Acties:
  • 0 Henk 'm!
bramv82 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Heb je hier een bron voor?
Ja, Samsung. Maar niet openbaar nog.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:17
Joop557 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:20:
Helemaal nog niets gehoord van de webshop van Samsung. Zou 10 Oktober verzonden worden, maar nog niet eens een berichtje dat het niet meer komt. Zouden ze ons,, alle preorders via hun webshop, helemaal vergeten zijn? Gewoon schande zoals ze hun communicatie verzorgen.
Denk dat de meesten wel doorhebben dat ie niet komt. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06 10:46
Vind het een beetje raar dat alle toestellen terug gestuurd moeten worden...
Klopt het niet dat in de US (waar de meeste knallen vandaan zijn gekomen) de qualcom chipset wordt gebruikt en in bijvoorbeeld europa de Exynos chipset?
Dan kan het probleem toch zijn ontstaan door de chipset? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:13
k---evi-n schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:18:
Klopt het niet dat in de US (waar de meeste knallen vandaan zijn gekomen) de qualcom chipset wordt gebruikt en in bijvoorbeeld europa de Exynos chipset?
Hele situatie is raar...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salt_Detector
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2016
Kopietje van mijn reactie uit het andere Note 7 topic: Salt_Detector in "[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie"

*knip*. Crossposten is niet toegestaan.

[ Voor 72% gewijzigd door rens-br op 12-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:17
Heb je vooruit betaald? Anders heb je buiten wachttijd en frustratie weinig met T-Mobile te maken gehad?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
k---evi-n schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:18:
In Zuid-Korea waren ook "gevallen" van "ontplofte" Note 7's, en daar hebben ze de "Exynos"-chipset ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Joop557 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:20:
Helemaal nog niets gehoord van de webshop van Samsung. Zou 10 Oktober verzonden worden, maar nog niet eens een berichtje dat het niet meer komt. Zouden ze ons,, alle preorders via hun webshop, helemaal vergeten zijn? Gewoon schande zoals ze hun communicatie verzorgen.
Een beetje beter je huiswerk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
pappaleone schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Een beetje beter je huiswerk doen
Heeft niets met huiswerk te maken. Ik heb een toestel gekocht en betaald. Tweemaal beloofd dat die verzonden zou worden
Bij de 1e keer wel een mailtje dat het niet doorging maar nu niets. En via het nieuws is niet officieel van Samsung. Waarom en wat er met mijn order gaat gebeuren wil ik wel weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb heel netjes antwoord gekregen op mijn vragen bij Samsung, misschien kunt u eens proberen zelf even contact op te nemen. Waarschijnlijk hebben ze het nogal druk op het moment.
Joop557 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Heeft niets met huiswerk te maken. Ik heb een toestel gekocht en betaald. Tweemaal beloofd dat die verzonden zou worden
Bij de 1e keer wel een mailtje dat het niet doorging maar nu niets. En via het nieuws is niet officieel van Samsung. Waarom en wat er met mijn order gaat gebeuren wil ik wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Vodafone kan ik nog steeds niet mijn bestelling annuleren wegens een fout in hun systeem, ondertussen kan ik dus ook niet overstappen naar een andere provider omdat mijn nummer gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niet alleen Samsung Webshop, ook pre-order van de Phone House is nog niet officieel bevestigd dat dit niet door gaat en er een compensatie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:12
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Ja, Samsung. Maar niet openbaar nog.
Denk je dat de prijs van de toestellen niet iets omhoog gaat?
het is wel lang wachten nog..... nog 2,5 week dan :(

nu krijg je een gratis kaartje van 40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Ook bij Bol.com nog steeds niet duidelijk wat er nu precies gaat gebeuren met hun pre-orders. Erg slecht dit, mag toch wel iets meer communicatie verwachten als je al 2 maanden een bestelling hebt staan en het product nu niet meer leverbaar is. Maar helemaal niks, geen enkel bericht gehad nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Denk je dat de prijs van de toestellen niet iets omhoog gaat?
het is wel lang wachten nog..... nog 2,5 week dan :(

nu krijg je een gratis kaartje van 40 euro
De prijs gaat inderdaad misschien omhoog doordat Samsung nu extra wil cashen op de mensen die noodgedwongen naar een S7 Edge gaan. Anderzijds zou je denken; wie wil nu nog een Samsung telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627863

Ik heb de knoop doorgehakt. Vandaag een S7 edge bestelt. Note 7 geanuleerd. Krijg mijn geld terug + 50 euro voor het lange wachten + sd kaart van 128gb. Daarna doe ik de samsung promotie en dan krijg ik mijn tweede 128gb kaartje en zal dan de S7 edge gebruiken tot dat de huawei mate 9 uitkomt. Verkoop ik hem en koop ik de huawei. "Niks mis mee met de operatie Note 7" wel jammer maar ik krijg mijn profijt erwel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou weer met Vodafone gesproken. Ik krijg geen 128 GB SD kaartje, geen korting op een ander toestel en daar mag ik het mee doen.

