Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Denk dat Samsung zijn eigen ruiten ingooien als de prijs te snel keldert. Wanneer over 3 maanden blijkt dat het allemaal overdreven was komt die verkoop vanzelf wel weer.

Wat ie waard is over 2 jaar, zoals met alle Android telefoons: max 100 euro.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:40:
Denk dat Samsung zijn eigen ruiten ingooien als de prijs te snel keldert. Wanneer over 3 maanden blijkt dat het allemaal overdreven was komt die verkoop vanzelf wel weer.

Wat ie waard is over 2 jaar, zoals met alle Android telefoons: max 100 euro.
Hoe kom je aan deze wijsheid, max €100?

Bij CoolBlue:

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/kASU6y.png

Er hier komt nog €20 bij als je wederom een Samsung koopt! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henklbr schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Hoe kom je aan deze wijsheid, max €100?

Bij CoolBlue:

[afbeelding]

Er hier komt nog €20 bij als je wederom een Samsung koopt! ;)
Dat wist ik niet. Ik doe mijn één jaar oude toestellen al weg voor 200 euro.

Maar dit is vast 200 euro indien zonder krasjes of wat dan ook? Anders had ik mijn note 4 beter kunnen inruilen nadat ie terug was van reparatie.

Ik heb op coolblue nog nooit gezien dat je daar toestellen kon inruilen ook. Kende wel van die andere sites maar wat ik daar van heb gehoord is ze bieden je bijvoorbeeld 200 euro maar als ze hem dan binnen hebben is het "ja maar, ja maar" hIer heb je 80 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Dat wist ik niet. Ik doe mijn één jaar oude toestellen al weg voor 200 euro.

Maar dit is vast 200 euro indien zonder krasjes of wat dan ook? Anders had ik mijn note 4 beter kunnen inruilen nadat ie terug was van reparatie.

Ik heb op coolblue nog nooit gezien dat je daar toestellen kon inruilen ook. Kende wel van die andere sites maar wat ik daar van heb gehoord is ze bieden je bijvoorbeeld 200 euro maar als ze hem dan binnen hebben is het "ja maar, ja maar" hIer heb je 80 euro.
Het toestel moet er idd wel goed uit zien: niet zo'n "werkend toestel" zoals in die Vodafone-reclame! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 17:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Titel: Amerikaanse provider stopt definitief met verkopen Galaxy Note 7

Eerste alinea: De grote Amerikaanse telecomprovider AT&T overweegt om helemaal te stoppen met het verkopen van de Samsung Galaxy Note 7.

Dit is waarom ik de media zo haat. Er is nog helemaal niets zeker, toch is de schade op deze manier al gedaan, alleen al door een titel te gebruiken die helemaal niet klopt.

Er gaat ook al een bericht rond dat het geen nieuwe Note 7 zou zijn geweest die in het vliegtuig vlam heeft gevat, waarom staat dat bericht dan nog niet op nieuwssites en alleen maar negatieve berichten waarbij ook net zo weinig van bekend is of het wel waar is? Ik snap het niet helemaal meer.

Maar wat ik ook niet snap is waarom dat onderzoek naar die Note 7 zo lang duurt. Hoe langer ze er mee wachten om de uitslag daarvan bekend te maken, hoe meer van dit soort onzin berichten door nieuwssites de wereld in worden gebracht. Ik snap best dat shops op deze manier ook niet echt weten wat ze nu met de Note 7 moeten doen, versturen naar de klanten of toch nog maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Toch weer grappig hoe ze zichzelf tegenspreken...

Titel
"'Amerikaanse provider stopt definitief met verkopen Galaxy Note 7' "

Sub titel in text
"De grote Amerikaanse telecomprovider AT&T overweegt om helemaal te stoppen met het verkopen van de Samsung Galaxy Note 7"

Grappig hoe ze eerst claimen dat de provider definitief ermee stopt en dan binnen het artikel zeggen dat ze er nog over nadenken

Wat een click bate titel

Ah! Firehuntah was me net iets voor!

