Het grote motortopic deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste
Acties:
  • 313.261 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Meestal zit er wel een puntje in een van de hoeken geslagen, alsof er een centerpons gebruikt is. Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.crfadventures.com/wp-content/uploads/2014/06/jis-screw.jpg

Ander nieuws, mijn Ducati is klaar en kan opgehaald worden *O* Vandaag iets eerder stoppen op het werk dus, de motorkleding ligt al achterin de auto oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

lolgast schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:41:

Ander nieuws, mijn Ducati is klaar en kan opgehaald worden *O* Vandaag iets eerder stoppen op het werk dus, de motorkleding ligt al achterin de auto oOo
Hier schijnt het zonnetje in ieder geval. Ik hoop dat je nog even lekker een stukje kan rijden!

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik denk het niet, in het zuiden des lands heb ik de zon nog niet gezien vandaag, en volgens de weersvoorspellingen gaat het er niet veel beter uitzien de komende tijd. Misschien zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog iets verder naar het zuiden (ongeveer 1500km) is het ook net gaan regenen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Das een tegenvaller, was net aan het overwegen om dan maar even die komt op te gaan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:14:
Das een tegenvaller, was net aan het overwegen om dan maar even die komt op te gaan.. :+
Zaterdag word het zonnig en ietjes over de 20 graden.

Gingen we hier niet een keertje een rondje rijden met pannekoeken? mischien dit weekend dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Dit weekend kan ik niet ;( . Het is toch altijd mooi weer in Spanje? Komen we rond kerst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het circuit rijden tijdens Battle Of The Nations op Assen (wordt dit weekend weer georganiseerd).
Ik ben verre van een circuitrijder, maar de paar rondjes afgelopen voorjaar (tijdens de landelijke motordagen) smaken wel naar meer. Gewoon lekker even een half uurtje wat rondjes op eigen tempo (eventueel met voorrijder), is dat komend weekend ook weer mogelijk of rijd ik dan tussen de die hard circuitracers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18
Garage belde: Brandstofpomp kapot. Morgen weer rijden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:13

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Jeej, de astra had gelijk!

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een postuum +1 gegeven op je Astra post :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Motor opgehaald maar klere wat is het koud zeg, nondeju. Thermo onderkleding, lerenpak, zomerhandschoenen en geperforeerde laarzen: Geen leuke rit bij 8 graden en wind.

Zondag wordt het behoorlijk weer zoals het er nu uitziet, dan maak ik ook wat foto's als ik het niet vergeet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

lolgast schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:36:
Motor opgehaald maar klere wat is het koud zeg, nondeju. Thermo onderkleding, lerenpak, zomerhandschoenen en geperforeerde laarzen: Geen leuke rit bij 8 graden en wind.

Zondag wordt het behoorlijk weer zoals het er nu uitziet, dan maak ik ook wat foto's als ik het niet vergeet O-)
Vond het zelf vandaag wel meevallen met m'n korte t-shirt onder m'n perforated leer. Ligt natuurlijk wel een beetje aan hoe lang je moet rijden en of het continue via de snelweg is. In mijn geval 25-30 minuutjes via 80 weg (niet dat ik daar altijd 80 rij :+ ).

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik had 95% snelwegkilometers helaas.. ;) Maar hij staat in ieder geval thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Vandaag eerste ritten achter de rug met de nieuwe verwarmde handschoenen. Ik wil nog kijken naar kappen op het stuur maar dit was al lekker. Middelste stand, warme handen toen ik op kantoor aankwam *O* vanochtend 8 graden en alleen snelweg. Voor mijn handen dan al koud maar dit was zeker aangenaam. Behoorlijke investering maar worth it ( vooralsnog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:29
Vandaag weer wezen lessen. Echt freezing koud. Tja, wat wil je met zomerhandschoenen. Kort stukje 80-weg gereden, heb het gevoeld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Morgenochtend om 0700 op de motor van Nijmegen naar Delft. Ik ben benieuwd hoe koud het is. Maar de auto is wat mij betreft geen optie. Zeker niet met dat geneuzel met de Merwedebrug.

Ach boel thermospul en handvatverwarming. Komt vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:20

Fuelke

Forza Ferrari

Toen ik gisteren aanzette gaf de thermometer 3° C aan ... brrr.

Vanmorgen was het 9° en viel het nog mee. Ik had het kouder toen ik rond 16h terug naar huis reed, er was een gure oostenwind opgestoken. In het weekend toch maar de wintervoering in jas en broek ritsen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Bikkels allemaal, ben zondag na een klein uurtje huiswaarts gekeerd. Onder de 18C pak ik de auto ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 21:20
Hoe kan ik dit het beste fixen volgens jullie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hkNXFbp.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bmCaX9j.png

Aan de bovenkant zit het nog aan elkaar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
M'n nieuwe winterhandschoenen bevallen best prima en m'n huidige pak is ook nog best wel lekker warmpjes.

