• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:22:
[...]

Ze gaan niet in andere landen alle telefoons terugroepen of controleren en dan hier in Nederland niet. Tenzij alles nog in het warehouse ligt en ze daar al bezig zijn met checken.

Als ze het niet op serienummer kunnen checken hebben ze nog een veel groter probleem.

Diverse mensen bevestigen nu dat release in NL ook voor onbepaalde tijd is uitgesteld.
Op serienummer moet toch wel mogelijk zijn.
Daarom laten ze bv de release in China doorgaan lijkt me.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• udend
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:03
Donstil schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

Maar als je na 4 maanden via Next een S8 neemt (die dan nog niet uit is maar oké) met een 2 jarig abbo dan zit je daar toch 32 maanden aan vast?

Dat lijkt me geen goeie deal.
Toch nog even terugkomend op je opmerking: De medewerker had toch gelijk, het huidige abo wordt vroegtijdig beëindigd. Ik heb toch nog eens door de voorwaarden gekeken: Hieronder een klein stukje uit de algemene voorwaarden van Next:

1.1. Vodafone Next biedt Vodafone klanten in bepaalde gevallen de mogelijkheid hun huidige contract
vroegtijdig te beëindigen door een nieuw abonnement af te sluiten.
1.2. Het nieuwe abonnement moet een looptijd van minimaal 24 maanden hebben, moet inclusief
toestel zijn en moet in dezelfde of een hogere abonnementscategorie vallen. De volgorde in
categorieën van laag naar hoog is: Vodafone Start; Vodafone Smart; en Vodafone RED en Black.

Kanttekening is wel dat Vodafone zonder reden je Next kan weigeren.

Dus kan de deal (bij een goede verkoop van de note) toch meevallen;-)
Met dit uitstel is het wel een mooie kans om te zien of er nog iets verassends komt van LG, Apple of de nieuwe Google phone.

Annuleren kan immers altijd nog. En wil Samsung nog wat verkopen na dit debacle zullen ze toch in NL ook met een leuke actie moeten komen.

Karma is a bitch.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:45
Phusebox schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:13:
Met dit uitstel is het wel een mooie kans om te zien of er nog iets verassends komt van LG, Apple of de nieuwe Google phone.

Annuleren kan immers altijd nog. En wil Samsung nog wat verkopen na dit debacle zullen ze toch in NL ook met een leuke actie moeten komen.

Karma is a bitch.
Ja de Note 7 lijkt mij een mooie toestel.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar de lg v20

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
"So with all that taken into account, the companies involved are clearly happy that the phone doesn’t present a significant risk to the public. That’s probably a clear indication that this is something of an isolated incident, it seems unlikely that anyone would risk a lawsuit by selling a phone that they know is faulty."

"For its part, Samsung has said that it is “investigating the matter” in a statement it sent to me this afternoon. Well, statement is pushing it a bit, it was literally five words, but I think it’s fair the company looks into the matter before going crazy with recalls. In situations like this, it’s hard to say what the cause is until a proper investigation is carried out."

Bron: Forbes. http://www.forbes.com/sit...ding-note-7/#3d5ffa02338f

(lees ook over het waarschijnlijke gebruik van een andere kabel/lader dan Samsung originele)

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
'Samsung roept binnenkort alle Galaxy Note 7-toestellen terug'

Weet niet of ik hier zin in heb. Morgen misschien maar m'n bestelling/verlenging annuleren. zucht..

[ Voor 47% gewijzigd door cliors op 01-09-2016 23:02 ]

• marcellux
er staat "mogelijk". Zoals in het artikel staat onderzoekt Samsung het voorval voordat er een terugroep actie gestart wordt. Lees het artikel even door. En de verkopen gaan in Amerika en elders gewoon door

Ook Techcrunch meld het onderzoek van Samsung en zegt: "Yonhap reports that a Samsung official informed it the cause of the incidents has been traced to the Note 7’s battery, and that it’s expected to reveal the results of its current investigation (which COULD include a recall) as soon as this weekend or early next week."

bron: https://techcrunch.com/20...galaxy-note-7-explosions/

[ Voor 51% gewijzigd door marcellux op 01-09-2016 23:06 ]

• Donstil
  • Niet online
Ik zie trouwens dat hij bij Comtech (uit de start post) gewoon leverbaar is.
Ik vraag me dan toch af waarom ik op Samsung NL en het uitstel zou wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ondertussen is wel de launch uitgesteld dus eigenlijk doen ze een recall alleen zijn de meeste telefoons nog niet bij de consument.

In de UK heeft Samsung de Note 7 van de frontpage gehaald van hun site...
Op de Duitse site is de prijs naar 1010 euro gegaan??

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er is duidelijk iets aan de hand dus waarom zou je het risico nemen?

Ik wacht een officieel statement af maar als het een recall wordt dan houdt ik het voor gezien. Geen zin in een telefoon met zoveel issues. Ik ben gewend dat een Samsung telefoon altijd wel na een jaar ongeveer stuk gaat maar dit is al geen goed begin (als het allemaal klopt ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 05:55:
Er is duidelijk iets aan de hand dus waarom zou je het risico nemen?