[ Voor 3% gewijzigd door vooviro op 08-10-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:00
Firehuntah schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:44:

Er gaat ook al een bericht rond dat het geen nieuwe Note 7 zou zijn geweest die in het vliegtuig vlam heeft gevat, waarom staat dat bericht dan nog niet op nieuwssites en alleen maar negatieve berichten waarbij ook net zo weinig van bekend is of het wel waar is? Ik snap het niet helemaal meer.
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Op XDA, maar zoals gezegd is dit dus ook nog niet zeker. Het bericht zal toch echt vanuit Samsung zelf moeten komen voordat er iets zeker is. Dat via via geloof ik nooit zo helemaal.

http://forum.xda-develope...post69029902#post69029902

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:57
Zo dat staat beter! Even klagen maar dan heb je ook wat. :*)

http://www.nu.nl/mobiel/4...erkoop-galaxy-note-7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop Visstick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:24
Firehuntah schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Titel: Amerikaanse provider stopt definitief met verkopen Galaxy Note 7

Eerste alinea: De grote Amerikaanse telecomprovider AT&T overweegt om helemaal te stoppen met het verkopen van de Samsung Galaxy Note 7.
Ze hebben de titel ondertussen aangepast:
http://www.nu.nl/mobiel/4...erkoop-galaxy-note-7.html

Maar deze alinea vind ik wel lekker geschreven; toestel = telefoon en gelijk daarna toestel = vliegtuig |:( :
Afgelopen week was er ook een vervangend toestel dat in een vliegtuig begon te roken. Daardoor moest het toestel geëvacueerd worden.
edit:

Wouter_96 was me net voor

[ Voor 3% gewijzigd door Joop Visstick op 08-10-2016 16:18 . Reden: Quote exit tag stond verkeerd ]

Problems don't exist, only challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
nou klopt het wel dubbel.
de passagiers moesten uit het (vliegtuig) toestel geëvacueerd worden omdat de opbouwende hete gassen uit het (telefoon) toestel geëvacueerd moesten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Alle gekheid op een stokje het lijkt wel een soap serie. Ik ben toch wel benieuwd hoeveel mensen nu echt zeker weten dat ze hun note7 gaan ontvangen maandag aanstaande??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden angstige uren maandag ochtend:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vodafone klanten hoeven sowieso niks te verwachten maandag. Hoop alleen niet dat ze zich daar gekke ideeën in hun hoofd halen en het dan weer uitstellen. Mensen die hem maandag krijgen daar moet hij toch al verstuurd zijn of niet? Of verstuurt CoolBlue op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Coolblue en Bol.com kunnen inderdaad beide pas op zondag versturen om de toestellen toch al op maandag bij de klanten te krijgen. Hebben een speciale regeling met PostNL.

Maarja of dit ook echt doorgaat is nog de vraag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:57:
Vodafone klanten hoeven sowieso niks te verwachten maandag. Hoop alleen niet dat ze zich daar gekke ideeën in hun hoofd halen en het dan weer uitstellen. Mensen die hem maandag krijgen daar moet hij toch al verstuurd zijn of niet? Of verstuurt CoolBlue op zondag?
Dit is wat ik bedoel, diegene die maandag een telefoon kunnen verwachten, zouden het nu toch al moeten weten daar het weekend is??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
pappaleone schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:06:
[...]

Dit is wat ik bedoel, diegene die maandag een telefoon kunnen verwachten, zouden het nu toch al moeten weten daar het weekend is??
Ze versturen natuurlijk ook op zondag hè. Meestal niet op zaterdag. Maar ik heb er ook een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die iets van mobiel.nl hebben vernomen of er iets alsnog geannuleerd gaat worden? Hopelijk niet op de dag zelf van levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:45:
Zijn er nog mensen die iets van mobiel.nl hebben vernomen of er iets alsnog geannuleerd gaat worden? Hopelijk niet op de dag zelf van levering
Ik heb ook mobiel.nl niks gehoord alleen tijdje terug gehoord via email dat hij 10/10.Gisteren heb ik ze gebeld: Kreeg te horen dat toestellen wel al binnen zijn bij mobiel.nl, maar ze mochten niet uitgeleverd worden tot dat ze maandag iets horen van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken_82688
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 15:17
Ik heb vandaag met kpn gebeld maar daar weten ze niets van uitleveren op 10 oktober van de pre-orders. Ze zeiden dat ik maandag nog maar eens moet bellen. Want ze mochten de toestellen niet uitleveren van samsung ivm met die brande nieuwe note 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok pfff maandag weer afwachten nou ik race er wel heen in de ochtenduren dank voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ken_82688 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:03:
Ik heb vandaag met kpn gebeld maar daar weten ze niets van uitleveren op 10 oktober van de pre-orders. Ze zeiden dat ik maandag nog maar eens moet bellen. Want ze mochten de toestellen niet uitleveren van samsung ivm met die brande nieuwe note 7.
Ok dat is dus al de derde leverancier die dit zegt. Lijkt langzaam maar zeker waarheid te worden. Ga maar eens kijken wat ik van accesoires nog terug kan sturen, maar ja is al 2 maanden oud natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Ik heb nog goede hoop! Afspraak staat dus goede kans dat hij maandag netjes afgeleverd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Het is een apart verhaal ja, Van coolblue heb ik te horen gekregen dat hij maandagochtend afgeleverd zou worden, dus ik wacht het wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken_82688
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 15:17
Nutral kan je ons laten weten zodra je de note 7 ontvangen heb van coolblue?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Sure, hij word op werk afgeleverd, maar ik gooi wel een bericht tussendoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Er zijn uitgelekte beelden van de aflever procedures die opgesteld zijn door Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 21:44
Indien maandag bezorgt zou je zondag(avond) toch al een mailtje moeten ontvangen van PostNL ? Ik ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
een beetje goed nieuws over de Galaxy Note7 mag aan de vooravond van de eventuele levering niet ontbreken:

