Phusebox schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:02:
Lekker dit, en ik doe er vrolijk aan mee, drama over een smartphone waar iedereen al een maand op wacht en nu zo snel mogelijk in huis wil hebben. Voorpret is altijd het leukste, zodra de telefoon binnen is, is de lol er na een dag weer vanaf.

ik denk niet dat het zozeer "zo snel mogelijk" is maar meer "zekerheid" als ik iets besteld heb dan wil ik wel weten wanneer ik het kan verwachten, wil best wachten op een datum... al is het een maand verder als ik hem dan ook krijg 
heb hem namelijk besteld toch? dan zou ik ook graag weten wanneer ik iets kan verwachten en niet moet afvragen wanneer ik het nu ooit ga krijgen, ik geloof best dat samsung elke webshop op de hoogte gebracht heeft wanneer ze een levering krijgen of kunnen verwachten, als ze deze informatie nu ook aan de klant geven zou top zijn,en het niet een raadsel laten zijn
elke keer voel ik me als een zeur als ik weer moet vragen een paar dagen later bij de helpdesk of ze nu hopelijk wel concrete informatie hebben, en ik weet dat hun hier niks aan kunnen doen, het is gewoon miscommunicatie, wat tegelijk zorgt voor een klantonvriendelijke ervaring, vooral wanneer je links en rechts mensen hoort die al toezegging van een afspraak hebben en hem krijgen.
natuurlijk kan ik niet oordelen over hoe een bedrijf zijn systeem werkt ( ik werk er niet) maar ik geloof best dat de winkel zijn uiterst best doet hebben geen schuld hieraan dus !

[
                        Voor 45% gewijzigd door
                                                     vooviro                                                 op 07-10-2016 17:03
                                            ]