Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:14
MacNetron schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:26:
^^^
Ik had gisteren nog even vlug van mijn Type7 de FSD geupgrade naar level3 (hoogste level wat ik kan op dit moment).
Was nu nog slechts 9 jumps terug naar HIP87414! Mega! (rond 19ly volgeladen, 29ly leeg! :D )
Begin wel heftig tekort aan die mega-vervelende upgrade-items te krijgen.
Welke mats heb je nog nodig?

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:37
werd dat uberhaubt nog gespeeld?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
2.3 video nu live van FD!

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Meer dan 60+ ruines gevonden.. holy mother of jezzebel. Nee ik ga ze niet allemaal opnoemen :P
-
-
-

Anyway ben net klaar met de live stream! Ik heb zin in de beta!
En dit was nog maar deel 1 :D

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Live stream was erg cool. Highlights:

- Supermooie character creator, met érg veel opties en realistische, levendige gezichten (niet alleen supermodelletjes maar ook ouwe koppen). Vrouwen zijn wel allemaal nogal kortharig, paardestaartje of los haar tot op de kaaklijn is max.

- Debug cam wordt véél beter, je kunt straks veel dichterbij of verder van je schip komen, zoomen, diepteonscherpte toevoegen, je schip (beperkt) besturen vanuit de camera en schieten. Meerdere camera's die je kunt wisselen, bv ook filmen in de cockpit etc.

- Nieuw schip getoond: Dolphin, small landing pad.

- Mega ships aangekondigd en korte preview: Enorme schepen die niet door spelers worden bestuurd. Met sommige kun je interacten, bv op docken. Er moet uiteindelijk een grote variatie aan mega ships komen door het hele spel heen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Je vergeet het feit dat we ons schip een naam kunnen geven ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/Mz4vJ1sJRQet47D0eyZ69OnCSvDhxnRDs5VMGekpoAc.png?w=1024&s=149c519945c506a3d7b928e2504b3f9c
Rechts bovenin

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:38:
[afbeelding]
Rechts bovenin
Ik had het gezien maar daar is niks over gezegd en het is dus ook nog niet bevestigd!

• Player1S
Zo. Nog 2000ly te gaan en dan ben ik terug in Blaauw City. Vandaag niet meer maar morgen maken we het helemaal af.

Met beetje geluk heb ik dan voldoende om een Python aan te schaffen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MacNetron
  • Laatst online: 29-10 15:15

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Leutje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:38:
[afbeelding]
Rechts bovenin
Eindelijk... Cmdr MacNetron in zijn Vulture genaamd Paint Scratcher, de Asp Explorer To There and Back Again, de Type-7 Catch Donkey en de Cobra mkIII Smukkeler... Mijn leven is compleet

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• Wren
Is er info over de rol van dat nieuwe schip (Dolphin)?

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Wren schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:13:
Is er info over de rol van dat nieuwe schip (Dolphin)?
Normaal wordt dat een entry-level Passenger Cruiser. Dolphin < Orca < Beluga

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
BlaSfem0n schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:15:
[...]
Normaal wordt dat een entry-level Passenger Cruiser. Dolphin < Orca < Beluga
Dat zou mooi zijn, want de Orca en Beluga hebben beide Large landing pads nodig. Met tenminste een Medium size wordt het een interessant schip voor passagiers missies. Daar gebruik ik nu de Asp Explorer voor...

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MacNetron schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:50:
[...]

Dat zou mooi zijn, want de Orca en Beluga hebben beide Large landing pads nodig. Met tenminste een Medium size wordt het een interessant schip voor passagiers missies. Daar gebruik ik nu de Asp Explorer voor...
Uit de life stream was zichtbaar dat de Dolphin aan een small pad voldoende heeft. Het is een soort luxejacht.

• asndevil
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 08:33
Pff, voor The Gathering redelijk wat missies aan het doen.

Dus eindelijk
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3cJbzgk.png

Binnenkort maar een ASP Explorer kopen om nog meer geld te verdienen :*) . Ik kan alleen nog niet afstand doen van de Cobra MK3..
Waarschijnlijk laat ik de Cobra maar even @ Blaauw staan

• Player1S
En we zijn thuis!!

@asndevil: Op 1 na heb ik al mijn schepen nog.

[ Voor 59% gewijzigd door Player1S op 15-02-2017 21:22 ]

• Wren
L1nt schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:21:
En we zijn thuis!!

Welkom thuis

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:06

azteke

King

L1nt schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:21:

Ik ook, bewaar al mijn eerste schepen als herinnering aan een mooie tijd :)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 18:41
Jemmig nou tot aan me Python alles verkocht hooguit wat pijn gehad voor me aspje maar scheelde toch 20 mill in cash naar me python. Nu heb ik een Python, ASP , vulture. En die ik echt niet zomaar weer weg;) nu hooguit aan t piellen voor me volgende schip. ( Ja Ana staat nog op het lijstje maar nog ff tekort cash om hem knap te kunnen verbouwen) . Nu mogelijk een beluga maar door de aankondiging vd dolphin twijvel ik weer

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:45
Parcival44 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:20:
Jemmig nou tot aan me Python alles verkocht hooguit wat pijn gehad voor me aspje maar scheelde toch 20 mill in cash naar me python. Nu heb ik een Python, ASP , vulture. En die ik echt niet zomaar weer weg;) nu hooguit aan t piellen voor me volgende schip. ( Ja Ana staat nog op het lijstje maar nog ff tekort cash om hem knap te kunnen verbouwen) . Nu mogelijk een beluga maar door de aankondiging vd dolphin twijvel ik weer
Over een tijdje heb je net als ik: alles, behalve contant geld. Net genoeg voor de re-buy van m'n duurste schip.
Voor iedereen! Gratis decals op de frontier store
https://www.frontierstore...powerplay-decal-pack.html
Kost u helemaal niks en ik hoefde net ook niet te betalen inderdaad :)