http://mashable.com/2016/..._medium=feed#UKHWFY4baiqh

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Paar dagen geleden was er ook nieuws over eentje die eerder al in Zuid Korea vlam zou hebben gevat, heeft volgens mij nog niemand gepost hier. Dit was ook een nieuwe veilige Note 7. Echter bleek na tests dat de klant dit zelf heeft veroorzaakt, mogelijk om geld te kunnen innen van Samsung.

http://www.phonearena.com...n-3rd-party-tests_id86136

Het zou me niets verbazen als bij de 2 meldingen die er nu zijn in de VS en Taiwan er ook iets meer achter zit. Vooral nadat ik het hele interview heb gezien van die Brian Green in de VS. Zou normaal iemand zo reageren nadat zijn telefoon ervoor heeft gezorgd dat het hele vliegtuig geëvacueerd werd? En meteen ook op het vliegveld al een iPhone 7 kopen, dat is nog het vreemdste van alles. Hij weet ook echt alles precies in detail te omschrijven. Weet niet of iemand anders het volledige interview al heeft gezien, zie filmpje op deze pagina:

http://www.wave3.com/stor...-fire-on-southwest-flight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Ja ik had al eerder geschreven dat het me niet zou verbazen dat een aantal Apple gekken hier achter zit. Het zijn wel heel veel toevallig heden achter elkaar. En aangezien Apple en Samsung al zo lang in de clinch liggen met elkaar. Het zal mij niet verbazen als er meer achter zit. Eigenlijk wel te gek dat er zoveel rond gaat om een smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Gsmwijzer. Ze hebben daadwerkelijk op voorraad de Note 7 maar worden pas morgen opgestuurd mits Samsung het toelaat. Oftewel ik heb de mijne op zijn vroegst dinsdag. Ik begin er echt van te balen......1 toestel in de fik en meteen stopzetten......kan toch niet!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:45:
Net gebeld met Gsmwijzer. Ze hebben daadwerkelijk op voorraad de Note 7 maar worden pas morgen opgestuurd mits Samsung het toelaat. Oftewel ik heb de mijne op zijn vroegst dinsdag. Ik begin er echt van te balen......1 toestel in de fik en meteen stopzetten......kan toch niet!!!
Volgens mij was het altijd de bedoeling dat er vanaf 10 oktober geleverd wordt. Dat sommige webshop ook al op 10 oktober leveren is mazzel voor die mensen.

Samsung heeft vandaag nog tegenover nu.nl gezegd dat de geplande levering (vooralsnog) gewoon doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:45:
Aan de andere kant kan Samsung het zich echt niet veroorloven dat ze toch uitleveren, terwijl achteraf blijkt dat er iets mis is met de nieuwe Note7 en ze dat hadden kunnen voorkomen. Zeker als daar in potentie letsel bij komt kijken.

