Klopt helemaal zo als jij het zegt.Dennisjehz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:08:
[...]
als het in combinatie met een abbonement is mag dit inderdaad maar dan moet je die persoon wel machtigen en als goed is moet die 1 cent gepint worden met de contract houder zijn pinpas.
zult de preciese regeling even moeten opzoeken want ik weet dit niet zeker.
Normaal gezien zou ik als bedrijf zijnde het product van de groothandel dan altijd op een vrijdag of zaterdag geleverd krijgen zodat de pre order datum klopt voor de consument. Maar ook bij mij als bedrijf staat de leverdatum op 10 oktober.
Das niet erg, zolang het dan maar wel de 11e bij mij thuis geleverd wordt ;-)savieratya schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:54:
Normaal gezien zou ik als bedrijf zijnde het product van de groothandel dan altijd op een vrijdag of zaterdag geleverd krijgen zodat de pre order datum klopt voor de consument. Maar ook bij mij als bedrijf staat de leverdatum op 10 oktober.
Heb je ze die dag op voorraad voor verkoop?savieratya schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:54:
Helaas zijn dat alleen de pre orders die ik dan binnen krijg, alhoewel ik er eentje heb die is geannuleerd. Ik kan eens kijken of ik die nog zo kan verkopen.cliors schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:55:
[...]
Heb je ze die dag op voorraad voor verkoop?
In Zuid-Korea is de reguliere verkoop overigens weer gestart: http://www.gsmarena.com/s...s_promised-news-20823.php
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De hernieuwde verkoopstart lijkt overigens weinig te lijden onder al het negatieve nieuws: https://www.tabletsmagazi...y-note-7-trekt-aan-korea/
Samsung maakt al jaren goede toestellen, dat er nu wat fout is gegaan met de productie van de accu is vervelend maar neemt niet weg dat het toestel goed is en veel mensen interesse hebben in het toestel. Ook ben ik van mening dat Samsung het heel goed gedaan heeft door alles terug te roepen en te controleren / vervangen dit geeft de consument ook vertrouwen in het merk, dat is tenminste hoe ik er zelf tegen aan kijk.Phusebox schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:31:
De hernieuwde verkoopstart lijkt overigens weinig te lijden onder al het negatieve nieuws: https://www.tabletsmagazi...y-note-7-trekt-aan-korea/
Verwijderd
Net contact gehad met the phone house, zij weten nog niks van de levering van de pre-orders op 10 oktober. Is toch gek aangezien verschillende providers al mails de deur uit hebben gedaan naar hun klanten.
Hebben nog andere mensen hier gepre-orderd bij the phone house en weten misschien al wel iets meer?
Hebben nog andere mensen hier gepre-orderd bij the phone house en weten misschien al wel iets meer?
Ik kreeg vandaag juist de bevestiging van mijn afleverafspraak door Coolbue op 10 oktober. Samen met het contract. Die heb ik vorige keer nog helemaal niet gehad. Begin dus goede hoop te krijgen! Afleverafspraak staat tussen 12:30 en 18:00 maar ik wacht even tot 10 oktober met vrijvragen... Just to be safe.
[ Voor 4% gewijzigd door Aksnes op 03-10-2016 13:56 ]
Phone house en Belcompany (is van Vodafone) zijn trage bedrijven, zijn altijd aan de late kant.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:37:
Net contact gehad met the phone house, zij weten nog niks van de levering van de pre-orders op 10 oktober. Is toch gek aangezien verschillende providers al mails de deur uit hebben gedaan naar hun klanten.
wehkamp heeft zojuist gebeld, zij geven aan dat blauwe telefoons zeker 11 oktober geleverd worden maar dat zilver en zwart misschien iets later komen.
ze vroegen of ik nog steeds interesse had in de telefoon(voormalige pre-orders krijgen dus alsnog voorrang, ondanks de annulering)
wat betreft de geheugenkaart gaven ze aan dat hiervoor vanuit samsung een "vergoeding" zou komen, alleen is niet duidelijk wat dit precies inhoudt.
uiteindelijk lossen ze het dus alsnog goed op.
ze vroegen of ik nog steeds interesse had in de telefoon(voormalige pre-orders krijgen dus alsnog voorrang, ondanks de annulering)
wat betreft de geheugenkaart gaven ze aan dat hiervoor vanuit samsung een "vergoeding" zou komen, alleen is niet duidelijk wat dit precies inhoudt.
uiteindelijk lossen ze het dus alsnog goed op.
Verwijderd
Phone house en Belcompany (is van Vodafone) zijn trage bedrijven, zijn altijd aan de late kant.
[/quote]
Aan de late kant qua communicatie of ook qua levering?
[/quote]
Nice. Ik heb vandaag Vodafone nog over iets anders gesproken en die konden me dit keer weer niet zeker zeggen of het volgende week werd.Wouter_96 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:56:
Ik kreeg vandaag juist de bevestiging van mijn afleverafspraak door Coolbue op 10 oktober. Samen met het contract. Die heb ik vorige keer nog helemaal niet gehad. Begin dus goede hoop te krijgen! Afleverafspraak staat tussen 12:30 en 18:00 maar ik wacht even tot 10 oktober met vrijvragen... Just to be safe.
Als dat misgaat wacht ik maar tot november en dan wordt het T-Mobile
Misschien een "leer" voor de volgende keer:Phusebox schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:43:
[...]
Nice. Ik heb vandaag Vodafone nog over iets anders gesproken en die konden me dit keer weer niet zeker zeggen of het volgende week werd.
