Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 13:31
Hey L1nt,

de oordoppies van je GSM werken gewoon in de xbone controller, dus mocht je eens samen willen vliegen kunnen we zo met elkaar communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:33
Nee, volgens mij niet. Zowieso die melding niet gezien, en daarnaast zouden dan volgens mij automatisch andere modules uitgeschakeld moeten worden.

Python met 7A powerplant en 7A PowDis...lijkt me ruimschoots voldoende ook (voglens mij zit ik nu op max 65% of zo)

Wat een racewagen is zo'n Python zeg _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 23-01-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:41
Awesomo4k schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:56:
Hey L1nt,

de oordoppies van je GSM werken gewoon in de xbone controller, dus mocht je eens samen willen vliegen kunnen we zo met elkaar communiceren.
Moet ik die ook opsnorren. Ik vlieg overigens wel altijd in de MobiusEU private omgeving.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
L1nt schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:10:
[...]

Moet ik die ook opsnorren. Ik vlieg overigens wel altijd in de MobiusEU private omgeving.
Denk dat ik daar ook wel toegang tot heb... Even dubbel checken!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:05
Drumatiko schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:42:
[...]

Ik verwacht ook niet dat het een doelbewuste actie zou zijn geweest, hooguit een paar spelers die wat geld wilden verdienen in een willekeurig systeem en een willekeurige zijde hebben gekozen (lees: de zijde waar de meeste massacre missie uitgegeven werden). Als ik op internet zoek op redenen waarom er geen M-missies spawnen, dan komen de volgende speculaties boven drijven:
• Het hangt van de rijkdom van je factie af of ze M-missies spawnen.
• De missie generation is kapot
• Je combat rank en/of aantal inwoners bepalen hoeveel M-missies je krijgt. (lijkt mij onzin, omdat ik van de andere factie wél missies aangeboden kreeg)

Wat we hierna kunnen proberen, is het ontlokken van een oorlog met Unified Bhun Chi; deze hebben de grote basis op de planeet, wellicht dat die nog te veroveren valt. Mocht er morgen avond nog oorlog zijn, en iemand zin hebben in een symbolische "last stand" in de High Intensity combat zone bij Bhun Chi planeet 3, geef dan een gil (doel: capital ship slopen >:) ).

Nog wat handige tips m.b.t. CZs:

[...]
Ik heb hard gefaald afgelopen week. Geen één keer online geweest om te helpen, had ik mijn vriendin ook maar niet moeten vragen of ze wilde trouwen vorige week. In plaats van de cockpit met mijn personal AI 'Eden' heb ik alleen maar mogelijke trouwjurken, trouwpakken en andere ideeën gehoord. Maar... ik ga het goedmaken, ik beloof het :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomo4k
Mavors schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Ik heb hard gefaald afgelopen week. Geen één keer online geweest om te helpen, had ik mijn vriendin ook maar niet moeten vragen of ze wilde trouwen vorige week. In plaats van de cockpit met mijn personal AI 'Eden' heb ik alleen maar mogelijke trouwjurken, trouwpakken en andere ideeën gehoord. Maar... ik ga het goedmaken, ik beloof het :P
Proficiat!! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

[...]

Wat leuk, gefeliciteerd! *O* ^) *O*

Uit eigen ervaring: Het samen plannen maken en uitzoeken wat je samen wilt is net zo leuk als de grote dag zelf! Hebben jullie al een richt-datum (dit jaar, volgend jaar, etc.)? Is je verloofde ook een (elite) gamer?

Dit gaan wij natuurlijk ingame ook vieren! Even kijken hoe, maar er moet iets leuks van te maken zijn.

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:29
[...]

Ook gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Proficiat!

Ik stel voor dat we op de dag zelf zorgen dat we allemaal, inclusief jij, rond Blaauw City hangen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mavors
Heren, heren, heren,

Ik waardeer jullie enthousiasme! Helaas, mijn vriendin/aanstaande is zelfs een anti-gamer (al zegt ze zelf dat farmville een game is...).

Dus om op de grote dag mijn PC aan te gaan zetten dan hoeft de trouwambtenaar de belangrijke vraag niet eens meer te stellen!

@Drumatiko, ik kom vanavond mijn Cobra'tje opofferen in de vernietiging van dat capital ship!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
* Player1S houd maar even wijselijk z'n mond over trouwen :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Mavors schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:49:
[...]

Helaas, mijn vriendin/aanstaande is zelfs een anti-gamer (al zegt ze zelf dat farmville een game is...).

[...]
Des te meer reden om aan te tonen dat wij van de tweakers ED community meer zijn dan een 'gamegroepje', en dat gamen een leuke sociale interactie kan zijn >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:33
@nightspark, gefeliciteerd!

Gister was bij mij "de grote dag :+ " en heb ik elite dangerous aangeschaft en meteen al uren vermaakt met een kameraad. Nu ben ik al een tijdje in het bezit van een HTC Vive en ik wil de ervaring uitbreiden met een HOTAS joystick. Ik heb tot zover gespeeld met een Xbox One controller wat opzicht best goed werkt, want een toetsenbord is een No-Go voor mij in VR.

Nou weet ik alleen niet wat voor keuze ik moet maken. Ik twijfel tussen een Saitek (X52??) en een Warthog. Nou is de prijs geen probleem, maar wil toch even jullie ervaringen/aanbevelingen horen en of ik niet meteen voor zo'n warthog moet gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
NL-RaVeR schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:29:

Gister was bij mij "de grote dag :+ " en heb ik elite dangerous aangeschaft en meteen al uren vermaakt met een kameraad. Nu ben ik al een tijdje in het bezit van een HTC Vive en ik wil de ervaring uitbreiden met een HOTAS joystick. Ik heb tot zover gespeeld met een Xbox One controller wat opzicht best goed werkt, want een toetsenbord is een No-Go voor mij in VR.