Maar idd, ik baal ook van al dat uitstel. :X

Edit: en wat @Phusebox zegt idd: versturen vanaf 10 okt was altijd de planning. Er waren volgens mij winkels die zelfs aangaven zelf pas op de 10e de telefoons binnen te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door MinasM op 09-10-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
Ik krijg de Note 7's vanuit de groothandel en die leveren inderdaad pas op de 10e, volgensmij alleen winkels die direct vanuit Samsung geleverd krijgen die ook op de 10e kunnen leveren aan consumenten.
Maar voor mij is het nogsteeds niet duidelijk hoeveel ik er uberhaupt ga krijgen.... dus ik kan mijn klanten niet eens op de hoogte stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Maar je krijgt er morgen dus wel gewoon geleverd van de groothandel (ook al is het maar een klein aantal) en hebt nog niets gehoord of ze wel of niet naar de klanten verstuurd mogen worden? Want dit is nu een beetje onduidelijk bij de shops. De ene zegt dat ze niet mogen versturen, de andere zegt dat ze wel gewoon leveren. Geen enkele klant weet nu volgens mij helemaal zeker of er morgen of overmorgen een Note 7 geleverd zal worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
Coolblue bevestigt me zojuist dat mijn Note7 morgenvroeg zoals afgesproken wordt geleverd zoals het er nu uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Firehuntah schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:44:
Maar je krijgt er morgen dus wel gewoon geleverd van de groothandel (ook al is het maar een klein aantal) en hebt nog niets gehoord of ze wel of niet naar de klanten verstuurd mogen worden? Want dit is nu een beetje onduidelijk bij de shops. De ene zegt dat ze niet mogen versturen, de andere zegt dat ze wel gewoon leveren. Geen enkele klant weet nu volgens mij helemaal zeker of er morgen of overmorgen een Note 7 geleverd zal worden.
Ik denk dat het heel duidelijk is, ik heb mobiel.nl gebeld daar zeggen ze dat de toestellen bij hun zijn. Maar uitlevering gebeurt pas als Samsung daar toestemming voor geeft. En dat kan maandag of later zijn, en in het ergste geval niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanning stijgt ik rij morgen over 24 uur naar mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:16
ben benieuwd wanneer de rest hem kan bestellen icm abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
pappaleone schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:17:
[...]

Ik denk dat het heel duidelijk is, ik heb mobiel.nl gebeld daar zeggen ze dat de toestellen bij hun zijn. Maar uitlevering gebeurt pas als Samsung daar toestemming voor geeft. En dat kan maandag of later zijn, en in het ergste geval niet. :O
Ja maar niet iedereen heeft zijn Note 7 bij mobiel.nl gekocht. ;) Dus nee het is niet echt duidelijk voor de meeste klanten. Coolblue levert dus schijnbaar wel gewoon, mobiel.nl en een paar andere shops schijnbaar niet. Maar wie zegt dat dit vandaag niet weer veranderd en ze toch allemaal niet gaan leveren totdat meer bekend is vanuit Samsung. Bol.com kan me bijvoorbeeld niet vertellen wanneer ik hem nou daadwerkelijk krijg en of ik hem eigenlijk wel krijg. Zal morgen wel allemaal duidelijk worden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav mij. Mail van mobiel.nl dat 10.10 geleverd kan worden blijf ik voor alsnog van uitgaan tenzij ik morgenochtend nog een mail krijg van uitstel. Ik ga ook niet van te vorem bellen ik zie wel wat ze doen ter plaatse. Kan idd zijn dan samsung nl nog bevestiging moet geven voor het stoppen met leveren. Zolang samsung nu niks zegt gaat het leveren als het goed is gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik vrees dat morgen niemand zijn Note 7 gaat ontvangen, ook niet van coolblue.Anders zou het vandaag email's regen voor iedereen die morgen de koerier aan de deur krijgt. Tot op heden is het angstig stil.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gss709s
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik heb donderdag de email als bevestiging gekregen. Op mijn bestelaccount bekeken en bevestig dat ik de mijne morgen ochtend krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
pappaleone schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:12:
Ik vrees dat morgen niemand zijn Note 7 gaat ontvangen, ook niet van coolblue.Anders zou het vandaag email's regen voor iedereen die morgen de koerier aan de deur krijgt. Tot op heden is het angstig stil.....................
mijn ervaring bij webwinkels is dat de emails pas verzonden worden als er in het wekend besteld is en maandag bezorgt word pas in de nacht van zondag op maandag rond middennacht tot ongeveer 3 uur... dus wat je zegt hoeft niet dit telt tevens ook voor de email van de courier...

ikzelf had een tijd terug precies de zelfde ervaring dat ze de emails na middennacht pas versturen tegelijk met wanneer de postnl bon aangemaakt word in het systeem voor verzending, ook die van de courier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
-snip-

sorry dubbelpost.

