Ik vind het bijzonder jammer dat er geen woord gesproken wordt over verwachting van levertijden vanuit Samsung NL. Dat we een compensatie in de vorm van een SD kaartje krijgen is natuurlijk een mooi gebaar, maar iets meer duidelijkheid t.a.v. wat we mogen verwachten zou ik persoonlijk meer op prijs stellen.
"...it may still take a while, and there are no similar dates for other countries, but Samsung Australia expects to be able to resume sales of new Galaxy Note 7 stock to new customers as soon as “early October.” '
http://pocketnow.com/2016...ts-australia-september-21
*Zucht, wachten wachten*
*Zucht, wachten wachten*
Zo lang zal het toch niet duren?bamoah schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:11:
"...it may still take a while, and there are no similar dates for other countries, but Samsung Australia expects to be able to resume sales of new Galaxy Note 7 stock to new customers as soon as “early October.” '
*Zucht, wachten wachten*
http://www.sammobile.com/...attery-that-wont-explode/
Geduld raakt langzaam wel een beetje op. Heb nu een iPhone 5c met gebarst scherm en kijk ook met een schiun oog naar de 7 Plus. Maare hoop dat Samsung snel over de brug komt hiermee. Nog een maand hou ik niet vol denk ik
PSN: MGFlexican.
Het kan zijn dat we nog iets langer geduld moeten hebben voor de Note 7 bij ons komt .
Op de site van Saturn.de staat namelijk een andere datum dan 19 sep.
Bij Carphone UK zelfde verhaal pas oktober .
Maar goed ik blijf nog even geduld hebben ben inmiddels mijn ZTE Axon Elite weer zat
https://www.carphonewareh...capacity=64GB&dealType=pm
http://www.saturn.de/de/p...alaxy-note-7-2163218.html
Op de site van Saturn.de staat namelijk een andere datum dan 19 sep.
Bij Carphone UK zelfde verhaal pas oktober .
Maar goed ik blijf nog even geduld hebben ben inmiddels mijn ZTE Axon Elite weer zat
https://www.carphonewareh...capacity=64GB&dealType=pm
[ Voor 34% gewijzigd door diquan2001 op 09-09-2016 17:53 ]
Laten we het niet hopen want dan is het voor mij niet meer zinvol om te wachten. Tegen die tijd kunnen ze toch ook onmogelijk nog de introductieprijs vragen?diquan2001 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:02:
Het kan zijn dat we nog iets langer geduld moeten hebben voor de Note 7 bij ons komt .
Op de site van Saturn.de staat namelijk een andere datum dan 19 sep.![]()
Ik hoop dat die datum de release is voor de niet-preorders.
Maar lijkt er in ieder geval op dat vervangende exemplaren vanaf 19 september worden uitgeleverd en dat nieuwe leveringen pas daarna (oktober) op gang komen. Dat zegt men op meerdere plaatsen dus lijkt aannemelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2016 17:38 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geduld is een schone zaak, er zijn zoveel andere telefoons.Phusebox schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:13:
[...]
Laten we het niet hopen want dan is het voor mij niet meer zinvol om te wachten. Tegen die tijd kunnen ze toch ook onmogelijk nog de introductieprijs vragen?
Ik hoop dat die datum de release is voor de niet-preorders.
Maar lijkt er in ieder geval op dat vervangende exemplaren vanaf 19 september worden uitgeleverd en dat nieuwe leveringen pas daarna (oktober) op gang komen. Dat zegt men op meerdere plaatsen dus lijkt aannemelijk.
True maar mijn huidige telefoon is echt op. En ik weet niet of ik het nog 6-8 weken trek om hier mee rond te lopen, blijft continu hangen en heeft last van veel slow down.pappaleone schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:45:
[...]
Geduld is een schone zaak, er zijn zoveel andere telefoons.
Enige commitment die ik heb is 100 euro aan accesoires die niet meer terug kunnen, dus dat is een beetje zuur.
Voor mij blijft de Note 7 ondanks de tekortkomingen die je her en der leest toch nog de telefoon die het beste past bij mijn wensen.
Ik snap ook wel dat Samsung NL nu geen concrete datum kan noemen maar een indicatie in weken zou fijn zijn. Toch nog maar weer volhouden en afwachten, er zit niets anders op.
SammyHub rounded up all of the recall information from around the world. The site notes that U.S. shipping is already underway, though it’s unclear when the new devices will arrive. The updated Galaxy Note 7 is also set to ship to much of Europe on September 19, including Austria, Croatia, the Czech Republic, Estonia, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Spain and the U.K. Helaas weer niet Nederland. Lijkt wel of ze het hier niet belangrijk vinden dat ze ook de 19e kunnen leveren!!
