Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyview
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-08 15:41
Er zit een Note 7 voor mij te wachten in Media Markt Duitsland. Ik kan die gaan ophalen en dan onmiddelijk terugsturen naar Samsung ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skyview schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:05:
Er zit een Note 7 voor mij te wachten in Media Markt Duitsland. Ik kan die gaan ophalen en dan onmiddelijk terugsturen naar Samsung ? :)
Zou wel eerst even bellen voor je er naartoe rijdt. Misschien kom je daar en zeggen ze dan "we mogen niet meer verkopen".

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De Samsung webshop email is in ieder geval niet snel.

10:00 annuleringsverzoek gemaild. Nog niets vernomen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:59:
De Samsung webshop email is in ieder geval niet snel.

10:00 annuleringsverzoek gemaild. Nog niets vernomen.
Zei je niet dat je bestelling al op ingepakt stond?
Wanneer jouw pakket al ingepakt is (vaak binnen 30 minuten) is het vaak niet meer mogelijk de bestelling te annuleren.
Geld terugstorten duurt 2 werkdagen na verwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:03:
[...]

Zei je niet dat je bestelling al op ingepakt stond?
[...]
Geld terugstorten duurt 2 werkdagen na verwerking.
Op de site staat ook dat aanpassingen en annuleren dan alleen nog mogelijk is na Contact met de helpdesk.

Ik heb verder gewoon recht om te annuleren natuurlijk, ik hoef als vooruit betalende consument gelukkig niet te wachten op levering, zeker niet als deze is opgeschoven voor onbepaalde tijd (zonder contact btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:14:
[...]

Op de site staat ook dat aanpassingen en annuleren dan alleen nog mogelijk is na Contact met de helpdesk.

Ik heb verder gewoon recht om te annuleren natuurlijk, ik hoef als vooruit betalende consument gelukkig niet te wachten op levering, zeker niet als deze is opgeschoven voor onbepaalde tijd (zonder contact btw).
Uiteraard kun je gewoon annuleren en zeker nu zal het niet klaar staan voor transport. Duurt wellicht iets langer omdat er meer mensen willen annuleren.

Was inderdaad wel netjes geweest als ze een mailtje hadden gestuurd naar mensen die besteld hebben. Vodafone laat ook niks horen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Coolblue deed dat heel netjes trouwens.
Ik was de winkel nog niet uit of had al bericht van Paypal dat mijn bestelling was terug betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:10
Wat wordt voor jullie alternatief? Ik twijfel nog, kan wel janken om dit gedoe maar qua specs en vorm vind ik het nog de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik hou vooralsnog de Note 3, al neig ik sterk naar een O+3.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RiCk schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:19:
Wat wordt voor jullie alternatief? Ik twijfel nog, kan wel janken om dit gedoe maar qua specs en vorm vind ik het nog de beste optie.
Ik blijft op het nest en ga nu maar voor de iPhone 7 Plus/pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
RiCk schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:19:
Alternatief "levering" of "prijs"? ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Google Pixel vind ik er nog niet echt veelbelovend uitzien, dus voor mij wordt het een HTC 10 of iPhone 7 Plus (afhankelijk van hoe lang het uistel wordt en waar Apple mee komt).

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
henklbr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:51:
[...]
Waar slaat de opmerking op: kap hier es mee, Mr. Negativo!
Hij heeft toch volkomen gelijk dat hij zegt "Daar mag eens flink de bezem door de communicatie afdeling"
Er zijn ook mensen die ALLES de hemel in prijzen van Samsung, zelfs als het heel slecht is ;)
henklbr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:51:
[...]
Leverancier van de "slechte accu's" is inmiddels bekend bij Samsung...
Natuurlijk weten ze dat, dat is namelijk Samsung zelf!!! (een van de 2 EIGEN dochterondernemingen!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, de HTC10 is ook alweer van begin dit jaar. De Note7 viel altijd mooi in het najaarsseizoen, hoewel dat sinds de Note5 ook al niet helemaal meer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Mobiel.NL laat verder ook niets weten. Er staat alleen product niet meer leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
pappaleone schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:57:
Mobiel.NL laat verder ook niets weten. Er staat alleen product niet meer leverbaar
Excuses naar Mobiel.NL ze sturen net een mailtje omtrent de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:40:
De Google Pixel vind ik er nog niet echt veelbelovend uitzien, dus voor mij wordt het een HTC 10 of iPhone 7 Plus (afhankelijk van hoe lang het uistel wordt en waar Apple mee komt).
je kan ook gaan voor de LG v20 als je Android gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Zojuist een sms van t-mobile, dat wegens kwaliteitcontroles mijn note7 niet op de afgesproken datum geleverd zal worden.
Wanneer wel.......?????????
Hopelijk komt iphone niet met een hele mooie phone anders ga ik twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Aangezien er hier een paar mensen zijn, die hun toestel via "Samsung DE" hebben besteld (en reeds hebben ontvangen), hier een bericht van Samsung DE over hoe hun toestel om te ruilen:

Samsung legt größten Wert auf die Qualität seiner Produkte und wir nehmen jeden Bericht unserer Kunden zu Zwischenfällen sehr ernst. In Bezug auf aktuelle Fälle rund um das neue Galaxy Note7 haben wir eine gründliche Untersuchung durchgeführt und Unstimmigkeiten bei den Akkuzellen entdeckt. Bis heute (Stand vom 1. September) wurden uns weltweit 35 Fälle gemeldet. Derzeit führen wir eine umfassende Analyse mit unseren Zulieferern durch, um möglicherweise betroffene Batterien, die bereits auf dem Markt sind, zu identifizieren. Da jedoch die Sicherheit unserer Kunden höchste Priorität hat, haben wir den Verkauf das Galaxy Note7 vorerst gestoppt. Kunden, die ihr Galaxy Note7 bereits erhalten haben, werden wir ihr Gerät in den kommenden Wochen selbstverständlich durch ein neues ersetzen. Kunden können sich unter der Rufnummer 06196 934 0 262 (Mo – Fr von 8 bis 21 Uhr und Sa von 9 bis 17 Uhr) für den Austausch des Note7 registrieren lassen. Wir bedauern die Unannehmlichkeiten, die dies im Markt verursacht. Diese Maßnahme ist jedoch notwendig, damit Samsung seinen Kunden auch weiterhin Produkte in der höchsten Qualität anbieten kann. Wir arbeiten eng mit unseren Partnern zusammen, um den Austauschprozess so komfortabel wie möglich zu gestalten.

