Gearbox problemen voor Max?
Hamilton dus vandaag bezig met z'n 6e ICE & MGU-K en 8e MGU-H & TC
Weer wat speling dus voor de rest van het seizoen -:)
Theoretisch dus 55 plaatsen gridstraf..
Weer wat speling dus voor de rest van het seizoen -:)
Theoretisch dus 55 plaatsen gridstraf..
[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 27-08-2016 11:21 ]
Sensortje stuk..MailMan schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:18:
Gearbox problemen voor Max?

[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 27-08-2016 11:21 ]
Er staan inderdaad 2 bronzen tribunes. We zitten nu op een bronzen tribune net voorbij pouhon. Perfect zicht op een scherm en lekker in het zonnetje. Ik weet mn plekje voor morgen ook al
Zijn er ook bochten waar men weer meer op de tracklimits gaat letten ?
Smiling as the shit comes down...
Maakt voor een grid penalty niet uit. Dit is een verse bak, dus als ze die moeten vervangen dan krijgt Max 5 plaatsen grid penalty.
Nee, merp!
slaapzak mee en lekker blijven zitten?XNL073 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:20:
Er staan inderdaad 2 bronzen tribunes. We zitten nu op een bronzen tribune net voorbij pouhon. Perfect zicht op een scherm en lekker in het zonnetje. Ik weet mn plekje voor morgen ook al
Weet je het zeker ?MaXeRs schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:22:
Gearbox problemen voor max
Ja, RIC en PER hebben al waarschuwingen gekregen bij Eau RougeScrooLoose schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:21:
11:13
Interesting - the latest stewards' notification shows Perez having gone wide at Eau Rouge. There are sensors on the kerbs to ensure drivers don't straight-line the corner. Ricciardo has just been pinged for the same offence.
[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 27-08-2016 11:24 ]
Christian Horner na de vraag of de Red Bull coureurs vrij mogen racen als het om de overwinning gaat:
Blijkbaar vallen al die Nederlandse fans opAls we in de gelukkige situatie verkeren waarin we om de overwinning vechten en we een coureur hebben die, zoals het ernaar uitziet, zijn halve land op de tribune heeft zitten, kan ik me niet voorstellen dat hij niet voor zijn kans gaat
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Oorzaak is nog niet bekend.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hopelijk is het gewoon een sensor o.i.d.asing schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:25:
op Channel 4 sprak C Horner zelf over een defecte sensor. (wel moet de gearbox van de wagen af..)asing schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:25:
Problemen als Max eindelijk eens echt voor de overwinning kan gaan vechten nu Hamilton achteraan gaat starten. Het zal eens niet. Alsjeblieft geen pech voor Max dot weekeinde.
Er zijn sensoren aanwezig in Raidillon & Blanchimont, maar die worden niet gebruikt als zero-tolerance, zoals in Hongarije.ScrooLoose schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:21:
[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 27-08-2016 11:26 ]
Mooi! Ik zit morgen met de race op Gold 3Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:30:
Ik ben er gister op de motor naartoe geweest, circuit was echt perfect te bereiken!Had op chaos op de weg gerekend, maar dat viel gelukkig reuze mee!
De zweer op het circuit was super, ik heb bijna geen andere talen dan Nederlands gehoord! Ik zat op Gold 3, wat een super plek is dat! Jammer dat de kaarten hiervoor tijdens de race onbetaalbaar zijn! Maar dat ik wel meer op het circuit; hamburger? 15 euro!
Maar al met al een topdag gehad!
Hoe is het zicht daar? Kun je het scherm ook goed zien? Welk Block zat je? Ik zit in Block D op rij 7.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En hoe lang zijn ze daar mee bezig? Of is dit het einde van FP3 voor Max? Dat zou erg zonde zijn voor de qualifying.nachtnet schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:26:
[...]
op Channel 4 sprak C Horner zelf over een defecte sensor. (wel moet de gearbox van de wagen af..)