Ongelooflijk, alsof Oostenrijk en Griekenland zo'n belangrijke markten zijn om maar eens wat te noemen uit dit lijstje. UK, Duitsland en Frankrijk kan ik begrijpen maar de rest?Joop557 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:06:
SammyHub rounded up all of the recall information from around the world. The site notes that U.S. shipping is already underway, though it’s unclear when the new devices will arrive. The updated Galaxy Note 7 is also set to ship to much of Europe on September 19, including Austria, Croatia, the Czech Republic, Estonia, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Spain and the U.K. Helaas weer niet Nederland. Lijkt wel of ze het hier niet belangrijk vinden dat ze ook de 19e kunnen leveren!!
Dan toch maar importeren als ze daar over 2 weken in de winkel zouden liggen. Helaas is de levertijd bij de grote concurrent momenteel niet veel beter.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat je 850 Europa betaald voor een refurbished N7, al lag dat ding nog in een magazijn, een accu vervangen in een behuizing die vrijwel onmogelijk is open te maken, kan nooit goed gaan voor de kwaliteit ervan....Phusebox schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:02:
Zo interpreteer ik het ook, alle mensen die nu een Note 7 hebben kunnen deze omruilen voor de nieuwe productie. Alle nog niet verkochte Note's worden gerefurbished en verkocht als nieuw.
Refurbs zijn refurbs of dat nu in de fabriek van Samsung gebeurt of niet. Zorgt altijd voor een verhoogde kans op stof, beschadigingen of niet volledige waterdicht zijn. Nu hebben ze dat proces vast wel in orde maar ik n liever de 1 op 45.000 gok dat ik een exploderend toestel had dan potentieel zeker weten dat het een refurb is.
Als het uitkomt, dan wacht ik nog wel even een paar maandjes.
Als het klepje achterop een nieuwe is (en de accu uiteraardFermion schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:13:
[...]
Daar ben ik dus ook bang voor, dat je 850 Europa betaald voor een refurbished N7, al lag dat ding nog in een magazijn, een accu vervangen in een behuizing die vrijwel onmogelijk is open te maken, kan nooit goed gaan voor de kwaliteit ervan....
Als het uitkomt, dan wacht ik nog wel even een paar maandjes.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Bol.com had eerst eind oktober staan, maar de hele datum is nu verdwenen van de site.
Ach, misschien krijgt de note8 gewoon weer een klepje voor de accu.
Ach, misschien krijgt de note8 gewoon weer een klepje voor de accu.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Op de frontpage noemt Tweakers een release in Nederland in oktober. Helaas geen bronvermelding. Iemand die daar ergens anders een officieel statement of bron voor heeft?
In Amerika loopt het ook niet lekker qua recall proces en noemen ze het op diverse sites een "shit show". Een voorbeeld van een eigenaar van twee toestellen:
In Amerika loopt het ook niet lekker qua recall proces en noemen ze het op diverse sites een "shit show". Een voorbeeld van een eigenaar van twee toestellen:
Is ook het probleem nu, niemand weet iets op een paar landen na (en dan enkel echte swaps) dus ontstaat er onduidelijkheid, frustratie en vanalles dat Samsung niet zal helpen op de lange termijn.When she reached out to her carrier, T-Mobile, she was told she could return her phone to a T-Mobile store in lieu of sending it back to Samsung. Unfortunately, the company doesn’t expect to have large quantities of Galaxy Note 7 devices until October or November.
[ Voor 65% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2016 11:40 ]
*knip*. Doe is niet zo flauw.Phusebox schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:28:
Op de frontpage noemt Tweakers een release in Nederland in oktober. Helaas geen bronvermelding. Iemand die daar ergens anders een officieel statement of bron voor heeft?
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 09:34 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
*knip*. Doe nu eens niet.Phusebox schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 11:28:
[...]
Is ook het probleem nu, niemand weet iets op een paar landen na (en dan enkel echte swaps) dus ontstaat er onduidelijkheid, frustratie en vanalles dat Samsung niet zal helpen op de lange termijn.
[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 09:35 ]
*knip*.
nieuws: Samsung gaat vervangende Note 7's aanduiden met 'S' op verpakking
Laatste alinea.
*Knip*. Doe nu eens normaal.
nieuws: Samsung gaat vervangende Note 7's aanduiden met 'S' op verpakking
Laatste alinea.
[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 09:36 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
ik ben niet zo blij met de reactie van wehkamp.
tot op de dag van de release gaven ze "wordt binnen 3-5 dagen geleverd" aan terwijl al langer bekend was dat de note 7 vertraagd zou worden.
op de release dag zelf veranderde dit in "uitverkocht"(vertraagd is wat anders dan uitverkocht!)
en vanmorgen werd mij verteld dat mijn pre-order geannuleerd is.
ik kan best wachten, maar ik ben nu wel mijn vroege plek in hun pre-order rij kwijt en moet zelf elke dag kijken op hun website of ze weer pre-orders gaan accepteren.
tot op de dag van de release gaven ze "wordt binnen 3-5 dagen geleverd" aan terwijl al langer bekend was dat de note 7 vertraagd zou worden.
op de release dag zelf veranderde dit in "uitverkocht"(vertraagd is wat anders dan uitverkocht!)
ik kan best wachten, maar ik ben nu wel mijn vroege plek in hun pre-order rij kwijt en moet zelf elke dag kijken op hun website of ze weer pre-orders gaan accepteren.
