iPhone zonder hoes voelt toch wel erg licht aan en geeft ook niet echt een veilig gevoel omdat hij zo glad en smal is. Met hoes ligt hij een stuk lekkerder in de hand dankzij de goede grip en toegevoegd gewicht en geeft een veilig gevoel. Hij heeft aan de voorkant iets opstaande randen waardoor je hem ook gewoon op zijn kop kan leggen zonder dat het scherm de ondergrond raakt.
Heb er 28 euro voor betaald.
Heb er nog geen screenprotector op. Weet nog niet of ik dat wil gaan doen, vind dat meestal maar rot dingen. En denk dat met deze hoes ook niet elke versie er goed op past vanwege de opstaande randen.
Kan zelf even geen foto maken maar hier eentje van internet hoe hij er uit ziet om de telefoon:

Ik wist niet eens dat ik deze erbij kreeg dus wel leuk.
Ik heb nu een andere panzerglass erop zitten. Deze valt helemaal over de frontcamera heen en zit niet over de andere sensoren. Hij is wel een stuk smaller en het is wat meer aanwezig. Maar de voordelen wegen op tegen de nadelen.
Ik weet dat het gros van de protectoren een aantal mm aan de randen heeft maar ik heb dit weekend bij een kennis gezien dat er wel protectoren zijn die tot de rand lopen. Hij wist echter niet meer welk merk het was, maar het was wel een protector met de zwarte zijkanten en volgens hem stond er "3D" in het typenummer.
Nu weet ik dat Bol.com bijv. van Nilkin een 3D protector heeft welke lijkt te bieden wat ik zoek (zie Video), maar aangezien ik nog wat tegoed uit heb staan bij CoolBlue koop ik hem liever bij hen.
[ Voor 5% gewijzigd door JunkieXP op 16-01-2017 10:58 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Heeft die kennis van jou ook een case om heen? zulke screen protector werk niet helemaal lekker met een caseJunkieXP schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:58:
Weet iemand of dit: http://www.pdashop.nl/pro...-iphone-7-plus-zwart.html een zogeheten "3D" Protector is.
Ik weet dat het gros van de protectoren een aantal mm aan de randen heeft maar ik heb dit weekend bij een kennis gezien dat er wel protectoren zijn die tot de rand lopen. Hij wist echter niet meer welk merk het was, maar het was wel een protector met de zwarte zijkanten en volgens hem stond er "3D" in het typenummer.
Nu weet ik dat Bol.com bijv. van Nilkin een 3D protector heeft welke lijkt te bieden wat ik zoek (zie Video), maar aangezien ik nog wat tegoed uit heb staan bij CoolBlue koop ik hem liever bij hen.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Dat ligt er wel aan welke case en welke protector je hebt. Mijn (transparante TPU) case en 3D protector (van Turata) gaan prima samen!Yibsel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:30:
[...]
Heeft die kennis van jou ook een case om heen? zulke screen protector werk niet helemaal lekker met een case
En??Niku schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:00:
Er zit inmiddels een kleine regenboogkleurige kras op mijn Tech-21. Eens kijken of ie dat inderdaad zelf herstelt.
Wij hebben hier allebei zo een 2 maand de duurste belkin en die staan ondertussen vol met krassen en aan de randen barstjes.
Nu maar de Belkin Trueclear Invisiglass gekocht. Deze bedekt het scherm ook niet helemaal, maar wel net genoeg om niet die gekke kleur aan de rand te krijgen. Vooralsnog bevalt deze screenprotector wel.
https://www.aliexpress.co...ved-Edge/32647436647.html
Werkt prima, en vind het ook wel leuk eruit zien.

Ook in andere kleuren trouwens.
Gisteren een glazen screenprotector erop laten zetten bij lokale telecomtoko.
Wordt er niet echt heel vrolijk van.

Ik weet niet of het goed zichtbaar is op de foto's.
Langs de randen lijkt het net of hij niet goed hecht en als je hem scheef houd zit er een rare horizontale veeg. net of die oleophobic laag daar weg is.
Dit is de 2e al die ze erop hebben geplakt, de eerste had exact hetzelfde.
Dit is mijn eerste glazen screenprotector, is dit gebruikelijk voor deze dingen of heb ik 15 euro betaald voor een klote ding wat ze voor 2 cent uit China hebben gehaald ?
