Het grote motortopic deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 104 Laatste
Acties:
  • 313.113 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:59
4 en 3 cylinder gehad, nu ook nog een 2 cylinder met 2 undertail puffers!

Ducati 1098R :9~
Afbeeldingslocatie: https://www.bennetts.co.uk/-/media/import/5712_images/660_109820RGc387c3b431

Edit: Bommes is me net voor geweest :'(

[ Voor 13% gewijzigd door cyntax op 17-08-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:38
Ik zou sowieso hiervoor kiezen. Anders dan de rest :*)
Overigens hebben de nieuwe modellen geen uitlaat onder het kontje meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bommes schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:33:
Bwmr1100s, staat er eentje op mf te koop. Als ik de centen had kocht ik dat ding, wel flink wat kilometers maar echt een erg mooie fiets.
Google plaatje:
[afbeelding]

Linkje toegevoegd naar mf advertentie:
http://www.motor-forum.nl...Carbon-Twinspark-ABS.html
Het rijdt alleen echt als een tank, maar voor touren prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bommes schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:33:
Bwmr1100s, staat er eentje op mf te koop. Als ik de centen had kocht ik dat ding, wel flink wat kilometers maar echt een erg mooie fiets.
Google plaatje:
[afbeelding]

Linkje toegevoegd naar mf advertentie:
http://www.motor-forum.nl...Carbon-Twinspark-ABS.html
Naar deze motor heb ik ook eens gekeken om te kopen. Aan de ene kant vind ik hem mooi, aan de andere kant vind ik hem erg lelijk, weet niet wat het is.
cyntax schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:34:
4 en 3 cylinder gehad, nu ook nog een 2 cylinder met 2 undertail puffers!

Ducati 1098R :9~
[afbeelding]

Edit: Bommes is me net voor geweest :'(
De 1098 heb ik ook nog overwogen in plaats van de RC8. Helaas is de Duc qua onderhoud wel erg duur. Even afgezien van de betrouwbaarheid wat wel of geen probleem kan zijn. Qua onderhoud moet ie iedere 10.000 kleppen stellen terwijl dat bij de RC8 20.000 is. Ik sprak een tijdje terug iemand die de 1098 had. Hij had er geen problemen mee maar was wel heel veel geld kwijt aan onderhoud. Hij vond het normaal, ik vond het heel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:59

charrel

Cortisol4life..

Nog geen boxer tegengekomen die als een tank rijd.....zeker geen r1100s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
Dagje vrij + mooi weer = Lekker stukje rijden :+ 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dg6qLiL.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Afbeeldingslocatie: http://storage.kawasaki.eu/public/kawasaki.eu/en-EU/model/16ZR800B_44JREDDRS2CG_C.png

nog 1 nachtje (niet) slapen :z

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Vind de z800 een hele mooie fiets, snap alleen niet waarom je voor de sugomi bent gegaan. Maarja, smaken verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Secsytime schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:15:
[...]

Vind de z800 een hele mooie fiets, snap alleen niet waarom je voor de sugomi bent gegaan. Maarja, smaken verschillen!
Behalve dat zadel vind ik die Sugomi editie wel wat hebben. Is toch een heel andere kleurstelling dan de meeste motoren (en knalgroene Z800's) en vooral die paarse voorvork en bijpassende zwarte Akra maken het plaatje compleet. :9

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
caesar1000 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:17:
[...]

Behalve dat zadel vind ik die Sugomi editie wel wat hebben. Is toch een heel andere kleurstelling dan de meeste motoren (en knalgroene Z800's) en vooral die paarse voorvork en bijpassende zwarte Akra maken het plaatje compleet. :9
Eens :) Ik vind het ook wel vet zo met die kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47
lolgast schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:37:
[...]

Ik zou sowieso hiervoor kiezen. Anders dan de rest :*)
Overigens hebben de nieuwe modellen geen uitlaat onder het kontje meer..
Model t/m 2012 moet je hebben inderdaad, de nieuwere is veel anoniemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Secsytime schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:15:
[...]

De kleurstelling sprak mij gewoon enorm aan. vind de groene, witte oranje zwarte ook heel vet.
maar de sugomi is gelimiteerd tot 150 exemplaren. niet de doorslag geweest, maar voor mij echt de kleurstelling. maar je hebt gelijk, het moet je smaak zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:12

Bommes

Capo del formaggio

charrel schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:25:
Nog geen boxer tegengekomen die als een tank rijd.....zeker geen r1100s.
Ik heb nog nooit op een BMW boxer gereden maar van alles wat ik er van lees en hoor rijd het alles behalve als een tank.
Vind het wel een vet ding om te zien en volgens mij nog redelijk zeldzaam ook.
Maar goed ik heb de centen er niet voor over en ik ook al zou ik dat wel hebben denk ik niet dat mijn wederhelft daar dan ook zo over denkt.(emigratie plannen gaan voor ;) )

Heb net voor de Vespa maar een nieuwe voor schokdemper besteld, de huidige malossi is helaas na ongeveer 3 jaar alweer lek. ;(
Nu maar voor bitubo gekozen, in Vespa land een redelijk bekende speler.
Tevens bij terugkomst in NL maar even ergens een "nieuw/ gebruikt" voorwiel scoren.
De gene die er nu inzit heeft 40 gram lood nodig om in balans te geraken.
Wat voor zo een klein klote 12inch gevalletje wel rijkelijk veel is :(

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Dutchzilla schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:35:
[...]