Mag ik vragen waarom je niet naar een gewone winkel gaat of webshop?? Whekamp staat nu niet echt bekend dat ze als eerste leveren met in dit geval mobiele telefoons in deze prijs klasse.thedicemaster schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:31:
ik ben niet zo blij met de reactie van wehkamp.
ik had daar toevallig gespreid betalen aangemeld staan, dan hoef ik niet in 1 keer die €850 op te hoesten.
okay nu snap ik het.thedicemaster schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:30:
ik had daar toevallig gespreid betalen aangemeld staan, dan hoef ik niet in 1 keer die €850 op te hoesten.
Ik aan Samsung: "waarom horen we niks en in Duitsland wordt de Note7 19 september weer geleverd. Hoe zit dat met Nederland"?
Samsung: "De data kunnen verschillen per land. Of dit in Nederland 19 september is, kan ik nu niet zeggen. Heb je de Note7 besteld"?
Ik aan Samsung: "ja , online bij de MM."
Samsung: "Ik snap het. Als ik meer wist zou ik het je zeker vertellen! We proberen hem echt zo snel mogelijk bij jou te krijgen."
En daar hou ik me maar aan vast
Samsung: "De data kunnen verschillen per land. Of dit in Nederland 19 september is, kan ik nu niet zeggen. Heb je de Note7 besteld"?
Ik aan Samsung: "ja , online bij de MM."
Samsung: "Ik snap het. Als ik meer wist zou ik het je zeker vertellen! We proberen hem echt zo snel mogelijk bij jou te krijgen."
En daar hou ik me maar aan vast
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
19 september lijkt me niet haalbaar, dan hadden ze ook wel al iets geweten denk ik.
Ik hoop nu op begin oktober. Daar heb ik me dan ook maar bij neergelegd. Mochten ze in Duitsland veel eerder te koop zijn wijk ik daar wel naar uit.
Ik hoop nu op begin oktober. Daar heb ik me dan ook maar bij neergelegd. Mochten ze in Duitsland veel eerder te koop zijn wijk ik daar wel naar uit.
Ik denk toch dat de Note 7 in de !week! van 19 September weer geleverd wordt. Bij mij staat nu de leverdatum van 20 september vanuit de groothandel, oftewel de consument kan hem dan de 21e september ontvangen.
Okay dat is wat meer duidelijk.savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
Ik denk toch dat de Note 7 in de !week! van 19 September weer geleverd wordt. Bij mij staat nu de leverdatum van 20 september vanuit de groothandel, oftewel de consument kan hem dan de 21e september ontvangen.
Fingers crossed. Dat zou heel positief nieuws zijn.savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
Heb je geen tweakerskorting voor een toestel?savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
Zoo dat zou zo heerlijk zijn!!! Dan zou ik nog kans hebben om hem op vakantie mee te nemen!!savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Held! Dit zijn dingen die we willen weten.savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
Ik zie hem nu niet meer bij de providers staan om te bestellen met abonnement
( Vodafone, T-Mobile )
Mijn Note 4 is echt op, kan niet wachten op de 7!
[ Voor 7% gewijzigd door metallicattim op 12-09-2016 11:59 ]
Daar is hij al een tijdje weg. Die nemen het zekere voor het onzekere denk ik.metallicattim schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:58:
Ik zie hem nu niet meer bij de providers staan om te bestellen met abonnement( Vodafone, T-Mobile )
Bij de groothandel waar ik kan kijken zie ik dat er nog geen leverdatum bekend is. Zal die blijven monitoren.
Overigens, de 128 GB SD kaart die we krijgen ter compensatie? Die krijgt iedereen die een S7 koopt vanaf 3 oktober ook.
(bron: nieuwsbrief van groothandel die ik niet openbaar ga delen)
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 12-09-2016 13:30 ]
Bron ?Phusebox schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:07:
[...]
Overigens, de 128 GB SD kaart die we krijgen ter compensatie? Die krijgt iedereen die een S7 koopt vanaf 3 oktober ook.
*knip*. Loop nu eens niet zo op elkaar in te hakken.
[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 13:28 ]
Zoals ik het begrijp worden vervangende telefoons voor huidige bezitters in ieder geval vanaf die datum uitgeleverd.savieratya schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:50:
bron: interne communicatie Samsung
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
In het buitenland bedoel je?MueR schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:39:
[...]
Zoals ik het begrijp worden vervangende telefoons voor huidige bezitters in ieder geval vanaf die datum uitgeleverd.
bron: interne communicatie Samsung
Want hier zijn er nog geen bezitters, althans geen 'normale' consumenten dan.
Dat wist ik niet eensPhusebox schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:50:
[...]
In het buitenland bedoel je?
Want hier zijn er nog geen bezitters, althans geen 'normale' consumenten dan.
