Bedankt voor de info, deze nieuwe modellen vind ik op de nl sites goedkoper dan de oude.Piet91 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:49:
[...]
Dat je audio hebt.![]()
Beveiligingscamera's zijn er om te registreren wat er gebeurd en IMHO is audio daar minstens net zo'n belangrijk aspect als video.
[...]
Nee.
De IPC-HDW5231R-ZE is een uitstekende camera, maar anno 2020 heb je ook alternatieven gekregen.
Als varifocal geen pre is, zou je voor de IPC-T5442TM-AS kunnen gaan. Iets hogere resolutie (4MP i.p.v. 2MP) en aangezien deze een grotere sensor heeft presteert deze 's nachts ook net wat beter.
De IPC-HDW2231R-ZS zou je kunnen vervangen door de IPC-HDW2231T-ZS-S2
En een goede vervanger voor de IPC-HDW5231R-ZE is de IPC-HDW3241T-ZAS.
IPC-HDW2231T-ZS-S2 voor 209
IPC-HDW3241T-ZAS voor 229 dus voor 2 tientjes goed te doen om er audio bij te hebben.
Bij ali zullen ze vast goedkoper zijn maar daar is denk ik op moment de levering lang van.
Over de niet variofocal IPC-T5442TM-AS, ik moet minimaal een hoek van 90 graden hebben en ik zie dat je hier meerdere lenzen voor hebt en wat zijn hier de hoeken van? Misschien dan toch makkelijker om naar de 2 bovenste te kijken zodat je het altijd naar behoeven aan kunt passen.