Bron: https://allaboutsamsung.d...und-rueckruf-der-geraete/

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd hoe dat gaat, hopelijk werkt samsung mee aan ruilingen uit het buitenland.

Maar dit bevestigt misschien wel voor mij dat Samsung geen idee heeft welke toestellen 'getroffen' zijn en welke niet. Waarom zouden ze anders alles gaan omruilen?

Of ze gaan per telefoon je serienummer checken natuurlijk, dat zou logischer zijn. Ben benieuwd naar wat diegene hier met een Duits toestel te horen krijgen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ach dit alles heeft ook een voordeel,
De Note 7 zal ongetwijfeld weer op de markt komen, spec b bijvoorbeeld.
Die zal vast goedkoper worden ;-)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:41:
ik denk het niet, zal wel duurder worden "Nu verbeterd met gratis anti explosie hoesje" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:41:
Denk niet dat het zo ver zal komen, het is geen Apple he, anders kregen we een Note 7s.

Als ze niet binnen 2 weken beginnen met pre orders uit te leveren gaat ze dat heel veel geld kosten. Moesten ze echt iets ingrijpends gaan aanpassen aan de telefoon ben je zo een maand of 2 verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Voor mensen die Note 7 al besteld hebben, een compensatie; een 128 gb kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
heutsm schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:58:
Was al vermeld in dit topic:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48189159

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heutsm schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:58:
Beetje oud nieuws. Maar Samsung zegt nergens voor welke klanten dit is. Alleen de Samsung webshop of iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Recentelijk hebt u bij ons de Samsung Galaxy Note 7 besteld. Een goede keuze voor een prachtig toestel, maar helaas moeten wij u minder goed nieuws brengen.

Niet 9 september in huis
Samsung heeft aangegeven dat de introductie van de Note 7 wordt uitgesteld tot in oktober. Dit betekent dat wij uw pre-order niet kunnen uitleveren. Het is nog onbekend wanneer wij de toestellen precies op voorraad zullen hebben. Voor updates verwijzen wij u graag naar onze informatie-pagina.

Een uiterst vervelende situatie. Dat vinden wij ook. Mede namens Samsung bieden wij u daarom onze oprechte excuses aan. En omdat we klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen, krijgt u ter compensatie een gratis 128 GB microSD-kaartje cadeau bij uw Samsung Galaxy Note 7.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:06:
[...]

Beetje oud nieuws. Maar Samsung zegt nergens voor welke klanten dit is. Alleen de Samsung webshop of iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diquan2001 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:07:
Recentelijk hebt u bij ons de Samsung Galaxy Note 7 besteld. Een goede keuze voor een prachtig toestel, maar helaas moeten wij u minder goed nieuws brengen.

Niet 9 september in huis
Samsung heeft aangegeven dat de introductie van de Note 7 wordt uitgesteld tot in oktober. Dit betekent dat wij uw pre-order niet kunnen uitleveren. Het is nog onbekend wanneer wij de toestellen precies op voorraad zullen hebben. Voor updates verwijzen wij u graag naar onze informatie-pagina.

Een uiterst vervelende situatie. Dat vinden wij ook. Mede namens Samsung bieden wij u daarom onze oprechte excuses aan. En omdat we klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen, krijgt u ter compensatie een gratis 128 GB microSD-kaartje cadeau bij uw Samsung Galaxy Note 7.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

[...]
Ja klopt ik ging er vanuit dat de door Samsung verstrekt werden maar het zou alsnog een actie van CoolBlue kunnen zijn. Verwacht het niet, zullen wel gewoon repackaged worden met sd kaart.

Wel triest dat Vodafone als een van de grootste leveranciers niks laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:24:
[...]

Ja klopt ik ging er vanuit dat de door Samsung verstrekt werden maar het zou alsnog een actie van CoolBlue kunnen zijn. Verwacht het niet, zullen wel gewoon repackaged worden met sd kaart.

Op 20 augustus bij KPN besteld, maar ook nog niets van hen gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Bol.com eerder vandaag:
Helaas wordt je geduld nog even op de proef gesteld. Zoals je misschien al in het nieuws hebt gelezen, is er een probleem met de accu gevonden bij een klein aantal toestellen en start Samsung een diepgaand onderzoek. De verschijningsdatum is daardoor uitgesteld. Het is nog niet duidelijk wanneer je het toestel ontvangt. We houden je hiervan op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.

Tegemoetkoming
Samsung wil je vanwege deze vertraging graag tegemoetkomen. Ze bieden je daarom een geheugenkaart van 128 GB aan. Hierover ontvang je nog een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:24:
[...]

Nou sterker nog ik heb van Samsung Nederland zelfs nog niets gehoord.
Terwijl ik toch een order bij ze heb (want ze hebben ook nog niet op mijn annulering gereageerd) lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
Gsmwijzer.nl heeft mij ook aangegeven te compenseren met een 128gb kaartje. Levering onbekend.
Heb gevraagd of ik gewoon kan annuleren eventueel (verlenging abonnement) waar ik nog geen antwoord op heb gehad.

