Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Denk dat er nu een embargo ligt op leveringen totdat Samsung HQ groen licht geeft.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Ik wacht al sinds 25 juli op de note 7 pfffff.. toen werd mijn Edge opgehaald met een accu probleem...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vrijdag al door the phone house gebeld dat ze zelf hebben besloten te wachten met uitleveren tot er meer duidelijkheid komt vanuit Samsung.
Ik ben zeer benieuwd, heb mijn abonnement afgekocht omdat ik zeer ontevreden was met mijn vorige abonnement, maar die is vanaf vandaag omgezet naar prepaid :(
Dus ik hoop dat ze vanmorgen de knoop zullen doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Weer een nieuwsbericht, en weer zonder bron:
https://dutchitchannel.nl...e-in-benelux-on-hold.html

Hier zeggen ze dat Samsung in de Benelux de verkoop 'on hold' heeft gezet.

En hier, jaja soap galore, zegt men met ANP als bron dat Samsung wel doorgaat met leveren in Nederland:
http://www.ad.nl/economie...ote-7-gaat-door~ac438fb7/

In other news: de order status pagina van mijn bestelling bij Vodafone is niet meer bereikbaar.

[ Voor 65% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2016 10:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Echt heel jammer dit. Wou heel graag verlengen met de Note 7 maar zie dat dat niet meer mogelijk is.

Trouwens, alle gevallen die gemeld zijn, gaan toch over de Snapdragon variant van de Note 7? Zijn er ook gevallen bekend waarbij de Exynos variant in brand vloog?

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Dat vraag ik me dus ook af, er zijn wel 2 meldingen in Zuid Korea en daar gebruiken ze ook de Exynos toch? Maarja er is nog steeds niets bevestigd of dit nou echt nieuwe Note 7's zijn geweest.

Net met Bol.com contact gehad.
Er is inderdaad een probleem met Samsung. We wachten momenteel op de zending.
Helaas kan ik niet aangeven wanneer het toestel verzonden gaat worden.
De navraag bij onze inkoper staat nog, we hebben helaas nog geen antwoord.
We nemen hoe dan ook contact met je op binnen 2 werkdagen.
Voorlopig dus nog geen Note 7 denk ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
Mocht hij vandaag niet geleverd worden dan ga ik hem toch ook annuleren. Ik hoop op het beste in iedergeval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 dag en dan s8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
RWK__ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:04:
Echt heel jammer dit. Wou heel graag verlengen met de Note 7 maar zie dat dat niet meer mogelijk is.

Trouwens, alle gevallen die gemeld zijn, gaan toch over de Snapdragon variant van de Note 7? Zijn er ook gevallen bekend waarbij de Exynos varant in brand vloog?
Goeie vraag...! Viel me gister op bij het bekijken van een YouTube filmpje dat veel van het 'gebitch en gemoan' over de snapdragon versie van de note 7 gaat. Dus vervangende toestellen die alsnog erg heet worden bij het laden en een relatief korte batterijduur hebben (niet alle vervangende toestellen, maar sommige). In dat filmpje werd tussen neus en lippen door gezegd dat het om een snapdragon versie ging, en de vlogger vroeg zich af of dit ook bij de exynos versie het geval was.

Gaan we ondervinden denk ik zo maar... :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat jullie allemaal zo met smart op de Note 7 zitten te wachten..... Natuurlijk is het vervelend, maar dan nog.... Je wil toch een betrouwbare telefoon hebben?

Het punt is dat de Note 7 (wanneer je van een Sylus houd) niet veel alternatieven heeft. Dat drukke gedoe hier dan ook.... Hou het rustig mensen! ;-)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:17:
Dat jullie allemaal zo met smart op de Note 7 zitten te wachten..... Natuurlijk is het vervelend, maar dan nog.... Je wil toch een betrouwbare telefoon hebben?

Het punt is dat de Note 7 (wanneer je van een Sylus houd) niet veel alternatieven heeft. Dat drukke gedoe hier dan ook.... Hou het rustig mensen! ;-)
Eerst zeg je ik snap het niet waarom je wacht op de Note 7 en dan zeg je er zijn niet veel (eigenlijk geen, naar mijn idee) alternatieven.

Geen enkele telefoon is 100% betrouwbaar, en uitval van 1 op de 100.000 is redelijk normaal lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jefrimmm
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 18:33
Om 10:02 nog deze reactie gehad van Vodafone op een vraag wanneer het geleverd zal worden:

Bedankt voor uw e-mail.