De kleurstelling sprak mij gewoon enorm aan. vind de groene, witte oranje zwarte ook heel vet.
maar de sugomi is gelimiteerd tot 150 exemplaren. niet de doorslag geweest, maar voor mij echt de kleurstelling. maar je hebt gelijk, het moet je smaak zijn :)
Waarschijnlijk is die in het echt veel mooier, wist overigens niet dat de oplage gelimiteerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Secsytime schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:14:
[...]

Waarschijnlijk is die in het echt veel mooier, wist overigens niet dat de oplage gelimiteerd was.
ik zal een filmpje posten morgen. hopelijk laat dat de kleuren beter zien.
want op foto is het gewoon erg vertekenend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Bommes schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:54:
[...]

Ik heb nog nooit op een BMW boxer gereden maar van alles wat ik er van lees en hoor rijd het alles behalve als een tank.
Vind het wel een vet ding om te zien en volgens mij nog redelijk zeldzaam ook.
Ik heb even keer een r1100r gereden en het was echt doodsaai. Dat blok is zo onwijs recht qua Power. Er zit totaal geen verloop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:30:
[...]

Ik heb even keer een r1100r gereden en het was echt doodsaai. Dat blok is zo onwijs recht qua Power. Er zit totaal geen verloop in.
Dat bijvoorbeeld, en ik vond hem onnodig zwaar en log (heel wat anders dan een GS, die stuurt veel speelser)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
pagani schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:54:
[...]

Dat bijvoorbeeld, en ik vond hem onnodig zwaar en log (heel wat anders dan een GS, die stuurt veel speelser)
Ook. Vond er echt niets aan. Maar ik zou ook geen drie kilometer op een Vespa kunnen rijden , dus mijn mening is voor hem niet relevant ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bommes
  • Laatst online: 23:12

Bommes

Capo del formaggio

Ik rijd al bijna 18 duizend kilometer op mijn Vespa.
Dus ik vermoed dat mijn mening al helemaal niet relevant is... :Y)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 13:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

Bommes schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:18:
Ik rijd al bijna 18 duizend kilometer op mijn Vespa.
Dus ik vermoed dat mijn mening al helemaal niet relevant is... :Y)
_/-\o_

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
specops0i0 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:56:
Dagje vrij + mooi weer = Lekker stukje rijden :+ 8)

[afbeelding]
Leuk rondje, zitten veel bekende stukjes in voor mij. Tot 3 jaar geleden woonde ik ongeveer halverwege die route :P

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/hugit5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/r8z7zb.jpg

Gisteravond een rondje gemaakt bij mij in de buurt, na 5 km zat ik al niet lekker in m'n tempo meer. Ik reed op de Rijndijk vanuit Arnhem, achter mij reed nog een Ducati (kende ik verder niet). Had het tempo er redelijk in zitten, maar op een gegeven moment rook ik een diesel/olie lucht. Ik kijk iets verder de bocht door, en zie ineens een gigantisch spoor liggen, flink in de ankers, en proberen er omheen te sturen (voelde hem uiteindelijk wel iets glijden). Heb de boel gelukkig met de glimmende kant boven kunnen houden, maar het had niet veel gescheeld.
Uiteindelijk verder gereden, ligt er 500 meter verder weer zo'n gigantisch spoor... ook weer omheen gereden. Zag uiteindelijk de Ducati rijder niet meer, dus toch maar omgedraaid (je weet maar nooit :X), die stond uiteindelijk bij een bankje ff stil. Heb uiteindelijk gekeken wat die zooi nou was, was dus idd iets van diesel/olie, en ben toen weer omgedraaid.
Ff gestopt bij de Ducati rijder, en die had al 112 gebeld vanwege de zooi op de weg (levensgevaarlijk als motorrijder). Toen ik er 1,5 uur later weer langs reed waren ze gelukkig de boel aan het opruimen.

Vaak bu'j te bang!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

418O2 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:30:
[...]

Qua blok zit daar bijna 20 pk verschil in, boxer heeft nooit echt veel vermogen maar het stuurt eigenlijk altijd wel erg soepel ( door het boxerblok ). Dus sturen als een tank gaat niet op ;)
r1100rt heeft ook een eerste versnelling tot 105km/u dat schiet niet echt op met rond de 80pk. Maar ze sturen wel heerlijk.

