Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Supershiva schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:48:
[...]

Dus jij hebt geen regenboog aan de rand van je screenprotector? Degene die ik nu heb bedekt niet niet het hele scherm en heeft dat wel.

Ik ben hier in Hoorn bij icenter (volgens mij nu onderdeel van Amac) geweest en daar plakken ze met een machientje Belkin protectors, maar daar hoor ik geen goede verhalen over en zouden ook regenbogen hebben...

Weet jij welke ze er voor jou op hebben gezet bij Amac?
Ik heb de EUR 34,95 Gorilla glass variant en ik heb inderdaad geen regenboog aan de randen. De protector valt precies over het scherm.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlsikosek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 22:56
Ik heb zelf een Panzerglass op mijn iPhone 7 laten zetten bij The Phone House. Zit perfect, geen klachten (ook helemaal recht). Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat hij ietsje te smal is waardoor je af en toe het regenboogeffect langs de randen ziet. Het voordeel van de smalle protector is echter wel dat hij goed hecht aan de zijkanten omdat hij niet op de bolling hoeft te hechten.

Al met al zeer tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 21:17
Eergisteren een screenprotector (Glass) aangeschaft bij Bol.com (https://www.bol.com/nl/p/...d-glass/9200000045955413/) deze zit op mijn IPhone 7 perfect! Geen regenboog effect en geen randen die zichtbaar zijn.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Sinds een week of drie ben ik in het bezit van een iPhone 7. De dag erna heb ik hem meteen voorzien van een glazen screen-protector van de Kruidvat, maar deze hechtte niet goed aan de zijkanten.

Toen bestelde ik een een "edge to edge" glazen screen-protector bij AliExpress. Eenmaal aangebracht dacht ik dat ik tevreden was, maar er viel aan beide zijden beeld weg. Ook had ik meer last van de zichtbaarheid vette vingers. En bij de home-knop voelde het scherp aan. Verder paste hij precies.

Uiteindelijk heb ik gisteren de BodyGuardz Pure 2 Glass besteld en vandaag is deze binnengekomen. Ik heb hem meteen aangebracht, de glazen screen-protector zat in een plastic mal, maar ik had hem in eerste instantie eruit gehaald. Na het instructiefilmpje te hebben bekeken zag ik dat je dat als hulpmiddel kon gebruiken.

Dus ik hem weer terug in de mal gestopt en hem volgens de instructies aangebracht. Ik moet zeggen dat ze dit wel slim bedacht hebben, want zo kun je hem eigenlijk nooit verkeerd aanbrengen. In de mal zit een uitsparing waar je de screen-protector aan kunt drukken wanneer je hem goed over je telefoon hebt geplaatst. Voor je hem plaatst moet je uiteraard de folie van "de lijmkant" afhalen.

Hij is echter aardig prijzig (30 euro), dus je moet wel geduldig zijn om hem aan te brengen.

Zie hieronder het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/GIuzrxw.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 02-09-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlotte2912
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09-2017
Hi all,

vraagje, ik heb vanochtend de iPhone 8 Plus besteld en ben nu wat aan het rondkijken voor een hoesje en een screen protector. Op mijn huidige iPhone 6 heb ik een tempered glass screen protector van Hema, die echt top is naar mijn mening. Echter kan ik die niet vinden voor de 7 Plus, welke dezelfde afmetingen heeft als de 8 Plus. Geldt dit voor de 6(S) Plus ook?

Alle suggesties voor hoesjes en screen protectors zijn welkom :) Ben nu aan het kijken naar de Belkin InvisiGlass.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
charlotte2912 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:20:
Echter kan ik die niet vinden voor de 7 Plus, welke dezelfde afmetingen heeft als de 8 Plus. Geldt dit voor de 6(S) Plus ook?

Alle suggesties voor hoesjes en screen protectors zijn welkom :) Ben nu aan het kijken naar de Belkin InvisiGlass.

Thanks
De afmetingen van de 3 toestellen zijn inderdaad hetzelfde, dus het zou moeten passen.

Zelf heb ik dus die hele dure op mijn iPhone 7 zitten, en die was voor iPhone 6/6S en 7 (stond op de verpakking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-06 11:41
Weet iemand waar in NL de Spigen Neo Hybrid Herringbone Case serie voor iPhones verkrijgbaar is? Momenteel alleen via de Amazons (maar die verzenden Spigen producten niet naar NL) en eBay. Ik vind de gunmetal en de shiny black versie heel mooi passen bij een jet black iPhone Plus. Er zit nu een Spigen Liquid Crystal Clear case omheen die het bijna een jaar goed gehouden heeft en nog steeds uitstekende bescherming biedt, maar is nu licht verkleurd en bevat krassen van valpartijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 17:18
Ben al een half jaar zeer tevreden met mijn Nillkin H + pro op mijn Nexus 5X, krijg nu een iPhone 7 binnen en ga deze denk ik ook halen:
$8.89, verzending kan wel 3 weken duren, maar op mijn Nexus 5X valt die prima, geen luchtbellen en alleen barsten omdat ik hem 3x heb laten vallen van een meter hoogte op vloertegels.

Enige nadeel: In de volle zon kan je zien dat de voorkant gepolijst is, wat ook wel weer grappig eruit ziet.

Ik zoek trouwens nog een case! Ik vond deze heel gaaf:
https://www.bol.com/nl/p/...nM5kBG9pWgJhoCJ9gQAvD_BwE

Alleen op Amazon staat dat die WiFi en 4G signaal vermoordt |:(
Iemand een alternatief?