[ Voor 94% gewijzigd door vooviro op 09-10-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Dennisjehz schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

mijn ervaring bij webwinkels is dat de emails pas verzonden worden als er in het wekend besteld is en maandag bezorgt word pas in de nacht van zondag op maandag rond middennacht tot ongeveer 3 uur... dus wat je zegt hoeft niet dit telt tevens ook voor de email van de courier...

ikzelf had een tijd terug precies de zelfde ervaring dat ze de emails na middennacht pas versturen tegelijk met wanneer de postnl bon aangemaakt word in het systeem voor verzending, ook die van de courier.
Yes laten we het maar hopen ben heel benieuwd, wat jij zegt kan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Ondertussen een nieuw bericht hier op Tweakers zelf:

nieuws: Drie nieuwe meldingen van omgeruilde Note 7-telefoons die ontploffen ...
Update, 13:09: Samsung Nederland laat weten op de hoogte te zijn van de situatie en zegt de incidenten nog te onderzoeken om de precieze oorzaken vast te stellen. Tot op heden zou het bedrijf nog geen verband hebben gevonden tussen de explosies en de accu's. Vooralsnog zijn de leveringsplannen in de Benelux dus niet gewijzigd. Met ingang van maandag 10 oktober gaat Samsung de voorbestellingen voor de Galaxy Note 7 vervullen.
Volgens Samsung zou het dus gewoon door gaan vanaf morgen. Toch vraag ik me af wat de shops gaan doen. We zullen het zien morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
Firehuntah schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:23:
Ondertussen een nieuw bericht hier op Tweakers zelf:

nieuws: Drie nieuwe meldingen van omgeruilde Note 7-telefoons die ontploffen ...

[...]

Volgens Samsung zou het dus gewoon door gaan vanaf morgen. Toch vraag ik me af wat de shops gaan doen. We zullen het zien morgen. :)
van the phone house al te horen gekregen dat ze afwachten en weer uitstellen, 10 oktober zit er niet in dus /sadface

[ Voor 13% gewijzigd door vooviro op 09-10-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Dennisjehz schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

van the phone house al te horen gekregen dat ze afwachten en weer uitstellen, 10 oktober zit er niet in dus /sadface
Misschien maar beter.
Dit valt niet meer te negeren voor ons als wachters. Het toestel is klaar en over. Dit komt niet meer goed. Welke vliegmaatschappij laat mij nu nog instappen? Wat gebeurt er met de 2e handsmarkt? Toestel komt niet meer uit in NL.
Stel dat ik hem nog krijg deze week blijft hij in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
RiCk schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Misschien maar beter.
Dit valt niet meer te negeren voor ons als wachters. Het toestel is klaar en over. Dit komt niet meer goed. Welke vliegmaatschappij laat mij nu nog instappen? Wat gebeurt er met de 2e handsmarkt? Toestel komt niet meer uit in NL.
dat is gelijk wel heel extreem denken.... er is nog geen enkele vliegtuigmaatschapij naar mijn weten die je niet laten instappen ze willen alleen dat je hem niet oplaad en aanzet.

uitkomen in nederland doet hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
RiCk schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Misschien maar beter.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, ik ga hem anuleren zoals het er nu uitziet. Binnen paar maanden komt de S8 alweer uit. Ik vlieg redelijk veel, en heb ook geen zin om elke keer mijn eigen te verantwoorden voor een mobiele telefoon. Ik heb hier net mijn Galaxy clear cover binnen, die gaat morgen terug. Dit toestel is nu zo beschadigd dat komt nooit meer goed jammer. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Dat er nog steeds mensen zijn die er een willen hebben...
Alleen het opladen al, laat je dit doen op je nacht kastje tijdens het slapen met je (eventuele partner) naast je en de kinderen in bed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooviro
pawarana schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:22:
Alleen het opladen al, laat je dit doen op je nacht kastje tijdens het slapen met je (eventuele partner) naast je en de kinderen in bed?
ik snap jou punt heel goed, maar de artikelen over dat een exchange model vlam gevat heeft zijn nog niet bevestigd, dus het is een beetje voorbarig om daar nu al over te beslissen vind je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop Visstick
  • Laatst online: 09-09 10:24
pawarana schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:22:
Ik snap je bezorgheid, en ja wil mijne nog steeds ontvangen.

Daarnaast, laden schijnt nu neit het probleem te zijn, de eerste uitgaven vlogen in brand bij laden, deze (3 van de 4 zeker, 4e lag op het nachtkastje, maar staat niets bij over laden) ontbranden spontaan (in broekzakken e.d.)

Problems don't exist, only challenges

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
Nog 1 nachtje slapen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Net weer even contact gehad met Bol.com, deze medewerker wist er niet eens iets vanaf. Ook niet van de pre-order release morgen. Schiet je dus ook niks mee op. Hoop toch echt dat ik straks een bericht krijg dat die verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
arene schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:56:
Coolblue bevestigt me zojuist dat mijn Note7 morgenvroeg zoals afgesproken wordt geleverd zoals het er nu uitziet.
Bij net ook bevestigd door Coolblue *O* .

