• fraptor
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:40
Ik ben nog steeds aan het wachten op en een bericht van de phonehouse. Die hebben ook niks doorgegeven dan , datgene wat Samsung heeft doorgegeven.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-10 12:37
Je ziet zoveel verschillende data voorbij komen op diverse sites.... ik snap niet waarom Samsung niet met concrete data komt, want klanten zitten echt te wachten en niet iedereen heeft zoveel geduld of kan zo lang wachten, dus die switchen...

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
Troost jullie, Vodafone heeft überhaupt nog niet de moeite genomen om iets te laten weten. Wat hen betreft wordt mijn bestelling 9 september geleverd. Zal wel 2017 zijn dan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-10 22:19
metallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:47:
ik snap niet waarom Samsung niet met concrete data komt, want klanten zitten echt te wachten en niet iedereen heeft zoveel geduld of kan zo lang wachten, dus die switchen...
Ik begrijp dit ook niet, al zouden ze zeggen eind november. Misschien dat ik dan tijdelijk een goed werkend 2e hands toestel haal ergens en wacht.
Nu zit/zat ik maar te klote met een gaar toestel en was ik het zat en heb gewoon geannuleerd en een ander toestel genomen.

Verwijderd

Zojuist gebeld met Samsung Nederland. Ik gaf aan dat ik een note 7 dual sim uit dubai had (heb ik nog niet, maar kan hem halen vanmiddag), ze gaven aan, dat deze omgeruild moest worden. kon hem ruilen voor note 7 gewone of een s7 edge met vr bril en kaartje. Ze gaf ook aan, dat de note 7 19 sept weer in euro geleverd zou worden.

• cliors
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:50:
Zojuist gebeld met Samsung Nederland. Ik gaf aan dat ik een note 7 dual sim uit dubai had (heb ik nog niet, maar kan hem halen vanmiddag), ze gaven aan, dat deze omgeruild moest worden. kon hem ruilen voor note 7 gewone of een s7 edge met vr bril en kaartje. Ze gaf ook aan, dat de note 7 19 sept weer in euro geleverd zou worden.
Dan zou je toch zeggen dat ze momenteel 500.000 nieuwsberichten de wereld in zouden moeten sturen om dit aan te kondigen?

edit: op samsung.de (update 15 september)

Alle Kunden, die ihr Galaxy Note7 bereits erhalten haben, bitten wir jetzt, ihr Gerät auszuschalten und nicht mehr zu nutzen. Falls vorhanden, verwenden Sie bitte ihr bisheriges Smartphone. Selbstverständlich werden wir Ihr Galaxy Note7 ab dem 19. September 2016 durch ein neues ersetzen. Alle weiteren Schritte diesbezüglich finden Sie weiter unten im Text.

Alle klanten die al hun Galaxy Note7 hebben ontvangen, vragen wij nu, schakelt het apparaat en niet meer te gebruiken. Indien beschikbaar, dan kunt u gebruik maken van hun bestaande smartphone. Natuurlijk zullen wij uw Galaxy Note7 vervangen op 19 september 2016, een nieuwe. Alle andere stappen in dit verband vindt u hieronder in de tekst terug te vinden.

Iemand dit het beter kan vertalen? Krijg je 19 september een nieuwe mee?

[ Voor 41% gewijzigd door cliors op 16-09-2016 12:58 ]

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-11 09:22
cliors schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:55:
[...]
Iemand dit het beter kan vertalen? Krijg je 19 september een nieuwe mee?
Dat is zo'n beetje de essentie ja.

• metallicattim
Misschien mis ik nu wel duchtig iets, maar waarom wordt het hele toestel vervangen en niet gewoon alleen de accu? Het probleem zit hem toch in de accucellen!?
In verband met actuele gebeurtenissen rond de nieuwe Galaxy Note7 hebben we een grondig onderzoek en ontdekte inconsistenties in de accucellen.
Bron: samsung.de

[ Voor 36% gewijzigd door metallicattim op 16-09-2016 13:10 ]

• RiCk
metallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:09:
Misschien mis ik nu wel duchtig iets, maar waarom wordt het hele toestel vervangen en niet gewoon alleen de accu? Het probleem zit hem toch in de accucellen!?
De batterij lijkt niet zo makkelijk vervangbaar dus. Sowieso kun je dat zelf niet doen. De vraag is waar dat uitgevoerd wordt. Kan mij ook voorstellen dat dit de snelste manier is voor Samsung: oude terug, die weer netjes maken en dan de klant een nieuwe geven.