Allereerst top om te horen dat u voor Vodafone heeft gekozen. Ik heb uw bestelling gecontroleerd en zie dat deze inderdaad nog niet op voorraad is, het klopt inderdaad dat we vanaf 10-10-2016 gaan uitleveren. Wij zullen u zo spoedig mogelijk van een terugkoppeling voorzien zodra wij uw bestelling gaan bezorgen. Ik wil u onze excuses aanbieden voor dit ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via nummer 1201.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
Bullet NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:17:

Er zijn ook mensen die 1000 euro neertellen voor een telefoon die als enige extra een verborgen koptelefoon aansluiting heeft :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Striderown
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-04 09:47
Hier nog een bericht:
Samsung zet zijn lancering van de mogelijk brandgevaarlijke Samsung Galaxy Note 7 in Nederland maandag door. Dat liet een woordvoerster van Samsung Nederland maandagochtend weten.
Wanneer komt er nou wat duidelijkheid...
Iemand nog suggesties voor een Note 7 alternatief? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
Striderown schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:25:
Hier nog een bericht:

[...]

Wanneer komt er nou wat duidelijkheid...
Iemand nog suggesties voor een Note 7 alternatief? ;(
s7 edge?
ik weet het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07 18:00
nog niemand hem binnen van Coolblue? Ik zou hem vanmiddag moeten ontvangen, ben benieuwd! Natuurlijk post ik als ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crap man, ik moet mijn Note 4 deze maand nog opsturen ivm aflopen garantie en de problemen die ik heb. Opsturen zonder vervangende telefoon is echt geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:45:
Crap man, ik moet mijn Note 4 deze maand nog opsturen ivm aflopen garantie en de problemen die ik heb. Opsturen zonder vervangende telefoon is echt geen optie.
dan koop je een toestel bij de kruidvat of bart smit voor paar tientjes.. heb je een android 4 of 5 waar je toch zeker 5 apps op kan zetten tot die niet rete traag word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken_82688
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 15:17
heb met kpn gebeld en kpn heeft de note 7 nog niet eens binnen en ze zeggen ze weten ook niet wanneer samsung de toestellen aan kpn leveren. Nou dat is lekker als je een preorder heb geplaats op 25-8. Enige nadeel ik kan de accessoires ook niet eens meer terug sturen die al 6 weken in de kast liggen.
Dus ik wacht deze week nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Several sources, ook altijd handig. Zet er dan even een bronvermelding bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjofficial
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-05-2021
@ mensen die hem hebben besteld, als jullie hem binnenkrijgen, gaan jullie hem dan ook echt gebruiken? Mijne zou ook vandaag komen maar blijf het riskant vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denk niet dat die bronnen dat op prijs stellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Het wordt er allemaal niet echt duidelijker op. De ene leverancier geeft aan ze nog niet binnen te hebben. De andere zou ze al verstuurd hebben.

Ik kreeg om 9 uur nog de bevestiging dat hij vandaag echt geleverd ging worden. Ik neem aan dat hij dan al uit hun eigen magazijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Denk niet dat er uitgeleverd gaat worden als ik al die berichten zo lees.. Ik ga maar tijdelijk voor een S7 en als de Note 7 over een maand uitkomt, bestel ik hem dan wel. Het heeft geen zin om nu te gaan wachten en hopen dat het nog goed gaat komen deze dagen.

Best jammer, want de Note 7 is toch echt een sexy toestel. Heb zelf nog nooit een Note gehad en na de iPhone 7 die mij uiteindelijk niet zo beviel, wou ik voor de Note 7 gaan.

Vraag me toch wel af of er technische verschillen zijn tussen de Exynos vs Snapdragon. Het kan zijn dat alleen de Snapdragon variant explodeert terwijl de Exynos veiliger is.. heb er niet veel kunnen vinden op het internet.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
RWK__ schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:58:
Vraag me toch wel af of er technische verschillen zijn tussen de Exynos vs Snapdragon. Het kan zijn dat alleen de Snapdragon variant explodeert terwijl de Exynos veiliger is.. heb er niet veel kunnen vinden op het internet.
Het exploderen zit 'm in de accu en die is voor beide toestellen gelijk. Ik denk niet dat er een verschil zit tussen de Exynos en de Snapdragon-varianten op dit gebied.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.androidplanet.nl/nieuws/galaxy-note-7-productie/

Galaxy Note 7 pre-orders

Update 10:40: Samsung Nederland heeft besloten om de Galaxy Note 7 pre-orders toch nog niet uit te leveren. Oorspronkelijk zouden vroege bestellers hun smartphone vanaf vandaag ontvangen. Door de verhalen van dit weekend heeft Samsung Nederland besloten een beslissing van het hoofdkantoor af te wachten, zo bericht SamMobile.