• 418O2
charrel schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Qua blok zit daar bijna 20 pk verschil in, boxer heeft nooit echt veel vermogen maar het stuurt eigenlijk altijd wel erg soepel ( door het boxerblok ). Dus sturen als een tank gaat niet op ;)
r1100rt heeft ook een eerste versnelling tot 105km/u dat schiet niet echt op met rond de 80pk. Maar ze sturen wel heerlijk.
Het vermogen is het probleem niet, het is meer dat ik het wel fijn vindt als er wat verloop zit in de power.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Vanmiddag weer eens bij Hyperpro langs, waarschijnlijk de eerste keer in 94k km dat de voorvork open gaat... Mocht iemand dan in Alphen zijn en het stinkt, sorry :+

Ik ben ook benieuwd wat ze over de schokdemper achter te zeggen hebben, dat is een 2ehandsje die voelt wat zacht aanvoelt.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Ik ben aan het kijken om op mijn Versys handvatverwarming, handguards en TomTom 410 te laten monteren.
Bij twee Kawa dealers prijs gevraagd, de ene zegt 100 euro voor montage, de ander 200 euro.
En qua onderdelen geven ze beide gewoon de listprices van de onderdelen.
Op de TomTom hebben ze wellicht geen marge, maar op die gpsmount, handguards en verwarming waarschijnlijk wel denk ik?
Nuttig om een procentje korting te vragen?

Ivm de handguards, kun je die kappen zelf er meestal gemakkelijk afhalen?
In de zomer heb ik wel graag de frisse wind op de handen :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoshky op 18-08-2016 10:40 ]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
200 euro voor het monteren van die 3 dingen lijkt me wat overdreven... Misschien eens bij een kleine zelfstandige garage proberen ipv een merkdealer? Die vragen vaak de hoofdprijs voor dat soort spul.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Damn, zo'n lomp spoor ben ik nog niet tegengekomen :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

steveman schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:48:
[...]

Damn, zo'n lomp spoor ben ik nog niet tegengekomen :/
Ben ik in Tilburg ook eens tegengekomen, gelukkig zat ik toen in de auto :X

Overigens met een ex motoragent bij mij op de club ook wel eens over dit soort dingen gehad en die vertelde mij dat naast olie grind in de praktijk erg verradelijk is en toch ook wel voor heel nare schuivers zorgt. Het vervelende aan grind is dat het net als olie afhankelijk van de omstandigheden erg lastig of te laat wordt gezien.

/me heeft al heel wat keer op de motor met grind te maken gehad en ik haat dat spul :(

• SvenBravo7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 11:43
Wellicht van plan om straks naar Zandvoort te gaan, beetje rond te kijken. Nog nooit bij een circuit in de buurt geweest haha. Iemand hier zin om mee te gaan of om daar af te spreken?

Drop a gear and disappear

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
SvenBravo7 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:20:
Wellicht van plan om straks naar Zandvoort te gaan, beetje rond te kijken. Nog nooit bij een circuit in de buurt geweest haha. Iemand hier zin om mee te gaan of om daar af te spreken?
Zou graag willen maar na een korte zoekopdracht in Google kom ik tot de conclusie dat het 2.5 uur snelweg is. Ik sla over :9

Gisteren een klein toertje gedaan. Was te doen, totdat je ergens stil stond. Wat een warmte 8)7
Motor

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Wat wil je er gaan doen? Zo te zien is a.s. weekend de Marlboro Masters (Formule 3 e.d.), dus zal vandaag het een en ander aan opbouw in de paddock zijn. Mogelijk is er nog weinig beveiliging en kan je naar binnen, maar grote kans dat je niet verder komt dan de toegangspoort :P

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Je kan er zo op rijden, even onder de het viaduct door dan rij je zo het paddock op. Bij de Tarzan bocht zit in het midden een parkeerplek. Als er geen evenement is.
Ik moet zo werken dus nu rijden zit er niet in, behalve naar mijn werk dan...

[ Voor 7% gewijzigd door charrel op 18-08-2016 11:27 ]

• SvenBravo7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 11:43
R0y. schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:23:
[...]

Zou graag willen maar na een korte zoekopdracht in Google kom ik tot de conclusie dat het 2.5 uur snelweg is. Ik sla over :9

Gisteren een klein toertje gedaan. Was te doen, totdat je ergens stil stond. Wat een warmte 8)7
[afbeelding]
Voor mij is het ook 1,5 uur rijden hoor. Eergisteren ook nog een (voor mijn doen) flink stuk gereden, het zitvlees weer een beetje laten herstellen gisteren.
Chakotay schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Wat wil je er gaan doen? Zo te zien is a.s. weekend de Marlboro Masters (Formule 3 e.d.), dus zal vandaag het een en ander aan opbouw in de paddock zijn. Mogelijk is er nog weinig beveiliging en kan je naar binnen, maar grote kans dat je niet verder komt dan de toegangspoort :P
Dat zie ik inderdaad op de website staan. Maar wil er niet op gaan rijden ofzo, maar gewoon eens een beetje rondkijken, even wat drinken bij het strand en dan weer terug. Het is voor mij al 1,5 uur rijden heen.
charrel schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Je kan er zo op rijden, even onder de het viaduct door dan rij je zo het paddock op. Bij de Tarzan bocht zit in het midden een parkeerplek. Als er geen evenement is.
Oh thanks, zal het onthouden als het ervan komt!

Drop a gear and disappear

• Ethirty
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Overigens met een ex motoragent bij mij op de club ook wel eens over dit soort dingen gehad en die vertelde mij dat naast olie grind in de praktijk erg verradelijk is en toch ook wel voor heel nare schuivers zorgt. Het vervelende aan grind is dat het net als olie afhankelijk van de omstandigheden erg lastig of te laat wordt gezien.

/me heeft al heel wat keer op de motor met grind te maken gehad en ik haat dat spul :(
Het is waarschijnlijk net alsof je op een laagje kogellagers terecht komt. Ik heb het tot nu toe altijd weten te vermijden.