Very nice Frontier! Thank you!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:06

azteke

King

Leutje schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:59:

Dank je wel Leut, ik heb hem aangeschaft!

o7

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-10 20:27
Schweet gratis spul altijd leuk

• EliteGhost

Bedankt voor de tip en leuk gedaan van Frontier. Nu kan ik een Imperial decal op de Corvette plakken. Uiteraard tot groot ongenoegen van de Federation spelers. In Armored Warfare heb ik een EU vlag op de Challenger tank geplakt (Britse tank), vinden ze ook niet leuk :D

Edit: oh ja, ben nog 23000 lichtjaar van huis...

[ Voor 3% gewijzigd door EliteGhost op 16-02-2017 19:35 ]

Nog een reminder!
over 8 minuten begint de 2de stream van de 2.3 update. Dit keer kan je dus meerdere mensen in 1 cockpit zien :)

Mischien nog een paar leuke verrassingen zoals laatst de Dolphin en het mega schip

• EliteGhost
Leutje schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:51:
Nog een reminder!
over 8 minuten begint de 2de stream van de 2.3 update. Dit keer kan je dus meerdere mensen in 1 cockpit zien :)

Mischien nog een paar leuke verrassingen zoals laatst de Dolphin en het mega schip
Yup, daarom liep ik zo het kantoor uit:

• daPet
De stream;

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-11 20:02

Fustje

Koel bewaren

Afbeeldingslocatie: https://images.discordapp.net/.eJwNx1EOgyAMANC7cAAqnRT0NgQJmikltMaPZXff3t_7mHucZjW7apcVYDsk89isKI9Ui63M9SypH2IzX5BUU96v0lQAcXY40TItFIOnfwGjixSCd69I6B3SDHd7N36a7a2a7w8HiSLh.CQMLSTwPj0WhcDyncTlLEleda0U?width=446&height=535

Eindelijk. :P

Na openen beperkt houdbaar

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 21:38

GeeBee

Oddball

Wordt dit ons volgende projectje?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vRnyhPo.png

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Player1S
Zo. Even beetje geld opgehaald. Na de aanschaf en initiële aankleding van mij python eigenlijk te weinig credits. Ook even de python getest qua actie. Doet het leuk.

Vervolgens wat decals erop gedaan want blijkbaar is je rank gratis. En tevens een paintjob gekocht en ik vlieg nu rond in een oranje python.

Komende dagen de kids op bezoek en zondag naar een concert maar daarna op pad voor posphores om level 3 fsd te unlocken bij Farseer

Als in, no insurance?

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21

Compatibility
PC
Mac

Where is the box love :(

• Player1S
Ja. Hevig riskant I know dus snel even wat veilige klusjes gedaan. Kwam ongeveer 400k credits te kort.
Soms moet je op de rand leven 8)
Awesomo4k schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:29:
[...]

Compatibility
PC
Mac

Where is the box love :(
Ik kreeg foutmelding toen ik heb probeerde aan te schaffen vanuit de game (opent ie de browser) maar uiteindelijk is ie wel toegevoegd bij mij.
Nu nog even een powerplay kiezen.

[ Voor 39% gewijzigd door Player1S op 17-02-2017 10:01 ]

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 19:01
Pfff.. ben nu druk bezig mijn Cobra III ge-engineerd te krijgen en de 17mio bij elkaar te sparen om een vulture aan te schaffen (die dan ook weer engineered moet worden).

Maar toch, ik zal er wel even langs vliegen om mijn duit in het zakje toe doen.

Verwijderd

Ik ben dus hard aan het exploren geslagen met mijn ASP explorer. 5A FSD, verder D componenten, een repair module aan boord (die ook al een paar keer nodig heb gehad), goede fuel scoop etc.

Inmiddels zit ik zo'n 900ly, 99 jumps, van Freng/Sol, maar waarschijnlijk ben ik de verkeerde kant op gegaan, eerst naar beneden en toen richting Coriolis, want ik ben nog maar een paar systemen tegen gekomen waar niet iemand is geweest. Na elke jump explore ik de ster en scan ik het systeem, waarna ik check wat er al is ontdekt. Vaak zie ik dat iemand de krenten uit de pap heeft gehaald en alleen de icy junk heeft overgelaten en spring ik weer verder.
Ik weet nog niet of ik doorga. Er gaat veel tijd in zitten en het levert in verhouding geen moer op.

Paar vraagjes:
- Mijn schip geeft aan dat mijn jump range zo'n 32ly is, maar in de praktijk kan ik niet verder dan 20ly jumpen. Waar ligt dat aan?
- Als ik de galaxy map open dan zie ik vaak sterren zonder naam. Hoe ik ook draai en inzoom, hij geeft er geen naam bij. Met de HTC Vive is het sowieso kansloos om een ster te selecteren in de 3D map, dus het is een beetje frustrerend. Zonder naam kan ik de ster niet selecteren in de lijst. Hebben die sterren uberhaupt een naam? Iemand een tip om hiermee om te gaan?

• daPet
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:09:
Ik ben dus hard aan het exploren geslagen met mijn ASP explorer. 5A FSD, verder D componenten, een repair module aan boord (die ook al een paar keer nodig heb gehad), goede fuel scoop etc.