• cliors
savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
Ik denk toch dat de Note 7 in de !week! van 19 September weer geleverd wordt. Bij mij staat nu de leverdatum van 20 september vanuit de groothandel, oftewel de consument kan hem dan de 21e september ontvangen.
Zei iemand 5 dagen terug..
Krijg je hem nog steeds de 20ste?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-11 16:06
metallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:09:

[...]

Bron: samsung.de
Accu vervangen kost zo een uur denk ik? Dat gaat niet snel genoeg als je 2,5m toestellen om moet ruilen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• metallicattim
RiCk schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:11:
[...]

De batterij lijkt niet zo makkelijk vervangbaar dus. Sowieso kun je dat zelf niet doen. De vraag is waar dat uitgevoerd wordt. Kan mij ook voorstellen dat dit de snelste manier is voor Samsung: oude terug, die weer netjes maken en dan de klant een nieuwe geven.
Ja daar zit wel wat in, maar dan nog LIJKT het me bewerkelijker om 2,5 miljoen extra telefoons te maken i.t.t. dat aantal accu's die weer door de 100/1000en servicepoints verspreid gemaakt kunnen worden.
Daarnaast, zijn er "maar" tussen de 1 en 1,5 miljoen daadwerkelijk al in handen van de consument, de rest zou nog in magazijnen liggen.

De klant heeft dan wel direct een nieuw toestel, maar 1. moet weer alles opnieuw instellen en 2. heeft het toestel nu net zo goed al 1,5 week uitstaan omdat het niet gebruikt mag worden ( ik gok dat 99% het ding gewoon nog gebruikt :P )

[ Voor 7% gewijzigd door metallicattim op 16-09-2016 13:23 ]

• cliors
metallicattim schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:21:
[...]

Ja daar zit wel wat in, maar dan nog LIJKT het me bewerkelijker om 2,5 miljoen extra telefoons te maken i.t.t. dat aantal accu's die weer door de 100/1000en servicepoints verspreid gemaakt kunnen worden.

De klant heeft dan wel direct een nieuw toestel, maar 1. moet weer alles opnieuw instellen en 2. heeft het toestel nu net zo goed al 1,5 week uitstaan omdat het niet gebruikt mag worden ( ik gok dat 99% het ding gewoon nog gebruikt :P )
Einde discussie : )

• RiCk
Customers who did not want to pre-order the Galaxy Note 7 for whatever reasons will be pleased to know that Samsung will resume Galaxy Note 7 sales about a week after the deadline announced for the arrival of replacement units.

There's a catch though, it will only happen in its home turf. A company spokeswoman confirmed that sales of Samsung Galaxy Note 7 will resume in South Korea on September 28. However, in other countries that will only happen when conditions allow it.

Basically, this means that Galaxy Note 7 sales in the US might resume after all, or at least the vast majority, of potential faulty units have been replaced.
http://www.phonearena.com...n-on-September-28_id85506

• Phusebox
Dat kan dus ook betekenen dat Nederland pas aan de beurt is als alle andere landen voorzien zijn van genoeg toestellen voor de recalls.

Aangezien ze in de VS pas op 1/8e zijn kan dat nog wel even duren. Denk dat 24 oktober voorlopig de meest realistische datum is voor Nederland.

• cliors
idioot als Duitsland a.s maandag al nieuwe toestellen kan krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door cliors op 16-09-2016 18:29 ]

• savieratya
  • Laatst online: 30-01 21:44
cliors schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:14:
[...]

Zei iemand 5 dagen terug..
Krijg je hem nog steeds de 20ste?
Helaas.... ik had echt hoop maar mijn groothandel zegt nu waarschijnlijk in de week van 3 oktober. Maar ik vertrouw het niet echt meer. Eerst zien dan geloven.

• Joop Visstick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11 11:13
Nog geen nieuws over start verkoop in NL en andere landen maar Samsung gaat wel weer beginnen met de verkoop van de Note 7 in Zuid-Korea.

nieuws: Samsung hervat op 28 september verkoop van Galaxy Note 7

Er zit dus weer vooruitgang in de zaak.
Geduld is een schone zaak en voor je het weet (of iets later ;) ) ligt hij ook hier in de winkel.

[ Voor 0% gewijzigd door Joop Visstick op 16-09-2016 22:27 . Reden: Werkende Smiley ;) ]

Problems don't exist, only challenges

• Phusebox
- oeps verkeerd -

[ Voor 87% gewijzigd door Phusebox op 16-09-2016 22:40 ]

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 15:03
YouTube: President of Samsung US apologizes for Note7 recall fiasco
Directeur Samsung Amerika diep door het stof. Noemt 21 september als omruildatum.