Ik wacht een officieel statement af maar als het een recall wordt dan houdt ik het voor gezien. Geen zin in een telefoon met zoveel issues. Ik ben gewend dat een Samsung telefoon altijd wel na een jaar ongeveer stuk gaat maar dit is al geen goed begin (als het allemaal klopt ).
Jouw telefoon misschien (na een jaar stuk), maar heb hier nog de Note 3 & Note 4 en die doen het allebei nog uitstekend (allebei gekocht op de release-datum)!

Dus ik weet niet wat jij met je telefoons doet...

Je mag wel es wat positiever overkomen man; want bijna alle postings van jou stralen "negativiteit" uit!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:13:
[...]

Jouw telefoon misschien (na een jaar stuk), maar heb hier nog de Note 3 & Note 4 en die doen het allebei nog uitstekend (allebei gekocht op de release-datum)!

Dus ik weet niet wat jij met je telefoons doet...

Je mag wel es wat positiever overkomen man; want bijna alle postings van jou stralen "negativiteit" uit!
Ik heb gehad een:

S2 : 13 maanden > moederbord defect
S3 : 11 maanden > moederbord defect
S3: 18 maanden > moederbord defect
S4: 7 maanden > accu defect
S4: 12 maanden > moederbord defect
Note 4: 12 maanden > accu defect
Note 4: 14 maanden > moederbord defect

En daarvoor:

HTC Desire: werkte tot vorig jaar nog (in gebruik bij schoonmoeder)
HTC Touch Pro II : nooit hardware problemen
HTC Diamond X: nooit hardware problemen
Tot zover de smartphones dacht ik.

De Note 7 moet ik dus gewoon na 11 maanden verkopen. Verder heb ik nog nooit een scherm kapot gehad, nauwelijks krasjes (sowieso niet op het scherm). Root niet, flash niet, draai niet veel apps, laad 1x per dag op. Dus tja. Allemaal release toestellen by the way.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 05:50:
Maar ondertussen is wel de launch uitgesteld dus eigenlijk doen ze een recall alleen zijn de meeste telefoons nog niet bij de consument.

In de UK heeft Samsung de Note 7 van de frontpage gehaald van hun site...
Op de Duitse site is de prijs naar 1010 euro gegaan??
Die prijs is voor VR en telefoon samen, gesamt, paar regels verder bij de keuze van de kleur, gewoon nog 849. Mensen moeten goed lezen voor ze een uitspraak doen. In de UK is die ook gewoon nog te koop via Samsung, alleen nu via het normale menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joop557 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:21:
[...]

Die prijs is voor VR en telefoon samen, gesamt, paar regels verder bij de keuze van de kleur, gewoon nog 849. Mensen moeten goed lezen voor ze een uitspraak doen. In de UK is die ook gewoon nog te koop via Samsung, alleen nu via het normale menu.
Beetje gek dat ze dan als eerste optie een bundel zetten, en als je op blauw klikt er gewoon 849 euro staat. Ik ging er ook niet van uit dat dit een prijswijziging was maar vond het gewoon iets vreemds dat me opviel.

Mensen moeten niet lezen wat ze willen lezen.

Ja hij is 'gewoon' te koop (al is het wel uitgesteld en via de samsung shop uitverkocht) maar het is wel vreemd dat hun flagship niet meer op de homepage staat.

Maar eh ik zie hier nergens iets over die VR staan wat jij beweert:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HrrKeHjfnuGSwCy3oyZIuoGC/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:30
Update, 21:04: Samsung Duitsland heeft bevestigd dat de Note 7 daar is uitgesteld, terwijl het Nederlandse AndroidWorld meldt dat het van retailers heeft gehoord dat het toestel pas in oktober zal uitkomen. Coolblue laat inmiddels klanten weten dat pre-orders in oktober uitgeleverd zullen worden, meldt Droidapp. Samsung Nederland zegt tegen Tweakers niets concreets te weten over het uitstel.

Jammer dat word dus tot oktober wachten op mijn Note 7 :'( |:(

Maar goed ik heb liever dat Samsung een goed toestel levert .
Wil natuurlijk niet na een paar maandjes terug omdat er iets kapot gaat of nog erger ontploft >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop wel dat de getroffen toestellen terug gaan naar de fabriek en daarna als refurbished op de markt komen. Ik heb ook weinig behoefte aan een toestel dat al open is gemaakt. Geeft toch een 'gebruikt' gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
diquan2001 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:24:
Update, 21:04: Samsung Duitsland heeft bevestigd dat de Note 7 daar is uitgesteld, terwijl het Nederlandse AndroidWorld meldt dat het van retailers heeft gehoord dat het toestel pas in oktober zal uitkomen. Coolblue laat inmiddels klanten weten dat pre-orders in oktober uitgeleverd zullen worden, meldt Droidapp. Samsung Nederland zegt tegen Tweakers niets concreets te weten over het uitstel.

Jammer dat word dus tot oktober wachten op mijn Note 7 :'( |:(

Maar goed ik heb liever dat Samsung een goed toestel levert .
Wil natuurlijk niet na een paar maandjes terug omdat er iets kapot gaat of nog erger ontploft >:)
Weet jij hoe ze dit bekend maken? Heb hem al vrij vroeg gepre-ordered met een verlenging en ik heb nog niks gehoord van Coolblue.

