Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
azteke schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:45:
[...]
Ben je wel bij het nav beacon punt uit supercruise gegaan, net zoals je bij een ruimtestation doet? Daarin heb je een vast punt in de ruimte, de nav beacon zelf, die je kan targeten net als andere schepen. Dan er een paar seconden naar kijken en dan heb je als het goed is de volledige system map. Targeten van de nav beacon gaat hetzelfde als met kijken of een ander schip wanted is of niet.
Ja pas alleen wel op want dit zijn vaak ook vaste hangplekken voor piraten... Vooral de 'compromised nav beacon's :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:47

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Wow...ik zit al in de top 50 bij Houtman met mijn Viper en sissy combat tactics :+ . Ik ben benieuwd of dat zo blijft de komende 3 dagen... Morgen ga ik uit eten en woensdag kan ik het denk ik niet aan mijn vrouw slijten dat ik weer lekker zit te spacen... :P . Wellicht kan ik donderdag nog iets bij jagen voordat hij sluit.

Zijn er nergens statistieken te vinden? Het lijkt me niet zo moeilijk om de community te motiveren om hun data in te leveren. Als je een stuk of 30 man hebt moet je een redelijk beeld kunnen krijgen toch?

Edit: en dan kom je toch dit tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sumerechny op 12-12-2016 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 15:35

Fustje

Koel bewaren

Gisteravond zeer onverwacht toch heerlijk een paar uurtjes in ED kunnen steken.

* Fustje 's wife is the best everrr :> O+

Kreeg zowaar een interdiction, maar kon m'n cargo niet dumpen omdat deze bij een van m'n missies hoorde. ;w
Nouja, leermomentje du jour: Als je zo'n escape vector ziet, GAS :P

En toch wordt 't steeds leuker! >:)

Edit: Fun confirmed, Horizons aangeschaft 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Fustje op 13-12-2016 07:38 ]

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:13
pa1fw schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:22:

* beebie121 's wife is the best everrr :> O+

Kreeg zowaar een interdiction, maar kon m'n cargo niet dumpen omdat deze bij een van m'n missies hoorde. ;w

Ik dacht dat je allang horizons had haha je geeft me zoveel tips :)

Ik moet zeggen dat ik best vaak uit een interdiction kan ontsnappen.
Gister een keer niet en toen dacht ik fuck it ik ga ervoor. En dat lukte hihi ja ja jongens ik geniet nog steeds van mn overwinning hahaha. Dat zal wel een keer minder worden denk ik.

Ik heb gister een 600K CR bij elkaar kunnen schrapen! En dat in 1 avondje. Heb nu een 4C FSD waardoor ik 14LY kan jumpen YAY!
Zowieso is de cobra een lekker schipje. Misschien dat ik toch nog naar Colonia ga voor de CE zodat ik 900K kan pakken. Nu is 200LY niet superver meer namelijk.

Wil straks ook gaan kijken voor passenger missies. Die levren ook erg veel op maar zullen ook moeilijker zijn natuurlijk haha.
Ik denk dat ik hierna voor een vulture ga. Eens kijken hoe ik het in een echt combat ship ga doen.

Maar ik heb superveel plezier. En dat is het belangrijkste :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

pa1fw schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:22:

* Sumerechny 's wife is the best everrr :> O+

Ik heb tot nu toe altijd toegegeven aan de interdictions tijdens mijn cargo runs met mijn Hauler. Zodra ik stil stond vol gas, boost en wachten op de FSD. Daarna er direct vandoor, kleine moeite en geen schade of gedoe O-) .

Gisteravond nog een mooie navigatiefout gemaakt tijdens een groot gevecht in een astroidbelt...ik ging als een soort pinbal tussen de astroïden door. Gelukkig heeft mijn schild het goed gehouden maar man wat een maf effect :/ .

Vandaag kan ik lekker thuis werken (... O-) ) en omdat ik sowieso met statistiek bezig ga begin ik steeds meer af te vragen hoe de statistieken van de CG's eruit zien :'). Edit: Ik verwacht eigenlijk een kleine groep spelers die voor de top gaat en een grote groep die minimaal inzet geeft. Hiermee zou je een verdeling hebben die ervoor zorgt dat de 50% niet eens zo gek is om te behalen (tot iedereen zich dit realiseert en een klein beetje meer inzet geeft waardoor de spreiding kleiner wordt en de verdeling minder verschoven/meer normaal :+ ). Wellicht ga ik de data van mijn vorige link nog even door SPSS trekken om te testen :')

[ Voor 16% gewijzigd door Sumerechny op 13-12-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Sumerechny schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:55:
[...]

