Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 17:20

Samsung Galaxy Note 7

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/qsa979.png

Huidige Leverdatum:

Nooit
nieuws: Samsung stopt definitief met productie en verkoop Galaxy Note 7
Samsung is definitief gestopt met de productie en verkoop van de Galaxy Note 7. Dat heeft de elektronicagigant bekendgemaakt. Eerder was al duidelijk dat het Zuid-Koreaanse bedrijf wereldwijd was gestopt met de verkoop van de smartphone.

Samsung heeft nu de Galaxy Note 7 definitief opgegeven, zo blijkt uit de melding bij Kats, het Zuid-Koreaanse overheidsorgaan voor technologie en standaarden. De fabrikant adviseerde eerder al gebruikers van het toestel om hem uit te schakelen en niet meer in gebruik te nemen.

Het definitief stoppen met de Note 7 is een reactie op een nieuwe reeks incidenten rondom de smartphone. Eerder op dinsdag werd al duidelijk dat Samsung stopte met de verkoop van de Android-smartphone. Het ging in totaal om minstens zeven incidenten waarbij de accu vlam vatte.

De oorzaak van vlam vattende accu's in nog altijd onbekend. De fabrikant riep de Note 7 begin september al terug en bood aan om eerder verkochte exemplaren van de telefoon om te ruilen. Ook de omgeruilde exemplaren bleken gevoelig voor de problemen. De Note 7 had deze week in de Benelux moeten uitkomen.

Laatste Nieuws:

SAMSUNG STOPT DEFINITIEF MET PRODUCTIE EN VERKOOP GALAXY NOTE 7

;w

[ Voor 255% gewijzigd door slijkie op 11-10-2016 13:51 ]

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Vodafone geeft meer up-to-date info op het forum: http://forum.vodafone.nl/...379/highlight/true#M12272

Leverdatum is daar ook veranderd naar 9 september inderdaad.
Ai caramba... Nog langer wachten. Beetje crap actie. Als ze nu gewoon zoals in de UK een reservering op first come first serve hadden gedaan was het jammer voor de mensen die nu inhaken op de hype. De echte Note 'fans' worden weer eens genaaid.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:25
Het blijft wel stil qua releaseacties.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:12
*knip* ken ik nog een maand wachten!!

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:36 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
Phusebox schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:27:
Ai caramba... Nog langer wachten. Beetje crap actie. Als ze nu gewoon zoals in de UK een reservering op first come first serve hadden gedaan was het jammer voor de mensen die nu inhaken op de hype. De echte Note 'fans' worden weer eens genaaid.
Vind ik eigenlijk ook, was ook al zo een drama met de Note 4 (vond ik dan). Maarja. een week. had erger kunnen wezen. ;(

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 17:49

Bullet NL

Eigen Wijs

Señor Sjon schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:02:
Het blijft wel stil qua releaseacties.
Ja, idd..... Gezien de prijs van de S7 en de beperkte meer functie moet dit wel een klapper worden voor die 849 euro.....

Cogitationis poenam nemo patitur

slijkie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:10:
[...]

Vind ik eigenlijk ook, was ook al zo een drama met de Note 4 (vond ik dan). Maarja. een week. had erger kunnen wezen. ;(
Ik garandeer je nu al dat het een week wordt uitgesteld maar dat er dan een handjevol geleverd wordt en het gros nog een maand zit te wachten. Ik reken nu al niet meer op een Note 7 voor oktober.

• slijkie
Phusebox schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:11:
[...]

Ik garandeer je nu al dat het een week wordt uitgesteld maar dat er dan een handjevol geleverd wordt en het gros nog een maand zit te wachten. Ik reken nu al niet meer op een Note 7 voor oktober.
Kan mij herinneren dat met die Note 4 ook zoiets was. Had stad&land afgebeld ervoor. Uiteindelijk 1 November 2014 had ik hem pas (van Amsterdam naar Utrecht gereden om hem op te halen in winkel). :/
Ook mooi dat het in NL en BE is weer, want in Duitsland en andere landen komt ie wel gewoon 2 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:18:
Ook mooi dat het in NL en BE is weer, want in Duitsland en andere landen komt ie wel gewoon 2 september.
Joh, zie het als een kans..... Bovendien wat maakt dat ene weekje nou uit? JIj woont toch zo dicht bij Duitsland dat even de grens overwippen toch geen probleem is als je hem perse gelijk wil hebben.