Nou weet ik alleen niet wat voor keuze ik moet maken. Ik twijfel tussen een Saitek (X52??) en een Warthog. Nou is de prijs geen probleem, maar wil toch even jullie ervaringen/aanbevelingen horen en of ik niet meteen voor zo'n warthog moet gaan.
Welkom bij de club! _/-\o_

Als je de gelegenheid hebt zou ik eerst beide joysticks eens in de hand nemen in de winkel :) verder zijn wel een paar hier die een van de joysticks heeft. Ik heb al een hele tijd een goedkope Thrustmaster en nog altijd genoeg tevreden om nog geen nieuwe te kopen.Ik ben ook verwend met de twist functie, die mist de Warthog helaas.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavors

En denk erover na om te investeren in voice attack icm HCS voicepacks. Het is heerlijk om gewoon tegen je schip te kunnen roepen dat hij/zij moet jumpen/hardpoints deployen/silent runnen/etc etc...

Zeker in VR kan ik me voorstellen dat je niet genoeg knoppen gaat hebben voor alle functies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacNetron
  • Laatst online: 07-07 16:02

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
@nightspark: Gratz!

Ik heb een Warthog en ben daar erg tevreden mee. Mega stabiel ding. Er zitten zelfs te veel knoppen op, als in: die ik niet gebruik. Maar dat komt mede doordat ik ook een aantal zaken via VoiceAttack doe (Landing gear, Lights, ed. )

DaPet heeft wel een goed punt met de twist-functie, voor de links-rechts vliegbeweging. Dat is het enige wat ik mis, maar heb ik dan maar op een duim-knop geprogrammeerd en dat werkt eigenlijk ook best.

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Community Goal: overtuig Nightspark's toekomstige wederhelft van coolness van gamen!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Tip van een rakker: Koop bij de Warthog en throttle een rudder. Zoveel kosten ze niet.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Thanks voor de info heren. Ik ga me even verdiepen in de VoiceAttack en Rudder en is kijken of ik dan een keuze kan maken. Denk echt dat het de ervaring veel mooier maakt tov een simpele controller :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 08:48
NL-RaVeR schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:53:
Thanks voor de info heren. Ik ga me even verdiepen in de VoiceAttack en Rudder en is kijken of ik dan een keuze kan maken. Denk echt dat het de ervaring veel mooier maakt tov een simpele controller :)
Hier x52 Pro icm Rift gebruiker en zeer tevreden. Moet wel zeggen dat ik de "throttle detent" mod heb uitgevoerd. Er zit namelijk een "klikje" in de throttle op 70% wat irritant is in Elite. Maar dat is redelijk simpel (en zonder verlies van garantie als je het goed doet) aan te passen.

Software van Saitek is wel rommel maar die heb je voor Elite toch eigenlijk niet nodig.

Hiervoor had ik de cheape thrustmaster en gebruikte ik deels VoiceAttack. Sinds de x52 pro voiceattack eigenlijk niet meer nodig gehad.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier nog een tevreden X52 (pro) gebruiker en dat irritante klikje is juist ideaal!
Stel je wilt docken in blaauw city en je vliegt net van de ster af. Geef gas tot het irritante klikje begint en je hebt altijd (zonder falen) een veilige snelheid om alsnog te landen. Dus nooit meer te hard!

Er word vaak gezegd dat als je de timer op 7 of mischien wel 6 houd je zonder problemen kan landen. Dit iri klikje is prima om met 5 tellen op de klok nog te landen. Ideaal en super! Ik zou het niet willen missen! (hier is over nagedacht door Fdev)

Verder heeft de x52 de links en rechts draai functie die ook alllemaal prima door elite gedekt worden. Alles werk zoals het hoort (al hebben de meeste waaronder ik wel een aantal dingetjes aangepast) Geen rudder nodig dus. En als je denkt... "mwah, dat gebruik ik toch niet" Nou ik dus wel en het is ook best hard nodig.
Verder is de ingame joystick/hotas nagenoeg gelijk aan de x52 (je moet alleen de onderkant even vergeten :P)

Overigens heb ik geen know how van de warthog. Dus daar kan ik niet over mee praten

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:51
[...]

Ik neem aan dat we binnenkort de Wedding Barge in HIP zullen zien gaan rondvliegen?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Iemand toevallig al opgevallen dat de grotere stations jou aanspreken met de eerste 3 letters uit je naam. Ik ben Mike Delta Echo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
L1nt schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:37:
Iemand toevallig al opgevallen dat de grotere stations jou aanspreken met de eerste 3 letters uit je naam. Ik ben Mike Delta Echo :D
Klopt, Delta Alpha Papa hier

Daarnaast is het station gechatter ook wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Van harte gefeliciteerd Nightspark, altijd handig om een co-piloot te hebben d:)b ^) *;

*O*

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QAHvyqq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1bh1YUF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e3UnAD4.jpg

@Iedereen die heeft kunnen meehelpen (spiritueel, met combat, sabotage, met halen van koffie en het poetsen van onze schepen): Bedankt, wellicht gaat het de volgende keer beter d:)b

[ Voor 37% gewijzigd door Drumatiko op 23-01-2017 20:03 ]

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Drumatiko schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:01:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

@Iedereen die heeft kunnen meehelpen (spiritueel, met combat, sabotage, met halen van koffie en het poetsen van onze schepen): Bedankt, wellicht gaat het de volgende keer beter d:)b
Ennuh, al een nieuw systeem op het oog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mavors schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:54:
[...]