Ik heb tot nu toe altijd toegegeven aan de interdictions tijdens mijn cargo runs met mijn Hauler. Zodra ik stil stond vol gas, boost en wachten op de FSD. Daarna er direct vandoor, kleine moeite en geen schade of gedoe O-) .
Mja, het was voor mij pas de 2e of 3e keer dat ik een interdiction kreeg. Ik zat nog druk de joystick-knoppen af te scannen waarom m'n cargo niet gedumpt werd, maar toen was het al te laat.. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
beebie121 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:58:
Nou ik heb het gevonden.
Ok ik weet dat ik noob ben maar dit kan ik me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad.

er is dus een Nav beacon en een navigation beacon... Ik weet niet hoe maar ik heb de navigation beacon gevonden en die had ik nodig.. Damn...

(geniet nog steeds van mn eerste spacefight win hehe)
De nav beacon vindt je in supercruise, de navigation beacon is dezelfde alleen vindt je deze in normale ruimte :)

Met interdictions kan je 3 dingen doen. Toegeven en aanvallen, toegeven en vluchten, proberen te ontwijken.

[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 13-12-2016 09:53 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
daPet schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:51:
[...]

De nav beacon vindt je in supercruise, de navigation beacon is dezelfde alleen vindt je deze in normale ruimte :)

Met interdictions kan je 3 dingen doen. Toegeven en aanvallen, toegeven en vluchten, proberen te ontwijken.
En ik vroeg me al af waarom hij de nav beacon niet scande. :)
Man jullie zijn geweldig met al jullie antwoorden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:06
beebie121 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:52:
[...]

Ik heb gister een 600K CR bij elkaar kunnen schrapen! En dat in 1 avondje. Heb nu een 4C FSD waardoor ik 14LY kan jumpen YAY!
Zowieso is de cobra een lekker schipje. Misschien dat ik toch nog naar Colonia ga voor de CE zodat ik 900K kan pakken. Nu is 200LY niet superver meer namelijk.
Ehh, met een 14Ly range naar Colonia is dus ongeveer 1570 jumps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Sumerechny schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:55:
[...]
Vandaag kan ik lekker thuis werken (... O-) ) en omdat ik sowieso met statistiek bezig ga begin ik steeds meer af te vragen hoe de statistieken van de CG's eruit zien :'). Edit: Ik verwacht eigenlijk een kleine groep spelers die voor de top gaat en een grote groep die minimaal inzet geeft. Hiermee zou je een verdeling hebben die ervoor zorgt dat de 50% niet eens zo gek is om te behalen (tot iedereen zich dit realiseert en een klein beetje meer inzet geeft waardoor de spreiding kleiner wordt en de verdeling minder verschoven/meer normaal :+ ). Wellicht ga ik de data van mijn vorige link nog even door SPSS trekken om te testen :')
Even snel gekeken, ik heb uit die link snel data van twee CG's kunnen krijgen (met zoeken vast meer..maar..tijd O-) ) . De spreiding is bij Tutumu veel groter dan bij Houtman. Wel zie je bij beide CG's de 50% (gem.) relatief laag liggen, daarmee is mijn aanname niet heel gek :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 16:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

beebie121 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:52:
[...]

Misschien dat ik toch nog naar Colonia ga voor de CE zodat ik 900K kan pakken. Nu is 200LY niet superver meer namelijk.
Volgens mij zie je een paar nullen over het hoofd ;) Afstand naar Colonia is ongeveer 22.000LY, niet 200. :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:47
Wren schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:06:
[...]

En met de Neutron Router kan ik niet eens een route vinden >:)

Maar verder is de Cobra wel lekker en je kunt met een 4A wel naar Colonia reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Wren schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:06:
[...]

ik dacht 14ly jump en dat is 200ly weg is ongeveer 15 jumps...

Dat is dus niet maximale jump afstand... hmm.. ok dan moet ik ff kijken hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Colonia ligt gewoon nét wat verder weg... 20.000 LY. Niet 200..... scheelt maar een factor 100 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
beebie121 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:23:
[...]

ik dacht 14ly jump en dat is 200ly weg is ongeveer 15 jumps...

Dat is dus niet maximale jump afstand... hmm.. ok dan moet ik ff kijken hahaha
Het gaat niet om dat je jump afstand maar 14ly is maar dat het dus 22.000ly is naar colonia.
Vanuit Tutumu waar ik ben kost het met mn Asp exp (21ly jumps) ongeveer 1271 jumps (afstand is 31.360ly...) begin er dus ook niet aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein187 op 13-12-2016 14:47 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beebie121
LMFAO!! holy crap.. ik zie het nu.. omfg 22k ly hahahaha

daar ben ik weken mee bezig hahaha.

Nouja ik zal maar weer eens opstarten en wat missies gaan doen.

(gaat ergens in een hoekje zitten rood te worden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is rood en het zit in de hoek!

:+

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
beebie121 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:30:

Misschien is slimmer eerst op nieuwe ship ASP exp. richten. Daarna bij Engineer Frasreer langs voor opvoeren van FSD..
Daarna kan je lekker buiten bubbels reizen..

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 23:55

SuperTrooper

Weet hoe het is

Ah. Gevonden!

See you all out there O7 :D

CMDR SuperTrooper

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

captain_ghost schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:00:
[...]