[ Voor 3% gewijzigd door Supershiva op 21-06-2017 10:50 ]
Kort: Ja en jaSupershiva schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:49:
Dit is mijn eerste glazen screenprotector, is dit gebruikelijk voor deze dingen of heb ik 15 euro betaald voor een klote ding wat ze voor 2 cent uit China hebben gehaald ?
Lang: de echte oplossing is een edge to edge protector. Maar goede zijn erg duur. Vanwege de bolling van het glas blijven de goedkopere ook niet goed zitten.
Ik heb dus die uit China, 80 cent geloof ik. Die hechten wel goed aan de randen. Maar gaan niet edge to edge.
http://s.aliexpress.com/umiqim2e
Vallen deze bij jou wel ietsje over het hele scherm? Niet zoals die Belkin die gewoon binnen het scherm stopt en je 2 regenbogen links en rechts hebt?
Verwijderd
Belkin heb ik ook gehad, deze zijn net een haartje breder. Maar helemaal goed krijg je het nooit want de bolling begint direct na het scherm.Supershiva schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:14:
Tering 80 cent 🙈
Vallen deze bij jou wel ietsje over het hele scherm? Niet zoals die Belkin die gewoon binnen het scherm stopt en je 2 regenbogen links en rechts hebt?
Je zit in het verkeerde topic. Maar misschien is de peel jet black wat.Robehr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:04:
Ik heb een 7 plus in het zwart. Ben eigenlijk op zoek naar een hoesje die jet black is. Iemand een idee?
Juiste topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1719845
Is dit in iedere store?
Den Haag is dichterbijj namelijk :-)
Scherm niet helemaal bedekt en barst/scheurt snel..
Oh das balen...Samplex schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:40:
Heb deze gehad maar zou t niet doen.
Scherm niet helemaal bedekt en barst/scheurt snel..
Scherm niet helemaal bedekt is wat ik veel lees maar een goed passende en kwalitatieve die wel alles bedekt is volgens mij lastig te vinden.
Ik heb er eentje van Belkin die door A-Mac in de winkel wordt aangebracht. Bevalt me prima. Maar gaat inderdaad niet tot de rand van het scherm.FZ6 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:29:
Ik lees hier verhalen over een screenprotector die op een "machine" in de apple store wordt geplaatst.
Is dit in iedere store?
Den Haag is dichterbijj namelijk :-)
Dat ligt eraan of je de 7 of 7 Plus hebt. Mijn Amac screenprotector op de 7 Plus valt volledig over het scherm.loeberce schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:56:
[...]
Ik heb er eentje van Belkin die door A-Mac in de winkel wordt aangebracht. Bevalt me prima. Maar gaat inderdaad niet tot de rand van het scherm.
-edit: of bedoel je de gehele voorkant tot en met het aluminum?
[ Voor 8% gewijzigd door BillSpaarbank op 05-07-2017 15:36 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik bedoel de rand van het glas, dus inclusief het afgeronde deel, tot aan het aluminium.BillSpaarbank schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:35:
[...]
Dat ligt eraan of je de 7 of 7 Plus hebt. Mijn Amac screenprotector op de 7 Plus valt volledig over het scherm.
Belkin gaat tot de rand van het scherm en beschermt dus niet het glas helemaal.
http://s.aliexpress.com/iuEzm6NV
Gaat ook over de gebogen randen. Enige nadeel is is dat er in de hoeken lucht onder de bochtjes zit, maar dat is verder niet storend.
Dus jij hebt geen regenboog aan de rand van je screenprotector? Degene die ik nu heb bedekt niet niet het hele scherm en heeft dat wel.BillSpaarbank schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:35:
[...]
Dat ligt eraan of je de 7 of 7 Plus hebt. Mijn Amac screenprotector op de 7 Plus valt volledig over het scherm.
Ik ben hier in Hoorn bij icenter (volgens mij nu onderdeel van Amac) geweest en daar plakken ze met een machientje Belkin protectors, maar daar hoor ik geen goede verhalen over en zouden ook regenbogen hebben...
Weet jij welke ze er voor jou op hebben gezet bij Amac?