Ennuh, al een nieuw systeem op het oog?
Zelf ga ik deze week wat missies vliegen in Bhun Chi om TG daar weer naar een acceptabel percentage te krijgen (wel op een wat lager pitje dan de afgelopen tijd). Maar als iemand een ander systeem wilt proberen (Adit bijvoorbeeld, die hebben op 700ls ook een leuke planet-base), dan zal ik uiteraard meehelpen. *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mavors
Drumatiko schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:08:
[...]

Zelf ga ik deze week wat missies vliegen in Bhun Chi om TG daar weer naar een acceptabel percentage te krijgen (wel op een wat lager pitje dan de afgelopen tijd). Maar als iemand een ander systeem wilt proberen (Adit bijvoorbeeld, die hebben op 700ls ook een leuke planet-base), dan zal ik uiteraard meehelpen. *O*
Adit is het dan bij deze geworden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Vuurprobleem met mijn X52 is opgelost....ik had keys toegewezen aan mijn vuurbuttons. Nu heb ik gewoon de joystickbuttons toegewezen in het profile en in ED.

Kan nu weer tegelijk vuren met prim en sec fire.

Helaas werkt nu alleen de shiftkey niet meer, bijv. shift Primfire voor chaff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavors schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:11:
[...]

Adit is het dan bij deze geworden!
* Drumatiko reporting for duty o7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Zit nu in een transport missie maar zal morgen even kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over, maar zeer complete site met alle info die je zoekt:

O.a. met inventorymanagement gekoppeld aan engineering-recepten
http://inara.cz/cmdr-cargo

Uiteraard wat bewerkelijk, maar als je je recepten opslaat krijg je precies te zien hoeveel je er kunt maken met de inventory die je hebt (helaas manueel bijhouden, maar is best te doen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Minmel
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-10 15:29
Net even gelezen wat VoiceAttack is. Nog niet eerder van gehoord. Maar dat 15 minuten filmpje alleen is al een natte droom van oude Sci-fi fan. Ik vrees dat deze game me een hoop geld gaat kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Tip...
Bezoek Fehu en neem scan mission.. je verdienen miljoenen in 10 minuten..
Het is daar burger oorlog nu. Dus kan veel geld verdienen!

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:51
Mavors schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:06:
[...]

En denk erover na om te investeren in voice attack icm HCS voicepacks. Het is heerlijk om gewoon tegen je schip te kunnen roepen dat hij/zij moet jumpen/hardpoints deployen/silent runnen/etc etc...

Zeker in VR kan ik me voorstellen dat je niet genoeg knoppen gaat hebben voor alle functies.
Ik speel zelf Elite op de Vive met de Warthog. Ik gebruik de preset gemaakt door Aussiedroid. Je hebt je toetsenbord niet meer nodig. Alleen je muis nog om te navigeren in de system en galaxy map. (Maar dat is voorkeur, de HOTAS kun je ook gebruiken). Als je nog een maatje kan gebruiken mag je best een DM sturen. Geen van mijn vrienden speelt elite. :(.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 15:35

Fustje

Koel bewaren

[...]

Van harte gefeliciteerd!
Mijn vrouw is gelukkig ook van de games (helaas nog geen E:D) en zelfs sci-fi films kan ze tegenwoordig waarderen, ik hoop dat dat mede door mijn enthousiastme was. :P
Wellicht is er bij jullie na alle drukte wat ruimte voor verbetering het vrijlaten van elkaar... :+

Ik heb sinds donderdag ook niet meer kunnen spelen. Hopelijk vanavond even, al moet ik ook wat slaap inhalen helaas... Had ik maar geen kind moeten krijgen 8)7

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DND_Roche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-01-2024
Drumatiko schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:08:
[...]

Dat is Pellegrino Penal Colony toch? Count me in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Minmel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:46:
Net even gelezen wat VoiceAttack is. Nog niet eerder van gehoord. Maar dat 15 minuten filmpje alleen is al een natte droom van oude Sci-fi fan. Ik vrees dat deze game me een hoop geld gaat kosten.
Voiceattack is echt een leuke toevoeging, ik kan je het zeker aanraden (tenminste i.c.m. EDDI). Voicepack is niet noodzakelijk omdat je de bulk van de commando's zelf ook kunt inprogrammeren, maar het geeft je wel wat extra inleving omdat je gesproken reacties krijgt op je commando's.

En dat het spel veel geld gaat kosten: maak je borst maar nat >:)
Je hebt er ook veel plezier aan, dus het is het waard i.m.h.o. *O*
DND_Roche schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:50:
[...]

Dat is Pellegrino Penal Colony toch? Count me in!
Right on CMDR! o7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Dankzij de positieve ervaringen hier is het een X52 Pro geworden. Ik heb helaas geen mogelijkheid om ze in de hand te houden, dus als het echt niks is gaat het gewoon retour, maar ik denk dat het wel goed zit.

VoiceAttack klinkt trouwens erg gaaf, maar hoe zit dat als je ook voice comms gebruikt ingame? Dan horen mijn vrienden natuurlijk mij allemaal commando's roepen over de comms :9 .

Gister ook mijn eerste assassination mission gedaan. Dat vond ik echt gaaf, dus daar ga ik me meer op richten :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavors
SacreBleu schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 00:23:
[...]

Ik speel zelf Elite op de Vive met de Warthog. Ik gebruik de preset gemaakt door Aussiedroid. Je hebt je toetsenbord niet meer nodig. Alleen je muis nog om te navigeren in de system en galaxy map. (Maar dat is voorkeur, de HOTAS kun je ook gebruiken). Als je nog een maatje kan gebruiken mag je best een DM sturen. Geen van mijn vrienden speelt elite. :(.
Helemaal goed, ik ga dat morgenavond even doen.