[ Voor 4% gewijzigd door arene op 16-09-2016 23:07 ]

• cliors
Ugh, zoals amerikanen altijd extreem overdreven klantvriendelijk willen overkomen terwijl ze alleen maar uit zijn op centen. Dacht even dat ik weer een restaurant in New York binnen liep.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-11 16:06
cliors schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:36:
Ugh, zoals amerikanen altijd extreem overdreven klantvriendelijk willen overkomen terwijl ze alleen maar uit zijn op centen. Dacht even dat ik weer een restaurant in New York binnen liep.
ze komen zo over en de meeste zijn ook erg vriendelijk daar hoor!
Hier zijn ze trouwens niet echt klantvriendelijk en ook alleen maar uit op het geld.. dus dan doen ze t daar een stukje beter..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Laatste nieuws: SamMobile
Ofwel het duurt nog wel even.....
http://www.sammobile.com/...y-note-7-on-september-28/

• cliors
Medewerker @ samsung experience store Den Haag gaf eind oktober aan.

• Phusebox
Nogmaals denk dat 24 oktober wel een goede guestimate is.

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb afgelopen vrijdag een retourpakket ontvangen van Samsung DE.

Ik stuur mijn Note 7 dus maandag retour naar Samsung en dan krijg ik als het goed is zo snel mogelijk een nieuwe terug gestuurd.

Ik mag alle accessoires houden (charger, earphones, connectors, etc) en moet alleen de note 7 + S pen retour sturen.

Helaas dus niet eerst een nieuwe ontvangen, heb ergens een oude telefoon vandaan moeten toveren.. Mis de Note 7 nu al, wat een prachtig toestel gewoon.. alle andere phones lijken wel speelgoed nu :(

• Phusebox
Spijt dat ik hem niet in Duitsland heb gekocht... had helaas geen Duits adres om te laten bezorgen.

• pappaleone
In Amerika worden de toestellen al uitgeleverd..
http://www.sammobile.com/...y-to-customers-in-the-us/

• cliors
Pfff, je zou dan haast zeggen dat binnen 2 weken in NL leveren niet onmogelijk is.

Omdat ik al ruim een maand zonder toestel (gaar leentoestel van iemand) rondloop trok ik het niet meer en heb ik vandaag een S7 edge gehaald. Ik kan gewoonweg niet nog een maand wachten alleen nu ligt het toestel, nog in verpakking, voor mijn neus en staar ik er gewoon een beetje naar omdat ik eigenlijk de Note wil. 8)7 8)7 _O- _O-

edit: Volgens mij mag ik hem van Coolblue nog binnen 14 dagen omruilen. Even kijken hoe het precies zit met die regeling. :9

[ Voor 8% gewijzigd door cliors op 18-09-2016 18:56 ]

• pappaleone
cliors schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:56:
[...]

Pfff, je zou dan haast zeggen dat binnen 2 weken in NL leveren niet onmogelijk is.

Omdat ik al ruim een maand zonder toestel (gaar leentoestel van iemand) rondloop trok ik het niet meer en heb ik vandaag een S7 edge gehaald. Ik kan gewoonweg niet nog een maand wachten alleen nu ligt het toestel, nog in verpakking, voor mijn neus en staar ik er gewoon een beetje naar omdat ik eigenlijk de Note wil. 8)7 8)7 _O- _O-

edit: Volgens mij mag ik hem van Coolblue nog binnen 14 dagen omruilen. Even kijken hoe het precies zit met die regeling. :9
Ik kan je heel goed begrijpen, ik heb de note 7 ook besteld maar ik heb nu de S7 edge en dat is ook een schitterend toestel hoor. :)

• cliors
pappaleone schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:59:
[...]

Ik kan je heel goed begrijpen, ik heb de note 7 ook besteld maar ik heb nu de S7 edge en dat is ook een schitterend toestel hoor. :)
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik word er iets rustiger van 8)
Bij Coolblue stond zelfs nog een Note (werkend) in de winkel. Volgens de verkoper hadden ze hem gewoon niet retour gedaan nog. :+

• Joop Visstick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11 11:13
Let wel het gaat hier om de toestellen voor de omruil-actie. In het artikel staat niets over toestellen voor de verkoop.

Problems don't exist, only challenges

• pappaleone
Joop Visstick schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:05:
[...]

