Hope for the best, pray for the rest.Phusebox schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:05:
[...]
Vanaf de 10e worden de eerste pre-orders uitgeleverd, dat kunnen er 10, 100, 1000 of meer zijn. Niemand die het weet.
Tja ik hoop gewoon alle pre-orders haha. Neem aan dat Samsung een lijst heeft met elke reseller en aantal pre orders.Phusebox schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:05:
[...]
Vanaf de 10e worden de eerste pre-orders uitgeleverd, dat kunnen er 10, 100, 1000 of meer zijn. Niemand die het weet.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Alle kun je sowieso vergeten, anders schrijven ze niet dat ze beginnen met de eerste pre-orders.rohit schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:11:
[...]
Tja ik hoop gewoon alle pre-orders haha. Neem aan dat Samsung een lijst heeft met elke reseller en aantal pre orders.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Alle pre-order van voor de terugroep actie kunnen worden uitgeleverd, zit je daar niet bij dan heeft je winkel een fout gemaakt, Samsung heeft voldoende toestellen met een "goede" accu om de eerste uitlevering qua pre-orders in zijn geheel te kunnen beleveren.
Cogitationis poenam nemo patitur
dus stel je hebt via thephonehouse besteld (combi met abbo) en afhalen bij een winkel, voor 9 september zou je gewoon ook deze moeten krijgen voor 10 oktober?Bullet NL schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:43:
Alle pre-order van voor de terugroep actie kunnen worden uitgeleverd, zit je daar niet bij dan heeft je winkel een fout gemaakt, Samsung heeft voldoende toestellen met een "goede" accu om de eerste uitlevering qua pre-orders in zijn geheel te kunnen beleveren.
Dan zeg ik mijn bestelling vaarwel.Señor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:01:
Hier wordt zelfs eind november geroepen tot volledige beschikbaarheid in Europa: http://www.sammobile.com/...esume-by-end-of-november/
Aangezien we als Nederland niet echt bovenaan het prioriteitenlijstje staan, kan dat zomaar de waarheid worden.
Ik heb zo'n idee dat het aantal bestellingen dat via een webshop gekocht worden groter zullen zijn dan die in de webshop van Samsung zelf, dit ivm verlengen en nieuwe abonnementen.Dennisjehz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:04:
Wat ik nu dus nog steeds niet weet uit dat bericht van samsung of ze nou hun "voorinschrijvingen" bedoelen of die van elke webshop in nederland
Ik weet het wel zekerpappaleone schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:13:
[...]
Ik heb zo'n idee dat het aantal bestellingen dat via een webshop gekocht worden groter zullen zijn dan die in de webshop van Samsung zelf, dit ivm verlengen en nieuwe abonnementen.
Laatste nieuws, voor zover het nog geloof waardig is?????
http://www.sammobile.com/...esume-by-end-of-november/
Dit gaat om de verkoop. Pre-orders worden (veel) eerder uitgeleverd.pappaleone schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:08:
Ik hoop het maar heb er een hard hoofd in.Wouter_96 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:15:
[...]
Dit gaat om de verkoop. Pre-orders worden (veel) eerder uitgeleverd.
van samsung zelf of alle webshops hun preorders? ..Wouter_96 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:15:
[...]
Dit gaat om de verkoop. Pre-orders worden (veel) eerder uitgeleverd.
Nou zag ik Phusebox zijn edit over het hoofd, maar jij hebt zelfs dit artikel al eerder in een post van mij gequote.pappaleone schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:08:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dennisjehz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:53:
[...]
van samsung zelf of alle webshops hun preorders? ..
Johanson16 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:24:
10 oktober geldt ook voor pre-orders bij providers en andere resellers!
https://twitter.com/Samsu...status/779244215834447872
Zelfde verhaal hier.
Goed nieuws! Op maandag 10 oktober zullen wij uw Samsung Galaxy Note 7 bij u bezorgen.
Voor het lange wachten krijgt u ter compensatie een geheugenkaartje van 128 GB bij uw telefoon cadeau. Hier hoeft u natuurlijk niets voor te doen. Wij zorgen ervoor dat deze in uw pakketje zit.
Het aftellen is weer begonnen
Goed nieuws! Op maandag 10 oktober zullen wij uw Samsung Galaxy Note 7 bij u bezorgen.
Voor het lange wachten krijgt u ter compensatie een geheugenkaartje van 128 GB bij uw telefoon cadeau. Hier hoeft u natuurlijk niets voor te doen. Wij zorgen ervoor dat deze in uw pakketje zit.