Het bedrijf heeft nog geen details vrijgegeven over of en wanneer het de verkopen hoopt te hervatten. Consumenten die een Galaxy Note 7 pre-order geplaatst hebben krijgen vermoedelijk later vandaag bericht over wat er met hun bestelling gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
nog niks gehoord van coolblue, ik verwacht hem elk moment binnen te krijgen, maar als ik zo de berichten lees begin ik toch te twijfelen of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjofficial
bvw103 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:13:
nog niks gehoord van coolblue, ik verwacht hem elk moment binnen te krijgen, maar als ik zo de berichten lees begin ik toch te twijfelen of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.....
Op hun twitter melden ze aan mensen die erover vragen dat ze problemen hebben met de levering en vanmiddag meer weten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het wel frappant dat het juist gebeurt voordat de levering hervat zou worden in Europa. Maar goed, zal wel allemaal toevallig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Samsung stelt Nederlandse levering Galaxy Note 7 nogmaals uit :

http://www.nu.nl/mobiel/4...laxy-note-7-nogmaals.html

[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 10-10-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok, duidelijk. Dan deze week maar op zoek naar een alternatief, kan ik meteen bij Vodafone weg. Daar heb ik ook mijn neus vol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App van mobiel.nl gehad kwam er op neer wachten tot toestemming van verkoop . en moet wachten op een mail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Lucky bastards die hem vanochtend/vandaag van CoolBlue krijgen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Ik kon alweer een tijdje mijn abonnement verlengen maar had op de Note 7 gewacht. Aangezien ik nu maandelijks meer betaal, omdat ik geen korting meer krijg wil ik niet langer meer wachten en heb ik zojuist maar besloten om voor de S7Edge te gaan. Scheelt me ruim 200 euro en ik krijg ook een 128 GB kaartje als ik me deze maand bij Samsung registreer...

[ Voor 17% gewijzigd door R2L op 10-10-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
R2L schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
Ik kon alweer een tijdje mijn abonnement verlengen maar had op de Note 7 gewacht. Aangezien ik nu maandelijks meer betaal, omdat ik geen korting meer krijg wil ik niet langer meer wachten en heb ik zojuist maar besloten om voor de S7Edge te gaan...
Vanaf 1 nov krijg je 100 euro cashback op de S7 Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
Ik wacht nog heel even af wat coolblue zegt over mijn afleverafspraak. Mocht die niet doorgaan vanmiddag dan maar naar de stad en de S7 edge halen. Bij KPN zit er nu een 128GB SD kaart bij en een Gear VR. Dat klinkt nog al aantrekkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Striderown
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
Ik zou hem officieel vandaag van Coolblue binnen krijgen, maar heb geen track-n-trace gekregen.
Ik heb contact met Coolblue gehad, maar toestel was nog niet verzonden, ben bang dat Coolblue eerst ook nog niet gaat leveren.

Ik heb het ook wel gehad met dat wachten, zo jammer dit... Note 7 leek/lijkt me echt een super toestel, ik zou eigenlijk niet weten welk toestel ik nu moet gaan nemen. Maar nog langer wachten op de Note 7... ik heb wel lang genoeg gewacht, drama dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 23:11
Ik ga ook maar opzoek naar een alternatief... waarschijnlijk de S7 Edge. Ik heb geen zin in een toestel die zo vaak wat gemankeerd heeft voor de release in Nederland (terwijl je ook niet weet of het probleem daadwerkelijk is verholpen) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Heb het zelfde gevoel.
Vond de Note 7 absoluut een sexy toestel en het wachten waard.
Maar goed alles lijkt voor dit toestel mis te lopen.
Denk dat ik ook maar voor een S7 ga maar dan wel in november.. ☺of wachten op de S8 kan ook nog natuurlijk..
Striderown schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:42:
[...]