Ben benieuwd hoe 't is bij minus 5 °C :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
specops0i0 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:53:
Hoe kan ik dit het beste fixen volgens jullie:

[afbeelding]

[afbeelding]

Aan de bovenkant zit het nog aan elkaar vast.
Je zou eens kunnen zoeken naar een plastic-lasser. En anders aan beide kanten van de scheur meerdere gaten boren en tie-wraps erdoor :+
Maar serieus, ik denk dat dit of plastic lassen wordt of een nieuwe/andere kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:37:
[...]

Heb je een postuum +1 gegeven op je Astra post :) _/-\o_
Als mijn post echt daartoe heeft bijgedragen, is dat al voldoening genoeg. En zo niet, dan toch: Blij dat het al opgelost lijkt te zijn.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:32:
Bikkels allemaal, ben zondag na een klein uurtje huiswaarts gekeerd. Onder de 18C pak ik de auto ;)
Haha, ik vroeger ook toen ik alleen een leren pak had. Nu met een goed textiel pak icm winter handschoenen kan ik nog wat langer doorrijden. Met die verrekte a27 is dat geen overbodige luxe meer. Vanaf kwart voor zeven staat de boel vast bij de stichtse brug en dan alle volgende knelpunten tot aan Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

lolgast schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:48:
Ik had 95% snelwegkilometers helaas.. ;) Maar hij staat in ieder geval thuis!
Goed vastzetten die Ducati! ;)

Thermo helpt trouwens inderdaad heel erg bij koud weer. Perfect voor de tourritten tussendoor, wat minder voor werk vind ik zelf. Dan is het binnen toch wel erg warm.
Miss_80 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:55:
[...]

Haha, ik vroeger ook toen ik alleen een leren pak had. Nu met een goed textiel pak icm winter handschoenen kan ik nog wat langer doorrijden. Met die verrekte a27 is dat geen overbodige luxe meer. Vanaf kwart voor zeven staat de boel vast bij de stichtse brug en dan alle volgende knelpunten tot aan Utrecht.
Enige voordeel van stilstaan: mocht je koude handen hebben dan kun je die weer wat warmen (als je een naked hebt iig) :)

De Ducati Multistrada 1200 Enduro van MCN is gestolen. O-)

@ToolkiT let jij even op tijdens het rijden? :+

[ Voor 7% gewijzigd door caesar1000 op 12-10-2016 23:14 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
caesar1000 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:12:
[...]

Goed vastzetten die Ducati! ;)

Thermo helpt trouwens inderdaad heel erg bij koud weer. Perfect voor de tourritten tussendoor, wat minder voor werk vind ik zelf. Dan is het binnen toch wel erg warm.

....
Ik zat er eigenlijk over te twijfelen om het slot maar van deur te halen, als ze hem willen hebben nemen ze hem toch mee en dan maken ze in ieder geval niets stuk :/

PS: Grapje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
lolgast schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:36:

In Zaltbommel gehaald toch? Zag de foto voorbij komen op FB :)

De mijne staat momenteel even stil met een koelwaterprobleempje, waarschijnlijk veroorzaakt door een niet meer luchtdichte radiateurdop. Nieuwe is inmiddels geleverd, moet alleen nog even het plaatwerk loshalen, omwisselen/bijvullen en een testrit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
pagani schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:17:
[...]

In Zaltbommel gehaald toch? Zag de foto voorbij komen op FB :)

De mijne staat momenteel even stil met een koelwaterprobleempje, waarschijnlijk veroorzaakt door een niet meer luchtdichte radiateurdop. Nieuwe is inmiddels geleverd, moet alleen nog even het plaatwerk loshalen, omwisselen/bijvullen en een testrit maken.
Klopt, hij komt bij Zaltbommel vandaan inderdaad. Jaren tegenover gewerkt dus kwam eigenlijk automagisch daar terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
Fris aan de vis vanmorgen met de moto jeans - volgende week textielen broek over gewone broek proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miss_80
caesar1000 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:12:

Enige voordeel van stilstaan: mocht je koude handen hebben dan kun je die weer wat warmen (als je een naked hebt iig) :)
Hele idee van Woon-werk met de motor is om niet stil te komen te staan 8) . Vandaag tweede dag met de handschoenen (Macna met batterijen / accu's) en vooralsnog.... heerlijk. Drie standen en tot nu toe volstaat de middelste stand. Merk wel dat ik striemen zie op de duimen. De draden drukken daar dus tegen de huid. Verder weinig last van moet ik zeggen. Valt op zodra je de handschoenen uittrekt

