CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Anyway, niet mijn probleem, hij heeft geld zat nu. Kan ie gemakkelijk een schip van kopen....
Ah, vandaar.. Ik ben van de week teruggekomen na een lange reis speciaal om dit mee te maken. Helaas heb ik verspreid over de afgelopen avonden al een paar uur rondgejumpt in en rond de Pleiades nebula zonder resultaat. Ik ga het vanavond nog weer even proberen maar als ik nu nog niet hyperdicted wordt denk ik dat ik het hier maar bij laat.Leutje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:03:
Uiteraard weten we nu allemaal van de Alien hyperdiction (THARGOIDS!!!!)
Voor degene die hem nu zoekt. het is mogelijk alleen zijn ze wel heel zeldzaam geworden.
Nu ik toch terug ben in de bubble. Misschien maar eens tijd om weer wat anders te doen als exploren
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Het hebben van een unknown artifact schijnt de kans op een ontmoeting aardig op te krikken:)Shrimp Tabasco schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:07:
[...]
Ah, vandaar.. Ik ben van de week teruggekomen na een lange reis speciaal om dit mee te maken. Helaas heb ik verspreid over de afgelopen avonden al een paar uur rondgejumpt in en rond de Pleiades nebula zonder resultaat. Ik ga het vanavond nog weer even proberen maar als ik nu nog niet hyperdicted wordt denk ik dat ik het hier maar bij laat.
Nu ik toch terug ben in de bubble. Misschien maar eens tijd om weer wat anders te doen als exploren. Gewoon ff voor de break. Al weer heel lang geleden dat ik ben wezen minen. Eens kijken hoe dat inmiddels is veranderd ofzo.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Tip: jij hebt ook een VR bril?jacobras schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:32:
[...]
Ik heb mijn instellingen ook eens bekeken. Had de instelling op het hoogst gezet: ultra. Niet gezien dat je in dat lijstje nog verder kan scrollen naar VR ultra
Nu dat geselecteerd en HMD iets op 1.25 gezet. Een stuk scherpere teksten nu!
Vanavond dacht ik even makkelijk te scoren. Pas begonnen, niet veel gespaard nog: een kleine 10k CR. Met een missie om wat zooi te verslepen voor 70k CR dacht ik daar mooi wat aan te doen. Leek in de buurt, missie geaccepteerd. Toen ontdekte ik dat ik geen route kon plotten. Geen probleem, vlieg ik daarheen en vind ik dat ding zelf wel. Mooi niet dus.. geleerd dat je geen routes kan plotten als iets je max. FSD-afstand overstijgtMisschien kan ik nu ook eindelijk een route naar Bhun Chi plotten!
Twee jumps terug en mijn Sidewingdinges geüpgradet met een grotere FSD. Op naar planeet aardappel!
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar rondjes om het station heen later (blijft oefenen..) was ik binnen en trof ik dit schip aan, van de ruimtepolitie volgens mij. Tenminste, er werd hard naar me gebruld toen ik op landingspad 09 ging landen terwijl ik 29 moest hebben![]()
[afbeelding]
Missiecargo overhandigd en een kaart verkocht. Van 10k naar 85k CR en geen last gehad van hostile shipsWelnu, wat te doen met die poen? Mijn Sidewingdinges verder upgraden of een stapje hoger qua schip gaan? Kan je componenten van een schip eenvoudige overzetten op een nieuwe? Ik zag dat de eerstvolgende stap, een Eagle, diverse interne componenten heeft van hogere levels dan ik nu heb. Lijkt me voordeliger dan die op mijn huidige schip zelf los upgraden.
Opties:
- Eagle à 44.8k CR
- Hauler à 52.7k CR
- Doorsparen voor een Adder à 87.8k CR
- Langer doorsparen voor een Viper MKIII à 142.9k CR
Gebruik dan de supersamplingcode van de vive zelf (commandolijn toevoegen) en niet die van Elite Dangerous zelf. Die van de vive is efficienter. Mocht de grafische kaart moeilijk doen: grafische instellingen terugschroeven. Vloeiend en scherp beeld is veel meer waard dan ultra instellingen.
Over shipkeuze: misschien iets meer sparen en een Adder kopen? Is een leuk schip! Wat duurder dan de Hauler, maar mooier, iets groter en een tikkeltje meer capaciteit in zelfverdediging.