Ik zou hem officieel vandaag van Coolblue binnen krijgen, maar heb geen track-n-trace gekregen.
Ik heb contact met Coolblue gehad, maar toestel was nog niet verzonden, ben bang dat Coolblue eerst ook nog niet gaat leveren.

Ik heb het ook wel gehad met dat wachten, zo jammer dit... Note 7 leek/lijkt me echt een super toestel, ik zou eigenlijk niet weten welk toestel ik nu moet gaan nemen. Maar nog langer wachten op de Note 7... ik heb wel lang genoeg gewacht, drama dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik denk dat het allemaal heel simpel is. Winkels kunnen de telefoon op voorraad hebben, maar als Samsung zegt dat er niet wordt uitgeleverd dan is het heel simpel. Dit is dan voor alle winkels en webshops hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:39:
CB gaat het toestel echt niet uitgeven wanneer Samsung daar geen toestemming voor geeft.

Wat betekent het eigenlijk voor diegene die wel een exemplaar hebben? Gaat Samsung deze mensen benaderen, of wellicht wel dwarsbomen door geen updates uit te brengen voor het toestel (even los gezien van rooten en custom roms)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn toestel.....koste wat het kost.
Vandaag zouden ze moeten beginnen met leveren.....dus ik wil een antwoord!!!! Ga zo weer bellen....kost me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Succes dan... als jij een toestel wilt met eventuele (grote) problemen. Samsung doet dit niet voor niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 14-09 16:57
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:57:
Ik wil mijn toestel.....koste wat het kost.
Vandaag zouden ze moeten beginnen met leveren.....dus ik wil een antwoord!!!! Ga zo weer bellen....kost me niks.
Hier heb je je antwoord: nieuws: Samsung Nederland stelt levering Note 7-toestellen opnieuw uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Er is inderdaad een reden dat Samsung deze toestellen vasthoudt. Ik begrijp best dat men 'verliefd' is op dit toestel alleen het moet geen gevaarlijk ding worden. Natuurlijk zijn niet alle toestellen gevaarlijk maar Samsung wilt geen problemen op hun naam hebben zoals een huis dat in de fik gaat of iemand die zijn halve gezicht verbrand heeft omdat dat ding op z'n nachtkastje aan het laden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach....10 stuks met problemen op 1 miljoen. Dat is gewoon te doen. Als je een auto koopt of een tv heb je ool kans dat je problemen hebt. Dit is gewoon weer shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap Samsung wel, ze worden gewoon gedwongen door deze hele hetze tegen de Note 7. Stel ze weten dat er niks mis is dan nog kunnen ze niet anders want de consument wordt gewoon gebraindwashed door de tendens in de media.

Ze moeten nu met een duidelijk statement en bewijzen komen waarom de Note 7 wel veilig is voor ze hem weer op de markt kunnen brengen. Maar dat laatste lijkt nu verder weg dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:08:
Ach....10 stuks met problemen op 1 miljoen. Dat is gewoon te doen. Als je een auto koopt of een tv heb je ool kans dat je problemen hebt. Dit is gewoon weer shit.
Je wil en gaat het risico toch niet lopen? Natuurlijk kent elk product problemen maar als je weet dat het een risico is ga je die toch niet nemen? Dat is 'Russisch roulette' spelen met je klanten. Consumenten(organisaties) zouden woedend zijn als dat een bewuste keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
Wat een domper, het is een prachtig toestel, dan toch maar wachten op de S8 of Note 8?

S7 edge vind ik qua design niet mooi genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien brengt Samsung nu eerder de S8 uit , lijkt mij dat de strop met de Note 7 opgevangen moet worden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjofficial
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:28:
Misschien brengt Samsung nu eerder de S8 uit , lijkt mij dat de strop met de Note 7 opgevangen moet worden .
Een compleet nieuw toestel rushen lijkt me ook geen goed idee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Samsung is akelig stil geweest deze week. Dus ik denk dat ze toch wel even een onderzoek mogen doen, verklaring geven voor de huidige in de fik gevlogen toestellen en aangeven wat er precies veranderd is.

Het feit dat het nu stil gelegd word, terwijl samsung geen antwoorden heeft gegeven, geeft mij het idee dat er wat speelt achter de schermen.