[ Voor 10% gewijzigd door Miss_80 op 13-10-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwarmde handschoenen ga ik pas overwegen bij -15 °C hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
Miss_80 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Hele idee van Woon-werk met de motor is om niet stil te komen te staan 8) . Vandaag tweede dag met de handschoenen (Macna met batterijen / accu's) en vooralsnog.... heerlijk. Drie standen en tot nu toe volstaat de middelste stand. Merk wel dat ik striemen zie op de duimen. De draden drukken daar dus tegen de huid. Verder weinig last van moet ik zeggen. Valt op zodra je de handschoenen uittrekt
Linkje? :p

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Indeed, that's the one!!
Osiris schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:20:
Verwarmde handschoenen ga ik pas overwegen bij -15 °C hoor :+
Als ik geen handen had gehad waarbij de doorbloeding bij het minst of geringste stopt, dan had ik je helemaal gelijk gegeven 8) Alhoewel...... geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om met -15 op de motor te stappen :+

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/48t8g1fbd/Photo_12_10_2016_18_44_29.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Miss_80 op 13-10-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Jelte schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:01:
Morgenochtend om 0700 op de motor van Nijmegen naar Delft. Ik ben benieuwd hoe koud het is. Maar de auto is wat mij betreft geen optie. Zeker niet met dat geneuzel met de Merwedebrug.

Ach boel thermospul en handvatverwarming. Komt vast goed :)
Ging prima :) Zeker met de oostenwind in de rug. Relaxed 140 rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 19:53
Ben net terug van 2 weken Curacao. Pff wat een verschil, van 36 naar 7 graden. Was opzich wel te doen vanmorgen, 50% snelweg en verder 50 wegen. Had de binnenvoering van mijn jas er weer in gedaan en mijn broek zelf is goed winddicht met daaronder een normale spijkerbroek. Moet alleen denk nog even winter handschoenen gaan kopen. Mijn zomerhandschoenen zitten vol gaas dus de wind blies vanuit mijn vingers vol de mouwen van mijn jas in, brrr...

Overigens wel grappig om te motoren op Curacao te zien. Ontzettend veel Hayabusa's, ook veel met verlengde achterbrug voor het drag racen wat daar populair is. Daarnaast lijkt geluid niet te boeien, hoe meer des te beter het is :p

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Dat viel mij ook op op Curacao. Ik vroeg me vooral af, gezien de wegen daar, wat je daar met een Hayabusa moet _O-

Opzich kun je er daar ook een sport van maken om een rondje Curacao steeds sneller te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
aidanl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:04:
Overigens wel grappig om te motoren op Curacao te zien. Ontzettend veel Hayabusa's, ook veel met verlengde achterbrug voor het drag racen wat daar populair is.
Als je geen bochten hebt ga je iets anders verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 19:53
PilatuS schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Als je geen bochten hebt ga je iets anders verzinnen :P
Je hebt wel bochten, maar er licht best veel zooi op de weg en daarnaast is het meer gatenkaas als daadwerkelijk een weg :p

Je kon er Harleys huren, heb het toch maar gelaten. Was weer heerlijk om thuis op mijn Versys te gaan zitten!

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Afgelopen 10 dagen een fantastische offroad trip gedaan door Marokko.
Van Marrakesh over de Atlas, richting de zandduinen van Merzouga. Vervolgens richting het Zuid-Westen via veel zand, stenen en prachtige bergpaden wederom over de Atlas richting Marrakesh.
Mijn Adventure 620 heeft me geen moment in de steek gelaten en ben onwijs trots op mijn machientje.
Een paar maanden geleden heb ik de krukaslagers vervangen, dus heb alles van het blok in mijn handen gehad. Dat maakt het nog bijzonderder voor me!

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/20161009_101644_zpsbtfilnrz.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161008_094227_zpserferajx.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161007_145243_zps6gemrimm.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161006_134251_zpsky0vu7fl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161006_094823_zps0o967vyv.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161004_115414_zpsbm9kyb7w.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161005_120205_zpsir9xpjqv.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161004_090052_zps31140ndd.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i61.photobucket.com/albums/h76/Paul_Davids/IMG_20161002_103006_zpswgmafb60.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10 09:20

Least Inkling

Product of the cold war

Vet! Mooi foto's hoor!

Das een heel andere dimensie qua vakantie. Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een tweede brommert om dit ook te gaan doen.

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
aidanl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:04:
Ben net terug van 2 weken Curacao. Pff wat een verschil, van 36 naar 7 graden. Was opzich wel te doen vanmorgen, 50% snelweg en verder 50 wegen. Had de binnenvoering van mijn jas er weer in gedaan en mijn broek zelf is goed winddicht met daaronder een normale spijkerbroek. Moet alleen denk nog even winter handschoenen gaan kopen. Mijn zomerhandschoenen zitten vol gaas dus de wind blies vanuit mijn vingers vol de mouwen van mijn jas in, brrr...