Het aftellen is weer begonnen
arene schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:46:
Coolblue mailt me zojuist dat hij 10 oktober wordt bezorgd. Inclusief geheugenkaart.
Hier ook net de mail van Coolblue binnen, Maandag 10 Oktober worden u bestellingen geleverd.
Ben benieuwd of we van Vodafone wat horen voor het oktober is.
SorrySeñor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]
Nou zag ik Phusebox zijn edit over het hoofd, maar jij hebt zelfs dit artikel al eerder in een post van mij gequote.
Bol.com:
Op 2 september 2016 heb je een e-mail ontvangen over de vertraging van het toestel door problemen met de accu. Omdat de veiligheid van de artikelen voorop staat, is Samsung druk bezig om alle accu's te vervangen. Vanaf maandag 10 oktober start Samsung met het uitleveren van de 'Samsung Galaxy Note 7 - Blauw'. De verzending gaat in volgorde van bestelling. Hierdoor kunnen we helaas niet concreet vertellen wanneer jij je artikel ontvangt.
Ter compensatie van dit ongemak stuurt Samsung bij je bestelling direct een 128 GB geheugenkaart mee.
Accu's in plaats van toestellen vervangen, klinkt als refurb.Omdat de veiligheid van de artikelen voorop staat, is Samsung druk bezig om alle accu's te vervangen.
Ik denk dat Bol.com dat verkeerd omschrijft, want dan zou Samsung ook alle IMEI-nummers moeten vervangen, daar deze online staan (door hun zelf gedaan).Rutger Mulder schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:59:
[...]
Accu's in plaats van toestellen vervangen, klinkt als refurb.
En ik denk dat het sneller en bedrijfszekerder is om nu? nieuwe toestellen te leveren, dan om accu's te gaan wisselen.
Problems don't exist, only challenges
Na de refurb kunnen ze toch makkelijk het IMEI nummer uit die database verwijderen.Joop Visstick schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:43:
[...]
Ik denk dat Bol.com dat verkeerd omschrijft, want dan zou Samsung ook alle IMEI-nummers moeten vervangen, daar deze online staan (door hun zelf gedaan).
En ik denk dat het sneller en bedrijfszekerder is om nu? nieuwe toestellen te leveren, dan om accu's te gaan wisselen.
Hopelijk heeft iemand een dump gemaakt van die database dan kunnen we het nog checken.
Ik heb geen email gekregen van Coolblue (pre-order na zakelijke offerte) maar het staat op de website:
Update 23 september 2016: Hier en daar werd al de datum van 10 oktober gefluisterd, maar ook wij hebben nu de officiële bevestiging: pre-orders van de Samsung Galaxy Note 7 worden op 10 oktober uitgeleverd! Zoals beloofd door Samsung krijg je er een geheugenkaart van 128 GB bij.
Update 23 september 2016: Hier en daar werd al de datum van 10 oktober gefluisterd, maar ook wij hebben nu de officiële bevestiging: pre-orders van de Samsung Galaxy Note 7 worden op 10 oktober uitgeleverd! Zoals beloofd door Samsung krijg je er een geheugenkaart van 128 GB bij.
Rutger Mulder schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:55:
[...]
Na de refurb kunnen ze toch makkelijk het IMEI nummer uit die database verwijderen.
Ik denk niet dat Samsung dat risico wil lopen dat die lijst ooit opduikt en dat blijkt dat ze de explosie-gevoelige toestellen alsnog (met nieuwe accu) verkocht hebben (als nieuw).Phusebox schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:10:
Hopelijk heeft iemand een dump gemaakt van die database dan kunnen we het nog checken.
Problems don't exist, only challenges
Ik denk ook dat ze nu genoeg ellende hebben gehad, en geen nieuw schandaal erbij kunnen hebben.Joop Visstick schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:44:
[...]
[...]
Ik denk niet dat Samsung dat risico wil lopen dat die lijst ooit opduikt en dat blijkt dat ze de explosie-gevoelige toestellen alsnog (met nieuwe accu) verkocht hebben (als nieuw).
Verwijderd
Na het mooie nieuwe hier te gelezen te hebben heb ik het bij Vanden Borre België ook effe nagevraagd.
Spijtig genoeg kreeg ik daar niet meer te horen dan dit:
Bedankt voor je e-mail.
Onze bestellingen bij de leverancier zijn nog steeds lopende.