*probeert niet te hard te lachen op kantoor dus zit wat stom te gniffelen*stefijn schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:52:
Uitbuiting? 22000ly zitten niksen en miljoenen opstrijken valt niet onder uitbuiting. Hij heeft niet één keer de plee schoongemaakt onderweg.
Anyway, niet mijn probleem, hij heeft geld zat nu. Kan ie gemakkelijk een schip van kopen....
Ze zijn inderdaad wat duur he? Ik heb ook 2 piloten ingehuurd. 1 is momenteel 'dangerous' en vraagt 14% van alles wat ik verdien. Dat vond ik wat veel worden dus heb ik een tweede ingehuurd. Die is momenteel 'expert' en vraagt maar 5% van de winst. Dat vind ik een stuk redelijker.
Denk dat we sterker kunnen worden als we echt gecoördineerd te werk gaan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zodra ik terug ben in de bubble doe ik meeL1nt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:57:
Is het misschien een idee om een apart topic te hebben om een soort strijdplan te bespreken voor The Gathering? Of kan dat gewoon hier bij in?
Vraag me af of er interesse is voor een private group The Gathering. Ik speel eigenlijk enkel solo, maar echt gecoördineerd hoort eigenlijk samen vliegenL1nt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:57:
Is het misschien een idee om een apart topic te hebben om een soort strijdplan te bespreken voor The Gathering? Of kan dat gewoon hier bij in?
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
Wat mij betreft kan dat gewoon hier, dus geef maar een gil als je bepaalde systemen wilt boosten/overnemen. Vooralsnog ligt het accent op Bhun Chi (mooi oefensysteem omdat er weinig inwoners zijn, dus snel te beïnvloeden).L1nt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:57:
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Als die binnen is kijken we verder.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Misschien is het een idee om hier onze discord room voor te gebruiken? Daar zitten al best wel wat ED spelende tweakers op (10+) en chatten lijkt me beter voor dit soort communicatie dan een forum. Eventuele samenvattingen en ervaringen kunnen we dan alsnog hier delen natuurlijk!L1nt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:57:
The Gathering is een door een Tweaker aangevraagde minor faction in het ED universum (weet even niet meer wie dit heeft gedaan). Veel van de tweakers die actief zijn in dit topic vliegen bijna altijd in de private group Mobius, een PvE groep waarin PvP niet getolereerd wordt (zie topic start). Wat we nu proberen te bereiken is het groot maken van de minor faction in andere systemen, daarvoor heb je geen aparte private group nodig.MacNetron schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:21:
[...]
Vraag me af of er interesse is voor een private group The Gathering. Ik speel eigenlijk enkel solo, maar echt gecoördineerd hoort eigenlijk samen vliegen
Ikzelf zie geen voordelen om in Solo te spelen in plaats van in Mobius. Het is leuk om andere spelers tegen te komen, en je kan elkaar nog eens helpen.
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Dat zou leuk zijn, moet een van ons wel een nieuw account kopen en die 'The Gathering' noemen, want een private group wordt genoemd naar de naam van het spelers accountMacNetron schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:21:
[...]
Vraag me af of er interesse is voor een private group The Gathering. Ik speel eigenlijk enkel solo, maar echt gecoördineerd hoort eigenlijk samen vliegen
Je kan natuurlijk ook lid worden van Mobius, een grote private group waar PVP niet gewenst is. Registreren op https://elitepve.com en zodra je lid bent kan je ingame zoeken naar private group 'mobius' en joinen.
[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 18-01-2017 15:21 ]
Kon het niet laten om me af te vragen hoe ze dat soort dingen in het E:D universum doen. Water, elektriciteit, riool, gas, data. Allemaal kabels en leidingen door een ruimtestation.
Daarom moet je ook geen ruimtestationnen opblazen die nog in aanbouw zijn. Ook al zijn ze in staat planeten op te blazen.EliteGhost schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:21:
Ben momenteel coordinator voor kabels en leidingen bij een project.
Kon het niet laten om me af te vragen hoe ze dat soort dingen in het E:D universum doen. Water, elektriciteit, riool, gas, data. Allemaal kabels en leidingen door een ruimtestation.
koekje voor wie de hint snapt
Dat is geen maan!L1nt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:24:
[...]
Daarom moet je ook geen ruimtestationnen opblazen die nog in aanbouw zijn. Ook al zijn ze in staat planeten op te blazen.
koekje voor wie de hint snapt
Bijna iets obscuurder
Ik ben sinds gisteren ook maar eens in Blaauw City en Bhun Chi gaan kijken en bezig geweest met traden/passengers/missies.