Voeg jezelf anders ook toe aan de lijst met TweaCommanders:
Members only: TweaCommanders
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Awesomo4k
L1nt schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:10:
[...]

De Mobius invite is binnen dus als je weer online bent kan ik daar ook joinen.

Voor het problem met de kleine jumps... Hij stond inderdaad op Eco modus.... Nu was het maar 7 jumps... Stuk aangenamer!
Bedankt mede-CMDRs

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NL-RaVeR schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:32:
Dankzij de positieve ervaringen hier is het een X52 Pro geworden. Ik heb helaas geen mogelijkheid om ze in de hand te houden, dus als het echt niks is gaat het gewoon retour, maar ik denk dat het wel goed zit.

VoiceAttack klinkt trouwens erg gaaf, maar hoe zit dat als je ook voice comms gebruikt ingame? Dan horen mijn vrienden natuurlijk mij allemaal commando's roepen over de comms :9 .

Gister ook mijn eerste assassination mission gedaan. Dat vond ik echt gaaf, dus daar ga ik me meer op richten :D
Dat is vooral leuk als ze met luidsprekers spelen én ook voiceattack hebben >:)

Speler A: "boost"
Speler B: "ah damnit, heb mijn Cutter tegen de achterkant van het station geparkeerd"

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 15:35

Fustje

Koel bewaren

Drumatiko schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:28:
[...]

Dat is vooral leuk als ze met luidsprekers spelen én ook voiceattack hebben >:)

Speler A: "boost"
Speler B: "ah damnit, heb mijn Cutter tegen de achterkant van het station geparkeerd"

>:)
Jettison Cargo... :')

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Oh my. Ik zie al leuke situaties aankomen :o . Heb me ook op de lijst gezet die hier iets boven genoemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Bestaat die ook al voor Xbox? Met Cortana ofzo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SacreBleu
Voor mensen die met de X55 van Logitech/Saitec of de Thrustmaster Warthog heeft Aussiedroid een fantastische bind preset gemaakt.Er zitten ook TrackIR en MFG Crosswind instellingen bij. De eerste heb ik zelf niet, en de tweede heb ik zelf naar smaak en stijl ingesteld.

Voor de mensen die een Vive gebruiken, sommige tripjes kunnen vervelend zijn dus waarom geen configureerbare overlay zodat je gewoon kunt Netflixen:Gebruik je geen Vive én ben je een trader? Dan is dit een hele gave overlays:De laatste heb ik zelf niet geprobeerd. De eerste wel en is best gaaf. Alleen moet je wel zélf je database opbouwen. Voor een hele sloot aan third-oarty addons kun je ook hier terecht: ED Codex

[ Voor 22% gewijzigd door SacreBleu op 24-01-2017 13:27 . Reden: Opmaak ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daPet
Ram Tah maakt nieuwe Ruïne locaties ongeveer bekend!

https://community.eliteda.../58872def9657ba9230f89d99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Ik kan niet begrijpen dat er met al dit soort addons nog steeds niets is dat je data/mats/commodities koppelt aan de engineeringrecepten.
Al die data is iig lokaal beschikbaar uit je EDlogs en zou, net als met je reizen op EDSM.net, prima geupload kunnen worden in een online database, gekoppeld aan de engineeringrecepten.

Je moet bijna met pen en papier je administratie doen in het jaar 3300.

Ook zoiets irritants: wil je mats scoopen op een planeet, dan kun je in het linkervenster (je contacts), niet zien hoeveel voorraad je hebt van het getargette materiaal. Dus, om te zien of je er niet al heel veel van hebt, moet je weer naar rechts blader blader blader.
Waarom tonen ze je voorraad van dat item niet in het linkerscherm bij je contacts (waar je een mat moet selecteren voor scoopen) :?

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 24-01-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ja, techniek wordt er in de toekomst niet bepaald efficienter van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Erg interessant! Alleen vind ik het best wel een faal van FDev dat na alle community effort op de ruines blijkt dat er niets te vinden is en dat een engineer het antwoord moet geven. Het enige dat wij hoeven te doen is data te verzamelen. Beetje jammer. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SacreBleu schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:13:
Voor de mensen die een Vive gebruiken, sommige tripjes kunnen vervelend zijn dus waarom geen configureerbare overlay zodat je gewoon kunt Netflixen:
Werkt dat alleen met de viive, of ook normaal ingame? Lijkt me heel handig i.i.g.! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
azteke schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:39:
[...]

Erg interessant! Alleen vind ik het best wel een faal van FDev dat na alle community effort op de ruines blijkt dat er niets te vinden is en dat een engineer het antwoord moet geven. Het enige dat wij hoeven te doen is data te verzamelen. Beetje jammer. :F
Ik denk dat FD had verwacht dat het allemaal wat langer zou duren voordat de community uberhaupt de locatie van de ruines zou vinden...

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
stefijn schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:30:
Ik kan niet begrijpen dat er met al dit soort addons nog steeds niets is dat je data/mats/commodities koppelt aan de engineeringrecepten.
Al die data is iig lokaal beschikbaar uit je EDlogs en zou, net als met je reizen op EDSM.net, prima geupload kunnen worden in een online database, gekoppeld aan de engineeringrecepten.

Je moet bijna met pen en papier je administratie doen in het jaar 3300.