Inmiddels zit ik zo'n 900ly, 99 jumps, van Freng/Sol, maar waarschijnlijk ben ik de verkeerde kant op gegaan, eerst naar beneden en toen richting Coriolis, want ik ben nog maar een paar systemen tegen gekomen waar niet iemand is geweest. Na elke jump explore ik de ster en scan ik het systeem, waarna ik check wat er al is ontdekt. Vaak zie ik dat iemand de krenten uit de pap heeft gehaald en alleen de icy junk heeft overgelaten en spring ik weer verder.
Ik weet nog niet of ik doorga. Er gaat veel tijd in zitten en het levert in verhouding geen moer op.
Exploration doe je niet voor het geld nee. Maar na zo'n 1000LY vanaf de bubble moet je wel een beetje lege systemen tegen komen. Dat ligt een klein beetje aan waar je heen gaat, in de richting van de core/colonia is er natuurlijk meer ontdekt. Gewoon ff wat verder zakken of stijgen vanaf het galactisch vlak dan kom je vele lege systemen achter elkaar tegen. 400 miljard systemen ontdek je niet ff in 2 jaar :P
Paar vraagjes:
- Mijn schip geeft aan dat mijn jump range zo'n 32ly is, maar in de praktijk kan ik niet verder dan 20ly jumpen. Waar ligt dat aan?
Je plant je jump waarschijnlijk vanaf de navigation tab. Deze heeft een maximale range van 20LY. Als je je maximale jump range wil benutten zul je vanuit de galaxy map een route moeten plotten.
- Als ik de galaxy map open dan zie ik vaak sterren zonder naam. Hoe ik ook draai en inzoom, hij geeft er geen naam bij. Met de HTC Vive is het sowieso kansloos om een ster te selecteren in de 3D map, dus het is een beetje frustrerend. Zonder naam kan ik de ster niet selecteren in de lijst. Hebben die sterren uberhaupt een naam? Iemand een tip om hiermee om te gaan?
In de galaxy map, de laatste tab 'options', 'show star names' aangevinkt?

• Player1S
Of hij heeft economic jump aanstaan ipv fastest.

• Wren
Of hij heeft veel cargo.

Verwijderd

Op de terugweg naar Freng inderdaad grotere jumps kunnen maken. In een uur weer thuis. Ik vind het gek dat hij in de navigation tab een maximale range aangeeft van 20ly. Waarschijnlijk om de lengte van de lijst te beperken, maar het zou prettig zijn als je dat in kunt stellen.

Als ik aan het exploren ben dan plot ik niet een route, maar ga ik op de galaxy map af. Dat valt al niet mee met een VR bril op, want ik kan niets selecteren op de map. Ik kies dus een naam van de map en zoek die in de navigation tab. Helaas staat hij daar dus niet altijd tussen.

Ik zie wel namen van sterren op de galaxy map. Alleen niet allemaal. Hoe ik ook draai en inzoom, van sommige sterren zie ik gewoon geen naam. Ik zal nog eens naar dat vinkje kijken.

Inmiddels dus weer terug in Freng. 1,5 miljoen credits rijker en wat ervaring. Nu Surveyor. Nog ff te gaan.
Eerst maar weer wat missions doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 15:36 ]

• daPet
Die 20LY grens zit er in omdat je navigation tab anders zo'n beetje oneindig lang wordt. Bedenk eens hoeveel systemen bereikbaar zijn in de buurt van de core, met je FSD supercharged (~200LY). Dan heb je duizend mogelijke bestemmingen in je navigatie computer staan. Dit is omwille van performance en overzichtelijkheid.

Over VR bediening kan ik je weinig vertellen, wellicht weten anderen hier iets op?

[ Voor 11% gewijzigd door daPet op 17-02-2017 15:41 ]

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:35:
Als ik aan het exploren ben dan plot ik niet een route, maar ga ik op de galaxy map af. Dat valt al niet mee met een VR bril op, want ik kan niets selecteren op de map. Ik kies dus een naam van de map en zoek die in de navigation tab. Helaas staat hij daar dus niet altijd tussen.
Ik navigeer met VR-bril op met toetsenbord en muis in de Galaxy Map. Muis om verticaal en snel horizontaal te navigeren, toetsenbord (WASD) om het mikpuntje nauwkeurig te verplaatsen.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Nou, dit lijkt me de "tip van de week":

Ik zat in een combat zone en werd weggeknalt in mijn vulture door die kleine #$%^#-scheepjes, no more shield, boost, boost, boost, 50 % hull , boost, boost, 25% hull boost, boost, 9% hull no more thusters, floating in space at 337 clicks...

Grootste probleem nu, mijn FSD deed het niet meer. Hoe kom je dan nog terug bij Blaauw... tja... suicide of toch nog even googlen... Reboot/repair knop?

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/93851007469744131/F846B8B80DA045117A3E13CFBE769E2489D89B0F/

Ojee, alles gaat uit, zuurstof countdown, cross fingers komt alles weer op?
Hallelujah!

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/93851007469741435/2FFC5D5181E36DDEB40A22DB95B9657183EC47C5/

Met 1% thrusters deed de FSD het ook weer en kon ik weer terug naar Blaauw City voor een full repair!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Dat zijn de momenten...

Ook wel een paar keer meegemaakt dat ik het net _niet_ haalde met zuurstof, erg frustrerend..

• Player1S
iemand goede plek om phosporos te scoren?

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Heeeeel voorzichtig landen nu (en eerst even hoveren om het schild op te laden)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/b6S4Ila.png

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

L1nt schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:48:
Dat is een veelvoorkomend materiaal dat je op de meeste planeten wel tegenkomt.