[ Voor 32% gewijzigd door Santee op 19-09-2017 13:19 ]

• lud70
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-06 23:28
Gister een Otterbox statement case gekocht bij mijn iPhone 8 plus (40€) . Werkt prima. Ook draadloos opleaden met Qi lader (van Samsung) werkt ondanks hoesje.
Ik had alleen een stukje rond metaal op de Otterbox case geplakt, voor mijn magnetische auto houder, maar die moest ik naar boven verplaatsen (ipv middenop) omdat Qi anders niet goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-07-2024
Hee hallo,
Ben opzoek naar een goede tempered glass oplossing voor mijn nieuwe iPhone 8. Had er 1 op zitten maar de aanraakgevoeligers werd een stuk minder. Liefst heb ik een edge tot edge zodat je geen lucht randje ziet. Iemand goede ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk004!
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-07-2024
Al een top oplossing gevonden: clearplex bij m'n lokale telefoon winkel erop laten zetten.
Het is een soort folie wat uit een apparaat komt wat ze met een gel erop zetten, vergelijkbaar met tempered glass maar betere touch 3D ervaring op je iPhone en je ziet er veel minder van. Kosten 25 euro. Zie ook:
YouTube: ClearPlex Protection Pro Show Reel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

laredo schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:53:
Graag open ik een extra topic om de diverse beschermmogelijkheden voor de iPhone 7 & 7 plus te bespreken.
Misschien een idee om dit topic te wijzigen en de iPhone 8 toe te voegen? Er is namelijk geen iPhone 8 topic om de accessoires te bespreken en aangezien het design van de 7 hetzelfde is als de 8 is het wellicht te combineren.

Ontopic, ik zoek zelf ook goede bescherming voor de iPhone 8+. Wat raden jullie aan?

[ Voor 12% gewijzigd door CartmanMMA op 13-12-2017 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
CartmanMMA schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:14:
[...]
Ontopic, ik zoek zelf ook goede bescherming voor de iPhone 8+. Wat raden jullie aan?
Ik heb dit hoesje;
https://www.belsimpel.nl/...clear-apple-iphone-7-plus

En deze screenprotector;
https://www.belsimpel.nl/...ector-apple-iphone-7-plus

Bevalt prima! :Y

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Dit weekend heb ik een iPhone 8 in gebruik genomen en om 'm netjes te houden gelijk een case bij besteld (Laut Apex knit). De specs vertellen dat 'ie geschikt is, maar ik heb inmiddels mijn tweede exemplaar ontvangen wat niet past :( de iPhone is gewoon net te lang en te dik! Tja, en welke dunne bookcase past dan nu wél (ik lees nog nauwelijks 'echte' ervaringen)...

Afbeeldingslocatie: https://www.korakal.nl/got/IMG_7135.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 16:11
Sinds afgelopen maandag de iPhone 8 in het bezit (met dank aan een mede-tweaker).

Nu zat ik te denken aan dit hoesje:
https://www.amazon.de/gp/...age_o02_s01?ie=UTF8&psc=1

Iemand ervaring mee? En raden jullie aan om dan nog een screenprotector te gebruiken? Heb wel AppleCare+ namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Korakal schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:18:
Dit weekend heb ik een iPhone 8 in gebruik genomen en om 'm netjes te houden gelijk een case bij besteld (Laut Apex knit). De specs vertellen dat 'ie geschikt is, maar ik heb inmiddels mijn tweede exemplaar ontvangen wat niet past :( de iPhone is gewoon net te lang en te dik! Tja, en welke dunne bookcase past dan nu wél (ik lees nog nauwelijks 'echte' ervaringen)...

[afbeelding]
Ik heb mijn nieuwe iPhone 8 vanmorgen uitgepakt en in een Otterbox Strada folio gestopt...past perfect.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1018349

Ik heb hier eentje van vodafone, 40 euro ofzo, is wel een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Korakal schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:18:

[afbeelding]
Update: contact gehad met Laut. Wat blijkt: er is een versie met compatibility voor iPhone 6/7 en een versie (met hetzelfde typenummer :S) voor iPhone 6/7/8. De laatste heeft een iets andere vorm. Die heb ik inmiddels ontvangen en past goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
We zijn ondertussen weer enige tijd verder, ik ben opzoek naar een goede screen protector die niet van gehard glas is, aangezien ik het vervelend vind dat de home button dieper ligt.

Clearplex las ik in dit topic is een goed idee, is er ook zoiets via AliExpress o.i.d. ik heb al zitten zoeken, maar ik twijfel enorm over de mogelijkheden.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-06 18:27
Runescom schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:24:
We zijn ondertussen weer enige tijd verder, ik ben opzoek naar een goede screen protector die niet van gehard glas is, aangezien ik het vervelend vind dat de home button dieper ligt.

Clearplex las ik in dit topic is een goed idee, is er ook zoiets via AliExpress o.i.d. ik heb al zitten zoeken, maar ik twijfel enorm over de mogelijkheden.
Ik heb goede ervaringen met de protectors van Screenknight , zowel op iphones als applewatches. Je hebt ook een protector voor de achterzijde van je toestel. https://www.youtube.com/watch?v=zgytRrIDHEw

Je kan ze best via ebay bestellen via de officiele seller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Azmodann schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:33:
[...]

Ik heb goede ervaringen met de protectors van Screenknight , zowel op iphones als applewatches. Je hebt ook een protector voor de achterzijde van je toestel. https://www.youtube.com/watch?v=zgytRrIDHEw

Je kan ze best via ebay bestellen via de officiele seller
Thanks, ik ga er naar kijken! >:) >:)

Give 2 Get

Pagina: 1 2 Laatste