Ook zoiets irritants: wil je mats scoopen op een planeet, dan kun je in het linkervenster (je contacts), niet zien hoeveel voorraad je hebt van het getargette materiaal. Dus, om te zien of je er niet al heel veel van hebt, moet je weer naar rechts blader blader blader.
Waarom tonen ze je voorraad van dat item niet in het linkerscherm bij je contacts (waar je een mat moet selecteren voor scoopen) :?
Kijk eens naar EDengineer

https://forums.frontier.c...rint-progress-in-realtime

[ Voor 6% gewijzigd door RobV op 24-01-2017 15:05 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nice, tnx. Dat ziet er best goed uit voor een vroege versie.

De inventory klopt helemaal niet, maar dat zal wel komen omdat mijn logs voor oktober verloren zijn wegens een herinstall.
Het ziet er naar uit dat je je inventory handmatig kunt updaten (en dan zal dat wel het nieuwe startpunt zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

MacNetron schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Ik denk dat FD had verwacht dat het allemaal wat langer zou duren voordat de community uberhaupt de locatie van de ruines zou vinden...
Dat klopt! Ze hadden niet verwacht dat de locatie gevonden kon worden met alleen het trailer filmpje. Dan nog, honderden spelers hebben dagen, weken lang geprobeerd om op basis van de ruines te achterhalen wat het volgende stukje was van de puzzel. Een van de dingen waar veel tijd in is geinvesteerd is het scannen van obelisks met specifieke artifacts in je srv hold. Precies wat we ook van de engineer moeten doen. FD had beter die engineer missie gelijk actief gemaakt en wat langer gewacht met de uitkomsten van de analyses. Nu voelt het als verspilde moeite (wel veel lol gehad) :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
Zo, sinds vorige week heb ik mij ook helemaal op ED gestort :) Geweldige "game"! Speel met de x52 pro en ben inmiddels de trotse eigenaar van een Cobra MkIII. Heb me tot nu toe voornamelijk bezig gehouden met supply runs en data deliveries en veel lezen om alles een beetje beginnen te begrijpen. Ook ben ik inmiddels gedocked in Blaauw City ;) echter, probeer me al een aantal dagen aan te melden voor de MOBIUS groep maar krijg steeds de melding dat deze vol zit.... Is het advies om te blijven proberen?

Ik zie dat de Gathering een Independent faction is, loont het dan om support te pledgen tot de Independents? Heeft dit veel toegevoegde waarde? Laatste vraag, betekent dit dan dat ik geen missies kan doen in stelsels van andere factions omdat deze mij dan als de vijand zien?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Drumatiko schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:41:
[...]

Werkt dat alleen met de viive, of ook normaal ingame? Lijkt me heel handig i.i.g.! d:)b
Goeie vraag! Ik heb geen idee, ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Nog niet de moeite genomen om ervoor te zitten. Misschien dat ik het vanavond even test.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Stefie2010 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:03:
Ik zie dat de Gathering een Independent faction is, loont het dan om support te pledgen tot de Independents? Heeft dit veel toegevoegde waarde? Laatste vraag, betekent dit dan dat ik geen missies kan doen in stelsels van andere factions omdat deze mij dan als de vijand zien?
Je kunt (gelukkig) voor alle major factions missies doen, en ook bij alle drie parallel 'levelen'. Ik ben bij zowel Empire als Federation halverwege de ladder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
Die EDEngineer tool werkt prima! Geeft ook duidelijk aan welke mat/data niet in recepten gebruikt wordt, zo kun je mooi je inventory opschonen.
Zojuist alles uptodate gemaakt, nu wordt het netjes bijgehouden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jullie begrijpen vast wel dat ik alles heb laten vallen en op zoek ben naar 1 van de ruines :D

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leutje schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:34:
Jullie begrijpen vast wel dat ik alles heb laten vallen en op zoek ben naar 1 van de ruines :D
daPet schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:19:
[...]

Ik was ook al bezig. Dit systeem heeft maar 14 landable bodies. :|
Nulla tenaci invia est via

Fly safe cmdr o7
Stefie2010 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:03:
Zo, sinds vorige week heb ik mij ook helemaal op ED gestort :) Geweldige "game"! Speel met de x52 pro en ben inmiddels de trotse eigenaar van een Cobra MkIII. Heb me tot nu toe voornamelijk bezig gehouden met supply runs en data deliveries en veel lezen om alles een beetje beginnen te begrijpen. Ook ben ik inmiddels gedocked in Blaauw City ;) echter, probeer me al een aantal dagen aan te melden voor de MOBIUS groep maar krijg steeds de melding dat deze vol zit.... Is het advies om te blijven proberen?

Welkom Stefie!

Het begint zowaar druk te worden hier :P, (booming expansion pending :+ )

[ Voor 72% gewijzigd door Drumatiko op 24-01-2017 20:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
Leutje schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:34:
Ik was ook al bezig. Dit systeem heeft maar 14 landable bodies. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja DaPet, iets zegt me dat ik hem zeker niet vind en al helemaal vandaag niet haha

Oh drummie? De wegen worden vanzelf te donker om te zoeken hoor :P Je weet wel... wekker enzo... meh...

[ Voor 39% gewijzigd door Leutje op 24-01-2017 20:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JJvdM
Ik ben nu in IC 2391 Sector ZE-A d101, maar de A ster heeft geen landable bodies, en dan zijn er nog twee zonnen met landables op 338.000 ls :/

*update* wat een saai eind vliegen. Ik hoop niet dat de ruins hier zijn, want dan denk ik dat het wel even kan duren voor dat alle zaken ontcijferd zijn. Ik ga dit in ieder geval niet iedere avond vliegen.

Wel een mooie top-speed neergezet net van zo'n 840C. }:O

[ Voor 48% gewijzigd door JJvdM op 24-01-2017 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moest het opgeven... wekker enzo... :( Later nog een kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie dat TG overal in lockdown is (te verhelpen met bounties). Vanaf morgen ga ik een berg bounties verzamelen om die status te (helpen) verbreken.