Overigens wel grappig om te motoren op Curacao te zien. Ontzettend veel Hayabusa's, ook veel met verlengde achterbrug voor het drag racen wat daar populair is. Daarnaast lijkt geluid niet te boeien, hoe meer des te beter het is :p
Ik kreeg meer het idee dat het ging om 'gezien worden' Vooral bij het suikertuintje zag ik er altijd veel staan die niets anders deden dan showen. Verlichting op zoveel plaatsen en zo heftig dat de fast and the furious producer er nog een puntje aan kan zuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Afgelopen maandag is m'n Sena 20S defect geraakt.. Hét stukje plastic wat de bluetooth-unit op de helm-bevestigings-unit hield, is afgebroken :X Resultaat: klikt niet meer vast en derhalve onbruikbaar..

Nu geen muziek meer op m'n dagelijkse ritten :(

Zojuist 't onderdeel verstuurd naar de winkel waar ik 'em gekocht heb, maar zal wel ff-tjes gaan duren.

Gelukkig had ik een dual-set gekocht, dus nu maar eventjes de andere instellen en monteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Wat dat betreft ben ik wel blij dat bij Schuberth alles in de kraag zit.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die winter voorlopig nog maar even wegblijven.

/me zit momenteel heerlijk in St. Helier (Jersey) in het zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Erasmo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:53:
En dat het bandkabeltje dat links en rechts met elkaar verbindt, ook in een HP printer vaak stuk gaat. Vandaar dat het voor een paar euro op ebay te vinden is en eenvoudig uit te wisselen.

Dat bij mij toevallig ook het USB laadkabeltje stuk is gegaan (ik heb er een andere USB op gesoldeerd; hierdoor alleen nog maar laadmogelijkheid) is stomme pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Erasmo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:53:
Is dat een voordeel als daar iets defect aan gaat? :+

Ik ga er vanuit dat mijn Sena gewoon een productiefout had. Ik vind 't eigenlijk wel handig dat ik niet m'n complete helm aan de lader hoef te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Die kraag is er wel makkelijk uit te pakken hoor, alleen zit alles gewoon te veel opgepropt daarin tussen 2-3 lagen schuim. Ook weer niet zo makkelijk om het iedere dag te doen, dat is waar.

Op het werk kijken ze soms ook wel raar op.
> "Hey, kun je dat ding niet bij de kapstok bewaren?"
< Daar heb ik geen stopcontact in de buurt.
> :?

[ Voor 10% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-10-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Geen idee trouwens hoe zo'n Schuberth bediend wordt, maar m'n Sena kan ik nog bij 160 km/h bedienen.. Wat wel zo fijn is, aangezien Spotify me geregeld stomme nummers voorschotelt :+ Voice commands werken bij die snelheid helaas niet echt meer..

[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 13-10-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:30

Bommes

Capo del formaggio

Op mijn werk is helemaal geen kleed ruimte of garderobe aanwezig.
Resultaat dat ik me in mijn/ons kantoor uit mijn pak kan wurmen en dat zelfde pak vervolgens opgevouwen naast mijn bureau op de grond neer moet leggen.
Helm leg/zet ik gewoon op mijn bureau, gelukkig is dat ruim genoeg daarvoor.

Met mijn motor jeans is dat wel weer lastig, dan zit ik hier in mijn onderbroek tijdens het omkleed moment. Maakt mij niet zo veel uit maar echt gepast is dat nou ook al weer niet.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
Bommes schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:23:
Op mijn werk is helemaal geen kleed ruimte of garderobe aanwezig.
Resultaat dat ik me in mijn/ons kantoor uit mijn pak kan wurmen en dat zelfde pak vervolgens opgevouwen naast mijn bureau op de grond neer moet leggen.
Helm leg/zet ik gewoon op mijn bureau, gelukkig is dat ruim genoeg daarvoor.

Met mijn motor jeans is dat wel weer lastig, dan zit ik hier in mijn onderbroek tijdens het omkleed moment. Maakt mij niet zo veel uit maar echt gepast is dat nou ook al weer niet.
Dan moest er maar een kleedruimte zijn, niet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Osiris schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:19:
Geen idee trouwens hoe zo'n Schuberth bediend wordt, maar m'n Sena kan ik nog bij 160 km/h bedienen.. Wat wel zo fijn is, aangezien Spotify me geregeld stomme nummers voorschotelt :+ Voice commands werken bij die snelheid helaas niet echt meer..
Zo:

Afbeeldingslocatie: https://www.schuberth.com/typo3temp/_processed_/csm_75e12b5cb0021945499c6f69f7ff10f222afb9f8-fp-25-45-10-46-11_cf832ec14d.png

Of anders gewoon met ''Ok Google'' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Erasmo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Zo:

[afbeelding]

Of anders gewoon met ''Ok Google'' :P
Is dat een beetje te doen met dikke winterhandschoenen? * Osiris is wel "fan" van de fijne draai- en drukknop van de 20S :P

Nu maar weer eens verder nuttig gebruik maken van de part-time dag: de motor even voor de deur zetten, zodat ik naast het ketting smeren ook meteen even de banden op kan pompen. Even compressor-slang uit 't raam slingeren, eens kijken of dat beter werkt dan via de trappen & gangen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Osiris op 13-10-2016 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:06

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hmmmm...... Misschien toch maar weer eens boodschappen gaan doen, komende winter :+ :D

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:39

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

En "Stuque" is de site _O- Fixed!!

