De Varadero XL125V waar ik pas over las haalt op zich de 130 nog wel, omdat hij de volle 15pk heeft (ding weegt wel veel). En ook met een Suzuki Alto rijden mensen als mongolen, met een 125cc kan je in de stad nog steeds, zoals men dat zegt, de hooligan uithalen. Ik ben echt heel benieuwd hoe zoiets rijd, ik weet dat ik bij mijn motor nog lange niet volgas kan rijden omdat de motor nog steeds sneller is dan ikzelf, dus ik heb nog een flinke weg te gaan qua "een worden" met de machine. Een 125cc zou me in staat stellen heel snel tot de max van de machine te gaan (bij wijze van spreken) zodat je weet hoe het voelt als je de motor wel al helemaal onder controle hebt.caesar1000 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:24:
Dan kun je 24/7 in z'n 6 vol aan het gas hangend over een bochtige 80 weg rijden, wetend dat je je rijbewijs sowieso niet zal kwijtraken.![]()
Maakt trouwens wel een ****** herrie dan. Beetje zoals bovenin de toeren bij mijn dynorun en dat dus continue.
Ik hou me op de motor een stuk beter aan de snelheid dan dat ik voorheen in de auto deed, en daardoor nu ook in de auto steeds meer. Ik trek af en toe nog wel lekker door, want dat mag, en rij dan vMax + 10 ofzo.
Enne, bij de volgende meet zullen we wel even zien wie er meer geluid maakt, jouw nieuwe Sportuitlaat of mijn Euro 0,5 norm knalpijp

[ Voor 16% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-02-2017 20:58 ]