Misschien is slimmer eerst op nieuwe ship ASP exp. richten. Daarna bij Engineer Frasreer langs voor opvoeren van FSD..
Daarna kan je lekker buiten bubbels reizen..
Je hebt het over de ASP explorer maar is de DB explorer niet meer geschikt in omdat hij een grotere jumprange heeft? Of wordt je dan juist teveel beperkt in wat je mee kan nemen?

Ik ben ook nog nieuw hé O-)

Zelf was ik van plan om voor een DB exp. te gaan maar als ik in de top 50% blijf hangen kan ik er makkelijk een ASP uit trekken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Asp exp. heeft de op 1 na grootste jump vermogen binnen het spel.'De anaconda staat op 1
De Asp is dus een hele goede keuze voor de wat minder rijke stinkerts binnen het spel :P

Ik heb altijd gezegd (en dat meen ik nog steeds) dat de python mijn favoriete schip is. Maar toch zit ik in het spel het meest in mijn Asp :)

Over de python gesproken... https://www.frontierstore...as/festive-countdown.html YAY!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Leutje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:23:
De Asp exp. heeft de op 1 na grootste jump vermogen binnen het spel.'De anaconda staat op 1
De Asp is dus een hele goede keuze voor de wat minder rijke stinkerts binnen het spel :P

Ik heb altijd gezegd (en dat meen ik nog steeds) dat de python mijn favoriete schip is. Maar toch zit ik in het spel het meest in mijn Asp :)

Over de python gesproken... https://www.frontierstore...as/festive-countdown.html YAY!
Dank :) . Waar kan ik deze info vinden? Ik loop volgens mij naar een verjaard lijstje te kijken dan. Ik ga dan vermoed ik ook voor de Asp...desondanks dat ik wel erg verkocht raak aan mijn Viper :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://coriolis.edcd.io/

Beetje spelen met settings hier en daar en je ziet uiteindelijk dat je Asp heel ver komt.
Dan kan je daarna ook zien dat je Diamondback het toch wat minder kan maar ook een stuk minder kan mee nemen.
Ik heb ze overigens alle2. De Diamondback is een leuk schip. Zelfs voor exploring. Toch is de Asp echt vele malen beter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• captain_ghost
Voordeel van ASP is dat echt multirole schip met redelijk allround. Maar het vliegt wel snel genoeg ondanks gewicht.
Je kunt ermee goederen smokkelen, lichtere of gemiddeld gevecht aan (wendbaar genoeg), zowel korte en verre verkenningsmissies, handelen, passagier, 2nd na verste jump range... met redelijke prijs!
Kortom prima beginnersschip voor pittige missies.

Je zult vaker ASP voorbij zien vliegen dan DB (Ik vind DB lelijk te horen/lezen, ik noem het liever een wesp!)
Zodra je weet wat je wilt, daarna kan je kiezen uit Python, Conda, Cutter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
(overleden)
Ik begin die surface scan / wartime scan missies een beetje door te krijgen. 500k cr per stuk, stacken tot 15-20 missies. 1 scan. Klaar en 6% bovenop mijn empire rank!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +3 Henk 'm!
beebie121 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:30:

Gewoon doen joh (heb het zelf met een half brakke imperial clipper gedaan, het valt best mee); daarna lach je hartelijk om alle afstanden onder de 1000 ly :P

vergeet overigens niet dat je ook nog terug moet vliegen, dus jumps maal 2 doen ;)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daPet
Lijkt me handig op zijn minst de FSD te upgraden voordat je naar Colonia vertrekt. Maar ach, er zijn mensen met een Sidewinder naar Beagle Point (65KLY!) gegaan dus alles is relatief

Het verschil tussen de DBX en Asp is dat de FSD bij de Asp een class 5 is en die van de DBX 4. Dat scheelt nogal. Mijn Asp doet 45LY als hij vol zit, 50+ leeg.

Diamondback Scout vind ik zelf wel leuk voor Resource Extraction Sites. Volgestouwd met reinforce packages en een leuk shieldje, lekker om die grote jongens heen dansen en profiteren van de politie :p

[ Voor 11% gewijzigd door daPet op 13-12-2016 18:36 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Mijn nieuwe explorer:

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
RobV schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:15:
Ik begin die surface scan / wartime scan missies een beetje door te krijgen. 500k cr per stuk, stacken tot 15-20 missies. 1 scan. Klaar en 6% bovenop mijn empire rank!
Waar vind ik zulk soort missies?

Ander dingetje; wat betalen sommige passenger Explorer missies goed zeg, alleen beetje teveel moeite. 23 miljoen cr en een ly afstand van 13.000 af te leggen..en weer terug dus.

[ Voor 23% gewijzigd door Kapitein187 op 13-12-2016 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Kapitein187 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:11:
[...]

Waar vind ik zulk soort missies?