Enkele bochten hier in de buurt zijn zo beroerd bedacht dat de vrachtwagens continue het grind uit de berm rijden met hun achterwielen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Daarom ben ik ook gestopt en hebben we (of de andere motorrijder dan) gebeld. Het is een stuk wat erg populair is om te rijden met de motor. Wanneer je met 80/100 km/h van de dijk af stuitert, is dat niet zo goed voor de gezondheid denk ik

Vaak bu'j te bang!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Daarom ben ik ook gestopt en hebben we (of de andere motorrijder dan) gebeld. Het is een stuk wat erg populair is om te rijden met de motor. Wanneer je met 80/100 km/h van de dijk af stuitert, is dat niet zo goed voor de gezondheid denk ik
Ze rijden daar vaak nog wel wat harder. Lekker binnenbochtje pakken en flink uit accelereren. Genoeg bomen en palen die je op dat stukje tegen kan komen. Super dus dat je gebeld hebt!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Klopt ja, moet eerlijk zeggen dat ik daar vaak ook wel wat harder rij O-)

Vaak bu'j te bang!

• lolgast
Dat is ook meteen de reden waarom ik niet hard door bochten ga als ik er niet 10 minuten geleden ook gereden heb.

Verwijderd

lolgast schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:03:
Dat is ook meteen de reden waarom ik niet hard door bochten ga als ik er niet 10 minuten geleden ook gereden heb.
Hmmz, door overzichtelijke bochten knal ik behoorlijk hard doorheen, als je elke dag op de motor zit wordt dat ook steeds meer routine. Onoverzichtelijke bochten is een ander verhaal dan doe ik een stuk voorzichtiger aan.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

We reden afgelopen maandagavond met een man of 3 de Waalband dijk van Neerijnen naar Tiel (in plaats van andersom) in verband met de laagstaande zon. Dan heb je een compleet andere route en een volledig onbekende weg qua bochten en dus ging het ook wat rustiger dan anders.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• PilatuS
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:06:
[afbeelding]

[afbeelding]

Gisteravond een rondje gemaakt bij mij in de buurt, na 5 km zat ik al niet lekker in m'n tempo meer. Ik reed op de Rijndijk vanuit Arnhem, achter mij reed nog een Ducati (kende ik verder niet). Had het tempo er redelijk in zitten, maar op een gegeven moment rook ik een diesel/olie lucht. Ik kijk iets verder de bocht door, en zie ineens een gigantisch spoor liggen, flink in de ankers, en proberen er omheen te sturen (voelde hem uiteindelijk wel iets glijden). Heb de boel gelukkig met de glimmende kant boven kunnen houden, maar het had niet veel gescheeld.
Uiteindelijk verder gereden, ligt er 500 meter verder weer zo'n gigantisch spoor... ook weer omheen gereden. Zag uiteindelijk de Ducati rijder niet meer, dus toch maar omgedraaid (je weet maar nooit :X), die stond uiteindelijk bij een bankje ff stil. Heb uiteindelijk gekeken wat die zooi nou was, was dus idd iets van diesel/olie, en ben toen weer omgedraaid.
Ff gestopt bij de Ducati rijder, en die had al 112 gebeld vanwege de zooi op de weg (levensgevaarlijk als motorrijder). Toen ik er 1,5 uur later weer langs reed waren ze gelukkig de boel aan het opruimen.
Het is dat ik gisteren niet ben gaan rijden, anders was ik dat ook tegengekomen. Bij de meeste ritjes die ik maak kom ik daar wel langs. Aangezien je op dat stuk best lekker kan door rijden is het nogal link inderdaad.

Vraag mij ook wel af wie het er neer gelegt heeft. Over het algemeen kom je daar niet met de auto tenzij je er woont. Zou best kunnen dat het van een auto komt en het er vandaag weer ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 18-08-2016 14:10 ]

Verwijderd

pagani schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:50:
[...]

Het rijdt alleen echt als een tank, maar voor touren prima
Ken wel een paar mensen die met hun ex beroepstank het merendeel hier waarschijnlijk ver achter zich laten >:) :P

/me is ook wel totaal zoek gereden door een boxerrijder :(

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

PilatuS schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:49:
[...]

Het is dat ik gisteren niet ben gaan rijden, anders was ik dat ook tegengekomen. Bij de meeste ritjes die ik maak kom ik daar wel langs. Aangezien je op dat stuk best lekker kan door rijden is het nogal link inderdaad.

Vraag mij ook wel af wie het er neer gelegt heeft. Over het algemeen kom je daar niet met de auto tenzij je er woont. Zou best kunnen dat het van een auto komt en het er vandaag weer ligt.
Het is net ook een stuk waar de normale bus lijndienst rijdt. Verder ook wat landbouwverkeer natuurlijk. Mogelijk dat het daar vanaf komt.
Of een idiote bewoner kan natuurlijk ook :(

Vaak bu'j te bang!