• daPet
L1nt schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:48:
Pak de systeem map er bij en kijk bij de planeet eigenschappen, dan zie je dat er veel zijn met meer dan 20% fosfor.
GeeBee schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:06:

[afbeelding]
Gefeliciteerd! Nu ben je officieel lid van de 1% club :p

Oh, BTW ik leerde deze week dat je shieldje een stuk sneller oplaadt als je shield boosters uit zet

[ Voor 38% gewijzigd door daPet op 18-02-2017 23:28 ]

• Parcival44
Iemand ervaring met het bewapenen n bouwen FED Gunship? Qua opties lijkt ie me wel wat:) heb een cutter al geprobeerd maar veel te log n stug.
Geen idee of FGS beter is dacht zoiezo aan allemaal lange afstand engineerd wapens.
( Leut had laatst een Ferdelance met dergelijke built zag er leuk uit;) , hm kan ik ook nog proberen keuzes.. keuzes XD )

• Player1S
Gister vage missie. Had in Blaauw City een cargo missie opgepakt voor ~100ly. Halverwege missie update. Schrap de oorspronkelijke bestemming en breng maar naar een planeet in HIP 87414. 8)7

• daPet
L1nt schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:33:
Gister vage missie. Had in Blaauw City een cargo missie opgepakt voor ~100ly. Halverwege missie update. Schrap de oorspronkelijke bestemming en breng maar naar een planeet in HIP 87414. 8)7
Dat is waarschijnlijk een andere factie die dat aanbiedt? Zo ja kost je dat reputatie bij Gathering als je dat doet.

Gisteren aan het knallen geweest in HR6552 in HCZ maar ik was naast 2 NPC's van The Gathering de enige tegenover een Jet capital schip met een wing van 12. Compleet kansloos :p Hier moeten we echt samen werken, we zijn nu 3e grootste partij daar.
Ik kreeg tijdens het gevecht een mission critical message terwijl ik geen missies had lopen. Bleek van The Gathering te zijn, of ik ff 25 piraten om zeep wil helpen ergens voor 10M. Maar toen ging ik slapen :z

• Player1S
daPet schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:47:
[...]

Dat is waarschijnlijk een andere factie die dat aanbiedt? Zo ja kost je dat reputatie bij Gathering als je dat doet.
Dat dacht ik eerst ook maar zulke berichtjes kun je negeren of accepteren. Hier kon ik alleen op de prullenbak klikken of terug.
Toen ik het inleverde steeg mn reputatie bij the Gathering ook gewoon.

Parcival44 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:43:
Iemand ervaring met het bewapenen n bouwen FED Gunship? Qua opties lijkt ie me wel wat:) heb een cutter al geprobeerd maar veel te log n stug.
Geen idee of FGS beter is dacht zoiezo aan allemaal lange afstand engineerd wapens.
( Leut had laatst een Ferdelance met dergelijke built zag er leuk uit;) , hm kan ik ook nog proberen keuzes.. keuzes XD )
Je hebt gelijk wat betreft de cutter. Prachtig mooi en geweldig om mee te haulen (gister nog gedaan) maar hij vliegt als een natte krant :P

Nu heb ik ook een Fed Gunship en hij word stiekem als Fed Funship beschouwd. Het is een geweldige ..euh.. geweldenaar met de keuze voor een fighter aan boord.
Enkel heeft dat ding 1 nadeel. Het belachelijk lage jump range van dat ding. Zelfs met een eng.lvl5 upgrade is het nog altijd veel te veer voor eigenlijk alles. Daarom vlieg ik er weinig mee. Als eerste mijn Asp. en 2de mijn Python. Dat zijn mijn favo schepen.
Maar.. Als je wilt knallen met een optimale build moet je toch echt eens naar een Fed Funship kijken :D

• Wren
Ik ben nu in blaauw city maar ik was in de veronderstelling dat daar The gathering missies te vinden waren of doe ik iets fout?
Blaauw city in HIP 87414? Er zijn meerdere Blaauw cities in dit spel ;)

• Mavors
GeeBee schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:06:

[afbeelding]
:9~ wil je alsjeblieft jouw hud color preset delen? Dat is precies wat ik zoek!! _/-\o_

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Mavors schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:55:
[...]

:9~ wil je alsjeblieft jouw hud color preset delen? Dat is precies wat ik zoek!! _/-\o_
Die komt van NO2O!, oftewel No to Orange!
https://forums.frontier.c...nfigs-(please-add-yours!)

En dan de bovenste.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<!--
    Lemon Chiffon / Dark Orange
    Contributed by Mordu (3302-06-03)

Friendlies: Corn Flower Blue
    Hostiles:   Yellow

Notes: Plum tint on white areas of NPC pictures
-->
<MatrixRed> 0.39, 0.47, 0.21 </MatrixRed>
<MatrixGreen> 0.08, 0.14, 1 </MatrixGreen>
<MatrixBlue> 1, -0.03, -1 </MatrixBlue>

Zal zometeen even kijken naar het programmaatje om het eenvoudig in te kunnen stellen.

[ Voor 28% gewijzigd door GeeBee op 19-02-2017 16:32 ]

• Mavors
GeeBee schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Die komt van NO2O!, oftewel No to Orange!
https://forums.frontier.c...nfigs-(please-add-yours!)

En dan de bovenste.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<!--
    Lemon Chiffon / Dark Orange
    Contributed by Mordu (3302-06-03)

Friendlies: Corn Flower Blue
    Hostiles:   Yellow

Notes: Plum tint on white areas of NPC pictures
-->
<MatrixRed> 0.39, 0.47, 0.21 </MatrixRed>
<MatrixGreen> 0.08, 0.14, 1 </MatrixGreen>
<MatrixBlue> 1, -0.03, -1 </MatrixBlue>

Zal zometeen even kijken naar het programmaatje om het eenvoudig in te kunnen stellen.
Dank u! dat programmaatje hoeft niet, heb de settings in een override file staan zodat die niet overschreven worden bij een update.