Let wel het gaat hier om de toestellen voor de omruil-actie. In het artikel staat niets over toestellen voor de verkoop.
Ja klopt helemaal, maar er is in ieder geval wat schot in de zaak. ;)
Laten we niet vergeten dat op techniek gezien de de S7 edge niets onder doet voor de Note 7.
Ik zou hem maar gewoon gaan gebruiken succes.

[ Voor 18% gewijzigd door pappaleone op 18-09-2016 19:27 ]

• pappaleone
cliors schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:01:
[...]

Fijn dat ik niet de enige ben. Ik word er iets rustiger van 8)
Bij Coolblue stond zelfs nog een Note (werkend) in de winkel. Volgens de verkoper hadden ze hem gewoon niet retour gedaan nog. :+
Bij media markt hadden ze ook nog wat, maar het waren wel dummy's 8)7 .

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-11 12:34
Ik vraag me af of het zin zou hebben om toch nog een extra bestelling te plaatsen bij Saturn.de of iets dergelijks. Ik heb nu een bestelling bij Coolblue, en een weekje verschil lig ik niet wakker van, maar misschien dat het nu wat meer uit elkaar gaat lopen tussen NL en DE...

• cliors
aeg13 schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:46:
Ik vraag me af of het zin zou hebben om toch nog een extra bestelling te plaatsen bij Saturn.de of iets dergelijks. Ik heb nu een bestelling bij Coolblue, en een weekje verschil lig ik niet wakker van, maar misschien dat het nu wat meer uit elkaar gaat lopen tussen NL en DE...
Bij Saturn, Erscheint am 29.10.16
Dat is nog een eind...

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:26
Ik gok dat er straks een gigantisch overschot is aan het type Note 7 i.v.m. de late release en de goede verkoopcijfers van de nieuwe iPhone 7 (Plus). Dat betekend snelle prijsdalingen binnen enkele maanden voor de geduldige. :)

• cliors
Cheezborger schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:13:
Ik gok dat er straks een gigantisch overschot is aan het type Note 7 i.v.m. de late release en de goede verkoopcijfers van de nieuwe iPhone 7 (Plus). Dat betekend snelle prijsdalingen binnen enkele maanden voor de geduldige. :)
Of ze stellen de Note 8 een jaartje of 2 uit en alle Note liefhebbers gaan alsnog een Note 7 halen. :+

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:26
cliors schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:17:
[...]

Of ze stellen de Note 8 een jaartje of 2 uit en alle Note liefhebbers gaan alsnog een Note 7 halen. :+
Zou kunnen, dan brengen ze wel een Galaxy S8 uit natuurlijk. Maar Samsung smartphones dalen sowieso redelijk snel in prijs. Zelfs al zou Samsung een nieuw type Note uitstellen, de prijs zal zeker dalen en ik gok wel wat extra en/of sneller dan normaal het geval is, i.v.m. alle problemen en de waarschijnlijk tegenvallende verkoopresultaten straks.

• pappaleone
cliors schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:17:
[...]

En ze zijn ook weer flink bezig met het promoten van de S7 En de S7 edge. En ook providers doen weer aardige aanbiedingen met deze 2 toestellen, simpel omdat er nu een groot gat valt tussen de S7 en de uitlevering van de Note 7.

• cliors
Ik verwacht in ieder geval iets heel moois volgend jaar.
Ik bedoel, ze moeten het wel spectaculair "goedmaken" met de consument lijkt mij.
Dan bedoel ik dus niet een gratis 128gb sd kaartje. :/

Voorlopig heb ik gisteren een S7 edge gehaald. Mocht binnen 14 dagen de note uitkomen, ga ik ruilen : )

• pappaleone
cliors schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:30:
Ik verwacht in ieder geval iets heel moois volgend jaar.
Ik bedoel, ze moeten het wel spectaculair "goedmaken" met de consument lijkt mij.
Dan bedoel ik dus niet een gratis 128gb sd kaartje. :/

Voorlopig heb ik gisteren een S7 edge gehaald. Mocht binnen 14 dagen de note uitkomen, ga ik ruilen : )
Dus je hebt hem inmiddels in gebruik genomen? :)

• cliors
Ja, zucht. Wel met al het plastic er nog omheen haha.
Ik heb wel een belletje gedaan met Coolblue en binnen 14 dagen mag hij gewoon eventueel terug mits 100% schadevrij uiteraard. So hurry up samsung! : )

• pappaleone
cliors schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:34:
Ik heb wel een belletje gedaan met Coolblue en binnen 14 dagen mag hij gewoon eventueel terug mits 100% schadevrij uiteraard. So hurry up samsung! : )
Kijk toch weer een perfecte service van Cool Blue prima bedrijf. _/-\o_

• Rohit
cliors schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:34:
Erg goed van ze, maar toch raar dat je dat ding dus 14 dagen mag proberen en daarna word die verkocht als 2e kansje ofzo?

hoevaak zou je dat kunnen doen?