[ Voor 3% gewijzigd door Drumatiko op 24-01-2017 21:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavors
Drumatiko schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:06:
Ik zie dat TG overal in lockdown is (te verhelpen met bounties). Vanaf morgen ga ik een berg bounties verzamelen om die status te (helpen) verbreken.
Ik ben morgenavond ook weer online. Samen bountyhunten? Hoe eerder we uit lockdown zijn, hoe eerder we die gevangenis in Adit kunnen gaan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavors schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:29:
[...]

Ik ben morgenavond ook weer online. Samen bountyhunten? Hoe eerder we uit lockdown zijn, hoe eerder we die gevangenis in Adit kunnen gaan bewerken.
Sure d:)b , ik haal morgenavond meteen de Corvette op. Is er een ring in Adit waar we kunnen bounty hunten? Zo niet dan is er nog een hazres in HIP87414.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefke
Zo, even mijn Python opgesoept:
- L4 powdis charge met topwaarden
- 2x L3 overcharged class 3 laser met heataddon
- 2x L2 overcharged class 2 multicannons
- 1x L3 overcharged class 3 multicannon met nog een addon (weet effe niet, kreeg ik gratis)

Misschien kom ik hem morgen even testen met jullie

edit: haha, mijn L3 multicannon had zo'n goede rol dat ik ver boven de waarden van een L4 upgrade zit :) ik wacht wel tot ik meer mats heb voor een L5

[ Voor 29% gewijzigd door Stefke op 24-01-2017 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awesomo4k
Ik hang nu boven die ruines.... maar geen idee wat ik hier moet doen.... ik heb die quest/mission van Ram Tah... en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Awesomo4k schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:08:
Ik hang nu boven die ruines.... maar geen idee wat ik hier moet doen.... ik heb die quest/mission van Ram Tah... en nu?
Landen, obelisks scannen terwijl je een bepaalde combinatie ancient artifacts in je cargo bay hebt,

Als je het over de nieuwe locaties vinden hebt,
Good ol' fashioned eyeballing CMDR!

Van mij mogen navigatie/scanners etc wel wat verder ontwikkeld gaan worden binnen ED.

[ Voor 17% gewijzigd door daPet op 24-01-2017 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJvdM
Awesomo4k schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:08:
Je hebt toch wel een SRV meegebracht hoop ik?

Dan is het landen (in solo), de verschillende types artifacts opscoopen, en van die lichtgevende pilaren scannen terwijl je één of meer artifacts in je SRV hebt. Bij de juiste combinatie krijg je een melding.

De juiste combinaties die tot nu toe gevonden zijn kan je vinden in de volgende sheet:
https://docs.google.com/s...GrpGQ8/htmlview?sle=true#

Er mist nog best veel informatie. Op dit moment is de hele communitie op zoek naar de 2e (en misschien ook 3e en 4e) ruin locatie, zodat de rest van de informatie gevonden kan worden.

Dit is het topic waar alles gebeurt momenteel:
https://forums.frontier.c...ries-Thread-9-The-Canonn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
JJvdM schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:21:
[...]

Je hebt toch wel een SRV meegebracht hoop ik?

Dan is het landen (in solo), de verschillende types artifacts opscoopen, en van die lichtgevende pilaren scannen terwijl je één of meer artifacts in je SRV hebt. Bij de juiste combinatie krijg je een melding.

De juiste combinaties die tot nu toe gevonden zijn kan je vinden in de volgende sheet:
https://docs.google.com/s...GrpGQ8/htmlview?sle=true#

Er mist nog best veel informatie. Op dit moment is de hele communitie op zoek naar de 2e (en misschien ook 3e en 4e) ruin locatie, zodat de rest van de informatie gevonden kan worden.

Dit is het topic waar alles gebeurt momenteel:
https://forums.frontier.c...ries-Thread-9-The-Canonn/
Ik heb geen SRV bij me omdat iemand hier zei ''erboven hooveren"... dus hang hier met mijn hauler... Ik krijg wel steeds berichten dan de combinatie niet klopt? Ben ik nu serieus aan het leechen bij wat die andere doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Yup :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Awesomo4k
vinden ze niet leuk,.... ze schieten op me met hun SRV.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
Misschien kan je beter landen. Dan valt het minder op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Awesomo4k schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:32:
vinden ze niet leuk,.... ze schieten op me met hun SRV.....
Zit je in Mobius?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
Drumatiko schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:33:
[...]

Sure d:)b , ik haal morgenavond meteen de Corvette op. Is er een ring in Adit waar we kunnen bounty hunten? Zo niet dan is er nog een hazres in HIP87414.
Adit zat niets volgens mij, was van het weekend zelfs teruggegaan naar HIP87414 om daar te bountyhunten.
Awesomo4k schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:25:
[...]

Ik heb geen SRV bij me omdat iemand hier zei ''erboven hooveren"... dus hang hier met mijn hauler... Ik krijg wel steeds berichten dan de combinatie niet klopt? Ben ik nu serieus aan het leechen bij wat die andere doen?
Klopt, als het goed is moet in je missie overview (bij transactions) nu de teller oplopen. Dat kan naar maximaal 36 miljoen op het moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mavors schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:26:
[...]

Adit zat niets volgens mij, was van het weekend zelfs teruggegaan naar HIP87414 om daar te bountyhunten.

[...]

Klopt, als het goed is moet in je missie overview (bij transactions) nu de teller oplopen. Dat kan naar maximaal 36 miljoen op het moment.
HIP87414 it is d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Drumatiko schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:06:
Je bedoelt gewoon wanted ships jagen in HIP87414 ongeacht welke faction? Da's best een leuke bezigheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mavors
MacNetron schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:35:
[...]

