Ja ik blijf ook hoopvol
Net vlucht met iberia gehad waar ze expliciet vroegen om note 7 uit te zetten
In Egypte hadden ze vanaf afgelopen week ook op hun winkel de Note 7 weer staan, en reclame op tv...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
KNIProhit schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:08:
In Egypte hadden ze vanaf afgelopen week ook op hun winkel de Note 7 weer staan, en reclame op tv...
[ Voor 17% gewijzigd door pawarana op 10-10-2016 23:36 ]
Ik vind het overigens schandelijk hoe Samsung hier mee om is gegaan!!
Dat je als fabrikant een fout kan maken in je hardware is tot daar aan toe, maar dat je willens en weten belangrijke info (bijna een week!!), gewoon niet deelt met je gebruikers die nog met de 2de batch dus nog steeds gevaar liepen.
Lekker met die combinatie, denkende aan, kinderen, nacht kastje, slapen.
En voor Samsung Nederland een grote vinger naar hun communicatie afdeling, man, man, ik had toch minstens wel op hun home page wel een verklaring verwacht, in de trant van "wij betreuren...".
Een schande voor het Android platform, dit kan heel wat mensen doen overlopen van het Android kamp,naar ios.
Dat je als fabrikant een fout kan maken in je hardware is tot daar aan toe, maar dat je willens en weten belangrijke info (bijna een week!!), gewoon niet deelt met je gebruikers die nog met de 2de batch dus nog steeds gevaar liepen.
Lekker met die combinatie, denkende aan, kinderen, nacht kastje, slapen.
En voor Samsung Nederland een grote vinger naar hun communicatie afdeling, man, man, ik had toch minstens wel op hun home page wel een verklaring verwacht, in de trant van "wij betreuren...".
Een schande voor het Android platform, dit kan heel wat mensen doen overlopen van het Android kamp,naar ios.
Dit kan helaas toch nog wel eens lang gaan duren.
https://news.samsung.com/...investigation-takes-place
Erg jammer dit maar het is niet anders.

Ik denk zelfs definitief de doodsteek.Firehuntah schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:34:
Dit kan helaas toch nog wel eens lang gaan duren.
Als ze dit al adviseren:
Consumers with either an original Galaxy Note7 or replacement Galaxy Note7 device should power down and stop using the device and take advantage of the remedies available.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nog een iets ander bericht: http://www.samsung.com/us...=AFL-hq-mul-0813-11000170
De Note 7 is done...
Contact gehad met Amazon over mijn accessoires, en ik kan alles terugsturen.
De Note 7 is done...
Contact gehad met Amazon over mijn accessoires, en ik kan alles terugsturen.
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 11-10-2016 07:35 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Well, f*ck....
Dat was het dan mensen!
Wacht je eerst een half jaar op de Note 5 die dan vervolgens niet komt, daarna nog een half jaar op de Note 7 die niet komt. M'n Note 4 is al weken defect en heb wel bericht dat ze een alternatief gaan bedenken want die kan niet meer gemaakt worden, dus DUIMEN dat ik een vervangende Note 4 krijg om de komende tijd mee te overbruggen tot een opvolger van de Note 7 komt.
Want overstappen op iOS hierdoor? Haha laat me niet lachen zeg... dat is toch een meest vreemde overstap, er zijn immers genoeg Android alternatieven voor een iPhone, maar een alternatief voor de Note 7 is er niet
@Phusebox, wel netjes dat je alles terug kunt sturen!
Dat was het dan mensen!

Wacht je eerst een half jaar op de Note 5 die dan vervolgens niet komt, daarna nog een half jaar op de Note 7 die niet komt. M'n Note 4 is al weken defect en heb wel bericht dat ze een alternatief gaan bedenken want die kan niet meer gemaakt worden, dus DUIMEN dat ik een vervangende Note 4 krijg om de komende tijd mee te overbruggen tot een opvolger van de Note 7 komt.
Want overstappen op iOS hierdoor? Haha laat me niet lachen zeg... dat is toch een meest vreemde overstap, er zijn immers genoeg Android alternatieven voor een iPhone, maar een alternatief voor de Note 7 is er niet
[ Voor 4% gewijzigd door metallicattim op 11-10-2016 08:35 ]
Krijg net de mails binnen, maar moet zelf verzendkosten betalen, tja dan kan ik de troep net zo goed in de prullenbak gooien, want ze hebben alles opgesplitst in aparte verzendingen. 3 naar Duitsland, 1 naar Engeland.metallicattim schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:35:
Ik zou het nog ff houdenPhusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:43:
[...]
Krijg net de mails binnen, maar moet zelf verzendkosten betalen, tja dan kan ik de troep net zo goed in de prullenbak gooien, want ze hebben alles opgesplitst in aparte verzendingen. 3 naar Duitsland, 1 naar Engeland.

ik heb nog 2% hoop dat het ooit goedkomt...
Wat als je accessoires hier in Nederland hebt gekocht?
Heb je deze recall ook in Nederland? aangezien de telefoon hier nog niet een keer echt geleverd is.
Ik zit thuis met best wel veel Note 7 accessoires, en die waren absoluut niet goedkoop.
Ik zal dan ook niet zeggen dat ik alles meteen terug wil sturen, maar ik ben wel benieuwd of die optie er wel is.
Net als wat meerdere reacties al zeiden... een vervanger voor de Note 7 is er gewoon niet. Dus ik wacht het toch nog af... wie weet... wie weet...
Heb je deze recall ook in Nederland? aangezien de telefoon hier nog niet een keer echt geleverd is.
Ik zit thuis met best wel veel Note 7 accessoires, en die waren absoluut niet goedkoop.

Ik zal dan ook niet zeggen dat ik alles meteen terug wil sturen, maar ik ben wel benieuwd of die optie er wel is.
Net als wat meerdere reacties al zeiden... een vervanger voor de Note 7 is er gewoon niet. Dus ik wacht het toch nog af... wie weet... wie weet...