Als dat misgaat wacht ik maar tot november en dan wordt het T-Mobile
bv pre-orderen bij bv Coolblue met verlenging Vodafone-abo
Al is het natuurlijk niet te hopen dat zoiets weer een keer gebeurd (recall toestel)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Tja Vodafone was meer dan 100 euro goedkoper bij 1 jarig abonnement plus ze hebben me zwart op wit gezegd dat het een unbranded toestel was.henklbr schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
Misschien een "leer" voor de volgende keer:
bv pre-orderen bij bv Coolblue met verlenging Vodafone-abo
Al is het natuurlijk niet te hopen dat zoiets weer een keer gebeurd (recall toestel)
Wel branded = meteen retour.
Op 19 augustus heb ik de Note 7 besteld bij verlenging van een KPN abonnement en iets van 100 euro direct aanbetaald. De Note is uiteraard niet geleverd.
Nu zijn in de tussentijd per 26 september de abonnementen van KPN vervangen door Zorgeloos versies.
Weet iemand of ik nu 10 oktober het oude abonnement krijg met de oude voorwaarden? Of de nieuwe? Coolblue worstelt er blijkbaar ook mee want ze zouden al 2 keer terugbellen maar dat doen ze maar niet.
Zijn de nieuwe abonnementen eigenlijk beter/voordeliger en moet je bij de nieuwe abonnementen meer bijbetalen voor een toestel als je vergelijkbare GB en minuten neemt?
Zijn er uberhaupt meer mensen met dit "probleem"?
Nu zijn in de tussentijd per 26 september de abonnementen van KPN vervangen door Zorgeloos versies.
Weet iemand of ik nu 10 oktober het oude abonnement krijg met de oude voorwaarden? Of de nieuwe? Coolblue worstelt er blijkbaar ook mee want ze zouden al 2 keer terugbellen maar dat doen ze maar niet.
Zijn de nieuwe abonnementen eigenlijk beter/voordeliger en moet je bij de nieuwe abonnementen meer bijbetalen voor een toestel als je vergelijkbare GB en minuten neemt?
Ik denk dat dit niet het topic is voor je KPN vragen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zoals mijn collega in het rood ook hierboven ook al aangeeft, er is maar één partij die hier duidelijkheid in kan geven. Dat is voor jou de verkopende partij, je zou dus contact op moeten nemen met Coolblue.arene schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:24:
Op 19 augustus heb ik de Note 7 besteld bij verlenging van een KPN abonnement en iets van 100 euro direct aanbetaald. De Note is uiteraard niet geleverd.
Cogitationis poenam nemo patitur
arene schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:24:
...
...
Dit snap ik nu nooit he... Net gebeld even gebeld met Coolblue, doorgaans nette shop die goed geinformeerd is. Had mezelf beloofd zo lang mogelijk te wachten met zelf bellen om niet teleurgesteld te worden. Maar zag er zo veelbelovend uit allemaal... Verkopen starten overal in de wereld, en lijkt erop dat preorders ook uitgeleverd worden, dus ik dacht LETS GO!!!!Wouter_96 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:56:
Maar wordt toch met een kluitje het riet in gestuurd. Overal lees ik 10 oktober is de leverdatum voor preorders, mensen hebben zelfs al afspraken voor levering, maar ik krijg gewoon te horen dat - en ik citeer - "daar heb ik totaal geen inzage in... Dus daar kan ik echt niets over zeggen... En daarnaast zijn natuurlijk meerdere mensen met een preorder, dus ik kan niet zien hoeveelste u bent"
Ga maar weer in de wachtmodus, en morgen even langs de winkel. Twijfel sowieso nog over de clearview cover en de standing cover, dus meteen even kijken whats what...
(maar kansloos toch?)
Ok, thx voor de tip... Zal het ook proberen... (of nog even wachten...Wouter_96 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
offtopic:
Ik heb alles voor elkaar gekregen via Whatsapp. Misschien heb je daar meer geluk?
Counting down the days
En morgen nog wel even de Pixel XL aanschouwen.
En morgen nog wel even de Pixel XL aanschouwen.
Ik heb hem nog niet besteld, maar ben het wachten nu al beu!
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Vanuit het Samsung kamp nog weinig nieuws, ben benieuwd of hij volgende week komt.
Wat mij wel lichtelijk zorgen baart is dat op de myorder pagina wel staat dat er een order is en de prijs staat er ook maar het model en type staat er niet meer, terwijl dat aan het begin er nog wel stond.. (zie screenshot) Hebben andere samsung webshoppers dat ook?
Na een telefoontje aan de Samsung shop wel wat gerustgesteld, de mevrouw vertelde dat ze de order gewoon kon zien. Levering kon ze niks over vertellen dan alleen dat het vanaf de tiende zou zijn.
Wat mij wel lichtelijk zorgen baart is dat op de myorder pagina wel staat dat er een order is en de prijs staat er ook maar het model en type staat er niet meer, terwijl dat aan het begin er nog wel stond.. (zie screenshot) Hebben andere samsung webshoppers dat ook?
Na een telefoontje aan de Samsung shop wel wat gerustgesteld, de mevrouw vertelde dat ze de order gewoon kon zien. Levering kon ze niks over vertellen dan alleen dat het vanaf de tiende zou zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door fredhuizinga op 04-10-2016 07:26 ]
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Beide maar dat is mijn mening, ook de kennis van het personeel laat veel te wensen over arogante houding en bij wat moeilijkere vragen is het al snel dat weet ik niet. (spreek nu over een phonehouse winkel in Breda)Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:33:
Phone house en Belcompany (is van Vodafone) zijn trage bedrijven, zijn altijd aan de late kant.
[/quote]
Is toch niet nodig even odin en de phn versie erop. Voordeel meteen de laatste versie unbranded en volledige garantie.Phusebox schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Tja Vodafone was meer dan 100 euro goedkoper bij 1 jarig abonnement plus ze hebben me zwart op wit gezegd dat het een unbranded toestel was.