Ch bevestigd gearbox, maar of die gewisseld moet worden weet hij nog niet.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
EAU ROUGE lijkt dus wel strikt op track limits.11:23
More infringements at Eau Rouge - Perez and Ricciardo (twice) have been pinged by the off-track sensors.
Ik zat op de eerste rij, gelijk bij de ingang van de tribune, het zicht is daar echt geweldig! Als je het mij vraagt één van de mooiste plekken van het circuit.Rivanov schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:26:
[...]
Mooi! Ik zit morgen met de race op Gold 3
Hoe is het zicht daar? Kun je het scherm ook goed zien? Welk Block zat je? Ik zit in Block D op rij 7.
Het scherm kun je prima zien zolang de zon er niet vol op schijnt!
Owja! Vergeet niet uit te checken als je de tribune verlaat! Anders kom je er niet weer op in theorie
[ Voor 10% gewijzigd door Danielson op 27-08-2016 11:29 ]
Christian Horner gaf aan dat dat niet waarschijnlijk was. Alleen een sensor, alleen moet de gearbox van de motor af. Hij gaf aan dat het twijfelachtig was of hij in FP3 nog op de baan ging komen, maar zei ook dat het beter nu was dan tijdens Q.asing schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:27:
Ch bevestigd gearbox, maar of die gewisseld moet worden weet hij nog niet.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Oke nice
. Block D is aan de rechterzijde van de tribune (als je op het circuit staat met het gezicht naar de tribune)
Ben benieuwd. Kan niet wachten!!
Ben benieuwd. Kan niet wachten!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen filter op de camera, maar met nabewerken de belichting wat aangepast en een klein beetje sharpness. En een vignette filter, maar twijfel nog of ik hem zonder misschien mooier vindt.P.O. Box schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:39:
leuk verslagje... en supergave foto.... heb je hem nog een beetje bewerkt? Of gebruik je een polarisatie-filter of ander filter ofzo? (heb er niet zoveel verstand van)
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Waar is de traditie gebleven van wisselvallig pleurisweer op Spa 
Klei en glij was jarenlang standaard daar, een verkeerde stap en je gleed bijna naar beneden de oude bus-stop chicane in...
Die nieuwe Max fans hebben met vorig en dit jaar wel een behoorlijk vertekend beeld van Spa
Dit jaar mag Max lekker winnen in een zonnetje als we dan volgend jaar maar weer 3 totaal verschillende dagen krijgen met een moesson halverwege de race s.v.p.
Net als vroegah
Klei en glij was jarenlang standaard daar, een verkeerde stap en je gleed bijna naar beneden de oude bus-stop chicane in...
Die nieuwe Max fans hebben met vorig en dit jaar wel een behoorlijk vertekend beeld van Spa
Dit jaar mag Max lekker winnen in een zonnetje als we dan volgend jaar maar weer 3 totaal verschillende dagen krijgen met een moesson halverwege de race s.v.p.
Net als vroegah
Hoe is dit jaar het geluid van de F1, nog steeds ......?Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Ik zat op de eerste rij, gelijk bij de ingang van de tribune, het zicht is daar echt geweldig! Als je het mij vraagt één van de mooiste plekken van het circuit.
Het scherm kun je prima zien zolang de zon er niet vol op schijnt!
Owja! Vergeet niet uit te checken als je de tribune verlaat! Anders kom je er niet weer op in theorie
Het is wel zachter, maar nog steeds lawaai zat wmbArjantje72 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:31:
[...]
Hoe is dit jaar het geluid van de F1, nog steeds ......?
Er is volgens mij kans op onweer & regen morgen tijdens de race?Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:31:
Waar is de traditie gebleven van wisselvallig pleurisweer op Spa
Net zoals hier in NL, door de hitte kan het losgaan.
Volgens de weerapps is er morgen 43% regenkans om 15:00
[ Voor 12% gewijzigd door Ryur op 27-08-2016 11:33 ]
Verwijderd
Yes! dat zijn berichtenRyur schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:32:
[...]
Er is volgens mij kans op onweer & regen morgen tijdens de race?
