Meh. Gisteren naar FC Moto gereden in Wurselen om te kijken voor een nieuwe set aan kleding en een helm. Wilde de Caberg Tourmax passen maar die zat toch niet lekker. Ik heb een vrij dikke kop en met de XL zat ik met mijn kin tegen de voorkant van de helm aan. Dat werd hem dus niet. Daarna nog een aantal andere helmen geprobeerd maar ik vond ze OF niet lekker zitten OF ze pasten gewoon totaal niet. De enige helmen die mij pasten en lekker zaten waren de RPHA's van HJC of de C3 Pro. Maar eens wat reviews lezen over de RPHA om te kijken of die beetje goed zit.
Ik vond verder ook de winkel bijzonder tegenvallen. Veel kleding hadden ze alleen in het magazijn liggen (zoals alle Rev'It-kleding) waardoor ik dus elke keer iemand moest vragen om in het magazijn kledingstuk X met maat Y te halen. Om daarna weer terug te laten gaan met kleding X met maat Y+. Nja. Op een gegeven moment maar mee gestopt. Ik ga weer naar motorcenter Venlo. Niet heel veel keus maar wel heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ik vond verder ook de winkel bijzonder tegenvallen. Veel kleding hadden ze alleen in het magazijn liggen (zoals alle Rev'It-kleding) waardoor ik dus elke keer iemand moest vragen om in het magazijn kledingstuk X met maat Y te halen. Om daarna weer terug te laten gaan met kleding X met maat Y+. Nja. Op een gegeven moment maar mee gestopt. Ik ga weer naar motorcenter Venlo. Niet heel veel keus maar wel heel vriendelijk en behulpzaam personeel.