[ Voor 22% gewijzigd door Will_M op 13-10-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Ben niet helemaal weg van het kontje, maar voor de rest, LEKKER!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ducati heeft een interessante move gemaakt in het assortiment door een Sporttour te lanceren.
http://www.ducati.nl/bikes/supersport/supersport_s/index.do

Honda en Suzuki blijven bijzonder. Wat de rest 2 jaar geleden had, hebben zij nu pas of nog half.

Kawasaki is ook interessant bezig.
- Meer in de Z-line
- Weer een "nieuwe" ZX10R, de RR.
- geen ER6 meer, maar wel een 650.

Ik heb het idee dat bijna elke fabrikant meer bezig is geweest met alleen design, wat extra opties en vooral de euro4 norm dan echt nieuwe spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:35:
Ducati heeft een interessante move gemaakt in het assortiment door een Sporttour te lanceren.

Honda en Suzuki blijven bijzonder. Wat de rest 2 jaar geleden had, hebben zij nu pas of nog half.

- Meer in de Z-line

Ik heb het idee dat bijna elke fabrikant meer bezig is geweest met alleen design, wat extra opties en vooral de euro4 norm dan echt nieuwe spullen.
en sterke geruchten dat er een kleinere super charger aan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:59
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LDrMgsk.png
Vandaag gekocht bij de Action voor 12 euro. is 't wat?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Zou 't een officiële Dunlop zijn? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Max 1 ampere laad spanning maakt het ding wel geschikt voor een motor accu maar voor een echt lege auto accu nutteloos.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Osiris schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:24:
Zou 't een officiële Dunlop zijn? :o :P
Gek genoeg wel, maar dat merkje kan je gewoon huren. Heb er wel eens wat over gelezen op m-f, niet super positief geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Bommes schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:31:
Max 1 ampere laad spanning maakt het ding wel geschikt voor een motor accu maar voor een echt lege auto accu nutteloos.
Kwestie van geduld :P
Napsju schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:40:
[afbeelding]
Ik heb deze maar dan de versie met schermpje, max 3,8A:

https://www.lidl-shop.nl/...tZKqh8GLQJAwsAaAlHE8P8HAQ

Ben er erg tevreden over. Was vorige week in de aanbieding bij de Lidl, misschien ligt ie nog ergens in de bakken en anders online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik heb bij de nieuwe motor twee Spyball afstandsbedieningen gekregen. Ik heb geen idee of ze aan een ander spyball systeem te koppelen zijn, maar als iemand ze wil hebben: ze zijn gratis op te halen. Ik wil ze niet meer zien :P
Afbeeldingslocatie: https://bikealarmman.com/images/prdimg/spyball_remote_control_0001_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Miss_80 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Denk dat ik toch maar voor winterhandschoenen met eventueel handkappen ga. Tot de 5 graden is het nog wel te doen met mijn leren racehandschoenen, maar daaronder is echt wat meer nodig. Verwarmde handschoenen zijn uiteindelijk natuurlijk wel de ultieme oplossing maar ook weer batterijen/accu's.

Las ergens dat de meeste 125cc's een accu hebben die moeite heeft met bepaalde verwarmde handgrepen en de benodigde hoeveelheid stroom. 7(8)7
Luapper schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:10:
Afgelopen 10 dagen een fantastische offroad trip gedaan door Marokko.
Van Marrakesh over de Atlas, richting de zandduinen van Merzouga. Vervolgens richting het Zuid-Westen via veel zand, stenen en prachtige bergpaden wederom over de Atlas richting Marrakesh.
Mijn Adventure 620 heeft me geen moment in de steek gelaten en ben onwijs trots op mijn machientje.
Een paar maanden geleden heb ik de krukaslagers vervangen, dus heb alles van het blok in mijn handen gehad. Dat maakt het nog bijzonderder voor me!
Wordt de motor dan over'gereden'/overgescheept/overgevlogen of rij je daar ook zelf naartoe?
Nog steeds niet mooier dan de R1M :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2014/11/2015-Yamaha-YZF-R1M-23.jpg
Rody schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:35:

- Meer in de Z-line

In ieder geval gelukkig bijna alleen maar positieve ontwikkelingen dit jaar (behalve dan bv. de 600RR die ons gaat verlaten).

Denk ook dat je hierbij een beetje de andere segmenten van de markt vergeet. KTM met haar nieuwe Adventures, BMW met de cafe racer (en Ducati met de Scrambler), Honda met de Africa Twin etc. etc. Toch nog best wat vernieuwing.