Als ik eerlijk ben; Mwah... Er is zeker wel geluid, maar als vervolgens de V8's van de GP2 de baan opkomen dan valt de F1 in het niets...Arjantje72 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:31:
[...]
Inderdaad. GP2 klinkt teminste als echte motoren. F1 is het gewoon niet meer.Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:33:
[...]
Als ik eerlijk ben; Mwah... Er is zeker wel geluid, maar als vervolgens de V8's van de GP2 de baan opkomen dan valt de F1 in het niets...
Hoe zit het eigenlijk met gearbox wissel ik dacht dat je er een paar per jaar zonder gridpenalty kon krijgen
Klopt. Maar deze zit er pas sinds vrijdag in.Formula one schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:35:
Hoe zit het eigenlijk met gearbox wissel ik dacht dat je er een paar per jaar zonder gridpenalty kon krijgen
Het geluid is inderdaad veel minder, zodanig dat je zelfs zonder gehoor bescherming zou kunnen.
Ze zijn Max zijn gearbox uit elkaar aan het halen wegens een foutive sensor....
Ze zijn Max zijn gearbox uit elkaar aan het halen wegens een foutive sensor....
[ Voor 30% gewijzigd door jeanj op 27-08-2016 11:36 ]
Everything is better with Bluetooth
Ik was altijd voorzichtig met kritiek, omdat ik het eerst zelf wilde horen. Nu ik er hier naast zit kan ik helaas niet anders dan het er 100% mee eens zijn. Ik heb de V10 hier ook gehoord, en het is compleet niet vergelijkbaar. De V10 hoorde je op 5km afstand van het circuit, deze niet meer na de volgende bocht. De GP2 is letterlijk harder. Er is natuurlijk meer dan alleen het geluid, maar het is echt minder indrukwekkend, en dat is wel jammer.Arjantje72 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:31:
[...]
Ik zou wel hoog revvende v8's terug willen zien, wel hybride, maar niet zo ingewikkeld als nu.
Verwijderd
Heb daar ooit nog met herstweer Ferrari v12's mogen horen gillen 
En tot aan je nek in de geelbruine klei
(al is dit weer absoluut aangenamer)
Volgend jaar dikkere banden, en weer een beetje oldschool auto's, dit jaar zit er niet in maar volgend jaar staat Spa zeker weer op de lijst al is het niet het beste cirquit om te kijken, ze komen relatief weinig langs, weinig rondjes en je hoort ze vaak een paar heuvels verderop rijden maar de sfeer is er geweldig en dit jaar lijkt het mij helemaal feest!
Iedereen die daar rond gaat lopen dit weekend heel veel plezier gewenst en zwaai ff naar de camera's
En tot aan je nek in de geelbruine klei
(al is dit weer absoluut aangenamer)
Volgend jaar dikkere banden, en weer een beetje oldschool auto's, dit jaar zit er niet in maar volgend jaar staat Spa zeker weer op de lijst al is het niet het beste cirquit om te kijken, ze komen relatief weinig langs, weinig rondjes en je hoort ze vaak een paar heuvels verderop rijden maar de sfeer is er geweldig en dit jaar lijkt het mij helemaal feest!
Iedereen die daar rond gaat lopen dit weekend heel veel plezier gewenst en zwaai ff naar de camera's
VES rijdt geen P3 meer volgens Ted.
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 27-08-2016 11:41 ]
Bestaat die gare Belcar klasse nog? Belgisch toerwagen kampioenschap... ben regelmatig op Zolder en Spa geweest terwijl zij daar ook race-ten... vooral op Zolder heeft dat gewoon mijn oren gekost omdat ik zo dom was geen oorpluggen in te doen... (ben nu behoorlijk doof... dus tip aan iedereen: ook al denk je dat je het wel kunt hebben, doe toch oordoppen in !)Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:39:
Heb daar ooit nog met herstweer Ferrari v12's mogen horen gillen
Max gaat niet meer rijden, aldus C4
Voordeel is wel dat hij hiermee een setje banden spaart voor de racedag..Rivanov schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:41:
VES rijdt geen P3 meer volgens Ted.