Anyway dan maar wachten tot oktober. Gelukkig hanteert KPN 6 maanden voor verlengen dus ik kan er nog even tegen. Als je voor zoiets gaat annuleren had je hem imo nooit moeten pre-orderen dan moet je een telefoon pakken die al uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter_96 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:47:
[...]

Weet jij hoe ze dit bekend maken? Heb hem al vrij vroeg gepre-ordered met een verlenging en ik heb nog niks gehoord van Coolblue.

Anyway dan maar wachten tot oktober. Gelukkig hanteert KPN 6 maanden voor verlengen dus ik kan er nog even tegen. Als je voor zoiets gaat annuleren had je hem imo nooit moeten pre-orderen dan moet je een telefoon pakken die al uit is.
Tja je mag er toch wel vanuit gaan dat een toestel getest is voor het op de markt komt, en op zijn minst aan veiligheidseisen voldoet.

Stel je voor iemand had hem op zijn hoofd gehad met de bijgeleverde Gear VR en dit was gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:54:
[...]

Tja je mag er toch wel vanuit gaan dat een toestel getest is voor het op de markt komt, en op zijn minst aan veiligheidseisen voldoet.

Stel je voor iemand had hem op zijn hoofd gehad met de bijgeleverde Gear VR en dit was gebeurt?
Ik neem ook zeker aan dat hij getest is in de fabriek. Helaas is dat nooit representatief voor testen door "gebruikers." |:(

Misschien volgende keer een bèta-programma? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter_96 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:00:
[...]

Ik neem ook zeker aan dat hij getest is in de fabriek. Helaas is dat nooit representatief voor testen door "gebruikers." |:(

Misschien volgende keer een bèta-programma? :+
Ik ga er ook vanuit dat Samsung wel 'real world' tests doet en niet alleen maar in de perfecte omgeving. Blijft een beetje een freak incident maar groot genoeg om nu drastisch actie te ondernemen.

Las ergens in een bericht van reuters dat CreditSuisse had berekend dat dit Samsung 1.3 miljard dollar kon gaan kosten (worst case scenario).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:43:
Ik hoop wel dat de getroffen toestellen terug gaan naar de fabriek en daarna als refurbished op de markt komen. Ik heb ook weinig behoefte aan een toestel dat al open is gemaakt. Geeft toch een 'gebruikt' gevoel.
Aangezien hij al krast in de folder zullen ze wel in een bomproof Otterbox op de markt komen in een iBood hunt. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
#Samsung to announce results of its findings into #GalaxyNote7 at 5pm local time. Wonder what it has to say on the #explosion? #recall?
Het is nu 16.21u in Korea dus dat zou dan 10.00 uur onze tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udend
Ligt het aan mij of heeft men de Note 7 van een aantal websites afgehaald?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AvJzlQ3MuLJsBf68X0d71atN/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door udend op 02-09-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:16:
[...]

Aangezien hij al krast in de folder zullen ze wel in een bomproof Otterbox op de markt komen in een iBood hunt. :+
Of in een rubberen case gevuld met vloeistof, want waterdicht. Dan valt hij ook niet kapot.

Taking gel case to another level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:43:
[...]

Ik heb gehad een:

S2 : 13 maanden > moederbord defect
S3 : 11 maanden > moederbord defect
S3: 18 maanden > moederbord defect
S4: 7 maanden > accu defect
S4: 12 maanden > moederbord defect
Note 4: 12 maanden > accu defect
Note 4: 14 maanden > moederbord defect

En daarvoor:

HTC Desire: werkte tot vorig jaar nog (in gebruik bij schoonmoeder)
HTC Touch Pro II : nooit hardware problemen
HTC Diamond X: nooit hardware problemen
Tot zover de smartphones dacht ik.

De Note 7 moet ik dus gewoon na 11 maanden verkopen. Verder heb ik nog nooit een scherm kapot gehad, nauwelijks krasjes (sowieso niet op het scherm). Root niet, flash niet, draai niet veel apps, laad 1x per dag op. Dus tja. Allemaal release toestellen by the way.
Bij mijn zijn de Galaxy S2, Galaxy S3, en Galaxy S4 zijn allemaal langs de reparateur geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Samsung NL site inmiddels ook niet meer te bestellen... *knip*. Laten we het wel aardig houden?, gewoon gisteravond nog volhouden dat de release gewoon op 9 september staat.

*knip*

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En bij mij is geen enkele van de SII, S3, S4, Note 2, 3 en 4 langs de reparateur geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:29:
En bij mij is geen enkele van de SII, S3, S4, Note 2, 3 en 4 langs de reparateur geweest?
Lucky you. Is meer geluk dan wat anders want mijn telefoons worden stukken beter behandeld dan bij de gemiddelde consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:10
Coolblue NL istie weg, Bol.com zegt nu leverdatum 31-10-2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
SEOUL: Sales of Samsung's Galaxy Note 7 will be halted, the South Korean electronics company said on Friday (Sep 2).

Update: Samsung says it will stop sales of #GalaxyNote7 and replace existing ones with new one.

Update: Samsung says so far 24 #GalaxyNote7 devices were found to have faults out of one million units. Says battery cell was reason for the fire.

Update: Samsung says it could take about two weeks to get ready with ones to replace the existing #GalaxyNote7.