• Player1S
Snap eigenlijk niet zo goed dat dit nog geen standaard functionaliteit is. Als ik zo lees hoe het op de PC gaat moet het ook niet moeilijk zijn lijkt me.

• EliteGhost
Dus ehm... ik moet nog zo'n 16500 ly terug. Kan iemand mij op sleeptouw nemen? De 'J' toets is versleten.

• Mavors
EliteGhost schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:52:
Dus ehm... ik moet nog zo'n 16500 ly terug. Kan iemand mij op sleeptouw nemen? De 'J' toets is versleten.
Haha, dat doet met denken aan good ol' World of Warcraft. Rechtermuisknop portrait -> follow.

Succes met de laatste loodjes, 16.500 / 30 = 550 jumps. maal 60 seconden = 33.000 seconden voor je weer thuis bent. Tel je mee? 1... 2... 3... 4... 5... 6... _/-\o_

Heb zelf voor de CG mijn Cobra even in Sutekh geparkeerd, wat snelle credits harken. Geen idee nog wat ik verder ga doen, wil eens gaan spelen met RiftCat (nog geen zin om 700,- uit te geven aan een VR bril) op mijn Galaxy S7.

Heb nog zoveel op de planning:
Engineers afmaken (heb er 2 unlocked, Cannon Todd en FSD Martuuk). Wil heel graag The Dweller erbij;
Meer credits!!! mijn doel nu is een FDL;
Power.... More and more Power voor The Gathering. Ieder systeem in een 20ly radius moet in handen zijn van ons. (Verder ben ik wel toegankelijk en gezellig hoor)

• Player1S
EliteGhost schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:52:
Op gegeven moment was ik er ook wel even klaar mee om steeds jump - scoop - align - jump te doen.
Maar nu krap een weekje weer "thuis" en toch begon het weer te kriebelen toen ik 12.000ly en 20.000ly passenger missies zag staan.
Qua bedragen misschien ook nog wel weer 1 oppakken vandaag of morgen.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Miners beste verkoop vanaf HIP87141, binnen 50 LY, query met data van 20-02-2017:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
PPP     PPPG    system_name   dist_ly station_name    dist_ls palla  plati  paini  gold
111974  121703  Bodia         43.58   Hickam Orbital  250     13906  23645  74423  9729
111512  121576  Kundjiban     45.97   Kirby Orbital   1292    13863  23588  74061  10064
111077  121175  HIP 104206    36.51   Hansen Dock     20423   13876  23008  74193  10098
110681  120624  Adit          13.25   Lewis Port      31603   13754  23490  73437  9943
54209   64358   HIP 87414     0       Blaauw City     218     13901  19633  20675  10149
53416   63565   HIP 87414     0       Schaumasse Port 728     13901  19633  19882  10149
18654   27735   HIP 87414     0       Harris Terminal 220            18654  9081

• Player1S
Hoe moet ik dat lezen? En dat is dus als je gaat minen?

MacNetron schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:46:
Miners beste verkoop vanaf HIP87141,...
Waar is dat? :+

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ook maar eens met planetary minen begonnen op jacht naar Sulphur (Weapons engineering), maar dat valt nog niet mee

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RcdvG2i.png

Last night you said I was cold, untouchable
A lonely piece of action from another town
I just want to be free, I'm happy to be lonely
Can't you stay away?
Just leave me alone with my thoughts
Just a runaway, just a runaway
I'm saving myself

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Uit mijn hoofd is het HIP 87414 AB 7 met een pristine metallic binnenring. Beste plek voor miners om de 3 P's te vinden. Palladium, platinum en painite. De prijzen van deze 3 tezamen heet ook wel de PPP index.

Ik gebruik de data van eddb.io om mijn eigen database te vullen en daar queries op te draaien, specifiek voor HIP 87414.

MacNetron schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:42:
[...]

Uit mijn hoofd is het HIP 87414 AB 7 met een pristine metallic binnenring. Beste plek voor miners om de 3 P's te vinden. Palladium, platinum en painite. De prijzen van deze 3 tezamen heet ook wel de PPP index.

Ik gebruik de data van eddb.io om mijn eigen database te vullen en daar queries op te draaien, specifiek voor HIP 87414.
lol Dat had ik door. Je hebt zelf nog niet door dat je een tikvaut had gemaakt zeker?

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Leutje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:11:
[...]

lol Dat had ik door. Je hebt zelf nog niet door dat je een tikvaut had gemaakt zeker?
nee

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Mavors schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:11:
[...]
Dank u! dat programmaatje hoeft niet, heb de settings in een override file staan zodat die niet overschreven worden bij een update.
Voor wie het toch wil: EDProfiler.
http://www.drkaii.com/tools/edprofiler/

Je kunt er meer dingen mee instellen dan alleen je HUD. En zoals de naam al suggereert: je kunt je settings in profielen opslaan.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

De laatste 2 avondjes ben ik in HR 6552 rustig wat vijanden van The Gathering aan het afknallen in de conflict zones. Alleen jammer dat het station daar een militair outpost is, dat blijkbaar zelfs geen munitie verkoopt of reparaties uitvoert.

I'll do what I can, but expect very little.

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb maar eens ingelogd. Ik zit in blauw. Ik zit in mijn Asp. Nul (0) controls. Sneltoets 1 2 3 en 4 geen enkele optie. Mn hologram dash is verdwenen. Zoals die dat is bijeen repair moment of wat je ziet op youtube bij een alien ontmoeting...