Wel branded = meteen retour.
Dat schijnt bij de Note 7 niet zo simpel te zijn heb ik van Henk hier op het forum begrepen. Ze stoppen nu alle landen versies in 1 firmware en zonder Knox te triggeren kun je niet bepalen dat je de PHN versie wil.pappaleone schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 01:50:
[...]
Is toch niet nodig even odin en de phn versie erop. Voordeel meteen de laatste versie unbranded en volledige garantie.![]()
Correct: de Note 7 heeft de MULTI-CSC OXM (de Europese CSC's zitten hier in)Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 05:53:
[...]
Dat schijnt bij de Note 7 niet zo simpel te zijn heb ik van Henk hier op het forum begrepen. Ze stoppen nu alle landen versies in 1 firmware en zonder Knox te triggered kun je niet bepalen dat je de PHN versie wil.
Model SM-N930F
Model name
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 9201627
Build date Thu, 15 Sep 2016 16:11:19 +0000
Security Patch Level 2016-09-01
Product code PHN
PDA N930FXXU2BPI7
CSC N930FOXM2BPI5
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik dacht toch dat ze daar op XDA mogelijk al wel een oplossing voor hadden. Er is een flashable CSC selector online gezet:
http://forum.xda-develope...c-selection-v1-0-t3450911
en een specifieke guide over hoe je binnen MultiCSC een andere csc zou kunnen kiezen:
http://forum.xda-develope...ot-rom-multi-csc-t3017207
Henk, enig idee of dat voldoende zou zijn om een Vodafone branded telefoon unbranded te maken? Mijn preorder is gelukkig niet kwijtgeraakt, dus ik zou nog steeds in de unbranded eerste lichting moeten zitten, maar voor de zekerheid
en een specifieke guide over hoe je binnen MultiCSC een andere csc zou kunnen kiezen:
Henk, enig idee of dat voldoende zou zijn om een Vodafone branded telefoon unbranded te maken? Mijn preorder is gelukkig niet kwijtgeraakt, dus ik zou nog steeds in de unbranded eerste lichting moeten zitten, maar voor de zekerheid
Heb wat info vanuit Bol.com.
Daarna van een andere medewerker info over mijn pre-order.
Ik wou eigenlijk info over mijn pre-order maar vond dit toch ook wel interessant, einde 2e week oktober is namelijk al 14-15 oktober, 2 weken eerder dan de officiële datum van 28 oktober. Alleen is het wel apart aangezien je bij Bol.com nog geen nieuwe Note 7 kunt bestellen dus of deze info wel klopt..Eerder heb je ons gecontacteerd betreffende de ontvangst van jouw bestelling.
Onze verantwoordelijke afdeling heeft dit nagekeken en ons laten weten dat alle klanten die nu bestellen, deze dan ook aan het einde van de tweede week van Oktober binnen zullen krijgen. Ligt echter wel ook aan de leverdatum vanuit Samsung.
Daarna van een andere medewerker info over mijn pre-order.
Dusja, ze kunnen het nog steeds niet met 100% zekerheid zeggen maar hopelijk leveren ze hem toch gewoon op 10 oktober.Aangezien jouw bestelling een pre-order betreft zal deze naar alle waarschijnlijkheid op de dag van verschijning geleverd worden. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de levering van Samsung, maar het lijkt me zoals je zelf al aangeeft eerder dan de klanten die nu pas zouden bestellen.
Deze utilities werken alleen op ROOTED-devices (en hier heb ik geen ervaring mee)...djbarney schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:32:
Ik dacht toch dat ze daar op XDA mogelijk al wel een oplossing voor hadden. Er is een flashable CSC selector online gezet:
Ah ok, dan maak ik me verder geen zorgen.. uiteindelijk raken bij mij toch altijd alle toestellen rooted als ik me echt ga zitten ergeren aan de standaard meegeleverde rommelhenklbr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:24:
[...]
Deze utilities werken alleen op ROOTED-devices (en hier heb ik geen ervaring mee)...
Gouden tip!!!Wouter_96 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:49:
[...]
offtopic:
Ik heb alles voor elkaar gekregen via Whatsapp. Misschien heb je daar meer geluk?
Zojuist via whatsapp alles geregeld! Maandag 10 oktober tussen 1230 en 1800 uur mag ik hem in ontvangst nemen...
Voor de geïnteresseerden, het compensatie micro SD kaartje wat erbij geleverd wordt betreft de Samsung EVO+ 128 GB. Lekker snel kaartje dus...
Kudo's voor Coolblue
Dus als ik het goed begrijp brengen ze bij een update een versie uit, die doormiddel van de csc code aangepast word naar desbetreffend land?henklbr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:08:
[...]
Correct: de Note 7 heeft de MULTI-CSC OXM (de Europese CSC's zitten hier in)
Model SM-N930F
Model name
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 9201627
Build date Thu, 15 Sep 2016 16:11:19 +0000
Security Patch Level 2016-09-01
Product code PHN
PDA N930FXXU2BPI7
CSC N930FOXM2BPI5
Ga er maar vanuit dat Vodafone de eerste batch gewoon unbranded is. Toestellen zijn zo nieuw dat daar geen tijd voor is. Later heb je kans dat ze er wat troep opzetten.djbarney schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:32:
Bij een multi-CSC wordt gekeken naar de product-code van je toestel, en die CSC wordt dan gebruikt uit het multi-CSC bestandpappaleone schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:12:
[...]
Dus als ik het goed begrijp brengen ze bij een update een versie uit, die doormiddel van de csc code aangepast word naar desbetreffend land?
Dank jehenklbr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:35:
[...]