Wat is dit jammer. De beste smartphone die je niet kunt kopen. ik ga dan waarschijnlijk maar een Galaxy S7 Edge halen. Ik had al een gear S2 , een wireless charger en een UAG case gekocht.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Jaa pfff als de note 7 echt niet meer komt denk ik dat het ook een S7 edge word dan.. dan maar met het prijsverschil een gear S2 erbij kopen om de gadget gehalte een beetje omhoog te krikken voor het gevoel..marcellux schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:53:
Wat is dit jammer. De beste smartphone die je niet kunt kopen. ik ga dan waarschijnlijk maar een Galaxy S7 Edge halen. Ik had al een gear S2 , een wireless charger en een UAG case gekocht.
Dan zou ik voor de Gear S3 Frontier gaan!rohit schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:56:
[...]
Jaa pfff als de note 7 echt niet meer komt denk ik dat het ook een S7 edge word dan.. dan maar met het prijsverschil een gear S2 erbij kopen om de gadget gehalte een beetje omhoog te krikken voor het gevoel..
Die ziet er zooooo vet uit!
Heb vanochtend CoolBlue ge-appt. Nog geen halve minuut later een mail voor de retour ontvangen.Striderown schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:53:
Wat als je accessoires hier in Nederland hebt gekocht? ...
Had een case + screen protector bij ze besteld.
EDIT: Ter informatie, deze spullen had ik begin september in huis. Dus al vrij lang geleden.
[ Voor 13% gewijzigd door Salt_Detector op 11-10-2016 09:12 ]
Oké bedankt voor het antwoord.Salt_Detector schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:01:
[...]
Heb vanochtend CoolBlue ge-appt. Nog geen halve minuut later een mail voor de retour ontvangen.
Had een case + screen protector bij ze besteld.
Hier in Nederland accepteren ze dat dus ook gewoon retour.
Overstap naar IOS zie ik niet veel gebeuren denk ik. Daar is de iPhone 7 niet interessant genoeg voor. Apple had hier wel een goede slag mee kunnen slaan had op zn minst het verschil tussen de iphone 6 en 7 groot had geweest. De S7 edge is een prima alternatief en de waanzinnige acties van Samsung zullen in de toekomst vast nog komen om het imago op te krikken.
Verwijderd
Hebben jullie al gehoord over de nieuwe Samsung galaxy C9 "the next big thing"
Schijnt binnenkort uit te komen. De vraag is nog of ie ook in Europa komt. Maar wie weet als de Note 7 helemaal geschrapt wordt. Ik ga de pen wel missen als de note stopt.
Schijnt binnenkort uit te komen. De vraag is nog of ie ook in Europa komt. Maar wie weet als de Note 7 helemaal geschrapt wordt. Ik ga de pen wel missen als de note stopt.
Ja klopt, maar volgens mij kan die telefoon lang niet op tegen bijv. een Galaxy S7 Edge, dus als ik een alternatief zoek voor de Note 7 is de S7 Edge toch echt de enige die in de buurt komt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:26:
Hebben jullie al gehoord over de nieuwe Samsung galaxy C9 "the next big thing"
Volgens mij is de C9 gewoon een nieuwe mid-range telefoon. (dit kan ik fout hebben hoor)
kreeg een tweet van Samsung NL:
Hoi Marcellux, wij werken samen met autoriteiten om de recente meldingen omtrent de Galaxy Note7 te onderzoeken. Omdat de veiligheid van onze klanten een absolute prioriteit is voor Samsung, vragen wij alle retailpartners en telecomproviders wereldwijd te stoppen met de verkoop en omruilactie van de Galaxy Note7 terwijl het onderzoek nog bezig is. Wij blijven nauw samenwerken met autoriteiten om alle noodzakelijke stappen te ondernemen om de situatie op te lossen. Wij vragen alle gebruikers van de Galaxy Note7 het toestel uit te schakelen en niet te gebruiken. ^Laura
Ik heb geantwoord:
@Samsung_NL mooi, maar ik heb nog geen Note7. Is er een redelijke termijn dat het toestel alsnog in de verkoop gaat of is productie gestopt?
Hoi Marcellux, wij werken samen met autoriteiten om de recente meldingen omtrent de Galaxy Note7 te onderzoeken. Omdat de veiligheid van onze klanten een absolute prioriteit is voor Samsung, vragen wij alle retailpartners en telecomproviders wereldwijd te stoppen met de verkoop en omruilactie van de Galaxy Note7 terwijl het onderzoek nog bezig is. Wij blijven nauw samenwerken met autoriteiten om alle noodzakelijke stappen te ondernemen om de situatie op te lossen. Wij vragen alle gebruikers van de Galaxy Note7 het toestel uit te schakelen en niet te gebruiken. ^Laura
Ik heb geantwoord:
@Samsung_NL mooi, maar ik heb nog geen Note7. Is er een redelijke termijn dat het toestel alsnog in de verkoop gaat of is productie gestopt?
[ Voor 12% gewijzigd door marcellux op 11-10-2016 10:59 ]
Op diverse sites verschijnt nu dat Samsung momenteel overweegt om permanent te stoppen met de Note 7 (logische overweging), maar ook dat er bij een re-release een nieuw certificerings en controle proces moet worden opgestart (in de VS zeker) waardoor de Note 7 op zijn vroegst rond februari weer op de markt zou kunnen komen.
In dat geval lijkt het me niet meer dan logisch dat ze hem samen met de S8 releasen, als ze hem überhaupt nog releasen. Dat laatste acht ik momenteel zeer onwaarschijnlijk.
In dat geval lijkt het me niet meer dan logisch dat ze hem samen met de S8 releasen, als ze hem überhaupt nog releasen. Dat laatste acht ik momenteel zeer onwaarschijnlijk.
@Phusebox. idd , ik heb begrepen dat de Amerikaanse USCPSC erg machtig is en Samsung gedwongen heeft met hen samen te werken.
