Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn die na een S7/S7 Edge te hebben gekocht ook een Note 7 willen/kunnen aanschaffen.Arwintju schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:05:
[...]
Gelijke release van de toestellen zou marketing technisch gezien natuurlijk niet slim zijn. Waarom zou je 3 toestellen tegelijk uitbrengen terwijl je consumenten eerst met de S7 en S7 edge kan vermaken om ze daarna een Note 7 aan te laten schaffen. Gelijke release betekent gewoon minder verkopen.
Ik denk een niet te onderschatten aantal. Je hebt er een hoop hoor die de S7/S7 Edge dan weer verkopen om de Note aan te schaffen.Pakhtun schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:19:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn die na een S7/S7 Edge te hebben gekocht ook een Note 7 willen/kunnen aanschaffen.
Uiteraard zijn er nog wel meer redenen te bedenken om de telefoons niet gelijk uit te brengen. Spreiden van omzet, in de picture blijven, meer verkopen etc.
Houden we het wel even vriendelijk heren en dames?
Anyhoe, dit is echt vannacht pas besloten,dus veel tijd om sites aan te passen was er ook niet
Komt nog bij dat elk land in principe hun eigen deeltje van de site beheert, dus tja.. Wij lazen het ook eerder op nieuwssites namelijk
Anyhoe, dit is echt vannacht pas besloten,dus veel tijd om sites aan te passen was er ook niet
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik heb net e-mail ontvangen van mobiel. nu geen levering meer maar wel de 128gb kaart cadeau, toch netjes van Samsung.
Ik wilde heel graag een Note 7 kopen, loop nu met een S7 Edge, maar na de april update hebben ze het voor mij behoorlijk verkloot. Waar ik eerst 5-7 uur sot had, heb ik nu 3, als ik veel geluk heb 4 uur sot, en met intensief gebruik kom ik een dag maar echt net door (3-4 uur sot)Pakhtun schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:19:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn die na een S7/S7 Edge te hebben gekocht ook een Note 7 willen/kunnen aanschaffen.

Tja wat nu
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Zo dit wordt dan mijn laatste post hier. Vandaag een S7 Edge gekocht en erg tevreden tot nu Kan nu ook mijn Gear S2 eindelijk gebruiken. Ik groet iedereen en hoop van harte dat jullie een andere telefoon vinden die in de buurt komt van de Note7. Zoals eerder gezegd: "de beste telefoon die je niet kunt kopen. kwa grootte en specs ontlopen de Note7 en de 7Edge elkaar niet zoveel. Voornamelijk de S-pen en de iris scanner. Het ga jullie goed! Bovendien krijgt de S7 Edge ook de Nougat en Touchwiz update
[ Voor 6% gewijzigd door marcellux op 11-10-2016 23:10 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Je wist dat vanaf november je 100 euro cashback erop krijgt? ik wacht nog ff af met wat voor geweldige aanbieding Samsung mee aangaat komen.. Samsung store zoekt voor mij iig uit of je een met Tegoed gekochte S7 Edge ook de cashback ontvangt.. zo niet wacht ik op Samsung en anders haal ik hem gewoon..marcellux schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:58:
Zo dit wordt dan mijn laatste post hier. Vandaag een S7 Edge gekocht en erg tevreden tot nu Kan nu ook mijn Gear S2 eindelijk gebruiken. Ik groet iedereen en hoop van harte dat jullie een andere telefoon vinden die in de buurt komt van de Note7. Zoals eerder gezegd: "de beste telefoon die je niet kunt kopen. kwa grootte en specs ontlopen de Note7 en de 7Edge elkaar niet zoveel. Voornamelijk de S-pen en de iris scanner. Het ga jullie goed! Bovendien krijgt de S7 Edge ook de Nougat en Touchwiz update
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik ga geen s7 edge kopen die maar 100 euro minder kost dan de Note 7. Dan wacht ik wel tot maart volgend jaar.
Tenzij Samsung een verdubbelaar inzet en ons 200 euro cashback geeft.
Maar ik denk dat hun compensatie actie zometeen die 100 euro cashback wordt, die allang gepland stond (vanaf 7 nov).
Tenzij Samsung een verdubbelaar inzet en ons 200 euro cashback geeft.
Maar ik denk dat hun compensatie actie zometeen die 100 euro cashback wordt, die allang gepland stond (vanaf 7 nov).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De Note7 wordt nu al verkocht als "collectors" item 
Ze vragen er al ruim €1000,- voor of omruilen voor een iPhone 7 Plus 264GB.
Ze vragen er al ruim €1000,- voor of omruilen voor een iPhone 7 Plus 264GB.
Zo'n iPhone is helemaal uniekmprkooij schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:01:
of omruilen voor een iPhone 7 Plus 264GB.
Dan heb je strontmazzel. Net Vodafone aan de lijn gehad en dat SD kaart verhaal weten ze niks van...pappaleone schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:49:
Ik heb net e-mail ontvangen van mobiel. nu geen levering meer maar wel de 128gb kaart cadeau, toch netjes van Samsung.
CoolBlue geeft ook aan dat je de SD kaart krijgt.
dancol schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
Dan heb je strontmazzel. Net Vodafone aan de lijn gehad en dat SD kaart verhaal weten ze niks van...
Jep, Vodafone drops the ball again. Terwijl Samsung zelf heeft aangegeven dat je de SD kaart zou krijgen.dancol schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
Dan heb je strontmazzel. Net Vodafone aan de lijn gehad en dat SD kaart verhaal weten ze niks van...
Ik ga daar nu dus ook weg na 7 jaar. Je wordt daar echt als een stuk stront behandeld. Sinds de bestelling niet 1 mailtje of sms'je gehad over de hele Note 7 soap.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2016 09:16 ]
Heb je toevallig een linkje naar dat Samsung dat aan gaf?Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:16:
[...]
Jep, Vodafone drops the ball again. Terwijl Samsung zelf heeft aangegeven dat je de SD kaart zou krijgen.
Ik ga daar nu dus ook weg na 7 jaar. Je wordt daar echt als een stuk stront behandeld. Sinds de bestelling niet 1 mailtje of sms'je gehad over de hele Note 7 soap.
[ Voor 3% gewijzigd door dancol op 12-10-2016 09:19 ]
o.a. deze tweet, en meerdere vergelijkbare tweets:dancol schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:18:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar dat Samsung dat aan gaf?
https://samsungbnl.respon...rtal/conversation/8223257
Het staat letterlijk op de frontpage van tweakers: nieuws: Samsung levert sd-kaarten aan klanten die Note 7 vooruit hebben bestelddancol schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:18:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar dat Samsung dat aan gaf?