* zal vandaag of morgen zijn gok ik
** Indien bekend bij Samsung
Ok, ja dit was al bekend dat het vanaf de 19e ging gebeuren qua omruilingen. Voor Nederland helaas nog niets bekend maar misschien wordt dat ook in de loop van deze week gecommuniceerd dan.MueR schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:27:
[...]
Dat wist ik niet eensIk weet alleen dat dit binnenkort* naar alle Europese pre-orders** wordt gecommuniceerd.
* zal vandaag of morgen zijn gok ik
** Indien bekend bij Samsung
Dat kan ik je niet vertellen helaas. In principe zou dat wel moeten, want deze communicatie is sort of opgelegd vanuit Korea, maar ik heb van Nederland nog niets langs zien komen.Phusebox schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:47:
[...]
Ok, ja dit was al bekend dat het vanaf de 19e ging gebeuren qua omruilingen. Voor Nederland helaas nog niets bekend maar misschien wordt dat ook in de loop van deze week gecommuniceerd dan.
Voor wat het waard is. Op expansys.be staat volgende vermelding: "Binnenkort op voorraad. Nog 3 Dagen".
Er lijkt schot in te zitten, maar het blijven speculaasjes. De kopers die moeten omruilen en nu al niet blij zijn zullen vast niet juichen dat wij evt eerder zijn!
Voor nu vraag ik mij wel nog af hoe snel de prijs zal dalen en naar welk niveau.
Voor nu vraag ik mij wel nog af hoe snel de prijs zal dalen en naar welk niveau.
Het is ook de bedoeling dat omruilers hun toestel eerst krijgen. Dat de telefoon hier nog niet uitgeleverd is zou in ons voordeel kunnen werken aangezien er niks omgeruild hoeft te worden. Anderzijds zal de eerste levering waarschijnlijk klein zijn.RiCk schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:28:
Er lijkt schot in te zitten, maar het blijven speculaasjes. De kopers die moeten omruilen en nu al niet blij zijn zullen vast niet juichen dat wij evt eerder zijn!
Samsung start volgens MediaMarkt in Duitsland pas vanaf 29 oktober met uitleveren van nieuwe Note 7 toestellen. Vanaf 19 september worden alleen toestellen omgeruild. https://allaboutsamsung.de/?p=39931594
Dat zal niet anders zijn in Nederland. Aangezien we een veel kleinere markt zijn mogelijk zelfs later.
Dat zal niet anders zijn in Nederland. Aangezien we een veel kleinere markt zijn mogelijk zelfs later.
Saturn Duitsland:
SAMSUNG Galaxy Note 7, Smartphone, 64 GB, 5.67 Zoll, Blau, LTE
€ 849,00
SAMSUNG Galaxy Note 7, Smartphone, 64 GB, 5.67 Zoll, Schwarz, LTE
€ 849,00
SAMSUNG Galaxy Note 7, Smartphone, 64 GB, 5.67 Zoll, Silber, LTE
€ 849,00
Erscheint am 24.10.16
Jetzt mit Preisgarantie vorbestellen
SAMSUNG Galaxy Note 7, Smartphone, 64 GB, 5.67 Zoll, Blau, LTE
€ 849,00
SAMSUNG Galaxy Note 7, Smartphone, 64 GB, 5.67 Zoll, Schwarz, LTE
€ 849,00
SAMSUNG Galaxy Note 7, Smartphone, 64 GB, 5.67 Zoll, Silber, LTE
€ 849,00
Erscheint am 24.10.16
Jetzt mit Preisgarantie vorbestellen
Dat is wel erg spijtig. Jammer van zo'n mooi toestel. Ik denk dat ze dit nog heel lang gaan voelen.
Helaas is er voor mij momenteel nog geen alternatief dat in de buurt komt maar tegen die tijd loont het zich wellicht om op de s8 te wachten.
Helaas is er voor mij momenteel nog geen alternatief dat in de buurt komt maar tegen die tijd loont het zich wellicht om op de s8 te wachten.
In Nederland zijn er geen toestellen verkocht. Dus het aantal toestellen dat bestemd is voor ons land kan meteen in de verkoop neem ik aan?
29 oktober is wel heel laat..
Laten we hopen dat Samsung inderdaad vandaag met meer nieuws komt. Ze zullen deze week toch wel iets moeten zeggen, kunnen moeilijk tot oktober blijven zwijgen.Wouter_96 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:38:
In Nederland zijn er geen toestellen verkocht. Dus het aantal toestellen dat bestemd is voor ons land kan meteen in de verkoop neem ik aan?
In Frankrijk schrijven ze bijvoorbeeld op de Samsung site dat de datum van 19 september, de start van het ruilprogramma, enkel geldt voor diegene die al een telefoon hebben. De normale verkoop is nog tot onbekend tijdstip uitgesteld. Dus het lijkt toch steeds meer op oktober.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2016 09:46 ]
Ik zal eens kijken of ik vandaag wat info voor jullie los kan peuteren. En anders morgen, dan ben ik toch bij Samsung.
Indien de leverdatum 29 oktober zal zijn dan is het direct annuleren order voor mij. Heb mijn galaxy6edge+ al een maand geleden verkocht hiervoor en loop met een half gaar samsung toestel al weken.