(bron is ChannelNewsKorea die live twittert bij de Samsung persconferentie )

[ Voor 62% gewijzigd door marcellux op 02-09-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ben benieuwd of ze nu weer een batch Note 4's gaan verkopen bij CoolBlue e.d. Eind oktober is 2 maanden verder. Begin augustus was de N4 weg, dus straks is er 3 maanden lang geen enkele nieuwe Note te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Dit is wel ERUG slecht van S, ik denk dat dit financieel een gigantische dreun op levert voor dat bedrijf.
S wilden uiteraard de eitelefoon net voor wezen, wat ze nu zelf verpest hebben!
Wie o wie zal die batterijen geleverd hebben O-)
Het is overigens wel goed dat ze meteen stoppen met leveren aan dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dus ze hadden hem preventief 100 euro duurder gemaakt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ha, wat een fail zeg. Toch maar stiekem naar andere telefoons gaan kijken dus.

Gaat Samsung ook mijn accesoires ter waarde van 100 euro vergoeden die niet meer terug kunnen?

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
lees even mijn live verslag van de Samsung persconferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Inmiddels is de levertijd bij mijn Samsung.nl Order verdwenen.

Ik ga maar annuleren. Alle accessoires kunnen terug. Dat wordt toch nog een keer een iPhone dit jaar.

Edit: Al twijfel ik nog wel om niet gewoon een Duitse te nemen. 0,1% durf ik wel te gokken.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 02-09-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het lijkt wel de launch van de HTC One (M7) met dit soort gepruts zeg.

1:1000 is best een grote kans als ergens miljoenen van verkocht worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcellux schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:18:
lees even mijn live verslag van de Samsung persconferentie
? Waar doel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:18:
Inmiddels is de levertijd bij mijn Samsung.nl Order verdwenen.

Ik ga maar annuleren. Alle accessoires kunnen terug. Dat wordt toch nog een keer een iPhone dit jaar.

Edit: Al twijfel ik nog wel om niet gewoon een Duitse te nemen. 0,1% durf ik wel te gokken.
Tja, en dan daarna doen ze een recall en ben je je telefoon 3 weken kwijt. Doe je niet aan de recall mee verlies je je garantie als het wel misgaat, en wil je dat risico überhaupt lopen dat je huis afbrandt?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts plaatsen achter elkaar binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
pagina 13 van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt ook gewoon een linkje plaatsen... Pagina 13 is niet voor iedereen pagina 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Joshua
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-02-2021
Heb ik het nou goed dat Samung helemaal stopt met de verkoop van de Note 7? 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
SEOUL: Sales of Samsung's Galaxy Note 7 will be halted, the South Korean electronics company said on Friday (Sep 2).
Samsung says it will stop sales of #GalaxyNote7 and replace existing ones with new one.

Samsung says so far 24 #GalaxyNote7 devices were found to have faults out of one million units. Says battery cell was reason for the fire.
Samsung says it could take about two weeks to get ready with ones to replace the existing #GalaxyNote7.

(bron is ChannelNewsKorea die live twittert bij de Samsung persconferentie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:23:
[...]
Pagina 13 is niet voor iedereen pagina 13.
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:22:
[...]

Tja, en dan daarna doen ze een recall en ben je je telefoon 3 weken kwijt. Doe je niet aan de recall mee verlies je je garantie als het wel misgaat, en wil je dat risico überhaupt lopen dat je huis afbrandt?
Mm dat lijkt me allemaal wel wat overdreven.
Samsung punten kunnen reparaties toch ter plekke uitvoeren?

Ik heb mijn order bij Samsung Nederland in ieder geval alvast geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
ik maak toch hieruit op dat Samsung weet welke batch dit is en die mensen een nieuwe telefoon geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
marcellux schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:27:
ik maak toch hieruit op dat Samsung weet welke batch dit is en die mensen een nieuwe telefoon geeft.
Ja ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Wij moesten toch nog een week wachten dus misschien valt het wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaizuney
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 10:04
misschien kunnen ze ondertussen ook GG5 vervangen door GG4 of indien de scratches door een protective layer komen daar ook iets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:26:
[...]

Mm dat lijkt me allemaal wel wat overdreven.
Samsung punten kunnen reparaties toch ter plekke uitvoeren?

Ik heb mijn order bij Samsung Nederland in ieder geval alvast geannuleerd.
Bij mij heeft elke reparatie 2-3 weken geduurt. Ter plekke accu vervangen gaat echt niet, moet in stofvrije omgeving etc. blijkbaar wel. Alleen is hier geen service point in de buurt helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
*knip* ik moest de mijne voor de 24e krijgen want dan ga ik op vakantie!! *knip*nu moet ik met een 3 jaar oude htc camera die in t donker paarse foto's maakt op vakantie pfffff

Schelden doe je maar ergens anders.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:17 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben wel blij dat ze het niet negeren eigenlijk, want stel je voor je hebt dit ding gekocht en ze gaan bij de bosjes kapot. Erger dan het nu weten en gewoon niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:30:
[...]

Bij mij heeft elke reparatie 2-3 weken geduurt. Ter plekke accu vervangen gaat echt niet, moet in stofvrije omgeving etc.
Waarom kan dat niet? Apple vervangt ook gewoon interne onderdelen in hun genius bar, Samsung doet dit dus tegenwoordig ook op "Samsung Points".