Ik vind het vooral erg gek dat na de terugroepactie er nog steeds problemen zijn, normaal als engineer als je iets moet repareren ga je een stapje verder dan je zou moeten, puur omdat je wilt dat het niet nog een keer gebeurd, extra sensoren, fast charge beperken en temperatuur alarmen zijn dan niet zo gek, ik krijg bijna het idee dat in de fabriek er toch dingen om gewisseld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgeti
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:28:
lijkt met niet zo verstandig, de note 7 was ook overhaast op de markt gebracht en wij zitten nu met de gebakken note's 8)7

Een leuk abonnementje laten schieten omdat de note was uitgesteld. Nu is dat abonnement veel duurder. Ook heb ik accessoires die ik niet kan retouren.

oproep aan de mensen die de note 7 zouden moeten hebben ontvangen van coolblue deze ochtend, graag jullie reactie! is hij ontvangen of niet? Heeft coolblue contact opgenomen? Geen zin om de hele middag te moeten wachten op een toestel dat toch niet komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Hier geen toestel gehad, was tussen 8 en 1 uur, dus het zou nog de komende 20 min kunnen. maar ik heb het idee dat hij nooit echt verzonden is. Terugtrekken van een koerier zou kunnen, maar ook onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Denk dat Coolblue net zolang heeft gewacht vandaag tot het moment daar was dat het redelijk officieël zou zijn dat Samsung de levering stopt.. Mocht het toch door zijn gegaan hadden ze gewoon hun koeriers aan het werk gezet en zou de levering gewoon vandaag zijn aangezien ze dat gewoon kunnen regelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
Ik zou vanochtend tussen half negen en 12.00 uur van Coolblue een Note 7 bezorgd krijgen.
Is niet bezorgd; zat wel in de auto om bezorgd te worden.....

Vanmiddag komt Coolblue met een verklaring en toelichting. Voor hen ook balen natuurlijk.
En voor mij ook. Sta ook in dubio wat ik moet doen.

Oude abonnement wa sbeter dan de nieuwe die ik nu moet kiezen. Ik loop ook de 128 Gb kaart mis denk ik.
Afwachten maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AD:

Woordvoerders van KPN, Bol.com en Coolblue laten weten te wachten met levering tot Samsung groen licht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb nu al drie keer naar dit toestel toegeleefd maar al die teleurstellingen op rij zijn niet echt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem ook vandaag ontvangen, maar momenteel begin ik toch te twijfelen of ik hem nog wel wil hebben..

Natuurlijk betreft het 'maar' 1 op de 100.000, maar dit soort dingen mogen niet gebeuren. Daarnaast, is het wel verantwoord om (ondanks het kleine risico) een trein, metro of vliegtuig in te stappen? Dat zijn dingen die ik afweeg tegen de specs van dit top toestel.

Aan de andere kant is het namelijk een heel erg goed toestel, dat aan alle verwachtingen zal voldoen.. Een goed alternatief is er niet in mijn ogen, want de Samsung S7 Edge vind ik inmiddels 'te oud', Google Pixel ook niet top en iPhone is zeker geen optie voor mij. Heel veel langer wachten op een nieuw toestel wil ik ook niet.

Ik weet het niet meer, wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Vond de Note 7 bij aankondiging super..

Was zelfs het eerste toestel, waarbij ik overwoog om van de "standaard" S-serie af te stappen (ook om S7E door te geven binnen familie)..

Maar als de geringste kans blijft bestaan dat het toestel spontaan in brand vliegt, is de lol er snel vanaf.. zoiets durf je toch niet in huis te halen.. vindt het zelfs spannend om straks een S8 te bestellen.. ben dan ook super verbaasd dat iedereen toch nog zo met smart zit te wachten op iets wat heel verkeerd kan aflopen..

Vind het wel allemaal super zonde.. Samsung was voor dit debacle zo goed bezig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forgeti
Bericht van CoolBlue ontvangen:

Vandaag stond eigenlijk de levering van uw Samsung Galaxy Note 7 gepland. Helaas gaat ons dit niet lukken. Uit veiligheidsoverwegingen heeft Samsung opnieuw de levering uitgesteld.

Uw veiligheid is voor ons het allerbelangrijkste en zolang Samsung die niet kan garanderen, leveren we niet uit. We vinden het heel vervelend en begrijpen dat u teleurgesteld bent.

En nu?
Nu gaan we er alles aan doen om uw toestel zo snel mogelijk te kunnen versturen. Maar alleen als Samsung garandeert dat het veilig is. Op dit moment is er nog geen nieuwe leverdatum bekend. Zodra het toestel geleverd kan worden, bellen we u voor een nieuwe afleverafspraak.