Zodra wij meer informatie hebben, houden wij je onmiddellijk op de hoogte en natuurlijk stellen wij alles in het werk op het toestel zo snel mogelijk in voorraad te hebben.
Fijne dag verder,
Dat zal dus nog effe afwachten worden
Spijtig genoeg kreeg ik daar niet meer te horen dan dit:
Bedankt voor je e-mail.
Onze bestellingen bij de leverancier zijn nog steeds lopende.
Zodra wij meer informatie hebben, houden wij je onmiddellijk op de hoogte en natuurlijk stellen wij alles in het werk op het toestel zo snel mogelijk in voorraad te hebben.
Fijne dag verder,
Dat zal dus nog effe afwachten worden
"Vervangende Galaxy Note 7-toestellen hebben eigen problemen. "
https://www.androidplanet...galaxy-note-7-vervanging/
[ Voor 36% gewijzigd door cliors op 23-09-2016 22:14 ]
Pfff wat kan er nog meer fout gaan????cliors schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:13:
"Vervangende Galaxy Note 7-toestellen hebben eigen problemen. "
Mja.. Ik sta er een beetje van te kijken. Ik hoop voor ze dat het niet bij alle apparaten voorkomt. Mensen vergeten snel en over 6 maanden zal niemand het over het 1ste accu debacle hebben, maar een 2e probleem zal wel tot gevolg hebben dat een paar Koreanen een harakiri (ja is japans) uitvoeren.
Wat doen ze eigenlijk met die 2,5 miljoen ingeruilde Notes? Onderdelen recyclen?
Hoop niet dat ze door de tijdsdruk een inferieure accu hebben geplaatst... en hopelijk zijn dit inderdaad geïsoleerde gevallen!
Hoop niet dat ze door de tijdsdruk een inferieure accu hebben geplaatst... en hopelijk zijn dit inderdaad geïsoleerde gevallen!
Het bedrijf dat de accu's maakt voor de nieuwe levering van de Note 7 maakt ook de accu's voor o.a. de iphone 7 dus qua accu kwaliteit maak ik me geen zorgen.
Alles ligt onder de loep nu, dat krijg je met zoiets.
Alles ligt onder de loep nu, dat krijg je met zoiets.
elk toestel van elk bedrijf of product heeft wel een probleem unit er tussen zitten hoor, je hoort het nu extra erg door hype.pappaleone schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:29:
[...]
Pfff wat kan er nog meer fout gaan????
Reactie van Vodafone op de vraag over uitlevering op 10 oktober?
"Wij weten nog niks."
Feest. Dan is het vaarwel Vodafone en helaas ook vaarwel Note 7. Ga niet nog eens 2 maanden wachten.
"Wij weten nog niks."
Feest. Dan is het vaarwel Vodafone en helaas ook vaarwel Note 7. Ga niet nog eens 2 maanden wachten.
Het gaa eind november worden voor de algemene verkoop.
Nog 2 maandjes dus....
Laat maar
Nog 2 maandjes dus....
Laat maar
[ Voor 16% gewijzigd door Ruffzz op 25-09-2016 16:22 ]
Ik hoop van harte dat de prijzen aanzienlijk zullen dalen. Anders gaat het nog lastig worden voor Samsung.
Voor diegene die hem bij Coolblue besteld hebben met een Abonnement:
Ze hadden bij mij de aflever afspraak op 29 oktober gezet zonder contact op te nemen. Toen ik navroeg waarom ik niet gebeld was kreeg ik dit pas te horen dat er al een aflever afspraak stond. Blijkbaar stond 29 oktober nog bij hun in het systeem als leverdatum en hebben ze daar zelf een aflever afspraak op ingepland.
Als je dit bij ze aangeeft verzetten ze je afspraak naar 10 oktober.
Ze hadden bij mij de aflever afspraak op 29 oktober gezet zonder contact op te nemen. Toen ik navroeg waarom ik niet gebeld was kreeg ik dit pas te horen dat er al een aflever afspraak stond. Blijkbaar stond 29 oktober nog bij hun in het systeem als leverdatum en hebben ze daar zelf een aflever afspraak op ingepland.
Pre-orders krijgen hoe dan ook 10 oktober geleverd toch?
Verwijderd
Vodafone is anders behoorlijk traag met hun klanten op de hoogte stellen. Sinds 31 augustus niks meer gehoord.
Hopelijk geld daar ook dat de preorders op 10 oktober worden geleverd. Zou een fijn kadotje zijn op mijn verjaardag.