Ik was bij de tweakers event met de note7, hij had wel een aantal leuke features (daar was, MS hello... ik bedoel samsungs iris scanner er niet een van) Zoals anim.gif screen capture met je pen was grappig, maar veel verschil met de s7 edge was er niet, afgezien van de iris scanner was hij technisch het zelfde. Als je echt een pen wil moet je helaas nog lang wachten, maar ik kijk meer uit naar de volgende generatie, hopelijk ook met UFS geheugenkaart ondersteuning en ik ben benieuwd hoe ze komend jaar de camera gaan verbeteren en of ze de home knop echt weg doen en qualcomm Snapdragon Sense ID gaan gebruiken (gewoon touch ID onder je scherm). Koffie dik kijken, maar dat mag want dit draadje komt tegen het eind, aangezien mensen geen ervaring zullen hebben met dit toestel
Nog steeds tevreden met me s7 edge
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Technisch waren de verschillen minimaal, echter qua design en formfactor stak de Note 7 boven alles uit dat er nu en de komende maanden te koop is. Voor mij dan.D0gtag schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
Het staat letterlijk op de frontpage van tweakers: nieuws: Samsung levert sd-kaarten aan klanten die Note 7 vooruit hebben besteld
Ik was bij de tweakers event met de note7, hij had wel een aantal leuke features (daar was, MS hello... ik bedoel samsungs iris scanner er niet een van) Zoals anim.gif screen capture met je pen was grappig, maar veel verschil met de s7 edge was er niet, afgezien van de iris scanner was hij technisch het zelfde. Als je echt een pen wil moet je helaas nog lang wachten, maar ik kijk meer uit naar de volgende generatie, hopelijk ook met UFS geheugenkaart ondersteuning en ik ben benieuwd hoe ze komend jaar de camera gaan verbeteren en of ze de home knop echt weg doen en qualcomm Snapdragon Sense ID gaan gebruiken (gewoon touch ID onder je scherm). Koffie dik kijken, maar dat mag want dit draadje komt tegen het eind, aangezien mensen geen ervaring zullen hebben met dit toestel![]()
Nog steeds tevreden met me s7 edge
Ja ik vind de S7E totaal niet fijn vast houden. Note7 lag als gegoten in mijn hand en ik gebruik het pennetje toch best regelmatig.Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
Technisch waren de verschillen minimaal, echter qua design en formfactor stak de Note 7 boven alles uit dat er nu en de komende maanden te koop is. Voor mij dan.
Wat ga jij nu doen Phusebox?
Kijken waar Samsung mee komt als "speciale aanbieding". Als ik 200 euro cashback krijg op een S7 Edge wil ik die wel tijdelijk gebruiken tot er iets beters komt, anders wacht ik tot volgend jaar februari wat de S8 gaat worden en als dat niks is volgend jaar oktober hopelijk de Note 8.dancol schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:03:
[...]
Ja ik vind de S7E totaal niet fijn vast houden. Note7 lag als gegoten in mijn hand en ik gebruik het pennetje toch best regelmatig.
Wat ga jij nu doen Phusebox?
De Note 4 was mijn eerste toestel dat langer dan een jaar mee ging, nu moeten dat er wellicht 3 worden...
De form factor was voor mij ook de reden dat ik de Note 7 gekocht heb...Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
Technisch waren de verschillen minimaal, echter qua design en formfactor stak de Note 7 boven alles uit dat er nu en de komende maanden te koop is. Voor mij dan.
Ik heb hem nog in gebruik, maar heb al een mail gehad van samsung de dat er meer info volgt over het terug sturen...
Er is geen andere phone die ik wil op dit moment, dus ik denk dat ik weer op mijn trouwe lumia 930 terug val tot de s8 uit is..
Ga je hem ook echt terug sturen dan?KeKNoRRiS schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
De form factor was voor mij ook de reden dat ik de Note 7 gekocht heb...
Ik heb hem nog in gebruik, maar heb al een mail gehad van samsung de dat er meer info volgt over het terug sturen...
Er is geen andere phone die ik wil op dit moment, dus ik denk dat ik weer op mijn trouwe lumia 930 terug val tot de s8 uit is..
Gebeld door T-Mobile voor een alternatief. S7 Edge aangeboden gekregen voor de spetterende prijs vannnnn [trom geroffel] ... €44,50 per maand (6GB/geen minuten). Oftewel de zelfde prijs als de website. Dat SD kaartje t.w.v. €60 (lol?) was dusdanig genoeg qua compensatie om geen speciale deals aan te bieden voor mensen met Note 7 pre-orders. Uiteindelijk SIM-only verlengd.
Dit is ook zo een beetje mijn idee.
Even wachten kijken wat er word aangeboden door Samsung/Coolblue.
Op dit moment weet ik eigenlijk ook niet echt een alternatief voor de Note 7.
Misschien de S7 ben niet zo van de edge eigenlijk.
Hebben jullie al een goed alternatief gevonden of op het oog ipv de Note 7?
Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:07:
[...]
Kijken waar Samsung mee komt als "speciale aanbieding". Als ik 200 euro cashback krijg op een S7 Edge wil ik die wel tijdelijk gebruiken tot er iets beters komt, anders wacht ik tot volgend jaar februari wat de S8 gaat worden en als dat niks is volgend jaar oktober hopelijk de Note 8.
De Note 4 was mijn eerste toestel dat langer dan een jaar mee ging, nu moeten dat er wellicht 3 worden...
Ik ben bang dat het wel zal moeten.. Ik neem aan dat de ondersteuning weg gaat vallen qua software updates.
Ik ben wel van plan hem zo lang mogelijk vast te houden, maar ik wil wel mijn geld terug uiteindelijk.
Ach ja, wat moeten ze nog supporten dan? Als ie prima werkt. Ik had hem gehouden als ik hem had gekregen. Maar snap dat je dat risico niet wil lopen.KeKNoRRiS schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:47:
[...]
Ik ben bang dat het wel zal moeten.. Ik neem aan dat de ondersteuning weg gaat vallen qua software updates.
Ik ben wel van plan hem zo lang mogelijk vast te houden, maar ik wil wel mijn geld terug uiteindelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2016 11:53 ]
Wil jij twee jaar met een telefoon lopen waar geen software updates voor uitkomen? En geen community support voor is?Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
Ach ja, wat moeten ze nog supporten dan? Als ie prima werkt.