Ander dingetje; wat betalen sommige passenger Explorer missies goed zeg, alleen beetje teveel moeite. 23 miljoen cr en een ly afstand van 13.000 af te leggen..en weer terug dus.
Ik begon met data missies tussen HIP 10716 en Wu puntjepuntje. Naarmate mijn reputation groeide kwamen daar surface scan missies bij, inmiddels zijn het er minder dus het zal met de status van het systeem te maken kunnen hebben (war, boom, conflict, etc)

Ik lees op veel plekker dat het niet zoveel uitmaakt WAAR je het doet, dit soort missies worden overal aangeboden, maar je moet even geluk hebben dat de systemen dicht bij elkaar liggen en dat ze een soort van burenruzie hebben. Deze locatie was niet echt ideaal want voor elke roundtrip moest ik 3500ls in supercruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:07
Er komen mooie nieuwe paintjobs voor schepen in aftelling maar 2017. Frontier, stahp! Ik moet sparen voor een auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EliteGhost schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:46:
Er komen mooie nieuwe paintjobs voor schepen in aftelling maar 2017. Frontier, stahp! Ik moet sparen voor een auto!
Gisteren wireframe python, vond ik nog wel aan te zien. Vandaag een chrome skin voor de cutter... Wát een afzichtelijk ding :D :X 8)7
https://www.frontierstore...ter-chrome-paint-job.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
EliteGhost schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:46:
Paintjobs zijn net als sportvelgen. Je wordt er geen betere chauffeur van, en meestal zie je er geen reet van omdat je meestal in het voertuig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:56:
[...]

Gisteren wireframe python, vond ik nog wel aan te zien. Vandaag een chrome skin voor de cutter... Wát een afzichtelijk ding :D :X 8)7
https://www.frontierstore...ter-chrome-paint-job.html
Ugh :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vind het eigenlijk erg mooi! :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MutP7T1.png
Ieder zijn smaak nauurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:56:
[...]

Paintjobs zijn net als sportvelgen. Je wordt er geen betere chauffeur van, en meestal zie je er geen reet van omdat je meestal in het voertuig zit.
Andere mensen moeten dan ook basken in de schaduw van mijn glorieuze Cutter.
De Cutter is het enige schip waar ik nog geen fatsoenlijke paintjob voor heb. Black friday (vorig jaar gekregen) is niet mooi. Dat ding hoort niet zwart te zijn. De Corvette is wel ok in zwart en de Vulture ook. Al m'n andere schepen zijn wit :p long live the Empire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leutje schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:18:
Vind het eigenlijk erg mooi! :D
[afbeelding]
Ieder zijn smaak nauurlijk ;)
Respect dat je 'm gekocht hebt hoor :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik vraag me af hoe ze op het idee zijn gekomen

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/02/84/7f/02847f553298b89e52c58a5b5acc9e42.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!
ik vind hem mooi :P

Nu iemand die ontdekt hoe groot dit spel is!
Let vooral op zijn ogen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
RobV schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:16:
[...]

Ik begon met data missies tussen HIP 10716 en Wu puntjepuntje. Naarmate mijn reputation groeide kwamen daar surface scan missies bij, inmiddels zijn het er minder dus het zal met de status van het systeem te maken kunnen hebben (war, boom, conflict, etc)

Ik lees op veel plekker dat het niet zoveel uitmaakt WAAR je het doet, dit soort missies worden overal aangeboden, maar je moet even geluk hebben dat de systemen dicht bij elkaar liggen en dat ze een soort van burenruzie hebben. Deze locatie was niet echt ideaal want voor elke roundtrip moest ik 3500ls in supercruise.
Ah thanks. Ik ben toevallig net een surface scan Missie tegen gekomen, idd civil war. Kon deze alleen nog niet doen, ga wel even proberen om op goede voet te komen met die faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Kapitein187 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:48:
[...]

Ah thanks. Ik ben toevallig net een surface scan Missie tegen gekomen, idd civil war. Kon deze alleen nog niet doen, ga wel even proberen om op goede voet te komen met die faction.
Houdt er ook rekening mee dat je een missie niet kunt aannemen als je onvoldoende cargo space hebt om de beloning te kunnen aanvaarden. En dat je een missie niet kunt inlossen als je geen ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
RobV schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:18:
[...]

Houdt er ook rekening mee dat je een missie niet kunt aannemen als je onvoldoende cargo space hebt om de beloning te kunnen aanvaarden. En dat je een missie niet kunt inlossen als je geen ruimte hebt.
Nee snap ik, m'n rank was niet hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Leutje schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:18:
ik vind hem mooi :P

Nu iemand die ontdekt hoe groot dit spel is!
Let vooral op zijn ogen lol
[video]
<komt uit het schaamhoekje) man ik heb in een deuk gelegen!
Zelfs mn vrouw vond het grappig... en die vind echt niks leuk aan games :)

ik ga nu weer even los met dingen ontdekken en hopelijk een beetje CR te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Kapitein187 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:30:
[...]

Nee snap ik, m'n rank was niet hoog genoeg.
Kuch, reputation :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het tot count weten te schoppen, terug naar Blaauw. Nog 18 jumps met de FdL.