Neem wel een S7 dan of toch stiekem even een Iphone bekijken.
Neem wel een S7 dan of toch stiekem even een Iphone bekijken.
[ Voor 5% gewijzigd door cliors op 13-09-2016 10:59 ]
En nog wat gehoord???MueR schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:50:
Ik zal eens kijken of ik vandaag wat info voor jullie los kan peuteren. En anders morgen, dan ben ik toch bij Samsung.
Veranderd in "Niet verkrijgbaar".-seagull- schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:53:
Voor wat het waard is. Op expansys.be staat volgende vermelding: "Binnenkort op voorraad. Nog 3 Dagen".
Met deze e-mail willen we u graag een update geven van de actuele status van uw bestelling.
Op dit moment is de door u bestelde SAMSUNG Galaxy Note 7 64 GB Zwart helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel week 37 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Inge Hendriks
Uw Media Markt-Team
Het staat er echt. week 37 (12-09 t/m 16-09 )
Op dit moment is de door u bestelde SAMSUNG Galaxy Note 7 64 GB Zwart helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel week 37 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Met vriendelijke groet,
Inge Hendriks
Uw Media Markt-Team
Ik heb er een hard hoofd in maar laat me verrassen.
Er staat ook Wij verwachtenmarcellux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:38:
...
...
Gewoon afwachten en ik denk persoonlijk dat het inderdaad wel tot Oktober kan duren.
Eerst gaan ze 2 miljoen reeds verkochte exemplaren vervangen, daarna zullen wereldwijd openstaande orders geleverd worden en daarna zullen winkels hem pas weer op voorraad hebben.
Vergeet niet dat het overgrote deel van de Note 7's met een Samsung accu was gemaakt, en dat die hele voorraad dus nu opnieuw gemaakt moet worden met accu's van de andere leverancier, die naast accu's voor Samsung, ook onder andere de accu's fabriceert voor Apple en het dus nu heel druk heeft gekregen.
Ik verwacht geen refurbish toestellen in de winkels, omdat ze de IMEi-nummers van de getroffen toestellen op internet hebben gezet.
Problems don't exist, only challenges
ik heb toch het gevoel (kan er ook naast zitten) dat ze eind oktober in de winkel liggen maar pre-order toestellen eerder leveren. Zoals je zegt : ik laat me verrassen.
er staat wel dat deze update mail vanwege mijn bestelling "Laatst bijgewerkt op: 13/09/2016 15:12"
er staat wel dat deze update mail vanwege mijn bestelling "Laatst bijgewerkt op: 13/09/2016 15:12"
[ Voor 23% gewijzigd door marcellux op 13-09-2016 22:51 ]
De Note 7 komt voorlopig niet, lijkt nu officieel bevestigd te zijn. Sterker nog, men spreekt van "eventueel weer op de markt komt"
bron: BNR Nieuwsradio
Lijkt mij eerder een nieuwsbericht van een aantal weken geleden... Hij praat over onderzoek enzo.. Ze weten allang waar het aan ligt en werken aan het probleem dus beetje vreemde reactie van dhr. Dijkman..Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:40:
De Note 7 komt voorlopig niet, lijkt nu officieel bevestigd te zijn. Sterker nog, men spreekt van "eventueel weer op de markt komt"
Denk dat het gewoon een gare smoes is omdat waarschijnlijk hier in NL wij weer als laatsten zullen zijn waar die zal uitkomen..
Helaas. Er is geen alternatief voor mij maar ik ga wel annuleren zometeen zodat ik wanneer nodig snel een ander toestel kan kopen.rohit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:57:
[...]
Lijkt mij eerder een nieuwsbericht van een aantal weken geleden... Hij praat over onderzoek enzo.. Ze weten allang waar het aan ligt en werken aan het probleem dus beetje vreemde reactie van dhr. Dijkman..
Denk dat het gewoon een gare smoes is omdat waarschijnlijk hier in NL wij weer als laatsten zullen zijn waar die zal uitkomen..
Nadeel is als je de Note 7 eenmaal in je handen hebt gehad om dan weer naar iets anders te moeten gaan. Ik heb nog geen toestel kunnen vinden dat voor mij in de buurt komt.
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 14-09-2016 09:00 ]
Heb het ook gehoord. Hij klonk wat onwetend. Desalniettemin was ik niet blij met z'n reactie.rohit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:57:
[...]
Lijkt mij eerder een nieuwsbericht van een aantal weken geleden... Hij praat over onderzoek enzo.. Ze weten allang waar het aan ligt en werken aan het probleem dus beetje vreemde reactie van dhr. Dijkman..
Het leest meer weg als een woordvoerder die nog op ~1 september qua informatie zit. Kan zijn dat hij nog geen nieuws heeft uit Korea en dat dit ook het laatste officiële nieuws is. Zal me niet eens verbazen dat men eerst kijkt hoe de verkopen in het buitenland worden na de swap. Er komen natuurlijk een hoop concurrenten op de markt die ze nu eigenlijk voor wilden zijn. Die hebben ook nog eens een upgrade gehad naar de nieuwe SD e.d.