Ik heb de EUR 34,95 Gorilla glass variant en ik heb inderdaad geen regenboog aan de randen. De protector valt precies over het scherm.Supershiva schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:48:
[...]
Dus jij hebt geen regenboog aan de rand van je screenprotector? Degene die ik nu heb bedekt niet niet het hele scherm en heeft dat wel.
Ik ben hier in Hoorn bij icenter (volgens mij nu onderdeel van Amac) geweest en daar plakken ze met een machientje Belkin protectors, maar daar hoor ik geen goede verhalen over en zouden ook regenbogen hebben...
Weet jij welke ze er voor jou op hebben gezet bij Amac?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Al met al zeer tevreden over!
Give 2 Get
Toen bestelde ik een een "edge to edge" glazen screen-protector bij AliExpress. Eenmaal aangebracht dacht ik dat ik tevreden was, maar er viel aan beide zijden beeld weg. Ook had ik meer last van de zichtbaarheid vette vingers. En bij de home-knop voelde het scherp aan. Verder paste hij precies.
Uiteindelijk heb ik gisteren de BodyGuardz Pure 2 Glass besteld en vandaag is deze binnengekomen. Ik heb hem meteen aangebracht, de glazen screen-protector zat in een plastic mal, maar ik had hem in eerste instantie eruit gehaald. Na het instructiefilmpje te hebben bekeken zag ik dat je dat als hulpmiddel kon gebruiken.
Dus ik hem weer terug in de mal gestopt en hem volgens de instructies aangebracht. Ik moet zeggen dat ze dit wel slim bedacht hebben, want zo kun je hem eigenlijk nooit verkeerd aanbrengen. In de mal zit een uitsparing waar je de screen-protector aan kunt drukken wanneer je hem goed over je telefoon hebt geplaatst. Voor je hem plaatst moet je uiteraard de folie van "de lijmkant" afhalen.
Hij is echter aardig prijzig (30 euro), dus je moet wel geduldig zijn om hem aan te brengen.
Zie hieronder het resultaat:

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 02-09-2017 13:23 ]
vraagje, ik heb vanochtend de iPhone 8 Plus besteld en ben nu wat aan het rondkijken voor een hoesje en een screen protector. Op mijn huidige iPhone 6 heb ik een tempered glass screen protector van Hema, die echt top is naar mijn mening. Echter kan ik die niet vinden voor de 7 Plus, welke dezelfde afmetingen heeft als de 8 Plus. Geldt dit voor de 6(S) Plus ook?
Alle suggesties voor hoesjes en screen protectors zijn welkom
Thanks
De afmetingen van de 3 toestellen zijn inderdaad hetzelfde, dus het zou moeten passen.charlotte2912 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:20:
Echter kan ik die niet vinden voor de 7 Plus, welke dezelfde afmetingen heeft als de 8 Plus. Geldt dit voor de 6(S) Plus ook?
Alle suggesties voor hoesjes en screen protectors zijn welkomBen nu aan het kijken naar de Belkin InvisiGlass.
Thanks
Zelf heb ik dus die hele dure op mijn iPhone 7 zitten, en die was voor iPhone 6/6S en 7 (stond op de verpakking).
$8.89, verzending kan wel 3 weken duren, maar op mijn Nexus 5X valt die prima, geen luchtbellen en alleen barsten omdat ik hem 3x heb laten vallen van een meter hoogte op vloertegels.
Enige nadeel: In de volle zon kan je zien dat de voorkant gepolijst is, wat ook wel weer grappig eruit ziet.
Ik zoek trouwens nog een case! Ik vond deze heel gaaf:
https://www.bol.com/nl/p/...nM5kBG9pWgJhoCJ9gQAvD_BwE
Alleen op Amazon staat dat die WiFi en 4G signaal vermoordt

Iemand een alternatief?
[ Voor 32% gewijzigd door Santee op 19-09-2017 13:19 ]
Ik had alleen een stukje rond metaal op de Otterbox case geplakt, voor mijn magnetische auto houder, maar die moest ik naar boven verplaatsen (ipv middenop) omdat Qi anders niet goed werkte.