Daar is 850 euro mij wat teveel voor.
Een jaartje is genoeg, en daarna raak je hem vast wel kwijt want dan is de accu capaciteit toch al onder de 80% gedaaltKeKNoRRiS schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
Wil jij twee jaar met een telefoon lopen waar geen software updates voor uitkomen? En geen community support voor is?
Ik heb nog niet 1 software update gehad van Samsung die echt iets verbeterde aan mijn telefoon.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2016 11:54 ]
Als Samsung nergens vermeld dat de garantie verloopt als je hem behoud.. Ik zou hem dan gewoon houden en als die kapot gaat gewoon opsturen... Software is toch prima nu?KeKNoRRiS schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
Wil jij twee jaar met een telefoon lopen waar geen software updates voor uitkomen? En geen community support voor is?
Denk echt niet dat alle Note 7's worden ingeleverd...
[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 12-10-2016 11:56 ]
Update naar Android 7.0 en/of 8.0 en natuurlijk de beveiligingsupdates.Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
Ach ja, wat moeten ze nog supporten dan?
Je mag hem wel van me overnemen voor 850 euroPhusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
Een jaartje is genoeg, en daarna raak je hem vast wel kwijt want dan is de accu capaciteit toch al onder de 80% gedaalt
Ik heb nog niet 1 software update gehad van Samsung die echt iets verbeterde aan mijn telefoon.
Een LG v20?diquan2001 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:46:
[...]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Zou ik doen als ie nieuw in doos was, en ik zeker wist dat de garantie overdraagbaar was.KeKNoRRiS schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Je mag hem wel van me overnemen voor 850 euro
Die komt hier (voorlopig) niet uit. Vind het ook een draak van een telefoon.
[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2016 12:14 ]
http://www.phonearena.com...eries-are-failing_id86474
Interessant verhaal met ook een paar röntgenfoto's van de accu. Goed te zien hoe de SDI accu kortsluiting kon maken..
Interessant verhaal met ook een paar röntgenfoto's van de accu. Goed te zien hoe de SDI accu kortsluiting kon maken..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Garantie is altijd overdraagbaar. Maar ik verwacht niet dat Samsung over bijv. een half jaar nog garantie gaat geven op een toestel was je terug had moeten sturen.Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:13:
Zou ik doen als ie nieuw in doos was, en ik zeker wist dat de garantie overdraagbaar was.
Als je echt een Note 7 wilt dan is daar altijd wel aan te komen. Echter moet je dan wel rekening houden dat het tweedehands afgeschreven is qua waarde.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Wat zou er eigenlijk gebeuren met alle teruggeroepen Note 7's door Samsung? Recyclen? Of zou het Atari achterna gaan?
Ik snap er helemaal geen ... hoe mensen tegenwoordig denken..
Dat er hier nog mensen zijn die een "levens" gevaarlijke telefoon, zelfs na dat er een 2x een recall actie is geweest, willen hebben!
(hoe was je leven voor die Note7 dan?)
Garantie of niet, dat ding is gewoon verkeerd "ontworpen" of er zit een hele grote software fout in!
Denk je nu echt het "gevaarlijke" allemaal wel mee valt (zo is te lezen uit jullie posten).
Als ik de berichten lees (waar rook is vuur
) zou je niet iemand in het vliegtuig willen hebben tijdens de vakantie, die het zo nodig vond om aan die recall actie ... te hebben.
Samsung is (was
) een hele grote speler in de mobiele markt, die gaan echt niet eventjes ruim 15 MILJARD in de fik steken tot nu toe, en het aandeel is ook al FLINK gekelderd.
Andere fabrikanten hebben natuurlijk ook problemen, maar die zijn uiteraard niet zo groot, dit, omdat de aantallen niet zo groot zijn als de levering van de Samsung telefoons.
En of ze gehaast hebben of niet, dat zijn fouten die ze bij Apple nooit maken, dat is ook een van de grootste redenen dat al hun modellen ook 3 jaar achter lopen.
Dat er hier nog mensen zijn die een "levens" gevaarlijke telefoon, zelfs na dat er een 2x een recall actie is geweest, willen hebben!

Garantie of niet, dat ding is gewoon verkeerd "ontworpen" of er zit een hele grote software fout in!
Denk je nu echt het "gevaarlijke" allemaal wel mee valt (zo is te lezen uit jullie posten).
Als ik de berichten lees (waar rook is vuur
Samsung is (was

Andere fabrikanten hebben natuurlijk ook problemen, maar die zijn uiteraard niet zo groot, dit, omdat de aantallen niet zo groot zijn als de levering van de Samsung telefoons.
En of ze gehaast hebben of niet, dat zijn fouten die ze bij Apple nooit maken, dat is ook een van de grootste redenen dat al hun modellen ook 3 jaar achter lopen.

Tja als je al sinds augustus 2015 op een nieuwe Note wacht...pawarana schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:19:
Dat er hier nog mensen zijn die een "levens" gevaarlijke telefoon, zelfs na dat er een 2x een recall actie is geweest, willen hebben!(hoe was je leven voor die Note7 dan?)
Als ik de berichten lees (waar rook is vuur) zou je niet iemand in het vliegtuig willen hebben tijdens de vakantie, die het zo nodig vond om aan die recall actie ... te hebben.
![]()
Samsung is (was) een hele grote speler in de mobiele markt, die gaan echt niet eventjes ruim 15 MILJARD in de fik steken tot nu toe, en het aandeel is ook al FLINK gekelderd.
Hissgate je voorbij gegeaan?pawarana schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:19:
Beide, Samsung en Apple, moeten hun producten beter gaan testen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Zeg je dat ook tegen bv je mede reiziger waar de deuren niet zo maar open gaan, bv een bus, trein of nog erger een vliegtuig?Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Tja als je al sinds augustus 2015 op een nieuwe Note wacht...
En als het gebeurt door iemand anders die doelbewust de recall actie niet in acht genomen heeft, en die zegt "Tja ik wacht al sinds augustus 2015 op een nieuwe Note", waar eventueel je partner of je kind bij zit!
Hoe reageer je dan op die persoon?
Anoniem: 531485
Weet iemand nog een fatsoenlijk alternatief dat bij de note 7 in de buurt komt? s7edge of iphone vind ik niks. En wachten op de s8 hmm..