• cliors
Geen idee. Vorig jaar ook gehad met een S6 edge plus, ik vond het geluid niet helemaal helder en kreeg gewoon een nieuwe mee omdat ik nog in de eerste 14 dagen zat. ('Daarom' accepteren we ook als reden) : )

Ze zijn dan misschien iets duurder in veel gevallen, maar de service is wat mij betreft uitmuntend.

• pappaleone
rohit schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:00:
[...]

Erg goed van ze, maar toch raar dat je dat ding dus 14 dagen mag proberen en daarna word die verkocht als 2e kansje ofzo?

hoevaak zou je dat kunnen doen?
Coolblue bied ook toestellen aan die even gebruikt zijn. Dit geven ze netjes aan. Tweedenkans noemen ze dit.

• cliors
Die 2e kansjes zien er meestal niet uit.
Dat zijn meestal wel toestellen die wat mij betreft flink gekrast zijn hoor.

De toestellen die binnen 14 dagen worden ingeruild gaan denk ik gewoon terug naar fabriek.
Zou het anders ook niet weten.

• Rohit
pappaleone schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:20:
[...]

Coolblue bied ook toestellen aan die even gebruikt zijn. Dit geven ze netjes aan. Tweedenkans noemen ze dit.
dat zeg ik haha ?

• pappaleone
Sorry had je antwoord niet gezien 8)7

• pappaleone
In Engeland zijn ze ook begonnen met het omruilen van de toestellen.
http://www.sammobile.com/...te-7-inventory-in-the-uk/

• cliors
Niet eerder dan 21 oktober in de sale (USA)

http://www.sammobile.com/...resume-before-october-21/

• Phusebox
Ik heb me er inmiddels al bij neergelegd. Scheelt weer aangezien ik deze maand toch al veel extra onverwachte kosten heb ;)

Eind oktober is prima nu. We gaan het zien.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
cliors schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:25:
Die 2e kansjes zien er meestal niet uit.
Dat zijn meestal wel toestellen die wat mij betreft flink gekrast zijn hoor.

De toestellen die binnen 14 dagen worden ingeruild gaan denk ik gewoon terug naar fabriek.
Zou het anders ook niet weten.
Eigenlijk off-topic hier, maar dat is zeker niet altijd 't geval, de toestellen worden in de advertenties duidelijk beschreven, wanneer er dus staat 'bekrast' oid, dan zijn ze dat ook, maar ik heb er diverse telefoons gekocht, die volgens beschrijving en ook daadwerkelijk in nieuwstaat waren. De doos was open geweest, en soms ontbrak er iets, vaak de oordopjes, soms ook lader of boekjes, maar 't toestel was als nieuw, soms nog met originele beschermfolie. Waren vaak wel wat duurder, dan 'bekraste' soortgenoten.

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Samsung will have enough Galaxy Note 7 phones in stores Wednesday to replace half of the devices recalled for a battery problem. Stores will have replacements for the rest of the affected phones by the end of the month.

The South Korean company on Tuesday said 500,000 replacement devices have arrived in the US and have been shipped to carrier and retail stores. About 1 million Note 7 units had been recalled in the country.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• Phusebox
De reguliere verkoop is in de VS ook weer begonnen:

https://www.verizonwirele...xy-note-7/#sku=sku2150082

Mocht je nog steeds naar de S7 als alternatief kijken, hier wat meer over de actie die niet geloofd werd dat zou komen:
Promotie
Bij aankoop van een promotiemodel Galaxy S7 (SM-G930F) of Galaxy S7 edge (SM-G935F) ontvangt u een Micro SD
EVO+ 128GB kaart met adapter ter waarde van € 98,99 cadeau.
Deze promotie loopt van 26 september 2016 t/m 30 oktober 2016 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt. U
kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden. Deze
promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S7 edge I S7. Deze promotie is alleen geldig
voor deelnemers vanaf 18 jaar. De promotie is geldig bij aankoop van een los toestel of in combinatie met een nieuw
abonnement.
Met andere woorden die 128GB SD kaart die Note 7 pre-orders krijgen? Een lachertje wat mij betreft, aangezien oudere toestellen ze nu ook al krijgen.

[ Voor 77% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2016 07:36 ]

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Phusebox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:34:

Mocht je nog steeds naar de S7 als alternatief kijken, hier wat meer over de actie die niet geloofd werd dat zou komen:

[...]