Dus die steken daar even een paar honderd sd kaartjes in hun zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:28:
Nou weer met Vodafone gesproken. Ik krijg geen 128 GB SD kaartje, geen korting op een ander toestel en daar mag ik het mee doen.

Dus die steken daar even een paar honderd sd kaartjes in hun zak.
Snap niet dat je nog belt haha ga gewoon naar een andere provider..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rohit schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Snap niet dat je nog belt haha ga gewoon naar een andere provider..
Dat wil ik wel maar ik wil ook dat sd kaartje waar ik recht op heb en bovendien kan mijn order nog steeds niet geannuleerd worden.

Edit: haha Vodafone is echt te triest. Ze beweren nu dat ze nog niet weten of de telefoons nog geleverd gaan worden. Werd teruggebeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Dat wil ik wel maar ik wil ook dat sd kaartje waar ik recht op heb en bovendien kan mijn order nog steeds niet geannuleerd worden.

Edit: haha Vodafone is echt te triest. Ze beweren nu dat ze nog niet weten of de telefoons nog geleverd gaan worden. Werd teruggebeld.
"Recht op heb" ?
Als jij kan aantonen dat jij een gratis sd kaart via Vodafone, van Samsung krijgt, ondanks dat de order geannuleerd is, dan heb je wat om mee te "slaan" bij Vodafone.
Kan je dat niet, dan heb je dikke pech, en de volgende keer heb jij weer geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:44:
[...]

"Recht op heb" ?
Als jij kan aantonen dat jij een gratis sd kaart via Vodafone, van Samsung krijgt, ondanks dat de order geannuleerd is, dan heb je wat om mee te "slaan" bij Vodafone.
Kan je dat niet, dan heb je dikke pech, en de volgende keer heb jij weer geluk...
http://www.samsung.com/nl/note7exchange/

Als Samsung zegt dat iedere consument die besteld heeft daar recht op heeft, en ik weer gewoon dat de SD kaartjes bij Vodafone liggen, is het aan Vodafone om die op te sturen.

Maar goed ze zijn mij toch al kwijt als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Als Samsung zegt dat iedere consument die besteld heeft daar recht op heeft, en ik weer gewoon dat de SD kaartjes bij Vodafone liggen, is het aan Vodafone om die op te sturen.

Er staat: Alle consumenten die een pre-order hebben geplaatst, ontvangen een 128GB micro SD-kaartje.

Bij wie? Samsung zelf?, ik denk dat je bij Vodafone weinig kans hebt, en dat zei hun "verlies" ook willen compenseren, en wat recht is, is tegenwoordig bij een hoop retailers dus "krom" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:01:
[...]

Er staat: Alle consumenten die een pre-order hebben geplaatst, ontvangen een 128GB micro SD-kaartje.

Bij wie? Samsung zelf?, ik denk dat je bij Vodafone weinig kans hebt, en dat zei hun "verlies" ook willen compenseren, en wat recht is, is tegenwoordig bij een hoop retailers dus "krom" :X
"Alle consumenten die een pre-order hebben geplaatst". Dat is dus "alle" niet waar of hoe, maar gewoon alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Joop557 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Had je hier toch al kunnen lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 820749

Duurt weer een week voordat ik een edge 7 kan nemen nummer is idd geblokkeerd door bestelling van note 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Stop nou toch eens een keer met je gezever, dan wil je de note 7 dan weer niet. Dan is Vodafone weer de kwade geest. Ga aub een andere telefoon kopen en schei uit met je gemekker hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Hij heeft wel een punt, ook Vodafone zou gewoon die 128GB geheugenkaart moeten leveren. Maakt niet uit waar je de Note 7 hebt besteld, iedereen die hem heeft besteld zou die geheugenkaart moeten krijgen volgens Samsung. Coolblue, Bol.com en andere shops en providers leveren die geheugenkaart ook gewoon. Na 2 maanden wachten zou dit zeker wel netjes zijn dat de shops en providers dit gewoon doen, zij krijgen ze toch vanuit Samsung dus maken hier zelf geen kosten mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Firehuntah op 12-10-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Firehuntah schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:05:
Hij heeft wel een punt, ook Vodafone zou gewoon die 128GB geheugenkaart moeten leveren. Maakt niet uit waar je de Note 7 hebt besteld, iedereen die hem heeft besteld zou die geheugenkaart moeten krijgen volgens Samsung. Coolblue, Bol.com en andere shops en providers leveren die geheugenkaart ook gewoon. Na 2 maanden wachten zou dit zeker wel netjes zijn dat de shops en providers dit gewoon doen, zij krijgen ze toch vanuit Samsung dus maken hier zelf geen kosten mee.
Dan bel gewoon met Vodafone en loop niet de hele dag te zemelen over Vodafone, het wordt een beetje vervelend. Elke minuut van de dag het zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

Dan bel gewoon met Vodafone en loop niet de hele dag te zemelen over Vodafone, het wordt een beetje vervelend. Elke minuut van de dag het zelfde verhaal.
Heb ik gedaan maar Vodafone weigert elke medewerking.

