Ik ben 1.98m.Reloader schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:10:
[...]
hoe lang ben jij?
ik vermoed dat de RC8 qua houding vergelijkbaar is met de CBR RR? daar kon ik echt alleen op liggen en jij lijkt gewoon recht te zitten
Er is geen enkele andere supersport die zo ruim zit als de RC8. Dat is ook zo'n beetje de grootste reden dat ik deze motor gekocht heb. Qua benen zit het sowieso heel ruim, helemaal met de rearsets op de lage stand. Ook zitten de clipons vrij hoog en zit je dus veel minder voorover.
Een CBR RR, R1, of GSX-R zitten veel krapper qua benen en meer voorover dan de RC8. De RC8 zit zelfs beter dan de gemiddelde naked bike, alleen iets minder rechtop. Toen ik ging kijken naar een andere motor ging op deze zitten en was gelijk verkocht. Je ziet het er niet aan, maar het zit zo enorm veel beter dan welke andere sportmotor dan ook.
Een andere ding wat met deze motor kan is het subframe omhoog zetten. Als je onder de 1.75 bent kan je dan niet meer met de voeten bij de grond. Maar ben je 1.98 kan het prima en geeft het een hoop extra beenruimte. De afstand van zadel tot stepjes is makkelijk 6 tot 10cm groter dan bij de meeste sportmotoren, wat heel veel beenruimte geeft.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 17-10-2016 16:26 ]