Los van die markt valt het bij het sport/naked segment wel wat op ja. Waarschijnlijk willen de fabrikanten inderdaad eerst die Euro4, en straks weer Euro5, regeltjes tackelen om daarna weer de focus te leggen op meer technische ontwikkelingen.
418O2 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:47:
[...]

Gek genoeg wel, maar dat merkje kan je gewoon huren. Heb er wel eens wat over gelezen op m-f, niet super positief geloof ik
Yup, beetje slecht dat dat mogelijk is. Heb een tijd geleden ooit mijn eerste, enige en ook gelijk laatste aankoop bij de Action gedaan: een elektrisch (Dunlop) luchtpompje voor banden etc.

Na het aansluiten op de 12V van de auto blies dat ding een weerstand van de auto eruit en was 'ie zelf ook kapot. :(

[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 13-10-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik zag draden niet zitten dus mijn voorkeur ging uit naar batterijen / accu pack. Je merkt amper dat ze er zitten. Ligt bovenop je hand. Het is nog niet heel koud, zeker niet voor all weather rijders maar mijn handen worden al wit en koud bij 15 gr dus voor mij is dit ideaal. Ik weet niet of zo ook voldoende zouden warmen rond het vriespunt. Volgens mij werken handschoenen op de accu dan altijd beter.

Die handvatten wil ik ook nog graag. Kan ik langer doorrijden met de zomer handschoenen. Dat zit toch prettiger dan die dikke winter handschoenen. Hoe lekker die nu ook zijn >:)

Ik ben geen winter rijder dus zodra de neerslag komt haak ik toch echt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Miss_80 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:33:
Ik zag draden niet zitten dus mijn voorkeur ging uit naar batterijen / accu pack. Je merkt amper dat ze er zitten. Ligt bovenop je hand. Het is nog niet heel koud, zeker niet voor all weather rijders maar mijn handen worden al wit en koud bij 15 gr dus voor mij is dit ideaal. Ik weet niet of zo ook voldoende zouden warmen rond het vriespunt. Volgens mij werken handschoenen op de accu dan altijd beter.

Die handvatten wil ik ook nog graag. Kan ik langer doorrijden met de zomer handschoenen. Dat zit toch prettiger dan die dikke winter handschoenen. Hoe lekker die nu ook zijn >:)

Ik weet niet met wat voor een motor je rijd maar een setje handkappen voorkomt véél qua koude. Ik ben zelf zo'n watje dat ik m'n motoren bij +15 graden celsius al weer winterklaar binnen parkeer op een vloerverwarmde garagevloer maar...

Koude handen krijg je vanwege de rij-wind, niet doordat de buitentemperatuur wat lager wordt tijdens de herfstmaanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Ik merkte op mijn oude FJ al dat een goede kuip ook erg veel helpt om je handjes uit de wind te houden en dus wat minder koud.

Nu op de Fazer iets minder goede bescherming maar toch een groot deel van mijn handen uit de grote wind stroming.
Afgelopen maandag ochtend in de mist was het wel fris aan de vinger toppen maar nog net te doen met mijn Revit Bliss zomer handschoenen.
Eigenlijk vooral een koude duim, die hangt zo naar onderen koud te worden als mij handen om het stuur heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Bommes op 13-10-2016 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 11:11
wimmel_1 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:39:
[...]

Ik weet niet met wat voor een motor je rijd maar een setje handkappen voorkomt véél qua koude. Ik ben zelf zo'n watje dat ik m'n motoren bij +15 graden celsius al weer winterklaar binnen parkeer op een vloerverwarmde garagevloer maar...

Koude handen krijg je vanwege de rij-wind, niet doordat de buitentemperatuur wat lager wordt tijdens de herfstmaanden.
Ik zit zelf ook te kampen met het dilemma van handkappen, winterhandschoenen of handvatverwarming.. Handkappen zijn alleen zo duur vind ik voor dat beetje kunstof. Goedkoper dan €100 kan ik ze nergens vinden... Bedoel, er moeten er toch vast voor een paar tientjes te vinden zijn?

Heb vanavond in ieder geval de handvatverwarming op Dragonslayer666 z'n motort kunnen testen voor een uurtje en dat is voor mij echt prima. Heb het sowieso niet gauw koud, dus ideaal. En goedkoper dan handschoenen/kappen.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Miss_80 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:33:

Wil zelf ook winterhandschoenen voor in de regen. Als het frequenter gaat regenen heb ik liever niet dat ik continue mijn dure racehandschoenen aan heb.
wimmel_1 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:39:
[...]

Ja inderdaad! In het begin rij ik een stukje 50 weg en daar valt het allemaal heel erg mee. Als ik eenmaal de 80 weg op moet begint het pas echt fris te worden. Een naked dus dan is het allemaal zo erg mogelijk.
Bommes schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:06:
Ik merkte op mijn oude FJ al dat een goede kuip ook erg veel helpt om je handjes uit de wind te houden en dus wat minder koud.