Vervolgens ga je toch weer los op van alles en nog wat ;) :+

Je zou ook gewoon kunnen wachten, niet als eerste willen, laat de anderen de problemen er maar uit halen..... ;)

Zag een Duitse hands on video en die man zei dat ze in Duitsland de normale Gear VR bij de Note 7 krijgen en als ultra dikke bonus voor pre orders:

Die krijgen het toestel 2 dagen eerder! ZOMG!!!

Pff en in de VS krijgen ze gewoon 256GB SD of een Gear Fit 2 of de nieuwe VR én 128GB SD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
Phusebox schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:36:
Zag een Duitse hands on video en die man zei dat ze in Duitsland de normale Gear VR bij de Note 7 krijgen en als ultra dikke bonus voor pre orders:

Die krijgen het toestel 2 dagen eerder! ZOMG!!!

Pff en in de VS krijgen ze gewoon 256GB SD of een Gear Fit 2 of de nieuwe VR én 128GB SD.
Tja... In de VS kan je ook 10 miljoen toegewezen krijgen door de rechtbank voor emotionele schade als je kat perongeluk aangereden is... Of als je je kat in de magnetron doet en hij gaat dood. Stond niet in de handleiding...

Maar, kleine andere dingen en je zit 20 jaar van je leven achter tralies ;w

Voor en nadelen ;)
slijkie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:08:
[...]

Tja... In de VS kan je ook 10 miljoen toegewezen krijgen door de rechtbank voor emotionele schade als je kat perongeluk aangereden is... Of als je je kat in de magnetron doet en hij gaat dood. Stond niet in de handleiding...

Maar, kleine andere dingen en je zit 20 jaar van je leven achter tralies ;w

Voor en nadelen ;)
Mwah er zijn genoeg andere landen waar ze een vrij leuke bonus krijgen bij het bestellen. Europa krijgt, als het klopt wat die vent zegt, wel weer het minste.

Dan loont het zich meer om nog een dikke maand te wachten en is de prijs 100 euro gezakt.

Anoniem: 356362

Wanneer komt de note 7 dan uit in Duitsland? Is dat exact hetzelfde, taal kun je dan instellen naar Nederlands?
Anoniem: 356362 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:12:
Wanneer komt de note 7 dan uit in Duitsland? Is dat exact hetzelfde, taal kun je dan instellen naar Nederlands?
2 september en ja zal vast gewoon Nederlands in zitten zoals normaal. Maar je hebt als Nederlander geen recht op die actie tenzij je een Duits adres hebt.

• CopyCatz
  • Nu online
Ook opvallend dat, omdat er een tekort is, een paar kleine landen als nederland en belgie een week later mogen... Zet dan duitsland een week later, lijkt me wat logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Zal eens een tweet sturen naar Samsung hierover, wat Benelux krijgt voor die 'extra' week. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slijkie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:22:
Zal eens een tweet sturen naar Samsung hierover, wat Benelux krijgt voor die 'extra' week. :-)
*knip*. Voegt niks toe.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Verwacht ook helemaal NIKS 8)7 Maarja, niet geschoten is altijd mis! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pfff ik hoop alleen maar dat hij er voor de 24e is!! dan ga ik namelijk op vakantie en een waterdichte telefoon is wel handig tijdens het snorkelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:36
rohit schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:08:
Pfff ik hoop alleen maar dat hij er voor de 24e is!! dan ga ik namelijk op vakantie en een waterdichte telefoon is wel handig tijdens het snorkelen! :P
Zou ik niet doen als ik jou was. Dat zoute water heeft namelijk een heel andere werking op je toestel dan zoet water. Bovendien zou ik sowieso niet gaan zwemmen met het toestel. Zie die waterbestendigheid meer als een soort extraatje voor het geval je toch per ongeluk vloeistof over je toestel morst oid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-06 18:47
MitchellHearth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:15:
[...]