Met andere woorden die 128GB SD kaart die Note 7 pre-orders krijgen? Een lachertje wat mij betreft, aangezien oudere toestellen ze nu ook al krijgen.
Stelt inderdaad niet veel voor, leuk dat je het krijgt maar ik had nog wel een andere actie verwacht....
Ik ben benieuwd wanneer ze in Nederland uitgeleverd gaan worden.

• RiCk
Goed nieuws dat in de US de verkoop weer gestart is! Natuurlijk hebben ze daar nog wel wat te doen aan het omruilprogramma..... het biedt in ieder geval perspectief.

• cliors
Waar hebben jullie gelezen dat er een promotie is voor de s7/edge?

• Phusebox
cliors schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:01:
Waar hebben jullie gelezen dat er een promotie is voor de s7/edge?
De promotie begint 26 september, trust me.
En in de maand november krijg je 100 euro cashback ipv een sd kaartje.

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:34:

[...]

Ja en welke SD kaart krijg je?? In de winkel koop je voor die prijs de MICROSDXC PRO PLUS 128 GB dat zal van samsung uit wel een goedkopere kaart zijn.

• Phusebox
pappaleone schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:41:
[...]

Ja en welke SD kaart krijg je?? In de winkel koop je voor die prijs de MICROSDXC PRO PLUS 128 GB dat zal van samsung uit wel een goedkopere kaart zijn.
Ja ter waarde van 98 euro, ehm volgens mij koop je die voor 40.

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat als de Note 7 uitkomt we er gewoon weinig bij krijgen, hoeft ook niet voor mij.
Dat ze de prijs maar gewoon €100 euro laten zakken ipv een geheugenkaartje.

• cliors
een dikke korting op een S3 watch zou niet gek zijn O-)

• pappaleone
cliors schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:22:
Ja dat is ook een goed idee _/-\o_ _/-\o_

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
cliors schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:22:
Die zou ik ook wel willen hebben. :) :) :)

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:56:
[...]

Kijk hier maar.
http://www.sammobile.com/...m-samsung-for-just-37-79/ ;) ;)

• Phusebox
De website is geüpdatet maar alleen iets over het groene icoontje en dat er nog geen datum bekend is:
http://www.samsung.com/nl/note7exchange/

• pappaleone
Phusebox schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:25:
De website is geüpdatet maar alleen iets over het groene icoontje en dat er nog geen datum bekend is:
http://www.samsung.com/nl/note7exchange/
Ofwel we zijn geen millimeter verder 8)7

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
nieuws: Samsung levert eerste Galaxy Note 7's in Benelux op 10 oktober

netjes.. was ook tijd dat we wat hoorden van samsung

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 11:13
*O*

Alleen ik snap het artikel niet Helemaal. Ze doen het niet in de algemene verkoop.

Betekent dit dat alleen de Pre-orders via Samsung zelf worden uitgeleverd of ook de Pre-orders via andere partijen maar dat er nog geen mogelijkheid is nieuwe voorraad te bestellen en alleen de pre-orders uitgeleverd worden? In beide gevallen wel zuur voor diegene waar hun pre-order is geannuleerd door de (web)winkel.

en 10 oktober is een positieve meevaller. :D

• Phusebox
Ja dat blijft nog even de vraag. Helaas loopt die van mij via Vodafone dus dat zal wel een gevalletje wachten tot eind oktober worden.

• Rohit
Ik zie in het artikel alleen de BE van het woord Benelux.. Staat niks over Nederland in :?

Samsung België zal vanaf maandag 10 oktober de eerste Galaxy Note7 smartphones leveren aan klanten in België die zich eerder dit jaar hebben aangemeld voor de voorinschrijving op dit toestel

[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 22-09-2016 13:56 ]

• RiCk
rohit schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:55:
[...]

Ik zie in het artikel alleen de BE van het woord Benelux.. Staat niks over Nederland in :?
http://www.samsung.com/nl...nten-met-voorinschrijving

• Rohit
Goeie!

via de Meer informatie op de Homepage zag ik namelijk ook nog niks..

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ben benieuwd, vol verwachting klopt ons hart......