[ Voor 18% gewijzigd door RobV op 14-12-2016 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daPet
Voor de mensen die niet geabonneerd zijn; het dev team heeft een Q&A voor missies gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik zit in een dilemma : ik vlieg nu een Vulture en heb genoeg cash... Welk zal ik in investeren? Zit aan een Python te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

EquiNox schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:10:
Ik zit in een dilemma : ik vlieg nu een Vulture en heb genoeg cash... Welk zal ik in investeren? Zit aan een Python te denken...
Python of Fer de Lance zou ik zeggen. Beide zijn beesten, FdL is puur combat georiënteerd en Python meer multi role.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
EquiNox schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:10:
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:13:
[...]

Python of Fer de Lance zou ik zeggen. Beide zijn beesten, FdL is puur combat georiënteerd en Python meer multi role.
https://forums.frontier.c...-Python-or-a-Fer-De-Lance

Als ik dit zo lees zou ik voor de Python gaan.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zou ook mijn eigen voorkeur zijn. Ik heb beide en ben gek op mijn Python. Maar als je echt helemaal op combat geilt wint een FdL voor mijn gevoel wel. Alhoewel, als je je Python helemaal laat pimpen door engineers...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captain_ghost
Gewoon
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/81/4a/4b/814a4bfd896e9238ff6a3f9555e7e55e.jpg

voor FLD en Python

:D

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Let wel, laatste reactie op die post 7/7/2015

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Ook gisteravond weer een aantal uurtjes kunnen spelen. Wat is het toch lekker vermakelijk, ik krijg zowaar flashbacks naar Frontier/Elite. B)

Ik ben vooral bezig met traden en koeriertje spelen, dus om toch wat meer cargo te kunnen meenemen heb ik gister een Cobra MKIII gekocht en nog extra cargo space erin gestopt. oOo

Nu weer even sparen om de FSD etc te upgraden. :')

Wel jammer trouwens dat je echt niets aan uiterlijk kunt customizen zonder dlc te kopen, al was het maar een basis kleurtje. Of vergis ik me? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:47
pa1fw schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:32:
Ook gisteravond weer een aantal uurtjes kunnen spelen. Wat is het toch lekker vermakelijk, ik krijg zowaar flashbacks naar Frontier/Elite. B)
Hehe, dat begin ik ook weer te krijgen. En dat is pas sinds de laatste update.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
Video van de volgende update!

YouTube: 1 Elite Dangerous Horizons update

:+

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HE-LE-MAAL kapot gespeeld destijds. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacNetron
  • Laatst online: 07-07 16:02

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Paar dagen deze thread niet lezen is toch verdomd veel pagina's inhalen :D

Tja, ik had destijds de Elite status op de commodore 64 :P

Anyway, was er nog animo voor een samenkomst voor een kerstboom ingame picture? Zit momenteel dicht bij HIP 87414, in Tamici volgens mij.

En ik voeg mij af of er voor de vrienden van minor faction "The Gathering" geen Group is? Heb wel even gezocht ingame, maar kreeg geen hits. Misschien een idee voor de mensen die niet in PvP willen vliegen, maar wel samen met andere Commanders?
Feel free om mij een friend-invite oid te sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door MacNetron op 15-12-2016 11:11 ]

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

• beebie121
MacNetron schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:09:

Anyway, was er nog animo voor een samenkomst voor een kerstboom ingame picture? Zit momenteel dicht bij HIP 87414, in Tamici volgens mij.

En ik voeg mij af of er voor de vrienden van minor faction "The Gathering" geen Group is? Heb wel even gezocht ingame, maar kreeg geen hits. Misschien een idee voor de mensen die niet in PvP willen vliegen, maar wel samen met andere Commanders?
Ik heb hier wel interesse in. Alleen ik weet niet precies hoe dit werkt :) ben nog een ubernoob hehe
Maar het lijkt me wel leuk!
ingame ben ik Commander Clavenger

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Lijkt me heel leuk om een groep te vormen, al weet ik net als beebie121 niet precies welke mogelijkheden er zijn. ;)

• Sumerechny

Sumerechny

Afhankelijk van het tijdstip van de kerstboom wil ik wel een bijdrage leveren :) . Ik zit nu bij de CG van Houtman, maar een aantal jumps die kant op vind ik natuurlijk geen probleem.

Momenteel heb ik een (oranje) Viper in de aanbieding dus veel indruk zal het niet achter laten naast de Anaconda's etc 8) . Wellicht kan ik vanmiddag een Asp Exp kopen die iets groter is/meer opvalt.

• EliteGhost
Allemaal mensen die terugdenken aan de tijd van Elite op de Commodore... en ik zit hier als persoon wiens eerste console een N64 was. :+
Ik voel me jong.

• Stefke
Ik ook :)

Ik speelde het toen op een Apple II, net als Flight Simulator

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Eerste Elite ervaring op mijn Philips PC (8086) 16Mhz power.