Hopelijk geld daar ook dat de preorders op 10 oktober worden geleverd. Zou een fijn kadotje zijn op mijn verjaardag.
Verwijderd
Ik deel je hoopVerwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:18:
Vodafone is anders behoorlijk traag met hun klanten op de hoogte stellen. Sinds 31 augustus niks meer gehoord.
Hopelijk levert Belcompany ook op de 10e, ik heb tot nu toe alleen een sms'je ontvangen van Vodafone, van het 128 GB kaartje. Ik heb mijn abo verlengt.
In het buitenland maken ze mooi gebruik van de swap;
"Note 7 Promotions: How to Score a 2nd Promotional Item from Samsung with your N7 Swap"
Gevonden op xda forum.
"Note 7 Promotions: How to Score a 2nd Promotional Item from Samsung with your N7 Swap"
Gevonden op xda forum.
Verwijderd
Mobiel.nl laat ook niets weten. Als je erom krijg je te horen als de telefoon binnen is word je bestelling verwerkt
Een smsje van Vodafone? Zelfs dat heb ik niet gehad.udend schreef op maandag 26 september 2016 @ 06:56:
Hopelijk levert Belcompany ook op de 10e, ik heb tot nu toe alleen een sms'je ontvangen van Vodafone, van het 128 GB kaartje. Ik heb mijn abo verlengt.
Gevonden op xda forum.
Net ook maar even gebeld met coolblue.
Aan mij werd verteld dat ze de Note 7 zelf op 10 oktober binnen krijgen en vanaf die datum ook gaan uitleveren.
Ze hebben niks over eind oktober aan mij verteld.
Aan mij werd verteld dat ze de Note 7 zelf op 10 oktober binnen krijgen en vanaf die datum ook gaan uitleveren.
Ze hebben niks over eind oktober aan mij verteld.
Wouter_96 schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:16:
Voor diegene die hem bij Coolblue besteld hebben met een Abonnement:
Verwijderd
Als ik via mobiel.nl namens tele2 14 oktober nog niks heb dan kap ik met de note helaas . wacht ik maar tot s8.
aangezien Wehkamp alle pre-orders heeft geannuleerd heb ik contact opgenomen per email om te vragen hoe het zit met de leverdatum(en gratis microSD)
ik kreeg te horen dat de telefoon vandaag al weer op voorraad is, en dat ik hem morgen kan verwachten.
vervolgens kijk ik op de website, en daar staat hij gewoon nog op uitverkocht (ik verwachtte ook niet anders).
maar wat zie ik nu op mijn bestellingen pagina? ze hebben een hoesje onder mijn naam besteld!
en natuurlijk geen annuleer knop, dus die kan ik morgen retour afzender sturen.
ik kreeg te horen dat de telefoon vandaag al weer op voorraad is, en dat ik hem morgen kan verwachten.
vervolgens kijk ik op de website, en daar staat hij gewoon nog op uitverkocht (ik verwachtte ook niet anders).
maar wat zie ik nu op mijn bestellingen pagina? ze hebben een hoesje onder mijn naam besteld!
en natuurlijk geen annuleer knop, dus die kan ik morgen retour afzender sturen.
Vodafone gebeld: vanaf 10 oktober krijgen de mensen die daar besteld hebben een datum te horen en op volgorde van bestelling wordt er uitgeleverd.
Dankzij een fout bij hun sta ik niet meer vooraan in de cue. Heel fijn.
Dankzij een fout bij hun sta ik niet meer vooraan in de cue. Heel fijn.
Ik heb zelf geinformeerd bij thephonehouse (winkel) en die wisten er nog niets van af over 10 oktober
[ Voor 51% gewijzigd door vooviro op 26-09-2016 12:42 ]
Ik werd net gebeld door een vertegenwoordiger van Vodafone aangezien ik al een tijdje kan verlengen. Heb aangegeven dat dat afhangt van wanneer de Note 7 weer leverbaar wordt. Daarop kreeg ik heel stellig te horen dat dat februari gaat worden.. Heb nog een keer extra gevraagd hoe ze aan die info kwam, van "de Nederlandse leverancier". Geen idee of ze daar Samsung NL mee bedoelde. Februari gaat mij persoonlijk te lang duren.