Europa krijgt/kreeg geen SD maar Exynos.Señor Sjon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:22:
Het leest meer weg als een woordvoerder die nog op ~1 september qua informatie zit. Kan zijn dat hij nog geen nieuws heeft uit Korea en dat dit ook het laatste officiële nieuws is. Zal me niet eens verbazen dat men eerst kijkt hoe de verkopen in het buitenland worden na de swap. Er komen natuurlijk een hoop concurrenten op de markt die ze nu eigenlijk voor wilden zijn. Die hebben ook nog eens een upgrade gehad naar de nieuwe SD e.d.
Klopt, maar de rest van de wereld heeft de MediaTek 95x of SD821 voor hun nieuwe flagships.
Maar goed, deze marktintroductie van de Note 7 is slechter dan van de eerste HTC One, en die was beroerd.
Maar goed, deze marktintroductie van de Note 7 is slechter dan van de eerste HTC One, en die was beroerd.
De Note 7 lijkt nu in Duitsland af te stevenen op een vernieuwde release op 24 oktober. Alle berichten lijken daarop te duiden in ieder geval.
Zie o.a. : http://www.giga.de/smartp...+-100-euro-geschenkkarte/
Zie o.a. : http://www.giga.de/smartp...+-100-euro-geschenkkarte/
Update 14 september 2016: Samsung heeft wereldwijd alle Note 7 toestellen teruggeroepen en de uitlevering van de Note 7 in Europa uitgesteld. De toestellen zullen ten vroegste medio oktober alsnog geleverd worden. Ter compensatie biedt Samsung aan alle klanten die een pre-order hebben geplaatst een gratis microSD-geheugenkaartje aan. Dit zullen wij samen met uw toestel leveren wanneer wij de Note 7 hebben ontvangen.
Coolblue infopagina
Coolblue infopagina
Gisteren niet. Ik zit vandaag nu op kantoor bij Samsung NL, dus zal hier eens wat rondvragen.
Ben het helemaal met je eens. Annuleren kan in mijn geval altijd nog: heeft nog geen cent gekost.Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:59:
[...]
Helaas. Er is geen alternatief voor mij maar ik ga wel annuleren zometeen zodat ik wanneer nodig snel een ander toestel kan kopen.
Nadeel is als je de Note 7 eenmaal in je handen hebt gehad om dan weer naar iets anders te moeten gaan. Ik heb nog geen toestel kunnen vinden dat voor mij in de buurt komt.
Het doet wel pijn. Wissel praktisch elk jaar en het is wat jij zegt: er komt niet iets anders in de buurt.
Op z'n vroegst medio oktober.CHI530 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:09:
Update 14 september 2016: Samsung heeft wereldwijd alle Note 7 toestellen teruggeroepen en de uitlevering van de Note 7 in Europa uitgesteld. De toestellen zullen ten vroegste medio oktober alsnog geleverd worden. Ter compensatie biedt Samsung aan alle klanten die een pre-order hebben geplaatst een gratis microSD-geheugenkaartje aan. Dit zullen wij samen met uw toestel leveren wanneer wij de Note 7 hebben ontvangen.
Coolblue infopagina
Dat gratis kaartje word ik ook niet warm van.
Dat dus.. meer info krijg ik hier ook niet helaas.
Een Chinese Note 7 importeren? Is dat een optie?
Ik zou daar mee oppassen. Voor je het weet is het de versie met het batterij probleem.
Dat is het voordeel van de Chinese versies, die hebben batterijen van ATL i.p.v. SDI. Maar dan nog kan je het nooit zeker weten. Straks heb je er één met het bootloop probleem, kan je hem terug gaan sturen naar China.
Verwijderd
Het is inderdaad al warm genoeg 😅 🌞 haha.cliors schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:48:
[...]
Op z'n vroegst medio oktober.![]()
![]()
Dat gratis kaartje word ik ook niet warm van.
Nee met alle gekheid ik ook niet gratis 128GB kaartje leuk meer ook niet.
Het had ze mooier gestaan als pre orders net als in de VS een Gear Fit 2 kregen of iets dergelijks. Dit is een give away die hun nog geen 4 euro kost ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:17:
[...]
Het is inderdaad al warm genoeg 😅 🌞 haha.
Nee met alle gekheid ik ook niet gratis 128GB kaartje leuk meer ook niet.
Denk dat ze in hun handen mogen wrijven als überhaupt nog iemand deze telefoon wil. Goed licht overdreven maar de verkoopcijfers zullen toch flink lager zijn dan oorspronkelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 14-09-2016 18:18 ]
Zeg dan ook even wat er in stondWouter_96 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:50:
Net een update mailtje van Coolblue gehad. Ik ga denk ik toch maar wachten.
Was al een stukje eerder gepost. Linkje naar hun eigen infopagina.
Vorige week hebben we u laten weten dat de levering van de Samsung Note 7 is uitgesteld wegens veiligheidsredenen.