• PilatuS
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Het is net ook een stuk waar de normale bus lijndienst rijdt. Verder ook wat landbouwverkeer natuurlijk. Mogelijk dat het daar vanaf komt.
Of een idiote bewoner kan natuurlijk ook :(
De kans is groot dat het door iemand komt die er vaker komt. Daarom vind ik het best wel link om er weer te gaan rijden. Wat er nu lag is wel opgeruimd, maar je weet niet of het weer terug komt. Wel fijn dat ik gisteren niet ben gaan rijden en jouw post nu zie. Dan heb ik gisteren toch best wel mazzel gehad :)

Verwijderd

Leuk om te zien, rijstijl van engelse agenten met detail uitleg:

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:33:

[video]
Zijn dingen die men instructeur ook allemaal behandeld heeft..

Verwijderd

Secsytime schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Zijn dingen die men instructeur ook allemaal behandeld heeft..
Goede instructeur dan :)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Niet dat ik zo goed kan rijden, maar heel veel van die zaken pas ik van nature al toe. Sterk gevoel voor zelfbehoud wellicht?

Al denk ik niet de de politie het op prijs stelt als alle gewone motorrijders zo op de andere weghelft gaan rijden.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Als de wegen zo nat zijn, probeer ik persoonlijk zo weinig mogelijk belijning mee te pakken. Zij gaan wel hier wel heel vaak overheen...

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• Anoshky
antonboonstra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:13:
Als de wegen zo nat zijn, probeer ik persoonlijk zo weinig mogelijk belijning mee te pakken. Zij gaan wel hier wel heel vaak overheen...
Ik heb mijn achterwiel wel eens voelen wegglijden bij een hele dikke, brede lijn aan een oprit van een autosnelweg in de gietende regen.
Voor de rest niet dat ik me kan herinneren.
Ik vind putdeksels gevaarlijker in de regen.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ethirty schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:45:
Al denk ik niet de de politie het op prijs stelt als alle gewone motorrijders zo op de andere weghelft gaan rijden.
Waarom niet, zolang het maar wel met beleid gaat en je geen gevaarlijke situatie veroorzaakt?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wel grappig om te bekijken maar probeer het maar eens toe te passen. Toevallig afgelopen maandag nog even met een paar maten van me er over gesproken (nadat we een bekende route eens andersom reden vanwege de laagstaande zon) en we waren het er over eens dat we alle 3 een bepaalde voorkeur hadden qua linker/rechter bochten en dat dat pas écht tot uiting komt als je op een onbekend stuk weg rijd.

Misschien wel eens leuk om te weten wie hier een voorkeur heeft voor bepaalde bochten? Ik weet van mezelf dat ik met korte bochten linksom een probleem kán krijgen en ik mezelf daarbij altijd echt moet dwingen om de bocht (verder) door te kijken..... In een bocht rechtsom heb ik daar eigenlijk nooit een probleem mee :+

Op de openbare weg ligt de APEX ook beter bij een rechter bocht.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Geen voorkeur hier.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• PilatuS
  • Niet online
Hier gaan bochten naar rechts veel beter dan naar links. Vooral op het circuit is mijn houding naar rechts veel beter en ga ik daarom ook harder door de bocht.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voorkeur voor bochten naar links hiero. Altijd al gehad. Ook op de reguliere fiets toen ik een klein jochie was en de terror-kut-kind-op-een-fiets uithing toen alles nog stoer was :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben een specialist in dingen kopen die ik pas maanden later draag :P

* Vorige zomer nieuwe winterlaarzen gekocht, maar wel de hele winter met mijn oude exemplaren gereden
* In januari nieuwe handschoenen gekocht voor lente - herfst (gelamineerde), die ben ik pas rond 1 augustus beginnen dragen.
* Daarnet bij FC Moto vented schoenen gekocht, deze zal ik waarschijnlijk pas volgend jaar kunnen dragen (tenzij er nog warme dagen aankomen)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Anoshky schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:15:
[...]

Ik heb mijn achterwiel wel eens voelen wegglijden bij een hele dikke, brede lijn aan een oprit van een autosnelweg in de gietende regen.
Voor de rest niet dat ik me kan herinneren.
Ik vind putdeksels gevaarlijker in de regen.
Mijn rijschool nam een specifieke weg als het wat had geregend. Een kronkelweg, vol met slipperige putten in het midden van de weg. Als je daar eenmaal over heen bent gereden heb je (ik altans) het lesje wel geleerd.

Geen putdeksels voor deze jongenman :N

Verwijderd

Ik heb een sterke voorkeur voor bochten naar links. Dat is ook terug te zien in de schaamranden van mijn achterband :)

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Afgelopen dinsdag nog 2 lesuren gehad en mijn instructeur (of ja, een van de 3 die ik heb) geeft ook veel van die dingen uit de video aan. Zijwegen, positie op de weg bij verschillende situaties, hoe het beste door de bocht te gaan. Daarnaast ook dingen zoals rijden in een wijk, snelweg, hoogte verschil in een bocht en dijken. (En natuurlijk ook vooral vooruit kijken!)