Het gaat om de levertijd etc van de Note 7 en dit is daar direct aan gerelateerd. Heb Samsung inmiddels gevraagd wat zij ervan vinden dat Vodafone weigert die SD kaartjes uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik ben van plan gewoon bij Vodafone te gaan verlengen, maar dan via CoolBlue. Ik werd van hun gebeld en ik kan gewoon met sim-only verder gaan, met mijn huidige Note 3 uiteraard.

Ik verleng met 1 jaar (35 euro/maand, onbeperkt bellen en SMSen, 12 Gig data).

Komt er een toestel, dan kunnen ze op dat moment de abonnement 'breken' en opnieuw beginnen met toestel. 8)

Op die manier ben je de gezeik met Vodafone kwijt en ga je verder met een betrouwbare bemiddelaar verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ga vanmiddag twee S7 Edge toestellen halen bij coolblue, ik heb een leuke deal gekregen en ik krijg de twee geheugen kaarten nog opgestuurd vandaag. Succes iedereen met de verdere afhandeling, en wie weet tot volgend jaar voor de Note 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:34
Ben gisteren ook gebeld met een deal van Coolblue .
Vond het wel interessant klinken 2 jaar Tmobile met verlenging 6gb en 120min en dan betaal ik 22pm en voor het toestel S7 (edge) 377 eur .

Wat vinden jullie?
S8 of Note8 kan ik volgend jaar weer halen aangezien ik dan mijn andere abbo mag verlengen ;)
bvw103 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:38:
Ik ga vanmiddag twee S7 Edge toestellen halen bij coolblue, ik heb een leuke deal gekregen en ik krijg de twee geheugen kaarten nog opgestuurd vandaag. Succes iedereen met de verdere afhandeling, en wie weet tot volgend jaar voor de Note 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456303

Bij deze nog een korte update :)
Vanden Borre België doet hetzelfde als coolblue.
Ik krijg dus nog steeds het geheugenkaartje en 50 euro korting op de S7 en S7edge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:34
Bol.com:
We vinden het heel vervelend om je te moeten teleurstellen en willen je daar graag een tegemoetkoming voor aanbieden. Voor het uitstellen van de oorspronkelijke releasedatum heb je vorige week daarom een '128GB micro SD-kaart' van ons ontvangen.

We bieden je daarnaast graag een bol.com cadeaubon aan ter waarde van € 75,00. Deze kun je gebruiken om de vergelijkbare 'Samsung Galaxy S7' of de 'Samsung Galaxy S7 Edge' met korting te kopen op de website van bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Heb ook dezelfde mail van Bol.com gekregen. 75 euro cadeaubon, best leuk. :) Kan je dus overal aan besteden, niet alleen een S7 (Edge). Is wel maar geldig tot 30 oktober dus kan het helaas niet in november pas gebruiken in combinatie met die 100 euro cashback actie die eraan gaat komen. Maar je krijgt natuurlijk wel nog een 128GB geheugenkaartje erbij dus zit je in totaal toch boven die 100 euro. Best goede actie dus.

Moeilijke beslissing nu, de S7 edge halen en die voorlopig gebruiken of toch voorlopig mijn Note Edge blijven gebruiken. Wou eigenlijk met de Note 7 ook eens Gear VR gaan proberen aangezien dit met de Note Edge niet mogelijk is dus dan is de S7 zeker een goed alternatief. Zodra dan de S8 of Note 8 uit komt kan ik weer verder kijken wat ik dan doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:34
Firehuntah schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:17:
Heb ook dezelfde mail van Bol.com gekregen. 75 euro cadeaubon, best leuk. :) Kan je dus overal aan besteden, niet alleen een S7 (Edge). Is wel maar geldig tot 30 oktober dus kan het helaas niet in november pas gebruiken in combinatie met die 100 euro cashback actie die eraan gaat komen. Maar je krijgt natuurlijk wel nog een 128GB geheugenkaartje erbij dus zit je in totaal toch boven die 100 euro. Best goede actie dus.
Heb de bon toegevoegd en dan is-tie geldig tot 1-7-2017.
Kan hem alleen niet gebruiken, zelfs niet voor een S7 Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
Net even geprobeerd, kan hem inderdaad ook nog niet gebruiken.
De ingevulde cadeauboncode is toegevoegd. Deze cadeauboncode kan echter (nog) niet worden gecombineerd met de huidige artikelen in het winkelwagentje. De cadeauboncode is daarom niet (langer) toegepast op de bestelling.
Kan zijn dat ze dit nog moeten aanpassen ofzo, dat het straks toch alleen voor de S7 en S7 Edge te gebruiken is.