Verwachte leverdatum
Inmiddels heeft Samsung aangegeven dat zij verwachten de toestellen ten vroegste halverwege oktober te leveren. Wanneer er meer nieuws bekend is, leest u dit op onze informatiepagina.
Namens Samsung ontvangt u ter compensatie een 128 GB microSD-kaartje cadeau. U ontvangt het kaartje tegelijkertijd met uw Samsung Note 7.
Met vriendelijke groet,
Kay Dieke
Manager Tevreden Klanten
Wie zou de manager ontevreden klanten zijn bij coolblue.
Verwijderd
Samsung beperkt maximale acculading in gevaarlijke Note 7 http://nu.nl/mobiel/43211...n-gevaarlijke-note-7.html (via @NUnl)
Hmm hopelijk gaat het niet nog eens extra lang duren voor de mensen die enige tijd al een preorder hebben gedaan, omdat mensen hun 'defecte' telefoon niet terug sturen en ze daarop gaan wachten.
Hmm hopelijk gaat het niet nog eens extra lang duren voor de mensen die enige tijd al een preorder hebben gedaan, omdat mensen hun 'defecte' telefoon niet terug sturen en ze daarop gaan wachten.
Diverse geruchten wijzen er volgens meerdere websites op dat Samsung de S8 eerder uit gaat brengen dan normaal. Dit in reactie op de problemen met en het verlies aan marktaandeel door de Note 7.
Dat maakt het window waarbinnen de Note 7 de top Samsung telefoon is nog kleiner. Daarmee zullen de prijzen toch ook wel sneller dalen verwacht ik. Momenteel zijn het echter nog geruchten.
Dat maakt het window waarbinnen de Note 7 de top Samsung telefoon is nog kleiner. Daarmee zullen de prijzen toch ook wel sneller dalen verwacht ik. Momenteel zijn het echter nog geruchten.
Interessant nieuwtje, kennelijk zijn ook enkele van de Chinese Note 7's teruggeroepen. Gaat in dit geval om maar een kleine hoeveelheid, maar toch..
http://www.neowin.net/new...ming-they-werent-affected
http://www.neowin.net/new...ming-they-werent-affected
Eigenlijk wel suf, wat t/m de Note 4 kwam het toestel pas rond deze tijd uit. Het zou me verbazen als ze nu weer een telefoon gaan rushen en daardoor nieuwe problemen veroorzaken.Phusebox schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:05:
Diverse geruchten wijzen er volgens meerdere websites op dat Samsung de S8 eerder uit gaat brengen dan normaal. Dit in reactie op de problemen met en het verlies aan marktaandeel door de Note 7.
Ja dat was ook wat ik dacht. Als ze het wel doen zijn ze of heel zeker van hun zaak of houden ze van gokken.Señor Sjon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:29:
[...]
Eigenlijk wel suf, wat t/m de Note 4 kwam het toestel pas rond deze tijd uit. Het zou me verbazen als ze nu weer een telefoon gaan rushen en daardoor nieuwe problemen veroorzaken.
I certainly hope not.. ben voorlopig wel even klaar met overwerken door een nieuwe telefoonPhusebox schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:05:
Maar jij werkt bij Samsung?MueR schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:02:
[...]
I certainly hope not.. ben voorlopig wel even klaar met overwerken door een nieuwe telefoonDe aanloop naar de note7 waren weken van 60-70 uur plus nachtwerk..
Mij lijkt het ook erg onwaarschijnlijk om de S8 eerder uit te brengen.. Dan ken je beter een Note 7S maken ofzo en daar een extra feature bij doen (dubbele camera, snellere processor ofzo) verkoop je een kleine hoeveelheid Note 7 (alles wat tot nu toe al gemaakt is) voor goedkoper, en breng je de Note 7S ofzo ergens in december uit.. Misschien ook handig om te doen omdat de consument dan denkt van oh het is een nieuwe telefoon ipv de mislukte Note 7..
Ik werk niet direct bij Samsung, ik werk voor Samsungrohit schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:23:
[...]
Maar jij werkt bij Samsung?dus jij zou veel info moeten hebben haha
Het valt ook wel op dat je op de tv ineens weer vaker de comercial van de galaxy s7 edge voorbij ziet komen.
ook langs de weg veel meer, en veel meer acties in de winkel.pappaleone schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:10:
Het valt ook wel op dat je op de tv ineens weer vaker de comercial van de galaxy s7 edge voorbij ziet komen.
Klopt inderdaad op de billboards. Heb net her en der wat gelezen via het internet, waar zelfs (gedacht) wordt dat ze de Note 7 wel eens kunnen laten varen en de Galaxy S8 eerder uit gaan brengen, dit om imago shade te voorkomen.bvw103 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:34:
[...]
ook langs de weg veel meer, en veel meer acties in de winkel.
Denk eerder dat het al ingekochte ruimte was en ze nu dus maar de S7 laten zien.