Bij een multi-CSC wordt gekeken naar de product-code van je toestel, en die CSC wordt dan gebruikt uit het multi-CSC bestand
Volgens mij was dat al bekend van het kaartje? Ze hadden ook nog een klasse beter kunnen doen natuurlijkambry schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Gouden tip!!!
Zojuist via whatsapp alles geregeld! Maandag 10 oktober tussen 1230 en 1800 uur mag ik hem in ontvangst nemen...
Voor de geïnteresseerden, het compensatie micro SD kaartje wat erbij geleverd wordt betreft de Samsung EVO+ 128 GB. Lekker snel kaartje dus...![]()
Kudo's voor Coolblue
Vraag me echt af of Vodafone nu ook 10 oktober levert, zie graag de eerste reactie hier van iemand die daar een afspraak heeft. Bij Vodafone was nog niks binnen dus die kunnen ook geen afspraak plannen lijkt me.
Bij CoolBlue wel binnen dus dan?
Heb al gehoord van een aantal hier dat coolblue vanaf 10 oktober levert. Ik zelf heb mail gekregen van mobiel.nl maandag 10 oktober.Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:06:
[...]
Volgens mij was dat al bekend van het kaartje? Ze hadden ook nog een klasse beter kunnen doen natuurlijk![]()
Vraag me echt af of Vodafone nu ook 10 oktober levert, zie graag de eerste reactie hier van iemand die daar een afspraak heeft. Bij Vodafone was nog niks binnen dus die kunnen ook geen afspraak plannen lijkt me.
Bij CoolBlue wel binnen dus dan?
zouden we de email mogen zien?pappaleone schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
Heb al gehoord van een aantal hier dat coolblue vanaf 10 oktober levert. Ik zelf heb mail gekregen van mobiel.nl maandag 10 oktober.
Ja dat was bekend, maar ik heb het hier over telefoons vanuit Vodafone zelf. Die hebben voor zover ik kan vinden nog niemand gebeld.pappaleone schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
Heb al gehoord van een aantal hier dat coolblue vanaf 10 oktober levert. Ik zelf heb mail gekregen van mobiel.nl maandag 10 oktober.
Die heb ik een paar pagina's terug al gepost.
Voor mij idem. Werkt ook handig tijdens mijn werk, dat Whatsapp, omdat je kunt reageren wanneer je tijd hebt..
De mijne komt maandagochtend tussen half negen en 13.00 uur als het goed is.
(voor de geinteresseerden rond de vraag over dat KPN abo: ik krijg nog mijn oude voorwaarden, KPN heeft Coolblue blijkbaar 2 weken de mogelijkheid gegeven nog oude contracten aan te bieden voor pre-orders. 10 oktober is precies de grens.)
.
De mijne komt maandagochtend tussen half negen en 13.00 uur als het goed is.
(voor de geinteresseerden rond de vraag over dat KPN abo: ik krijg nog mijn oude voorwaarden, KPN heeft Coolblue blijkbaar 2 weken de mogelijkheid gegeven nog oude contracten aan te bieden voor pre-orders. 10 oktober is precies de grens.)
.
ambry schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Gouden tip!!!
Voor de geïnteresseerden, het compensatie micro SD kaartje wat erbij geleverd wordt betreft de Samsung EVO+ 128 GB. Lekker snel kaartje dus...![]()
Kudo's voor Coolblue
Voor mij nog niet, had CoolBlue er ook al over gecontact, maar kreeg ook daar weer wisselende antwoorden op terug. Toen ik later de actie met de S7 en S7edge zag (met de EVO+) had ik er al wel een goed gevoel bij, maar nu dus zekerheid!Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:06:
[...]
Volgens mij was dat al bekend van het kaartje? Ze hadden ook nog een klasse beter kunnen doen natuurlijk
Even een sidenote, ik had in mijn order ook nog een hoesje staan maar twijfelde daar nog over. Dus ben even in de winkel gaan kijken. Aldaar meldde ik mijn afspraken die ik via whatspp gemaakt had, en de (alleraardigste) dame was vol verbazing... ze kon immers in het systeem niet zien dat hij al op voorraad was! Even was er weer twijfel bij mij, maar ik ontving 10 minuutjes geleden het contract (wia wahtspp) en een bevestiging van de leverafspraak van komende maandag.
Zo zie je maar weer... bij Coolblue werken ze ook met verschillende lagen van informatie. Doorvragen loont dus of via een ander kanaal contacten en dan informatie vergelijken...
Nog 6 dagen...
ps. en ja idd een klasse beter had beter geweest... maar ik had ook dit filmpje gezien...
YouTube: Samsung 256 Evo Plus Review - Compared to 128 Pro Plus and 200GB San...
Kreeg er een goed gevoel bij... (is maar een van de vele testen, maar ik heb hierna niet verder meer gekeken... hou het goede gevoel vast...
[ Voor 16% gewijzigd door ambry op 04-10-2016 16:08 ]
iemand bij thephonehouse nog wat gehoord? ik heb een winkelbestelling lopen
Dit is het laatste wat ik heb gekregen via de mail van de Samsung experience store in Eindhoven.. 27 september..
De pre-orders van de Note 7 omvatten alleen de toestellen die via de website besteld en afgerekend zijn. Wij hebben nu bij Samsung uit staan of er enige rek in zit zodat wij ook de mensen die hier aanvraag voor de telefoon gedaan hebben meegenomen worden in de actie. Ik hou je op de hoogte wanneer hier duidelijkheid over is.
Dus ik weet nog geen ene reet pfff.. waarschijnlijk word t dus niet 10 okt. Alsof ik al niet lang genoeg moet wachten..