Edit:
Net even gechat met Bol.com, ze krijgen het niet opgelost en is doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Dus even afwachten nog, misschien kunnen we de cadeaubon dan straks gebruiken. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Firehuntah op 13-10-2016 12:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
In Thailand krijgen klanten met preorder note 7 287 dollar korting op s7 of s7edge en ook nog een level active earphone gratis erbij. Dat is pas een goede deal. http://www.sammobile.com/...alaxy-note-7-in-thailand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Joop557 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:32:
In Thailand krijgen klanten met preorder note 7 287 dollar korting op s7 of s7edge en ook nog een level active earphone gratis erbij. Dat is pas een goede deal. http://www.sammobile.com/...alaxy-note-7-in-thailand/
Tja had hier ook niks anders verwacht.. eerst niks erbij doen, daarna een 128GB kaartje die ook al bij de s7 krijgt en nu dit weer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
rohit schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:34:
[...]

Tja had hier ook niks anders verwacht.. eerst niks erbij doen, daarna een 128GB kaartje die ook al bij de s7 krijgt en nu dit weer...
Ja ik weet hoe Samsung met zijn klanten in Azië, dus ook in Thailand om gaat (ik heb er zelfs gewoond), dit is dus top voor de "gedupeerde" klanten.
Samsung Nederland is nog te beroerd om tijd (dus geld) in een fatsoenlijke berichtgeving om op hun website te zetten, het draait bij Samsung Nederland alleen om de knikkers en niet om klanten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
pawarana schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Ja ik weet hoe Samsung met zijn klanten in Azië, dus ook in Thailand om gaat (ik heb er zelfs gewoond), dit is dus top voor de "gedupeerde" klanten.
Samsung Nederland is nog te beroerd om tijd (dus geld) in een fatsoenlijke berichtgeving om op hun website te zetten, het draait bij Samsung Nederland alleen om de knikkers en niet om klanten....
klopt sinds gister wel een update op hun site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
De geruchten (zie frontpage) zijn er nu al dat Samsung de Note serie gaat beëindigen, maar dat denk ik niet.
Ze zouden er wel goed aan doen, om de accu weer vervangbaar te maken, al is het maar voor het vertrouwen van de consument weer te winnen.

Anyway, hoe ze hem ook gaan noemen, ik hoop echt dat ze een bigscreen gsm met stylus blijven uitbrengen, want ik koop hem zeer zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
metallicattim schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:31:
De geruchten (zie frontpage) zijn er nu al dat Samsung de Note serie gaat beëindigen, maar dat denk ik niet.
Ze zouden er wel goed aan doen, om de accu weer vervangbaar te maken, al is het maar voor het vertrouwen van de consument weer te winnen.

Anyway, hoe ze hem ook gaan noemen, ik hoop echt dat ze een bigscreen gsm met stylus blijven uitbrengen, want ik koop hem zeer zeker!
Ik denk eerder dat ze de Galaxy lijn gaan promoten, de Note serie heeft al zoveel reputatie schade opgelopen dat dit nooit meer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Maar zoals iemand anders al opmerkte in de reactie, de Note naam heeft nu meer naamsbekendheid dan ooit te voren!
Mensen snappen ook wel dat dit een eenmalig iets is. De iPhone heeft ook genoeg gevallen gehad die in brand vlogen, hoor je ook niks meer van.

Maar tijd zal het leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:24
pappaleone schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:58:
[...]

Ik denk eerder dat ze de Galaxy lijn gaan promoten, de Note serie heeft al zoveel reputatie schade opgelopen dat dit nooit meer goed komt.
Lijkt me wel een goed idee om hem dan de Pro versie te noemen. Dus dan wordt het bijv. De Galaxy S8 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
arene schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:04:
[...]

Lijkt me wel een goed idee om hem dan de Pro versie te noemen. Dus dan wordt het bijv. De Galaxy S8 Pro.
Ja geen verkeerde naam, ben alleen benieuwd of Samsung deze telefoon de S8 nu eerder uit gaat /of kan brengen? Zou mooi zijn rond de feestdagen dan kunnen ze nog een hoop goedmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt zwaar de p in dat iedereen overal extra korting plus de sd kaart krijg en ik gewoon met lege handen sta.

Dan dus en weg bij Vodafone en samsung. Jammer maar als ik zo behandeld wordt als trouwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 820749

Gewoon door blijven zeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik ben er klaar mee. Als de Note serie dan ook nog eens ten einde is heb ik toch niks meer te zoeken bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:28:
[...]