In Duitsland zijn de Note 7's "ausverkauft" (Saturn in Essen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Samsung zit straks met een paar miljoen refurb note 7's. Ben benieuwd waar ze die op de markt gaan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:37:
Samsung zit straks met een paar miljoen refurb note 7's. Ben benieuwd waar ze die op de markt gaan dumpen.
Nou paar miljoen. Zoveel zijn er nog niet verkocht hoor.

De exemplaren welke nog niet uitgeleverd zijn blijven na een aanpassing ook gewoon als nieuwe verkocht lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:46:
[...]

Nou paar miljoen. Zoveel zijn er nog niet verkocht hoor.

De exemplaren welke nog niet uitgeleverd zijn blijven na een aanpassing ook gewoon als nieuwe verkocht lijkt me.
In Zuid-Korea hadden ze al 200k preorders in 2 dagen tijd. Daar zijn daarna ook nog wel meer verkocht. Tel daar de Europese en US markt bij op en je gaat vast over de 1 miljoen heen.
En wat ze nog op voorraad hebben liggen moet toch uit de doos gehaald worden, geopend, weer gesealed etc. Dat mag je volgens mij niet meer als nieuw verkopen.

Helderziend? :+
http://www.sammobile.com/...ip-smartphones-in-the-us/
http://www.sammobile.com/...ished-smartphone-program/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:06:
[...]

In Zuid-Korea hadden ze al 200k preorders in 2 dagen tijd. Daar zijn daarna ook nog wel meer verkocht. Tel daar de Europese en US markt bij op en je gaat vast over de 1 miljoen heen.
En wat ze nog op voorraad hebben liggen moet toch uit de doos gehaald worden, geopend, weer gesealed etc. Dat mag je volgens mij niet meer als nieuw verkopen.

Helderziend? :+
http://www.sammobile.com/...ip-smartphones-in-the-us/
http://www.sammobile.com/...ished-smartphone-program/
Mm nieuw is nieuw zou je zeggen. Terug uit het doosje waar nog niemand aan heeft gezeten dezelfde fabriek in lijkt mij nog steeds nieuw.

Ik had ergens gelezen maar kan de bron niet meer vinden dat Samsung 850.000 modellen verkocht zou hebben tot de stop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:14:
[...]

Mm nieuw is nieuw zou je zeggen. Terug uit het doosje waar nog niemand aan heeft gezeten dezelfde fabriek in lijkt mij nog steeds nieuw.

Ik had ergens gelezen maar kan de bron niet meer vinden dat Samsung 850.000 modellen verkocht zou hebben tot de stop.
Opnieuw sealen en gas d'r op!

Ik wacht nog even op woensdag, another '7' is coming :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
diquan2001 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:07:

Niet 9 september in huis

Met vriendelijke groet,
Coolblue

[...]
Hoezo oktober?? het was toch 2 weken na 9 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:37:
sterker nog, ik denk dat ze het 2 weken eerder wisten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
vanavond belletje van de MediaMarkt. Toestel wordt later geleverd en ik krijg een 128Gb kaartje kado

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
Volgens nu.nl waren al 2,5 miljoen units verkocht (onduidelijk hoeveel daadwerkelijk geleverd)
http://www.nu.nl/mobiel/4...ote-7-explosiegevaar.html

Edit:
De 2,5 million sold lijkt in een internationaal persbericht of zo gebruikt te zijn want de meeste standaard nieuwssites spreken hierover. Een aantal spreekt zelfs over shipped.
http://money.cnn.com/2016...ung-galaxy-note-7-recall/

[ Voor 41% gewijzigd door zaizuney op 03-09-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In dat artikel schrijft men dat Samsung de productie moet aanpassen en dat dit 2 weken duurt. Vervolgens moeten alle toestellen worden vervangen.

Als dit klopt, wat me sterk lijkt, denk ik dat je al snel over een maand of twee vertraging spreekt. Immers productie aanpassen, opnieuw beginnen met produceren en ze moeten dus nog 2,5 miljoen toestellen inhalen?

Weer een gevalletje slecht vertaald en vrij geïnterpreteerd waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
Nog interessant: China note 7 uses another battery supplier

Samsung said devices in China don't appear to be affected because it used another battery supplier. But it was unclear if models sold in China would nonetheless be recalled.

The company originally said it would take about two weeks to prepare the recall, but later announced Note 7 users in the U.S. can exchange their device for a Galaxy S7 or Galaxy S7 Edge, starting next week. It will also refund the cost of Note 7-specific accessories.
De recall zou pas starten binnen 2 weken, dus zeker niet afgerond. In de US moedigen ze een omruiling naar S7 aan

[ Voor 78% gewijzigd door zaizuney op 03-09-2016 09:56 . Reden: Link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Ik denk dat er zeker wat koppen gaan rollen in hun eigen batterij fabrieken en r&d, dit gaat ze 100derden miljoenen kosten, en heel veel gezichtsverlies.
Dit is een hele kwalijke zaak, zeker als er nog gewonde bij vallen, ik denk dat de levertijden van de N7 wel een maand (of wat) onder druk staan en zeer beperkt zijn, en dat de SFboys hier niet zo blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zaizuney schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:51:
Nog interessant: China note 7 uses another battery supplier

[...]

De recall zou pas starten binnen 2 weken, dus zeker niet afgerond. In de US moedigen ze een omruiling naar S7 aan
Ai getting worse by the minute.