Hele moederboarden zullen ze niet doen maar bij de huidige lineup doen ze wel schermen/accu's/camera modules/enz. Zou niet weten waarom dat bij de Note7 ineens anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udend
Ik wil graag mijn stem van de huidige poll herzien;-)

poll: Smartphone -> :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
update: Samsung did not say when sales of its #GalaxyNote7 will resume. And that it would give details later by country for device exchange.

Er valt niets te exchange hier want hij is hier nog niet eens geleverd :+

[ Voor 21% gewijzigd door marcellux op 02-09-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:32:
[...]

Waarom kan dat niet? Apple vervangt ook gewoon interne onderdelen in hun genius bar, Samsung doet dit dus tegenwoordig ook op "Samsung Points".

Hele moederboarden zullen ze niet doen maar bij de huidige lineup doen ze wel schermen/accu's/camera modules/enz. Zou niet weten waarom dat bij de Note7 ineens anders is.
En waar zijn die Samsung Points? Ik zou het niet willen in ieder geval, tenzij ze daar stofvrije ruimte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:34:
[...]

En waar zijn die Samsung Points? Ik zou het niet willen in ieder geval, tenzij ze daar stofvrije ruimte hebben.
De Samsung Experience Stores.. O.a. in Eindhoven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Zojuist op de radio, Samsung zet verkoop note 7 stop. Voor mij de reden om mijn pre order af te zeggen en lekker bij de edge 7 te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcellux
in ieder geval is mijn conclusie dat er voor Nederland niet zoveel verandert en dat Samsung zelf aangeeft dat het 2 weken nodig heeft om al geleverde toestellen die betroffen zijn te vervangen in landen waar die al geleverd werden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
*knip*. Doe ff normaal.

[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rohit schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:36:
[...]

De Samsung Experience Stores.. O.a. in Eindhoven
Volgens deze pagina zijn er geen punten in een straal van 50km voor mij. Dus niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
marcellux schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:40:
in ieder geval is mijn conclusie dat er voor Nederland niet zoveel verandert en dat Samsung zelf aangeeft dat het 2 weken nodig heeft om al geleverde toestellen die betroffen zijn te vervangen in landen waar die al geleverd werden
Maar wat gebeurd er met de toestellen die zouden worden geleverd hier dan?
Die worden gewoon niet uitgeleverd? En er zal dus een nieuwe batch komen binnen 2 weken? veranderd de leverdatum alleen.. Lijkt mij wel knap dat ze alle toestellen opnieuw maken met de juiste onderdelen en binnen korte tijd geleverd krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
ik denk dat ze eerst kijken of die batch hier überhaupt in voorraad is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rohit schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:48:
[...]

Maar wat gebeurd er met de toestellen die zouden worden geleverd hier dan?
Die worden gewoon niet uitgeleverd? En er zal dus een nieuwe batch komen binnen 2 weken? veranderd de leverdatum alleen.. Lijkt mij wel knap dat ze alle toestellen opnieuw maken met de juiste onderdelen en binnen korte tijd geleverd krijgen..
Ze hoeven alleen de toestellen met de foute accu's eruit te vissen. Neem aan dat ze dat wel op serienummer kunnen.

Maar ik vind het alleen vaag dat ze de verkoop volledig stop zetten vanwege 24 probleemtoestellen op 1 miljoen geleverde exemplaren. Lijkt me toch wel meer aan de hand anders nemen ze niet zo'n kostbare maatregel.

Ook slecht dat er nog steeds geen press release is.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:50:
[...]

Ze hoeven alleen de toestellen met de foute accu's eruit te vissen. Neem aan dat ze dat wel op serienummer kunnen.

Maar ik vind het alleen vaag dat ze de verkoop volledig stop zetten vanwege 24 probleemtoestellen op 1 miljoen geleverde exemplaren. Lijkt me toch wel meer aan de hand anders nemen ze niet zo'n kostbare maatregel.
Nou dat laatste vind ik dus ook vreemd.
Of het gaat om meer dan 0,1% of er is nog iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
bijgewerkt net : http://www.nu.nl/mobiel/4...ote-7-explosiegevaar.html

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts achter elkaar plaatsen is niet toegestaan en al helemaal niet als de link exact hetzelfde is.

[ Voor 43% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Zoals het blad "Forbes" schreef: That’s probably a clear indication that this is something of an isolated incident, it seems unlikely that anyone would risk a lawsuit by selling a phone that they know is faulty.

Daarom moet je dus alle toestellen terughalen want dat kan bv in de VS in de miljoenen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

[...]

Bij mij heeft elke reparatie 2-3 weken geduurt. Ter plekke accu vervangen gaat echt niet, moet in stofvrije omgeving etc.
Accu vervangen van de S7 doen ze gewoon bij het Samsung service center op de werkbank, niks geen stofvrije ruimte. En ik verwacht dat dit voor de Note 7 echt niet anders zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:15:
[...]

Accu vervangen van de S7 doen ze gewoon bij het Samsung service center op de werkbank, niks geen stofvrije ruimte. En ik verwacht dat dit voor de Note 7 echt niet anders zal zijn...
Stofvrije ruimte is ook helemaal niet nodig bij het vervangen van een Accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJSEJS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:15:
[...]

Maar is het bij de S7 ook zo dat de accu verlijmd zit in het toestel?