Februari, dan wordt de S8 aangekondigd ongeveer dus dat lijkt mij sterk.CopyCatz schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:23:
Ik werd net gebeld door een vertegenwoordiger van Vodafone aangezien ik al een tijdje kan verlengen. Heb aangegeven dat dat afhangt van wanneer de Note 7 weer leverbaar wordt. Daarop kreeg ik heel stellig te horen dat dat februari gaat worden.. Heb nog een keer extra gevraagd hoe ze aan die info kwam, van "de Nederlandse leverancier". Geen idee of ze daar Samsung NL mee bedoelde. Februari gaat mij persoonlijk te lang duren.
Denk dat ie geen idee had welk toestel je bedoelde.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat idee had ik ook, maar ben ondertussen al wel gewend dat veel call center mensen maar wat uit hun derrière oreren. Dus ik heb deze melding ook maar ff op het Vodafone support forum gedaan, eens kijken of dat aanzet tot wat betrouwbare info van Vodafone.Señor Sjon schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:26:
Denk dat ie geen idee had welk toestel je bedoelde.
Vandaag maar eens gebeld met coolblue hoe het zat met mijn op 3 September bestelde note 7. De mevrouw kon mij vertellen dat de bestelling op 6 september geanuleerd was wat ik vreemd vond want ik wist van niks. Op 9 september kreeg ik nog de bevestiging van de 128gb sd kaart "tegemoetkoming". Nou ze zou haar best doen om me weer op de pre order lijst te krijgen en ze zou dit bevestigen in de mail.
Mailtje na 5 minuten gehad met de bevestiging dus ik dacht nou top maar 2 minuten later nog een mail gehad en daar vertelde ze mij dat het niet mogelijk was een nieuwe order te maken omdat de note 7 momenteel niet leverbaar was en ze gaan aan een passende oplossing werken.
Ik ben erg benieuwd.
Mailtje na 5 minuten gehad met de bevestiging dus ik dacht nou top maar 2 minuten later nog een mail gehad en daar vertelde ze mij dat het niet mogelijk was een nieuwe order te maken omdat de note 7 momenteel niet leverbaar was en ze gaan aan een passende oplossing werken.
Ik ben erg benieuwd.
bij Wehkamp blijven ze volhouden dat de note 7 uitverkocht is.
Waarschijnlijk denken ze dat je het over een jurk hebt.thedicemaster schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:19:
bij Wehkamp blijven ze volhouden dat de note 7 uitverkocht is.
Bron: All about phones
De Note 7 is ook in Nederland nog niet verkrijgbaar. Samsung had in eerste instantie gepland om de verkoop in Nederland op 10 oktober te starten. Snel bleek echter al dat het bedrijf die datum niet zou gaan halen. Nu ook nieuwe Note 7-toestellen problemen hebben, lijkt de lancering van de Note 7 in Nederland nog verder weg.
De Note 7 is ook in Nederland nog niet verkrijgbaar. Samsung had in eerste instantie gepland om de verkoop in Nederland op 10 oktober te starten. Snel bleek echter al dat het bedrijf die datum niet zou gaan halen. Nu ook nieuwe Note 7-toestellen problemen hebben, lijkt de lancering van de Note 7 in Nederland nog verder weg.
Ja de verkoop op 10 oktober is niet gehaald, wel het uitleveren van pre orders. De verkoop start naar verwachting eind november.pappaleone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 01:32:
Bron: All about phones
Verwijderd
Ik heb zojuist met Vodafone gebeld.
Zij hebben afgelopen weekend contact gehad met Samsung en daarbij te horen gekregen dat er inderdaad vanaf 10 oktober de preorders worden geleverd. Vodafone zal vanaf begin oktober mail versturen wanneer het toestel bij ieder wordt geleverd.
Gelukkig maar want ik zit al een tijdje met een Note 4 die steeds uitvalt. Als het echt nog lang had geduurd had ik hem terug gestuurd als ik dan toch nog moest wachten.
Nog eventjes wachten dus...🙃📅📱
Zij hebben afgelopen weekend contact gehad met Samsung en daarbij te horen gekregen dat er inderdaad vanaf 10 oktober de preorders worden geleverd. Vodafone zal vanaf begin oktober mail versturen wanneer het toestel bij ieder wordt geleverd.
Gelukkig maar want ik zit al een tijdje met een Note 4 die steeds uitvalt. Als het echt nog lang had geduurd had ik hem terug gestuurd als ik dan toch nog moest wachten.
Nog eventjes wachten dus...🙃📅📱
Net verteld medewerker van thephonehouse Via messenger helpdesk Facebook dat Samsung gister een bericht naar buiten gebracht heeft dat Samsung weer de toestellen heeft teruggeroepen....
