Nou heb ik geen idee wat precies 'zacht' is in jouw geval, maar ik prefereer altijd harde knokkels. Die verdelen de energie beter bij een val en zorgen er vaak ook voor dat er toch net wat meer botjes intact blijven.thijsco19 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:57:
Gisteren maar een paar revit pegasus h2o handschoenen gekocht voor het lessen en examen.
Zelf zal ik niet zo snel in de winter gaan rijden maar vind het toch fijn om een paar goede winter handschoenen te hebben.
Twijfelde tussen de pegasus en sirius handschoenen. Enigste verschil is dat de sirius een harde knokkel protectie heeft waar die bij de pegasus zacht is. Verder voelde ik geen enkel verschil. De pegasus was ook nog eens 20 euro goedkoper wat de keus makkelijker maakte.
(Als het vooral handschoenen zijn 'voor erbij' lijkt het mij prima.
Ik ga altijd staan als ik wat harder over een drempel heen ga. Maar ja, volgens mij 'mag' (lees: wordt verwacht) dat ook alleen bij KTM's.418O2 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:47:
Ik ben dan wel altijd bang dat ik mijn kuiten een keer breek door de stepjes. Als ik over de drempel moet en de motor dan ineens sneller gaat over de drempel
Gisteren is binnen 36 uur het Nederlandse motorrijders aantal in de Dakar gehalveerd.
Toch vaak zwaarder en met meer tegenslagen dan de meeste verwachten.

Deze man, Jurgen van den Goorbergh, heeft zelfs enkele minuten bewusteloos op de grond doorgebracht na een val door een modderpoel.
[ Voor 4% gewijzigd door caesar1000 op 06-01-2017 23:23 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"