Ik vind het wel leuk om mee te werken aan de overname, maar wat doen we nou eigenlijk?
Ik doe zo veel mogelijk missies voor The Gathering maar hoe beïnvloed dat de status van die groep?
Ik heb wel op andere plekken geprobeerd info te vinden, maar ik blijf het een lastig verhaal vinden...
o7 CMDR, welkom bij de club!DND_Roche schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:49:
Hoi, ik ben sinds november ED aan het spelen en eigenlijk altijd dit forum aan het doorlezen.
Ik ben sinds gisteren ook maar eens in Blaauw City en Bhun Chi gaan kijken en bezig geweest met traden/passengers/missies.
Ik vind het wel leuk om mee te werken aan de overname, maar wat doen we nou eigenlijk?
Ik doe zo veel mogelijk missies voor The Gathering maar hoe beïnvloed dat de status van die groep?
Ik heb wel op andere plekken geprobeerd info te vinden, maar ik blijf het een lastig verhaal vinden...
Missies vergroten de invloed van de factie die ze geeft en werken vaak tegen een andere factie. Men moet veel missies doen om ook maar 1% verschil te maken dus het kan even duren.
Wat zijn uiteindelijk de verschillen? Als de invloed groot genoeg is bestaat de kans op een interne oorlog waarbij de twee partijen elkaar proberen de kleineren. De winnende partij krijgt controle over het stelsel.
Maar de voordelen van een systeem onder controle hebben...? Geen idee. Je bent officieel (volgens het spel) geen lid van de partij dus je krijgt er niets extra's voor. Het is natuurlijk wel leuk om een systeem in chaos te gooien en je eigen politieke leiders op de troon te zetten
Het is de bedoeling dat je eigen factie mee kan doen aan PowerPlay. Al is dit nog toekomstmuziek.
Tenzij iemand anders hier meer details over weet...?
[ Voor 4% gewijzigd door EliteGhost op 18-01-2017 16:17 ]
o/ = hoi (hoofdje met zwaaiend armpje)
O7 = salueren (hand tegen de slaap)
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
[ Voor 81% gewijzigd door Pielotje op 18-01-2017 17:29 ]
Take your pick: Wikipedia: List of planet killers
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Je hebt er geen rank voor nodig!! Kijk maar hier!!
Geintje natuurlijk maar toch trappen mensen hier in lol
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Goed ideeazteke schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:30:
[...]
Misschien is het een idee om hier onze discord room voor te gebruiken? Daar zitten al best wel wat ED spelende tweakers op (10+) en chatten lijkt me beter voor dit soort communicatie dan een forum. Eventuele samenvattingen en ervaringen kunnen we dan alsnog hier delen natuurlijk!
[...]
The Gathering is een door een Tweaker aangevraagde minor faction in het ED universum (weet even niet meer wie dit heeft gedaan). Veel van de tweakers die actief zijn in dit topic vliegen bijna altijd in de private group Mobius, een PvE groep waarin PvP niet getolereerd wordt (zie topic start). Wat we nu proberen te bereiken is het groot maken van de minor faction in andere systemen, daarvoor heb je geen aparte private group nodig.
Ikzelf zie geen voordelen om in Solo te spelen in plaats van in Mobius. Het is leuk om andere spelers tegen te komen, en je kan elkaar nog eens helpen.
offtopic: die startup meldingen van Discord zijn echt hilarisch hehe..

Welkom RocheDND_Roche schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:49:
Hoi, ik ben sinds november ED aan het spelen en eigenlijk altijd dit forum aan het doorlezen.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Dat zijn NPC's, dat zijn schepen die door de computer 'gespeeld' worden. Die mag je gewoon aanvallen. Menselijke spelers herken je op de radar door een open vierkantje, en de naam van de piloot begint dan altijd met CMDR.jacobras schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:03:
Hoe werkt die war, gaan jullie echt vechten tegen andere schepen? Dat kan toch niet op Mobius?
In Mobius is het alleen in conflict zones toegestaan om tegen andere menselijke spelers te vechten, en dan nog alleen als beide spelers in het spel ook verschillende facties hebben gekozen in die conflict zone.
Overigens is er geen functionele beperking in Mobius om tegen andere menselijke spelers te schieten. Alleen als dat gebeurt en de aangevallene kan dit aantonen door bv een filmpje te maken dan zal de aanvaller uit Mobius verbannen worden.