Ben benieuwd naar het toestel, kan ik eindelijk mijn eigen mening vormen over warm worden, verminderde batterijduur etc. etc...

Had in het accessoires topic al wel gevraagd hoe nu met externe laders om te springen, heb normaliter wel 3 kabeltjes (werk, auto), en minstens 1 extra lader, maar daar ben ik nu toch wel erg huiverig voor... moet ik nu alles van Samsung gaan kopen om 'spontaeous combustion' te voorkomen?

Just a thought... reacties zie ik wel (of niet) in het Samsung Galaxy Note 7 Accessoires Topic (om knipjes alvast voor te zijn ;) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ambry schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:37:
[...]
Bij net ook bevestigd door Coolblue *O* .

Ben benieuwd naar het toestel, kan ik eindelijk mijn eigen mening vormen over warm worden, verminderde batterijduur etc. etc...
...
Ik ben stinkend benieuwd naar je bevindingen!
Komende dagen wordt het overuren draaien naar alle reacties lezen om de topic 'Ervaringen en Discussies' bij te houden, denk ik. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast van harte moge velen volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
AT&T in Amerika is nu officieel gestopt met het verkopen en omwisselen van de Note 7. De rest van de providers daar zullen nu ook wel gaan volgen..

http://www.sammobile.com/...les-of-the-galaxy-note-7/

Dit ziet er niet goed uit, ondertussen zijn er ook weer meer meldingen geweest van omgeruilde Note 7's die vlam hebben gevat. Wat wel apart is is dat ze dit allemaal aan The Verge melden (in Amerika tenminste), zij hebben altijd het eerste nieuws bericht. Weet niet of dit gewoon toeval is of dat er toch meer achter zit. Het lijkt er echter wel op dat voorlopig alleen Snapdragon Note 7's vlam hebben gevat en nog geen Exynos of ik moet iets gemist hebben. Mogelijk is de Exynos versie die ook hier in Nederland misschien nog verkocht zal worden dus wel veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
alweer een bericht uit de VS, nu van Sammobile maar The Verge en BGR kunnen er ook wat van, waar er in de kop staat: It’s official: AT&T is discontinuing sales of the Galaxy Note 7. Maar in het artikel staat: “Based on recent reports, we’re no longer exchanging new Note 7s at this time, pending further investigation of these reported incidents,” said an AT&T spokesperson. “We still encourage customers with a recalled Note 7 to visit an AT&T location to exchange that device for another Samsung smartphone or other smartphone of their choice.”
Ik snap dat niet zo goed dat men zulke conclusies trekt die vervolgens in het zelfde artikel weer compleet anders staan. Er staat "AT THIS TIME" dus niks definitief. Bijzonder ergerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
http://fortune.com/2016/09/24/verge-editor-apple-payroll/

Het is algemeen bekend waar de voorkeur van The Verge ligt, maar zolang Samsung niet duidelijk communiceert wordt het met de minuut lastiger voor ze om de Note 7 een levensvatbaar product te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
als die mensen hun kapotte telefoon niet aan Samsung willen geven dan valt er weinig te communiceren. En laten we wel zijn; er zijn minstens een miljoen toestellen in omloop waar niets mee aan de hand is. Ik schreef het hier al eerder:

Originally, there was 92 incidents and 2.5 millions recalled phone so 0.0037% (and less than 0.1% affected).
And now we are at 4 potential affected on more than 300 000 replaced so 0.001%. I don’t know how people really believe that Samsung is selling known defective products just for the sake of it.

[ Voor 69% gewijzigd door marcellux op 09-10-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Laatst online: 10:35
Mensen die hun note terug willen sturen, graag een berichtje naar mij. Ik wil hem wel overkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:30:
http://fortune.com/2016/09/24/verge-editor-apple-payroll/

Het is algemeen bekend waar de voorkeur van The Verge ligt, maar zolang Samsung niet duidelijk communiceert wordt het met de minuut lastiger voor ze om de Note 7 een levensvatbaar product te houden.
Grapjas, en dit dan :z http://www.theverge.com/2...sung-galaxy-note-7-review
Ze noemen het best Big Phone, dus hou eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Weer eentje, weer gepost door The Verge.

http://www.theverge.com/2...ment-fire-fifth-statement

Ik weet het niet hoor, het begint toch echt een beetje op te vallen dat alleen The Verge met deze berichten naar buiten komt, 5 stuks al. Er zijn zoveel nieuws sites in Amerika, waarom stapt iedereen naar The Verge met de info dat hun Note 7 vlam heeft gevat en niet een andere willekeurige nieuws site?