Zou ik niet doen als ik jou was. Dat zoute water heeft namelijk een heel andere werking op je toestel dan zoet water. Bovendien zou ik sowieso niet gaan zwemmen met het toestel. Zie die waterbestendigheid meer als een soort extraatje voor het geval je toch per ongeluk vloeistof over je toestel morst oid!
Bij de s5 was het als volgt:
Do not expose the device to salt water or ionized water, and do not submerge the device in water more than 1 meter deep for more than 30 minutes. If your device is exposed to salt water, wash the device with fresh water, then dry thoroughly with a clean, soft cloth. Otherwise, when it dries, salt may accumulate and block the primary microphone, earpiece, and external speaker.
Verwacht dat dit ook voor de note 7 gaat gelden.

Ik ben in de korte periode dat ik hem had wel met de telefoon gaan zwemmen in het zwembad.
De telefoon is daarna naar mijn moeder gegaan en werkt tot op de dag van vandaag nog steeds perfect.

Dus het is wel wat meer dan spatwater dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:36
mathy_ schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

Bij de s5 was het als volgt:

[...]

Verwacht dat dit ook voor de note 7 gaat gelden.

Ik ben in de korte periode dat ik hem had wel met de telefoon gaan zwemmen in het zwembad.
De telefoon is daarna naar mijn moeder gegaan en werkt tot op de dag van vandaag nog steeds perfect.

Dus het is wel wat meer dan spatwater dicht.
Zekers, dat is het ook ;) Wat ik meer bedoel is dat ik persoonlijk niet het "risico" zelf op zou zoeken. Lees maar eens verhalen op forums (ook hier op Tweakers) van mensen waarbij toch op een of andere manier problemen ontstaan door vocht. Ook bij de S7 (Edge)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kuch, prijzen en levertijden jongens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
MitchellHearth schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

Zekers, dat is het ook ;) Wat ik meer bedoel is dat ik persoonlijk niet het "risico" zelf op zou zoeken. Lees maar eens verhalen op forums (ook hier op Tweakers) van mensen waarbij toch op een of andere manier problemen ontstaan door vocht. Ook bij de S7 (Edge)...
het is altijd je eigen risico want ze gaan 9 van de 10 keer altijd moeilijk doen als hij door water kapot gaat ook al hou je aan de regels. zwemmen met je telefoon is daarom zeker niet aan te raden behalve bij een goede verzekering. kan ook inboedel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag dat men in België en Luxemburg een aanbieding krijgt vanaf 16 augustus op de S7 en S7 edge waarbij er gratis een Gear Fit 2 als bonus wordt weggegeven. Misschien voegen ze de Note 7 daar ook nog aan toe...

Nadeel is die pre-order gekte, waarom zou Samsung nu al gratis dingen weggeven als ze dat ook later kunnen doen om de eerste dip in verkopen op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23
Weten we al waar je in NL kunt pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RiCk schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 15:47:
Weten we al waar je in NL kunt pre-orderen?
Bij alle normale telecom en electronica winkels, vanaf 16 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
CentralPoint toegevoegd bij Losse Toestel NL Webshop + Unboxing video onder 'laatste nieuws' kopje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Had ik toch gelijk met een prijs van 849!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:24:
Had ik toch gelijk met een prijs van 849!
Ehm 849 was het toch altijd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:41:
[...]

Ehm 849 was het toch altijd al?
Jij twijfelde toch toen ik zei 849? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UK dus ook Gear VR, maar alleen in dr Samsung shop, en te pre orderen vanaf morgenvroeg 6 uur NL tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Phusebox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:19:
UK dus ook Gear VR, maar alleen in dr Samsung shop, en te pre orderen vanaf morgenvroeg 6 uur NL tijd.
Acties wordt afzonderlijk per land bepaald, wat in de UK bij geleverd wordt hoeft dus in NL helemaal niet zo te zijn. Daarbij, Samsung NL verkoopt zelf helemaal geen toestellen los......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

http://www.pdashop.nl/cat...amsung-galaxy-note-7.html

Valt nu te pre-orderen bij Coolblue :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die hopen snel te cashen voor de aanbiedingen komen natuurlijk.
Bullet NL schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:16:
[...]

Acties wordt afzonderlijk per land bepaald, wat in de UK bij geleverd wordt hoeft dus in NL helemaal niet zo te zijn. Daarbij, Samsung NL verkoopt zelf helemaal geen toestellen los......
Ehm dan moet je nog eens goed op hun site kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Klopt, wou het net even posten ;) Mijn bestelling staat al sinds 2 aug vast, net die voor mijn vriendin (met abbo verlenging) bij Coolblue besteld. Zal bestelling m.b.t Coolblue hier blijven updaten. :)

[ Voor 24% gewijzigd door slijkie op 15-08-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:40
[...]