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Mooi, tijd dat ik eens ga leren schieten in ED; zal een ASP exp voldoen als ik die een beetje degelijk aankleed?Drumatiko schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:01:
We zijn in war! even de corvette van stal halen
[afbeelding]
Of kan ik beter kijken naar een ander schip? (Ik vlieg nu in een imperial Clipper; volgens mij niet al te best voor combat)
Ik heb ze alDrumatiko schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:06:
[...]
Ik heb er nu 8 4 voor je, laat maar weten wanneer je ze wilt ophalen
[afbeelding]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!
Morgenavond ga ik er weer verder schieten, mocht iemand willen joinen dan moet je maar een ingame gil geven.
Je bent van harte welkom om morgen mee te vliegen. Zorg wel dat je goede motoren op je schip monteert zodat je zelf kan bepalen of je een gevecht wilt afbrekenDND_Roche schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:43:
[...]
Mooi, tijd dat ik eens ga leren schieten in ED; zal een ASP exp voldoen als ik die een beetje degelijk aankleed?
Of kan ik beter kijken naar een ander schip? (Ik vlieg nu in een imperial Clipper; volgens mij niet al te best voor combat)
Komt door de oorlog die gaande isDeeM77 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:03:
In Bhun Chi is het ook lekker sturen. Steeds interdictions van de Imperial Navy.
[ Voor 54% gewijzigd door Drumatiko op 18-01-2017 22:18 ]

Een Asp is erg snel en wendbaar... meer armour dan een Vulture, maar natuurlijk geen sterke wapens
[ Voor 36% gewijzigd door Stefke op 18-01-2017 22:20 ]
Doelde hier op:GeeBee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:13:
[...]
Take your pick: Wikipedia: List of planet killers
YouTube: Clerks - Death Star Contractors

Nou ik heb mij daarnet een tijdje geconcentreerd op 1 zo'n laser turret maar na 3 minuten 2x beam laser en wat size 2 en 3 cannons er tegen aan gooien was er misschien wel 1% vanaf.stefijn schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:43:
O wat een geluk, ik neem aan dat je ze allebei hebt afgeslacht

Als je een beetje samenwerkt, is zo'n schip binnen 10 minuten vertrokken.
[ Voor 22% gewijzigd door GeeBee op 18-01-2017 23:03 ]
Voor combat schip is Vulture of opgevoerd python uitstekend schip.DND_Roche schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:43:
[...]
Mooi, tijd dat ik eens ga leren schieten in ED; zal een ASP exp voldoen als ik die een beetje degelijk aankleed?
Clipper is snelle wendbare schip, goed voor smokkelwaar.
Ik vind het nu leuk om (passenger/cargo) missions te doen, maar ik wil ook eens kijken hoe het bounty hunten bevalt of misschien wat meer combat opzoeken. Al heb ik het minen ook nog niet afgeschreven, maar dat vond ik maar erg omslachtig..
Decisions, decisions
Na openen beperkt houdbaar
I want it all, and I want it naaooowwwwww....
Don't stop me now...!
Iedereen zou de Asp moeten hebben. Geweldig schip! Alleen niet om andere schepen uit de ruimte te knallen, dit klopt wel.pa1fw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:31:
Hmm lastig. Nu begin ik te twijfelen of ik de Asp Explorer wel als opvolger wil.
Ik vind het nu leuk om (passenger/cargo) missions te doen, maar ik wil ook eens kijken hoe het bounty hunten bevalt of misschien wat meer combat opzoeken. Al heb ik het minen ook nog niet afgeschreven, maar dat vond ik maar erg omslachtig..
Decisions, decisions
Flash! Aahaaaa! Saviour of the universe!
Ik heb omgekeerde gedaan: na mijn cobra tot de uiterste trade-limieten te hebben gebruikt, een Vulture aangeschaft om de combat skills op te krikken. Compleet met FSD interdictor, kill-warrant-scanner en 2 gimballed Large beam-lasers.pa1fw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:31:
Hmm lastig. Nu begin ik te twijfelen of ik de Asp Explorer wel als opvolger wil.
Decisions, decisions
Op zich een lekker scheepje, maar een vrij slechte jump-range en altijd bijna power tekort.
Ik knal in conflict-zones wel met redelijk gemak een Python "uit de lucht".