Als ze zijn auto maar op tijd prepareren voor Q.
nachtnet schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:43:
[...]
Voordeel is wel dat hij hiermee een setje banden spaart voor de racedag..

Wie schatten jullie in top 5 van de qualificatie
Ros
Ham
Ric
Ves
Vet
Ham
Ric
Ves
Vet
Smiling as the shit comes down...
HAM
RIC
ROS
VES
VET
Er wordt gevraagd naar de Q stand. Niet de stand waarop ze starten, dus daarom heb ik HAM bovenaan staan.
RIC
ROS
VES
VET
Er wordt gevraagd naar de Q stand. Niet de stand waarop ze starten, dus daarom heb ik HAM bovenaan staan.
[ Voor 70% gewijzigd door Ryur op 27-08-2016 11:48 ]
HAM zou zeer dom zijn van HAM
[ Voor 64% gewijzigd door P.O. Box op 27-08-2016 11:49 ]
Als de problemen opgelost zijn denk ik
RIC
VES
ROS
RAI
VET
RIC
VES
ROS
RAI
VET
Wel ff psychologische oorlogvoering met ROS
En daarnaast, denk je dat HAM zich zou kunnen inhouden? Denk dat hij gewoon wilt knallen
[ Voor 18% gewijzigd door Ryur op 27-08-2016 11:49 ]
Verwijderd
Dunno, was er voor het eerst in 1994 of 1995 of zo, heb toen met video lopen filmen en als er een auto langsdenderde dan trilde de tape in de camera, zo gruwelijk hard was dat, daar werd je idd doof van.P.O. Box schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:42:
[...]
Bestaat die gare Belcar klasse nog? Belgisch toerwagen kampioenschap... ben regelmatig op Zolder en Spa geweest terwijl zij daar ook race-ten... vooral op Zolder heeft dat gewoon mijn oren gekost omdat ik zo dom was geen oorpluggen in te doen... (ben nu behoorlijk doof... dus tip aan iedereen: ook al denk je dat je het wel kunt hebben, doe toch oordoppen in !)
Max gaat niet meer rijden, aldus C4
V10 was al bizar hard maar die V12 waren echt heel ongezond, dat deed gewoon echt pijn.
HAM moet achteraan startenRyur schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Wel ff psychologische oorlogvoering met ROS
En daarnaast, denk je dat HAM zich zou kunnen inhouden? Denk dat hij gewoon wilt knallen
als hij als als eerste kwalificeert dan:
- heeft hij banden gebruikt voor Q1, Q2, Q3... zonde
- heeft hij geen vrije bandenkeuze
hij is niet geinteresseerd in een snelle tijd, maar in race-distance tijden.... zie bovenstaande argumenten.Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:50:
Wat is er toch aan de hand bij HAM? Hij heeft in P2 en P3 nog geen normale tijd gezet?
Long runDanielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:50:
Wat is er toch aan de hand bij HAM? Hij heeft in P2 en P3 nog geen normale tijd gezet?
mocht je het nog niet doorhebben.. HAM start achteraan, die rijdt alleen voor racepace.Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:50:
Hier het verschil in geluid tussen F1 en GP2. Het is wel opgenomen met de interne mic van de camera, maar het verschil is wel degelijk te horen:
YouTube: F1 Spa Francorchamps FP2 2016 08 27
YouTube: GP2 Spa Francorchamps FP1 2016 08 27
YouTube: F1 Spa Francorchamps FP2 2016 08 27
YouTube: GP2 Spa Francorchamps FP1 2016 08 27
Ham achteraan starten zal wel leuk worden. Hij zal zich toch naar voren gaan knokken. Ben benieuwd naar de race van morgen.
Always look on the bright side of life.
Verwijderd
Sja dat geluid is een consequentie van de turbo, maar geloof mij dat het geluid mooier was zonder maar zonder dollen ongezond hard, je kon de auto's het hele cirquit over volgen als je na de eerste paar passages nog wat kon horen tenminste.... stel je zit bij de bus-stop en je hoort het uiterste stuk van de baan nog duidelijk en daar zitten echt wel wat heuveltjes en bos tussen...