Als ze mensen echt aansporen om te ruilen naar een S7 kunnen we dus uitgaan van een serieuze vertraging en niet een paar weekjes. Ik snap het ook wel want ze willen niet dat iedereen zijn telefoon inlevert om vervolgens voor een iPhone of ander merk Android te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samsung weet blijkbaar niet welke telefoons wel of niet getroffen zijn, dus moet ze allemaal vervangen/repareren. Oef. Dus 2,5 miljoen mensen krijgen een refurbished telefoon.
The company said it has not found a way to tell exactly which phones may endanger users out of the 2.5 million Note 7s already sold globally. It estimated that about 1 in 42,000 units may have a faulty battery.
bron: https://au.finance.yahoo....-countries-080005291.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Phusebox schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:41:
Samsung weet blijkbaar niet welke telefoons wel of niet getroffen zijn, dus moet ze allemaal vervangen/repareren. Oef. Dus 2,5 miljoen mensen krijgen een refurbished telefoon.

[...]

bron: https://au.finance.yahoo....-countries-080005291.html
Mensen krijgen gewoon een nieuwe Note 7. Dus Samsung zit straks met een berg refurb Note 7's. Daarom postte ik eerder al dat ik benieuwd ben op welke markt ze die miljoenen refurbs gaan dumpen straks. Misschien als we even wachten kunnen we over een tijdje een goedkope refurb Note 7 scoren. :P

Zelfs een nieuwe Note 7 mag wel wat in prijs gaan dalen hier. Ding is straks 2-3 maand oud tegen de tijd dat wij ze hier in NL krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutger Mulder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:19:
[...]

Mensen krijgen gewoon een nieuwe Note 7. Dus Samsung zit straks met een berg refurb Note 7's. Daarom postte ik eerder al dat ik benieuwd ben op welke markt ze die miljoenen refurbs gaan dumpen straks. Misschien als we even wachten kunnen we over een tijdje een goedkope refurb Note 7 scoren. :P

Zelfs een nieuwe Note 7 mag wel wat in prijs gaan dalen hier. Ding is straks 2-3 maand oud tegen de tijd dat wij ze hier in NL krijgen.
Ik zou me niet de illusie maken dat je gegarandeerd een nieuw toestel krijgt. Waarschijnlijk krijgen de meeste mensen gewoon een refurb als nieuw verkocht. Nogmaals het zou mij ten zeerste verbazen als dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:27:
[...]

Ik zou me niet de illusie maken dat je gegarandeerd een nieuw toestel krijgt. Waarschijnlijk krijgen de meeste mensen gewoon een refurb als nieuw verkocht. Nogmaals het zou mij ten zeerste verbazen als dat niet zo is.
Wat zou daar mis mee zijn? Toestellen worden bij Samsung zelf hersteld, dus niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Phusebox schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:27:
[...]

Dan moet het al een refurb zijn van niet verkochte stock. Maar de meeste nieuwsberichten wijzen er toch echt op dat Samsung nieuwe toestellen aan het produceren is om die dan om te ruilen.
When will the Note 7 recall start?
Samsung said it’s working on manufacturing Note 7 replacement units for the recall. The process will take two weeks, according to the company. That means that, in the absence of any change, the first replacement units will reach customer hands in a few weeks.

Keep in mind that the recall process will differ from market to market. The speed of the process will also depend on the retailer or carrier you bought the phone from, and potentially on the model.

How long will the Note 7 recall take?
Samsung did not say how long the recall process will take, but it did confirm it will issue replacements instead of repairing units that are brought in. That should make the process faster.

Will I get a new device?
Yes, Samsung said it will replace your Note 7 with a new unit of the exact same model.
http://www.androidauthori...axy-note-7-recall-714419/

Dus als alle productie capaciteit nu gaat naar het vervangen van de 'slechte' Note 7's dan kunnen wij hier in NL nog wel even wachten op de release.
En als je helemaal een doemdenker bent krijgen wij hier straks de refurbs als nieuw. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rutger Mulder op 03-09-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo interpreteer ik het ook, alle mensen die nu een Note 7 hebben kunnen deze omruilen voor de nieuwe productie. Alle nog niet verkochte Note's worden gerefurbished en verkocht als nieuw.

Refurbs zijn refurbs of dat nu in de fabriek van Samsung gebeurt of niet. Zorgt altijd voor een verhoogde kans op stof, beschadigingen of niet volledige waterdicht zijn. Nu hebben ze dat proces vast wel in orde maar ik n liever de 1 op 45.000 gok dat ik een exploderend toestel had dan potentieel zeker weten dat het een refurb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 17:23
Bij pdashop.be staat mijn pre-order nu met leverdatum 30 september. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
pappaleone schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:35:
[...]

Wat zou daar mis mee zijn? Toestellen worden bij Samsung zelf hersteld, dus niet gebruikt.
Dan is het nog steeds wel gebruikt. Je krijgt namelijk niet je eigen toestel terug maar een ander. En ik zou toch echt niet het gebruikte toestel van een ander willen krijgen, hoe mooi Samsung hem ook oplapt.
HI Securities analyst James Song said the replacement costs may be somewhat limited as Samsung could recycle components of the recalled phones save the battery.

"It is clever for Samsung to replace the affected models, not offering fixes. That helps enhance consumer confidence and help reduce potential falls in future sales," he said.
http://www.cnbc.com/2016/...-after-battery-fires.html
De vraag is of ze componenten gaan recyclen voor nieuwe toestellen zoals als deze analist denkt. Dan zouden ze bijvoorbeeld in die van NL terecht kunnen komen omdat wij de release zo veel later hebben.

