JL-IP(!) schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:27:
Het is misschien geen echte beveiligingscamera, maar wetten jullie ook wanneer de Netatmo (
https://www.netatmo.com/en-us/security/doorbell) beschikbaar komt? Ik kan nergens een release datum vinden en wat er nu staat stond vorig jaar ook al op de website. Ik heb al bericht gestuurd naar Netatmo maar ik word genegeerd

.. Verder niet erg maar mijn deurbel is er mee opgehouden en moet nu een nieuwe kopen, dus ja. Wachten op Netatmo vanwege het lokaal opslaan van de beelden of toch nog een ouderwetse en daarna de Netatmo halen..
-edit n.a.v. mijn thumbsup enkele weken geleden-
[...]
@
Noppesnada Heb je het apparaat toevallig al binnen en kunnen testen?
Hallo, de deurbel is binnen !
De bel is gemaakt van een zwarte plastic behuizing en is niet zwaar (geen interne accu/batterijen) en daardoor voelt het niet heel stevig aan, maar als hij hangt zal het wel los lopen.
Ik heb deze even kort (binnen) getest en het beeld lijkt prima in orde. De reactiesnelheid naar de app is ook veel sneller (vrijwel direct) dan de Ring en de andere China videodeurbel die ik eerst had. Die waren aangesloten via wifi en deze is via UTP aangesloten. Wel alleen nog maar getest op het eigen netwerk dus extern kan ik nog niet beoordelen (heb niemand die op de bel kan drukken als ik buiten de deur ben).
Installatie van de App is eenvoudig en werkte bij mij direct. Redelijk veel instelmogelijkheden via de App.
Helaas heb ik NIET de wireless chime besteld en ik krijg degene die ik nog had liggen niet gekoppeld waardoor ik de montage aan de voorgevel nog even uit stel. Ik heb al genoeg gaten in de gevel van de gefaalde Ring en China deurbel !
De vraag of deze met een andere chime werkt dan de "originele" heb ik uit staan bij Yoosee, maar heb alvast maar een originele besteld.
Ga hem nog proberen te koppelen aan mijn NVR en CMS en zodra dat gelukt is zal ik het melden.
Voor de geïnteresseerden, op de volgende link worden ervaringen uitgewisseld:
https://ipcamtalk.com/thr...rtsp-onvif-only-66.40569/
Wordt nog vervolgd dus (in afwachting van de Chime voordat ik ga boren)
Edit 05/09:
Getest zonder Wifi verbinding op mijn GSM. Na aanbellen vrijwel een directe melding op mijn toestel, dus dat is positief en beter dan de ervaringen die ik heb met de Ring en de andere China videodeurbel.
Ook toegevoegd aan mijn NVR en dit werkt ook prima !
De vooruitzichten zijn dus goed, als ik nu nog een werkende Chime heb dan gaat hij gemonteerd worden.
Mocht iemand nog interesse hebben in de handleiding die er bij zat PM me dan even. Ik zal hem dan volgende week scannen naar een PDF en zorgen dat je hem ontvangt.
[
Voor 10% gewijzigd door
Noppesnada op 05-09-2019 16:46
]