[ Voor 6% gewijzigd door Firehuntah op 09-10-2016 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
Ook deze zin onder bijna elk bericht van The Verge .... -.-

The Samsung Galaxy Note 7 is a fundamentally defective product and it should be pulled from the market without delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
savieratya schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:43:
Ook deze zin onder bijna elk bericht van The Verge .... -.-

The Samsung Galaxy Note 7 is a fundamentally defective product and it should be pulled from the market without delay.
... ja ik vind die zin ook onzin, niks is er nog bevestigd, dat je als nieuws site zo'n erge bias kunt hebben over producten, en dan gaat het nog niet eens over samsung specifiek, ze oordelen over een product waar nog niks van bevestigd is dat de nieuwe "exchange" modellen ook "faulty" zijn.

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
bij at&t nog gewoon te koop hoor. kijk zelf in de winkel.
https://www.att.com/shop/...tched=true&sku=sku8040455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Dus Cool Blue is nu de enige die morgen gaat bezorgen make my day. We gaan het zien over een aantal uurtjes. Ps 02;48 website Coolblue offline?? Misschien een onplofte Note 7 Who nows?? :9

[ Voor 27% gewijzigd door pappaleone op 10-10-2016 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Ik heb geannuleerd. Werd wakker met een lading berichten over een vermeende productiestop en T Mobile in Amerika die niet langer willen verkopen. Het is (voor mij) over. Time to move on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wederom onbevestigd maar toch:

Samsung legt productie Note 7 tijdelijk stil.
https://www.google.nl/url...g2=qIq6fzJiZlQhv4KYhvwONQ

Al is dat ook uit te leggen als er is nu genoeg voorraad tijd om weer andere tekorten aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
RiCk schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 06:35:
Ik heb geannuleerd. Werd wakker met een lading berichten over een vermeende productiestop en T Mobile in Amerika die niet langer willen verkopen. Het is (voor mij) over. Time to move on.
Productie stop? Welk bericht zei dat dan, dat vraag ik me dan wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Laatst online: 14-09 08:51
Vaag geen mailtje ontvangen van Coolblue.
Maar op de site is mijn bestelstatus nu, Je word gebeld voor een afleverafspraak ipv wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen :)
pappaleone schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 02:45:
Dus Cool Blue is nu de enige die morgen gaat bezorgen make my day. We gaan het zien over een aantal uurtjes. Ps 02;48 website Coolblue offline?? Misschien een onplofte Note 7 Who nows?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 06:50:
Wederom onbevestigd maar toch:

Samsung legt productie Note 7 tijdelijk stil.
https://www.google.nl/url...g2=qIq6fzJiZlQhv4KYhvwONQ

Al is dat ook uit te leggen als er is nu genoeg voorraad tijd om weer andere tekorten aan te vullen.
Net op het nieuws Nos. Voorlopig geen note 7 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Het staat inmiddels ook op de FP.
Mijn annulering is semi-rationeel en semi-emotioneel. Ik heb hem op 16-8 gereserveerd bij Bol.com. Het was (en is), voor mij, het mooiste toestel wat volledig zou voldoen aan mijn gewenste specificaties. Echter ik zou 849 euro moeten betalen voor iets wat niet meer 849 waard is. Nu is het al hypothetisch geworden dat het toestel ooit echt op de markt komt. Dat zal nooit meer voor die 849 zijn. En zoals eerder gezegd ook door mij de tweedehandsmarkt: wie zoekt er nou op een artikel met een 'opblaasgevaar'.

Ik heb op de allereerste berichten alleen maar optimistisch gereageerd en gedacht 'het komt wel goed'. Maar het valt voor mij (voor ons!!!) niet meer te negeren. Tijd om uit het sprookje van de Note 7 te ontwaken.

Anyways ik baal flink. Bijna 2 maanden gewacht en nu ga ik alsnog niets anders doen dan wachten op hopelijk een Note 7 toestel wat niet de Samsung Note 7 meer zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
pappaleone schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:33:
[...]

Net op het nieuws Nos. Voorlopig geen note 7 meer.
Kijk, dat klopt dus niet. De productie ligt tijdelijk stil, niet er is voorlopig geen Note 7 te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:44:
[...]