Nu 10 min verder nog steeds niets... Misschien heb ik iets gemist'...

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
GeeBee schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:50:
Ook maar eens met planetary minen begonnen op jacht naar Sulphur (Weapons engineering), maar dat valt nog niet mee
Inderdaad, het duurt lang voor de zeldzame materialen (zo zocht ik zelf arsenic voor FSD class 5 en ik heb geen planeet gevonden met meer dan 2%). Maar Sulphur is minder zeldzaam toch? Die kom ik wel vaak tegen.

Ook valt het me heel erg tegen hoe brak die Scarab is :) Met volle snelheid over een te groot steentje rijden is al 20% damage. Ik ben al een paar keer met 1-2% terug gestrompeld (ik had mijn schip gedockt op een basis en met een vorige zeer negatieve ervaring met de 'recall' functie rond een basis wilde ik dat niet weer riskeren).

Wat gebeurt er eigenlijk als je doodgaat in je scarab? Moet je dan je hele schip rebuyen ipv alleen de scarab? Het is me nog nooit gebeurd (ik doe nooit die landmissies, alleen het verzamelen van spullen). Voor skimmermissies gebruikte ik gewoon het schip.

• Parcival44
Ff reageren op de vragen naar material elements. Eddb en dan bodies( planetary) kan je op elementen zoeken. Je kan je huidige systeem invullen en dan krijg je een lijst die je evt kan sorteren op afstand of percentage aanwezig element. ( Je kan ook meerdere elementen combineren)
Ik zoek meestal een plek voor de echt zeldzame dingen ( polonium) en vul ondertussen de rest aan. Tot gevolg dat ik dus van alles 15-20tal bij me heb want alles bijeen rapen als je het een keer nodig hebt is echt een rot klus

• daPet
Oban606 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:08:
Ik heb maar eens ingelogd. Ik zit in blauw. Ik zit in mijn Asp. Nul (0) controls. Sneltoets 1 2 3 en 4 geen enkele optie. Mn hologram dash is verdwenen. Zoals die dat is bijeen repair moment of wat je ziet op youtube bij een alien ontmoeting...

Nu 10 min verder nog steeds niets... Misschien heb ik iets gemist'...
HUD verborgen? CTRL-ALT-G ;)
Ik heb dikke vingers en had dit zelf ook al eens, CTRL-ALT-F (FPS) en CTRL-ALT-B (netwerk) zitten er naast dus die fout is zo gemaakt ;)
GekkePrutser schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:08:
[...]Wat gebeurt er eigenlijk als je doodgaat in je scarab? Moet je dan je hele schip rebuyen ipv alleen de scarab? Het is me nog nooit gebeurd (ik doe nooit die landmissies, alleen het verzamelen van spullen). Voor skimmermissies gebruikte ik gewoon het schip.
Je zit in je Scarab dmv telepresence; als je 'dood' gaat spawn je in je schip en is je SRV weg.

Je schip kapot terwijl je in je SRV zit is een ander verhaal :P

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 21-02-2017 13:03 ]

Je ziet toch gewoon je lijf als je naar beneden kijkt in je SRV?

(Hoe zit dat eigenlijk in een fighter, daar zit je zowieso in "telepresence" maar zie je daar ook je benen/handen? Dat zou een beetje raar zijn... aangezien je in je schip zit en via VR je fighter bestuurt)

[ Voor 19% gewijzigd door Stefke op 21-02-2017 13:24 ]

• GekkePrutser
  • Niet online
daPet schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:52:
[...]
Je zit in je Scarab dmv telepresence; als je 'dood' gaat spawn je in je schip en is je SRV weg.

Je schip kapot terwijl je in je SRV zit is een ander verhaal :P
Huh? Maar de Scarab heeft duidelijk een stoel om in te zitten. Volgens mij is alleen de turret van de Scarab bediend met telepresence (dan staat er ook zoiets als 'link activated').

Ook heb ik wel eens gehad dat mijn schip vernietigd werd terwijl ik in de Scarab zat, en ik bleef gewoon in de Scarab spawnen na het uitloggen.

Al was dat wel een hele rare situatie (ik had recall ship gedaan terwijl mijn schip gedockt was, toen kwam hij aanvliegen richting de basis waar hij gedockt was geweest en werd kapot geschoten omdat hij de pad blokkeerde 8)7 ). Misschien een bug.

[ Voor 7% gewijzigd door GekkePrutser op 21-02-2017 13:48 ]

• daPet
Ja, het is idd vaag maar zo is het. In de prebeta stream van FD was ook te zien hoe je crew 'spawnt' in de andere zetels, de gedachte van telepresence zal wel hetzelfde zijn.
Wellicht is telepresence voor nu nog een placeholder tot we kunnen free roamen met avatars.

Bij zo'n bug zou je kunnen proberen de niet-Horizons te starten, dan spawn je als het goed is in orbit.

Ik heb ff wat verder gelezen, het zat mij ook niet lekker. de SRV is geen telepresence, al functioneert het hetzelfde. En je ziet natuurlijk ook dat je opstaat vanuit je stoel. De turret heeft een 'neural' link wat suggereert dat er hersenen in de buurt moeten zijn.

De consensus is dat wanneer een CMDR 'sterft' het REMLOK pak/stoel/pod jou eject. Het bevat een mini FSD die je in stasis naar de laatst bekende station vervoerd. Daardoor is alles zwart en weet je niets tot je in het station bent en door de lage massa van het pak kan je zeer ver jumpen.

Het is een redelijke verklaring al kan het mij niet helemaal bekoren.