• Aksnes
Hmm... Nog even spannend dus voor de Pre-orders die niet via samsung zijn gegaan. Toch weer jammer dat ze niet duidelijk aangeven om welke pre-orders het nu gaat.
Coolblue
Hallo Wouter, helaas vrezen we dat we je nog geen informatie kunnen geven over de pre-orders van de Note 7. We zijn er inderdaad van op de hoogte dat de datum 10 oktober is gevallen, maar kunnen niet toezeggen dat we dan je toestel kunnen leveren. Zodra we hier meer over weten, brengen we je via de website op de hoogte: bit.ly/1Rl4jDu

Verwijderd

Eindelijk is er iets meer bekend volgens nieuwsbron nu.nl hij komt 10 oktober voor de preorders. Nog een aantal weken wachten dus pfff.
Galaxy Note 7 vanaf 10 oktober alsnog geleverd in Nederland http://nu.nl/mobiel/43255...eleverd-in-nederland.html (via @NUnl)

• pappaleone
Samsung zegt dat het allereerst toestellen gaat uitleveren die het toestel al hebben bestel. Bedoeld Samsung dan dat het toestellen die besteld zijn op hun site, of ook de toestellen die besteld zijn bij o.a Cool blue Mobiel.nl en andere grote shops??

• vooviro
pappaleone schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 01:59:
[...]

Samsung zegt dat het allereerst toestellen gaat uitleveren die het toestel al hebben bestel. Bedoeld Samsung dan dat het toestellen die besteld zijn op hun site, of ook de toestellen die besteld zijn bij o.a Cool blue Mobiel.nl en andere grote shops??
meest aanmerkelijke is natuurlijk dat ze de pre-orders bedoelen direct van samsung.nl zelf maar er wordt heel onduidelijk gesproken dus er is hoop dat ze ook bedoelen preorders van webshops.

• Phusebox
Wellicht bedoelen ze wel alle pre orders maar ze zeggen ook dat ze vanaf 10 oktober beginnen met uitleveren. Kan dan evengoed 2 weken duren of langer voor alle pre orders uitgeleverd zijn.

Ben wel eens benieuwd hoeveel pre orders er in Nederland open staan. 10.000?

Oh en "Ouch!":
"We fully expect (new Note7s) to be available everywhere by the end of November ... well before the end of the fourth quarter," David Lowes, Samsung's chief marketing officer in Europe, said of plans to get back on track in the region.
Bron: http://www.thestar.com.my...-region-by-late-november/

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 23-09-2016 05:57 ]

• marcellux
net bericht van Samsung via twitter:

Samsung Nederland zal vanaf maandag 10 oktober de eerste Galaxy Note7 smartphones leveren aan klanten in de Nederland die zich eerder dit jaar hebben aangemeld voor de voorinschrijving op dit toestel. Tot nu toe heeft geen enkele levering van Galaxy Note7 toestellen in Nederland plaatsgevonden. De datum van de algemene introductie van de Galaxy Note7 in de Nederlandse markt ligt nog niet vast.

Klanten die een Galaxy Note7 ontvangen, omdat ze zich vooraf hebben ingeschreven, krijgen als compensatie voor het wachten een geheugenkaart van 128GB toegestuurd. Daarnaast krijgen alle nieuwe Galaxy Note7 toestellen een software-update, waardoor een groen batterij-icoontje in de statusbalk te zien is als bewijs voor de batterijveiligheid van het toestel. Ook op de verpakkingen van de Galaxy Note7 toestellen komt een zwarte icoontje dat aantoont dat het om een nieuw toestel gaat.

bron: http://www.samsung.com/nl...nten-met-voorinschrijving

• Señor Sjon
Hier wordt zelfs eind november geroepen tot volledige beschikbaarheid in Europa: http://www.sammobile.com/...esume-by-end-of-november/

Aangezien we als Nederland niet echt bovenaan het prioriteitenlijstje staan, kan dat zomaar de waarheid worden.

• vooviro
Wat ik nu dus nog steeds niet weet uit dat bericht van samsung of ze nou hun "voorinschrijvingen" bedoelen of die van elke webshop in nederland

• Aksnes
Ik neem aan dat ze met volledige beschikbaarheid bedoelen dat er genoeg op voorraad is om een verkoop te hebben vanuit de winkels. Pre-orders zullen waarschijnlijk een stuk eerder uitgeleverd worden.

Je wilt je klanten die een pre-order hebben geplaatst niet tot eind november laten wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Aksnes op 23-09-2016 09:05 ]

• Phusebox
Señor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:01:
Hier wordt zelfs eind november geroepen tot volledige beschikbaarheid in Europa: http://www.sammobile.com/...esume-by-end-of-november/

Aangezien we als Nederland niet echt bovenaan het prioriteitenlijstje staan, kan dat zomaar de waarheid worden.
Of anders lees je even de posts boven je :+

• marcellux
ik neem aan de ze wel alle voorinschrijvingen bedoelen omdat ik ook , volgens de MediaMarkt, een 128Gb kaartje krijg vanwege wachten

• Señor Sjon
Phusebox schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:17:
[...]