Nog even dit:
Oculus, the Facebook-owned company that powers the software inside Samsung's virtual reality ambitions (as well as the Oculus Rift headset, sold separately), has disabled its app from working with the Galaxy Note 7 after a number of replacement phones reportedly caught fire over the weekend.
Nog even dit:
Oculus, the Facebook-owned company that powers the software inside Samsung's virtual reality ambitions (as well as the Oculus Rift headset, sold separately), has disabled its app from working with the Galaxy Note 7 after a number of replacement phones reportedly caught fire over the weekend.
Dat is helemaal een toffe beslissing. Dat maakt de nieuwe Gear VR met USB Type C-connector op dit moment volledig nutteloosmarcellux schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:10:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Net berichtje op me telefoon van nu.nl dat het permanent van de markt word gehaald
Nee hoor, deze heeft een verwisselbare connector met micro usb... Dus geen probleem..Richh schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:14:
[...]
Dat is helemaal een toffe beslissing. Dat maakt de nieuwe Gear VR met USB Type C-connector op dit moment volledig nutteloos
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
nou knaldeals een mailtje gestuurd en gevraagd of ik mijn note 7 spullen mag terug sturen ook al is het ruim 6 weken later nu.
Hier word je waarschijnlijk niet blij van (tenminste ik niet),Ken_82688 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:49:
nou knaldeals een mailtje gestuurd en gevraagd of ik mijn note 7 spullen mag terug sturen ook al is het ruim 6 weken later nu.
Ik heb namelijk contact met Knaldeals gehad.
En ik heb flink geïnvesteerd in die Note 7Beste ...,
Bedankt voor jouw bericht. Indien de Samsung Note 7 niet meer zal worden uitgebracht mag je de accessoires aan ons retour zenden.
Je ontvangt van ons in dat geval een couponcode. Hiermee kun je accessoires bestellen voor jouw andere toestel.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien je vragen of opmerkingen hebt, helpen wij je graag.
Ik heb bij Knaldeals het volgende weg:
- Note 7 Ledview Cover
- Note 7 Battery Pack
- Note 7 Full cover tempered glass screen protector
- Wireless Fast Charger
Als ik nu een Galaxy S7 Edge zou kiezen,
Heb ik niets aan zo'n coupon
Ik kan dan een nieuwe Ledview cover nemen,
en ik kan de Wireless fast charger houden...
Maar voor de rest...
Ik wil gewoon mijn geld terug!
[ Voor 19% gewijzigd door Striderown op 11-10-2016 11:55 ]
Je zal dus voor een ander toestel moeten gaan, kan je toch met die couponcodes spullen voor je andere telefoon bestellen, geen probleem toch?Striderown schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
Hier word je waarschijnlijk niet blij van (tenminste ik niet),
Ik heb namelijk contact met Knaldeals gehad.
[...]
En ik heb flink geïnvesteerd in die Note 7
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Samsung beendet die Produktion seines problembehafteten Smartphones Galaxy Note 7. Das Modell werde nicht mehr auf den Markt kommen, teilte ein Sprecher des südkoreanischen Smartphone-Marktführers am Dienstag mit.
bron: FAZ (Frankfurter Allgemeine Zeitung)
(samsung beëindigd productie van de Note7 en een medewerker van Samsung berichte dat het toestel niet meer op de markt zal komen)
bron: FAZ (Frankfurter Allgemeine Zeitung)
(samsung beëindigd productie van de Note7 en een medewerker van Samsung berichte dat het toestel niet meer op de markt zal komen)
Ik snap niet dat je al spullen gaat kopen voor een telefoon die je nog niet in bezig hebt...
Neej heb je misschien gelijk in, maar ik ben een groot fan van de Note serie... dus wil ik alles altijd goed voor elkaar hebben. En wees eerlijk de kans dat dit zou gebeuren....Nougat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:59:
Ik snap niet dat je al spullen gaat kopen voor een telefoon die je nog niet in bezig hebt...
Waarschijnlijk omdat je bij het bestellen niet verwacht dat dit gaat gebeuren? Als ik een telefoon bestel verwacht ik dat hij gewoon netjes geleverd wordt. Kun je ondertussen wat accessoires uitzoeken.Nougat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:59:
Ik heb liever ook het hoesje en de screenprotector binnen voordat ik het toestel heb! Hoevaak het wel niet voorkomt dat mensen hem op dag 1 al laten vallen of ergens tegenaan stoten etc.. Wel had als ik het gekocht de spullen na de 1e recall al terug laten sturen en dan ergens vorig week ofzo nog een keer de spullen besteld, zodat het nu dus weer terug zou kunnen...Nougat schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:59:
Ook op NOS staat dat het definitief is, maar ik zie helemaal niks op de site van Samsung zelf. Ze hebben het alleen over een tweede recall, maar verder niks.rohit schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:26:
Net berichtje op me telefoon van nu.nl dat het permanent van de markt word gehaald
Mooi communicatie van hun weer

Daarom wil ik het op de site van hun zien, en niet de media.. Snap echt niet dat ze eerst de media inlichten en dan uren later het pas op hun site zetten... hoe moeilijk is het om de webdesigner een blaadje te geven met de aanpassingen (2min werk) en dan pas de media in te lichtenGentiLi schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:07:
[...]
Ook op NOS staat dat het definitief is, maar ik zie helemaal niks op de site van Samsung zelf. Ze hebben het alleen over een tweede recall, maar verder niks.![]()
Mooi communicatie van hun weer

Ik hoop ook dat het een vals bericht is maar ben bang dat het doek gevallen is, erg jammer voor samsung dit gaat ze een hoop kosten.
rohit schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:08:
[...]
Daarom wil ik het op de site van hun zien, en niet de media.. Snap echt niet dat ze eerst de media inlichten en dan uren later het pas op hun site zetten... hoe moeilijk is het om de webdesigner een blaadje te geven met de aanpassingen (2min werk) en dan pas de media in te lichten
FAZ is wel een betrouwbare krant in Duitsland
Coolblue heeft ze er nu al afgehaald:

Einde verhaal Note 7!

Einde verhaal Note 7!

http://www.sammobile.com/...te-7-after-global-recall/
http://www.telegraaf.nl/d...pt_met_Galaxy_Note__.html
</thread>
http://www.telegraaf.nl/d...pt_met_Galaxy_Note__.html
</thread>
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Op de Samsung websites staan ze nog, als ze daar weg zijn dan is het definitief.
Net met Belsimpel.nl gebeld; de Note 7 wordt definitief niet meer geleverd (Belsimpel heeft vanmorgen bericht gehad van Samsung).
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:30:
Ik wacht samsung af nl volgt fout nieuws uit US (apple hater)
Het zijn de Wallstreet Journal en Bloomberg die het nieuws melden. Dit zijn niet de minste journalistieke bedrijven dus dit nieuws klopt gewoon.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:31:
Dit nieuws komt af gewoon van beleggers die verdienen bakken met geld en als er opeens weer besteld kan worden verdienen ze weer bakken met geld
Tevens snap ik niet wat de toevoeging van Apple hater. Of geloof je nu echt in complot theorieën
Er is ook geen positieve uitweg meer mogelijk;
- stel dat de 7 recall brandgevallen allemaal oplichters zijn
- zie dat maar eens te bewijzen
- dan blijven er nog steeds enkele tienduizenden bommetjes rondlopen van eigenaren die niet omgeruild hebben.
- stel dat de 7 recall exemplaren stiekem niet goed hersteld waren (alleen even een groen batterij indicatortje er op), dan moet Samsung toegeven dat het recall programma onbetrouwbaar is. Hoe is dat programma trouwens verlopen, hebben er ergens in een loods horden met mensen Note 7's open zitten wippen en er een nieuwe batterij in zitten doen? Ik denk ergens van niet.
- stel dat het toch niet (alleen) aan de batterij lag (en daar lijkt het nog het meeste op); tja dan is het sowieso einde oefening.
En als dan ook nog softwarepartijen hun accessoires bewust onwerkbaar maken icm met een Note 7, tja..... Nu is het er op wachten dat alle imei nummers van de reeds uitgegeven Note 7 geblokkeerd gaan worden.
Ergens in Nederland staan nu dus een aantal pallets met Note 7's die de schredder in gaan (zal wel een hoop vuur geven :-) ).
- stel dat de 7 recall brandgevallen allemaal oplichters zijn
- zie dat maar eens te bewijzen
- dan blijven er nog steeds enkele tienduizenden bommetjes rondlopen van eigenaren die niet omgeruild hebben.
- stel dat de 7 recall exemplaren stiekem niet goed hersteld waren (alleen even een groen batterij indicatortje er op), dan moet Samsung toegeven dat het recall programma onbetrouwbaar is. Hoe is dat programma trouwens verlopen, hebben er ergens in een loods horden met mensen Note 7's open zitten wippen en er een nieuwe batterij in zitten doen? Ik denk ergens van niet.
- stel dat het toch niet (alleen) aan de batterij lag (en daar lijkt het nog het meeste op); tja dan is het sowieso einde oefening.
En als dan ook nog softwarepartijen hun accessoires bewust onwerkbaar maken icm met een Note 7, tja..... Nu is het er op wachten dat alle imei nummers van de reeds uitgegeven Note 7 geblokkeerd gaan worden.
Ergens in Nederland staan nu dus een aantal pallets met Note 7's die de schredder in gaan (zal wel een hoop vuur geven :-) ).
"Omdat de veiligheid van onze klanten een absolute prioriteit is voor Samsung"marcellux schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:58:
kreeg een tweet van Samsung NL:

jaja, hebben willens en wetens de recentelijke (2de batch) gevaarlijke rokende Note's onder de Samsung pet gehouden, je zal hier maar blijvend letsel aan overhouden, ik moet er niet aan denken, in het ernstige geval, je hele leven met een blijvende Note schade te rond lopen.
Voor mij geen Samsung meer....
Pest is dat ik nu heb geannuleerd maar nog geen 128Gb kaartje heb gehad
Kreeg je die ook dan bij een geannuleerde Notepwhooftman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:05:
Anderen hadden het kaartje al binnen vooruitlopend op leveringpawarana schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Kreeg je die ook dan bij een geannuleerde Note
Nee inderdaad, ik ook niet.pwhooftman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:05:
Maar ik heb contact met Coolblue gehad over het overstappen naar een S7 Edge, en toen kreeg ik te horen dat zij het graag meteen in orde wilden maken, maar dat ik even moest wachten want er kwam waarschijnlijk een hele goeie compensatie deal (i.v.m. Note 7 incident). Ben benieuwd!
Ik wilde ze net gaan bellen, bedankt voor de info, we wachten nog even af dan. Ook wij zitten te denken aan de S7 Edge.
Als meer mensen dit doen zal de schade voor SamSung nog enigszins beperkt blijven, zover als dat mogelijk is.
Als meer mensen dit doen zal de schade voor SamSung nog enigszins beperkt blijven, zover als dat mogelijk is.
Striderown schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Nee inderdaad, ik ook niet.
Maar ik heb contact met Coolblue gehad over het overstappen naar een S7 Edge, en toen kreeg ik te horen dat zij het graag meteen in orde wilden maken, maar dat ik even moest wachten want er kwam waarschijnlijk een hele goeie compensatie deal (i.v.m. Note 7 incident). Ben benieuwd!
Ja als het goed is krijg je later vandaag mail van hun met de status over de Note 7 levering (wat al bekend is) en dus een deal met dus waarschijnlijk Galaxy S7 Edge, en waarschijnlijk ook nog andere toestellen (tenzij de compensatie deal van Samsung komt...).bvw103 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:11:
Ik wilde ze net gaan bellen, bedankt voor de info, we wachten nog even af dan. Ook wij zitten te denken aan de S7 Edge.
[...]
update
Owh en nu ook alles geregeld met Knaldeals,
De accessoires van de Note 7 die ik wilde omwisselen voor S7 Edge worden omgewisseld,
Andere accessoires en al het prijs verschil word teruggestort! Helemaal super!
[ Voor 19% gewijzigd door Striderown op 11-10-2016 13:17 ]
Ik hoor hier graag wat die deal is. Want wat ik niet wil is dat ik door mijn annulering vandaag een deal van morgen misloop
Ow wat balen zeg !! Wil geen S7 edge maar een Note 7 !! Ow well op naar 3 november dan, Huawei Mate 9.
Geen fan van hun skin, maar XDA zal wel een uitkomst bieden.
Geen fan van hun skin, maar XDA zal wel een uitkomst bieden.
Verwijderd
Eerst maar afwachten nog of er meer explosies zijn voorgekomen komende week.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee reacties onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee reacties onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 14:19 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:50:
Ha als samsung definitief besluit neemt verwacht ik ook wel mooie deals:)
*knip*. Goed bedoeld. Maar maak de volgende keer even een TR aan.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:50:
Eerst maar afwachten nog of er meer explosies zijn voorgekomen komende week
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 14:19 ]
Bericht van Coolblue
Dat telefoontje zal dus wel met die deal komen. (denk ik)Misschien hebt u het al gehoord, maar Samsung heeft vandaag besloten om de Samsung Galaxy Note 7 definitief van de markt te halen. Dat betekent dat we uw telefoon niet kunnen leveren. Daar balen we ontzettend van, maar uw veiligheid staat voorop.
We begrijpen dat u teleurgesteld bent. Het is een schrale troost, maar het beloofde 128 GB microSD-kaartje van Samsung krijgt u deze week alsnog toegestuurd.
Wat gaat er nu gebeuren?
We bellen u vandaag op om uw bestelling te annuleren of te wijzigen. Kiest u er tijdens dit gesprek voor om uw bestelling te annuleren? Dan staat uw aankoopbedrag morgen op uw rekening. Als we u vandaag niet meer telefonisch kunnen bereiken, sturen we een e-mail met meer informatie.
Een mooie deal zou zijn een S7/edge + gratis Gear s3 classic of frontier..dan neem ik wel een s7edge.
Come on @SamsungMobileNL make it happen.
haha vast niet.. zou idd wel heel mooi zijnbamoah schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:06:
Een mooie deal zou zijn een S7/edge + gratis Gear s3 classic of frontier..dan neem ik wel een s7edge.
Scheelt me wel weer 850 euro. En nog kijken of ik nog een jaar uit mijn Note 4 kan persen, want repareren doen ze die blijkbaar ook niet meer... En aangezien er geen alternatief is.
Statement van Vodafone klantenservice omtrent enige compensatie:
Vodafone neemt de toestellen af bij Samsung, dus wij hoeven niet voor een compensatie te zorgen omdat dit een productiefout is.
[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 11-10-2016 14:28 ]
Blij dat ik bij CoolBlue heb besteld, krijg tenminste nog de 128Gb kaart.
Nu nadenken wat het vervang toestel word.
Nu nadenken wat het vervang toestel word.
Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:10:
Scheelt me wel weer 850 euro. En nog kijken of ik nog een jaar uit mijn Note 4 kan persen, want repareren doen ze die blijkbaar ook niet meer... En aangezien er geen alternatief is.
[...]
Net een email van Coolblue:
De Note 7 kan helaas nooit worden uitgeleverd. Graag willen we u helpen aan een nieuwe telefoon en willen u dan ook graag het volgende aanbieden:
De Samsung Galaxy S7 Edge met ?40,- korting. We kunnen het toestel u dus aanbieden voor ?659,-:
http://www.pdashop.nl/pro...galaxy-s7-edge-zwart.html
De Samsung Galaxy S7 Edge Alles-in-1 bundel met ?50,- korting. De prijs hiervoor zou dan dus ?699,- worden:
http://www.pdashop.nl/pro...ge-alles-in-1-bundel.html
Fijn dat ze toch nog die geheugenkaarten leveren dan, tenminste iets van compensatie. 
Had hem vanuit Bol.com paar dagen geleden al gekregen maar verder nog helemaal niets bekend bij Bol.com over wat er nu gaat gebeuren. Net even gechat met ze.
Had hem vanuit Bol.com paar dagen geleden al gekregen maar verder nog helemaal niets bekend bij Bol.com over wat er nu gaat gebeuren. Net even gechat met ze.
Alweer afwachten dus. Wil nog niet meteen zelf annuleren voor het geval er toch nog iets anders mogelijk is.Het is inderdaad bekend dat hier problemen mee zijn. Helaas is er op dit moment bij ons nog niet bekend hoe we hiermee om zullen gaan.
Zodra wij meer informatie hebben, krijg je een e-mail van ons hierover.
......
Dat komt omdat wij van Samsung ook nog geen ander bericht hebben ontvangen dan wat er in de media staat.
Zodra wij meer weten wat hun bedoelingen zijn, dan hoor je direct van ons. Maar wanneer dit is kan ik niet zeggen.
Hoe gaat dit dan in zijn werk als je het toestel wilde in combi met een abo ? even afwachten nog maar.
Niet alleen Samsung loopt nu verlies op. Ook fabrikanten die Note 7 accessoires gemaakt hebben, die dus niet meer gekocht worden. Maar misschien gaat die rekening van productie ook naar Samsung..
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Dat lijkt mij wel dat er een claim richting Samsung gaat, dit gaat Samsung heel erg veel geld kosten.
SuperVeloce schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:39:
Niet alleen Samsung loopt nu verlies op. Ook fabrikanten die Note 7 accessoires gemaakt hebben, die dus niet meer gekocht worden. Maar misschien gaat die rekening van productie ook naar Samsung..
Ik heb een ander antwoord ontvangen van Vodafone:Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:10:
[...]
"Alle informatie hierover vind je op: http://forum.vodafone.nl/...379/highlight/true#M12272. Zodra er meer bekend is zal dit op het Forum gecommuniceerd worden."
Komt erop neer dat Vodafone binnenkort met een alternatieve aanbieding komt. Misschien hebben vodafone- afwachters "geluk" omtrent het 128 Gb geheugenkaartje, maar dat is even afwachten dus.
Haha Vodafone, echt waar, ik belde om mijn bestelling te annuleren. "Nou meneer, de media speculeert alleen maar want Samsung heeft nog niet gezegd dat de telefoon niet meer geleverd wordt."
Haha. Sorry, ik geloofde er gisteren nog in maar nu staat het overal zwart op wit maar Vodafone gelooft er nog in.
Wel spijt dat ik hem toen niet in Duitsland heb gekocht want ik zou hem gewoon zijn blijven gebruiken.
Haha. Sorry, ik geloofde er gisteren nog in maar nu staat het overal zwart op wit maar Vodafone gelooft er nog in.
Wel spijt dat ik hem toen niet in Duitsland heb gekocht want ik zou hem gewoon zijn blijven gebruiken.
Ik zou er dan snel 1 gaan zoeke haha op marktplaats stond er gister nog 1Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:56:
Haha Vodafone, echt waar, ik belde om mijn bestelling te annuleren. "Nou meneer, de media speculeert alleen maar want Samsung heeft nog niet gezegd dat de telefoon niet meer geleverd wordt."
Misschien wilt Jan hem aan je verkopen
Denk niet dat die claim veel kans van slagen maakt. Wellicht als er royalty's betaald moeten worden om die accessoires te produceren, maar dat is volgens mij niet het geval. En dan nog kun je alleen die royalty's terugeisen, maar dat zal Samsung uit zichzelf al wel doen.bvw103 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:46:
Dat lijkt mij wel dat er een claim richting Samsung gaat, dit gaat Samsung heel erg veel geld kosten.
[...]
Maar als jij besluit op eigen houtje een hoesje oid te maken voor het product van een ander, zonder enige samenwerking met die partij, is dat je eigen ondernemersrisico.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Tmobile heeft van een vriend bericht gekregen dat ze niet meer uileveren , maar goed beslissingen vanuit de media kunnen toch ook wel een groot impact hebben op een provider. Hoe dan ook ik blijf nog wel afwachten tot de toezichthouder met zijn rapport komt.
Verwijderd
Wel jammer dat de Note 7 niet meer wordt geleverd......maar toch netjes bericht gehad van Gsmwijzer......ben benieuwd naar die superdeal......hier beneden het bericht van Gsmwijzer.
Beste ,
Tot onze spijt willen wij je hierbij laten weten dat we jouw Galaxy Note 7 niet kunnen leveren.
Om de veiligheid van consumenten te garanderen, is Samsung gestopt met de verkoop van de Galaxy Note 7. Samsung heeft besloten permanent met de productie te stoppen.
We vinden het heel vervelend dat we je moeten teleurstellen en bieden hier namens Samsung onze excuses voor aan. Voor je geduld de afgelopen weken ontvang je, zoals eerder aangegeven, een 128GB microSD-kaart.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je het geld dat je vooruit hebt betaald terugkrijgt. Ter compensatie zal Samsung je een passend alternatief aanbieden. Wat dit precies zal zijn, is nog niet bekend. Zodra wij meer weten, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Een andere optie is dat we nu alvast een andere smartphone leveren, zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S7 (edge). Om jou in deze vervelende situatie tegemoet te komen, krijg je van GSMwijzer € 50,- korting op je alternatieve bestelling. Als je een smartphone van Samsung bestelt, kom je later nog in aanmerking voor een eventuele compensatie vanuit Samsung. Als je nu al je bestelling wilt wijzigen, kan je contact opnemen met de klantenservice.
Mocht je naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen via info@gsmwijzer.nl
We willen je nogmaals bedanken voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Beste ,
Tot onze spijt willen wij je hierbij laten weten dat we jouw Galaxy Note 7 niet kunnen leveren.
Om de veiligheid van consumenten te garanderen, is Samsung gestopt met de verkoop van de Galaxy Note 7. Samsung heeft besloten permanent met de productie te stoppen.
We vinden het heel vervelend dat we je moeten teleurstellen en bieden hier namens Samsung onze excuses voor aan. Voor je geduld de afgelopen weken ontvang je, zoals eerder aangegeven, een 128GB microSD-kaart.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je het geld dat je vooruit hebt betaald terugkrijgt. Ter compensatie zal Samsung je een passend alternatief aanbieden. Wat dit precies zal zijn, is nog niet bekend. Zodra wij meer weten, nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Een andere optie is dat we nu alvast een andere smartphone leveren, zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S7 (edge). Om jou in deze vervelende situatie tegemoet te komen, krijg je van GSMwijzer € 50,- korting op je alternatieve bestelling. Als je een smartphone van Samsung bestelt, kom je later nog in aanmerking voor een eventuele compensatie vanuit Samsung. Als je nu al je bestelling wilt wijzigen, kan je contact opnemen met de klantenservice.
Mocht je naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen via info@gsmwijzer.nl
We willen je nogmaals bedanken voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Mobiel.nl is, als ik mij niet vergis, hetzelfde bedrijf als gsmwijzer.nl.
Ja. Een vervroegde S8 release! Samsung kan het zich echt niet nogmaals veroorloven om een toestel "snel voor de concurrent" op de markt te brengen met het risico op herhaling.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:34:
Ik hoop trouwens als passend alternatief van samsung een vervroegde s8 release
Ik geloof echt niet dat de 'vroege release' de oorzaak is. Zoveel eerder was de Note 7 nou ook weer niet.NL_Joshua schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:35:
[...]
Ja. Een vervroegde S8 release! Samsung kan het zich echt niet nogmaals veroorloven om een toestel "snel voor de concurrent" op de markt te brengen met het risico op herhaling.
Ik denk nog steeds dat het deels in scène gezet is in sommige gevallen. Dit ziet er zo fake uit:
http://www.theverge.com/2...deo-smoking-recall-hawaii
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 11-10-2016 21:50 ]
Die is echt fake inderdaad. Je kan zo'n telefoon echt niet vasthouden als daar zoveel rook uit komt, is daar dan veel te warm voor. En waarom zou je een rokende telefoon ook vasthouden, kunnen op elk moment vlammen uit komen.
En nog wat extra drama toevoegen door flauw te vallen precies recht op de kussens, tuurlijk.
Geloof ik echt helemaal niks van.
En nog wat extra drama toevoegen door flauw te vallen precies recht op de kussens, tuurlijk.
Note 7 zal nu wel een collectors item worden. Nu is die pas echt exclusief geworden!
Maar ik baal hier dus wel echt van. Ik stond al te wachten op dat coolblue mij ging bellen met de nieuwe aanbieding voor de Note 7....
Maar ik baal hier dus wel echt van. Ik stond al te wachten op dat coolblue mij ging bellen met de nieuwe aanbieding voor de Note 7....
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik zal er maar goed overdenken om er een te kopen, misschien blokkeert Samsung wel de "missende" imei nummers wel uit veiligheids-overweging.Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:56:
Je moet er ook van uitgaan dat er geen geen enkele update zal uitkomen, en hij is hoe je het ook bekijkt, onbetrouwbaar, daar ga je toch geen €800+ voor uitgeven
Nou dat slaat inderdaad helemaal nergens op in dat filmpje,
Ik ben niet van de complot theorieën maar al die berichten op theverge zijn erg ongeloofwaardig.
Desalniettemin is de note 7 niet meer te verkrijgen.
Net met coolblue aan de telefoon gehangen ik kan een s7 edge met draadloze lader hoesje en screenprotector krijgen, enige nadeel is dat ik alleen de zwarte versie kan kiezen en ik wilde nou net een ander kleurtje. Het aanbod is goed dus ik ga er even een nachtje over slapen.
Ik ben niet van de complot theorieën maar al die berichten op theverge zijn erg ongeloofwaardig.
Desalniettemin is de note 7 niet meer te verkrijgen.
Net met coolblue aan de telefoon gehangen ik kan een s7 edge met draadloze lader hoesje en screenprotector krijgen, enige nadeel is dat ik alleen de zwarte versie kan kiezen en ik wilde nou net een ander kleurtje. Het aanbod is goed dus ik ga er even een nachtje over slapen.
Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:42:
[...]
Ik geloof echt niet dat de 'vroege release' de oorzaak is. Zoveel eerder was de Note 7 nou ook weer niet.
Ik denk nog steeds dat het deels in scène gezet is in sommige gevallen. Dit ziet er zo fake uit:
http://www.theverge.com/2...deo-smoking-recall-hawaii
Verwijderd
Ben benieuwd als blijkt dat na onderzoek de gevallen fake zijn en vooral van afgelopen weekend
Dan verandert er helemaal niks. Na de eerste recall was het toestel al bijna gedoemd te mislukken. Vanaf dat moment lag de note onder een vergrootglas. Vanaf dat moment zou elk incident, correct of niet, tot enorme proporties worden opgeblazen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:03:
Ben benieuwd als blijkt dat na onderzoek de gevallen fake zijn en vooral van afgelopen weekend
Daarnaast is - zeker in een markt waarbij een groot deel van de sales moet komen van een gecreëerd momentum - zo'n recall killing. De hype wordt juist gecreëerd om veel mensen het idee te geven dat ze het toestel MOETEN kopen, en wel DIRECT!!! Dat gedrag zie je niet alleen in dit topic, maar in elk topic als een nieuw toestel geïntroduceerd wordt.
Een nieuwe Note (of iPhone for that matter) is absoluut geen eerste levensbehoefte. Zeker niet omdat een groot deel van de mensen die hem het graagst willen hebben reeds beschikken over apparaten waar ze eigenlijk alles nog wel mee zouden kunnen doen wat ze willen. Op zich is dit geen slecht ding. Consumptie is goed voor de economie, en als iemand er €800 voor over heeft om de economie en de verdere technologische ontwikkeling te ondersteunen is dat helemaal prima.
Maar voor de Note is het zoals gezegd killing. De hype ebt langzaam weg, men begint de noodzaak tot aanschaf van het product wat rationeler te bekijken én kijkt alweer vooruit naar wat er in de nabije toekomst aan zit te komen.
Wat er nu met de Note is gebeurd is dezelfde reden waarom Windows Phone hier geen voet aan de grond heeft gekregen. Tussen aankondiging en beschikbaarheid zaten telkens vele maanden, waarbij op het moment van beschikbaarheid de aankondiging van een nieuw toestel al gedaan was. Zo creëer je nooit een hype.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Deels waar, want ja de media heeft het toestel nu zo zwart gemaakt (zonder dat er vuur aan te pas kwam) dat de markt ervoor kapot is.alexbl69 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:53:
[...]
Dan verandert er helemaal niks. Na de eerste recall was het toestel al bijna gedoemd te mislukken. Vanaf dat moment lag de note onder een vergrootglas. Vanaf dat moment zou elk incident, correct of niet, tot enorme proporties worden opgeblazen.
Daarnaast is - zeker in een markt waarbij een groot deel van de sales moet komen van een gecreëerd momentum - zo'n recall killing. De hype wordt juist gecreëerd om veel mensen het idee te geven dat ze het toestel MOETEN kopen, en wel DIRECT!!! Dat gedrag zie je niet alleen in dit topic, maar in elk topic als een nieuw toestel geïntroduceerd wordt.
Een nieuwe Note (of iPhone for that matter) is absoluut geen eerste levensbehoefte. Zeker niet omdat een groot deel van de mensen die hem het graagst willen hebben reeds beschikken over apparaten waar ze eigenlijk alles nog wel mee zouden kunnen doen wat ze willen. Op zich is dit geen slecht ding. Consumptie is goed voor de economie, en als iemand er €800 voor over heeft om de economie en de verdere technologische ontwikkeling te ondersteunen is dat helemaal prima.
Maar voor de Note is het zoals gezegd killing. De hype ebt langzaam weg, men begint de noodzaak tot aanschaf van het product wat rationeler te bekijken én kijkt alweer vooruit naar wat er in de nabije toekomst aan zit te komen.
Wat er nu met de Note is gebeurd is dezelfde reden waarom Windows Phone hier geen voet aan de grond heeft gekregen. Tussen aankondiging en beschikbaarheid zaten telkens vele maanden, waarbij op het moment van beschikbaarheid de aankondiging van een nieuw toestel al gedaan was. Zo creëer je nooit een hype.
Maar al zouden ze hem in februari, maart of april nog uitbrengen zou ik hem alsnog kopen. Ben ook bereid daar op te wachten, want zelfs zonder limiet aan wat ik er aan zou uitgeven is er geen alternatief.
En nee de S7 Edge is geen alternatief.
CoolBlue kwam met een mooie aanbieding (wat ze in principe niet hoeven te doen) voor de S7 Edge dus dan maar de next best thing.
Prima, voor iedereen is dit anders uiteraard.bvw103 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:09:
CoolBlue kwam met een mooie aanbieding (wat ze in principe niet hoeven te doen) voor de S7 Edge dus dan maar de next best thing.
Maar de aanbieding was 50 euro korting toch? Op hun prijs die bijna 50 euro boven de laagste marktprijs ligt, en er vanaf 7 november een 100 euro cashback actie komt? Dat zou mij niet over de streep trekken.
Gisteren contact gehad met Coolblue.
Ik heb alles omgezet en ga nu voor de Galaxy S7 Edge.
Het blijft natuurlijk super jammer, ik had graag een (veilige) Note 7 willen hebben.
Waarschijnlijk ga ik nu ook bepaalde functionaliteit missen bij de S7 Edge.
Micro SD kaartje van 128GB wordt nog wel gewoon mee gestuurd, en ik kreeg (wat hierboven ook al werd aangegeven) 40 euro korting op de nieuwe bestelling.
Bepaalde accessoires (Ledview cover, Battery Pack en screen protector) terug gestuurd naar Knaldeals, en deze sturen mij nieuwe accessoires (Ledview cover en Battery pack) voor de Galaxy S7 Edge terug. Voor de screen protector en overige prijs verschil wordt het geld terug gestort! Dus dat is wel super geregeld!
Vanmiddag komt de nieuwe telefoon al binnen, en tuurlijk is dit harstikke leuk, maar ik heb nu niet het spannende gevoel wat ik maandag ochtend had toen de Note 7 zou worden geleverd. Blijft jammer...
Nouja... first world problem waarschijnlijk
Ik heb alles omgezet en ga nu voor de Galaxy S7 Edge.
Het blijft natuurlijk super jammer, ik had graag een (veilige) Note 7 willen hebben.
Waarschijnlijk ga ik nu ook bepaalde functionaliteit missen bij de S7 Edge.
Micro SD kaartje van 128GB wordt nog wel gewoon mee gestuurd, en ik kreeg (wat hierboven ook al werd aangegeven) 40 euro korting op de nieuwe bestelling.
Bepaalde accessoires (Ledview cover, Battery Pack en screen protector) terug gestuurd naar Knaldeals, en deze sturen mij nieuwe accessoires (Ledview cover en Battery pack) voor de Galaxy S7 Edge terug. Voor de screen protector en overige prijs verschil wordt het geld terug gestort! Dus dat is wel super geregeld!
Vanmiddag komt de nieuwe telefoon al binnen, en tuurlijk is dit harstikke leuk, maar ik heb nu niet het spannende gevoel wat ik maandag ochtend had toen de Note 7 zou worden geleverd. Blijft jammer...
Ja ach, misschien zijn we de Note 7 over een maand of twee weer vergeten.. Veel plezier met je nieuwe toestel in ieder geval.Striderown schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:29:
Is 11-10-2016 niet een (inter)nationale rouwdag geworden?Ja ach, misschien zijn we de Note 7 over een maand of twee weer vergeten..

Haha
Ja bedankt!Veel plezier met je nieuwe toestel in ieder geval.
Ik vind het wel apart dat zoveel mensen nu voor een S7 Edge gaan, gezien in het begin van de geruchtenmolen toen de Note 7 eraan kwam, "iedereen" tegen het edge scherm was.
Ik zou daarom persoonlijk kiezen voor de gewone S7 ( of een andere 2e hands Note 4 ) als mijn Note 4 niet meer vervangen wordt door Samsung.
Ik heb de S7 Edge van een vriend wel eens in handen gehad en vind het 3x niks, het voelt en kijkt gewoon te raar i.m.o.
Ik zou daarom persoonlijk kiezen voor de gewone S7 ( of een andere 2e hands Note 4 ) als mijn Note 4 niet meer vervangen wordt door Samsung.
Ik heb de S7 Edge van een vriend wel eens in handen gehad en vind het 3x niks, het voelt en kijkt gewoon te raar i.m.o.
De reguliere S7 voldoet echt niet qua schermmaat als je van een N3/4 af komt. Ik wacht wel af hoe de Mate 9 eruit komt te zien. Geen pen, maar wel een 6" scherm.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja de Mate 9 is voor mij ook nog een last resort, maar dat zal wel lastig worden om die hier te kopen, en dan zitten we ook alweer in januari ofzo.Señor Sjon schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:12:
De reguliere S7 voldoet echt niet qua schermmaat als je van een N3/4 af komt. Ik wacht wel af hoe de Mate 9 eruit komt te zien. Geen pen, maar wel een 6" scherm.
Helemaal nog niets gehoord van de webshop van Samsung. Zou 10 Oktober verzonden worden, maar nog niet eens een berichtje dat het niet meer komt. Zouden ze ons,, alle preorders via hun webshop, helemaal vergeten zijn? Gewoon schande zoals ze hun communicatie verzorgen.
Heb je hier een bron voor?Phusebox schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:15:
[...]
en er vanaf 7 november een 100 euro cashback actie komt?
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.