Ik krijg normaal deze informatie vaak al eerder van Samsung, maar tot op heden nog geen informatie ontvangen van hun affiliate team, dus ik zou er niet op rekenen. Met de Galaxy S7 pre-order kwamen ze al enkele dagen voor de start met deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:56:
[...]

Ik krijg normaal deze informatie vaak al eerder van Samsung, maar tot op heden nog geen informatie ontvangen van hun affiliate team, dus ik zou er niet op rekenen. Met de Galaxy S7 pre-order kwamen ze al enkele dagen voor de start met deze informatie.
Ik heb ook een beetje het idee dat ze denken van "zo die pre orders gaan hard laten we de bonus actie maar even in de koelkast parkeren"...

En in de VS kun je gewoon acties scoren met 300+ dollars aan goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Normaal moest je je bij acties al 2-3 weken van tevoren aanmelden, maar nu is er nog niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de pre order knop staat al op de site (niet werkend) maar niks over een actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Phusebox schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:17:
En de pre order knop staat al op de site (niet werkend) maar niks over een actie...
Klopt, Ik heb hem ook maar besteld, duurt toch even, mocht er ineens ergens anders iets zijn, annuleer ik in het ergste geval. Maar wil toch mijn plek(jes) vooraan hebben.

Tevens de actie van Samsung op Tweakers HQ. Mocht ik toch de gelukkige zijn bestel ik hem af. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:21
Hoppa, op de Samsung site gepreorderd..
Geen spoor van promoties helaas..

Misschien komt dat nog..

Verwachtte leverdatum uiteraard 9 september..

Ben trouwens voor de zwarte gegaan..

[ Voor 11% gewijzigd door fredhuizinga op 16-08-2016 06:16 ]

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Duitsland ook de Gear VR. Alleen via Samsung site.

In Nederland kan ik nog niet bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Stomme Samsung site!!! Blauw heet nu turqoise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Nergens nog te koop zelfs samsung.co.uk zegt morgen vanaf:

RESERVE IS NOW CLOSED
Pre-order will open from 8am tomorrow
In the mean time

RETURN TO SHOP
EXPLORE GALAXY NOTE7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
Als je via de Samsung shop site zoekt op mobiele telefoons dan staat de Note daar ook tussen, als je dan een kleur kiest staat daar " nu kopen"

Op de Note7 pagina staat inderdaad een preorder knop die het niet doet..

Succes allemaal

[ Voor 19% gewijzigd door fredhuizinga op 16-08-2016 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou als je via de Samsung site besteld toch even wachten of ze nog met een actie komen. Op andere sites bestel je dan namelijk een Gear VR bundel... en niet een losse telefoon met achteraf een actieformulier ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
RiCk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:19:
Stomme Samsung site!!! Blauw heet nu turqoise.
Hier nog gewoon Blue Coral http://www.samsung.com/nl...smartphones/galaxy-note7/
Opene met chrome ofzo.. IE laat dit niet zien onderin!

[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 16-08-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:50:
[...]

Hier nog gewoon Blue Coral http://www.samsung.com/nl...smartphones/galaxy-note7/
Opene met chrome ofzo.. IE laat dit niet zien onderin!
In de shop!
http://shop.samsung.com/nl/ng/hand-held/c/HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
[...]