Nog even een algemene tips voor iedereen die morgen op een tribune zit; als je de tribune verlaat om b.v. wat te eten, moet je uitchecken!
Of is dit algemene kennis en was ik dom?
Uitchecken? Runt de NS de tribunes?Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:00:
Nog even een algemene tips voor iedereen die morgen op een tribune zit; als je de tribune verlaat om b.v. wat te eten, moet je uitchecken!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Is er bij Gold 3 wel wat te doen buiten de tribune?Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:00:
VES kan een 5 plek penalty krijgen.
Dat het geluid zachter is komt niet alleen door de turbo, maar ook veel door de lage toeren. Ze draaien max 12k rpm ipv de 18 tot 22k rpm van vroeger ivm fuel limitaties.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:57:
Sja dat geluid is een consequentie van de turbo, maar geloof mij dat het geluid mooier was zonder maar zonder dollen ongezond hard, je kon de auto's het hele cirquit over volgen als je na de eerste paar passages nog wat kon horen tenminste.... stel je zit bij de bus-stop en je hoort het uiterste stuk van de baan nog duidelijk en daar zitten echt wel wat heuveltjes en bos tussen...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wehrlein deed wel een erg goede Vettel-imitatie bij het klagen over Guiterrez, ik miste alleen de "Honestly!"
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Ben altijd wel liefhebber geweest van die hoge toeren, achja, vanmiddag maar weer eens de vtec naaimachine lekker gaan uitlaten al haalt die de 12k ook nietYakuzA schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Dat het geluid zachter is komt niet alleen door de turbo, maar ook veel door de lage toeren. Ze draaien max 12k rpm ipv de 18 tot 22k rpm van vroeger ivm fuel limitaties.
Lagere toeren is trouwens niet gelijk stiller, wel een lagere frequentie dus een "lager"geluid.
Zo'n turbo in je uitlaatsysteem dempt echter flink.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2016 12:17 ]
Ja... Hij had wel gelijk natuurlijk. Wat is die Gutierrez toch aan het doen de laatste tijdChakotay schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:09:
Wehrlein deed wel een erg goede Vettel-imitatie bij het klagen over Guiterrez, ik miste alleen de "Honestly!"

Streamable voor hen die het hebben gemist: https://streamable.com/5kp9
Nee, merp!
Guys,
Alvast een spannende kwalificatie toegewenst!
Alvast een spannende kwalificatie toegewenst!
He kerelRivanov schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:05:
VES kan een 5 plek penalty krijgen.
Waardoor? Ik vind zo 1,2,3 niks hierover?
Gearbox problemen, heeft geen tijd neergezet in FP3. Kan eventueel ook een sensor zijn, dat zijn ze nog aan het onderzoeken.LopendeVogel schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:20:
[...]
He kerel
http://www.nu.nl/formule-...derde-vrije-training.htmlLopendeVogel schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:20:
[...]
He kerel
Die gearbox gaat vervangen worden denk ik, geen risico's nemen met je semi-thuisrace. Als die gearbox nu al brak is wil je daar niet mee verder.
[ Voor 25% gewijzigd door Cubic X op 27-08-2016 12:23 ]
Hmm nja laten we hopen van niet... Hopen dat ze niet de hele versnellingsbak hoeven te vervangen vanwege 1 sensor.
Ham 55 plekken naar achter haha, kunnen ze dat niet even over 2 races verspreiden -.- Iets als 10x levenslang wat je in 1 leven mag toepassen xd
[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 27-08-2016 12:25 ]
Thuisrace of niet heeft bij Red Bull weinig waarde, het gaat ze gewoon om het maximale resultaat en de lange termijn. Als het zin heeft om hem nu te vervangen, dan doen ze dat. Al vraag ik me af of het mogelijk is er een oudere in te schroeven zonder straf?Cubic X schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:22:
Die gearbox gaat vervangen worden denk ik, geen risico's nemen met je semi-thuisrace. Als die gearbox nu al brak is wil je daar niet mee verder.