Say what
Say what
[ Voor 24% gewijzigd door vooviro op 27-09-2016 15:50 ]
Ze bedoelen waarschijnlijke deze : nieuws: Samsung stelt herstart verkoop Galaxy Note 7 uitDennisjehz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
Net verteld medewerker van thephonehouse Via messenger helpdesk Facebook dat Samsung gister een bericht naar buiten gebracht heeft dat Samsung weer de toestellen heeft teruggeroepen....
Say what
-snip-bamoah schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:52:
[...]
Ze bedoelen waarschijnlijke deze : nieuws: Samsung stelt herstart verkoop Galaxy Note 7 uit
[ Voor 15% gewijzigd door vooviro op 27-09-2016 15:49 ]
Ja ik ben toch heel benieuwd of de uitlevering die 10 oktober zou starten, nu alleen is voor toestellen geleverd vanuit Samsung zelf, of ook die gepreorded zijn bij de grote telefoon boeren. Ik heb er een zwaar hoofd in. Aangezien het meeste via reguliere winkels gaat, kan ik me niet voorstellen dat ze die ineens uit kunnen leveren.
CoolBlue, Vodafone en anderen hebben gezegd: Ja, we starten 10 oktober. Uiteraard zijn ze afhankelijk van Samsung, maar ik denk dat het wel meevalt met de aantallen die hier gepre-ordered zijn. Bovendien hoeven ze natuurlijk niet op dag 1 alle pre-orders uit te leveren, maar enkel te starten, zoals ze zeggen. Dit kunnen er dus in de eerste week dus ook bijvoorbeeld 100 zijn.pappaleone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:05:
Ja ik ben toch heel benieuwd of de uitlevering die 10 oktober zou starten, nu alleen is voor toestellen geleverd vanuit Samsung zelf, of ook die gepreorded zijn bij de grote telefoon boeren. Ik heb er een zwaar hoofd in. Aangezien het meeste via reguliere winkels gaat, kan ik me niet voorstellen dat ze die ineens uit kunnen leveren.
28 oktober begint de verkoop weer:
http://www.androidcentral...s-begin-october-28-europe
Er zijn geen specifieke landen genoemd maar dit is wel goed nieuws.Thombias schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:39:
Hier ook nog meer info (in het Duits):Thombias schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:39:
https://allaboutsamsung.d...der-geraete-ausgetauscht/
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Krijgen mensen die hem gepreordered hebben nog steeds 10 oktober dan via webshop?
Ja. Al die berichten gaan over de normale verkoop. Voor de preorders geldt nog steeds dat men op 10 oktober begint met uitleveren op volgorde van bestellen.Dennisjehz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 04:41:
Krijgen mensen die hem gepreordered hebben nog steeds 10 oktober dan via webshop?
Nou hopelijk de mensen die via thephonehouse een preorder hebben staan die opgehaalt moet worden in de winkel hem ook krijgen die datumPhusebox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 05:53:
[...]
Ja. Al die berichten gaan over de normale verkoop. Voor de preorders geldt nog steeds dat men op 10 oktober begint met uitleveren op volgorde van bestellen.
Hangt er ook vanaf wanneer je gepreordered hebt. Hoe eerder, hoe sneller je hem krijgt. Er van uitgaande dat ze niet alle preorders meteen op dag 1 kunnen leveren.Dennisjehz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:12:
[...]
Nou hopelijk de mensen die via thephonehouse een preorder hebben staan die opgehaalt moet worden in de winkel hem ook krijgen die datum
29 augustus is best vroeg toch? hopelijk heb ik geluk.Phusebox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:20:
[...]
Hangt er ook vanaf wanneer je gepreordered hebt. Hoe eerder, hoe sneller je hem krijgt. Er van uitgaande dat ze niet alle preorders meteen op dag 1 kunnen leveren.
Ik ben benieuwd hoe het nu met de levering wordt aangezien er weer een Nieuwe batterij geploft is ( zie Aw artikel
Dit kan zo makkelijk een fake zijn, en bovendien is/wordt het al besproken in het algemene topic. Dit heeft geen directe link met de levertijd die sowieso vooralsnog voor de normale verkoop in Nederland nog niet bekend gemaakt is.k---evi-n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:14:
Ik ben benieuwd hoe het nu met de levering wordt aangezien er weer een Nieuwe batterij geploft is ( zie Aw artikel
Ja ... dit blijft toch moeilijk voor iedereen het verschil tussen preorder levering en verkoop leveringPhusebox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:19:
[...]