Als Duitsland en UK de GEAR VR krijgen dan krijgt NL niks anders helaas... Echt jammer zoals Phusebox al zei USA dikke promotie en wij hier maar weer volle pond betalen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 04-06 16:03
Zal de telefoon nu echt in Nederland verkocht worden zonder een promotie actie?
Of zullen ze met de promotie misschien 5 dagen wachten totdat de actie is afgelopen van de S7 en Edge 7?
Ik wacht in ieder geval met aanschaffen totdat er een actie is of dat hij iets goedkoper wordt in de shops, heb niet zoveel haast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
markmart33 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:00:
Zal de telefoon nu echt in Nederland verkocht worden zonder een promotie actie?
Of zullen ze met de promotie misschien 5 dagen wachten totdat de actie is afgelopen van de S7 en Edge 7?
Ik wacht in ieder geval met aanschaffen totdat er een actie is of dat hij iets goedkoper wordt in de shops, heb niet zoveel haast.
Zou wel een belediging zijn voor de NL-markt. :(
Of ze hebben ons Landje nog weer naar achter gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht ook nog Samsung denkt zichzelf al rijk, de prijs met abonnement bij Vodafone maakt niks uit kan je net zo goed het toestel los kopen.
Maar zonder enige korting of accessoires vind ik dit ook schandalig Verizon geeft allemaal kortingen etc hier nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan kan je net zolang wachten tot er wel wat komt of ie afgeprijsd is. Maakt het alleen maar makkelijker. Een GearVR zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:50:
Dan kan je net zolang wachten tot er wel wat komt of ie afgeprijsd is. Maakt het alleen maar makkelijker. Een GearVR zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten.
Jaa rotzooi pff is leuk voor een paar keer spelen en thats it... snap ze echt niet.. wat hopen ze? Dat mensen de gear vr laten zien aan hun familie en vrienden en dan besluiten om die ook maar te kopen? Nou heb het bij mij oom gezien en nee sorry ik zou hem nooit kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Señor Sjon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:50:
Een GearVR zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten.
Misschien wel waar, maar beter iets gratis er bij dan niets bij alle andere shops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:59
wordt bij een pre order bij Samsung het bedrag gelijk van de creditcard afgeschreven of pas bij verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
x360junkie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:18:
wordt bij een pre order bij Samsung het bedrag gelijk van de creditcard afgeschreven of pas bij verzending?
Volgens mij meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
UK krijgt trouwens zoals eerder gezegd de VR en zoals ik net las op XDA een case erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Bericht van Coolblue, zij hebben geen actie met deze telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Volgens mij is het makkelijk zat, als je weet dat je de vraag toch niet aan kan zoals hier in Nederland en de uitgifte zelfs een week vertraagd, dan ben je toch gek als fabrikant dat je hem nu al gaat aanbieden met een promotie actie, ik denk zelf dat ze er over een paar weken wel mee komen, gewoon een kwestie van geduld dus, gelukkig heb ik zelf die tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

RiCk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:02:
Bericht van Coolblue, zij hebben geen actie met deze telefoon...
Klopt, acties zijn ook vanuit Samsung Nederland.
Koop een Nederlands toestel, registereer je toestel en dan pas krijg je de accessoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Stel je koopt nu een note 7 en promoties beginne over een paar weken? Krijg je de promoties dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:29:
Stel je koopt nu een note 7 en promoties beginne over een paar weken? Krijg je de promoties dan nog?
Er komen voorlopig geen promoties, dus nergens om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
NotSoSteady schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:38:
[...]

Hoe weet je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb geregeld contact met Samsung vanwege het affiliate programma en zij sturen alle informatie voor de pre-order al eerder door naar hun publishers. Voor de Galaxy S7 en S7 Edge was er bijvoorbeeld ook nog een bonus bij het behalen van een bepaald aantal sales, maar dat is nu ook niet het geval. Ik heb ze nog een e-mail gestuurd voor de zekerheid, zal het laten weten wanneer ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
NotSoSteady schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:38:
[...]

Maar dat geeft geen antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Wat is T Mobile belachelijk duur met de abonnementen vergeleken met een vodafone.

Bij T Mobile ben ik voor het toestel 300e kwijt met 50e maandelijkse kosten en bij Vodafone 46e maandelijks met 90e bijbetaling.

Hoe kan dit zo groot prijsverschil wezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:45:
[...]

Maar dat geeft geen antwoord op mijn vraag?
Geen informatie is geen actie. Het vergt namelijk ook wat voorbereiding voor providers, publishers, webwinkels etc, en daardoor is het ook totaal onlogisch om tijdens de pre-order nog een actie te lanceren.

Mocht er nog een actie komen, wat ik niet verwacht, dan ontvang je natuurlijk het cadeau.

[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 16-08-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Shadow343 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:47:
Wat is T Mobile belachelijk duur met de abonnementen vergeleken met een vodafone.

Bij T Mobile ben ik voor het toestel 300e kwijt met 50e maandelijkse kosten en bij Vodafone 46e maandelijks met 90e bijbetaling.

Hoe kan dit zo groot prijsverschil wezen?
Tele2 is by far de goedkoopste, daar betaal je slechts €11,80 per maand voor het abonnement, terwijl de concurrentie minimaal €10,- duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Hmm, beetje jammer als ze geen promotie actie er bij doen terwijl alle landen om ons heen dat wel krijgen..

Zijn er nadelen aan het bestellen/kopen van de telefoon in het buitenland? Ik snap dat het qua garantie anders verloopt, maar hoe is bijvoorbeeld de wet koop op afstand in duitsland?

Ik kan namelijk laten leveren op een duits adres / woon vlak bij de grens, dus misschien de moeite waard voor een gratis Gear VR.. (Daarbij nog nooit garantie nodig gehad bij telefoons tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik heb toch weer mij ziel verkocht aan Vodafone. 18,50 per maand voor 1500MB en dan 750 voor de telefoon. Ik wil niet langer dan een jaar en geen toestelbundel. Was voor mij over 1 jaar de goedkoopste optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hij is overal druk in de pre-order, maar toch krijgen zij ook goodies. De N7 is sowieso al 100 euro duurder dan voorgaande Notes. De omliggende landen hebben een actie en dan voor NL niets doen? Dat zou erg schraal zijn.

De IFA staat voor de deur en ook de volgende iPhone is in aantocht (de hele reden dat de Note eerder komt sinds de N5 en dus ook geen CPU-upgrades heeft). Je zal mensen toch aan moeten moedigen om te kopen, anders wacht men wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht af ja, LG komt eraan IPhone 7, Huawei Mate 9 nieuwe Nexus toestellen even IFA afwachten.

En als die uit is de Note 7 dus 9 september dan krijg je vaak aanbiedingen is mijn ervaring.
Nu staan de S7 en S7 Edge nog meer in de picture als de Note 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 34124 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:28:
Ik wacht af ja, LG komt eraan IPhone 7, Huawei Mate 9 nieuwe Nexus toestellen even IFA afwachten.

En als die uit is de Note 7 dus 9 september dan krijg je vaak aanbiedingen is mijn ervaring.
Nu staan de S7 en S7 Edge nog meer in de picture als de Note 7.
Als het dan maar een "registreer hier" actie is rond de launch, want dan kan ik nog meedoen.

Is misschien ook wel logisch dat ze nu niet mensen naar de winkel willen laten gaan met acties en die dan 3 weken laten wachten. In andere landen krijg je de bonus ook alleen als je bij Samsung besteld en niet via andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krusha03
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05 23:38
Helaas geen bundel

Afbeeldingslocatie: http://img.techpowerup.org/160816/comment126.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:30

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik denk dat ik mijn kpn abonnement maar bij coolblue ga verlengen, dan krijg ik weer 300 min/SMS en 1000mb voor 22,50 euro (in plaats van de 15 euro die ik daar nu voor betaal met mijn sim only abonnement) dan krijg ik de Note 7 met een bijbetaling van 488 euro. Dus dan kost mij de Note 7 aan het eind van de rit 24 x 7,50 = 180 + 488 = 668 euro. Dat lijkt mij geen verkeerde prijs...

En dan nog even mijn S6 128GB zien te verkopen :)

[ Voor 33% gewijzigd door DON PAPA op 16-08-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Slaat echt werkelijk nergens op *knip* alle landen krijgen iets behalve NL weer... Ben benieuwd over een paar weken! Denk dat er ook veel zullen afhalen en gewoon een S7 Edge nemen!

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Coolblue t-mobile 54e en 0 kosten per maand.. mooi pak ik die wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Het enige wat we kunnen doen is niks bestellen, cadeautjes geeft men bij een sale om de sale te boosten. Als de preorders de pan uit rijzen zou ik dat ook niet doen. Ik ben heeeeel hard bezig om niet op de order knop te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De Galaxy Note 7 doet het prima, helemaal geen reden om met een promotie te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
De Note4 is in ieder geval van de markt gehaald als alternatief. Tot vorige week nog makkelijk te krijgen en opeens overal weg.
CopyCatz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:11:
Het enige wat we kunnen doen is niks bestellen, cadeautjes geeft men bij een sale om de sale te boosten. Als de preorders de pan uit rijzen zou ik dat ook niet doen. Ik ben heeeeel hard bezig om niet op de order knop te drukken...
Behalve hebzucht, waarom zou je nu nog drukken? Meer dan eens komen er later wel incentives om te kopen, vooral omdat normaal gesproken Samsung altijd wel een actie heeft. Bizar gewoon dat op van alles en nog wat iets weggegeven wordt, behalve de Note7. Doe dan twee Qi laders ofzo erbij. ;)

@NSS, de S7 ook, maar die kreeg wel een promotie. Eigenlijk is de N7 de eerste flagship in jaren die niks krijgt, terwijl de ons omliggende landen wel incentives krijgen. Zoals gezegd, ik wacht wel even hoe de V20 eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krusha03
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05 23:38
Ik wil heel graag de Gear VR proberen om films te kijken. Dit is de enige reden waarom ik nu de S7 edge overweeg en niet de Note 7. Ik heb tot het einde van de week om te beslissen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
Tja eigenlijk is het heel simpel:

Wil je een promotie moet je de s7 nemen,
Wil je de note7 moet je de note7 nemen,
Wil je promotie en note7 kun je beter wachten en hopen op een promotie...

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Order

[ Voor 64% gewijzigd door CopyCatz op 16-08-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Shadow343 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:09:
Coolblue t-mobile 54e en 0 kosten per maand.. mooi pak ik die wel
Niet echt een "mooie"deal hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

Niet echt een "mooie"deal hoor haha
Vergeleken met alle andere t mobile deals.. 45 met 165e bijbetaling etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Shadow343 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Vergeleken met alle andere t mobile deals.. 45 met 165e bijbetaling etc.
45 per maand en 165 eenmalig? is 1245?

54 x 24 = 1296?

of ik snap em nie of er klopt iets niet haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn Vodafone aanschaf:

Note 7: € 754,00
Abo: 12x € 18,50
Totaal: € 976,00

Dus voor 127 euro heb ik 1,5 GB en 150 Min/Onbep. SMS. En na een jaar kan ik weer iets anders kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Laatst online: 09:53
Nou... op een pre-order promotie hoeven we volgens Samsung niet te rekenen.

https://twitter.com/Samsung_NL/status/765532177895489536

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow343
rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:11:
[...]

45 per maand en 165 eenmalig? is 1245?

54 x 24 = 1296?

of ik snap em nie of er klopt iets niet haha
Zie mijn posts hierboven.. toen was het nog 300 bijbetaling met 54 per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markmart33
Masterkev schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:15:
Nou... op een pre-order promotie hoeven we volgens Samsung niet te rekenen.

https://twitter.com/Samsung_NL/status/765532177895489536
Je moet maar zo denken ze gaan niet het achterste van hun tong laten zien, dus vroeg of laat zal er best nog wel een actie komen, gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

EJSEJS schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:52:
Ik denk dat ik mijn kpn abonnement maar bij coolblue ga verlengen, dan krijg ik weer 300 min/SMS en 2000mb voor 22,50 euro (in plaats van de 15 euro die ik daar nu voor betaal met mijn sim only abonnement) dan krijg ik de Note 7 met een bijbetaling van 488 euro. Dus dan kost mij de Note 7 aan het eind van de rit 24 x 7,50 = 210 + 488 = 698 euro. Dat lijkt mij geen verkeerde prijs...

En dan nog even mijn S6 128GB zien te verkopen :)
Waar laat je die 15 euro? Die reken je niet mee?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kevinl schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Waar laat je die 15 euro? Die reken je niet mee?
Abonnement misschien afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

markmart33 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:21:
[...]

Je moet maar zo denken ze gaan niet het achterste van hun tong laten zien, dus vroeg of laat zal er best nog wel een actie komen, gewoon geduld hebben.
Zeker, de Galaxy S7 had eerst een promotie, toen een poosje niet, en nu weer de Gear VR....
Er komt vast wel wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:42:
[...]

Abonnement misschien afgelopen?
Nope hij rekent zich rijk. De totale kosten voor de gehele periode is 1028 en niet 668.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kevinl schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:44:
[...]

Nope hij rekent zich rijk. De totale kosten voor de gehele periode is 1028 en niet 668.
Hahaha zie het al haha slimmerik!

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.