Of ze gaan de batterij gewoon vervangen en verkopen deze dan als refurbs voor een lagere prijs met mogelijk wat krasjes op het frame oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Bericht van KPN gehad: mijn bestelling van de Note 7 is geannuleerd, zogenaamd op mijn verzoek, volgens de mail. Lekker dan, staat dus geen pre-order van mij meer open. Heb ze gebeld, reden is (uiteraard) het terugtrekken van de Note door Samsung. Staat alleen niets van in de mail. Evt. sd-kaartje ter compensatie kan ik dus ook wel vergeten. Bij T-Mobile schijn je ten minste nog te kunnen kiezen uit twee opties: wachten of ander toestel. Zo hoort het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heutsm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:36:
Bericht van KPN gehad: mijn bestelling van de Note 7 is geannuleerd, zogenaamd op mijn verzoek, volgens de mail. Lekker dan, staat dus geen pre-order van mij meer open. Heb ze gebeld, reden is (uiteraard) het terugtrekken van de Note door Samsung. Staat alleen niets van in de mail. Evt. sd-kaartje ter compensatie kan ik dus ook wel vergeten. Bij T-Mobile schijn je ten minste nog te kunnen kiezen uit twee opties: wachten of ander toestel. Zo hoort het...
Handige actie. Annuleer alle pre orders, ontvang tig sd kaartjes van Samsung en verkoop deze los of doe of het een eigen actie is.

Zo kunnen ze ook de korting op het toestel verlagen.

Vodafone heeft nog niks laten horen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
Ik heb mijn KPN abonnement via Coolblue verlengd. Status is weer terug naar je wordt gebeld voor een afleverafspraak. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
Welk (merk en snelheid/ klasse) 128GB kaartje zou je erbij krijgen? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
ambry schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:00:
Welk (merk en snelheid/ klasse) 128GB kaartje zou je erbij krijgen? Iemand een idee?
een Apple class 11 8)7
Een Samsung class 10 lijkt mij...

[ Voor 7% gewijzigd door pawarana op 03-09-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
ambry schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:00:
Hun eigen merk natuurlijk, zal wel één van deze twee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Blijven we weer on-topic?
In dit topic zijn berichten verwijderd die niets meer met het topic onderwerp te maken hebben.

We hebben het hier alleen over de prijzen en levertijden, discussies over ontplofte accu's en of de feitelijke oorzaak van de vertraging moeten in het algemene discussie topic.

[ Voor 150% gewijzigd door Bullet NL op 05-09-2016 07:46 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
Ai, Franse webshop zet leverdatum op 3 november. Als dit een juiste indicatie is van de vertraging kunnen we nog een tijd wachten |:(

https://twitter.com/searc...=default&q=note7&src=typd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Johanson16 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:12:
Ai, Franse webshop zet leverdatum op 3 november. Als dit een juiste indicatie is van de vertraging kunnen we nog een tijd wachten |:(

https://twitter.com/searc...=default&q=note7&src=typd
Het is nergens nog goed bekend.
In Amerika hebben ze het bijv. al over enkele weken:
New Note7 phones will be here as early as next week. Our first priority is to support current Note7 owners who are participating in the U.S. Product Exchange Program. As soon as we do that, new Note 7 phones will be available for purchase.
Afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
En dit klinkt ook weer heel anders:

"Samsung machte zunächst keine Angaben dazu, wie viele Geräte in Deutschland betroffen sind. Allerdings dürften in Deutschland noch nicht viele Anwender ein Samsung Galaxy Note 7 in den Händen halten. Samsung hatte zuerst Kunden in Südkorea und China beliefert. Rund 400 000 Geräte sollen dort ausgeliefert worden sein. In Deutschland wollten die Mobilfunkprovider und Händler eigentlich am vergangenen Freitag mit dem Verkauf des "Phablets" starten. Vorbesteller dürfen eventuell schon am Donnerstag beliefert worden sein."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcellux
Er staat, in het kort, dat Samsung vorige week vrijdag zou beginnen met de verkoop in Duitsland en dat nu "voorbestellers" eventueel al donderdag een toestel kunnen verwachten.

bron: Nordbayern.de

Stond op een paar media dit bericht met dezelfde tekst maar het is geen zekerheid want het komt niet van Samsung zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er staat gewoon dat nog niet veel mensen in Duitsland een Note 7 hebben omdat hij officieel nooit te koop is geweest. In China en Zuid-Korea schijnen het er 400.000 te zijn die bij consumenten zijn terecht gekomen.

Ik haal hier niks uit over een nieuwe leverdatum.
marcellux schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:21:
Er staat, in het kort, dat Samsung vorige week vrijdag zou beginnen met de verkoop in Duitsland en dat nu "voorbestellers" eventueel al donderdag een toestel kunnen verwachten.

bron: Nordbayern.de

Stond op een paar media dit bericht met dezelfde tekst maar het is geen zekerheid want het komt niet van Samsung zelf.
Nee, er staat dat pre-orders donderdag al uitgeleverd zouden kunnen zijn.
Vorige week donderdag dus.

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 05-09-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Vorbesteller dürfen eventuell schon am Donnerstag beliefert worden sein.

Het staat er echt en alles hangt af van een t
dürfen=toekomst en durften =verleden tijd

Ik geef toe dat het beide kan en het een flinterdunne interpretatie is!

Er wordt trouwens ook geschreven dat je je IMEI nummer moet opgeven bij een omruiling dus waarschijnlijk weten ze toch wel bij Samsung welke toestellen betroffen zijn neem ik aan.

Ook opmerkelijk dat men in Duitsland geen 128Gb kaartje krijgt

[ Voor 91% gewijzigd door marcellux op 05-09-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
marcellux schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:22:
Vorbesteller dürfen eventuell schon am Donnerstag beliefert worden sein.

Het staat er echt en alles hangt af van een t
dürfen=toekomst en dürften =verleden tijd

Ik geef toe dat het beide kan en het een flinterdunne interpretatie is!