Dit kan zo makkelijk een fake zijn, en bovendien is/wordt het al besproken in het algemene topic. Dit heeft geen directe link met de levertijd die sowieso vooralsnog voor de normale verkoop in Nederland nog niet bekend gemaakt is.
thephonehouse geeft aan dat de preorder levering ook telt voor winkel bestellingen via twitter
[ Voor 42% gewijzigd door vooviro op 28-09-2016 12:57 ]
We zullen het zien ik ben 10 oktober een weekje op vakantie, dus mogen ze hem 17 oktober bezorgen.Dennisjehz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:49:
[...]
Ja ... dit blijft toch moeilijk voor iedereen het verschil tussen preorder levering en verkoop levering
thephonehouse geeft aan dat de preorder levering ook telt voor winkel bestellingen via twitter
navraag bij MediaMarkt gedaan en de medewerker zei me 30-09. Geloof ik niet zo maar ik laat me verrassen.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Het is ook wel leuk om te zien hoeveel verschillende antwoorden er worden gegeven. Niemand weet het precies.marcellux schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:25:
navraag bij MediaMarkt gedaan en de medewerker zei me 30-09. Geloof ik niet zo maar ik laat me verrassen.
bij coolblue; de ene medewerker vrij stellig in levering vanaf 10 okt. De ander waarschuwde wel voor de geruchten die gaan over weer een uitstel.
Ze hadden m'n order eerst ook geannuleerd (net als bij sommige anderen hier), maar had het gelukkig vrij snel kunnen herstellen.
Heb de blue coral besteld met een leuk t-mobile abbonementje voor maar 630 euro.
Als ze de note 7 helemaal uit de markt gaan halen (of te lang wachten) baal ik wel erg. T mobile heeft nu een heel leuk abonnementje met een s7 (2jr. 6gb internet en 120min bel/sms voor maar 15,00 (als je ook t-mobile samen inzet)) toestel kost dan zo'n 410 euro. Dan een gear 3 erbij kopen om het gadget gehalte te verhogen.
Ze hadden m'n order eerst ook geannuleerd (net als bij sommige anderen hier), maar had het gelukkig vrij snel kunnen herstellen.
Heb de blue coral besteld met een leuk t-mobile abbonementje voor maar 630 euro.
Als ze de note 7 helemaal uit de markt gaan halen (of te lang wachten) baal ik wel erg. T mobile heeft nu een heel leuk abonnementje met een s7 (2jr. 6gb internet en 120min bel/sms voor maar 15,00 (als je ook t-mobile samen inzet)) toestel kost dan zo'n 410 euro. Dan een gear 3 erbij kopen om het gadget gehalte te verhogen.
Als je op http://www.imei.info gaat en je een check van de IMEI doet, namelijk 351700082231473, zie je dat dit een Note 2 isk---evi-n schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:14:
De info op die site klopt niet echt. Staat ook SM-N9300 bij wat dan wel weer een Note 7 Duos is. SM in de modelcode wordt ook pas vanaf de Note 3 gebruikt bij de Note series dus wel vreemd dat de site dan toch bij een Note 2 uit komt. Maar het verhaal blijft hoe dan ook erg ongeloofwaardig.
Vrijdag al lolmarcellux schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:25:
Verwijderd
Kleine update bij Vanden Borre België
er is nog geen officiële communicatie uitgestuurd maar ze hebben hun website geupdate dat de eerste toestellen op 10/10 zouden geleverd worden en de leverdatum zelf hebben ze zelfs aangepast naar 8/10
mss dat het een vroege kerst wordt
Samsung begint in Zuid Korea weer met de verkoop op 1 oktober. Daarnaast krijgen klanten die hem in oktober kopen 50% korting op reparaties waaronder kapotte schermen.
http://www.androidcentral...xpected-hit-80-completion
http://www.androidcentral...xpected-hit-80-completion
COOLBLUE.NL
Verwacht: week van 24 - 28 oktober
voor de duidelijkheid, dit is de algemene verkoop, de pre orders worden vanaf 10 oktober geleverd.cliors schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:38:
COOLBLUE.NL
Je hebt in augustus een pre-order voor de Samsung Galaxy Note7 geplaatst. Zoals we eerder hebben laten weten, is de levering van dit toestel vertraagd na problemen met de batterij van een aantal toestellen. Inmiddels is dit probleem opgelost, en hebben we goed nieuws voor je: vanaf 10 oktober kunnen we jouw Samsung Galaxy Note7 leveren.