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Was ik toch een laatbloeier denk ik. First Encounters komt me het meest bekend voor, maar Frontier ook, dus ik zal daar ergens ingestapt zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

First Encounters ook helemaal grijs gespeeld, mooie herinneringen aan. (Semi-)ECHTE newtonian physics!

[ Voor 3% gewijzigd door EquiNox op 15-12-2016 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
EquiNox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:55:
First Encounters ook helemaal grijs gespeeld, mooie herinneringen aan. (Semi-)ECHTE newtonian physics!
En best goede graphics voor die tijd!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
In 1984 was ik 12 en ik kreeg mijn cmd64 pas toen ik 14 of 15 was. Via het toenmalig 'free software' systeem heb ik het Elite spel wel kunnen spelen maar wegens het ontbreken van een handleiding kwam ik eigenlijk niet verder dan rondvliegen, schieten, en het intrekken van het landingsgestel. Echt gespeeld heb ik het dus zeker niet! Maar ik was er wel 'bij'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

pa1fw schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:19:
Lijkt me heel leuk om een groep te vormen, al weet ik net als beebie121 niet precies welke mogelijkheden er zijn. ;)
beebie121 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:17:
[...]
Ik heb hier wel interesse in. Alleen ik weet niet precies hoe dit werkt :) ben nog een ubernoob hehe
Maar het lijkt me wel leuk!
ingame ben ik Commander Clavenger
Veel van de spelers die in dit forum actief zijn spelen bijna altijd in de private groep Mobius. Hierin zitten spelers die zich commiteren om geen andere spelers aan te vallen. Mocht iemand zich misdragen dan kan - na bewijsvoering - iemand gebanned worden uit de groep. Op deze pagina kan je vinden hoe je de groep kan joinen: Join Mobius

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:12
Oehh... dat Apply Filter to Route is wel handig. Zo weet je zeker dat er KGBFOAM-sterren in je route zitten...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Shotje van een earth-like world:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DbfaE2z.jpg

Shotje van een aardige ring:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NidPv8F.jpg

Misschien moet ik toch wat zuiniger doen met het schip:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ftXEyGg.jpg

Shotje van Jacques, ben er eindelijk aangekomen *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ehJ3zbQ.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stefke
Nice

Ik kan weer achter de stuurknuppels kruipen. Sta ergens geparkeerd in de buurt van Thor's Eye Amundsen Terminal dus ik heb nog een eindje te gaan.

Overigens, onlangs (een maand geleden) had ik nogal last van crashes. De laatste tijd niet meer, maar ik had toen ook Elite op mijn tweede schijf staan. Die leek in orde (diverse tests gedaan), maar vorige week net voor ik naar Zweden ging begaf de schijf het plotseling volledig.
Elite staat al een maandje op mijn SSD maar ook na het verplaatsen nog regelmatig crashes gehad, alleen de laatste 2-3 weken eigenlijk niet echt meer. Dus of die schijf de oorzaak was?

Hij ging iig zomaar ineens kapot, binnen een jaar. Dus nu weer een nieuwe schijf onder garantie.

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/ow3py7447/Screenshot_0010.pngforum image hosting
Ik wist wel dat ik de juiste camouflage gekozen had :)

[ Voor 82% gewijzigd door Stefke op 15-12-2016 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wren
Poeh, nu al bij jacques. Ik heb gok ik nog zo'n 13K te gaan en het begint me wel wat te vervelen, en dan nog terug :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wren schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:14:
Poeh, nu al bij jacques. Ik heb gok ik nog zo'n 13K te gaan en het begint me wel wat te vervelen, en dan nog terug :)
Tip: stel het spel in op windowed met een lagere resolutie, en kijk een serie naast het jumpen. De tijd vliegt dan voorbij :P Hopelijk maken ze ooit een minigame van die jumps (of veel langere jumps over grote afstanden, met een langdurige minigame).

Mocht je de SRV bij je hebben, dan kun je eventueel nog afwisselen door even rond te karren. *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
Drumatiko schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:27:
[...]

Tip: stel het spel in op windowed met een lagere resolutie, en kijk een serie naast het jumpen. De tijd vliegt dan voorbij :P Hopelijk maken ze ooit een minigame van die jumps (of veel langere jumps over grote afstanden, met een langdurige minigame).
Wel throttle op nul aan het eind van de jump countdown, anders ga je een natte bilspleet kweken ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefke
Afbeeldingslocatie: https://s24.postimg.org/wfd6nu97p/Screenshot_0013.pngupload a picture

Cinnabar Moth Nebula
Map Ref: Traikaae KT-P d6-10
A red and black Nebula resempling a moth or butterfly from certain angles.