Bij ons wordt het er juist ingestampt dat je dat soort dingen gewoon 100% goed moet doen naast de basis dingen als snelheid/verkeersregels tijdens je examen (en daarna). :+

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kan er hier iemand écht goed plaatjes kijken?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:08:

Members only:
Jammer dat het plaatje van de dealer geen hogere resolutie heeft. Kentekenplaathouden en banden lijken hetzelfde te zijn. Die dingen op de bovenkant van de voorvork om die in te stellen zijn dan wel weer een andere kleur. Als het dezelfde fiets is dan zijn er toch dingen aan veranderd. Aan de hand van krassen moet het wel zeker zijn of het dezelfde motor is. Helaas is het plaatje van de dealer hier net niet goed genoeg voor.

Duo zitje is verder anders en ook de valblokken zijn weg. Ik denk dat het alleen aan de kleine schade te zien is. De schaamrand is dan ook wel weer helemaal hetzelfde.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 18-08-2016 21:20 ]

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dilemma's. Ik heb vandaag een hele mooie inruilprijs voor mijn motor geboden gekregen, maar de nieuwe is dit seizoen niet meer te leveren. Betekent wel dat ik binnen 1 a 2 weken zonder motor zit en niet meer kan rijden tot het voorjaar.

Alternatief is dat ik probeer particulier te verkopen, met het risico dat dat niet lukt of tegen eenzelfde waarde.

Iemand een naked TRX kopen met 42k kilometers en vrijwel nieuwe banden? :P

#team_UTC+1

• 418O2
Ethirty schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:23:
Dilemma's. Ik heb vandaag een hele mooie inruilprijs voor mijn motor geboden gekregen, maar de nieuwe is dit seizoen niet meer te leveren. Betekent wel dat ik binnen 1 a 2 weken zonder motor zit en niet meer kan rijden tot het voorjaar.

Alternatief is dat ik probeer particulier te verkopen, met het risico dat dat niet lukt of tegen eenzelfde waarde.

Overbruggingsbrik geen optie?

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ethirty schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:23:

Hmmm...... Hoe graag ik misschien ook zo'n TRX er bij zou willen hebben: Als je al een mooie inruilprijs hebt kunnen bedingen dan denk ik niet dat ik er overheen kán/ga bieden.

Ik ga als particulier als éérste "zeiken" over die bijna nieuwe banden welke ik toch niet wil (oftewel: er horen gewoon banden op te liggen).

• caesar1000

caesar1000

U want some?

wimmel_1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:08:

Members only:
PilatuS schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:16:
[...]

Jammer dat het plaatje van de dealer geen hogere resolutie heeft. Kentekenplaathouden en banden lijken hetzelfde te zijn. Die dingen op de bovenkant van de voorvork om die in te stellen zijn dan wel weer een andere kleur. Als het dezelfde fiets is dan zijn er toch dingen aan veranderd. Aan de hand van krassen moet het wel zeker zijn of het dezelfde motor is. Helaas is het plaatje van de dealer hier net niet goed genoeg voor.

Duo zitje is verder anders en ook de valblokken zijn weg. Ik denk dat het alleen aan de kleine schade te zien is. De schaamrand is dan ook wel weer helemaal hetzelfde.
Sindsdien stonden er ook nieuwe advertenties op marktplaats en op hun website. Gedetailleerde afbeeldingen en info. Onder andere de achterbrug, het frame, de kappenset en uitlaat.

Denk dat je het echt pas zult weten als je van dichterbij de onderdelen kunt bekijken en herkenningspunten kunt vinden die niet 123 te verwijderen/repareren zijn.

De R1 is ook een best wel populaire motor in de 2e hands markt dus het zal echt neerkomen op nader onderzoek.

[ Voor 7% gewijzigd door caesar1000 op 18-08-2016 21:48 ]

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

418O2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:35:
[...]

Overbruggingsbrik geen optie?
Heb nog een toertochtje in de planning, maar om daar nou een brik voor te kopen. Dan kijk ik wel of ik wat kan lenen/huren.
wimmel_1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:37:
[...]

Hmmm...... Hoe graag ik misschien ook zo'n TRX er bij zou willen hebben: Als je al een mooie inruilprijs hebt kunnen bedingen dan denk ik niet dat ik er overheen (kán) gaan bieden.

Ik ga als particulier al éérste "zeiken" over die bijna nieuwe banden welke ik toch niet wil (oftewel: er horen gewoon banden op te liggen).
Je hebt liever hele oude versleten banden? Kan hoor. :P Nieuwe ketting nog een argument?

Als je me een blind bod wil doen, mag altijd. Zonder inruil krijg ik nog wat extra korting, dus wellicht kunnen we tot elkaar komen.

#team_UTC+1

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ethirty schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:48:
[...]

Heb nog een toertochtje in de planning, maar om daar nou een brik voor te kopen. Dan kijk ik wel of ik wat kan lenen/huren.

[...]

Je hebt liever hele oude versleten banden? Kan hoor. :P Nieuwe ketting nog een argument?

Als je me een blind bod wil doen, mag altijd. Zonder inruil krijg ik nog wat extra korting, dus wellicht kunnen we tot elkaar komen.
Wat zou je er van denken als je me verteld wat 't je waard is om gewoon dóór te kunnen blijven rijden met je fiets zodat je de nieuwe fiets kunt ophalen en me hier of via een PM het huidige bod eerlijk te kennen te geven?

Ik zit niet te wachten op een nieuwe set banden en/of ketting.... Jij wil waarschijnlijk gewoon door kunnen blijven rijden?