De pre-orders van de Note 7 omvatten alleen de toestellen die via de website besteld en afgerekend zijn. Wij hebben nu bij Samsung uit staan of er enige rek in zit zodat wij ook de mensen die hier aanvraag voor de telefoon gedaan hebben meegenomen worden in de actie. Ik hou je op de hoogte wanneer hier duidelijkheid over is.
Dus ik weet nog geen ene reet pfff.. waarschijnlijk word t dus niet 10 okt. Alsof ik al niet lang genoeg moet wachten..
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Vandaag heeft Tele2 bevestigd dat ze vanaf week 42 de Note 7 gaan verkopen
Normale verkoop? Of nog de preorders van mensenk---evi-n schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:56:
Vandaag heeft Tele2 bevestigd dat ze vanaf week 42 de Note 7 gaan verkopen
Dat was mij niet zeer duidelijk, ik kan over 2 weken nogmaals contact opnemen over het verlengen van mijn abonnement. (de medewerkster is nog niet heel erg op de hoogte over de note 7, moest even het bericht van vanmorgen erbij pakkenDennisjehz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:58:
[...]
Normale verkoop? Of nog de preorders van mensen
De MediaMarkt (zucht):
Op dit moment is de door u bestelde SAMSUNG Galaxy Note 7 64 GB Zwart helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk 14-10-16 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Op dit moment is de door u bestelde SAMSUNG Galaxy Note 7 64 GB Zwart helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk 14-10-16 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Juist dezelfde heb ik ook gehadpin000 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:34:
[...]
Die heb ik een paar pagina's terug al gepost.
Ik ben al vanaf het begin bij Vodafone, ook toen het nog Libertel werd genoemd. Vaak heb ik bij hun zelf besteld omdat ze prima deals hadden. Maar de snelheid van het uitleveren van nieuwe producten laat nogal eens wat langer op zich wachten. Hoop voor jou dat het snel gaat. Daarom verleng ik liever bij een grote telefoonboer die doen alle abonnementen en krijgen snel geleverd.Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Ja dat was bekend, maar ik heb het hier over telefoons vanuit Vodafone zelf. Die hebben voor zover ik kan vinden nog niemand gebeld.
Ja ik ben er ook wel klaar mee daar bij die club. En met de Note 7 ook zo goed als. Als ik er volgende week geen heb (en ik ben do/vr in het buitenland) dan wordt het een Pixel XL.pappaleone schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:26:
[...]
Ik ben al vanaf het begin bij Vodafone, ook toen het nog Libertel werd genoemd. Vaak heb ik bij hun zelf besteld omdat ze prima deals hadden. Maar de snelheid van het uitleveren van nieuwe producten laat nogal eens wat langer op zich wachten. Hoop voor jou dat het snel gaat. Daarom verleng ik liever bij een grote telefoonboer die doen alle abonnementen en krijgen snel geleverd.
Ik ben de dag van levering al in het buitenland tot 16/10. Moet eens even kijken hoe ik dat ga regelen. Krijg morgen mijn Clear View Cover blauw binnen, dus het begin is er al.Phusebox schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:28:
[...]
Ja ik ben er ook wel klaar mee daar bij die club. En met de Note 7 ook zo goed als. Als ik er volgende week geen heb (en ik ben do/vr in het buitenland) dan wordt het een Pixel XL.
Gepre-ordered bij coolblue in augustus, komen ze nu aan met levertijd 24-28 oktober en dat ze de note 7 nog binnen moeten krijgen. wat is dit nou weer dan? Sta ik zo ver achter in de lijst?
Volgens mij is het een zooitje met de pre-orders ik heb zelf op 22 augustus gepre-ordered en kreeg te horen dat Coolblue ze op 10 oktober binnenkrijgen en ze ook gelijk gaan uitleveren .
Het lijkt erop dat er steeds een andere antwoord uitrolt bel gesprek
Het lijkt erop dat er steeds een andere antwoord uitrolt bel gesprek
Nutral schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:24:
Gepre-ordered bij coolblue in augustus, komen ze nu aan met levertijd 24-28 oktober en dat ze de note 7 nog binnen moeten krijgen. wat is dit nou weer dan? Sta ik zo ver achter in de lijst?
Van wanneer was je pre-order?Nutral schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:24:
24 augustus heb ik gepreordered, meteen betaald.
Op de whatsapp verder gevraagd, krijg ik een verhaal over dat de leverancier wel moet uitleveren, en vervolgens zeggen ze dat ze er wel vanuit gaan dat ze de note op 10 oktober krijgen. Het is echt een ontzettend vaag verhaal.
Op de whatsapp verder gevraagd, krijg ik een verhaal over dat de leverancier wel moet uitleveren, en vervolgens zeggen ze dat ze er wel vanuit gaan dat ze de note op 10 oktober krijgen. Het is echt een ontzettend vaag verhaal.
[ Voor 70% gewijzigd door Nutral op 05-10-2016 09:26 ]
Net de bevestigings-mail van Samsung gekregen, staat wel vanaf 10 oktober dat ze de pre-orders gaan uitleveren... Ben benieuwd of hij er maandag al is...
"Beste klant,
Je hebt deze zomer een pre-order voor de Samsung Galaxy Note7 geplaatst. Zoals je weet, is de levering van dit toestel vertraagd na problemen met de batterij van een aantal toestellen. Inmiddels is het probleem opgelost en hebben we goed nieuws voor je. Vanaf 10 oktober kunnen we jouw Samsung Galaxy Note7 leveren.
De nieuwe toestellen die vanaf 10 oktober uitgeleverd worden, hebben geen risico op problemen met de batterij. Je kunt straks zelf herkennen dat je een nieuw toestel met de juiste batterij hebt: je vind een zwart vierkantje op het label van de toestelverpakking en op het display staat een groen batterij-icoontje.