Er wordt trouwens ook geschreven dat je je IMEI nummer moet opgeven bij een omruiling dus waarschijnlijk weten ze toch wel bij Samsung welke toestellen betroffen zijn neem ik aan.
Tja enigste wat ze kunnen kijken of er een ATL accu inzit of de Samsung SDI accu... en aangezien bijna alleen China die ATL heeft zal denk ik alles terug moeten haha.. Waarschijnlijk doen ze het om de import toestellen uit China niet zomaar om te ruilen..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik weet het ook niet zeker...

Maar zolang als Samsung officieel niets roept is er niets zeker. Samsung NL doet weer eens of er niets aan de hand is, geen melding op website, Facebook of Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Phusebox schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:04:
Maar zolang als Samsung officieel niets roept is er niets zeker. Samsung NL doet weer eens of er niets aan de hand is, geen melding op website, Facebook of Twitter.
Modbreak:Klopt als een bus. Discussiëren over de definitie van Duitse woorden is hier offtopic, doet dat dus op een andere plek.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 05-09-2016 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff net maar met Samsung gebeld nadat ze drie dagen niet op mijn mail gereageerd hebben.

Aap kwam uit de mouw. Ik moest eerst vijftien keer bevestigen dat ik echt wilde annuleren. "hij gaat nog wel komen, alleen iets later" "u krijgt er een 128GB kaartje bij hoor".

Toen ik op de vraag waarom ik nou daadwerkelijk wilde annuleren "Krassen, vastlopers en het accu probleem" antwoorde was het ineens wel zo gepiept 8)7

Geen fijne ervaring zo met de Samsung shop al met al, zeker als je in het achterhoofd houd dat ik als klant van de Samsung Shop nooit iets officieels gehoord heb.

Nu nog maar zien hoelang het duurt voordat ze mijn Paypal betaling annuleren. De afsluitende woorden "als u na 24 uur nog niets heeft gehoord moet u nog maar even bellen" beloven in ieder geval niet veel goeds :(

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 05-09-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:45:
Ppff net maar met Samsung gebeld nadat ze drie dagen niet op mijn mail gereageerd hebben.

Aap kwam uit de mouw. Ik moest eerst vijftien keer bevestigen dat ik echt wilde annuleren. "hij gaat nog wel komen, alleen iets later" "u krijgt er een 128GB kaartje bij hoor".

Toen ik op de vraag waarom ik nou daadwerkelijk wilde annuleren "Krassen, vastlopers en het accu probleem" antwoorde was het ineens wel zo gepiept 8)7

Geen fijne ervaring zo met de Samsung shop al met al, zeker als je in het achterhoofd houd dat ik als klant van de Samsung Shop nooit iets officieels gehoord heb.

Nu nog maar zien hoelang het duurt voordat ze mijn Paypal betaling annuleren. De afsluitende woorden "als u na 24 uur nog niets heeft gehoord moet u nog maar even bellen" beloven in ieder geval niet veel goeds :(
Niet echt netjes nee dat ze klanten niks laten horen. Dat doen winkels als CoolBlue dan toch stukken beter. Willen mensen eens overstappen van Apple doen ze zoiets bij Samsung.

Je hebt niet gevraagd wat ze met iets later bedoelen? Twee weken, twee maanden? ;)

Waar ik me trouwens bij Vodafone over verbaas is dat ze met droge ogen beweren dat de Note 7 929 euro kost. De adviesprijs is toch echt 849.

Wat betreft PayPal, gewoon dispuut openen als het na 48u nog niet is teruggeboekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:08:
[...]

Niet echt netjes nee dat ze klanten niks laten horen. Dat doen winkels als CoolBlue dan toch stukken beter. Willen mensen eens overstappen van Apple doen ze zoiets bij Samsung.

Je hebt niet gevraagd wat ze met iets later bedoelen? Twee weken, twee maanden? ;)

Waar ik me trouwens bij Vodafone over verbaas is dat ze met droge ogen beweren dat de Note 7 929 euro kost. De adviesprijs is toch echt 849.

Wat betreft PayPal, gewoon dispuut openen als het na 48u nog niet is teruggeboekt.
Wel gevraagd maar dat was op dit moment nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat wachten nu meer dan ooit zich zal lonen als je de Note 7 toch wil kopen. Met al die negatieve berichten in de media kan het niet anders dan dat de prijs sneller zal zakken dan normaal.

Ik wacht het officiële bericht van Samsung nog steeds af en afhankelijk van wat ze nu concreet roepen ga ik annuleren. Langer dan 3 weken ga ik niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
pawarana schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:07:
[...]

een Apple class 11 8)7
Een Samsung class 10 lijkt mij...
Mij was niet duidelijk van wie de actie kwam, van Coolblue of van Samsung zelf... Nu is inmiddels duidelijk dat het van Samsung zelf komt... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 19:23
Nou eindelijk een officieel mailtje van Samsung, nou ja, er staat alleen in dat de levering van 9 september is uitgesteld en dat ze hem zo snel mogelijk en als eerste willen gaan leveren.. En dat ik een 128gb geh kaartje krijg als compensatie voor het ongemak.

" Beste klant,

Via deze e-mail willen we je informeren dat de levering van de Galaxy Note7 helaas is uitgesteld.

Samsung zet zich in om producten van de hoogste kwaliteit te maken. We nemen ieder incident van onze gewaardeerde klanten zeer serieus. In reactie op recente meldingen met de nieuwe Galaxy Note7 is een diepgaand onderzoek gestart. Daarbij is een probleem met de batterij gevonden. Omdat de veiligheid van onze klanten een absolute prioriteit is voor Samsung, is besloten dat de verkoopdatum van de Galaxy Note7, die op 9 september stond, uitgesteld wordt.