Vergelijk de ifixit teardowns maar eens, bij de S7 is het toch wel een stukje makkelijker dan bij de Note 7.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:20:
[...]Vergelijk de ifixit teardowns maar eens, bij de S7 is het toch wel een stukje makkelijker dan bij de Note 7.
Nou ik zie eigenlijk vrij weinig verschil, ook bij de accu van de S7 zie je twee lijm sporen onder de accu zitten, hij lijkt alleen losser te zitten maar dat kan ook komen omdat ze hem voor het filmpje er al een keer uit hebben gehad. Maar buiten dat, wat lost hier een stofvrije ruimte aan op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJSEJS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:33:
[...]

Nou ik zie eigenlijk vrij weinig verschil, ook bij de accu van de S7 zie je twee lijm sporen onder de accu zitten, hij lijkt alleen losser te zitten maar dat kan ook komen omdat ze hem voor het filmpje er al een keer uit hebben gehad. Maar buiten dat, wat lost hier een stofvrije ruimte aan op ?
Nee goed, dat bedoel ik niet met dit. Dat stofvrije geloof ik dan wel, maar het is niet zo simpel even vervangen.

Wellicht hebben ze het wel redelijk voor elkaar bij zo'n punt, maar ik zou er weinig vertrouwen in hebben eerlijk gezegd. Stuur ik hem persoonlijk liever op, met het idee dat het dan beter gebeurt (maar ook dat is vaak huilen met de pet op bij die service centra).

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:29:
Op de Samsung NL site inmiddels ook niet meer te bestellen... Dat zijn me toch kneuzen daar he, gewoon gisteravond nog volhouden dat de release gewoon op 9 september staat.

Daar mag eens flink de bezem door de communicatie afdeling.
Waar slaat de opmerking op: kap hier es mee, Mr. Negativo!

Dat de Note 7 wordt "terug getrokken" was gisteren nog niet voor ALLE landen cq regio's!
pawarana schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:04:
Dit is wel ERUG slecht van S, ik denk dat dit financieel een gigantische dreun op levert voor dat bedrijf.
S wilden uiteraard de eitelefoon net voor wezen, wat ze nu zelf verpest hebben!
Wie o wie zal die batterijen geleverd hebben O-)
Het is overigens wel goed dat ze meteen stoppen met leveren aan dealers.
Leverancier van de "slechte accu's" is inmiddels bekend bij Samsung...
[...]

Ter plekke accu vervangen gaat wel bij een Samsung Premium Service Point! Je kan er zelfs op wachten als je van te voren een afspraak maakt!

[ Voor 49% gewijzigd door henklbr op 02-09-2016 11:56 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
delete

[ Voor 97% gewijzigd door henklbr op 02-09-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:38:
[...]Wellicht hebben ze het wel redelijk voor elkaar bij zo'n punt, maar ik zou er weinig vertrouwen in hebben eerlijk gezegd. Stuur ik hem persoonlijk liever op, met het idee dat het dan beter gebeurt (maar ook dat is vaak huilen met de pet op bij die service centra).
En waar wil je hem dan heen sturen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJSEJS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:54:
[...]

En waar wil je hem dan heen sturen ?
Naar Dynafix. Daar gebeurd het namelijk op precies dezelfde manier maar dan duurt het langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:51:
[...]

Waar slaat de opmerking op: kap hier es mee, Mr. Negativo!

Dat de Note 7 wordt "terug getrokken" was gisteren nog niet voor ALLE landen cq regio's!

[...]

Leverancier van de "slechte accu's" is inmiddels bekend bij Samsung...
Sorry maar Duitsland etc bevestigd dat de verkoop stopt en wordt uitgesteld en Samsung Nederland zegt daarna nog op Twitter: nee hoor hier gaat 9 september gewoon door. Alsof hun neus bloed.
Donstil schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:55:
[...]

Naar Dynafix. Daar gebeurd het namelijk op precies dezelfde manier maar dan duurt het langer :)
Ja daar ben ik inderdaad ook bang voor. Ik zie het gewoon al voor me dat ik het ding moet laten repareren en dat er vervolgens overal stof zit. Maar ja, dat zie je dan toch niet hè.

Beetje deceptie gewoon deze hele launch. :|

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
Haha. Gelukkig hebben we Phusebox nog in deze barre tijden. Hij ziet echt overal het positieve in.
Enkele citaten van de laatste posten van hem om dat te onderstrepen:

"Beetje deceptie gewoon deze hele launch"
"Niet zo simpel"
""weinig vertrouwen"
"huilen met de pet op"
"Lijkt me toch wel meer aan de hand"
"Ook slecht dat er nog steeds geen press release is"
"Dus niet echt handig."
" Ik zou het niet willen in ieder geval"
".. en ben je je telefoon 3 weken kwijt."
"Doe je niet aan de recall mee verlies je je garantie als het wel misgaat""
"Ha, wat een fail zeg."
"Dat zijn me toch kneuzen daar "
"Daar mag eens flink de bezem door de communicatie afdeling.
"Stel je voor iemand had hem op zijn hoofd gehad met de bijgeleverde Gear VR en dit was gebeurt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arene schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:57:
Haha. Gelukkig hebben we Phusebox nog in deze barre tijden. Hij ziet echt overal het positieve in.
Enkele citaten van de laatste posten van hem om dat te onderstrepen:

"Beetje deceptie gewoon deze hele launch"
"Niet zo simpel"
""weinig vertrouwen"
"huilen met de pet op"
"Lijkt me toch wel meer aan de hand"
"Ook slecht dat er nog steeds geen press release is"
"Dus niet echt handig."
" Ik zou het niet willen in ieder geval"
".. en ben je je telefoon 3 weken kwijt."
"Doe je niet aan de recall mee verlies je je garantie als het wel misgaat""
"Ha, wat een fail zeg."
"Dat zijn me toch kneuzen daar "
"Daar mag eens flink de bezem door de communicatie afdeling.
"Stel je voor iemand had hem op zijn hoofd gehad met de bijgeleverde Gear VR en dit was gebeurt"
Wat is de positieve kant dan van het verhaal? Make my day :+

On another positive note:
Is het overigens nog steeds zo dat je bij een telefoon met niet vervangbare accu als fabrikant keihard maar 6 maanden garantie op de accu mag geven? Dat gaat normaal namelijk als eerste stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:00:
[...]

On another positive note:
Is het overigens nog steeds zo dat je bij een telefoon met niet vervangbare accu als fabrikant keihard maar 6 maanden garantie op de accu mag geven? Dat gaat normaal namelijk als eerste stuk.
De accu is wel verwisselbaar maar niet door de eindgebruiker. De richtlijnen voor een verwisselbare accu schrijven dit ook niet voor. Verwisselbaar door derde is goed genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• udend
Samsung heeft op haar website onderstaande statement ingenomen:

https://news.samsung.com/global/statement-on-galaxy-note7

Jammer, dat dit gebeurt, vooral omdat ik mijn note 4 een maand geleden heb verkocht.
Ik wacht toch nog (vol spanning) even af....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

[...]Wat is de positieve kant dan van het verhaal? Make my day :+
Dat Samsung het probleem serieus neemt en binnen korte tijd de stappen neemt die nodig zijn om meer problemen te voorkomen, dat dit niet leuk is voor de klanten die op dit toestel zitten te wachten is helaas niet anders. Maar dit vergroot mijn vertrouwen in Samsung dat zij serieus omgaat met klachten wel zeker in positieve zin ;)

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 02-09-2016 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
[...]

Zie vorige post. En ook, alsjeblieft, bekijk het een beetje in perspectief. Het gaat om een aangekondigde telefoon waar je nu iets langer op moet wachten als je hem wil hebben. Wil je hem niet, dan koop je niets of iets anders.

Het is leuk om het erover te hebben, het is sneu voor mensen die erop zitten te wachten (zoals ik) , het is sneu voor Samsung, leuk voor Apple en concurrenten, maar de wereld vergaat niet hoor.

Niet hierdoor in ieder geval :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Bericht van Samsung NL:

Verkoopdatum Samsung Galaxy Note7 uitgesteld
Vrijdag 2 september 2016 — “Samsung zet zich in om producten van de hoogste kwaliteit te maken. We nemen ieder incident van onze gewaardeerde klanten zeer serieus. In reactie op recente meldingen over de nieuwe Galaxy Note7 is een diepgaand onderzoek gestart. Daarbij is een probleem met de accu gevonden.”

“Op dit moment (1 september 2016) zijn er wereldwijd 35 gevallen gemeld. Samen met onze leveranciers doen we grondig onderzoek om mogelijk beschadigde accu’s te identificeren. Omdat de veiligheid van onze klanten een absolute prioriteit is voor Samsung, is besloten dat de verkoopdatum van de Galaxy Note7, die op 9 september stond, uitgesteld wordt.”

"In Nederland is de Galaxy Note7 nog niet verkrijgbaar. Klanten die de Galaxy Note7 vooruit hebben besteld, krijgen vanwege de vertraging een geheugenkaart van 128 GB bij hun toestel geleverd.”

"We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt in de markt. We zetten deze stap om ervoor te zorgen dat Samsung producten van de hoogste kwaliteit blijft leveren aan klanten. We doen er alles aan om de Samsung Galaxy Note7 alsnog zo snel mogelijk te leveren.”

Bron: http://www.samsung.com/nl...-galaxy-note7-uitgesteld#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo,
Ik heb vanmorgen contact gehad met de Samsung Shop omdat de datum van levering in een keer verdwenen was en ook de inhoud van mijn faktuur, Ik ben teruggebeld en men heeft mij medegedeeld dat de levering voor onbepaalde tijd uitgesteld was en ter compensatie er een 128 GB sd kaartje aangeboden zal worden. Ik heb de medewerker van Samsung verteld dat ik al een sd kaartje gekocht had en dat velen die gepreordered hadden ook al de benodigde accessoures hadden aangeschaft. Hiuj zou het doorgeven. In ieder geval geen 9 September meer. Ook worden er geen orders meer aangenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Omdat je zelf het aantal posts per pagina in je voorkeuren kan instellen. Standaard is dacht ik 25 of 50, ik heb hem op 100 staan. Dus pagina 13 is bij mij post 1201 t/m 1300 en bij een ander weer 651 t/m 700. Als je de link van de datum van je post gebruikt, heb je een vaste verwijzing.