Niet langer wachten?
Wilt u toch graag eerder een nieuwe smartphone? U kunt uw bestelling kosteloos wijzigen. We raden u deze alternatieven aan omdat ze net als de Note 7 een groot scherm en krachtige hardware hebben. Bel naar onze klantenservice (010 2170277) voor meer advies en om uw bestelling te wijzigen.
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7 Edge
Huawei Nexus 6P
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken_82688
ik heb mijn nieuwe abonnement bij kpn opgezegd met de note 7. Ga nu maar waarschijnlijk voor een sim only abonnement. Mocht de note 7 dan nog uitkomen dan koop ik het wel los. Kwam eigenlijk ook wel goed uit omdat nu de abonnement goedkoper is geworden bij kpn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Striderown
forgeti schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:10:
Bericht van CoolBlue ontvangen:

Vandaag stond eigenlijk de levering van uw Samsung Galaxy Note 7 gepland. Helaas gaat ons dit niet lukken. Uit veiligheidsoverwegingen heeft Samsung opnieuw de levering uitgesteld.

Uw veiligheid is voor ons het allerbelangrijkste en zolang Samsung die niet kan garanderen, leveren we niet uit. We vinden het heel vervelend en begrijpen dat u teleurgesteld bent.

En nu?
Nu gaan we er alles aan doen om uw toestel zo snel mogelijk te kunnen versturen. Maar alleen als Samsung garandeert dat het veilig is. Op dit moment is er nog geen nieuwe leverdatum bekend. Zodra het toestel geleverd kan worden, bellen we u voor een nieuwe afleverafspraak.

Niet langer wachten?
Wilt u toch graag eerder een nieuwe smartphone? U kunt uw bestelling kosteloos wijzigen. We raden u deze alternatieven aan omdat ze net als de Note 7 een groot scherm en krachtige hardware hebben. Bel naar onze klantenservice (010 2170277) voor meer advies en om uw bestelling te wijzigen.
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7 Edge
Huawei Nexus 6P
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Ja, heb net hetzelfde bericht ontvangen.
Ik wacht het denk ik nog wel even af.
Aan de ene kant denk ik: Laat die Note 7 maar zitten... lang genoeg gewacht.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik (meteen, of na een tijdje) teleurgesteld zal zijn met een ander toestel.

Hopelijk komt Samsung snel met een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ken_82688 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:14:
ik heb mijn nieuwe abonnement bij kpn opgezegd met de note 7. Ga nu maar waarschijnlijk voor een sim only abonnement. Mocht de note 7 dan nog uitkomen dan koop ik het wel los. Kwam eigenlijk ook wel goed uit omdat nu de abonnement goedkoper is geworden bij kpn
Heb om deze reden nu al anderhalf jaar een sim-only. :X Dacht eerst de Note 5 te scoren > kwam niet. De Note 7 belooft ook weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Striderown schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Ja, heb net hetzelfde bericht ontvangen.
Ik wacht het denk ik nog wel even af.
Aan de ene kant denk ik: Laat die Note 7 maar zitten... lang genoeg gewacht.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik (meteen, of na een tijdje) teleurgesteld zal zijn met een ander toestel.

Hopelijk komt Samsung snel met een update...
Zit zelf meer met het idee...wat kan er nog meer mis zijn met het toestel.
Dit maakt mijn beslissing om een S7 Edge te nemen en daarnaast ook nog geld over te houden makkelijjker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:12

djbarney

XBL: DeejayBarney

ik ga die van mij nu ook annuleren, zat de laatste 2 weken al te twijfelen, maar dit is de druppel. Het gaat mij nog niet eens zozeer om de veiligheid, want de kans dat er iets gebeurt is nog steeds erg klein.. Waar het mij om gaat, is dat met zo'n toestel dat Samsung waarschijnlijk het liefst zo snel mogelijk vergeet, ik wel zeker weet dat er over een jaar gewoon geen support / updates meer voor gaan uitkomen, ten faveure van het op dat moment topmodel van Samsung.

