Sinds een week of drie ben ik in het bezit van een iPhone 7. De dag erna heb ik hem meteen voorzien van een glazen screen-protector van de Kruidvat, maar deze hechtte niet goed aan de zijkanten.
Toen bestelde ik een een "edge to edge" glazen screen-protector bij AliExpress. Eenmaal aangebracht dacht ik dat ik tevreden was, maar er viel aan beide zijden beeld weg. Ook had ik meer last van de zichtbaarheid vette vingers. En bij de home-knop voelde het scherp aan. Verder paste hij precies.
Uiteindelijk heb ik gisteren de BodyGuardz Pure 2 Glass besteld en vandaag is deze binnengekomen. Ik heb hem meteen aangebracht, de glazen screen-protector zat in een plastic mal, maar ik had hem in eerste instantie eruit gehaald. Na het instructiefilmpje te hebben bekeken zag ik dat je dat als hulpmiddel kon gebruiken.
Dus ik hem weer terug in de mal gestopt en hem volgens de instructies aangebracht. Ik moet zeggen dat ze dit wel slim bedacht hebben, want zo kun je hem eigenlijk nooit verkeerd aanbrengen. In de mal zit een uitsparing waar je de screen-protector aan kunt drukken wanneer je hem goed over je telefoon hebt geplaatst. Voor je hem plaatst moet je uiteraard de folie van "de lijmkant" afhalen.
Hij is echter aardig prijzig (30 euro), dus je moet wel geduldig zijn om hem aan te brengen.
Zie hieronder het resultaat:
[
Voor 18% gewijzigd door
syltheboy op 02-09-2017 13:23
]