[ Voor 60% gewijzigd door daPet op 21-02-2017 14:29 ]

• EliteGhost
stefijn schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:11:
Je ziet toch gewoon je lijf als je naar beneden kijkt in je SRV?

(Hoe zit dat eigenlijk in een fighter, daar zit je zowieso in "telepresence" maar zie je daar ook je benen/handen? Dat zou een beetje raar zijn... aangezien je in je schip zit en via VR je fighter bestuurt)
Daar zijn ook vragen over gesteld door andere spelers, want je ziet ook je lichaam in de fighter. Verklaring: het is een hologram. Zoals ze in de 2.3 showcase lieten zien. Personen verschijnen als hologram.

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
GekkePrutser schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:08:
[...]

Inderdaad, het duurt lang voor de zeldzame materialen (zo zocht ik zelf arsenic voor FSD class 5 en ik heb geen planeet gevonden met meer dan 2%). Maar Sulphur is minder zeldzaam toch? Die kom ik wel vaak tegen.

Ook valt het me heel erg tegen hoe brak die Scarab is :) Met volle snelheid over een te groot steentje rijden is al 20% damage. Ik ben al een paar keer met 1-2% terug gestrompeld (ik had mijn schip gedockt op een basis en met een vorige zeer negatieve ervaring met de 'recall' functie rond een basis wilde ik dat niet weer riskeren).

Wat gebeurt er eigenlijk als je doodgaat in je scarab? Moet je dan je hele schip rebuyen ipv alleen de scarab? Het is me nog nooit gebeurd (ik doe nooit die landmissies, alleen het verzamelen van spullen). Voor skimmermissies gebruikte ik gewoon het schip.
gewoon je material intikken bij bodies in eddb echt niet moeilijk. bv. op europa in SOL is er genoeg arsenic :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• GekkePrutser
  • Niet online
dabelg schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:28:
[...]
gewoon je material intikken bij bodies in eddb echt niet moeilijk. bv. op europa in SOL s er genoeg arsenic :p
Ah lol, ik gebruik eddb vaak maar het was me niet opgevallen dat er ook materials in getracked werden. Ik speel het al sinds de beta dus sommige nieuwe dingen weet ik soms niet.

Bedankt voor de tip!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
GekkePrutser schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:45:
[...]

Ah lol, ik gebruik eddb vaak maar het was me niet opgevallen dat er ook materials in getracked werden. Ik speel het al sinds de beta dus sommige nieuwe dingen weet ik soms niet.

Bedankt voor de tip!
Let wel, de data is absoluut niet volledig. Voor HIP 87414 bijvoorbeeld staan maar 4 bodies in eddb, terwijl dit er veel meer zijn. En er staan ook geen percentages bij de materials op die bodies.
Want ja, het system is "bekend" dus je kan geen system-honk meer doen die nogmaals de data zal ophoesten en via de diverse tools naar de community backend opsturen...

• EliteGhost
jacobras schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:57:
[...]

Ik navigeer met VR-bril op met toetsenbord en muis in de Galaxy Map. Muis om verticaal en snel horizontaal te navigeren, toetsenbord (WASD) om het mikpuntje nauwkeurig te verplaatsen.
Nog bedankt dat je in het Vive forum netjes vermeldt wat je gebruikt als statief.

• RobV
  • Niet online
(overleden)
MacNetron schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:43:
[...]

Let wel, de data is absoluut niet volledig. Voor HIP 87414 bijvoorbeeld staan maar 4 bodies in eddb, terwijl dit er veel meer zijn. En er staan ook geen percentages bij de materials op die bodies.
Want ja, het system is "bekend" dus je kan geen system-honk meer doen die nogmaals de data zal ophoesten en via de diverse tools naar de community backend opsturen...
Het is niet bekend omdat niemand info toevoegt. Zelf heb ik tooltje draaien die bij elke dock info doorstuurt naar de eddb database. Kan alleen niet op de naam komen.

(Binnenkort evht maar weer eens spelen)

Edit: beter lezen.. ik zag het system-honk stukje over het hoofd

[ Voor 4% gewijzigd door RobV op 22-02-2017 18:07 ]

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
RobV schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 18:06:
[...]

Het is niet bekend omdat niemand info toevoegt. Zelf heb ik tooltje draaien die bij elke dock info doorstuurt naar de eddb database. Kan alleen niet op de naam komen.

(Binnenkort evht maar weer eens spelen)

Edit: beter lezen.. ik zag het system-honk stukje over het hoofd
Een tooltje dat ik gebruik, en vanwege het versturen bij docken jij waarschijnlijk ook, is de EDMC ( market connector). Ik vind het ook niet meer dan logisch, aangezien ik de rauwe data van eddb zelf ook gebruik dat ik dan ook mijn steentje bijdraag bij het verzamelen en updaten.

Ik hoop dat de 2.3 update ook straks het data vergaren via tooltjes weer wat makkelijker maakt.

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Ben benieuwd wanneer Trappist-1 in elite dangerous komt .

http://nos.nl/artikel/215...et-oceanen-van-water.html

Ik denk nooit MacNetron. Dat heeft FDev ooit aangegeven.
Van alle nieuwe vindingen van ons heelal zal nooit alles er in kunnen komen. Daarvoor is "ons" spel al te ver ontwikkeld.
Wat deze planeten ook nog eens tegen hebben is dat de kortste Jaar maar 1.5 dagen is. De langste was dacht ik 16 dagen. Deze planeten staan veel te dichtbij om alle stralingen tegen te houden. Wat dus ook mogelijk level\n (zeker intelligent) erg moeilijk maakt

> ja maar in het nos artikel staat..