Je bedoelt gewoon wanted ships jagen in HIP87414 ongeacht welke faction? Da's best een leuke bezigheid.
Precies, maar bij voorkeur wel wanted ships met een bounty bij The Gathering. Als achtergrond: Door het verliezen van de War in Bun Chi zijn we in Lockdown geraakt. Wat betekent dat we niet/nauwelijks missies krijgen in nabij gelegen systems (zoals Adit waar we de volgende expansie willen realiseren).

De status Lockdown komt voort uit de verliezen die we geleden hebben in de War status, waardoor system security in de door ons gecontroleerde systemen/bases tot een minimum zijn gedaald. En dat realiseert natuurlijk in een verhoogde concentratie aan pirates. Door de concentratie pirates te laten dalen wordt de factie weer stabiel en gaan we naar Economic Boom (of Bust :o ). En laat vooral Economic Boom nou een prettige status zijn met veel Data Delivery missions om onze influence te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MacNetron schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:35:
[...]

Yup, schuif gezellig aan als je zin hebt :)

En het gaat het snelst in een Hazardous RES (volgens mij zit er een in planeetgroep C of D in HIP87414).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Omdat er in Mobius niets gebeurde toen ik erboven hing.... ben ik in open gegaan... Daar zag ik 5-6 schepen en een paar SRVs rondrijden. Leuk om eindelijk eens wat mensen tegen te komen!

Helaas kwam er na 30-40 mins ''hoveren'' een gast aan en die ging iedereen kapot schieten.... Het lijkt wel op ganking in Wow.....

Achteraf wilde ik toch stoppen en wat ik blij dat ik respawnde in Felice Station... hoefde ik niet terug te vliegen....
Mavors schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:26:
[...]

[...]

Ik heb 0 cr gekregen in total.... wel kreeg ik in open berichten over dat de combinatie met dingen in mijn cargo space niet goed waren....

Heb nu een SRV equipped en hoop dat ik dan wel een beetje kan spelen met artifacts in mijn cargo om zo data te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Drumatiko schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:51:
[...]

En het gaat het snelst in een Hazardous RES (volgens mij zit er een in planeetgroep C of D in HIP87414).
Ik kan morgen of zaterdag nog wel spelen en The Gathering helpen... Is dat te laat?

Hebben jullie uberhaubt iets aan mij... Ik heb (nog) geen fighter en 400k op de bank? Kan ik daar iets mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Omdat er in Mobius niets gebeurde toen ik erboven hing.... ben ik in open gegaan... Daar zag ik 5-6 schepen en een paar SRVs rondrijden. Leuk om eindelijk eens wat mensen tegen te komen!

Helaas kwam er na 30-40 mins ''hoveren'' een gast aan en die ging iedereen kapot schieten.... Het lijkt wel op ganking in Wow.....

Achteraf wilde ik toch stoppen en wat ik blij dat ik respawnde in Felice Station... hoefde ik niet terug te vliegen....

[...]

Ik heb 0 cr gekregen in total.... wel kreeg ik in open berichten over dat de combinatie met dingen in mijn cargo space niet goed waren....

Heb nu een SRV equipped en hoop dat ik dan wel een beetje kan spelen met artifacts in mijn cargo om zo data te minen.
Sorry Sorry Sorry... Ik dacht dat ik mijn post had aangepast over het leechen.

De beste methode is: ga naar solo, pak de artifacts (2 van elk) en stop ze in je cargo hold van je schip. Ga dan naar Open en leech away! De verkeerde combinatie komt omdat je de artifacts niet in je hold hebt zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:07:
[...]

Ik kan morgen of zaterdag nog wel spelen en The Gathering helpen... Is dat te laat?

Hebben jullie uberhaubt iets aan mij... Ik heb (nog) geen fighter en 400k op de bank? Kan ik daar iets mee?
Je moet wel iets van een geschikt schip hebben, maar als je bij de "grotere" spelers in de buurt blijft en oplet dat jij niet het middenpunt van de aandacht wordt kun je altijd wat toevoegen. Betekent wel dat je gelijk met de anderen moet spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 25-01-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Mavors schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:10:
[...]

Sorry Sorry Sorry... Ik dacht dat ik mijn post had aangepast over het leechen.

De beste methode is: ga naar solo, pak de artifacts (2 van elk) en stop ze in je cargo hold van je schip. Ga dan naar Open en leech away! De verkeerde combinatie komt omdat je de artifacts niet in je hold hebt zitten.
Kan ik ook naar Mobius gaan? of werkt dat niet? Ik heb gewoon even een CR boost nodig zodat ik interessante dingen kan doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:07:
[...]

Het heeft altijd nu om missies voor TG te doen d:)b . Als ik het me goed herinner speelde je op de xbox, dus samen vliegen wordt was lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Kan ik ook naar Mobius gaan? of werkt dat niet? Ik heb gewoon even een CR boost nodig zodat ik interessante dingen kan doen :)
Zolang er maar andere mensen aan het scannen zijn krijg jij de data binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Xbox hier!

We moeten echt meer piloten hebben die op een Xdoos gaan spelen.... Of ik moet naar PC gaan switchen.... Dat krijg ik er thuis echt niet door nadat ik bijna alles verkocht heb om zo deze opstelling te maken :)
Misschien tegen de tijd dat scorpio komt :P

Hoe zou ED draaien op een i5 met onboard HD4400? :o

[ Voor 9% gewijzigd door Awesomo4k op 25-01-2017 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Drumatiko schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:51:
[...]