Ik zie hem in ieder geval niet meer zitten, baal er wel van, maar een nieuwe accu voor mn Note 4 kan nog wel een paar maanden mee, tot er iets anders komt dat wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk dat ik dan kom aan het wachten op de Note 8, als er ooit nog een Note komt. De S8 zal wel weer van die huge curves hebben als de S7 en dat vind ik niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:22:
Denk dat ik dan kom aan het wachten op de Note 8, als er ooit nog een Note komt. De S8 zal wel weer van die huge curves hebben als de S7 en dat vind ik niks.
ik vraag me ook af of ze de note 8 niet onder een andere naam uitbrengen aangezien ze die naam al hebben gebruikt voor hun tablet toen de tijd. ik wacht mooi op de note 8. of de s8 moet erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03 10:56
Beste ,

En nu?

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Coolbleu is ook mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:04:
Beste ,

En nu?

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Coolbleu is ook mee gestopt.
Staat hierboven al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken_82688
Misschien wel het einde van de note 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Ik heb een gevoel van wel..
Mashable: The Samsung Galaxy Note7 is done. [/url] http://google.com/newsstand/s/CBIww7efty4[/url]
Ken_82688 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:12:
Misschien wel het einde van de note 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht af tot samsung zegt alles terugroepen of doorgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 18:53
Ik hoop stiekem nog op een 'lever toch maar uit'. Maar het zou natuurlijk goed een nieuwe recall kunnen worden. De kans lijkt me eerlijk gezegd klein dat het volledig het einde van de Note7 betekent. Ik verwacht dat ik in het ergste geval nog een maandje of wellicht twee moet wachten en dat hij dan alsnog komt. De Note 7 blijft voor mij de mooiste telefoon, vooral door de scherm-bezel verhouding en het AMOLED panel.

Geduld hebben dan maar...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer , Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/242vgbt.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
2-8-2016 was de introductie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In Duitsland lees ik overigens nog niks dat de Note 7 niet uitgeleverd zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savieratya
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 21:44
Waarom kan Samsung niet op een normale manier vantevoren iets aangeven. Waarom allemaal zo spannend, zo vaag en last minute ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T kan ook zo zijn dat ze deze week alsnog uitleveren geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
savieratya schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:04:
Waarom kan Samsung niet op een normale manier vantevoren iets aangeven. Waarom allemaal zo spannend, zo vaag en last minute ....
Domste is ook waarom Samsung NL zo traag is met alles... Alsof ze op de laatste plaats staan van de communicatielijst...
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:04:
T kan ook zo zijn dat ze deze week alsnog uitleveren geduld
dat hoop ik zo hahaha

[ Voor 21% gewijzigd door Rohit op 10-10-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Maat heeft tmobile en samsung zelf gebeld en die zeggen dat de pre orders gewoon de deur uit gaan. Coolbleu bol.com en kpn hebben besloten om tijdelijk niet te bezorgen. Wat is dit voor onzin de levert de andere levert weer niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja t gaat ook de deur uit wanneer samsung eens gewoon wat zegt. Gewoon ja of nee. En niet vaag blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:10:
Ja t gaat ook de deur uit wanneer samsung eens gewoon wat zegt. Gewoon ja of nee. En niet vaag blijven doen
Maat heeft samsung zelf gebeld en die zeg dt de preorders gewoon de deur uit gaan. Het zijn note 7 die nog in productie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Silahsor schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:16:
[...]

Maat heeft samsung zelf gebeld en die zeg dt de preorders gewoon de deur uit gaan. Het zijn note 7 die nog in productie zijn.
Samsung zou vanmiddag met een pers bericht komen, maar heb nog niks gezien. Het ligt echt wel stop voor nu hoor, totdat Samsung alle winkels wat anders zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
Nou, ik vroeg me eigenlijk af... We zouden een micro de kaartje krijgen ter compensatie voor het waardeloze beleid zo nu blijkt, en voor het wachten... Maar nu komt er helemaal niets, wat biedt Samsung nu ter compensatie?

Ik ga deze vraag eens doorleggen aan Samsung... Zal wel kansloos zijn... Maar toch... Who knows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salt_Detector
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2016
ambry schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:26:
Nou, ik vroeg me eigenlijk af... We zouden een micro de kaartje krijgen
Ik heb mijn SD kaart zaterdag in huis gekregen. Nu de rest nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:24:
[...]

Samsung zou vanmiddag met een pers bericht komen, maar heb nog niks gezien. Het ligt echt wel stop voor nu hoor, totdat Samsung alle winkels wat anders zegt.
Ik heb wat hier en daar gebeld en coolbleu ook geappt, samsung zelf gebeld inderdaad tmobile is nog steeds niet op de hoogte. De pre orders van coolbleu die vandaag zouden ontvangen vergeet het maar uit dit bricht is te zien dat ze nog niet ontvangen hebben.