Kijk, dat klopt dus niet. De productie ligt tijdelijk stil, niet er is voorlopig geen Note 7 te krijgen.
Blijven dromen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Productie valt stil.....maar de preorders worden gewoon geleverd. Dus ik blij. Ik wil hem wel.....hoeveel zijn er in vlam opgegaan......8 a 10 stuks in een miljoen geleverd....schade valt mee....dat is geen 1 procent dus. Ik kan ermee leven met dat procentje en de 2 jaar garantie!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Vodafone zojuist: "De geplande levering gaat gewoon door".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Enige is dat Vodafone van "we starten 10 oktober met leveren" heeft gewijzigd naar "we starten in week 41 met leveren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Je zal je telefoon maar thuis hebben liggen of aan de oplader. En het ging gaat in vlam op.... Ben je mooi klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Nog even voor de laatste keer nagevraagd. Just to be sure. Maar Coolblue gaat ze in ieder geval uitleveren vandaag. :)

Nu nog even snel vrijvragen en dan vanmiddag in spanning wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Aggressor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:58:
Je zal je telefoon maar thuis hebben liggen of aan de oplader. En het ging gaat in vlam op.... Ben je mooi klaar mee
Ik koop wel een vuurvaste bak waar ik hem in leg tijdens opladen ;)

*oeps, dit hoort uiteraard in het Ervaringen topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striderown
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-04 09:47
Wouter_96 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:01:
Nog even voor de laatste keer nagevraagd. Just to be sure. Maar Coolblue gaat ze in ieder geval uitleveren vandaag. :)

Nu nog even snel vrijvragen en dan vanmiddag in spanning wachten.
Jeeej :D
Ik had ook al weer een mailtje heen gestuurd, maar nog geen antwoord.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Verkeerd topic

[ Voor 96% gewijzigd door Aggressor op 10-10-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striderown
Lijkt er toch op dat Coolblue misschien niet gaat leveren.
Ik heb namelijk net antwoord ontvangen:
Bedankt voor uw e-mail. Helaas is het toestel nog niet verzonden. Momenteel heb ik hier ook geen verdere informatie over. Later vandaag zal er echter meer duidelijkheid moeten komen en zullen we u meer informatie geven per e-mail. Mijn excuses voor de onduidelijkheid hierin.
Zal wel niks meer worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Raar.. ik kreeg om 9 uur dit bericht. Al heb ik wel een abonnement waardoor hij per koerier wordt afgeleverd.
[08:39, 10-10-2016] Ik wil het nog even voor de zekerheid bevestigd hebben. Klopt het dat mijn order ******** vandaag wordt afgeleverd met de afleverafspraak. :)
[08:57, 10-10-2016] Coolblue: Hoi Wouter, dat klopt inderdaad! Veel plezier ermee gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 18:53
Ik heb gisteravond en tot nu geen verzendbevestiging of track and trace link gekregen zoals normaal. Ik zou bij de lichting van de 10e zitten en heb geen mail gekregen dat het woensdag zou worden... Ik heb de vraag bij ze open staan, benieuwd of ik dezelfde reactie krijg als Striderown hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
waarschijnlijk wacht nu iedereen op een reactie van Samsung Nederland. In ieder geval wel een 128Gb kaartje overgehouden aan al dit gedoe :+

[ Voor 33% gewijzigd door marcellux op 10-10-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Laatst online: 10:35
Het zou raar zijn als een nieuwe batch beter zou zijn dan een oude. De oude kan ontploffen en de nieuwe niet?
Gaat elke luchtvaartmaatschappij vragen welke batch je note is geweest? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 18:53
Coolblue gaat sowieso niet uitleveren vandaag:
Bedankt voor je bestelling! Zoals je misschien al hebt gemerkt is het nogal een bijzondere situatie wat betreft de Note 7. Helaas is kan ik daarom geen exacte datum geven waarop jouw Note 7 wordt geleverd. Je kunt er wel vanuit gaan dat dat niet vandaag zal zijn. Je kunt vandaag meer informatie verwachten omtrent de levering van de Note 7. Ik begrijp wel dat het heel vervelend is, en wil daarom ook mijn excuses aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Wie had er voor de ochtend een afleverafspraak staan met Coolblue?

Keep us posted! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht op antwoord van mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striderown
Laatste bericht wat ik had over de afleverstatus was dit:
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling zal op 10-10-2016 tussen 12.30 en 18.00 uur worden afgeleverd per koerier.
Dit bericht kreeg ik zaterdag 08-10-2016

PS: Ik heb ook een Note 7 met abbo besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld naar Gsmwijzer. Ze wachten op bericht van Samsung vandaag of ze mogen leveren. Zal vanmiddag weer eens bellen. Wil mijn toestel morgen......ben het zat van het wachten.....
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.