Ben opzoek naar een goede tempered glass oplossing voor mijn nieuwe iPhone 8. Had er 1 op zitten maar de aanraakgevoeligers werd een stuk minder. Liefst heb ik een edge tot edge zodat je geen lucht randje ziet. Iemand goede ervaringen ?
Het is een soort folie wat uit een apparaat komt wat ze met een gel erop zetten, vergelijkbaar met tempered glass maar betere touch 3D ervaring op je iPhone en je ziet er veel minder van. Kosten 25 euro. Zie ook:
YouTube: ClearPlex Protection Pro Show Reel
Misschien een idee om dit topic te wijzigen en de iPhone 8 toe te voegen? Er is namelijk geen iPhone 8 topic om de accessoires te bespreken en aangezien het design van de 7 hetzelfde is als de 8 is het wellicht te combineren.laredo schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:53:
Graag open ik een extra topic om de diverse beschermmogelijkheden voor de iPhone 7 & 7 plus te bespreken.
Ontopic, ik zoek zelf ook goede bescherming voor de iPhone 8+. Wat raden jullie aan?
[ Voor 12% gewijzigd door CartmanMMA op 13-12-2017 16:16 ]
Ik heb dit hoesje;CartmanMMA schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:14:
[...]
Ontopic, ik zoek zelf ook goede bescherming voor de iPhone 8+. Wat raden jullie aan?
https://www.belsimpel.nl/...clear-apple-iphone-7-plus
En deze screenprotector;
https://www.belsimpel.nl/...ector-apple-iphone-7-plus
Bevalt prima!

iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Nu zat ik te denken aan dit hoesje:
https://www.amazon.de/gp/...age_o02_s01?ie=UTF8&psc=1
Iemand ervaring mee? En raden jullie aan om dan nog een screenprotector te gebruiken? Heb wel AppleCare+ namelijk..
Ik heb mijn nieuwe iPhone 8 vanmorgen uitgepakt en in een Otterbox Strada folio gestopt...past perfect.Korakal schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:18:
Dit weekend heb ik een iPhone 8 in gebruik genomen en om 'm netjes te houden gelijk een case bij besteld (Laut Apex knit). De specs vertellen dat 'ie geschikt is, maar ik heb inmiddels mijn tweede exemplaar ontvangen wat niet pastde iPhone is gewoon net te lang en te dik! Tja, en welke dunne bookcase past dan nu wél (ik lees nog nauwelijks 'echte' ervaringen)...
[afbeelding]
Update: contact gehad met Laut. Wat blijkt: er is een versie met compatibility voor iPhone 6/7 en een versie (met hetzelfde typenummerKorakal schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:18:
Dit weekend heb ik een iPhone 8 in gebruik genomen en om 'm netjes te houden gelijk een case bij besteld (Laut Apex knit). De specs vertellen dat 'ie geschikt is, maar ik heb inmiddels mijn tweede exemplaar ontvangen wat niet pastde iPhone is gewoon net te lang en te dik! Tja, en welke dunne bookcase past dan nu wél (ik lees nog nauwelijks 'echte' ervaringen)...
[afbeelding]
Clearplex las ik in dit topic is een goed idee, is er ook zoiets via AliExpress o.i.d. ik heb al zitten zoeken, maar ik twijfel enorm over de mogelijkheden.
Give 2 Get
Ik heb goede ervaringen met de protectors van Screenknight , zowel op iphones als applewatches. Je hebt ook een protector voor de achterzijde van je toestel. https://www.youtube.com/watch?v=zgytRrIDHEwRunescom schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:24:
We zijn ondertussen weer enige tijd verder, ik ben opzoek naar een goede screen protector die niet van gehard glas is, aangezien ik het vervelend vind dat de home button dieper ligt.
Clearplex las ik in dit topic is een goed idee, is er ook zoiets via AliExpress o.i.d. ik heb al zitten zoeken, maar ik twijfel enorm over de mogelijkheden.
Je kan ze best via ebay bestellen via de officiele seller
Thanks, ik ga er naar kijken!Azmodann schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:33:
[...]
Ik heb goede ervaringen met de protectors van Screenknight , zowel op iphones als applewatches. Je hebt ook een protector voor de achterzijde van je toestel. https://www.youtube.com/watch?v=zgytRrIDHEw
Je kan ze best via ebay bestellen via de officiele seller
Give 2 Get