Zal eens kijken of ik in mijn lokale database de bodies heb geimporteerd.
Mijn handmatige edit op EDDB/ROSS met de toevoeging van TG in Bhun Chi is in ieder geval doorgekomen in de officiele datadump:

distance		name		id	is_populated
0			HIP 87414	8767	True
13.2494472172427	Adit		471	True
18.0792796195673	HIP 100968	5986	True
18.200516175716		Bhun Chi	2329	True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:52
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:23:
Xbox hier!

We moeten echt meer piloten hebben die op een Xdoos gaan spelen.... Of ik moet naar PC gaan switchen.... Dat krijg ik er thuis echt niet door nadat ik bijna alles verkocht heb om zo deze opstelling te maken :)
Misschien tegen de tijd dat scorpio komt :P

Hoe zou ED draaien op een i5 met onboard HD4400? :o
i5: ja, zelfs op een dual core (mits deze hyperthreading heeft). Laptopversie afgeraden.
Onboard HD4400: Nee ;(

Ik heb uit mijn studietijd (2 jaar geleden :+ ) nog een laptop met een i7 4510U en een GTX820m. Daar kan ik NET E:D mee draaien op 25/30 FPS. Niet aan te raden.

Wel aan te raden: quadcore i5
GTX 1050(ti) of 1060
8GB RAM
Fatsoenlijke harde schijf.

Dan zit je meer dan gebakken om dit spel op 1080p te spelen en het hoeft niet duur te zijn. Al snap ik helemaal dat jij of je familie niet graag zien dat je dit aanschaft nadat je een mooie xdoos opstelling hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
EliteGhost schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
[...]

i5: ja, zelfs op een dual core (mits deze hyperthreading heeft). Laptopversie afgeraden.
Onboard HD4400: Nee ;(

Ik heb uit mijn studietijd (2 jaar geleden :+ ) nog een laptop met een i7 4510U en een GTX820m. Daar kan ik NET E:D mee draaien op 25/30 FPS. Niet aan te raden.

Wel aan te raden: quadcore i5
GTX 1050(ti) of 1060
8GB RAM
Fatsoenlijke harde schijf.

Dan zit je meer dan gebakken om dit spel op 1080p te spelen en het hoeft niet duur te zijn. Al snap ik helemaal dat jij of je familie niet graag zien dat je dit aanschaft nadat je een mooie xdoos opstelling hebt.
Het voordeel vooral aan de xbox is dat hij boven staat op de hobby kamer en ik met 1 druk op de knop mijn xbox naar beneden stream zonder problemen... Met de pc had ik hier moeite mee of moest ik regelmatig naar boven lopen. Spellen als Fifa waren niet te streamen....

Het is gewoon lekker om zowel beneden als boven hetzelfde system te hebben draaien voor spellen..... En ik wist toen ook nog niet dat dit zo verslavend kon zijn :)

Edit: Typo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
MacNetron schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Zal eens kijken of ik in mijn lokale database de bodies heb geimporteerd.
[...]
Nee dus. En dat komt omdat de bodies.jsonl dump dus 2.5 GB(!!!!) groot is met 2004425 bodies :D :D
Eerst dus maar enkel die van HIP 87414 eruit filteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:54:
[...]

Het voordeel vooral aan de xbox is dat hij boven staat op de hobby kamer en ik met 1 druk op de knop mijn xbox naar beneden stream zonder problemen... Met de pc had ik hier moeite mee of moest ik regelmatig naar boven lopen. Spellen als Fifa waren niet te streamen....

Het is gewoon lekker om zowel beneden als boven hetzelfde system te hebben draaien voor spellen..... En ik wist toen ook nog niet dat dit zo verslavend kon zijn :)

Edit: Typo
Volgens mij begreep je m'n post niet goed. Het was geen discussie over wat beter is, PC of Xdoos. Je vroeg gewoon er nodig is, die integrated chips gaan het niet trekken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door EliteGhost op 25-01-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
EliteGhost schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Volgens mij begreep je m'n post niet goed. Het was geen discussie over wat beter is, PC of Xdoos. Je vroeg gewoon er nodig is, die integrated chips gaan het niet trekken ;)
Oww jawel, ik snap je post zeer goed... Het was meer een extra verklaring van mij waarom ik deze opstelling zo wilde en eigenlijk niet naar de pc terug wil overstappen... Sorry voor de miscom :)

En mijn vraag of het op een HD4400 liep was meer een retorische die een beetje serieuze wending kreeg. Haha!

Het is een geweldig spel.... Echter jammer dat het niet Xplatform kan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Biogi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:29
Deze noob zoekt mede spelers op de Xbone. Voel je zo vrij om mij toe te voegen: Blikzje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Awesomo4k
Biogi schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:50:
Deze noob zoekt mede spelers op de Xbone. Voel je zo vrij om mij toe te voegen: Blikzje.
FRIEND!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EliteGhost
Awesomo4k schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Oww jawel, ik snap je post zeer goed... Het was meer een extra verklaring van mij waarom ik deze opstelling zo wilde en eigenlijk niet naar de pc terug wil overstappen... Sorry voor de miscom :)

En mijn vraag of het op een HD4400 liep was meer een retorische die een beetje serieuze wending kreeg. Haha!

Het is een geweldig spel.... Echter jammer dat het niet Xplatform kan!
Ah zo, oke mijn fout :)
Ja als we samen konden spelen met de xdoos spelers zou het een tikkie drukker worden en dat is leuk!

Lieve E-mail naar Frontier tikken? :Y
Now kiss! <3

[ Voor 10% gewijzigd door EliteGhost op 25-01-2017 12:09 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 122 Laatste