We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt. We zetten deze stap om ervoor te zorgen dat Samsung nog steeds producten van de hoogste kwaliteit levert aan klanten. Omdat je de Galaxy Note7 bij Samsung vooruit besteld hebt, willen we je vanwege de vertraging een geheugenkaart van 128 GB bij het toestel aanbieden. Deze krijg je gratis bij het toestel geleverd. De mensen achter de webshop van Samsung zullen er alles aan doen om de Samsung Galaxy Note7 alsnog zo snel mogelijk en als eerste te leveren.

Met vriendelijke groeten,

Het Samsung Webshop team"

[ Voor 68% gewijzigd door fredhuizinga op 06-09-2016 18:39 ]

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Ben nu toch wel aan het twijfelen of ik mijn order bij Coolblue moet annuleren .

Hij staat nu op wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen :)
Het was we gaan u bellen voor een aflever afspraak >:)

Wat lijkt jullie verstandig ?

Gewoon lekker afwachten of toch annuleren en misschien later opnieuw bestellen .
Ik heb de Note 7 met verlenging genomen bij T-Mobile 170 Eur bij betaald en daar 42.50pm voor 24M.
Wil wel bij T-Mobile blijven en heb nu gebruik gemaakt van de Mobile madnes actie .

Laat even weten wat jullie ervan vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diquan2001 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:00:
Ben nu toch wel aan het twijfelen of ik mijn order bij Coolblue moet annuleren .

Hij staat nu op wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen :)
Het was we gaan u bellen voor een aflever afspraak >:)

Wat lijkt jullie verstandig ?

Gewoon lekker afwachten of toch annuleren en misschien later opnieuw bestellen .
Ik heb de Note 7 met verlenging genomen bij T-Mobile 170 Eur bij betaald en daar 42.50pm voor 24M.
Wil wel bij T-Mobile blijven en heb nu gebruik gemaakt van de Mobile madnes actie .

Laat even weten wat jullie ervan vinden .
Gewoon laten staan lijkt me en als de leverdatum bekend is en nadert kun je nog checken of het elders goedkoper kan.

Denk dat er een hele hoop afhaken nu dus zal er wel niet zo snel een tekort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Vandaag eindelijk een mailtje van de samsung shop. Helaas staat er niet in wanneer de note 7 nu wel geleverd wordt. Alleen een 128gb micrsd kaartje cadeau zoals allang bekend was
Helaas had ik die al zelf aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joop557 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:33:
Vandaag eindelijk een mailtje van de samsung shop. Helaas staat er niet in wanneer de note 7 nu wel geleverd wordt. Alleen een 128gb micrsd kaartje cadeau zoals allang bekend was
Helaas had ik die al zelf aangeschaft.
Same here. Heb sowieso al voor bijna 100 euro aan accesoires gekocht. Zou fijn zijn als we snel iets weten dan kan ik het eventueel terug sturen.

Vodafone zwijgt nog steeds. Vrijdag maar eens bellen waarom ik mijn Note 7 nog niet heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Hoera, er is een nieuwe Note7 leverdatum voor Duitsland bekend namelijk 19 september!

Das südkoreanische Unternehmen Samsung gibt heute erneut Lebenszeichen in Sachen Galaxy Note 7 und dem Akku-Debakel. So gibt man nicht nur den neuen Verkaufsstart mit dem 19. September für Deutschland bekannt, sondern auch den Zeitpunkt, ab welchem Besitzer eines Note 7 ihr Phablet umtauschen können und auch sollten.

bron:Go2android.de

(Samsung wil dat alle eerder gekochte Galaxy Note 7 worden omgeruild)

en dit komt van de website van Samsung.de:

Bitte entschuldigen Sie, dass Sie Ihr neues Galaxy Note7 noch nicht erhalten haben. Wir arbeiten eng mit unseren Partnern zusammen, um Ihnen so schnell wie möglich Ihr bestelltes Gerät zukommen zu lassen. Ihr neues Galaxy Note7 wird ab dem 19. September zu Ihnen unterwegs sein. Die Kunden des Samsung Online Shops werden persönlich informiert.
vertaling:
wij werken nauw samen met onze partners om U zo snel mogelijk de bestelde telefoon te leveren. Uw Galaxy Note 7 zal op 19 september naar U op weg zijn. Klanten van de Samsung online shop worden persoonlijk benaderd

[ Voor 45% gewijzigd door marcellux op 07-09-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik wacht wel af waar Samsung mee komt om de verkoop weer te triggeren. Denk niet dat die geheugenkaartjes beperkt blijven tot de pre-orders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
19 sept valt me nog mee eigenlijk..

Persoonlijk is het uitstel wel slechte timing: vorige week heeft mijn Note 2 het begeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
19 september voor Duitsland, wellicht dat het hier dan ook weer een weekje later wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou nieuwe dag nieuwe aflevering, mijn Paypal claim is gesloten omdat Samsung de betaling heeft terug gedraaid. Nog steeds geen antwoord op mijn mails en ook niet op Paypal. Geschil gesloten met terug betaling.

Erg slechte service al met al maar ik heb in ieder geval mijn pegels terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pfffff ik ga 24e op vakantie dus zal wel weer niet op tijd binnen zijn hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
19 september in Duitsland is zeker geen slecht voorteken! Ik ben benieuwd wanneer wij hem hier krijgen. Ik houd rekening met oktober dus alles eerder is een mooie meevaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het zo gek dat Samsung per land zo verschillend is qua communicatie. Ook dat Duitsland nu als eerste een datum bekend maakt... Waarom kunnen ze daar niet duidelijk communiceren vanuit HQ voor alle landen of bepaalde regio's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
19 september is door Samsung UK al eens gegeven als datum waarop het omwisselen van 'recall' toestellen zal beginnen. Ik vertrouw nog niet op een datum voordat ik een bericht van Samsung NL heb gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Johanson16 op 07-09-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
google translate zegt trouwens dit:

Klanten die al hun Galaxy Note7 hebben ontvangen, zullen wij uw toestel te vervangen op 19 september, uiteraard met een nieuwe.