Nu op de Fazer iets minder goede bescherming maar toch een groot deel van mijn handen uit de grote wind stroming.
Afgelopen maandag ochtend in de mist was het wel fris aan de vinger toppen maar nog net te doen met mijn Revit Bliss zomer handschoenen.
Eigenlijk vooral een koude duim, die hangt zo naar onderen koud te worden als mij handen om het stuur heb.
Ik had in de mist ook last van druppelvorming. Vooral mijn vizier zat onder de druppeltjes. Natuurlijk kun je het 1x wegvegen, maar in een paar minuten zit het weer vol. Dan maar wat harder gaan rijden en even het hoofd draaien. Beste manier die ik tot nu toe ontdekt heb.
Leviathius schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

Ik zit zelf ook te kampen met het dilemma van handkappen, winterhandschoenen of handvatverwarming.. Handkappen zijn alleen zo duur vind ik voor dat beetje kunstof. Goedkoper dan €100 kan ik ze nergens vinden... Bedoel, er moeten er toch vast voor een paar tientjes te vinden zijn?

Heb vanavond in ieder geval de handvatverwarming op Dragonslayer666 z'n motort kunnen testen voor een uurtje en dat is voor mij echt prima. Heb het sowieso niet gauw koud, dus ideaal. En goedkoper dan handschoenen/kappen.
Voor mijn Duke heb ik voor €80 al een mooie officiële set handkappen die ook nog eens de levers en handvatten beschermen. Zijn die van grotere motoren echt zoveel duurder?

Merk dat ik veel last heb van koude vingers dus dan zijn handkappen denk ik het beste. Winterhandschoenen zorgen dan voornamelijk voor warm houden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Mwah.... Originele set voor een MT-10: https://www.yamaha-motor....B67-F85F0-00-00&year=2017

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

[...]

DX heeft ze voor 25 piek, zelfs met LEDjes voor de knipperlichten. Houd wel rekening met 4 weken levertijd (komt uit China), kwaliteit weet ik niet, maar het is een gokje waard.
Napsju schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:40:
[afbeelding]
Prima ding als je geen haast hebt. Motoraccu is vrij vlot vol, maar auto duurt lang.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:30
[...]

Wellicht zit hier iets bruikbaars tussen

https://m.nl.aliexpress.com/search.htm?keywords=Hand+guards+

Echte Pazomas :p

https://m.nl.aliexpress.c...6&aff_platform=y#autostay

[ Voor 10% gewijzigd door gebruikershaes op 14-10-2016 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

caesar1000 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:25:
[...]

Ik had in de mist ook last van druppelvorming. Vooral mijn vizier zat onder de druppeltjes. Natuurlijk kun je het 1x wegvegen, maar in een paar minuten zit het weer vol. Dan maar wat harder gaan rijden en even het hoofd draaien. Beste manier die ik tot nu toe ontdekt heb.
Er is toch ook een soort spray die voor een laagje zorgt dat het water er sneller afloopt? Op mijn handschoenen heeft trouwens op de linkerwijsvinger een soort rubberen wissertje. Of het werkt weet ik niet, want ik ben mooi weer rijder :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

RainX, maar dat is meer gemaakt voor autoruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Erasmo schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:36:
Vrijdag schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 03:13:
[...]

Er is toch ook een soort spray die voor een laagje zorgt dat het water er sneller afloopt? Op mijn handschoenen heeft trouwens op de linkerwijsvinger een soort rubberen wissertje. Of het werkt weet ik niet, want ik ben mooi weer rijder :P
Ik heb dat op mijn helm zitten, maar sinds het er op zit heeft het niet meer geregend. Mocht ik binnenkort weer in de regen rijden, dan laat ik het resultaat wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erasmo schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:36:
En dat werkt perfect, maar na een hoosbui of 2 of simpel weg naar een weekje of wat is dat effect ook weer weg en moet je weer een nieuw laagje aanbrengen.

Als je vizier vol druppels zit, klein beetje links en rechts kijken en je hebt weer vrij zicht.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 20:30

Bergie

Lekker belangrijk...

Frans92 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:01:
Ik heb dat op mijn helm zitten, maar sinds het er op zit heeft het niet meer geregend.
Dan werkt het nog beter dan verwacht zelfs :+

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:40
[...]

Zat op mijn winterhandschoenen op de duim, werkt uitstekend, één haal en alles is weg.
Maar uiteraard komt het snel weer terug. Mist en miezer zijn erg vervelend om in te rijden qua zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik poets best vaak alle olie-achtige prut en vliegjes van m'n visier, dus RainX poets ik d'r dan ook af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
noes schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:41:
[...]