Maar dichterbij kom ik niet. Die nebula's zijn niet zo heel interessant om in rond te vliegen, en deze is ook nog eens een detour van 1000ly, die had ik achteraf liever helemaal overgeslagen....Ik moet nog 3000 meer dan Wren en ik begin mij ook al af te vragen wanneer het moment komt dat ik mijn Anaconda de grond in boor om dan wakker te worden in de bubble ;)
Het is hard werken, dat exploren

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 15-12-2016 23:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vergeet niet, je helpt mee met het opbouwen van Colonia. Na deze reis kan je jezelf trots in de spiegel kijken en met een grijns op je gezicht zeggen dat JIJ het mogelijk hebt gemaakt. Dat JIJ onderdeel bent geweest van de start waar alles mee begon. Dat jij de toekomst hebt vorm gegeven. Dat jij...uhgg.. laatmaar. Tijd om te gaan pitten :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Exploren is echt een mindset. Het is eigenlijk hetzelfde als een lange autoreis moeten maken naar bv Spanje of Scandinavië: concentreer jezelf niet te veel op je einddoel of de eindtijd; maak veel (genoeg) tussenstops en geniet vooral van de veranderende omgeving. Dat maakt de reis een stuk interessanter en leuker om te beleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Het is goed dat jullie het erover hebben, vanaf nu weet ik dus nóg meer te doen in het spel :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
pa1fw schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:55:
Het is goed dat jullie het erover hebben, vanaf nu weet ik dus nóg meer te doen in het spel :D
Je kan altijd nog astroids gaan minen als je ook geen zin meer hebt in exploren :)

"Sir! The people! They can't help falling in love with you!" - Civ2 Luxury Advisor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

True, maar voor (bijna) alles geldt geloof ik dat je er wel de equipment voor moet hebben. Zal dus vast ook een of andere mining-tool voor zijn waar ik nog geen onderzoek naar gedaan heb. :P
Ik heb net een ander schip gekocht waar ik de FSD nog van wil upgraden, dus als ik weer wat gespaard heb ga ik me in exploration en mining spullen verdiepen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefke
Drumatiko schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:24:
Vergeet niet, je helpt mee met het opbouwen van Colonia. Na deze reis kan je jezelf trots in de spiegel kijken en met een grijns op je gezicht zeggen dat JIJ het mogelijk hebt gemaakt. Dat JIJ onderdeel bent geweest van de start waar alles mee begon. Dat jij de toekomst hebt vorm gegeven. Dat jij...uhgg.. laatmaar. Tijd om te gaan pitten :+
Das ook de reden dat ik er heen ga, er gebeurt daar iets markants waar ik wel deel van wil zijn. Maar ik draag verder weinig bij hoor. Ik had 20 fuel limpets voor eventuele hulp onderweg, maar ik heb er 15 weggegooid omdat ik toch niemand ga tegenkomen (5 voor je weet maar nooit ;) )
Verder niks. Nog even gedacht na 1000Ly om nog terug te gaan voor de CG, maar dat heb ik niet gedaan. Schip is dus leeg ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wren
stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:01:
[...]

Das ook de reden dat ik er heen ga, er gebeurt daar iets markants waar ik wel deel van wil zijn. Maar ik draag verder weinig bij hoor. Ik had 20 fuel limpets voor eventuele hulp onderweg, maar ik heb er 15 weggegooid omdat ik toch niemand ga tegenkomen (5 voor je weet maar nooit ;) )
Verder niks. Nog even gedacht na 1000Ly om nog terug te gaan voor de CG, maar dat heb ik niet gedaan. Schip is dus leeg ;)
en nog bedankt voor het melden dat mijn route afweek :)
Het is soms onoverzichtelijk om routes van 1000ly te plannen als je einddoel 5000 verder ligt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefke
haha, ja ik dacht, die gaat wel heel ver naar links...terwijl daar volgens de CCN route niks te doen zou zijn :)

Maak je niet druk ik heb nog 5 fuel limpets ;) En mocht je aangevallen worden, een dikke Anaconda (moet je wel 2000Ly wachten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:02:
haha, ja ik dacht, die gaat wel heel ver naar links...terwijl daar volgens de CCN route niks te doen zou zijn :)

Maak je niet druk ik heb nog 5 fuel limpets ;) En mocht je aangevallen worden, een dikke Anaconda (moet je wel 2000Ly wachten :+ )
Nou ja, wel allemaal onontdekte systems in ieder geval :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stefke
Ja, ik probeer ook telkens naast de gangbare route te vliegen, dan brengt het meer op financieel en qua roem

Iemand dit al gezien? Die wil ook zijn naam in de geschiedenisboeken, wanne gek
Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/jpc13jklz/Knipsel.png
Linksboven is de bubble

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 16-12-2016 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:10:
Ja, ik probeer ook telkens naast de gangbare route te vliegen, dan brengt het meer op financieel en qua roem

Iemand dit al gezien?
[afbeelding]
Linksboven is de bubble
Ja die tekst staat er al heel lang, en er staat ook ergens een hele strakke tekening van een Coriolisstation. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Weer een partij uitstekende foto's van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:10:

Iemand dit al gezien? Die wil ook zijn naam in de geschiedenisboeken, wanne gek
[afbeelding]
Linksboven is de bubble
Was is dat voor iets moois?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
http://ed-td.space/en/25/3D+Systems+Map