Of anders lees je even de posts boven je :+
Ja, Samsung zegt de pre-orders uit te gaan leveren, maar nog geen woord over de release in de winkel. Geruchten zijn eind oktober, maar volgens Sammobile kan het ook tot eind november duren. Aangezien we sowieso wel 1-2 weken achter Duitsland aanhobbelen verwacht ik het toestel niet voor half november.

Tegen die tijd komt de S8 ook langzaam in beeld. :P

Edit
Zie nu jouw edit. :P die krijg je niet bij automatisch refreshen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 23-09-2016 09:43 ]

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:20
Ik wil hier niemand een vervelend gevoel geven vandaag. Maar ik werk in een telefoonwinkel en vandaag is Samsung langs geweest om het materiaal van de Note 7 te vervangen voor de S7 posters.

• Phusebox
Señor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:41:
[...]

Ja, Samsung zegt de pre-orders uit te gaan leveren, maar nog geen woord over de release in de winkel. Geruchten zijn eind oktober, maar volgens Sammobile kan het ook tot eind november duren. Aangezien we sowieso wel 1-2 weken achter Duitsland aanhobbelen verwacht ik het toestel niet voor half november.

Tegen die tijd komt de S8 ook langzaam in beeld. :P
Dat staat dus ook letterlijk in mijn bericht... anyhoo. Als het echt november wordt voor mij dan wordt het toch maar weer wachten en tijdelijk misschien een iPhone avontuur.

• RiCk
Ik neem ook aan dat Samsung NL wel weet waar en wie welke pre-orders heeft geplaatst. Met wie bedoel ik dan welke (web)shops. De grootte telefoonboeren, Mediamarkt, Coolblue, Wehkamp en Bol.com staan vast wel op hun lijstje.

• Phusebox
martijnmartijn schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:43:
Ik wil hier niemand een vervelend gevoel geven vandaag. Maar ik werk in een telefoonwinkel en vandaag is Samsung langs geweest om het materiaal van de Note 7 te vervangen voor de S7 posters.
Tja iedereen weet hier nu wel dat het eind oktober of november wordt. Misschien nog later. Waar we op hopen is dat de pre-orders wel eerder uitgeleverd worden.

Zo niet, gaan ze echt heeel veel pijn hebben van deze Note en kan ik me zo voorstellen dat de Note-serie hier met de 7 zijn zwanenzang zingt.

• Aksnes
RiCk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:45:
Ik neem ook aan dat Samsung NL wel weet waar en wie welke pre-orders heeft geplaatst. Met wie bedoel ik dan welke (web)shops. De grootte telefoonboeren, Mediamarkt, Coolblue, Wehkamp en Bol.com staan vast wel op hun lijstje.
Coolblue weet in iedergeval nog niet of hun toestellen krijgen op 10 oktober.

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
RiCk schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:45:
er staan bij Wehkamp geen open pre-orders.
die hebben ze 10 september allemaal geannuleerd.

• marcellux
ik heb de vraag of dit voor alle pre-orders geldt neergelegd bij Samsung webcare en hij gaat het voor mij uitzoeken. Ik bericht erover zou gauw hij zich weer meldt.

update van Samsung Webcare: @marcellux Ik heb dit verder uitgezocht. Die wordt ook gewoon op de 10e geleverd! ^Tim

nog 3 weken wachten dus :|

[ Voor 31% gewijzigd door marcellux op 23-09-2016 11:26 ]

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-10 13:56
10 oktober geldt ook voor pre-orders bij providers en andere resellers!

https://twitter.com/Samsu...status/779244215834447872

• Aksnes
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Helaas wel heel zuur voor diegene bij wie hun bestelling maar is geannuleerd.

• cliors
Wouter_96 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:28:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Helaas wel heel zuur voor diegene die hun bestelling heeft geannuleerd.
:/

• Rohit
Johanson16 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:24:
10 oktober geldt ook voor pre-orders bij providers en andere resellers!

https://twitter.com/Samsu...status/779244215834447872
Niceee!! dan zou ik hem dus de 10e kunnen ophalen!!

• Phusebox
rohit schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:57:
[...]

Niceee!! dan zou ik hem dus de 10e kunnen ophalen!!
Vanaf de 10e worden de eerste pre-orders uitgeleverd, dat kunnen er 10, 100, 1000 of meer zijn. Niemand die het weet.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.