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:33:

[video]
Zeer leuk filmpje, ik vind enkel dat ze nogal vaak bij nat weer op de witte lijnen rijden. +- 4min50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 16:54
In Duitsland hebben ze al een tijd E10 benzine. Heb pas geleden een artikel geleden dat het helemaal geen succes was en dat ze er weer vanaf wilden stappen. Kan het artikel niet meer vinden, maar van mij hoeft het ook niet de E10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
En ook voor de E10 brandstof zelf geldt er een lichte prijsstijging ten opzicht van Euro95, het zou gaan over 1 tot 3 cent per liter.
Apart, bij de tankstations hier die het hebben (Zowel thuis als op het werk eentje in de buurt) is het juist dat bedrag per liter goedkoper. Met de 'moderne' auto heb ik het wel een paar keer getankt (vooral in Duitsland), nooit problemen mee gehad. Met de motoren & Spider (cabrio uit '84) echter nog nooit geprobeerd, hopen dat het daarvoor ook bruikbaar is dan als de normale benzine eruit gaat... Ik heb weinig zin om veel te dure VPower/Excellium/etc te moeten tanken namelijk.

Edit: even gekeken, zowel de Aprilia RSV Mille, Alfa 156 & Alfa Spider niet geschikt. De GSX-R 'misschien', handig :+

[ Voor 10% gewijzigd door Chakotay op 19-08-2016 08:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spruit89
http://www.e10check.nl/
op deze site kan je kijken of jouw motor/auto kan rijden op E10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thoit
Volgens die site kunnen alle BMW motoren E10 verdragen. Vraag me af hoe betrouwbaar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Thoit schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:43:
[...]

In Duitsland hebben ze al een tijd E10 benzine. Heb pas geleden een artikel geleden dat het helemaal geen succes was en dat ze er weer vanaf wilden stappen. Kan het artikel niet meer vinden, maar van mij hoeft het ook niet de E10.
Ja, maar naast de reguliere E10 kan eigenlijk altijd wel Euro 95 tanken (tenminste, ik ben nog nooit tegengekomen dat het niet kan)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:06
1 keer per ongeluk BlueOne95 getankt (ander soort E10, natte vs droge ethanol) maar nooit weer.
Oke, was een brommertje (49cc, tweetakt).

Maar, om dat ding na 1 weekend stilstand weer aan de gang te krijgen. Mijn hemel.
E-start: Nope
Kickstart: Nope.

Uiteindelijk met veel pijn en moeite iets van verbranding weten te krijgen en gaan lopen. Volgas, lopen en hopen op het beste. Gelukt, rijden tot de tank leeg zou moeten zijn. 98 erin en verder rijden.
Sindsdien altijd weer 95 getankt en als het niet anders kon 98, maar nooit weer die rommel.

En ja, het is niet letterlijk E10 maar ik pas. Of mijn motor het nou wel of niet mag hebben. Dan maar 98 erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
-tom-562 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Ja, maar naast de reguliere E10 kan eigenlijk altijd wel Euro 95 tanken (tenminste, ik ben nog nooit tegengekomen dat het niet kan)
Ik tank altijd in Duitsland, maar je hebt altijd de keuze uit: 95 (E10), 95 (E5) of 98. 95 zonder E5 of E10 heb ik de afgelopen jaren nooit meer gezien in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:17
En wat is eigenlijk bij moderne fietsen, buiten de prijs, het nadeel om 98 te tanken?

BMW raadt 95 of 95 E10 10% max ethanol aan. 15% heel erg af te raden.
98 màg ook.

Waarom zou 98 minder goed zijn dan 95?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
kazzzdafke schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:51:
En wat is eigenlijk bij moderne fietsen, buiten de prijs, het nadeel om 98 te tanken?

BMW raadt 95 of 95 E10 10% max ethanol aan. 15% heel erg af te raden.
98 màg ook.

Waarom zou 98 minder goed zijn dan 95?
Er is geen technisch nadeel aan 98 (of eigenlijk 97 in NL), het is alleen stom duur :) Leuk als je alleen plezierritjes doet, maar bij 2x per week tanken word het vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Het is niet minder goed voor de motor, maar wel voor de knip :P
De klopvastheid van euro 98 ligt hoger. Door je ontsteking te vervroegen i.c.m. euro 98 kan je er meer vermogen uit halen. Maar aangezien de meeste motoren geen klopsensor hebben, en dus de ontsteking niet bij kunnen regelen, heeft het geen nut :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mijn S1000R regelt blijkbaar heel dat zootje zelf, qua inspuitmoment etc.. Hij is dat constant aan het regelen, als ik de dealer mag geloven en dus zou 98 eventueel een bijna niet voelbaar voordeel kunnen opleveren.

Maar goed dat ik weet dat buiten de portemonnee geen kwaad kan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Het Hyperpro-bezoekje van gisteren was nuttig overigens :) De vorkolie was zoals verwacht na 94k km een aardige stinkbende :+

De achterveer is ook meteen nuttig afgesteld. Ik had de demping & rebound zelf al aardig netjes gezet, maar de preload stond veel te laag. Het voelt nu allemaal een stuk steviger aan, ik zit een stuk hoger en hij staat ook nog eens stabieler op de standaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Net een paar daagjes terug van vakantie en meteen mijn rijbewijs maar opgehaald. Nu een mooie motor zoeken! Ik ben op zoek naar een Yamaha Fazer 600cc voor max prijs van zo'n €2500 en niet ouder dan het jaar 2000. Heb al wat moois gezien her en der, maar als er hier iemand is die een Fazer verkoopt, dan hoor ik dat graag!