Ach ik ben er klaar mee. Als de Note serie dan ook nog eens ten einde is heb ik toch niks meer te zoeken bij Samsung.
😊😊😊😊😊😊

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:51
Phusebox schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:28:
[...]

Het is niet meer dan duidelijk dat samsung nooit een nieuwe telefoon kan releasen onder de naam ''note''. Samsung komt natuurlijk wel met een telefoon met een stylus volgend jaar. Maar dan onder een andere naam.
Phusebox schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:11:
Echt zwaar de p in dat iedereen overal extra korting plus de sd kaart krijg en ik gewoon met lege handen sta.

Dan dus en weg bij Vodafone en samsung. Jammer maar als ik zo behandeld wordt als trouwe klant.
Wat een kleuter reactie. Er zitten op het moment zo veel mensen zonder Note 7 en zonder SD kaartje. En trouw of niet, je bent voor samsung gewoon een nummertje net als de rest. Ze gaan echt niet kijken van oeh diegene heeft zoveel euro aan samsung hardware laten we hem een extra SD'tje geven t.w.v. 40€.
Je had het idee om een telefoon te kopen van bijna 850€ en gaat klagen over een SD kaartje van 40€? Kom op hey.. alsof je zelf nog geen SD kaartje hebt. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Inmiddels heeft Vodafone toegezegd de SD kaartjes te gaan leveren aan alle pre-order klanten (binnen nu en 14 werkdagen) en is mijn bestelling geannuleerd. Tijd om op te zeggen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:48:
Inmiddels heeft Vodafone toegezegd de SD kaartjes te gaan leveren aan alle pre-order klanten (binnen nu en 14 werkdagen) en is mijn bestelling geannuleerd. Tijd om op te zeggen dus.
Wie heeft jou bestelling geannuleerd?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:26:
[...]

Wie heeft jou bestelling geannuleerd?
Blijkbaar heeft Vodafone dat zelf gedaan. Ik zag opeens dat ie geannuleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udend
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik ben zojuist in de winkel geweest en kreeg hierbij het volgende te horen:
Zoals eerder op het (Vodafone) forum vermeld krijgt men een 128 Gb kaartje thuisgestuurd.
Verder krijgt men een Samsung voucher van €50,-, indien men afziet van het gratis 128 Gb geheugenkaartje, welke je momenteel krijgt bij een S7 / S7 Edge.

Ik zie het voordeel niet echt;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Krijg dit mailtje net van cool blue.
Wel zo netjes van Samsung.

Vorige week kreeg u van ons het bericht dat we de Samsung Galaxy Note 7 niet kunnen verkopen. Dat was natuurlijk heel vervelend. Maar we zijn blij dat u ondertussen een nieuwe telefoon heeft gevonden: de Samsung Galaxy S7 Edge. We hopen dat het toestel u goed bevalt.

Compensatie
Inmiddels hebt u het beloofde 128 GB microSD-geheugenkaartje ontvangen. Maar goed nieuws: Samsung heeft besloten om u extra tegemoet te komen. Wanneer u een Galaxy S7 of S7 Edge besteld hebt, kunt u via Samsung nog € 50,- ter compensatie krijgen. Onderaan deze e-mail vindt u een unieke code. Vul deze in op de Galaxy Note 7 informatiepagina van Samsung en u krijgt het bedrag op uw rekening gestort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diquan2001 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:06:
Krijg dit mailtje net van cool blue.
Wel zo netjes van Samsung.

Vorige week kreeg u van ons het bericht dat we de Samsung Galaxy Note 7 niet kunnen verkopen. Dat was natuurlijk heel vervelend. Maar we zijn blij dat u ondertussen een nieuwe telefoon heeft gevonden: de Samsung Galaxy S7 Edge. We hopen dat het toestel u goed bevalt.

Compensatie
Inmiddels hebt u het beloofde 128 GB microSD-geheugenkaartje ontvangen. Maar goed nieuws: Samsung heeft besloten om u extra tegemoet te komen. Wanneer u een Galaxy S7 of S7 Edge besteld hebt, kunt u via Samsung nog € 50,- ter compensatie krijgen. Onderaan deze e-mail vindt u een unieke code. Vul deze in op de Galaxy Note 7 informatiepagina van Samsung en u krijgt het bedrag op uw rekening gestort. :)
Dus bij Coolblue heb je uiteindelijk 100 euro korting gekregen, twee 128GB SD-kaartjes en gewoon alles netjes en snel geregeld.

Bij Vodafone krijg je met moeite een SD kaartje en vragen ze meer dan de losse verkoopprijs voor de S7 Edge wanneer je met een abonnement besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 19-10-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Nou ik heb de S7 edge besteld maar nog niet binnen gekregen.
Er ging wat fout met het leveren dus als het goed is word hij maandag geleverd samen met de 2e geheugenkaart.
Eerste geheugenkaart was inderdaad al met de post bezorgd vorige week.