Om te bevestigen dat je een nieuw en veilig toestel hebt, vind je op het label van de toestelverpakking een zwart vierkantje. Op het beeldscherm van het toestel zit een groen batterij-icoontje.
Mede namens Samsung bieden we onze excuses aan voor de vertraagde levering. Omdat je lang op je nieuwe toestel hebt moeten wachten, ontvang je bij je bestelling een geheugenkaart van 128 Gb. Deze kun je gebruiken in je Galaxy Note7.
Heb je vragen hierover? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Samsung via 088-9090100.
Wij wensen je alvast veel plezier toe met je nieuwe Note 7.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Mobiel.nl
Eindelijk ook een bevestiging van mobiel.nl
Om te bevestigen dat je een nieuw en veilig toestel hebt, vind je op het label van de toestelverpakking een zwart vierkantje. Op het beeldscherm van het toestel zit een groen batterij-icoontje.
Mede namens Samsung bieden we onze excuses aan voor de vertraagde levering. Omdat je lang op je nieuwe toestel hebt moeten wachten, ontvang je bij je bestelling een geheugenkaart van 128 Gb. Deze kun je gebruiken in je Galaxy Note7.
Heb je vragen hierover? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Samsung via 088-9090100.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Mobiel.nl
ik less nu dat ook S7 kopers een 128Gb krijgen. Dat doet de suggestie die Samsung doet dat het voor het langere wachten is te niet.
IK heb deze mail ook vandaag gekregen10 otober levering + de 128GB kaart cadeau.pin000 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:02:
Je hebt in augustus een pre-order voor de Samsung Galaxy Note7 geplaatst. Zoals we eerder hebben laten weten, is de levering van dit toestel vertraagd na problemen met de batterij van een aantal toestellen. Inmiddels is dit probleem opgelost, en hebben we goed nieuws voor je: vanaf 10 oktober kunnen we jouw Samsung Galaxy Note7 leveren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Mobiel.nl
Dat heb ik 2 weken geleden al aangekondigd hier.marcellux schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:00:
ik less nu dat ook S7 kopers een 128Gb krijgen. Dat doet de suggestie die Samsung doet dat het voor het langere wachten is te niet.
En als je een S6 koop een gratis Gear VR en volgende maand cashback op de S7 serie (50 en 100 euro).
Wat pas echt zuur zal zijn voor ons early adopters is dat de prijs zometeen echt gaat kelderen. Ik twijfel daarom om die van mij nog de retourperiode in de doos te laten om te zien wat de nieuwe verkoopprijzen worden.
De Note 7 is vanaf nu weer te pre-orderen via Belsimpel.nl
ik denk dat die 10 oktober strikt is voor mensen die in de periode voor 9 sep nog bestelt hebben, deze preorder is denk ik alweer voor de nieuwe launch.Alchemic_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:16:
De Note 7 is vanaf nu weer te pre-orderen via Belsimpel.nl
het is vandaag de 30emarcellux schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:25:
En heb je hem al ontvangen?
Angstig stiljer0o schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:47:
[...]
het is vandaag de 30e
En heb je hem al ontvangen?
nope, geen Note7 nog bij de Mediamarkt
Vervelender vind ik het feit dat de MM eerder wel mailde wat de verwachte levertijd is maar nu niets meer laat horen
Aangezien de 10e op een maandag valt denk ik dat het nog wel eens 12 of 13 oktober kan worden voordat we hem in huis hebben. Laat ik nou net dan een paar dagen in het buitenland zitten.
Ach ja.
Ach ja.
Hier hetzelfde van 10 tm 16 oktober. Maar volgens mobiel.nl mag iemand anders hem ook aannemen.Phusebox schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:21:
Aangezien de 10e op een maandag valt denk ik dat het nog wel eens 12 of 13 oktober kan worden voordat we hem in huis hebben. Laat ik nou net dan een paar dagen in het buitenland zitten.
Ach ja.
als het in combinatie met een abbonement is mag dit inderdaad maar dan moet je die persoon wel machtigen en als goed is moet die 1 cent gepint worden met de contract houder zijn pinpas.pappaleone schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:54:
[...]
Hier hetzelfde van 10 tm 16 oktober. Maar volgens mobiel.nl mag iemand anders hem ook aannemen.
zult de preciese regeling even moeten opzoeken want ik weet dit niet zeker.
Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.