Graag bieden wij onze excuses aan voor de vertraagde levering. Omdat je lang op je nieuwe toestel hebt moeten wachten, ontvang je bij de Galaxy Note7 een geheugenkaart van 128GB, die je straks in jouw nieuwe Galaxy Note7 kunt gebruiken.
Heb je vragen hierover? Dan kun je contact opnemen met de Samsung Consumentenservice op 088-9090100. Wij wensen je alvast veel plezier toe met je nieuwe toestel."
"Beste klant,
Je hebt deze zomer een pre-order voor de Samsung Galaxy Note7 geplaatst. Zoals je weet, is de levering van dit toestel vertraagd na problemen met de batterij van een aantal toestellen. Inmiddels is het probleem opgelost en hebben we goed nieuws voor je. Vanaf 10 oktober kunnen we jouw Samsung Galaxy Note7 leveren.
De nieuwe toestellen die vanaf 10 oktober uitgeleverd worden, hebben geen risico op problemen met de batterij. Je kunt straks zelf herkennen dat je een nieuw toestel met de juiste batterij hebt: je vind een zwart vierkantje op het label van de toestelverpakking en op het display staat een groen batterij-icoontje.
Graag bieden wij onze excuses aan voor de vertraagde levering. Omdat je lang op je nieuwe toestel hebt moeten wachten, ontvang je bij de Galaxy Note7 een geheugenkaart van 128GB, die je straks in jouw nieuwe Galaxy Note7 kunt gebruiken.
Heb je vragen hierover? Dan kun je contact opnemen met de Samsung Consumentenservice op 088-9090100. Wij wensen je alvast veel plezier toe met je nieuwe toestel."
Verwijderd
Zojuist contact gehad met de klantenservice van the phone house over de levering van de Note 7.
De beste mevrouw vertelde mij dat de Note 7 helemaal niet wordt geleverd in Nederland wegens technische problemen. Maar ik moest de winkel ook maar even bellen want misschien hadden zij andere informatie.
Hele vage bedoeling dit, zo de winkel maar eens bellen.
De beste mevrouw vertelde mij dat de Note 7 helemaal niet wordt geleverd in Nederland wegens technische problemen. Maar ik moest de winkel ook maar even bellen want misschien hadden zij andere informatie.
Nou ik heb er al veel gelezen, maar deze is wel de leukste.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:35:
Zojuist contact gehad met de klantenservice van the phone house over de levering van de Note 7.
Verwijderd
Net contact gehad met the phone house waar ik mijn telefoon besteld heb.
De telefoon wordt vanaf de 10de geleverd en zal dinsdag of woensdag in de winkel liggen, dan zal ik gebeld worden dat ik hem op kan halen.
Zo blijkt maar dat ze binnen hetzelfde bedrijf niet overall dezelfde informatie hebben,
Maar eindelijk een duidelijk antwoord en het antwoord waar ik op zat te wachten. Het aftellen kan beginnen!!!
De telefoon wordt vanaf de 10de geleverd en zal dinsdag of woensdag in de winkel liggen, dan zal ik gebeld worden dat ik hem op kan halen.
Zo blijkt maar dat ze binnen hetzelfde bedrijf niet overall dezelfde informatie hebben,
Maar eindelijk een duidelijk antwoord en het antwoord waar ik op zat te wachten. Het aftellen kan beginnen!!!
bij welke winkel heb jij besteld dan?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:30:
Net contact gehad met the phone house waar ik mijn telefoon besteld heb.
Dit is wat ik bedoel slecht opgeleid personeel in de Phonehouse winkels. Hier bij mij in Breda ligt er ook een slechte service en ongemotiveerd personeel. Ik heb meegemaakt dat een klant voor mij vroeg of ze de telefoonnummers over wilde zetten naar een nieuwe telefoon. Je raad het al de dame kreeg het niet voor elkaar. Service bar en boos. Dus dit soort antwoorden zegt meer dan genoeg slechte winkels. Bij een winkel als coolblue wordt je geholpen door mensen die weten waar ze over spreken..Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:35:
En wederom een dag voorbij zonder nieuws van Vodafone. Ben ik eigenlijk de enige die daar besteld heeft?
Nee hoor. Ik heb hem daar ook besteld. Geruime tijd geleden.Phusebox schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:52:
En wederom een dag voorbij zonder nieuws van Vodafone. Ben ik eigenlijk de enige die daar besteld heeft?
18 augustus om precies te zijn.
Ik heb ook een pre-order staan bij Vodafone. In het begin kreeg ik nog netjes meldingen over de uitstel. Daar stond iedere keer bij dat ik binnen 5 dagen weer iets zou horen. Het laatste bericht is bijna een maand geleden.
Ik wil hem ook wel bestellen.... Is er ook al een datum bekend wanneer de rest hem kan bestellen?
Zoals het er naar uitziet begint de vrije verkoop vanaf 28 oktober. Of er voor die tijd ook al pre-orders beschikbaar komen is nog niet bekend.Aggressor schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:24:
Ik wil hem ook wel bestellen.... Is er ook al een datum bekend wanneer de rest hem kan bestellen?
Ik heb hem ook besteld bij vodafone, op 16 augustus. Maar net zoals de rest nog niks vernomen van de firma..
3de week augustus gepreorderd bij Samsung Experience Shop te Haarlem. Wel ongeveer 10 dagen na bekend worden problemen accu bericht gekregen dat preorder uitgesteld werd.
Verder tot heden niets meer vernomen. Bij telefonisch kontakt met medewerkers alleen melding dat hoofdkantoor phonehouse nog geen instructie/informatie gegeven had betreffende de 10 oktober.
Vreemd allemaal voor een bedrijf dat Samsung vertegenwoordigd/promoot. Communicatie inderdaad erg zwak.
