Aan alle extra diensten verdient Dela veel en veel meer. De verzekering dekt de basis. Aangezien overal een goede marge op zit, is het lucratieve business.Rukapul schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:19:
De vraag is op zich wel interessant, maar typisch een die je je vooraf moet stellen.
Dela is een verzekeraar en verzekeraars lopen bepaalde risico's waaronder risicogebeurtenissen, beleggingsrisico's, liquiditeiten herfinanciering risico's, etc.
Op zich lijkt er nog niets plaats te vinden buiten het voorspelbare. Dit zou bijvoorbeeld anders zijn wanneer er ineens heel veel jonge mensen zouden overlijden.
En dan vergeet ik te benoemen dat ze dubbel verdienen in deze tijd door de restrictie van 30 personen. Elke begrafenis nu krijgt nog een herdenkingsdienst later. Met alle kosten en opsmuk, families gaan er dan niet op besparen.
Nee, ik maak me zorgen om veel dingen. Maar Dela is wel de allerlaatste in de rij. Als Dela omvalt, dan ga ik er vanuit dat wij allemaal al aan de verkeerde kant van het gras liggen.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !