Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

kevinl schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Waar laat je die 15 euro? Die reken je niet mee?
Die 15 euro betaal ik nu ook al voor mijn sim only abonnement, dus ik ga straks 7,5 euro meer betalen voor dezelfde bel/sms minuten en data. Dus vandaar dat ik die 15 euro als abonnement kosten zie en de 7,5 euro die ik straks meer ga betalen voor de telefoon is.
kevinl schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:44:
[...]Nope hij rekent zich rijk. De totale kosten voor de gehele periode is 1028 en niet 668.
Ik had het ook niet over de periode kosten, die 668 euro is wat mij uiteindelijk de Note 7 gaat kosten excl mijn abonnement kosten.

Als ik het toestel namelijk los koop voor 849 euro (wat ik eerst van plan was) en ik heb daar het sim only abonnement bij zoals ik nu heb lopen bij KPN, dan ben ik 24 x 15 euro = 360 + 849 (los toestel) = 1209 euro na 2 jaar kwijt

En als ik ga verlengen bij Coolblue dan ben ik voor hetzelfde KPN abonnement 24 X 22,50 = 540 + 488 (bijbetaling toestel) = 1028 euro na 2 jaar kwijt

Dus in mij ogen ben ik in optie 2 toch echt 181 euro goedkoper uit voor hetzelfde "abonnement + telefoon", wat ik dus gewoon van de nieuwprijs van de Note 7 af kan halen en de Note 7 mij straks dus geen 849 euro maar 668 euro kost en de abonnement kosten van 15 euro per maand die ik nu betaal blijven dus gewoon hetzelfde straks

En voor de duidelijkheid, ik kijk gewoon wat het mij kost na 2 jaar en wat dan het voordeligste is, heeft dus niks te maken met rijk rekenen zoals jij dat noemt, :)

[ Voor 78% gewijzigd door DON PAPA op 20-08-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Heb maar een pre order geplaatst. Bij bol.com. Heb ik m'n airmiles ook nog in kunnen zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Nou, heeft Samsung mij toch geholpen in mijn besluit om geen Note 7 aan te schaffen. Misschien later, maar kan zijn dat ik in de tussentijd van gedachten verander.
Geen promotie vind ik belachelijk. Als ze het nergens zouden doen, zou ik het normaal gevonden hebben, maar dit slaat nergens op.
Zat al te twijfelen en een GearVR zou ik wel een keer willen proberen dus het had mij wel overtuigd om de telefoon aan te schaffen.
Hoop dat ze nog met een promo komen

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 16-08-2016 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung krijgt een beetje een macho uitstraling...ze voelen zich marktleider met een monopolie positie.
Ik wacht rustig af.
In rust schuilt alle kracht 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met pre-orderen van Samsung telefoons. Zonder pre-order bonus is dat toch totaal niet nodig?

Ik heb altijd het idee dat de nieuwe Samsung Galaxy s zoveel gewoon bij elke shop op de hoek van de straat te krijgen is een paar dagen naar launch.
rohit schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:29:
Stel je koopt nu een note 7 en promoties beginne over een paar weken? Krijg je de promoties dan nog?
Nee natuurlijk niet. Als de actie op moment van aanschaffen niet geld dan krijg je niets.

Je krijgt toch ook niet later geld terug van de AH omdat de Omo twee weken later wel in de aanbieding is 8)7
EJSEJS schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:15:
[...]

Die 15 euro betaal ik nu ook al voor mijn sim only abonnement, dus ik ga straks 7,5 euro meer betalen voor dezelfde bel/sms minuten en data. Dus vandaar dat ik die 15 euro als abonnement kosten zie en de 7,5 euro die ik straks meer ga betalen voor de telefoon is.

[...]

Ik had het niet over de kosten van de gehele periode met die 668 euro maar over de prijs wat het toestel mij straks gaat kosten.

Als ik het toestel namelijk los koop voor 849 euro (wat ik eerst van plan was) en neem daar het sim only abonnement bij zoals ik nu heb lopen, ben ik 24 x 15 euro = 360 + 849 (los toestel) = 1209 euro na 2 jaar

En nu is het voor mij 24 X 22,50 = 540 + 488 (bijbetaling toestel) = 1028 euro na 2 jaar

Dus in mij ogen ben ik in optie 2 toch echt 181 euro goedkoper uit voor hetzelfde "abonnement + telefoon", wat ik dus gewoon van de nieuwprijs van de Note 7 af kan halen en de Note 7 mij straks dus geen 849 euro maar 668 euro kost en het abonnement 15 euro per maand wat ik nu ook al betaal voor dit abonnement :)
Maar dit is wel vaker hoor. Mensen roepen altijd dat een SimOnly + los toestel altijd maar goedkoper is maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door Donstil op 16-08-2016 19:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Ik had mij ingeschreven op de Samsung site om op de hoogte gehouden te worden over de Note 7, nu had ik vandaag wel een email verwacht omdat hij vanaf vandaag te bestellen is, ik heb in ieder geval niks ontvangen, weet niet hoe dat met jullie zit, wellicht kunnen we daar hoop uit putten dat deze email later komt met alsnog een promotie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 21:44
markmart33 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:23:
Ik had mij ingeschreven op de Samsung site om op de hoogte gehouden te worden over de Note 7, nu had ik vandaag wel een email verwacht omdat hij vanaf vandaag te bestellen is, ik heb in ieder geval niks ontvangen, weet niet hoe dat met jullie zit, wellicht kunnen we daar hoop uit putten dat deze email later komt met alsnog een promotie actie.
Ik had me ook ingeschreven op de Samsung site en ik heb vanmorgen om 10:00 gewoon de mail gehad dat de note te pre orderen is. (zonder releaseactie :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Als mensen zich er nu gewoon bij neerleggen dat Nederland geen promo krijgt, dan maakt dat iedereens leven een stuk makkelijker :+

Het is inderdaad jammer, helemaal als andere landen het wel krijgen, maar het gaat mij toch om de phone. De VR kan mij gestolen worden.

Het enige voordeel is dan dat je een korting van een paar tientjes krijgt als je het ding verkoopt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik heb eens even gekijken, maar Nederland is het enige Europese land (samen met België dan) waar je geen Gear VR krijgt.

Is toch eigenlijk wel bizar, hij komt hier EN een week later EN geen promo.

Twijfel of ik nu niet toch ga annuleren, *knip*. Gelukkig heb ik nog 3 weken voor ie uitkomt.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:45 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 11-09 21:02
savieratya schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:29:
[...]

Ik had me ook ingeschreven op de Samsung site en ik heb vanmorgen om 10:00 gewoon de mail gehad dat de note te pre orderen is. (zonder releaseactie :'( )
Vreemd dan is er blijkbaar wat anders mis gegaan, ik denk overigens dat er in Nederland nog gewoon een promo actie gaat komen maar die alleen wat later komt wat mogelijk te maken heeft met de lopende actie van de edge en s7 , en wellicht een probleem met de verwachte vraag en aanbod.
Ik ben zelf wel geïnteresseerd in de VR daarom wacht ik geduldig op een actie die mogelijk nog komen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
markmart33 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:39:
[...]

Vreemd dan is er blijkbaar wat anders mis gegaan, ik denk overigens dat er in Nederland nog gewoon een promo actie gaat komen maar die alleen wat later komt wat mogelijk te maken heeft met de lopende actie van de edge en s7 , en wellicht een probleem met de verwachte vraag en aanbod.
Ik ben zelf wel geïnteresseerd in de VR daarom wacht ik geduldig op een actie die mogelijk nog komen gaat.
Ja ik ben ook wel geinteresseerd in de VR, dus ik ga ook maar wachten. Was namelijk ook van plan om de 360 camera van Samsung te halen en dan is de nieuwe VR bril wel handig. Maarja die moet dan ook maar wachten.
Ben een beetje op zoek naar een nieuwe gadget en hoopte dat dit het zou worden. Misschien dat ik in de tussentijd iets anders zie dan is het pech voor Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
RiCk schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:54:
Heb maar een pre order geplaatst. Bij bol.com. Heb ik m'n airmiles ook nog in kunnen zetten!
Ik heb ook nog wat kadobonnen van Bol, misschien inderdaad een idee om daar te bestellen. Maar wat voor versie krijg je dan? Er zijn nog geen unlocked/unbranded versies las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
CopyCatz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:31:
[...]

Ik heb ook nog wat kadobonnen van Bol, misschien inderdaad een idee om daar te bestellen. Maar wat voor versie krijg je dan? Er zijn nog geen unlocked/unbranded versies las ik.
Ik neem aan dat ik unlocked/unbranded krijg...
Die kun je toch ook bestellen bij Samsung zelf?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:32:
Ik heb eens even gekijken, maar Nederland is het enige Europese land (samen met België dan) waar je geen Gear VR krijgt.

Is toch eigenlijk wel bizar, hij komt hier EN een week later EN geen promo.

Twijfel of ik nu niet toch ga annuleren, zit me niet lekker deze naaistreek. Gelukkig heb ik nog 3 weken voor ie uitkomt.
Ik wist wel wat ik zou doen...het is een hype die je meesleept.
Wacht nog af man, ze willen gewoon veel pre-orders er komen echt nog wel acties van carriers met iets erbij desnoods een SD kaartje om je te lokken (KPN,Vodafone etc).

Ook als de LG V20 en IPhone 7 gereleased zijn komen er wel acties.
Prijs zakt gigantisch de introductie prijs wordt ook wel snel lager.
Marktsegment niche...etc.
Maarja de bal ligt bij jou.

Maar Samsung slaat in mijn ogen de klant in hun gezicht.
Wat ik eerder zei voelen ze zich machtig/monopolist en denken ze toch wel genoeg te verkopen.
Maar consumenten zijn niet gek meer in deze tijd, door alle moderne communicatie.
Ene land krijgt cadeau 1, ander land cadeau 2, hier niks en nog een latere release ook.
Hier laar ik het bij.
Nichemarkt segment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortic
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-11-2021
Ik zou erg graag de Samsung Galaxy Note 7 willen hebben en zoals al gezegd werd door x-boxer, je laat je meeslepen in de hype. Tevens zou ik erg graag de VR willen (via marktplaats al vanaf 35 euro aangeboden). Op het moment vind ik het ook wel aanlokkelijk om te pre-ordenen omdat coolbue voor KPN compleet klanten 5euro korting op het abonnement bied met een verdubbeling van sms, min. & mb's (400min/sms +10gb voor 44euro in de maand met een toestelprijs van 85euro. Totaalprijs 1.141euro).

Ik wacht denk ik maar rustig af tot de prijs misschien wat gedaald is en er eventueel een promotie actie met de VR bril bij komt.
Bestellen kan tevens altijd nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Heb zojuist besloten toch maar bij Samsung Duitsland te bestellen. Eerder op de avond waren ze uitverkocht, maar na middernacht was er weer nieuwe voorraad.

Leverdatum is zelfs 3 dagen voor de officiele release, 29 augustus! Incl. Gear VR en "Multi-bag" (wat dat ook mag zijn).

Levering alleen mogelijk in Duitsland of bij een afhaalpunt in Duitsland. Gewoon even de /nl in de link op de officiële Samsung site veranderen in /de en je kan bestellen.

Ben benieuwd of het allemaal gaat zoals gepland!

[ Voor 10% gewijzigd door KeKNoRRiS op 17-08-2016 00:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
KeKNoRRiS schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:54:
Heb zojuist besloten toch maar bij Samsung Duitsland te bestellen. Eerder op de avond waren ze uitverkocht, maar na middernacht was er weer nieuwe voorraad.

Leverdatum is zelfs 3 dagen voor de officiele release, 29 augustus! Incl. Gear VR en "Multi-bag" (wat dat ook mag zijn).

Levering alleen mogelijk in Duitsland of bij een afhaalpunt in Duitsland. Gewoon even de /nl in de link op de officiële Samsung site veranderen in /de en je kan bestellen.

Ben benieuwd of het allemaal gaat zoals gepland!
Ik heb daar ook over getwijfeld maar toen ik bij navraag hoorde van Samsung dat je maar 1 jaar garantie krijgt vis Samsung NL en dat reparaties langer duren omdat je toestel naar Duitsland terug gaat heb ik het toch maar niet gedaan.

Elk Samsung toestel dat ik heb gehad ging namelijk na 12 tot 14 maanden kapot (5 verschillende telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdrone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 12:10
Dat is onzin, garantie termijn is Europees wijd op 2 jaar gesteld. Kunnen ze wel zeggen maar je hebt in Duitsland net zoveel garantie als in Nederland.

Het is misschien wel zo dat je hem naar Samsung Duitsland moet opsturen, maar zelfs daar twijfel ik over.

Het moet immers zo zijn dat met vrije handel in Europa ook de garantie Europees gedekt is en dit geldt ook voor de reparatie.

Maar garantie termijn in Duitsland is ook 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
borgdrone schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:49:
Dat is onzin, garantie termijn is Europees wijd op 2 jaar gesteld. Kunnen ze wel zeggen maar je hebt in Duitsland net zoveel garantie als in Nederland.

Het is misschien wel zo dat je hem naar Samsung Duitsland moet opsturen, maar zelfs daar twijfel ik over.

Het moet immers zo zijn dat met vrije handel in Europa ook de garantie Europees gedekt is en dit geldt ook voor de reparatie.

Maar garantie termijn in Duitsland is ook 2 jaar.
Tja als je het risico wil nemen. Samsung NL zegt dat ze 1 jaar geven op buitenlandse toestellen. Daarna moet je dus naar Duitsland.
De garantie is in dit geval één jaar mits de warranty card gestempeld is door de verkopende winkel. Daarnaast zal Samsung er alles aan doen om eventuele reparaties zo goed mogelijk te doen aan je toestel maar kan de normale doorlooptijd hiermee niet garanderen. ^Martin

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 17-08-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:47:

Nee natuurlijk niet. Als de actie op moment van aanschaffen niet geld dan krijg je niets.

Je krijgt toch ook niet later geld terug van de AH omdat de Omo twee weken later wel in de aanbieding is 8)7
Nou heb het vaker gelezen dat je soms wel de promotie krijgt..

[ Voor 27% gewijzigd door Rohit op 17-08-2016 09:31 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdrone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 12:10
Phusebox schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Tja als je het risico wil nemen. Samsung NL zegt dat ze 1 jaar geven op buitenlandse toestellen. Daarna moet je dus naar Duitsland.

[...]
Samsung NL kan zeggen wat ze willen, maar ze hebben met europees recht te maken en die zegt 2 jaar in heel europa.

Waar de reparatie plaats moet vinden ben ik niet zeker van.

Toestellen van buiten europa hebben standaard 1 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
borgdrone schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Samsung NL kan zeggen wat ze willen, maar ze hebben met europees recht te maken en die zegt 2 jaar in heel europa.

Waar de reparatie plaats moet vinden ben ik niet zeker van.

Toestellen van buiten europa hebben standaard 1 jaar garantie.
Leuk naar een plastic prul die je 1 of 2x gebruikt ga ik me niet de zeik aan doen die het kost als je garantie nodig hebt. Ieder zijn eigen keuze.

Er is helaas een verschil tussen gelijk hebben en krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Buiten dat, er is nog geen enkele aanleiding om nou zo snel mogelijk die telefoon te krijgen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:59
In Nederland heb je geen 2 jaar garantie op alles hoor.

Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.

Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

https://www.consuwijzer.n...garantieperiode-in-europa

Weet niet hoe dat zit met Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Señor Sjon schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:54:
Buiten dat, er is nog geen enkele aanleiding om nou zo snel mogelijk die telefoon te krijgen.
Dat weet je nooit 100% zeker, Samsung kan na de pri-order periode straks ook nog zeggen iedereen die in de pri-order periode heeft besteld krijgt als nog een cadeau voor hun vroege bestelling (eerlijk gezegd, verwacht ik het niet hoor). :)

[ Voor 5% gewijzigd door DON PAPA op 17-08-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat kan, maar waarom zou je het risico nemen? Toestel is nu adviesprijs bij marktintroductie zonder incentives om hem te kopen, buiten dat je het semi-nieuwste wil hebben. CPU/RAM is hetzelfde als de S7E. Vroegah had de Note tenminste nog wat meer upgrades.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Señor Sjon schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:23:
Dat kan, maar waarom zou je het risico nemen? Toestel is nu adviesprijs bij marktintroductie zonder incentives om hem te kopen, buiten dat je het semi-nieuwste wil hebben. CPU/RAM is hetzelfde als de S7E. Vroegah had de Note tenminste nog wat meer upgrades.
Blijkbaar zijn ze gehecht aan de naam Note.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Zie dat tmobile de note7 voor €899,95 aanbied en dan met 2 jaar voor €54 p/mnd????

Hij is toch €849?!
Iemand een betere aanbieding gezien. Kan verlengen maar vind dit niet exht kloppen!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Tanakiam schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:51:
Iemand een betere aanbieding gezien. Kan verlengen maar vind dit niet exht kloppen!
Je zou bijvoorbeeld eens bij coolblue kunnen kijken om je abonnement te verlengen, daar was ik namelijk zelf voordeliger uit dan rechtstreeks bij KPN te verlengen met de Note 7. Misschien is dat ook zo voor een tmobile abonnement...

[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 18-08-2016 16:36 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
EJSEJS schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Je zou bijvoorbeeld eens bij coolblue kunnen kijken om je abonnement te verlengen, daar was het voor mij ook voordeliger dan rechtstreeks bij KPN te verlengen met de Note 7.
niet altijd..
ik kan ook met vodafone verlengen .. maar weet jij toevallig nog een scherpe site?
ik wil min 5gb per maand

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Aggressor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:19:
[...]

niet altijd..
ik kan ook met vodafone verlengen .. maar weet jij toevallig nog een scherpe site?
ik wil min 5gb per maand
Friends & family verlengen is sowieso al goedkoper dan "normaal" verlengen ben ik al achter..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Bij Gsmweb is hij nu los 814 euro inclusief verzendkosten. 35 euro goedkoper waarmee je later misschien via marktplaats een GearVR kan kopen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 18-08-2016 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D2FValinor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:47:
Bij Gsmweb is hij nu los 814 euro inclusief verzendkosten. 35 euro goedkoper waarmee je later misschien via marktplaats een GearVR kan kopen :P
De Black is zelfs "maar" €802,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
CopyCatz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
[...]

Friends & family verlengen is sowieso al goedkoper dan "normaal" verlengen ben ik al achter..
Of Vodafone raakt mijn bestelling gewoon kwijt, en dus mijn eerste pre-order van heel Nederland bij Vodafone... en zet me fijn achteraan in de rij met kans dat ik hem alsnog niet op dag 1 heb.

• Valinor
Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:24:
[...]

Of Vodafone raakt mijn bestelling gewoon kwijt, en dus mijn eerste pre-order van heel Nederland bij Vodafone... en zet me fijn achteraan in de rij met kans dat ik hem alsnog niet op dag 1 heb.
Gebeurt standaard bij Vodafone. De snelle mensen krijgen hem altijd als laatst.

• Phusebox
D2FValinor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:35:
[...]

Gebeurt standaard bij Vodafone. De snelle mensen krijgen hem altijd als laatst.
Pff echt. Als ie op 9 september niet geleverd wordt weiger ik de levering zodra die wel komt en stap ik ook meteen over op een andere provider.

• Valinor
Donstil schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:01:
[...]

De Black is zelfs "maar" €802,-
Ja, ze zijn omlaag gegaan met de prijzen. Nu zijn ze alle drie goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

http://www.ebay.nl/itm/Ne...m:mv6a3OIYs0V1HNlXutJQbkA

Heb hier net mijn Note 7 Dual-Sim besteld voor 816 euro incl. express shipping met FedEx.

Zal wel even laten weten hoe alles verloopt :)

Kleur Onyx Black trouwens!

Tesla M3LR '21

• Phusebox
Planespotter schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ m21:32:
http://www.ebay.nl/itm/Ne...m:mv6a3OIYs0V1HNlXutJQbkA

Heb hier net mijn Note 7 Dual-Sim besteld voor 816 euro incl. express shipping met FedEx.

Zal wel even laten weten hoe alles verloopt :)

Kleur Onyx Black trouwens!
Komt dan wel nog minimaal 21% BTW en inklaringskosten bij?

Ik zou het niet durven zoveel geld via ebay.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:59:
[...]

Komt dan wel nog minimaal 21% BTW en inklaringskosten bij?

Ik zou het niet durven zoveel geld via ebay.
Ik haal vrijwel al mijn apparatuur uit Azië en nog nooit BTW of inklaringskosten hoeven betalen (maar goed, eens is de eerste keer).

En bij een Ebayer met 40.000 feedback kan er niet zoveel fout gaan ;)

Tesla M3LR '21

• Donstil
  • Niet online
Planespotter schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:02:
[...]

Ik haal vrijwel al mijn apparatuur uit Azië en nog nooit BTW of inklaringskosten hoeven betalen (maar goed, eens is de eerste keer).

En bij een Ebayer met 40.000 feedback kan er niet zoveel fout gaan ;)
Precies een "bekende" Nederlandse webshop en betalen met iDeal is risico voller dan Een ebayer met 40.000 reviews en Paypal.

• Phusebox
Tja dan heb ik gewoon altijd pech gehad ofzo. Altijd invoerrechten en btw betalen en bij ebay ers met 30.000 reviews ook gehad dat ik nooit wat kreeg of Chinese nep zooi.

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:20:
Tja dan heb ik gewoon altijd pech gehad ofzo. Altijd invoerrechten en btw betalen en bij ebay ers met 30.000 reviews ook gehad dat ik nooit wat kreeg of Chinese nep zooi.
Ja misschien had je pech idd, ik heb door de jaren heen ruim 250 orders geplaatst via eBay (Als ik zo mijn persoonlijke reviews bekijk) en nooit grote problemen gehad.

Btw betalen laat ik even buiten beschouwing. Daar kan de ebayer niets aan doen en moet ik hier in Nederland ook. Dat vind ik niet zo spannend verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortic
Tanakiam schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:51:
Zie dat tmobile de note7 voor €899,95 aanbied en dan met 2 jaar voor €54 p/mnd????

Hij is toch €849?!
Via coolbue zijn er meerdere opties goedkoper (wel met een bij betaling) zoals al eerder vermeld. Het kijken waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
T-mobile komt met een madness maand vanaf maandag. Hopelijk krijgen we ook wat korting i.c.m. een note 7.

Al lijkt het allemaal niet zo heel boeiend en waarschijnlijk alleen op een beperkt aantal toestellen. De kortingen worden zo te zien verrekend op de 'advieprijs' maarja t-mobile geeft normaal ook 'korting'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OZWM6Dd5nfn4Sb4PArbfvRUX/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Valinor op 19-08-2016 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 21:44
Ik woon 15 min van duitsland af, waarschijnlijk rij ik dan even op en neer. Dan heb ik de telefoon ook weer een week eerder. Misschien dat ik nog wel een vriend heb over de grens dan pre order ik m' op zijn adres :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
savieratya schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:13:
Ik woon 15 min van duitsland af, waarschijnlijk rij ik dan even op en neer. Dan heb ik de telefoon ook weer een week eerder. Misschien dat ik nog wel een vriend heb over de grens dan pre order ik m' op zijn adres :p
Ook over getwijfeld. Woon ook vlak bij de grens maar kreeg van Vodafone en 5 euro per maand korting op mijn abo en 100 euro korting op de telefoon bij 12 mnd abo.

Is toch weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 17:35
Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:16:
[...]

Ook over getwijfeld. Woon ook vlak bij de grens maar kreeg van Vodafone en 5 euro per maand korting op mijn abo en 100 euro korting op de telefoon bij 12 mnd abo.

Hoe heb je dat geregeld? Ik ben namelijk al 8 jaar klant van Vodafone en zou graag willen weten hoe je extra korting kan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pakhtun schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:19:
[...]

Hoe heb je dat geregeld? Ik ben namelijk al 8 jaar klant van Vodafone en zou graag willen weten hoe je extra korting kan verkrijgen.
Zorgen dat je bij de afdeling loyalty terecht komt. Ik had toevallig een klacht en kwam daarom daar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:27
Voor de Belgen onder ons
Bij base 150€ korting op toestel met abo 30€ per maand.
Maandelijks opzegbaar.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:16:
[...]

Oke maar wat betaal je dan uiteindelijk voor het abo en toestel totaal? En met welk abo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
Net KPN abonnement verlengd met de Note 7. Bij Belsimpel is het (i.t.t. bij KPN zelf) mogelijk om het toestel vooraf te betalen met een mooie korting. Hierdoor kost het toestel nog € 633,- terwijl de prijs van het abonnement gelijk is als wanneer ik deze sim-only zou verlengen. ( € 37,50 / maand, 10GB + onbeperkt bellen/sms + spotify premium)

Enige aanbod bij KPN zelf is om € 31,50 / maand extra neer te leggen voor de telefoon, dat komt neer op € 756,- over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
KPN zelf snapt het niet helemaal wat betreft de verkoop in hun eigen winkels maar het word wel weer een kpn abo voor mij alleen via een andere winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortic
Het scheelt mij ook meer dan 100 euro als ik de N7 bestel met abbo van KPN via coolblue ipv via de KPN website zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
mortic schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:13:
Het scheelt mij ook meer dan 100 euro als ik de N7 bestel met abbo van KPN via coolblue ipv via de KPN website zelf.
precies, ik kreeg in eerste instantie te horen "wij doen alleen mobiele telefoons" toen ik over de note 7 begon, vervolgens begon de dame ja maar bij een andere provider hanteren ze andere prijzen, dus ik heb haar duidelijk gemaakt dat het om een kpn abbo ging, mevrouw vertelde mij toen dat ze daar niks aan konden doen ( nutteloos antwoord dus ).

Vervolgens heb ik nog even nagevraagd hoe het zit met spotify aangezien spotify family 15 euro kost en kpn nog steeds 7,50 vraagt ( dit is dan wel met 1,5 G data ) en dan moest ik maar inderdaad bij spotify een abbo afsluiten.

kortom klantenbinding is 0,0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
Ik had vorige week ook naar KPN gebeld met het verhaal dat Coolblue met hetzelfde abonnement 100 euro goedkoper was. Hij zei dat dat kwam omdat Coolblue vaak telefoons van slechtere kwaliteit verkoopt. Ik dacht eerst dat hij een grap maakte maar het was serieus. (Erg treurig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
arene schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:14:
Ik had vorige week ook naar KPN gebeld met het verhaal dat Coolblue voor hetzelfde abonnement 100 euro goedkoper was. Hij zei dat dat kwam omdat Coolblue vaak telefoons van slechtere kwaliteit verkoopt. Ik dacht eerst dat hij een grap maakte maar het was serieus. (Erg treurig)
Toevallig had ik een zelfde vraag neergelegd bij een medewerker van t-Mobile. Deze wist mij te vertellen dat Coolblue een commissie krijgt per afgesloten abonnement en dat zij deze commissie verwerkt in de toestelprijzen, zodat dit voor de consument goedkoper is om via Coolblue te bestellen.

Mijn interesse voor de Note 7 is ook aangewakkerd. Momenteel in het bezit van een Samsung Galaxy S6 edge, maar wat zou ik graag die Note willen.. Kost me net wat teveel momenteel, maar ik wil 'm op ten duur wel krijgen >:)

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortic
arene schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:14:
Ik had vorige week ook naar KPN gebeld met het verhaal dat Coolblue met hetzelfde abonnement 100 euro goedkoper was. Hij zei dat dat kwam omdat Coolblue vaak telefoons van slechtere kwaliteit verkoopt. Ik dacht eerst dat hij een grap maakte maar het was serieus. (Erg treurig)
Dat is inderdaad wel een erg sterk verhaal. Gaat in principe in de zelfde telefoon, maar dat kan natuurlijk niet iedereen weten die voor een provider werkt. 😅

Als ik dus via coolblue bestel komt mijn toestelprijs uiteindelijk uit op 686eu (vergeleken met hetzelfde sim only abbo).
Bij KPN kom ik op een toestelprijs van 795 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff het lijkt erop dat het toch geen Note 7 op de dag van release gaat worden voor mij.

Eerst verprutst Vodafone mijn online bestelling, vervolgens zeggen ze dat ik dan beter telefonisch kan bestellen met dezelfde voorwaarden om zeker te zijn dat het niet weer misgaat.

Doe ik navraag, wat blijkt, heb ik gewoon opeens andere voorwaarden in mijn contract (korting blijft niet geldig na contract). Aargh zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Ik maak mij wel zorgen over dit soort berichten: http://www.sammobile.com/...e-temporary-company-says/

We zijn al 'achtergesteld', misschien krijgen we het toestel alsnog niet op tijd?
Het zal in de loop van volgende week wel duidelijk worden zodra andere Europese landen het toestel zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er komen in ieder geval 2 pop-up stores: http://www.mobilecowboys....in-amsterdam-en-rotterdam

Normaal gesproken is er ook een T-Mobile actie in Rotterdam, maar daar lees ik nog niks over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Phusebox schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
Pff het lijkt erop dat het toch geen Note 7 op de dag van release gaat worden voor mij.

Eerst verprutst Vodafone mijn online bestelling, vervolgens zeggen ze dat ik dan beter telefonisch kan bestellen met dezelfde voorwaarden om zeker te zijn dat het niet weer misgaat.

Doe ik navraag, wat blijkt, heb ik gewoon opeens andere voorwaarden in mijn contract (korting blijft niet gelding na contract). Aargh zucht.
Jij maakt ook altijd iets mee hè. Wat een ellende. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krusha03
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07 15:30
niet crossposten aub...

[ Voor 88% gewijzigd door The Wizard op 28-08-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:27:
Er komen in ieder geval 2 pop-up stores: http://www.mobilecowboys....in-amsterdam-en-rotterdam

Normaal gesproken is er ook een T-Mobile actie in Rotterdam, maar daar lees ik nog niks over
Ooh leuk dan ga ik volgende week even kijken ik Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
heeft iemand nog een leuke abbonement gevonden icm VODAFONE?
ik kan verlengen en ben nu opzoek.
4a5gb en bel sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En wat heb je zelf al gevonden? :? We zijn hier geen afhaalwinkel natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 17:23
Maandag een Note 7 coral blue preordered bij pdsshop.be. Levering 10 september 2016.

Vandaag bij "mijn orders": Je bestelling wordt geleverd op 2 september 2016. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Vandaag op nu.nl

"Vanaf 2 september moet het toestel in de Nederlandse winkels liggen."

Ben benieuwd.

• RiCk
Grandisimo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:23:
Vandaag op nu.nl

"Vanaf 2 september moet het toestel in de Nederlandse winkels liggen."

Ben benieuwd.
Misschien een typo? Was nl. de 'oude' leverdatum in NL?

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Let op waar je je toestel reserveert/besteld, als je gegarandeerd een voor de Nederlandse Markt (PHN) bestemd toestel wil hebben!

Heb deze vraag uitgezet (Twitter) aan Ritel.NL, Mobiel.NL en BelSimpel (alle 3 bedrijven, die 9 van de 10x een via "Grijze Import" verkregen toestel uitleveren!):

"Reserveren Samsung GALAXYNote7: gegarandeerd Nederlands (PHN) toestel, of een "grijze import"-toestel?"

Dit antwoord kreeg ik net van Mobiel.NL:
"Hi Henk! De toestellen zijn allemaal geschikt voor gebruik in de EU. De garantie is gewoon hetzelfde, dus dat komt goed :) ^ML"

Zij kunnen dus niet garanderen, dat je een "Nederlands" (PHN) toestel krijgt!

Houdt hier rekening mee: KPN gaat dit jaar "Voice over LTE" introduceren; dit wordt geactiveerd door een CSC-aanpassing; als je dus een niet PHN-CSC hebt, dan wordt VoLTE niet geactiveerd voor jouw toestel als je een via "Grijze import" verkregen toestel hebt!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Bullet NL schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:16:
[...]

Acties wordt afzonderlijk per land bepaald, wat in de UK bij geleverd wordt hoeft dus in NL helemaal niet zo te zijn. Daarbij, Samsung NL verkoopt zelf helemaal geen toestellen los......
Correctie: bij SamsungNL kun je wel toestellen kopen/bestellen -> Samsung shop ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Señor Sjon
henklbr schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:06:
Let op waar je je toestel reserveert/besteld, als je gegarandeerd een voor de Nederlandse Markt (PHN) bestemd toestel wil hebben!

Heb deze vraag uitgezet (Twitter) aan Ritel.NL, Mobiel.NL en BelSimpel (alle 3 bedrijven, die 9 van de 10x een via "Grijze Import" verkregen toestel uitleveren!):

"Reserveren Samsung GALAXYNote7: gegarandeerd Nederlands (PHN) toestel, of een "grijze import"-toestel?"

Dit antwoord kreeg ik net van Mobiel.NL:
"Hi Henk! De toestellen zijn allemaal geschikt voor gebruik in de EU. De garantie is gewoon hetzelfde, dus dat komt goed :) ^ML"

Zij kunnen dus niet garanderen, dat je een "Nederlands" (PHN) toestel krijgt!

Houdt hier rekening mee: KPN gaat dit jaar "Voice over LTE" introduceren; dit wordt geactiveerd door een CSC-aanpassing; als je dus een niet PHN-CSC hebt, dan wordt VoLTE niet geactiveerd voor jouw toestel als je een via "Grijze import" verkregen toestel hebt!
CSC kan je ook aanpassen. ;) Overigens is dit met name van belang voor acties. Aangezien die nu niet lopen is het minder bezwaarlijk om een grijze import te hebben. Immers liggen de toestellen in Nederland opgeslagen om vervolgens in Duitsland eerder op de markt te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Señor Sjon schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

CSC kan je ook aanpassen. ;) Overigens is dit met name van belang voor acties. Aangezien die nu niet lopen is het minder bezwaarlijk om een grijze import te hebben. Immers liggen de toestellen in Nederland opgeslagen om vervolgens in Duitsland eerder op de markt te komen.
Jij en ik kunnen dit misschien wel, maar het merendeel van NL niet! De toestellen, die door deze bedrijven uitgeleverd worden, zijn 9 van de 10 keer "Oost Europese" toestellen...

Het wordt gewoon es tijd, dat dit soort bedrijven aangepakt worden, en verplicht worden gesteld dit te vermelden bij bv hun reclames (nu van mobiel.nl) dat de kans bestaat dat je een via "grijze import" toestel ontvangt, die officiëel niet voor de Nederlandse markt bestemd is!

• Señor Sjon
En dan? Omdat één provider VolTE uitrolt op basis van CSC? Waarom zouden ze dat doen eigenlijk? Alleen de laatste 3 letters zijn landgebonden, de rest typegebonden. Kan goed zijn dat ze dat laatste deel negeren. Want mag iemand met een Note 7 die in Duitsland woont en hier op bezoek komt niet met zijn Duitse toestel bellen over VoLTE? Is meer een nodeloze complexe KPN instelling dan iets anders.

En ik denk dat de gemiddelde klant meer baat heeft bij 100 euro lagere toestelprijzen dan VoLTE.

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Señor Sjon schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:25:
En dan? Omdat één provider VolTE uitrolt op basis van CSC? Waarom zouden ze dat doen eigenlijk? Alleen de laatste 3 letters zijn landgebonden, de rest typegebonden. Kan goed zijn dat ze dat laatste deel negeren. Want mag iemand met een Note 7 die in Duitsland woont en hier op bezoek komt niet met zijn Duitse toestel bellen over VoLTE? Is meer een nodeloze complexe KPN instelling dan iets anders.

En ik denk dat de gemiddelde klant meer baat heeft bij 100 euro lagere toestelprijzen dan VoLTE.
De klant heeft gewoon recht op een NEDERLANDS-toestel (die voor de Nederlandse markt bestemd is), niet op 1 of andere "grijze import"-toestel, die bv voor de Oost-Europese markt is!

De bedrijven die dit doen, dienen dat te vermelden op hun site of in hun reclames: dan kan de consument alsnog zelf beslissen of ze zo'n "import toestel" willen, of een "Nederlands toestel"!

De klant gaat er van uit dat je een Nederlands toestel krijgt!

En wat bedoel jij eigenlijk met "Alleen de laatste 3 letters zijn land gebonden"?

Weet jij wel wat een "CSC-bestand" is en waarvoor deze dient?

Duitse toestellen zullen misschien best wel gebruik kunnen maken van VoLTE, maar alleen als KPN hun netwerk hiervoor open stelt.

In den beginne, konden NL-toestellen bv ook geen gebruik maken van bv Duitse 4G-netwerken -> dit moest ook eerst onderling geregeld worden tussen de operators!

Dus dat heeft helemaal niks te maken met een "nodeloze complexe KPN instelling"!

[ Voor 19% gewijzigd door henklbr op 25-08-2016 11:40 ]

• Señor Sjon
Dan moet de klant naar CoolBlue of de MediaMarkt waar men voor adviesprijs een PHN kan oppikken. Maar ja, bestel je bij Vodafone, dan krijg je alweer een VDF CSC met allerlei vodafone crap. Dan net zo lief een buitenlands toestel. Of beter nog, geen verschillende versies en gewoon een global versie die wel wat langer en sneller updates krijgt.

Maar dit gaat een beetje offtopic, de discussie is al even oud als de hele S en Note lijn.

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Is er in Groningen al een demo model aanwezig?

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

androidfreaker schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:10:
Is er in Groningen al een demo model aanwezig?
Of je gaat zelf even kijken en je deelt hier je bevindingen....
Ik weet niet alsof je de bedoeling van een topic als deze weet, maar we gaan zeker uit van eigen initiatief, we hadden dus liever gezien dat jij op onderzoek was uit gegaan als of er in Groningen een demo-model aanwezig is, om dit hier te delen....

Het is niet de bedoeling dat je hier een vraag (nummertje X) neerplemt en wij dat met antwoord X aankomen zetten...

Cogitationis poenam nemo patitur

• androidfreaker
Bullet NL schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:29:
[...]

Of je gaat zelf even kijken en je deelt hier je bevindingen....
Ik weet niet alsof je de bedoeling van een topic als deze weet, maar we gaan zeker uit van eigen initiatief, we hadden dus liever gezien dat jij op onderzoek was uit gegaan als of er in Groningen een demo-model aanwezig is, om dit hier te delen....

Het is niet de bedoeling dat je hier een vraag (nummertje X) neerplemt en wij dat met antwoord X aankomen zetten...
ik ga vanavond naar groningen alleen wou ik graag weten of er ergens heen lag scheelt mij weer zoeken. want dan ga ik zelf kijken waar hij aanwezig is. :) maar goed dat je me op de regels tikt

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Verwachte bezorgdatum bij mijn pre-order bij de samsung shop is nog steeds 9 September en geen 2 September. Ik denk dat Samsung zelf toch wel weet wanneer geleverd wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Joop557 op 25-08-2016 14:33 . Reden: taalfoutje ]

• Phusebox
Señor Sjon schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:40:
Dan moet de klant naar CoolBlue of de MediaMarkt waar men voor adviesprijs een PHN kan oppikken. Maar ja, bestel je bij Vodafone, dan krijg je alweer een VDF CSC met allerlei vodafone crap. Dan net zo lief een buitenlands toestel. Of beter nog, geen verschillende versies en gewoon een global versie die wel wat langer en sneller updates krijgt.

Maar dit gaat een beetje offtopic, de discussie is al even oud als de hele S en Note lijn.
Of gewoon flashen met een niet vodafone rom.

Ik hoop toch dat ik een non Vodafone toestel krijg. Heb eigenlijk alle telefoons van Vodafone tot nu toe zonder hun eigen troep gekregen. Volgens mij (fingers crossed) is de eerste lochtend altijd 'vanilla'.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 25-08-2016 14:48 ]

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
Coolblue geeft hem nu terug aan op 02/09 (stond vorige dagen op 10/09)

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/yhr4ggmaf/Capture.jpg

Even gebeld met coolblue zakelijk, ze zouden stock hebben intern vanaf 29/08 en uitleveren vanaf 02/09 à 05/09. (zakelijk levert niet in het weekend)

[ Voor 29% gewijzigd door zaizuney op 25-08-2016 16:06 ]

• RiCk
zaizuney schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:01:
Coolblue geeft hem nu terug aan op 02/09 (stond vorige dagen op 10/09)

[afbeelding]
Niet zo cool: De Belgische en Nederlandse leverdatum verschilt. Die van NL staat nog op 9-9, die van België dus op 2-9. Wtf :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
Note 7 ligt bij tmobile in Groningen herenstraat in het zwart en mediamarkt centrum sontplein nog niet. Wat me opvalt is dat hij een stuk beter in de hand ligt dan de s7 edge hij voelt door zijn afronding iets dikker aan terwijl dat niet zo is.

[ Voor 59% gewijzigd door androidfreaker op 25-08-2016 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Vraag me toch echt af wat nu de werkelijke reden is dat de Note 7 hier, als enige West Europese land, op 9 september uitkomt?

Het lijkt er inderdaad op dat België nu gewoon op 2 september staat en in Duitsland hebben mensen het toestel al... hoewel ze daar nog nergens in de winkel te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
Volgens mij moet het eerder een logistiek probleem zijn, een container is al gauw 3 tot 4 weken onderweg.

Schipping date misschien net gemist en moeten wachten op de volgende boot...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Maar de duitse note's worden vanuit nederland verscheept? Ik denk dat wij in nederland wat minder belangrijk zijn voor samsung?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
zaizuney schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:33:
Volgens mij moet het eerder een logistiek probleem zijn, een container is al gauw 3 tot 4 weken onderweg.

Schipping date misschien net gemist en moeten wachten op de volgende boot...
Die toestellen gaan natuurlijk gewoon per vliegtuig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En in de UK als je nu nog besteld krijg je een wireless charger, screen protector en clear case erbij...

Goed bezig samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:27
Phusebox schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:03:
En in de UK als je nu nog besteld krijg je een wireless charger, screen protector en clear case erbij...

Goed bezig samsung.
Idd overal krijgt men iets behalve be en nl.
Gewoon niemand bestellen mss worden ze wakker bij Samsung dan.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gunth schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:45:
[...]

Idd overal krijgt men iets behalve be en nl.
Gewoon niemand bestellen mss worden ze wakker bij Samsung dan.
In de UK had men ook de Gear VR actie maar die was op, en nu dus meteen erachteraan een nieuwe actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
bij vodafone friends family icm red 5gb kom je gemiddeld over 2 jaar uit op 1324 euro.
Weet iemand een scherpere aanbieding?

en ik wacht eerst wel tot er een actie bij komt, iets gratis of cashback ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Op het moment vind ik dit wel een goed deal, ik wacht alleen nog tot hij daadwerkelijk uit is voor ik bestel, hoop dat er nog een aanbieding van Samsung of een belwinkel komt.

Tele2 8GB
totaal prijs 1080,-

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat mijn note 7 verzonden is. Heb hem bij samsung de besteld incl. gear VR.

Wordt met DHL express verzonden, dus ga er van uit dat hij maandag klaar ligt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
KeKNoRRiS schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:02:
Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat mijn note 7 verzonden is. Heb hem bij samsung de besteld incl. gear VR.

Wordt met DHL express verzonden, dus ga er van uit dat hij maandag klaar ligt! :)
Vanuit Samsung Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RiCk schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:44:
[...]

Vanuit Samsung Nederland?
Samsung DE schrijft hij dus Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Phusebox schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Samsung DE schrijft hij dus Duitsland.
Je hebt gelijk ;) ik las het te snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Even om rekening mee te houden (onze flashers):

Voorheen was het makkelijk, om bv een "niet Nederlands" toestel op de Nederlandse CSC te krijgen (PHN), zodat je ook voortaan de FOTA kon ontvangen op je toestel (PHN is een "single"-CSC)

Bij de Note 7 is dit echter veranderd!

Bijna alle CSC's van Europa (muv de branded modellen zoals Vodafone en/of T-Mobile) zijn nu voortaan ondergebracht in een nieuwe "Multi-CSC" OXM (waaronder ook PHN).

Voordeel: Samsung hoeft niet meer voor elk land apart een firmware te releasen, deze kunnen nu in 1x in de OXM ondergebrachte CSC's worden gereleased.

Nadeel: Als je "Product-code" van je toestel NIET PHN is (Nederland UNbranded), kun je deze niet meer bv na een flash, reset vanuit de recovery etc, op PHN krijgen.
Wil je nu je CSC veranderen bv van XEO (Polen) naar PHN (Nederland), zal je je toestel moeten "rooten" waarbij dus KNOX wordt getriggered en bepaalde functies (Knox, Samsung Pay) niet meer gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
henklbr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:12:
Even om rekening mee te houden (onze flashers):

Voorheen was het makkelijk, om bv een "niet Nederlands" toestel op de Nederlandse CSC te krijgen (PHN), zodat je ook voortaan de FOTA kon ontvangen op je toestel (PHN is een "single"-CSC)

Bij de Note 7 is dit echter veranderd!

Bijna alle CSC's van Europa (muv de branded modellen zoals Vodafone en/of T-Mobile) zijn nu voortaan ondergebracht in een nieuwe "Multi-CSC" OXM (waaronder ook PHN).

Voordeel: Samsung hoeft niet meer voor elk land apart een firmware te releasen, deze kunnen nu in 1x in de OXM ondergebrachte CSC's worden gereleased.

Nadeel: Als je "Product-code" van je toestel NIET PHN is (Nederland UNbranded), kun je deze niet meer bv na een flash, reset vanuit de recovery etc, op PHN krijgen.
Wil je nu je CSC veranderen bv van XEO (Polen) naar PHN (Nederland), zal je je toestel moeten "rooten" waarbij dus KNOX wordt getriggered en bepaalde functies (Knox, Samsung Pay) niet meer gebruikt kunnen worden.
Dit had je toch ook al in het normale Note 7 topic gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
Johanson16 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Die toestellen gaan natuurlijk gewoon per vliegtuig.. ;)
Weet je wel hoeveel airfreight kost? Zou me toch sterk lijken.

De note kost natuurlijk wel genoeg :-)
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.