Gisteravond een rondje gemaakt bij mij in de buurt, na 5 km zat ik al niet lekker in m'n tempo meer. Ik reed op de Rijndijk vanuit Arnhem, achter mij reed nog een Ducati (kende ik verder niet). Had het tempo er redelijk in zitten, maar op een gegeven moment rook ik een diesel/olie lucht. Ik kijk iets verder de bocht door, en zie ineens een gigantisch spoor liggen, flink in de ankers, en proberen er omheen te sturen (voelde hem uiteindelijk wel iets glijden). Heb de boel gelukkig met de glimmende kant boven kunnen houden, maar het had niet veel gescheeld.
Uiteindelijk verder gereden, ligt er 500 meter verder weer zo'n gigantisch spoor... ook weer omheen gereden. Zag uiteindelijk de Ducati rijder niet meer, dus toch maar omgedraaid (je weet maar nooit

), die stond uiteindelijk bij een bankje ff stil. Heb uiteindelijk gekeken wat die zooi nou was, was dus idd iets van diesel/olie, en ben toen weer omgedraaid.
Ff gestopt bij de Ducati rijder, en die had al 112 gebeld vanwege de zooi op de weg (levensgevaarlijk als motorrijder). Toen ik er 1,5 uur later weer langs reed waren ze gelukkig de boel aan het opruimen.