Dus totaal een gratis S7 edge 2x geheugenkaart en nog eens 50eur terug op mijn rekening.
En dat bij een T-Mobile verlenging van 2 jaar met 6Gb en 120minuten voor 39 euries per maand.

Ik ben voor nu wel blij ;)
Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Dus bij Coolblue heb je uiteindelijk 100 euro korting gekregen, twee 128GB SD-kaartjes en gewoon alles netjes en snel geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Bij Vodafone krijg je met moeite een SD kaartje en vragen ze meer dan de losse verkoopprijs voor de S7 Edge wanneer je met een abonnement besteld.
Je hoeft niet bij Vodafone te bestellen hé ;)
Uiteindelijk is het ook vervelend voor de leveranciers, die zitten hier ook niet op te wachten
Ieder bedrijf heeft zijn eigen voorwaarden, etc. Bij Coolblue in dit geval dus blijkbaar wat interessanter.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
janvanduschoten schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Je hoeft niet bij Vodafone te bestellen hé ;)
Uiteindelijk is het ook vervelend voor de leveranciers, die zitten hier ook niet op te wachten
Ieder bedrijf heeft zijn eigen voorwaarden, etc. Bij Coolblue in dit geval dus blijkbaar wat interessanter.
Ja maar dan krijg je ook helemaal niks meer ter compensatie als je ergens anders besteld. Was Samsung slim geweest hadden ze bij die 128 GB SD kaart een voucher gedaan voor bestelling via hun website.

Voor mij hebben beide partijen wel weer laten zien dat het met service dieptriest gesteld is.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 19-10-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Ja maar dan krijg je ook helemaal niks meer ter compensatie als je ergens anders besteld. Was Samsung slim geweest hadden ze bij die 128 GB SD kaart een voucher gedaan voor bestelling via hun website.

Voor mij hebben beide partijen wel weer laten zien dat het met service dieptriest gesteld is.
Want ze kunnen helaas geen product leveren en bieden je compensatie? Je krijgt gratis wat ter compensatie van iets waar ze niets aan kunnen doen en je bent daar niet tevreden mee?
Misschien is de huidige consument wel erg snel ontevreden.

Welke schade heb je precies opgelopen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
janvanduschoten schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:06:
[...]

Want ze kunnen helaas geen product leveren en bieden je compensatie? Je krijgt gratis wat ter compensatie van iets waar ze niets aan kunnen doen en je bent daar niet tevreden mee?
Misschien is de huidige consument wel erg snel ontevreden.

Welke schade heb je precies opgelopen dan?
Ja ze hebben mij teleurgesteld door een foutief product uit te brengen en terug te roepen maar meer nog is mijn vertrouwen gedaald.

Verder heb ik nog niets gekregen dus I'll believe it when I see it.

Schade: bestelde accessoires die niet meer te gebruiken zijn. Geen vervangend toestel nu hebben om mijn Note 4 op te kunnen sturen voor garantie zonder dat ik zonder toestel kom te zitten. Ik had mijn S4 al weggedaan in afwachting van de Note 7. Ja dit heb ik allemaal zelf gedaan maar goed wanneer in de geschiedenis is dit ooit eerder gebeurt?

En waar ze niets aan kunnen doen? Sorry? Ze hebben gewoon gehaast en niet goed getest. Dus zeker konden ze er zelf wel wat aan doen.

Als ze klanten hadden willen houden hadden ze iedere pre order gewoon korting moeten bieden op een S7 Edge. Nu nog de hoofdprijs betalen voor een meer dan 6 maanden oud toestel is echt dom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:18:
[...]

Ja ze hebben mij teleurgesteld door een foutief product uit te brengen en terug te roepen maar meer nog is mijn vertrouwen gedaald.

Verder heb ik nog niets gekregen dus I'll believe it when I see it.

Schade: bestelde accessoires die niet meer te gebruiken zijn. Geen vervangend toestel nu hebben om mijn Note 4 op te kunnen sturen voor garantie zonder dat ik zonder toestel kom te zitten. Ik had mijn S4 al weggedaan in afwachting van de Note 7. Ja dit heb ik allemaal zelf gedaan maar goed wanneer in de geschiedenis is dit ooit eerder gebeurt?

En waar ze niets aan kunnen doen? Sorry? Ze hebben gewoon gehaast en niet goed getest. Dus zeker konden ze er zelf wel wat aan doen.

Als ze klanten hadden willen houden hadden ze iedere pre order gewoon korting moeten bieden op een S7 Edge. Nu nog de hoofdprijs betalen voor een meer dan 6 maanden oud toestel is echt dom.
Je betaald al lang niet meer "de hoofdprijs" voor een S7Edge: zelfs bij Coolblue zijn de toestellen goedkoper geworden! ;)

En vwb de accessoires: als je deze in NL besteld hebt, kun je ze gewoon retourneren.