Verder tot heden niets meer vernomen. Bij telefonisch kontakt met medewerkers alleen melding dat hoofdkantoor phonehouse nog geen instructie/informatie gegeven had betreffende de 10 oktober.
Vreemd allemaal voor een bedrijf dat Samsung vertegenwoordigd/promoot. Communicatie inderdaad erg zwak.
Ik heb vandaag nog contact gehad met Vodafone en die zeiden dat Vodafone op 10 oktober begint met uitleveren en het dus (in de meeste gevallen) niet op 10 oktober is.
Verwijderd
Nee ik heb daar ook een preorder gedaan. Heb dit telefonisch gedaan bij Vodafone dit ivm defecte mobiel.Phusebox schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:52:
Een paar posts terug vertelde ik nog dat ik ze had gebeld en de mevrouw aan de telefoon idd bevestigde dat vanaf 10 okt wordt geleverd. En dat ze mensen vanaf 2 okt een mail zouden sturen. Tot op heden geen mail gehad.
Dus morgen maar weer eens bellen.
Ik heb er een hard hoofd in. Elke keer roepen ze ook wat anders.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:52:
[...]
Nee ik heb daar ook een preorder gedaan. Heb dit telefonisch gedaan bij Vodafone dit ivm defecte mobiel.
Een paar posts terug vertelde ik nog dat ik ze had gebeld en de mevrouw aan de telefoon idd bevestigde dat vanaf 10 okt wordt geleverd. En dat ze mensen vanaf 2 okt een mail zouden sturen. Tot op heden geen mail gehad.
Dus morgen maar weer eens bellen.
coolblue net aan de telefoon gehad. Cool news! met een slagje om de arm.
ze verwachten 2 leveringen, één op vrijdag en één op dinsdag.
Maandag en anders woensdag m'n telefoon binnen als t goed is!
ze verwachten 2 leveringen, één op vrijdag en één op dinsdag.
Maandag en anders woensdag m'n telefoon binnen als t goed is!
Pfff. Als dit klopt heeft Samsung echt een giga-probleem: Omgeruilde Galaxy Note 7 vat vlam in vliegtuig
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik las het net ook, dat zou echt een drama zijn voor Samsung.alexbl69 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:44:
Pfff. Als dit klopt heeft Samsung echt een giga-probleem: Omgeruilde Galaxy Note 7 vat vlam in vliegtuig
Ik hou mijn hart vast
Zo dichtbij en toch weer zover weg ..Ik begin nu echt mijn twijfels aan de Note 7 te krijgen .
Misschien wachten op de S8 ..Maar na de Note 1,2,3,4 wil ik toch echt graag de Note 7 in mijn handen
Zo dichtbij en toch weer zover weg ..Ik begin nu echt mijn twijfels aan de Note 7 te krijgen .
Misschien wachten op de S8 ..Maar na de Note 1,2,3,4 wil ik toch echt graag de Note 7 in mijn handen
alexbl69 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:44:
Oef. Ik hoop het echt dat het niks is.
Zou betekenen dat het einde oefening Note 7 is denk ik of de meest dwaze kortingen ooit om klanten terug te winnen.
Zou betekenen dat het einde oefening Note 7 is denk ik of de meest dwaze kortingen ooit om klanten terug te winnen.
Is wel toevallig dat de gebruiker meteen overstapt op een iPhone 7...alexbl69 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:44:
Waarom krijg ik steeds meer het idee bij zo een nieuwtjes dat apple hier iets mee te maken heeft?
Ik kreeg nog per mail een reactie op mijn vraag van Vodafone, lijkt redelijk definitief te zijn:
Pre-orders worden vanaf 10/10 verstuurd. Dus niet zoals bij CoolBlue en alle andere grote winkels op 10/10 geleverd en ook niet alles op die dag verstuurd maar vanaf...
Neig ernaar om alsnog te annuleren en dan maar gewoon over 3 weken in de winkel te kopen.
Pre-orders worden vanaf 10/10 verstuurd. Dus niet zoals bij CoolBlue en alle andere grote winkels op 10/10 geleverd en ook niet alles op die dag verstuurd maar vanaf...
Neig ernaar om alsnog te annuleren en dan maar gewoon over 3 weken in de winkel te kopen.
[ Voor 90% gewijzigd door Phusebox op 06-10-2016 08:17 ]
Waarom?Phusebox schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:27:
Omdat ik een beetje mijn buik vol heb van Vodafone met haar ellende, ik heb 3 klachten lopen al 2 maanden waar niks mee wordt gedaan.
Kom, beetje rationeel blijven denken. Het is niet logisch om uit boosheid 3 weken te wachten terwijl je een aanbod hebt om het toestel dinsdag al te hebben. Bij Vodafone zal er niemand een minuut minder om slapen als je annuleertPhusebox schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:30:
[...]
Omdat ik een beetje mijn buik vol heb van Vodafone met haar ellende, ik heb 3 klachten lopen al 2 maanden waar niks mee wordt gedaan.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
*knip*. Nee dus. Daar is WVKOA niet voor bedoeld.alexbl69 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:44:
[...]
Kom, beetje rationeel blijven denken. Het is niet logisch om uit boosheid 3 weken te wachten terwijl je een aanbod hebt om het toestel dinsdag al te hebben. Bij Vodafone zal er niemand een minuut minder om slapen als je annuleert.
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 10:04 ]
Ik snap sowieso niet dat CoolBlue kan zeggen dat ze daadwerkelijk op de tiende gaan leveren. In alle berichten van Samsung wordt gezegd dat ze vanaf de tiende gaan uitleveren.. Misschien wordt het ook wel de tiende maar ze kunnen niks garanderen, zou CoolBlue de vervangende toestellen al hebben liggen en de tiende gaan versturen?