Paar weken terug een ASP Explorer gekocht om passagiers mee te vervoeren. Na het opkrikken van de relatie met The Gathering in HIP 87414 brengen deze missies, voor mijn speelstijl, toch significant meer geld in het laatje.
Nu aan het sparen voor een Python, of toch een Type7 misschien...
[ Voor 3% gewijzigd door MacNetron op 19-01-2017 08:17 ]
"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor
Ff een andere mindset aanleren.
Show must go ohohooon!
Eens, ik vlieg er dagelijks in om credits te verdienen (passengers). 100 a 150m in een week is geen uitzondering.celshof schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:08:
[...]
Iedereen zou de Asp moeten hebben. Geweldig schip! Alleen niet om andere schepen uit de ruimte te knallen, dit klopt wel.

We're the princes of the universe!
Call me nuts maar ik heb me altijd prima vermaakt met een Diamondback Scout als ik ging bounty hunten.pa1fw schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:31:
Decisions, decisions
Dat ding vliegt rondjes om pythons en condas en is voor een beginner betaalbaar en goed om je flight en fight skills te oefenen.
Dan ga ik die zeker ook uitproberen! Thanks voor de tip!daPet schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:42:
[...]
Call me nuts maar ik heb me altijd prima vermaakt met een Diamondback Scout als ik ging bounty hunten.
Dat ding vliegt rondjes om pythons en condas en is voor een beginner betaalbaar en goed om je flight en fight skills te oefenen.
Het lastige van een T7 is het grote landingspad. Het is het kleinste vrachtschip dat een Large nodig heeft.MacNetron schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:14:
Nu aan het sparen voor een Python, of toch een Type7 misschien...
Ik heb ook een tijdje zo'n schip gehad (voor missies vanuit Sothis) maar er vielen toch wel veel missies af omdat je niet op een outpost kon landen.
Het heeft wel een lekkere jumprange...
Een Federal Dropship komt qua cargo en prijs in de buurt, heeft een medium landingpad nodig, maar wel weer een kleinere jumprange.
Mij bevalt de Python beter, goede jumprange, ietsjes meer cargo maar vooral omdat het het grootste schip is wat nog op een medium pad kan landen. Heb 'm thuis ook
Maar wel ~3x zo duur als een T7.
Gelukkig hebben we de shipyard websites
Ik zal eens kijken of ik een Vulture kan outfitten; ik las al elders dat de ASP niet de beste keus is voor combat.captain_ghost schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:59:
[...]
Voor combat schip is Vulture of opgevoerd python uitstekend schip.
Clipper is snelle wendbare schip, goed voor smokkelwaar.
omdat ik vaak maar uurtje tijd heb... doe ik 2-3 data delivery's en dan log ik weer uit... jammer want zo zie je niets van het spel. Zondagavond ga ik een paar uur spelen (Y). Nu al zin in!
@L1nt? Heb je zin om samen te vliegen?
Sorry voor de quote..... We kunnen nog niet taggen
[ Voor 15% gewijzigd door Awesomo4k op 19-01-2017 10:39 ]
Voor combat heb ik een Vulture en eventueel een Python.Heerlijk om mee te schieten. Ik vlieg dan met mijn Asp naar de plek waar ik wil zijn en laat de Vulture invliegen, want de jumprange van dat ding is abominabel.DND_Roche schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:07:
[...]
Ik zal eens kijken of ik een Vulture kan outfitten; ik las al elders dat de ASP niet de beste keus is voor combat.
edit: Maar voorlopig zit ik duizenden lichtjaren van de bubble af, dus is het Asp hoog!
[ Voor 9% gewijzigd door celshof op 19-01-2017 10:56 ]
Kan. Moet ik alleen mn headset opzoeken. IVM scheiding ben ik wel een en ander aan zut kwijt.Awesomo4k schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:33:
Laats weer eens even opgestart... helaas zit ik met mijn kapitaal nog onder de 1m.... wel jammer want ik zou graag een beter schip willen kopen... helaas door gebrek aan tijd en teveel andere spellen zit het er niet in.
omdat ik vaak maar uurtje tijd heb... doe ik 2-3 data delivery's en dan log ik weer uit... jammer want zo zie je niets van het spel. Zondagavond ga ik een paar uur spelen (Y). Nu al zin in!
@L1nt? Heb je zin om samen te vliegen?
Sorry voor de quote..... We kunnen nog niet taggen
[...]
Momenteel hang ik rond in Bhun Chi.
