R3m3d7 schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:47:
[...]
Okay, bedankt.
Vraagje, als "planet tweakers" HIP 87414 op 269,98LY afstand zit en mijn schip kan max 6.02LY jumpen, klopt het dan dat dit een flinke onderneming gaat worden om daar te komen? :-)
RobV heeft gewoon 2 keer gelijk!
Dit is eigenlijk een te kleine afstand voor even langs te wippen. Want vanaf hier moet je tenslotte ook weer missies gaan doen enzo. Goed. Het zou kunnen maar blijf gerust nog even bij de begin gebieden.
Het is hier tenslotte ook niet zo spannend. Ware het niet dat missies hier wel degelijk meer verdienen

Het is geen sothis of fehu (dingen die je mischien nog niet eens kent) maar het is hier beter te verdienen dan waar je nu zit.
Zoals gezegd, ga eerst eens lekker rustig het spel verkennen. Met de knop toewijzing die jij je makkelijk maakt. Mijn X52 pro heeft ook een erg vreemde toewijzing van dingen. ZOals boost. Of kunnen kiezen tussen high en low wake springen.
Maar wat je ook doet. Ga eerst je FSD upgraden tot A3 (geloof dat dat de max is voor een sidewinder) Spaar lekker door totdat je een leuk ander schip kan kiezen. Ik deed de Cobra mk3. Met een goede FSD op dat ding ligt de hele melkweg voor je open!
...ok niet de hele melkweg want mijn 55lj jump op mijn anaconda komt ook niet overal helaas.
De Cobra is een leuk 2de schip. Hij kan van alles. Tot aan grotere schepen vernietigen in RES zones aan toe. En een beetje trading. En een beetje Exploring!
Dit in tegenstelling tot een Viper. Die kan maar 1 ding. Maar dat kan hij dan ook weer beter als de cobra.
Op een gegeven moment heb je genoeg voor een nieuw scheepje.
NEEM GEEN ADDER! Dat is mijn tip

(waardeloos ding wat alleen een beetje kan traden)
uiteindelijk heb je dus genoeg geld voor je nieuwe schip. Daarna mag je mij PMen voor een station waar alles te halen valt! ALLES! Dus ook alle benodigdheden

(de PM regel is door mezelf opgestelt omdat niet iedereen dit hoeft te weten maar als je wilt vertel ik het je

)
Ik hoop je binnenkort eens te zien binnen ED!
---
Zo. Nu ga ik weer even FED Ranken

Nog 2 levels voor alle schepen kunnen kopen! Dit moet binnen een week wel klaar zijn.
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT