This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd, heb mijn abonnement afgekocht omdat ik zeer ontevreden was met mijn vorige abonnement, maar die is vanaf vandaag omgezet naar prepaid
Dus ik hoop dat ze vanmorgen de knoop zullen doorhakken.
https://dutchitchannel.nl...e-in-benelux-on-hold.html
Hier zeggen ze dat Samsung in de Benelux de verkoop 'on hold' heeft gezet.
En hier, jaja soap galore, zegt men met ANP als bron dat Samsung wel doorgaat met leveren in Nederland:
http://www.ad.nl/economie...ote-7-gaat-door~ac438fb7/
In other news: de order status pagina van mijn bestelling bij Vodafone is niet meer bereikbaar.
[ Voor 65% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2016 10:02 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Trouwens, alle gevallen die gemeld zijn, gaan toch over de Snapdragon variant van de Note 7? Zijn er ook gevallen bekend waarbij de Exynos variant in brand vloog?
hi!
Net met Bol.com contact gehad.
Voorlopig dus nog geen Note 7 denk ik.Er is inderdaad een probleem met Samsung. We wachten momenteel op de zending.
Helaas kan ik niet aangeven wanneer het toestel verzonden gaat worden.
De navraag bij onze inkoper staat nog, we hebben helaas nog geen antwoord.
We nemen hoe dan ook contact met je op binnen 2 werkdagen.

Goeie vraag...! Viel me gister op bij het bekijken van een YouTube filmpje dat veel van het 'gebitch en gemoan' over de snapdragon versie van de note 7 gaat. Dus vervangende toestellen die alsnog erg heet worden bij het laden en een relatief korte batterijduur hebben (niet alle vervangende toestellen, maar sommige). In dat filmpje werd tussen neus en lippen door gezegd dat het om een snapdragon versie ging, en de vlogger vroeg zich af of dit ook bij de exynos versie het geval was.RWK__ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:04:
Echt heel jammer dit. Wou heel graag verlengen met de Note 7 maar zie dat dat niet meer mogelijk is.
Trouwens, alle gevallen die gemeld zijn, gaan toch over de Snapdragon variant van de Note 7? Zijn er ook gevallen bekend waarbij de Exynos varant in brand vloog?
Gaan we ondervinden denk ik zo maar...

Het punt is dat de Note 7 (wanneer je van een Sylus houd) niet veel alternatieven heeft. Dat drukke gedoe hier dan ook.... Hou het rustig mensen! ;-)
Cogitationis poenam nemo patitur
Eerst zeg je ik snap het niet waarom je wacht op de Note 7 en dan zeg je er zijn niet veel (eigenlijk geen, naar mijn idee) alternatieven.Bullet NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:17:
Dat jullie allemaal zo met smart op de Note 7 zitten te wachten..... Natuurlijk is het vervelend, maar dan nog.... Je wil toch een betrouwbare telefoon hebben?
Het punt is dat de Note 7 (wanneer je van een Sylus houd) niet veel alternatieven heeft. Dat drukke gedoe hier dan ook.... Hou het rustig mensen! ;-)
Geen enkele telefoon is 100% betrouwbaar, en uitval van 1 op de 100.000 is redelijk normaal lijkt me.
Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst top om te horen dat u voor Vodafone heeft gekozen. Ik heb uw bestelling gecontroleerd en zie dat deze inderdaad nog niet op voorraad is, het klopt inderdaad dat we vanaf 10-10-2016 gaan uitleveren. Wij zullen u zo spoedig mogelijk van een terugkoppeling voorzien zodra wij uw bestelling gaan bezorgen. Ik wil u onze excuses aanbieden voor dit ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via nummer 1201.
Er zijn ook mensen die 1000 euro neertellen voor een telefoon die als enige extra een verborgen koptelefoon aansluiting heeftBullet NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:17:
Dat jullie allemaal zo met smart op de Note 7 zitten te wachten..... Natuurlijk is het vervelend, maar dan nog.... Je wil toch een betrouwbare telefoon hebben?
Wanneer komt er nou wat duidelijkheid...Samsung zet zijn lancering van de mogelijk brandgevaarlijke Samsung Galaxy Note 7 in Nederland maandag door. Dat liet een woordvoerster van Samsung Nederland maandagochtend weten.
Iemand nog suggesties voor een Note 7 alternatief?
s7 edge?Striderown schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:25:
Hier nog een bericht:
[...]
Wanneer komt er nou wat duidelijkheid...
Iemand nog suggesties voor een Note 7 alternatief?
ik weet het ook niet meer
dan koop je een toestel bij de kruidvat of bart smit voor paar tientjes.. heb je een android 4 of 5 waar je toch zeker 5 apps op kan zetten tot die niet rete traag wordPhusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:45:
Crap man, ik moet mijn Note 4 deze maand nog opsturen ivm aflopen garantie en de problemen die ik heb. Opsturen zonder vervangende telefoon is echt geen optie.
Dus ik wacht deze week nog even af.
Several sources, ook altijd handig. Zet er dan even een bronvermelding bij.
Ik kreeg om 9 uur nog de bevestiging dat hij vandaag echt geleverd ging worden. Ik neem aan dat hij dan al uit hun eigen magazijn is.
Best jammer, want de Note 7 is toch echt een sexy toestel. Heb zelf nog nooit een Note gehad en na de iPhone 7 die mij uiteindelijk niet zo beviel, wou ik voor de Note 7 gaan.
Vraag me toch wel af of er technische verschillen zijn tussen de Exynos vs Snapdragon. Het kan zijn dat alleen de Snapdragon variant explodeert terwijl de Exynos veiliger is.. heb er niet veel kunnen vinden op het internet.
hi!
Het exploderen zit 'm in de accu en die is voor beide toestellen gelijk. Ik denk niet dat er een verschil zit tussen de Exynos en de Snapdragon-varianten op dit gebied.RWK__ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:58:
Vraag me toch wel af of er technische verschillen zijn tussen de Exynos vs Snapdragon. Het kan zijn dat alleen de Snapdragon variant explodeert terwijl de Exynos veiliger is.. heb er niet veel kunnen vinden op het internet.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Galaxy Note 7 pre-orders
Update 10:40: Samsung Nederland heeft besloten om de Galaxy Note 7 pre-orders toch nog niet uit te leveren. Oorspronkelijk zouden vroege bestellers hun smartphone vanaf vandaag ontvangen. Door de verhalen van dit weekend heeft Samsung Nederland besloten een beslissing van het hoofdkantoor af te wachten, zo bericht SamMobile.
Het bedrijf heeft nog geen details vrijgegeven over of en wanneer het de verkopen hoopt te hervatten. Consumenten die een Galaxy Note 7 pre-order geplaatst hebben krijgen vermoedelijk later vandaag bericht over wat er met hun bestelling gebeurt.
Op hun twitter melden ze aan mensen die erover vragen dat ze problemen hebben met de levering en vanmiddag meer wetenbvw103 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:13:
nog niks gehoord van coolblue, ik verwacht hem elk moment binnen te krijgen, maar als ik zo de berichten lees begin ik toch te twijfelen of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.....
http://www.nu.nl/mobiel/4...laxy-note-7-nogmaals.html
[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 10-10-2016 11:34 ]
Ok, duidelijk. Dan deze week maar op zoek naar een alternatief, kan ik meteen bij Vodafone weg. Daar heb ik ook mijn neus vol van.rohit schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:34:
Samsung stelt Nederlandse levering Galaxy Note 7 nogmaals uit :
http://www.nu.nl/mobiel/4...laxy-note-7-nogmaals.html
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door R2L op 10-10-2016 11:40 ]
Vanaf 1 nov krijg je 100 euro cashback op de S7 Edge.R2L schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
Ik kon alweer een tijdje mijn abonnement verlengen maar had op de Note 7 gewacht. Aangezien ik nu maandelijks meer betaal, omdat ik geen korting meer krijg wil ik niet langer meer wachten en heb ik zojuist maar besloten om voor de S7Edge te gaan...
Ik zou hem officieel vandaag van Coolblue binnen krijgen, maar heb geen track-n-trace gekregen.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
Lucky bastards die hem vanochtend/vandaag van CoolBlue krijgen, ben benieuwd.
Ik heb contact met Coolblue gehad, maar toestel was nog niet verzonden, ben bang dat Coolblue eerst ook nog niet gaat leveren.
Ik heb het ook wel gehad met dat wachten, zo jammer dit... Note 7 leek/lijkt me echt een super toestel, ik zou eigenlijk niet weten welk toestel ik nu moet gaan nemen. Maar nog langer wachten op de Note 7... ik heb wel lang genoeg gewacht, drama dit...
Vond de Note 7 absoluut een sexy toestel en het wachten waard.
Maar goed alles lijkt voor dit toestel mis te lopen.
Denk dat ik ook maar voor een S7 ga maar dan wel in november.. ☺of wachten op de S8 kan ook nog natuurlijk..
Striderown schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:42:
[...]
Ik zou hem officieel vandaag van Coolblue binnen krijgen, maar heb geen track-n-trace gekregen.
Ik heb contact met Coolblue gehad, maar toestel was nog niet verzonden, ben bang dat Coolblue eerst ook nog niet gaat leveren.
Ik heb het ook wel gehad met dat wachten, zo jammer dit... Note 7 leek/lijkt me echt een super toestel, ik zou eigenlijk niet weten welk toestel ik nu moet gaan nemen. Maar nog langer wachten op de Note 7... ik heb wel lang genoeg gewacht, drama dit...
Verwijderd
CB gaat het toestel echt niet uitgeven wanneer Samsung daar geen toestemming voor geeft.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
Lucky bastards die hem vanochtend/vandaag van CoolBlue krijgen, ben benieuwd.
Wat betekent het eigenlijk voor diegene die wel een exemplaar hebben? Gaat Samsung deze mensen benaderen, of wellicht wel dwarsbomen door geen updates uit te brengen voor het toestel (even los gezien van rooten en custom roms)?
Verwijderd
Vandaag zouden ze moeten beginnen met leveren.....dus ik wil een antwoord!!!! Ga zo weer bellen....kost me niks.
Hier heb je je antwoord: nieuws: Samsung Nederland stelt levering Note 7-toestellen opnieuw uitVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:57:
Ik wil mijn toestel.....koste wat het kost.
Vandaag zouden ze moeten beginnen met leveren.....dus ik wil een antwoord!!!! Ga zo weer bellen....kost me niks.
Verwijderd
Ze moeten nu met een duidelijk statement en bewijzen komen waarom de Note 7 wel veilig is voor ze hem weer op de markt kunnen brengen. Maar dat laatste lijkt nu verder weg dan ooit.
Je wil en gaat het risico toch niet lopen? Natuurlijk kent elk product problemen maar als je weet dat het een risico is ga je die toch niet nemen? Dat is 'Russisch roulette' spelen met je klanten. Consumenten(organisaties) zouden woedend zijn als dat een bewuste keuze is.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:08:
Ach....10 stuks met problemen op 1 miljoen. Dat is gewoon te doen. Als je een auto koopt of een tv heb je ool kans dat je problemen hebt. Dit is gewoon weer shit.
S7 edge vind ik qua design niet mooi genoeg
Verwijderd
Een compleet nieuw toestel rushen lijkt me ook geen goed idee..Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:28:
Misschien brengt Samsung nu eerder de S8 uit , lijkt mij dat de strop met de Note 7 opgevangen moet worden .
Het feit dat het nu stil gelegd word, terwijl samsung geen antwoorden heeft gegeven, geeft mij het idee dat er wat speelt achter de schermen.
Ik vind het vooral erg gek dat na de terugroepactie er nog steeds problemen zijn, normaal als engineer als je iets moet repareren ga je een stapje verder dan je zou moeten, puur omdat je wilt dat het niet nog een keer gebeurd, extra sensoren, fast charge beperken en temperatuur alarmen zijn dan niet zo gek, ik krijg bijna het idee dat in de fabriek er toch dingen om gewisseld zijn.
lijkt met niet zo verstandig, de note 7 was ook overhaast op de markt gebracht en wij zitten nu met de gebakken note'sVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:28:
Misschien brengt Samsung nu eerder de S8 uit , lijkt mij dat de strop met de Note 7 opgevangen moet worden .

Een leuk abonnementje laten schieten omdat de note was uitgesteld. Nu is dat abonnement veel duurder. Ook heb ik accessoires die ik niet kan retouren.
oproep aan de mensen die de note 7 zouden moeten hebben ontvangen van coolblue deze ochtend, graag jullie reactie! is hij ontvangen of niet? Heeft coolblue contact opgenomen? Geen zin om de hele middag te moeten wachten op een toestel dat toch niet komt.
Is niet bezorgd; zat wel in de auto om bezorgd te worden.....
Vanmiddag komt Coolblue met een verklaring en toelichting. Voor hen ook balen natuurlijk.
En voor mij ook. Sta ook in dubio wat ik moet doen.
Oude abonnement wa sbeter dan de nieuwe die ik nu moet kiezen. Ik loop ook de 128 Gb kaart mis denk ik.
Afwachten maar weer.
Verwijderd
Woordvoerders van KPN, Bol.com en Coolblue laten weten te wachten met levering tot Samsung groen licht geeft.
Verwijderd
Natuurlijk betreft het 'maar' 1 op de 100.000, maar dit soort dingen mogen niet gebeuren. Daarnaast, is het wel verantwoord om (ondanks het kleine risico) een trein, metro of vliegtuig in te stappen? Dat zijn dingen die ik afweeg tegen de specs van dit top toestel.
Aan de andere kant is het namelijk een heel erg goed toestel, dat aan alle verwachtingen zal voldoen.. Een goed alternatief is er niet in mijn ogen, want de Samsung S7 Edge vind ik inmiddels 'te oud', Google Pixel ook niet top en iPhone is zeker geen optie voor mij. Heel veel langer wachten op een nieuw toestel wil ik ook niet.
Ik weet het niet meer, wat doen jullie?
Was zelfs het eerste toestel, waarbij ik overwoog om van de "standaard" S-serie af te stappen (ook om S7E door te geven binnen familie)..
Maar als de geringste kans blijft bestaan dat het toestel spontaan in brand vliegt, is de lol er snel vanaf.. zoiets durf je toch niet in huis te halen.. vindt het zelfs spannend om straks een S8 te bestellen.. ben dan ook super verbaasd dat iedereen toch nog zo met smart zit te wachten op iets wat heel verkeerd kan aflopen..
Vind het wel allemaal super zonde.. Samsung was voor dit debacle zo goed bezig..
Vandaag stond eigenlijk de levering van uw Samsung Galaxy Note 7 gepland. Helaas gaat ons dit niet lukken. Uit veiligheidsoverwegingen heeft Samsung opnieuw de levering uitgesteld.
Uw veiligheid is voor ons het allerbelangrijkste en zolang Samsung die niet kan garanderen, leveren we niet uit. We vinden het heel vervelend en begrijpen dat u teleurgesteld bent.
En nu?
Nu gaan we er alles aan doen om uw toestel zo snel mogelijk te kunnen versturen. Maar alleen als Samsung garandeert dat het veilig is. Op dit moment is er nog geen nieuwe leverdatum bekend. Zodra het toestel geleverd kan worden, bellen we u voor een nieuwe afleverafspraak.
Niet langer wachten?
Wilt u toch graag eerder een nieuwe smartphone? U kunt uw bestelling kosteloos wijzigen. We raden u deze alternatieven aan omdat ze net als de Note 7 een groot scherm en krachtige hardware hebben. Bel naar onze klantenservice (010 2170277) voor meer advies en om uw bestelling te wijzigen.
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7 Edge
Huawei Nexus 6P
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Ja, heb net hetzelfde bericht ontvangen.forgeti schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:10:
Bericht van CoolBlue ontvangen:
Vandaag stond eigenlijk de levering van uw Samsung Galaxy Note 7 gepland. Helaas gaat ons dit niet lukken. Uit veiligheidsoverwegingen heeft Samsung opnieuw de levering uitgesteld.
Uw veiligheid is voor ons het allerbelangrijkste en zolang Samsung die niet kan garanderen, leveren we niet uit. We vinden het heel vervelend en begrijpen dat u teleurgesteld bent.
En nu?
Nu gaan we er alles aan doen om uw toestel zo snel mogelijk te kunnen versturen. Maar alleen als Samsung garandeert dat het veilig is. Op dit moment is er nog geen nieuwe leverdatum bekend. Zodra het toestel geleverd kan worden, bellen we u voor een nieuwe afleverafspraak.
Niet langer wachten?
Wilt u toch graag eerder een nieuwe smartphone? U kunt uw bestelling kosteloos wijzigen. We raden u deze alternatieven aan omdat ze net als de Note 7 een groot scherm en krachtige hardware hebben. Bel naar onze klantenservice (010 2170277) voor meer advies en om uw bestelling te wijzigen.
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7 Edge
Huawei Nexus 6P
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Ik wacht het denk ik nog wel even af.
Aan de ene kant denk ik: Laat die Note 7 maar zitten... lang genoeg gewacht.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik (meteen, of na een tijdje) teleurgesteld zal zijn met een ander toestel.
Hopelijk komt Samsung snel met een update...
Heb om deze reden nu al anderhalf jaar een sim-only.Ken_82688 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:14:
ik heb mijn nieuwe abonnement bij kpn opgezegd met de note 7. Ga nu maar waarschijnlijk voor een sim only abonnement. Mocht de note 7 dan nog uitkomen dan koop ik het wel los. Kwam eigenlijk ook wel goed uit omdat nu de abonnement goedkoper is geworden bij kpn

Zit zelf meer met het idee...wat kan er nog meer mis zijn met het toestel.Striderown schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Ja, heb net hetzelfde bericht ontvangen.
Ik wacht het denk ik nog wel even af.
Aan de ene kant denk ik: Laat die Note 7 maar zitten... lang genoeg gewacht.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik (meteen, of na een tijdje) teleurgesteld zal zijn met een ander toestel.
Hopelijk komt Samsung snel met een update...
Dit maakt mijn beslissing om een S7 Edge te nemen en daarnaast ook nog geld over te houden makkelijjker
Ik zie hem in ieder geval niet meer zitten, baal er wel van, maar een nieuwe accu voor mn Note 4 kan nog wel een paar maanden mee, tot er iets anders komt dat wel goed is.
ik vraag me ook af of ze de note 8 niet onder een andere naam uitbrengen aangezien ze die naam al hebben gebruikt voor hun tablet toen de tijd. ik wacht mooi op de note 8. of de s8 moet erg mooi zijn.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:22:
Denk dat ik dan kom aan het wachten op de Note 8, als er ooit nog een Note komt. De S8 zal wel weer van die huge curves hebben als de S7 en dat vind ik niks.
En nu?
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Coolbleu is ook mee gestopt.
Staat hierboven alSilahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:04:
Beste ,
En nu?
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Coolbleu is ook mee gestopt.
Mashable: The Samsung Galaxy Note7 is done. [/url] http://google.com/newsstand/s/CBIww7efty4[/url]
Ken_82688 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:12:
Misschien wel het einde van de note 7?
Geduld hebben dan maar...
Domste is ook waarom Samsung NL zo traag is met alles... Alsof ze op de laatste plaats staan van de communicatielijst...savieratya schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:04:
Waarom kan Samsung niet op een normale manier vantevoren iets aangeven. Waarom allemaal zo spannend, zo vaag en last minute ....
dat hoop ik zo hahahaVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:04:
T kan ook zo zijn dat ze deze week alsnog uitleveren geduld
[ Voor 21% gewijzigd door Rohit op 10-10-2016 15:05 ]
Verwijderd
Maat heeft samsung zelf gebeld en die zeg dt de preorders gewoon de deur uit gaan. Het zijn note 7 die nog in productie zijn.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:10:
Ja t gaat ook de deur uit wanneer samsung eens gewoon wat zegt. Gewoon ja of nee. En niet vaag blijven doen
Samsung zou vanmiddag met een pers bericht komen, maar heb nog niks gezien. Het ligt echt wel stop voor nu hoor, totdat Samsung alle winkels wat anders zegt.Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:16:
[...]
Maat heeft samsung zelf gebeld en die zeg dt de preorders gewoon de deur uit gaan. Het zijn note 7 die nog in productie zijn.
Ik ga deze vraag eens doorleggen aan Samsung... Zal wel kansloos zijn... Maar toch... Who knows...
Ik heb mijn SD kaart zaterdag in huis gekregen. Nu de rest nogambry schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:26:
Nou, ik vroeg me eigenlijk af... We zouden een micro de kaartje krijgen
Ik heb wat hier en daar gebeld en coolbleu ook geappt, samsung zelf gebeld inderdaad tmobile is nog steeds niet op de hoogte. De pre orders van coolbleu die vandaag zouden ontvangen vergeet het maar uit dit bricht is te zien dat ze nog niet ontvangen hebben.Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Samsung zou vanmiddag met een pers bericht komen, maar heb nog niks gezien. Het ligt echt wel stop voor nu hoor, totdat Samsung alle winkels wat anders zegt.
Hoi ...., bedankt voor je bericht. Voor zover wij weten (en vanuit Samsung bericht hebben gekregen) gaan er helemaal geen orders van de Samsung Galaxy Note 7 door. Wij hebben in ieder geval geen toestellen van Samsung gekregen om te verzenden, wat betekent dat wij alle leveringen hebben moeten annuleren. Onze excuses voor het ongemak, maar in dit geval gaat veiligheid boven alles.
Dit was eigenlijk wel al duidelijk na al die voorgaande berichten...Update 10 oktober 2016: Vandaag stond eigenlijk de levering van de Samsung Galaxy Note 7 gepland. Helaas gaat ons dit niet lukken. Uit veiligheidsoverwegingen heeft Samsung opnieuw de levering uitgesteld.
Nu gaan we er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk te kunnen versturen. Maar alleen als Samsung garandeert dat het veilig is. Op dit moment is er helaas nog geen nieuwe leverdatum bekend.
Maar ik dacht zet het er toch even bij.
http://i.imgur.com/Vgg8yHY.png
Nee hoor, er is nooit een Samsung Galaxy Note 8 geweest, hoe kwam je daarbij?!androidfreaker schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:37:
[...]
ik vraag me ook af of ze de note 8 niet onder een andere naam uitbrengen aangezien ze die naam al hebben gebruikt voor hun tablet toen de tijd. ik wacht mooi op de note 8. of de s8 moet erg mooi zijn.
Of bedoel je soms de Samsung Galaxy Note 8.0 van 2013?
Hij bedoeld daarmee dat de naam 'Galaxy Note' een beetje besmeurd is. Men zal de Note voortaan herinneren als 'de galaxy die kon exploderen'.GentiLi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:07:
[...]
Nee hoor, er is nooit een Samsung Galaxy Note 8 geweest, hoe kwam je daarbij?!
Of bedoel je soms de Samsung Galaxy Note 8.0 van 2013?
Wellicht dat ze volgend jaar een S8, S8 Edge, en een S8 Pro hebben. Door een rebrand te doen, hoop je de bittere smaak die de Note 7 achterliet weg te spoelen.
Verwijderd
Ok, dat is goed nieuws... Ik laat mijn order ook nog even staan, wacht het wel af. Ik zie momenteel geen alternatieven waar ik twee jaar blij mee zal blijven, alles in mijn ogen is een tweede keus, hoe 'gelijk' de specs ook zijn. Misschien dat ik er na een paar maanden anders over denk, maar voor nu wacht ik nog even. Micro SD kaart die je erbij gaat krijgen scheelt ook weer...Salt_Detector schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:27:
[...]
Ik heb mijn SD kaart zaterdag in huis gekregen. Nu de rest nog
Ik denk ook dat er geen 'Note' meer gaat komen... zullen het waarschijnlijk anders gaan noemen. Ik bedoel, hoe ga je als bedrijf 2 recalls goedpraten op een toestel?
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.