Ja dat zou ook kunnen, omdat ze de reclame van de note 7 weggehaald hebben.Señor Sjon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:59:
Denk eerder dat het al ingekochte ruimte was en ze nu dus maar de S7 laten zien.
Off topic: ik zie en hoor steeds meer online dat de S7 ook poef doet, ik denk dat Samsung een serieus probleem heeft.
Zag het net op een heel onduidelijk filmpje, dus of het echt waar is???bvw103 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:09:
Off topic: ik zie en hoor steeds meer online dat de S7 ook poef doet, ik denk dat Samsung een serieus probleem heeft.
Als er nu een S7 "ontploft" wordt dat natuurlijk breed uitgemeten i.v.m. de recall van de Note 7. Het kan met iedere telefoon gebeuren, zoek eens op iPhone, Sony, HTC 'exploded' en je vind van allen wel een nieuwsbericht dat er ééntje is geploft. Wat je nu hoort over een S7 zal een op zichzelf staand geval zijn.
Ontopic:
Ook vandaag blijf ik geen reactie krijgen van Samsung, alles wat ze melden blijft 'we weten het niet'
Ontopic:
Ook vandaag blijf ik geen reactie krijgen van Samsung, alles wat ze melden blijft 'we weten het niet'
[ Voor 16% gewijzigd door Johanson16 op 15-09-2016 16:00 ]
Met deze e-mail willen we u graag een update geven van de actuele status van uw bestelling.
Op dit moment is de door u bestelde SAMSUNG Galaxy Note 7 64 GB Zwart met artikelnummer 1467012 helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel in de loop van week 39 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Met vriendelijke groet,
Femke van den Broek
Uw Media Markt-Team
2 weken opgeschoven. Ik vond het al opmerkelijk dat de telefoon in week 37 geleverd zou worden
over de S7: voor de toestand met de Note7 heb ik niets gezien of gelezen over ontploffende S7 toestellen. Je ziet nu op twitter brandende vliegtuigen door ontploffende Note 7. Alles met korreltje zout nemen
Op dit moment is de door u bestelde SAMSUNG Galaxy Note 7 64 GB Zwart met artikelnummer 1467012 helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel in de loop van week 39 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Met vriendelijke groet,
Femke van den Broek
Uw Media Markt-Team
2 weken opgeschoven. Ik vond het al opmerkelijk dat de telefoon in week 37 geleverd zou worden
over de S7: voor de toestand met de Note7 heb ik niets gezien of gelezen over ontploffende S7 toestellen. Je ziet nu op twitter brandende vliegtuigen door ontploffende Note 7. Alles met korreltje zout nemen
[ Voor 13% gewijzigd door marcellux op 15-09-2016 16:44 ]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die er weer een slaatje uit proberen te slaan.marcellux schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:41:
Met vriendelijke groet,
Femke van den Broek
Uw Media Markt-Team
Week 39... ik zou ervoor tekenen nu 
Met al die berichten blijft het een vraagteken of het niet verstandig zou zijn om te annuleren en te wachten op een prijsverlaging. Maar ook dat is allemaal speculatie.
Met al die berichten blijft het een vraagteken of het niet verstandig zou zijn om te annuleren en te wachten op een prijsverlaging. Maar ook dat is allemaal speculatie.
Annuleren kan altijd nog, ook als je het toestel in huis hebt. Met een aankondiging begin februari van de S8 en een release begin maart zitten er zometeen maar 4 maanden tussen de release van deze telefoons. Als ze het gaan vervoegen nog minder en dan gaat de prijs waarschijnlijk wel hard onderuit.
toch wel even lekker dat je weet dat het wachten zich lonen gaat:
http://www.cultofmac.com/...martphone-money-cant-buy/
http://www.cultofmac.com/...martphone-money-cant-buy/
Mensen die de S7(edge) overwegen als vervanging van de Note 7. In oktober krijg je er een 128GB SD kaartje bij en in november 50 respectievelijk 100 euro cashback op deze toestellen.
Bol.com heeft de 12e mijn creditcard belast! Ook wel gek eigenlijk. Mijn bestelling was van 16-08 en tot de 12e hebben ze niets gedaan. Even mailen 
// heb gebeld.
Wil niets zeggen over levering, had ook niet wat anders verwacht, maar moet even afwachten. Vreemde is dat volledige bedrag in reservering staat terwijl ik ook iets met airmiles had gedaan.
// heb gebeld.
Wil niets zeggen over levering, had ook niet wat anders verwacht, maar moet even afwachten. Vreemde is dat volledige bedrag in reservering staat terwijl ik ook iets met airmiles had gedaan.
[ Voor 41% gewijzigd door RiCk op 16-09-2016 11:32 ]
Of een foutje of ze zijn bang dat veel mensen gaan annuleren en ze met hun bestelde voorraad blijven zitten. Zal wel het eerste zijn.RiCk schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:13:
Bol.com heeft de 12e mijn creditcard belast! Ook wel gek eigenlijk. Mijn bestelling was van 16-08 en tot de 12e hebben ze niets gedaan. Even mailen
Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.
Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.
Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.