Als het goed is werkt bijna elke GSM headset ook op je Xbox controllerL1nt schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:56:
[...]
Kan. Moet ik alleen mn headset opzoeken. IVM scheiding ben ik wel een en ander aan zut kwijt.
Momenteel hang ik rond in Bhun Chi.
Bhun Chi is ver van Hip87414? Ik denk dat ik in Blauw City ben.
tijdje geleden dat ik een Cobra heb gebruikt maar als ik me goed herinner is een grotere jumprange toch wel mogelijk, iets van 25 ofzo.
Hover in open/private group boven de ruins en ontvang de data die je nodig hebt om de missie te completen. Op dit moment kun je max 36 data entries krijgen die ieder 1M waard zijn. Lever dat vervolgens in bij Felice Dock.
Je kan eventueel de missie een 2e keer accepteren als je die toch nog een keer volledig wil voltooien. 36 data entries is namelijk niet de max
Dat klinkt interessant, Je krijgt de missie in Felice Dock? Dien je bepaalde reputatie te hebben?Mavors schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:38:
Een snelle manier om even geld te verzamelen is om de missie te accepteren voor de Ancient Ruins. Ga naar Felice Dock, Meene System en dock daar. Ga vervolgens naar SYNUEFE XR-H D11-102 | 1 B
Hover in open/private group boven de ruins en ontvang de data die je nodig hebt om de missie te completen. Op dit moment kun je max 36 data entries krijgen die ieder 1M waard zijn. Lever dat vervolgens in bij Felice Dock.
Je kan eventueel de missie een 2e keer accepteren als je die toch nog een keer volledig wil voltooien. 36 data entries is namelijk niet de max
Hoe werkt dat met die data entries? Je blijft er boven hoveren en dan blijft dat maar binnen komen?
Je hoeft alleen maar te docken en dan krijg je de missie toegevoegd.Wren schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:40:
[...]
Dat klinkt interessant, Je krijgt de missie in Felice Dock? Dien je bepaalde reputatie te hebben?
Hoe werkt dat met die data entries? Je blijft er boven hoveren en dan blijft dat maar binnen komen?
De data entries krijg je dan doordat andere commanders de benodigde data points scannen en jij in de buurt bent.
Als je het echt zelf wilt doen (benodigdheden: SRV / relics die in de ancient ruins verspreid liggen / veel tijd om de data points te scannen) verwijs ik je naar het volgende thread op de E:D Forums https://forums.frontier.c...eries-Thread-9-The-Canonn
Scroll daar iets naar beneden en je ziet de ANCIENT RUINS FAQ
Hell noMavors schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:46:
[...]
Je hoeft alleen maar te docken en dan krijg je de missie toegevoegd.
De data entries krijg je dan doordat andere commanders de benodigde data points scannen en jij in de buurt bent.
Als je het echt zelf wilt doen (benodigdheden: SRV / relics die in de ancient ruins verspreid liggen / veel tijd om de data points te scannen) verwijs ik je naar het volgende thread op de E:D Forums https://forums.frontier.c...eries-Thread-9-The-Canonn
Scroll daar iets naar beneden en je ziet de ANCIENT RUINS FAQ
Vakantie? Het zijn hoog nodig micro-pauzesRobV schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:59:
Hebben jullie allemaal nog vakantie lijkt het
Nee druk aan het werk. Maar kan op het forum.RobV schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:59:
Hebben jullie allemaal nog vakantie lijkt het
Door andere afspraken helaas 2 dagen niet kunnen vliegen, vechten, exploren, handelen, transporteren, uber'en.
Vanavond inhaalslag maken. Vrijdag naar de voetbal en zaterdag en zondag weer Ls maken.

Nostalgie
(gewoon benieuwd, want staat nog op mijn lijstje om daar iets mee te doen, maar eerst moet ik mijn weerstation/klok/ledrings-ding afmaken van mezelf
EDIT: ah... op de laatste (beter eerste ) post, staat dat je toch de teensy gebruikt om alles als USB joystick te laten zijn... Ofwel, eerst doorscrollen, dan vragen
[ Voor 18% gewijzigd door MacNetron op 19-01-2017 15:58 ]
Reken maar op minimale 40 pagina`s over taalkunde.