Ik weet niet of dit automatisch gevuld wordt, of dat de route bijv. handmatig ingegeven worden door "deelnemers"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

Ik ben onderweg ook veel foto's aan het maken, maar heb nog niets gepost. Dus bij deze een eerste post met wat plaatjes uit de begintijd van de CCC reis. Ik ben pas voorbij Flyiedgai Nebula gevlogen en ben nu bijna bij het doel van aanstaande zondag beland, Sacagawea Space Port :)

Voorbereiden op de launch - Klik voor grotere versie

Veel mede-CMDR's aan het supercruisen - Klik voor grotere versie

The journey has begun, a brown ringed gas giant - Klik voor grotere versie

Twee neutron sterren - Klik voor grotere versie

Twee neutron sterren en een klasse B zon - Klik voor grotere versie

Double bowtie :) - Klik voor grotere versie

Ijsbal met ringen - Klik voor grotere versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:01:
http://ed-td.space/en/25/3D+Systems+Map

Ik weet niet of dit automatisch gevuld wordt, of dat de route bijv. handmatig ingegeven worden door "deelnemers"
Dit wordt zo te zien automatisch gevuld via EDDN.
Dat is een soort van een message bus die updates push't naar iedereen die erop geabonneerd is.
Had ik ook nog eens draaien op een Raspberry Pi, met een database-je zodat ik oa. lokaal alle prijzen van de commodities op de stations had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja dat is duidelijk, maar hoe krijgt EDDN zijn info dan? Leest die uit de ED-database wie een ster als eerste ontdekt heeft om deze routes te plotten? Of moeten "leden" die info handmatig ergens opvoeren.

@azteke: twee neutronensterrne om elkaar heen of een foutje? Ziet er gaaf uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:23:
Ja dat is duidelijk, maar hoe krijgt EDDN zijn info dan? Leest die uit de ED-database wie een ster als eerste ontdekt heeft om deze routes te plotten? Of moeten "leden" die info handmatig ergens opvoeren.

@azteke: twee neutronensterrne om elkaar heen of een foutje? Ziet er gaaf uit.
Ik gebruik iig EDDiscovery om mijn gegevens te loggen en uploaden. Of het ook op andere manieren kan weet ik niet, maar vast wel.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-12-2016 11:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MacNetron

MacNetron

Ondertitel? Bovenavatar!

Topicstarter
Andere mogelijkheid is Elite: Dangerous Market Connector (EDMC).
Deze geeft automatisch aan EDDN de market prices door van een station wanneer ik dock.
EDDN push't dit dan weer op de publieke bus, zodat deze gegevens publiek beschikbaar zijn.

EDIT: was altijd grappig om te zien. Ik dock, upload data. Daarna op de Raspberry Pi die op EDDN zit: nieuwe prices van station x, geuploaded door cmndr MacNetron :D

[ Voor 21% gewijzigd door MacNetron op 16-12-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
SnoeiKoei schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:27:
[...]

Ik gebruik iig EDDiscovery om mijn gegevens te loggen en uploaden. Of het ook op andere manieren kan weet ik niet, maar vast wel.
Gebeurt dat automatisch via het spel? Of moet je handmatig gegevens invoeren (brrrr)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online
(overleden)
stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:43:
[...]

Gebeurt dat automatisch via het spel? Of moet je handmatig gegevens invoeren (brrrr)
https://github.com/Marginal/EDMarketConnector (Even naar de readme scrollen)

"This app downloads your Cmdr's data, system, scan and station data from the game Elite: Dangerous and, at your choice, either:

- sends the station commodity market prices, other station data and system and scan data to the Elite Dangerous Data Network (“EDDN”) from where you and others can use it via online trading, prospecting and shopping tools such as eddb, Elite Trade Net, Inara, ED-TD, Thrudd's Trading Tools, Roguey's, etc.

- saves the station commodity market prices to files on your computer that you can load into trading tools such as Trade Dangerous, Thrudd's Trading Tools, Inara, mEDI's Elite Tools, etc.
saves a record of your ship loadout to files on your computer that you can load into outfitting tools such as E:D Shipyard, Coriolis or Elite Trade Net.

- sends your ship details and flight log to Elite: Dangerous Star Map.."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
azteke schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:09:
Ik ben onderweg ook veel foto's aan het maken, maar heb nog niets gepost. Dus bij deze een eerste post met wat plaatjes uit de begintijd van de CCC reis. Ik ben pas voorbij Flyiedgai Nebula gevlogen en ben nu bijna bij het doel van aanstaande zondag beland, Sacagawea Space Port :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wauw! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik zal er vanavond eens induiken tijdens de reis naar Colonia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captain_ghost
stefijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:43:
[...]

Eenmaal geinstalleerd en ingesteld, gaat het haast automatisch. Makkelijk mee te werken.
Ik gebruik dat ook en bezoek vele stations.
Daarmee doe ik en de anderen mee plezier door juiste handelsdata en kaart verspreiden!

Pagina: 1 ... 31 ... 122 Laatste