En het "testen": dit kan ieder merk gebeuren (gelukkig maar dat het niet zo veel gebeurd); jammer dat het nu jouw toestel betreft, die je graag had willen hebben...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:54:
[...]

Je betaald al lang niet meer "de hoofdprijs" voor een S7Edge: zelfs bij Coolblue zijn de toestellen goedkoper geworden! ;)

En vwb de accessoires: als je deze in NL besteld hebt, kun je ze gewoon retourneren.

En het "testen": dit kan ieder merk gebeuren (gelukkig maar dat het niet zo veel gebeurd); jammer dat het nu jouw toestel betreft, die je graag had willen hebben...
Tja 650 euro bij een 1 jarig abo voor een S7 Edge waar ik de Note 7 voor 750 zou kopen vind ik de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

echt waar? ik had hem bij coolblue en daar betaalde ik 630 euro voor de note 7, uiteindelijk de s7 edge gekregen voor 400€

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutral schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:16:
echt waar? ik had hem bij coolblue en daar betaalde ik 630 euro voor de note 7, uiteindelijk de s7 edge gekregen voor 400€
Tja ik krijg sowieso bij CoolBlue geen "pre order ellende" korting. Voor 400 euro heb je een net toestel voor een nette prijs. Dat is ook wat ik er maximaal voor zou betalen bij een 1 jarig abonnement zonder extra toestel bundel.

Vodafone flest de boel gewoon. Ik heb inmiddels door Samsung erop te wijzen voor elkaar gekregen dat iedereen nog zijn sd kaartje moet krijgen dat Vodafone op dat gebied eindelijk actie heeft ondernomen. Nu blijkt na verder contact met Samsung dat Vodafone klanten ook had moeten inlichten over extra korting op een S7 of S7 edge. Dat hebben ze ook niet gedaan.

Vodafone zal die extra bonus wel zelf opstrijken ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
henklbr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:54:
[...]
Dat ben ik wel met je eens...,
MAAR hoe dit bedrijf met de veiligheid van zijn klanten omgaat (terwijl ze zeggen "Omdat veiligheid van consumenten onze hoogste prioriteit heeft" 8)7 ) vind ik ZWAAR TELEURSTELLEND!
Je bent het toch met mij eens dat Samsung hier toch aardig te kort is ingeschoten, om menselijke proefpersonen inzetten, (naar dat er weer meldingen, na de eerste recall!) uit het veld kwamen van falende Note's.
Dat je willens én wetens, mensen door laat lopen met een wandelende tijdbom, moet echt wel bestraft worden door een mega boete, dit om te voorkomen, dat eventuele andere bedrijven wel 10 keer nadenken om zo'n grote mega fout maken, dat je het product voor de 2 keer, levensgevaarlijk op de markt te zetten!
Gelukkig hebben ze zelf ingezien dat hun eigen Note k.u.t. is, er zijn zelfs speciale dozen op de markt gebracht om ze in te vervoeren naar de ?
Er zijn altijd weer van die thrillseekers die eigenwijs zijn, en daarom hebben zelfs de autoriteiten kenbaar gemaakt dat het wanproduct zelfs verboden is om in vliegtuigen mee te nemen.
Al met al hoop ik dat ze hier van leren, en dat hierdoor betere maar vooral veiliger producten op de markt komen, dit is ook uiteraard óók bedoeld voor andere telefoon makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Dit doen we hier niet

[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 22-10-2016 01:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Met jou valt totaal niet te praten, vanaf de start van het Note 7 topic ben je al negatief geweest. Nu is het einde nabij en nog steeds loop je te zeuren. Jij bent toch zelf met Vodafone in zee gegaan, niemand heeft je daartoe gedwongen. Gedraag je als een volwassene, en volgende keer is het geluk aan jou kant, zoveel gemekker voor een geheugenkaartje??? Ps ik heb er hier inmiddels 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:54:
[...]

Met jou valt totaal niet te praten, vanaf de start van het Note 7 topic ben je al negatief geweest. Nu is het einde nabij en nog steeds loop je te zeuren. Jij bent toch zelf met Vodafone in zee gegaan, niemand heeft je daartoe gedwongen. Gedraag je als een volwassene, en volgende keer is het geluk aan jou kant, zoveel gemekker voor een geheugenkaartje??? Ps ik heb er hier inmiddels 4. :)
Het gaat mij niet eens om dat geheugenkaartje, dat mogen ze steken waar de zon niet schijnt. Het gaat mij om het totale gebrek aan service en openheid naar klanten toe.

Niemand heeft mij gedwongen dat klopt, maar ik wil wel deze wanpraktijken openbaar maken zodat anderen er hopelijk nog wat aan hebben. Als ik en anderen niet hadden lopen schoppen tegen Vodafone had niemand daar zijn geheugenkaartje gekregen waarschijnlijk.