U kunt uw huidige Galaxy Note7 vervangen op 19 september met een nieuwe Galaxy Note7. Dit aanbod zal beschikbaar zijn bij uw plaatselijke dealer, waar u uw product hebt gekocht, of ongeveer www.samsung.de.

[ Voor 38% gewijzigd door Rohit op 07-09-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mail van Vodafone, bijna een week later:
De nieuwe Samsung laat nog even op zich wachten

Je kijkt vast uit naar je nieuwe Samsung Galaxy Note7. Hopelijk heb je nog even geduld, want de levering aan Nederland is iets vertraagd.

Wat is er aan de hand?
Bij een aantal telefoons blijkt de accu niet optimaal te werken. De leveringsdatum is daarom uitgesteld, totdat dit helemaal is opgelost. We willen je natuurlijk alleen een telefoon geven die 100% goed werkt.

Het is het wachten waard
Gelukkig is er ook goed nieuws: je geduld wordt beloond. Bij je nieuwe telefoon krijg je een geheugenkaart van 128 GB cadeau.

De datum waarop we je telefoon wel kunnen leveren is nog niet bekend, maar we houden je natuurlijk op de hoogte.

Bedankt voor je geduld,
Team Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:03

djbarney

XBL: DeejayBarney

Phusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:42:
Mail van Vodafone, bijna een week later:

[...]
wilde hem zojuist ook posten inderdaad :) toch fijn dat ook Vodafone de 128gb kaart mee gaat leveren. Had me niets verbaasd als ze die gewoon zouden houden. Ben benieuwd wanneer ze wel denken te gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
@rohit even naar de volgende alinea op dezellfde pagina kijken:

Falls Sie Ihr Galaxy Note7 vorbestellt haben und auf die Zustellung warten:Bitte entschuldigen Sie, dass Sie Ihr neues Galaxy Note7 noch nicht erhalten haben. Wir arbeiten eng mit unseren Partnern zusammen, um Ihnen so schnell wie möglich Ihr bestelltes Gerät zukommen zu lassen. Ihr neues Galaxy Note7 wird ab dem 19. September zu Ihnen unterwegs sein. Die Kunden des Samsung Online Shops werden persönlich informiert.

google vertaling:

Als u vooraf besteld je Galaxy Note7 en wachten op de service:Onze excuses dat u uw nieuwe Galaxy Note7 niet hebben ontvangen. We werken nauw samen met onze partners om u zo snel mogelijk uw bestelde apparaat. Uw nieuwe Galaxy Note7 zal zijn vanaf 19 september tot en met u op de weg. De klanten van de Samsung online winkels worden persoonlijk op de hoogte.

In de UK begint Samsung ook vanaf 19 september met het omruilen van toestellen, er staat niet bij of ze dan ook al nieuwe gaan leveren.

Lijkt dus een beetje de streefdatum te zijn die dag. Zal waarschijnlijk de eerste shipment van de nieuwe productie zijn.

http://www.samsung.com/uk...-for-galaxy-note7-devices

Update: ook in Frankrijk vanaf 19 sept. http://www.samsung.com/fr...d-echange-du-galaxy-note7

En Samsung Nederland? Die zwijgen, op social media, op hun website, per telefoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2016 07:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:53:
In de UK begint Samsung ook vanaf 19 september met het omruilen van toestellen, er staat niet bij of ze dan ook al nieuwe gaan leveren.

En Samsung Nederland? Die zwijgen, op social media, op hun website, per telefoon.
*knip* Niet op in gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:36 ]

• Rohit
Phusebox schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:53:

http://www.samsung.com/uk...-for-galaxy-note7-devices
dat bedoel ik... volgens mij is dat in Duitsland precies hetzelfde.. Lijkt erop dat de mensen die hem al hebben voorgaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rohit schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:06:
[...]

dat bedoel ik... volgens mij is dat in Duitsland precies hetzelfde.. Lijkt erop dat de mensen die hem al hebben voorgaan...
Op zich ook wel logisch, maar dat zet wel vraagtekens bij de productiecapaciteit. Kunnen toch nog geen tienduizenden mensen zijn die hem al hebben. Iemand die weet hoeveel Samsung er per week zou kunnen produceren?

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:24:
[...]

Op zich ook wel logisch, maar dat zet wel vraagtekens bij de productiecapaciteit. Kunnen toch nog geen tienduizenden mensen zijn die hem al hebben. Iemand die weet hoeveel Samsung er per week zou kunnen produceren?
*knip*. Voegt niks toe.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 11:41 ]

• zaizuney
Coolblue:

Tijdelijk uitverkocht
Verwacht: week van 26 - 30 september

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In Italië zijn de geruchten 3-5 oktober voor de hernieuwde levering:
bron: http://www.centrometeoita...iche-prezzo-e-news-42951/

In India krijgt men overigens een Gear VR ter compensatie, maar daar krijgen ze dan weer geen 128GB SD kaartje voor zover ik kan achterhalen.

Update:
Volgens mij staat deze er pas sinds vandaag op, het statement van Samsung NL.

http://www.samsung.com/nl/note7exchange/

Helaas nog niets over een nieuwe datum.

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2016 20:12 ]

• Rutger Mulder
Phusebox schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:23:
Update:
Volgens mij staat deze er pas sinds vandaag op, het statement van Samsung NL.

http://www.samsung.com/nl/note7exchange/

Helaas nog niets over een nieuwe datum.
Staat er al ~2 dagen op dat ik zelf heb gezien. Geen nieuwe info dus weinig boeiend.
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.