Ook in de bevestigingsmail van Samsung aan mij wordt gesproken vanaf de tiende, heb nog geen uiteindelijke leverdatum gekregen.
Ook in de bevestigingsmail van Samsung aan mij wordt gesproken vanaf de tiende, heb nog geen uiteindelijke leverdatum gekregen.
Ik denk niet dat CoolBlue zo maar iets gaat roepen. Ze zullen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weten dat ze de toestellen deze week nog gaan ontvangen. Ze moeten ook wel onderweg zijn en dus een ETA hebben, anders wordt het überhaupt niks volgende week aangezien alles nog in de voorraad moet worden ingevoerd en orders klaargemaakt etc.fredhuizinga schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:56:
Ik snap sowieso niet dat CoolBlue kan zeggen dat ze daadwerkelijk op de tiende gaan leveren. In alle berichten van Samsung wordt gezegd dat ze vanaf de tiende gaan uitleveren.. Misschien wordt het ook wel de tiende maar ze kunnen niks garanderen, zou CoolBlue de vervangende toestellen al hebben liggen en de tiende gaan versturen?
Ik heb al eerder geschreven, dat dit wel eens zwartmakerij zou kunnen zij vanuit het apple kamp.k---evi-n schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:03:
[...]
Is wel toevallig dat de gebruiker meteen overstapt op een iPhone 7...
Waarom krijg ik steeds meer het idee bij zo een nieuwtjes dat apple hier iets mee te maken heeft?
Toestellen moeten worden uitgeleverd naar alle winkels, ik vermoed dat dit voor of in het weekend gaat gebeuren ivm invoering in systeem van diverse winkels.fredhuizinga schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:56:
De Facebook helpdesk van the phone house geeft aan vanaf 10 oktober te leveren en ligt aan Samsung hoeveel ze er krijgen ook krijgen fysieke winkels voorraad werd mij gezegt.
Maar weet niet wat klopt .... een paar posts terug las ik dat iemand die op gebeld had dat er nog niks bekend was
Maar weet niet wat klopt .... een paar posts terug las ik dat iemand die op gebeld had dat er nog niks bekend was
[ Voor 27% gewijzigd door vooviro op 06-10-2016 14:42 ]
Verwijderd
Ik wou even zeggen dat ik vandaag mailtje heb gekregen met de factuur van de Note 7. Ik heb gelijk gebeld en ja hoor, vandaag wordt het opgestuurd morgen de Note 7 thuis. Preorder geplaats vorige maand met Gsmwijzer met een abonnement met Tele2.
Dus ze beginnen te leveren. Blijkbaar
Me 2Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:45:
Ik wou even zeggen dat ik vandaag mailtje heb gekregen met de factuur van de Note 7. Ik heb gelijk gebeld en ja hoor, vandaag wordt het opgestuurd morgen de Note 7 thuis. Preorder geplaats vorige maand met Gsmwijzer met een abonnement met Tele2.
Congrats. Echt waar, what the *peep* zijn ze daar bij Vodafone aan het doen.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:45:
Als een van de grootste providers nog niet eens toestellen binnen hebben terwijl consumenten ze morgen wel al hebben.
Gsmwijzer, kut, daar heb ik m'n preorder geannuleerd tijdje terug.
Verwijderd
Dank je.Phusebox schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Congrats. Echt waar, what the *peep* zijn ze daar bij Vodafone aan het doen.
Als een van de grootste providers nog niet eens toestellen binnen hebben terwijl consumenten ze morgen wel al hebben.
Echt waar weet ik niet. Wordt vandaag verzonden. Als ik morgen het toestel krijg geloof ik het pas....preorder van 25 augustus, ff nagekeken, anderhalve maand gewacht. Wel heel blij als ik hem morgen heb. Ik hoop dat het begint te lopen voor iedereen.
Heb hem ook nog eerder besteld (dag 1)...Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:00:
[...]
Dank je.
Echt waar weet ik niet. Wordt vandaag verzonden. Als ik morgen het toestel krijg geloof ik het pas....preorder van 25 augustus, ff nagekeken, anderhalve maand gewacht. Wel heel blij als ik hem morgen heb. Ik hoop dat het begint te lopen voor iedereen.
Ik dacht check eens bij Vodafone of er dan nu meer bekend is: "Je toestel wordt ná 10 oktober geleverd..."
Dat kan dus ook januari 2017 zijn.
Misschien willen ze ons verrassen en liggen ze alsnog morgen op de matPhusebox schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Heb hem ook nog eerder besteld (dag 1)...
Ik dacht check eens bij Vodafone of er dan nu meer bekend is: "Je toestel wordt ná 10 oktober geleverd..."
Dat kan dus ook januari 2017 zijn.
Toestel besteld met tele2 via Mobiel.nl op 16/08. Had mail gehad levering vanaf 10/10.
Maar in mijn bestelling staat nog steeds Dit product is niet meer leverbaar.. heel raar.
Maar in mijn bestelling staat nog steeds Dit product is niet meer leverbaar.. heel raar.
Neuh, ik heb nog extra doorgevraagd, maar ze zeiden dat de toestellen nog niet geleverd waren en waarschijnlijk pas maandag binnenkomen.dalverian schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:13:
[...]
Misschien willen ze ons verrassen en liggen ze alsnog morgen op de mat![]()
Mijn order stond wel op "klaar voor levering", maar dat betekende enkel dat ik ergens na 10 oktober een mail zou krijgen dat het verzonden werd.
Lekker handige status informatie daar. Dit was wel mijn les om daar nooit meer te bestellen. In het verleden nooit dit soort problemen gehad.
Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.