De N.O.S zegt ook maar de meest begeerlijke meningen na. (nieuwswaarde is groter op deze manier) Helaas doen ze dat wel vaker ;)
Ik hoop dat de 2.3 update ook straks het data vergaren via tooltjes weer wat makkelijker maakt.
Nou... Dat is 1 ding wat zeker is! Geen idee welke tools het waren maar er is er zeker 1 die het makkelijker maakt door meer info te versturen (vraag me even niet welke want ik weet het echt niet lol. Het was iig op Lave radio)

(hoi robbie!!!! :D)

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Hoi Leut en anderen.

Nog steeds niet kunnen spelen. Het beetje energie wat ik heb gaat op aan gesprekken en dingen regelen. De chemokuur gaat niet door, dus zijn we hard op zoek naar andere oplossing.

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 20:44
donker minen

Hoeveel schepen staat er op!

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

5?

• captain_ghost
Een scherpe ogen heb je nu!

• EliteGhost
Welnee, gewoon de helderheid op de telefoon omhoog gooien. :)

• daPet
RobV schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:34:
Hoi Leut en anderen.

Nog steeds niet kunnen spelen. Het beetje energie wat ik heb gaat op aan gesprekken en dingen regelen. De chemokuur gaat niet door, dus zijn we hard op zoek naar andere oplossing.
Damn, dit zijn echt de minder leuke berichten. Ik hoop dat je een manier vind om weer op te knappen, RobV!

Inderdaad, beterschap!

• Player1S
Sterkte Rob!

Gister nog even peentjes zitten zweten.
Was al wat geld kwijt doordat mn Python eerst in een High res combat zone binnen 5 tellen kapot was geschoten. Vervolgens ging een passenger missie mis omdat ie wanted was en net toen ik landde bij terug komst werd ik gescand en aangevallen voordat ik naar binnen kon. In korte tijd dus 6 miljoen credits lichter.

Toen vanuit Blaauw city een passenger missie opgepakt. Was "maar" 1250ly en 4 weken de tijd voor leuk bedrag. Waarom niet. Ben ik in 2 dagen klaar mee (1 als ik om 7 uur aan de missie was begonnen ipv 9:30).
Aantal jumps gemaakt en kom bij een niet scoopable star. Goed pak de volgende wel. Ook niet scoopable. Ok volgende. Mmm ook niet scoopable. Nog 1 jump dan. Grrrr ook niet scoopable. Wat ga ik nu doen. Jump ik naar de volgende? Jump aan, ook niet scoopable dus cancel. Even plannen want fuel raakt nu wel erg op. Als ik daar heen jump en vervolgens niks in de buurt vind ben ik fucked dus eerst mn locale lijstje checken. De eerste zoveel niet scoopable. Lijstje bijna afgewerkt. Toch maar de fuelrats bellen??
Gelukkig zat er nog een goede tussen onderaan. Erheen gejumpt en gescoopt.

Ging goed maar dacht even dat ik toch stranded without fuel zou zijn.... En dus in ergste geval 9 miljoen credits verloren op 1 avond.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sterkte RobV!

• EliteGhost
Hoi Leut en anderen.

Sterkte, kerel!
We hopen je snel weer te zien.

• captain_ghost
L1nt schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:15:
Sterkte Rob!

Gister nog even peentjes zitten zweten.
Was al wat geld kwijt doordat mn Python eerst in een High res combat zone binnen 5 tellen kapot was geschoten. Vervolgens ging een passenger missie mis omdat ie wanted was en net toen ik landde bij terug komst werd ik gescand en aangevallen voordat ik naar binnen kon. In korte tijd dus 6 miljoen credits lichter.

Toen vanuit Blaauw city een passenger missie opgepakt. Was "maar" 1250ly en 4 weken de tijd voor leuk bedrag. Waarom niet. Ben ik in 2 dagen klaar mee (1 als ik om 7 uur aan de missie was begonnen ipv 9:30).
Aantal jumps gemaakt en kom bij een niet scoopable star. Goed pak de volgende wel. Ook niet scoopable. Ok volgende. Mmm ook niet scoopable. Nog 1 jump dan. Grrrr ook niet scoopable. Wat ga ik nu doen. Jump ik naar de volgende? Jump aan, ook niet scoopable dus cancel. Even plannen want fuel raakt nu wel erg op. Als ik daar heen jump en vervolgens niks in de buurt vind ben ik fucked dus eerst mn locale lijstje checken. De eerste zoveel niet scoopable. Lijstje bijna afgewerkt. Toch maar de fuelrats bellen??
Gelukkig zat er nog een goede tussen onderaan. Erheen gejumpt en gescoopt.

Ging goed maar dacht even dat ik toch stranded without fuel zou zijn.... En dus in ergste geval 9 miljoen credits verloren op 1 avond.
Voortaan op jouw sterrenmap kijken en filteren naar scoopable sterren! En dan koers uitzetten.
Op dit manier heb je haast elke stop een scoopable ster.

• Player1S
captain_ghost schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:33:
[...]

Voortaan op jouw sterrenmap kijken en filteren naar scoopable sterren! En dan koers uitzetten.
Op dit manier heb je haast elke stop een scoopable ster.
ach, op mn vorige trip, 19.000ly, ging het gewoon goed. Hooguit 2 achter elkaar. Nu opeens veel meer dus even die angst. Volgende keer gewoon eerder op zoek naar een scoopable ster.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Hoi Leut en anderen.

Bah. Sterkte Rob.

• daPet
Maandag wordt de 2.3 bèta verwacht :)

https://forums.frontier.c...ews?p=5193175#post5193175

Pagina: 1 ... 50 ... 123 Laatste