Na wat ik hier las is die bak van VES net 1 dag oud, denk dat ze als het sensor is gewoon dat vervangen, niet hele bak.
Horner zei bij Skysport ook iets over de sensor dus laten we hopen dat dat de oorzaak ook is.devil-strike schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:32:
Na wat ik hier las is die bak van VES net 1 dag oud, denk dat ze als het sensor is gewoon dat vervangen, niet hele bak.

Genoeg eettentjes en op 200m lopen vind je alle mergendise tenten!Rivanov schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Is er bij Gold 3 wel wat te doen buiten de tribune?
Wat me trouwens ook opviel hoeveel Senna mergendise er nog is, twee complete kramen met alleen maar Senna artikelen!
Je zou het bijna denken! We wisten dit dus ook niet, een vriend van mij kwam dus na de eerste plaspause de tribune niet meer op. Totdat hij een "bekende" steward tegenkwam, daar had hij s'ochtends mee lopen ouwehoeren; hij had een Rossi petje op, toen de steward door op wees, kijk mijn vriend hem heel vragend aan: "Isn't Rossi driving today?"
Dat was blijven hangen en zodoende mocht hij toch weer naar binnen!
5 plaatsen Gridstraf voor GUT en 3 penalty points.. Bron @adamcooperf1
Hij liep ook goed te slapen! Maar je ziet de wagens natuurlijk ook pas op het laatste moment aankomen daar...
Krijg je geen bandje dan? Altijd je kaartje op zak hebben dus?Danielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:44:
[...]
Je zou het bijna denken! We wisten dit dus ook niet, een vriend van mij kwam dus na de eerste plaspause de tribune niet meer op. Totdat hij een "bekende" steward tegenkwam, daar had hij s'ochtends mee lopen ouwehoeren; hij had een Rossi petje op, toen de steward door op wees, kijk mijn vriend hem heel vragend aan: "Isn't Rossi driving today?"
Dat was blijven hangen en zodoende mocht hij toch weer naar binnen!
En daar heb je je pitwall en de radio voorDanielson schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:47:
Hij liep ook goed te slapen! Maar je ziet de wagens natuurlijk ook pas op het laatste moment aankomen daar...
Yup!Rivanov schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:58:
[...]
Krijg je geen bandje dan? Altijd je kaartje op zak hebben dus?
Goed weekend voor de grid-berekenaars.nachtnet schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:46:
5 plaatsen Gridstraf voor GUT en 3 penalty points.. Bron @adamcooperf1
Wel terecht overigens; zeker omdat hij er een gewoontje van heeft gemaakt. Nog niets over Magnussen?
Thanks voor de info.
Idd wtfPauseBreak schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:14:
[...]
Ja... Hij had wel gelijk natuurlijk. Wat is die Gutierrez toch aan het doen de laatste tijd
Streamable voor hen die het hebben gemist: https://streamable.com/5kp9

Moest wel ff lachen om Wehrlein z'n reactie
Fijne gast vind ik die Doornbos. Kundig en weet het goed te vertellen. Sport 1 zou hem met Mol mee moeten meesturen en dan Lammers in de studio zetten. Plooij mag dan iets anders gaan doen.
Dat betekent, stam + t .
Is er al wat meer bekend over Verstappen? Moet er nou iets vervangen worden waardoor hij 5 plaatsen straf krijgt?
Nope.
In de jaren 80 reden ze ook met V6 turbo's. En toen kwam er echt veel meer herrie uit.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:13:
[...]
Ben altijd wel liefhebber geweest van die hoge toeren, achja, vanmiddag maar weer eens de vtec naaimachine lekker gaan uitlaten al haalt die de 12k ook niet![]()
Lagere toeren is trouwens niet gelijk stiller, wel een lagere frequentie dus een "lager"geluid.
Zo'n turbo in je uitlaatsysteem dempt echter flink.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1