DX heeft ze voor 25 piek, zelfs met LEDjes voor de knipperlichten. Houd wel rekening met 4 weken levertijd (komt uit China), kwaliteit weet ik niet, maar het is een gokje waard.
[...]

Prima ding als je geen haast hebt. Motoraccu is vrij vlot vol, maar auto duurt lang.
Hmm dan toch maar eens beter gaan zoeken :+ . Ik keek niet verder dan aliexpress, maar ik vertrouw die producten met 0 orders nooit. DX & co nog helemaal niet aan gedacht.. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:09:
[...]

En dat werkt perfect, maar na een hoosbui of 2 of simpel weg naar een weekje of wat is dat effect ook weer weg en moet je weer een nieuw laagje aanbrengen.

Als je vizier vol druppels zit, klein beetje links en rechts kijken en je hebt weer vrij zicht.
Links, rechts kijken werkt goed bij "echte" regendruppels. Bij miezer regen of mist zijn de druppeltjes zo klein dat ze eerder het zicht weg nemen dan ze weg willen waaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bommes schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Links, rechts kijken werkt goed bij "echte" regendruppels. Bij miezer regen of mist zijn de druppeltjes zo klein dat ze eerder het zicht weg nemen dan ze weg willen waaien.
Ook met miezer had ik vroeger geen problemen in nederland.

Nu gebruik ik geen rainX meer, want ik ga simpel weg niet rijden als het regent (spaanse luxe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:40
je kunt ook gewoon met open vizier rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Dit is ook gewoon serieus een product 8)
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/L0kJ1LIVj30/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byn124
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 08:43

byn124

Thunderace

lolgast schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:33:
[afbeelding]
wat doet het ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk groter dan in theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Dit dus: YouTube: Motorcycle Helmet Grey Windsreen Wiper Windshield Clean

Al ziet deze er nog best prima uit: YouTube: Rain Pal www.rainpal.co.uk
Ik vind het wel erg sketchy eruit zien het filmpje.. Ruikt nogal naar fake en oplichting enzo :9

[ Voor 29% gewijzigd door Leviathius op 14-10-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byn124
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 08:43

byn124

Thunderace

Leviathius schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Dit dus: YouTube: Motorcycle Helmet Grey Windsreen Wiper Windshield Clean

Al ziet deze er nog best prima uit: YouTube: Rain Pal www.rainpal.co.uk
Ik vind het wel erg sketchy eruit zien het filmpje.. Ruikt nogal naar fake en oplichting enzo :9
Tuurlijk...nu ik de afbeelding weer bekijk geef ik mezelf een terechte *facepalm* 8)7

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk groter dan in theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

[...]

Misschien even opletten ja als ik besluit welke winterhandschoenen het nou echt worden.

Zit lijkt mij sowieso standaard niet op racehandschoenen want ja.... beide handen aan het stuur lijkt mij wel zo handig met die snelheid... en dus rijwind. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

Ook met miezer had ik vroeger geen problemen in nederland.

Nu gebruik ik geen rainX meer, want ik ga simpel weg niet rijden als het regent (spaanse luxe)
Moet je wel snel genoeg kunnen rijden natuurlijk. Is een 80 weg, maar vaak genoeg rijdt alles daar maar 60 vanwege de tractoren en vrachtwagens. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
lolgast schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:33:
[afbeelding]
zal lekker klinken op hogere snelheden

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 14-10-2016 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

* Bommes is een blije motorrijder 8)
Afgelopen zaterdag een mooie Macna textiel broek gekocht die super lekker warm was/is maar waarvan ik het idee had dat hij wat te ruim was.
Dus vandaag even uit het werk terug naar de winkel geweest en gevraagd of ik misschien 1 maat kleiner mocht passen en indien die okay was of ik dan de broek mocht omruilen.

Dat was dus geen probleem d:)b
Deze week de broek heel de zaterdag en 2 keer tijdens woon werk aangehad maar dat was dus geen belemmering om te mogen ruilen.
Top service dus wat mij betreft een naam dropje waard: http://www.motorkledingoutleteindhoven.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Arme volgende klant ;( :P

Mental note: nooit naar motorkledingoutlet Ehv gaan, daar krijg je 2e hands meuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Koplamp is stuk gegaan vandaag :(

Had enkel nog maar de kleine lampjes vooraan die het deden.

Morgen maar naar de garage, hopelijk is het snel gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Naar de garage voor een lampje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben niet zo'n doe-het-zelver nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Kzou op Ebay Xenon bestellen en inbouwen 8)

* Osiris wél een DHZ-er :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Osiris schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:14:
Kzou op Ebay Xenon bestellen en inbouwen 8)

* Osiris wél een DHZ-er :D
Foei, nu heb ik gekeken op ebay wat zo'n Xenon kit kost :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:58
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8MZHrlv.jpg

Daar is ie dan! :>
Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.