Dit soort grote bedrijven moeten soms door een groep klanten worden wakker geschud en in dit geval is het met name hun communicatie die niet deugd. Hun prijsbeleid is verder voor mij een reden om niet meer met hen in zee te gaan zeker wanneer ik de magere service ook in acht neem.

En ik geloof dat jij hetzelfde doet, klagen en zeiken, alleen dan niet over grote bedrijven die consumentenrecht en service aan hun laars lappen maar over een gebruiker die er graag wat aan doet en dit in het daglicht wil plaatsen.

Je laatste opmerking over "ik heb er 4" spreekt overigens boekdelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:03:
[...]

Het gaat mij niet eens om dat geheugenkaartje, dat mogen ze steken waar de zon niet schijnt. Het gaat mij om het totale gebrek aan service en openheid nas klanten toe.

Niemand heeft mij gedwongen dat klopt, maar ik wil wel deze wanpraktijken openbaar maken zodat anderen er hopelijk nog wat aan hebben. Als ik en anderen niet hadden lopen schoppen tegen Vodafone had niemand daar zijn geheugenkaartje gekregen waarschijnlijk.

Dit soort grote bedrijven moeten soms door een groep klanten worden wakker geschud en in dit geval is het met name hun communicatie die niet deugd. Hun prijsbeleid is verder voor mij een reden om niet meer met hen in zee te gaan zeker wanneer ik de magere service ook in acht neem.

En ik geloof dat jij hetzelfde doet, klagen en zeiken, alleen dan niet over grote bedrijven die consumentenrecht en service aan hun laars lappen maar over een gebruiker die er graag wat aan doet en dit in het daglicht wil plaatsen.
Ik kan je vertellen dat ik al bij Vodafone zit toen het nog Libertel was. Dat zijn al aardig wat jaartjes, en ik heb nog nooit problemen gehad. Als je voor elke scheet aan de lijn hangt, waar ik jou voor aanzie dan zou ik als Vodafone ook heel erg vervelend worden. Jij wil maar niet begrijpen dat geen een provider hier iets aan kan doen. Hun verkopen liever een telefoon dan de ellende die nu is gebeurd. Maar het is nu eenmaal niet anders. Hopelijk ga je het nog eens begrijpen al heb ik daar een hard hoofd in. Dit is mijn laatste reactie op jou antwoorden want meer is het niet waard. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
[...]
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Graag weer gewoon ontopic gaan en niet persoonlijk tegen elkaar zeuren. Heb je niets nieuws te melden, meld het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
[...]

Het gaat mij niet eens om dat geheugenkaartje, dat mogen ze steken waar de zon niet schijnt. Het gaat mij om het totale gebrek aan service en openheid naar klanten toe.

Hier bedoel ik mee dat ik 4 geheugen kaartjes van 128GB heb liggen. Als je iets besteld dan krijg je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online

Is niet nodig en off-topic

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 23-10-2016 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
zie hier boven

[ Voor 91% gewijzigd door Bullet NL op 23-10-2016 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zo vandaag nieuws van Samsung store gehad dat ik begin november mijn SD kaartje ontvang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand van Vodafone al zijn SD kaartje ontvangen?
Ik werd ook nog gebeld dat ik een brief zou krijgen met een kortingsactie, maar ook die niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:29:
Iemand van Vodafone al zijn SD kaartje ontvangen?
Ik werd ook nog gebeld dat ik een brief zou krijgen met een kortingsactie, maar ook die niet gehad.
Jij hebt je toestel toch geannuleerd voor dat Samsung bekend maakte dat hij helemaal niet meer geleverd zou worden?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:13:
[...]

Jij hebt je toestel toch geannuleerd voor dat Samsung bekend maakte dat hij helemaal niet meer geleverd zou worden?
Nee ik kon hem een week lang daarna zelfs niet annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteindelijk gisteren het SD kaartje van Vodafone ontvangen, maar geen aanbieding voor een ander toestel...

Ook een hele professionele brief: er stond letterlijk in

"... want de Note 7 kan ontploffen (oops) ..."

Welke stagiaire heeft die brief op mogen stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:00

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Ze willen waarschijnlijk vlot overkomen, kijk maar naar bedrijven zoals Coolblue etc. De boodschap komt toch over?

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:56:
Ze willen waarschijnlijk vlot overkomen, kijk maar naar bedrijven zoals Coolblue etc. De boodschap komt toch over?
Leuk op social media, maar niet in een officiële brief die naar een brede doelgroep gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houten klomp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-04 09:14
Wie weet wanneer de gerefurbishde Note 7 Fan Edition naar Nederland komt?
Ik wil er 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Ik ook zou er graag 1 willen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 22:52
Ik heb een FE, uit Korea. Bevalt uitstekend tot nu toe. Wellicht start ik van het weekend een 'ervaringen' topic =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.