Natuurlijk is het kul dat het maar om 35 gevallen gaat. In potentie zijn het er veel meer. Als de telefoon bij iemand op het nachtkastje afgaat kan je al veel meer problemen hebben. Als er een dode zou vallen dan is het nog een tandje erger.

Dus uiteindelijk hebben we de originele releasedatum van de Note serie terug. :+ Jammer genoeg geen andere upgrades of realisitsche prijsstelling. Toestel is bij release al bijna 2-3 maanden op de markt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55
Tja met die niet verwisselbare accu's krijg je dat de problemen extra groot zijn. Hopelijk volgend jaar wel vervangbare accu's. Dit jaar kregen we weer de SD card terug, dus wie weet.
zaizuney schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:18:
En omdat we klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen, krijgt u ter compensatie een gratis 128 GB microSD-kaartje cadeau bij uw Samsung Galaxy Note 7.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Sigaar uit eigen doos. (tevens een kleine sigaar want niet eens 256GB zoals in US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutger Mulder schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:25:
Tja met die niet verwisselbare accu's krijg je dat de problemen extra groot zijn. Hopelijk volgend jaar wel vervangbare accu's. Dit jaar kregen we weer de SD card terug, dus wie weet.

[...]

Sigaar uit eigen doos. (tevens een kleine sigaar want niet eens 256GB zoals in US)
Plus die sd kaart komt van Samsung niet van Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:35:
[...]Plus die sd kaart komt van Samsung niet van Coolblue.
Pfff, net of je dat wat uit maakt van wie je hem krijgt :?

[ Voor 5% gewijzigd door DON PAPA op 02-09-2016 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EJSEJS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:43:
[...]

Pfff, net of je dat wat uit maakt van wie je hem krijgt :?
CoolBlue zegt: "omdat we klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan krijgt u..."

Beetje verkapt misbruik maken van de effort die Samsung doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:50:
[...]CoolBlue zegt, omdat we klanttevredenheid hoog in het vaandel... krijgt u.
Daarvoor zeggen ze "Mede namens Samsung bieden wij u daarom onze oprechte excuses aan. En omdat we klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen, krijgt u ter compensatie een gratis 128 GB microSD-kaartje cadeau bij uw Samsung Galaxy Note 7." Dat "we" kun je dus ook opvatten dat Coolblue & Samsung alle bij de klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen (niks mis mee lijkt mij). Ze zeggen nergens in deze mail dat je het kaartje van Coolblue krijgt, dat is hoe jij het opvat...

En ik neem trouwens aan dat Coolblue deze SD kaartjes gewoon los er bij geleverd krijgen van Samsung, dus die hadden ook kunnen zeggen, alle klanten die bij ons hebben gekocht krijgen niks, en verkopen de kaartjes gewoon (zou mij niet eens verwonderen zelfs als er straks bepaalde webshops zijn die dat nog gaan doen ook).

Maar nogmaals wat maakt het nou uit van wie je het krijgt, als je het maar krijgt toch ?

Ik had gehoopt met mijn posting van vrijdag 02 september 2016 12:14 je dag een beetje goed te maken, maar zo te zien is dat nog steeds niet gelukt :+

[ Voor 43% gewijzigd door DON PAPA op 02-09-2016 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcellux
*knip* Offtopic.

[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*. Offtopic.

[ Voor 52% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJSEJS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:58:
[...]

Ik neem aan dat Coolblue deze SD kaartjes gewoon los er bij geleverd krijgen van Samsung, dus die zouden ook kunnen zeggen, alle klanten die bij ons hebben gekocht krijgen niks, en verkopen de kaartjes gewoon zelf weer (zou mij niet eens verwonderen zelfs als er straks webshops zijn die dat gewoon doen).

Maar nogmaals wat maakt het nou uit van wie je het krijgt, als je het maar krijgt toch ?
*knip*.

In Duitsland is er overigens weinig sprake van een verkoopstop, gewoon vrijwel overal te bestellen en direct leverbaar.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts achter elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 02-09-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:50:
[...]

CoolBlue zegt: "omdat we klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan krijgt u..."

Nou dit is idd niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:15:
[...]
In Duitsland is er overigens weinig sprake van een verkoopstop, gewoon vrijwel overal te bestellen en direct leverbaar.
Bron?

Ook in Duitsland heeft Samsung DE de verkoop stop gezet t.n.o.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
henklbr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:33:
[...]

Bron?

Ook in Duitsland heeft Samsung DE de verkoop stop gezet t.n.o.!
Nou bv Comtech verkoopt gewoon (webshop uit OP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wie zegt dat ze gaan leveren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Denk eerder dat ze gewoon sloom zijn en het nog niet hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:10:
Denk eerder dat ze gewoon sloom zijn en het nog niet hebben aangepast.
Mwah de Amazon chat zegt dat ze gewoon leveren.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Let op:
Inmiddels is duidelijk dat de Note 7 is uitgesteld tot nadere order. Mocht er nieuws komen met betrekking tot levering hoort dat hier thuis.

Alle andere berichten met betrekking tot nieuws over ontploffingen horen thuis in:[Samsung Galaxy Note 7] Ervaringen en Discussie.

Bespreken van accessoires mag hier: [Samsung Galaxy Note 7] Accessoires Topic.
RMA & Support mag hier: [Samsung] RMA & Support.