Ach je verdiend iig geld met je discovery scanner, toch?Vortex1701 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:31:
Moet toch eens op zoek gaan naar een betere FSD wordt gek van al die jumps
Neen, dat klopt niet.MacNetron schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:20:
@Robv: hum, als ik je op je blog goed de tekst lees en naar de plaatjes kijk, dan begrijp ik dat in jouw simpit de joysticks netjes als joysticks gezien worden in het OS mbv een arduino (nano), en niet via een teensy?
(gewoon benieuwd, want staat nog op mijn lijstje om daar iets mee te doen, maar eerst moet ik mijn weerstation/klok/ledrings-ding afmaken van mezelf)
EDIT: ah... op de laatste (beter eerste ) post, staat dat je toch de teensy gebruikt om alles als USB joystick te laten zijn... Ofwel, eerst doorscrollen, dan vragen
Ik heb destijds de teensy 2 gepakt als eerste prototype van wege de 32u4 maar ben al heel snel overgegaan op de Pro Micro (32u4) vanwege het prijskaartje
Nu even een conflict zone proberen te overleven.
Gaat best hard, gisteren was het 39/36 in ons nadeelL1nt schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:50:
41% om 32% in Bhun Chi in ons voordeel bij mij. Gaat goed komen heren.
Nu even een conflict zone proberen te overleven.
Goed werk allen!
Trouwens,.. missies aannemen van "Conservative of ,.. " en deze vervolgens cancellen schijnt ook best aardig te werken om hun invloed te verlagen.
captain_ghost schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:27:
Achter eigen desk zitten aan de verslag maken voor mijn studie.
Reken maar op minimale 40 pagina`s over taalkunde.
[ Voor 39% gewijzigd door Drumatiko op 19-01-2017 20:13 ]
Anders maar limiteren tot missies
Conflict zone of CZ is een tactiek op zich. Als ik mij goed herinner staat er een stukje met tips in de topicstart.L1nt schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:23:
mmmm werd met paar tellen uit de lucht geschoten in een low conflict zone. Net ff wat bounty gescoord en even kijken hoe ik mn schip beter krijg.

Op een gegeven moment waren er alleen nog maar blauwe NPCs over, en gingen we maar terug naar de basis om te herladen:

Foto van Stefijn die aan het DC-en is

Even aan het kijken wie het grootste schip heeft

En mijn persoonlijke favoriet van vanavond:

CZ is een stuk moeilijker dan bijvoorbeeld bounty hunten (ook haz-res is makkelijker vind ik). Wat belangrijk is, is om eerst een stuk weg te vliegen van het centrum, en daarna pas een factie te kiezen. Zorg dat je in de rand van het veld blijft, want als je in het midden komt dan kan je ineens iedereen tegen je hebben (moest net zelf ook gered wordenL1nt schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:23:
mmmm werd met paar tellen uit de lucht geschoten in een low conflict zone. Net ff wat bounty gescoord en even kijken hoe ik mn schip beter krijg.
[ Voor 33% gewijzigd door Drumatiko op 19-01-2017 21:59 ]
<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.
Zo, daar ga je wel voor aan de kantDrumatiko schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:57:
En mijn persoonlijke favoriet van vanavond:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 19-01-2017 22:29 ]
Moeten we ons daar zorgen gaan maken of is er niks aan de hand voor ons?
Nee, het duurt een aantal dagen of tot een bepaald niveau. Maar kan nog geen getallen vinden...DND_Roche schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:20:
Wanneer is het afgelopen? Moeten we naar de 100%?
Na een civil war verwisseld een station of outpost van de verliezer naar de winnaar. Aangezien de civil war niet voor The Gathering is, hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.L1nt schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:32:
Ik heb geen idee maar ik zag dat er in het stelsel waar Blaauw City zit ook een burgeroorlog gaande is tussen 2 facties en bij The Gathering staat bij Influence "none". Hebben nog wel beduidend het hoogste percentage.
Moeten we ons daar zorgen gaan maken of is er niks aan de hand voor ons?
Een faction kan overigens maar in 1 civil war tegelijkertijd zijn.
Of wie zijn dan de guardians...
heb helaas nog maar weinig uren in het spel zitten dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt, mocht iemand me wat bij kunnen leren of goede tips hebben dan zijn die zeker welkom!
Hier meer aluhoedjes leesvoerstefijn schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:46:
Stomme vraag, maar zijn die aliens niet per definitie vriendelijk voor ons aangezien de update de Guardians heet? Is er niemand geweest die die link legt?
Of wie zijn dan de guardians...