Misschien dat de Huawei Mate 9 wat wordt, maar ik denk dat er weinig in de buurt komt tot de S8 of zelfs de Note 8.Anoniem: 531485 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:18:
Weet iemand nog een fatsoenlijk alternatief dat bij de note 7 in de buurt komt? s7edge of iphone vind ik niks. En wachten op de s8 hmm..
ZTE Axon 7, Google Pixel XL, Oneplus 3 & Nexus 6P.Anoniem: 531485 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:18:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Sorry, maar zeker de Pixel heeft afschuwelijk grote bezels in vergelijking met de Note 7.FrankGuthrie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:34:
[...]
ZTE Axon 7, Google Pixel XL, Oneplus 3 & Nexus 6P.
Ik denk dat voor alle note liefhebbers vooral het nette design (naast het pennetje) de doorslag gaf, niet zozeer de prijs of de hardware componenten.
Dan wil je absoluut een phone met een mooi design.
Vandaag alle accessoires teruggestuurd naar coolblue
Ik ben zojuist gebeld door Samsung i.v.m. schadeafhandeling van mijn Note 4 en ook nog even kort gesproken met hem over de Note 7, hij moest hem zelf ook terugsturen, hij gaf al aan dat er geen support meer voor komt, maar blokkeren o.i.d. zullen ze niet doen.
Was een moeilijke beslissing voor Samsung, maar ze hebben het gedaan om de veiligheid te garanderen. Grapje heeft ze inmiddels al bijna 17 miljard gekost, dus die beslissing was zeker niet makkelijk.
Was een moeilijke beslissing voor Samsung, maar ze hebben het gedaan om de veiligheid te garanderen. Grapje heeft ze inmiddels al bijna 17 miljard gekost, dus die beslissing was zeker niet makkelijk.
Jezus, zo lang !! sarcasme natuurlijk, kan aan mij liggen maar het is maar een telefoon. Of hij nu wel of niet uit komt, er komt wel iets anders langs wat interessant is.Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Tja als je al sinds augustus 2015 op een nieuwe Note wacht...
Ben toch wel benieuwd waarom ze niet instaat waren om de toestellen degelijk te lanceren, kennelijk is er toch iets meer mis dan accu alleen. Want je zou denken dat ze een accu na al die jaren wel onder de knie hebben.
Ik ben erg tevreden met de s7 edge dus ik zoek geen ander toestel voorlopig.
Maar mensen die voorheen keken naar de note hebben niks te zoeken bij de pixel, wat een lomp toestel voor een hoofdprijs. Als hij 400€ was was het een ander verhaal geweest maar ik bewaar dit wel voor het grote pixel ervarings topic
Pixel is zeker niet mooi, eerder lelijkzaizuney schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:56:
[...]
Sorry, maar zeker de Pixel heeft afschuwelijk grote bezels in vergelijking met de Note 7.
Ik denk dat voor alle note liefhebbers vooral het nette design (naast het pennetje) de doorslag gaf, niet zozeer de prijs of de hardware componenten.
Dan wil je absoluut een phone met een mooi design.
Vandaag alle accessoires teruggestuurd naar coolblue
Ik vraag me ten zeerste af of jij ooit een Note gebruikt heb... Een van de weinige nagenoeg lag vrije toestellen. Over het algemeen lopen zelfs appeltjes meer vast!epo schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:30:
[...]
Pixel is zeker niet mooi, eerder lelijkMaar de afschuwelijke lag met de Note7 is ook geen pretje dankzij Touchwiz, wat een troep. En elke keer extreem lang wachten op een nieuwe Android release is een no go. En op de voorkant de Samsung naam te zetten is lelijk en zeker een 900 euro toestel onwaardig maar goed het doet er allemaal niet meer toe en smaken verschillen
Ik krijg op mijn Note5 ongeveer elke 1,5 een update hoor
Ik begrijp niet waar mensen die 17 miljard op baseren. Kan me niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo'n groot grapje zou zijn. Maarja Samsung is dan ook een mega grote partij dus zal hier zeker wel een potje voor hebben om het op te vangen.metallicattim schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:14:
Ik ben zojuist gebeld door Samsung i.v.m. schadeafhandeling van mijn Note 4 en ook nog even kort gesproken met hem over de Note 7, hij moest hem zelf ook terugsturen, hij gaf al aan dat er geen support meer voor komt, maar blokkeren o.i.d. zullen ze niet doen.
17 miljard, eitje. Kosten van ontwerp, productie, toestellen terugroepen, contracten met leveranciers, reclame, imago schade etc etc
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik denk dat een groot deel de gemiste winst is, 5 miljoen toestellen zijn immers al bijna 5 miljard euro.rolandos582 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:30:
[...]
Ik begrijp niet waar mensen die 17 miljard op baseren. Kan me niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo'n groot grapje zou zijn. Maarja Samsung is dan ook een mega grote partij dus zal hier zeker wel een potje voor hebben om het op te vangen.
Dan nog alle andere kosten zoals Reyals al aangeeft, loopt het toch aardig in de papieren.
Miljoenen SD-kaarten zijn ook niet gratis
Gemiste winst is een stuk lager dan 5 miljard op 5 miljoen toestellen. De onderdelen alleen kosten al zo'n 200-300 euro waarschijnlijk. De processor kunnen ze misschien nog redden en in S7(Edge) stoppen ofzo.metallicattim schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:24:
[...]
Ik denk dat een groot deel de gemiste winst is, 5 miljoen toestellen zijn immers al bijna 5 miljard euro.
Dan nog alle andere kosten zoals Reyals al aangeeft, loopt het toch aardig in de papieren.
Miljoenen SD-kaarten zijn ook niet gratis
Grootste directe kosten zullen de R&D en logistiek (incl. reclame en contracten die ontbonden worden) die in een keer afgeschreven moeten worden.
250 toestellen op 2.5 miljoen is 0.01%. Dat is op zich niet veel want kans op auto ongeluk of bedrijfsongeval is groter laat staan kans op een ziekte.pawarana schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:19:
Dat er hier nog mensen zijn die een "levens" gevaarlijke telefoon, zelfs na dat er een 2x een recall actie is geweest, willen hebben!(hoe was je leven voor die Note7 dan?)
Als ik de berichten lees (waar rook is vuur) zou je niet iemand in het vliegtuig willen hebben tijdens de vakantie, die het zo nodig vond om aan die recall actie ... te hebben.
![]()
Samsung is (was) een hele grote speler in de mobiele markt, die gaan echt niet eventjes ruim 15 MILJARD in de fik steken tot nu toe, en het aandeel is ook al FLINK gekelderd.
Dit is haast niet te testen want dan zou je minimaal 100.000 toestellen moeten testen om 10 resultaten te krijgen.
Neemt niet weg dat ik de Note 7 ook niet in een vliegtuig wil hebben.
Waarschijnlijk heb je wat youtube filmpjes gezien van de SD820 uitvoering. Die schijnt niet helemaal lekker te werken. Zal heus met een update te verhelpen zijn. De Exynos draait sowieso beter op Note7 en S7.epo schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:30:
[...]
Pixel is zeker niet mooi, eerder lelijkMaar de afschuwelijke lag met de Note7 is ook geen pretje dankzij Touchwiz, wat een troep. En elke keer extreem lang wachten op een nieuwe Android release is een no go. En op de voorkant de Samsung naam te zetten is lelijk en zeker een 900 euro toestel onwaardig maar goed het doet er allemaal niet meer toe en smaken verschillen
Je kunt zeggen dat het 17miljard zou kunnen kosten omdat ze verwachten veel omzet mis te lopen, verwachte winst is naar beneden bijgesteld, imago schade en eventuele rechtzaken. Echte kosten zal rond de 2 miljard zitten als ik het moet geloven. Ook is dit allemaal koffiedik kijken en wat de echte kosten zullen we pas weten in de loop der jaren.metallicattim schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:14:
I
Dat is nu, in de paar weken dat de Note uit is. Wie weet hoeveel meer er nog zouden gaan ontbranden in de komende tijd.Garret1410 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
250 toestellen op 2.5 miljoen is 0.01%. Dat is op zich niet veel want kans op auto ongeluk of bedrijfsongeval is groter laat staan kans op een ziekte.
Dit is haast niet te testen want dan zou je minimaal 100.000 toestellen moeten testen om 10 resultaten te krijgen.
Neemt niet weg dat ik de Note 7 ook niet in een vliegtuig wil hebben.
Als het zo'n risico is begrijp ik eigenlijk niet waarom (op termijn) de IMEIs niet gebanned worden om mensen te forceren hun toestellen terug te sturen voor de mensen die onder een steen leven of gewoon eigenwijs zijn.
Dit inderdaad. Ik ben ook benieuwd hoe het zit als je bijvoorbeeld in een restaurant zit te eten en je bent zo koppig geweest om het toestel niet in te leveren en hij springt in de fik en vervolgens brand het hele restaurant af.. Wie is er dan verantwoordelijk? Ik neem aan de persoon die het verzoek van Samsung om hem in te leveren heeft genegeerd.Radiant schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:00:
[...]
Dat is nu, in de paar weken dat de Note uit is. Wie weet hoeveel meer er nog zouden gaan ontbranden in de komende tijd.
Als het zo'n risico is begrijp ik eigenlijk niet waarom (op termijn) de IMEIs niet gebanned worden om mensen te forceren hun toestellen terug te sturen voor de mensen die onder een steen leven of gewoon eigenwijs zijn.
Welnee, dat blijft Samsung.
Hooguit krijg je een zeer beperkt deel nevenverantwoordelijkheid, maar dan moet je wel opzet aan gaan tonen wat in de praktijk vrij moeilijk is. Iemand hoeft maar te zeggen dat hij het niet wist, dacht dat het om een ander toestel ging of dacht dat het bericht spam was en het is al haast onmogelijk om het opzettelijk te noemen.
Overigens is dit niet de eerste batterijblunder bij Samsung al is dit natuurlijk wel de overtreffende trap.
In 2013 was er al het omruilprogramma voor de opgezwollen batterijen van met name de Galaxy S4 wat voor oververhitting en een bootloop zorgde. Dat was in Nederland nog enigszins onder de radar gebleven qua aandacht.
Hooguit krijg je een zeer beperkt deel nevenverantwoordelijkheid, maar dan moet je wel opzet aan gaan tonen wat in de praktijk vrij moeilijk is. Iemand hoeft maar te zeggen dat hij het niet wist, dacht dat het om een ander toestel ging of dacht dat het bericht spam was en het is al haast onmogelijk om het opzettelijk te noemen.
Overigens is dit niet de eerste batterijblunder bij Samsung al is dit natuurlijk wel de overtreffende trap.
In 2013 was er al het omruilprogramma voor de opgezwollen batterijen van met name de Galaxy S4 wat voor oververhitting en een bootloop zorgde. Dat was in Nederland nog enigszins onder de radar gebleven qua aandacht.
Omdat ik denk dat deze mensen vanzelf zullen zien dat er geen enkele update of beveiligingsupdates komen. Dus wat heb je dan aan een note 7?Radiant schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:00:
[...]
Dat is nu, in de paar weken dat de Note uit is. Wie weet hoeveel meer er nog zouden gaan ontbranden in de komende tijd.
Ook zonder updates werkt de telefoon gewoon prima uiteraard.. De gemiddelde consument let daar echt niet op.
Nee dat is Samsung niet, aangezien zij hebben aangegeven dat het toetel brandgevaarlijk is en niet meer gebruikt mag worden (en gratis omgeruild etc). Net zo min dat shell verantwoordelijk is als jij met je tankje gevuld met shell benzine een restaurant in de fik zet omdat het omviel er er iemand met een sigaret bijstond. Redenatie rechtbank: Je had kunnen weten dat benzine in een restaurant, dit het resultaat had kunnen zijn, ergo, je had kunnen weten dat een toestel wat terug is gehaald vanwege brandgevaar dit had kunnen gebeuren.sambalbaj schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:46:
Welnee, dat blijft Samsung.
Als jij met een note 7 doorloopt en hij vliegt in de fik dan mag ik hopen dat je goede aansprakelijkheid verzekering hebt, niet alleen is het dom om met dit toestel door te lopen, het is wel degelijk gevaarlijk. Misschien zijn er 'maar' 250 op de 2 mil ontploft maar mogelijk is de kans op ontbranding groter met gebruiksduur. Het is niet voor niets dat samsung compleet stopt met de note 7 er moet iets zijn wat dit toestel zo onbetrouwbaar maakt dat ze het zelf niet meer aandurven en een zekere miljarden verlies willen incasseren ipv een mogelijke miljoenen schade (schadevergoedingen etc) Want dat is de afweging die een bedrijf maakt. Zie b.v. ford pinto.
Anoniem: 111759
Je bent niet zo van edge maar wel van note 7. Mis ik iets?diquan2001 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:46:
[...]
ik ga dit forum verlaten hoe vermakelijk ik het ook vond, wens iedereen succes met een verdere keuze, de mijne is dat ik gewoon nog 1 jaartje met me note 4 ga doen,wil de s pen niet missen en een nieuwe batterij heeft voor mij in ieder geval weer genoeg power gegeven om de hele dag door te komen, wacht dus rustig af verder.
Het is akelig stil geworden rondom de Note 7. Begrijpelijk maar ik lees en hoor her en der nieuwe geruchten over het stopzetten van Note lijn. Check wat Pocketnow te melden heeft. Hopelijk zal Samsung wat duidelijkheid schaffen m.b.t tot de Note lijn.
YouTube: Samsung Galaxy S8 to make up for Note 7, HTC Ocean & more - Pock... vanaf 2:25
YouTube: Samsung to kill Galaxy Note brand, Airport phone swaps & more - ... vanaf 2:45
Ik ben zelf van plan om een S7 Edge te halen voor 1 jaar (eerste keer), maar als de Note lijn verdwijnt doordat het opgaat in de Sx lijn dan zou het best wel jammer zijn.
Hoe kijken jullie ertegen aan?
YouTube: Samsung Galaxy S8 to make up for Note 7, HTC Ocean & more - Pock... vanaf 2:25
YouTube: Samsung to kill Galaxy Note brand, Airport phone swaps & more - ... vanaf 2:45
Ik ben zelf van plan om een S7 Edge te halen voor 1 jaar (eerste keer), maar als de Note lijn verdwijnt doordat het opgaat in de Sx lijn dan zou het best wel jammer zijn.
Hoe kijken jullie ertegen aan?
Mij maakt het niet uit of het nou een Note zal blijven of een variant op de S lijn (S8 Pro heb ik bijvoorbeeld al vaker gehoord). Zo lang ze wel nog maar telefoons blijven maken met 5.7 inch scherm en stylus dan vind ik het prima. 
Ik ga zelf ook voor S7 Edge, ben aan het op wachten op de Blue Coral versie. Maar deze gaat ook wel meteen weer vervangen worden zodra ze een nieuwe Note (of dus onder een andere naam) uitbrengen.
Ik ga zelf ook voor S7 Edge, ben aan het op wachten op de Blue Coral versie. Maar deze gaat ook wel meteen weer vervangen worden zodra ze een nieuwe Note (of dus onder een andere naam) uitbrengen.
Ik las dat de Blue Coral versie eerst in Singapore uitgebracht zal worden. Op 5 november de rest?Firehuntah schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:25:
Mij maakt het niet uit of het nou een Note zal blijven of een variant op de S lijn (S8 Pro heb ik bijvoorbeeld al vaker gehoord). Zo lang ze wel nog maar telefoons blijven maken met 5.7 inch scherm en stylus dan vind ik het prima.
http://pocketnow.com/2016...-galaxy-s7-edge-singapore
Maar Firehuntah, wat ga je doen als ze b.v. de Note al met de S8 introduceren, heb je een S7 Edge voor 4/5 maanden gekocht. Wordt toch wel een dure grap dit. Het is dat ik kan wachten tot eind december anders zou ik nog langer wachten.
[ Voor 29% gewijzigd door Pakhtun op 22-10-2016 14:38 ]
Anoniem: 34124
Goede brandverzekering 😂cliors schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:19:
http://nu.nl/mobiel/43353...toestellen-weggooien.html
Stuur mij een paar gratis op aub!
Op 5 november juist pas in Singapore.Pakhtun schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:33:
[...]
Ik las dat de Blue Coral versie eerst in Singapore uitgebracht zal worden. Op 5 november de rest?
http://pocketnow.com/2016...-galaxy-s7-edge-singapore
Maar Firehuntah, wat ga je doen als ze b.v. de Note al met de S8 introduceren, heb je een S7 Edge voor 4/5 maanden gekocht. Wordt toch wel een dure grap dit. Het is dat ik kan wachten tot eind december anders zou ik nog langer wachten.
Ik verwacht niet dat ze al een nieuwe Note gaan uitbrengen samen met de S8. Dit kan alleen als ze toch ondanks de nieuwsberichten onderdelen van de Note 7 gaan hergebruiken. Nog even snel een S-pen toevoegen aan een S8 zal namelijk niet zo makkelijk zijn, daar is het denk ik al te laat voor. Maar we zullen het zien. Als het toch zou gebeuren verkoop ik de S7 Edge weer gewoon. Mogelijk met beetje verlies ondanks alle kortingen voor de S7 Edge (Note 7 pre order + in november cashback actie) maarja dat heb je toch altijd.
verkeerd topic
[ Voor 94% gewijzigd door Aggressor op 23-10-2016 11:27 ]
Voor de mensen die zich nog zorgen maakte om de Samsung Note serie, dat blijft gewoon bestaan. Volgend jaar komt de Samsung Note 8.
www.phonearena.com/news/S...e-a-Galaxy-Note-8_id86928
www.phonearena.com/news/S...e-a-Galaxy-Note-8_id86928
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ontwikkeling van S8 wordt kort uitgesteld.
http://www.wsj.com/articl...gs-galaxy-note-1477248978
Samsung executives have delayed the development of the Galaxy S8 device by two weeks as engineers work to get to the bottom of the Note 7’s overheating problem, according to a member of the Galaxy S8 development team.
Bovendien, zoals hierboven al is aangegeven, Note 8 is dus indirect bevestigd.
http://bigstory.ap.org/ar...sung-galaxy-note-7-recall
Apparently in response to criticism over its handling of the recalls, Samsung announced Monday that customers who replace their Note 7s with Samsung Galaxy S7 or S7 Edge smartphones can get 50 percent discounts on upgrades to Galaxy S8 or Note 8 smartphones next year if they return the S7 or S7 Edges.
http://www.wsj.com/articl...gs-galaxy-note-1477248978
Samsung executives have delayed the development of the Galaxy S8 device by two weeks as engineers work to get to the bottom of the Note 7’s overheating problem, according to a member of the Galaxy S8 development team.
Bovendien, zoals hierboven al is aangegeven, Note 8 is dus indirect bevestigd.
http://bigstory.ap.org/ar...sung-galaxy-note-7-recall
Apparently in response to criticism over its handling of the recalls, Samsung announced Monday that customers who replace their Note 7s with Samsung Galaxy S7 or S7 Edge smartphones can get 50 percent discounts on upgrades to Galaxy S8 or Note 8 smartphones next year if they return the S7 or S7 Edges.
Nou mensen die de Note 7 nog hebben: nieuws: Samsung pusht update die acculading limiteert naar Europese Note 7-be...
Wat ik wel vreemd vind, dat het opeens wel erg stil is met nieuwe ontploffingen.. Ik weet zeker dat nog niet iedereen zijn telefoon heeft ingeleverd..
Wat ik wel vreemd vind, dat het opeens wel erg stil is met nieuwe ontploffingen.. Ik weet zeker dat nog niet iedereen zijn telefoon heeft ingeleverd..
[ Voor 18% gewijzigd door Rohit op 26-10-2016 10:52 ]
Ik heb de Note 7 nog tijdelijk in gebruik, ik wacht tot mijn nieuwe toestel aankomt.
Heb uiteindelijk besloten om een goedkope telefoon te kopen om de periode tot de S8 of Note 8 te overbruggen. (Xiaomi Redmi Note 3 Pro international) Hoop dat het niet teveel tegen gaat vallen. Hij heeft in iedergeval een vingerprint scannen, iets waar ik niet meer zonder kan.
Verder heb ik de eerste kras op het scherm gekregen terwijl ik er extreem voorzichtig mee ben, best diep ook nog. Verder geen microkrasjes ofzo, maar dat Gorilla Glas 5 ben ik dus niet zo enthousiast over. Zelfs Gorilla Glas 3 duurde een half jaar voor een dergelijke kras.
Heb uiteindelijk besloten om een goedkope telefoon te kopen om de periode tot de S8 of Note 8 te overbruggen. (Xiaomi Redmi Note 3 Pro international) Hoop dat het niet teveel tegen gaat vallen. Hij heeft in iedergeval een vingerprint scannen, iets waar ik niet meer zonder kan.
Verder heb ik de eerste kras op het scherm gekregen terwijl ik er extreem voorzichtig mee ben, best diep ook nog. Verder geen microkrasjes ofzo, maar dat Gorilla Glas 5 ben ik dus niet zo enthousiast over. Zelfs Gorilla Glas 3 duurde een half jaar voor een dergelijke kras.
Ik dacht ik plaats hem hier even.
http://www.sammobile.com/...mer-galaxy-note-7-owners/
Wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie ervan?
Hmm 6.2 wel beetje groot hoor.. tenzij ze hem in een normaal formaat kunnen stoppen zonder bezels.. de note 7 voelde echt lekker in de hand..Pakhtun schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:30:
Ik dacht ik plaats hem hier even.
Wat vinden jullie ervan?
sinds maandag de s7 edge en ik baal elke dag meer dat ik de note 7 niet heb...
Denk je niet dat de S8 hiermee de Note8 voor de voeten loopt?rohit schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:49:
[...]
Hmm 6.2 wel beetje groot hoor.. tenzij ze hem in een normaal formaat kunnen stoppen zonder bezels.. de note 7 voelde echt lekker in de hand..
sinds maandag de s7 edge en ik baal elke dag meer dat ik de note 7 niet heb...
Samsung zou de 6.2 inch versie in een body stoppen die even groot is als de 5.7 inch Note 7 body.
Het zou de Note8 wellicht problematischer maken qua marketing, maar aan de andere kanten harken ze zo wellicht nog klanten binnen die na de Note7 niet naar een S7 of ander merk zijn overgestapt.
Ik weiger op dit moment 600 euro te betalen voor een S7 Edge, niet alleen vanwege het feit dat hij inmiddels ruim een half jaar oud is maar ook omdat de curves van die telefoon echt niet ergonomisch zijn. Vriend van mij is ook naar de S7 Edge overgestapt en heeft er alleen maar spijt van, enkel en alleen vanwege de curves die het gebruik onhandig maken.
Zelf blijf ik bij mijn Note 4 zodra die weer terug is van de 2e reparatie op 2 weken tijd.
Het zou de Note8 wellicht problematischer maken qua marketing, maar aan de andere kanten harken ze zo wellicht nog klanten binnen die na de Note7 niet naar een S7 of ander merk zijn overgestapt.
Ik weiger op dit moment 600 euro te betalen voor een S7 Edge, niet alleen vanwege het feit dat hij inmiddels ruim een half jaar oud is maar ook omdat de curves van die telefoon echt niet ergonomisch zijn. Vriend van mij is ook naar de S7 Edge overgestapt en heeft er alleen maar spijt van, enkel en alleen vanwege de curves die het gebruik onhandig maken.
Zelf blijf ik bij mijn Note 4 zodra die weer terug is van de 2e reparatie op 2 weken tijd.
Ik denk dat de 6.2 misschien wel met een Spen komt (althans dat hoop ik haha) misschien daarom ook de release in april.. als ze dan de Note weglaten en voortgaan op de S8 Pro ofzo...
S7 Edge is niet echt een fijn toestel moet ik zeggen.. Note 7 lag beter in de hand idd... Edge is nutteloos.. de edge functie kan op elk toestel gezet worden en dan gewoon swipen van rechts naar links om de functies te krijgen...
S7 Edge is niet echt een fijn toestel moet ik zeggen.. Note 7 lag beter in de hand idd... Edge is nutteloos.. de edge functie kan op elk toestel gezet worden en dan gewoon swipen van rechts naar links om de functies te krijgen...
Oke maar hoe lang moeten ze wachten met het aankondigen van zo'n "S8 pro" ?rohit schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:02:
Ik denk dat de 6.2 misschien wel met een Spen komt (althans dat hoop ik haha) misschien daarom ook de release in april.. als ze dan de Note weglaten en voortgaan op de S8 Pro ofzo...
Willen ze niet liever dat je een nieuwe toestel neemt dan een half jaar oude S7 (Edge) ?
Hoe bedoel je? ze bieden nu gewoon de S7 (Edge) aan als alternatief? Dus nieuw toestel aanbieden gaat niet als er geen is toch? Ze kondigen em pas aan als ze zeker weten dat het een goed toestel is..Pakhtun schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:29:
[...]
Oke maar hoe lang moeten ze wachten met het aankondigen van zo'n "S8 pro" ?
Willen ze niet liever dat je een nieuwe toestel neemt dan een half jaar oude S7 (Edge) ?
S7 is 5,1" >> geen alternatief.
S7E is 5,5" (net zoals de rest van de smartphone wereld) en heeft geen S-pen.
Geen enkel toestel heeft nu een stylus. Dus wat dat betreft ligt de markt open.
S7E is 5,5" (net zoals de rest van de smartphone wereld) en heeft geen S-pen.
Geen enkel toestel heeft nu een stylus. Dus wat dat betreft ligt de markt open.
Sorry... verkeerde topic.
[ Voor 92% gewijzigd door timt1961 op 15-11-2016 13:15 ]
Inleveren bij Samsung lijkt mij het verstandigste, dan krijg je tenminste nog je geld terug. Zometeen is die periode voorbij en zit je met een baksteen van 850 euro.timt1961 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:01:
Raar probleempje sinds een paar dagen: De wifi wil (soms) niet aan.
Klik op icon van grijs naar licht groen, vol groen en meteen weer grijs.
Soms, na herhaald proberen blijft de wifi aan. (Maar er is geen garantie dat je dan ook een verbinding hebt)
Al geprobeerd: cache clearen, batterij eruit, gecheckt of de SD kaart goed zit (Er bleek er geen in te zitten ;-)
Ook bluetooth hapert met enige regelmaat..
Heeft iemand nog suggesties voor ik tot een factory reset over ga ?
Ik ben er wel voor te porren hoor. Heb nu een Note 3 en de Note 8 duurt ook nog wel even. Misschien krijgen ze dan een realistisch prijsniveau.
Ik wacht nu denk ik toch op de Note 8, heb je ook meteen de nieuwste SoC.. Tenzij de 7 voor een leuk prijsje wordt verkocht
Ik las het net
als dit waar is ga ik wel proberen er 1 naar NL te krijgen hoor!
De Note 7 was echt perfect voor mij!
Ben inmiddels over op een iPhone 7 Plus (work phone) maar moet zeggen dat het ook wel bevalt. Geen haperingen of crashes meer zoals ik bij Samsung altijd had. Het beperktere ecosysteem neem ik daarvoor wel voor lief. Weet niet of ik nog over zou willen stappen naar de Note 7 of 8. De S8 lijkt me in ieder geval niet fijn, fingerprint reader op de achterkant vind ik niks.
Heb op mijn S7 Edge ook nooit haperingen of crashes.. en heb em al 5 maanden..Phusebox schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:04:
Ben inmiddels over op een iPhone 7 Plus (work phone) maar moet zeggen dat het ook wel bevalt. Geen haperingen of crashes meer zoals ik bij Samsung altijd had. Het beperktere ecosysteem neem ik daarvoor wel voor lief. Weet niet of ik nog over zou willen stappen naar de Note 7 of 8. De S8 lijkt me in ieder geval niet fijn, fingerprint reader op de achterkant vind ik niks.
Mijn S2, S3, S4, S5 en Note 4 hadden allemaal last van crashes en vertragingen. Ik heb altijd gewoon de stock Samsung interface en software gebruikt.rohit schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:05:
[...]
Heb op mijn S7 Edge ook nooit haperingen of crashes.. en heb em al 5 maanden..
Hier ook stockPhusebox schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:24:
[...]
Mijn S2, S3, S4, S5 en Note 4 hadden allemaal last van crashes en vertragingen. Ik heb altijd gewoon de stock Samsung interface en software gebruikt.
maar hoe zit het dan met die netwerkblokkades?rohit schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:00:
[...]
Ik las het net
als dit waar is ga ik wel proberen er 1 naar NL te krijgen hoor!
De Note 7 was echt perfect voor mij!
Zal wel op imei reeksen gaan, maar heb je daar met import geen last van dan?
Ik neem aan dat Samsung daar allemaal wel over nadenkt als ze hem inderdaad opnieuw willen uitbrengen.
Maar dit is toch het topic voor de 7?
maar als we het dan toch gaan vragen, de note edge (note 4 hardware) heeft de mogelijkheid om programma's in je edge bar te laden, heeft dit de note 7/8 ook nog steeds?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
De Samsung Note 7 FE is nu in Zuid-Korea te koop.
Als ik via-via zo'n Note 7 kan kopen, werkt deze dan ook gewoon in Nederland / het Nederlands?
En hoe zit het dan met de garantie?
Als ik via-via zo'n Note 7 kan kopen, werkt deze dan ook gewoon in Nederland / het Nederlands?
https://www.amazon.com/dp..._r_cp_dp_T2_nsQCzbMV6ZGXTHouten klomp schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:24:
De Samsung Note 7 FE is nu in Zuid-Korea te koop.
Hoe het met garantie zit zou ik je niet kunnen vertellen maar je zou het na kunnen vragen bij Samsung Nederland. Het is een Samsung toestel dus met bon zou je gewoon garantie moeten hebben zou ik verwachten. Maar goed, Ik zou het eerste even navragen als ik er een zo kopen.
In de VS heb je in iedergeval geen garantie.
Ik zou wachten op de Note 8 die wordt 23 augustus aangekondigd.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 692591 op 25-07-2017 09:23 ]
Ik heb er geen tijd voor over om een Note 8 topic te starten dus mocht je daar ambitie toe hebt dan heb je mij al als volger van je topic.Geckoo schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:04:
[...]
Maar dit is toch het topic voor de 7?
maar als we het dan toch gaan vragen, de note edge (note 4 hardware) heeft de mogelijkheid om programma's in je edge bar te laden, heeft dit de note 7/8 ook nog steeds?
Dank je wel voor je reactie xdijk.
Ik zoek alleen een Samsung GSM met een fysieke home-knop/ontgrendelaar.
Goede tip om Samsung Nederland te vragen. Wellicht worden ze wakker en zien ze dat ze makkelijk 50.000 Note 7's FE kunnen verkopen . .
Ik zoek alleen een Samsung GSM met een fysieke home-knop/ontgrendelaar.
Goede tip om Samsung Nederland te vragen. Wellicht worden ze wakker en zien ze dat ze makkelijk 50.000 Note 7's FE kunnen verkopen . .
Let op:
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Voor alle gebruikers die vragen om een slotje. Het topic blijft open, zolang er op een normale manier met elkaar gecommuniceerd wordt. Eventueel willen er mensen nog praten over bijv. de afhandeling.
Berichten met betrekking tot het verkrijgbaar zijn van de Note 7 horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Prijzen en Levertijden.
Accessoires horen thuis in: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support