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van de vraag van Wimmel_1 :)

Poll: Voorkeur voor bochten naar:
Links.
Rechts.
Geen specifieke voorkeur.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397474&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik had het op de fiets al en nu op de motor ook. Ik ga liever naar rechts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ga ook liever naar rechts omdat je dan de binnenbocht hebt. Als het een blinde bocht is, that is. Anders maakt het me niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 08:42
spruit89 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:22:
http://www.e10check.nl/
op deze site kan je kijken of jouw motor/auto kan rijden op E10.
Interesting... Mijn Ninja300 (2016) kan volgens dat lijstje de E10 niet aan, het kleine broertje (de Ninja250) kan dit weer wel...

Never ride faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44
DragonSlayer666 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Interesting... Mijn Ninja300 (2016) kan volgens dat lijstje de E10 niet aan, het kleine broertje (de Ninja250) kan dit weer wel...
tja dat zal wel niet :) kijk maar je handleiding na, ik ben er 100% zeker van dat 't lijstje mis is 8)7

http://www.motorcycle.in.th/filemgmt/visit.php?lid=220 - E10 no problemo, pp 60-61

[ Voor 10% gewijzigd door Dryhte op 19-08-2016 11:59 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
DragonSlayer666 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Linkje naar manual van Z300

Pagina 58, E10 mag gewoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Misschien kunnen ze in NL dan die premium diesel eruit mikken ipv de normale 95 zodat je nog kan kiezen. Maar dat zal wel niet, ze willen graag dat je méér gaat betalen. Als het milieu echt voorop stond hadden ze het wel goedkoper gemaakt dan normale 95.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KCdu5kq.png

Jawel, nu naar het goede adres laten sturen :+ (zo wordt een goedkoop ruitje toch nog onnodig duah).

Mooi op tijd om zondag gelijk te gebruiken, maar goed, de weerdemonen ga ik niet naar de pijpenstelen dansen, dus hopelijk de 27ste weer een kans.

Ik heb nu een donker ruitje, maar daar filmt m'n cameraatje toch minder goed doorheen :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28

Exigence

dnkroz

418O2 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:38:
Ik ga ook liever naar rechts omdat je dan de binnenbocht hebt. Als het een blinde bocht is, that is. Anders maakt het me niet uit.
Ik liever naar links, kun je verder doorkijken ;) Zeker bij een blinde bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ethirty schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:17:
Misschien kunnen ze in NL dan die premium diesel eruit mikken ipv de normale 95 zodat je nog kan kiezen. Maar dat zal wel niet, ze willen graag dat je méér gaat betalen. Als het milieu echt voorop stond hadden ze het wel goedkoper gemaakt dan normale 95.
Ach het milieu.... Volgend jaar gaan alle bijtellingstarieven naar 22%... Hybride autos ook. Dat betekend dus dat iedereen weer lekker een benzine slurper gaat rijden ;) Voor het geld maakt het toch niet meer uit (uitzonderingen met contracten etc daargelaten).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dutchzilla
https://www.dropbox.com/s...lqaJrjs8QaGjLclIhRPa?dl=0

Linkje met foto's van de Z800 sugomi editie. Gister opgehaald. Om een beeld te geven van de kleur. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dutchzilla schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:15:

Linkje met foto's van de Z800 sugomi editie. Gister opgehaald. Om een beeld te geven van de kleur. Enjoy!
Wel beetje spijtig dat de buddyseat een ander soort bordeaux-rood is...?
Leuk dat het niet weer dat groene is, maar aan de andere kant ben ik niet echt fan van deze kleurstelling..

maar ja, het is jou fiets en jij vindt dit net het mooiste, dus boeien wat andere denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
Eens inderdaad jammer dat duo Seat een andere kleur Bordeaux is dan de rest. Voor de rest een erg mooie machine met een serieuze akra pijp :o

Veel veilige km's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spruit89

De kleuren zijn veel mooier in het echt dan in de brochures!
Kan je ook een filmpje uploaden van hoe hij klinkt met de akra? En ga je de db killer laten zitten?

Mooie fiets! Ik raad je wel aan om de waarschuwingsticker op de tank zo vlug mogelijk te verwijderen. :)
Veel rijplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anoshky
[Video: https://twitter.com/MotoGP/status/766609519233396736]

Weinig woorden voor dit. Alleen een mond vol tanden. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hoeveel mensen op de wereld zouden dit recht kunnen houden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Anoshky schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:24:
[video]

Weinig woorden voor dit. Alleen een mond vol tanden. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hoeveel mensen op de wereld zouden dit recht kunnen houden... 8)7
Voor het klikken dacht ik al "dat is vast Marquez..." en jup :P Die jongen blijft echt de koning van de front-end saves _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47

Super mooi ding, ik vind de kleur erg gaaf. Mooi Akra eronder ook! Veel plezier mee!
Pagina: 1 ... 5 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.