Hoi ...., bedankt voor je bericht. Voor zover wij weten (en vanuit Samsung bericht hebben gekregen) gaan er helemaal geen orders van de Samsung Galaxy Note 7 door. Wij hebben in ieder geval geen toestellen van Samsung gekregen om te verzenden, wat betekent dat wij alle leveringen hebben moeten annuleren. Onze excuses voor het ongemak, maar in dit geval gaat veiligheid boven alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht op de samsungnese persbericht totall recall of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striderown
Kleine update op de Coolblue website
Update 10 oktober 2016: Vandaag stond eigenlijk de levering van de Samsung Galaxy Note 7 gepland. Helaas gaat ons dit niet lukken. Uit veiligheidsoverwegingen heeft Samsung opnieuw de levering uitgesteld.
Nu gaan we er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk te kunnen versturen. Maar alleen als Samsung garandeert dat het veilig is. Op dit moment is er helaas nog geen nieuwe leverdatum bekend.
Dit was eigenlijk wel al duidelijk na al die voorgaande berichten...
Maar ik dacht zet het er toch even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salt_Detector
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2016
Net met Tmobile gechat. Lekker vaag en waarschijnlijk niet helemaal juist;
http://i.imgur.com/Vgg8yHY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
androidfreaker schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:37:
[...]
ik vraag me ook af of ze de note 8 niet onder een andere naam uitbrengen aangezien ze die naam al hebben gebruikt voor hun tablet toen de tijd. ik wacht mooi op de note 8. of de s8 moet erg mooi zijn.
Nee hoor, er is nooit een Samsung Galaxy Note 8 geweest, hoe kwam je daarbij?!
Of bedoel je soms de Samsung Galaxy Note 8.0 van 2013?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 14-09 16:57
GentiLi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Nee hoor, er is nooit een Samsung Galaxy Note 8 geweest, hoe kwam je daarbij?!
Of bedoel je soms de Samsung Galaxy Note 8.0 van 2013?
Hij bedoeld daarmee dat de naam 'Galaxy Note' een beetje besmeurd is. Men zal de Note voortaan herinneren als 'de galaxy die kon exploderen'.

Wellicht dat ze volgend jaar een S8, S8 Edge, en een S8 Pro hebben. Door een rebrand te doen, hoop je de bittere smaak die de Note 7 achterliet weg te spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mailtje binnen gekregen van Gsmwijzer. Samsung heeft beslist niet te leveren. Zodra er nieuwe informatie van Samsung uitkomt krijg ik het te horen. Nou lekker zeg, daar zit je dan......ik ga ze weer bellen......laat het niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
Vanmiddag een belletje gehad van Belsimpel. Zij hebben de Note's niet geleverd gekregen van Samsung en weten niet wanneer dat wel gaat gebeuren. Kon kiezen om af te wachten, te annuleren of een ander toestel te kiezen. Zal nog even wachten tot er meer bekend is, anders wordt het misschien toch maar een Pixel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambry
Salt_Detector schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Ik heb mijn SD kaart zaterdag in huis gekregen. Nu de rest nog :+
Ok, dat is goed nieuws... Ik laat mijn order ook nog even staan, wacht het wel af. Ik zie momenteel geen alternatieven waar ik twee jaar blij mee zal blijven, alles in mijn ogen is een tweede keus, hoe 'gelijk' de specs ook zijn. Misschien dat ik er na een paar maanden anders over denk, maar voor nu wacht ik nog even. Micro SD kaart die je erbij gaat krijgen scheelt ook weer...

Ik denk ook dat er geen 'Note' meer gaat komen... zullen het waarschijnlijk anders gaan noemen. Ik bedoel, hoe ga je als bedrijf 2 recalls goedpraten op een toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ontploffingen meer opeens?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Denk de mensen zelf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Van woede wegens niet ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Is wel apart inderdaad ja, gisteren zoveel meldingen weer ineens op 1 dag en nu het bericht is geweest dat Samsung de productie voorlopig even stil heeft gezet geen enkel bericht meer gezien van een Note 7 die vlam heeft gevat. Zal wel weer toeval zijn maarja.. Hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten op een beetje info vanuit Samsung.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.