Droplets of yes and no in an ocean of maybe
Je moet toch wel aardig je best doen om bij de avb je hoofd op de grond te krijgenlolgast schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:51:
Ik heb juist voor het lessen een goedkopere helm gekocht. Eerst maar eens kijken of ik het leuk zou vinden en als je dan valt bij de bijzondere verrichtingen gooi je geen €400+ weg. Zodra ik mijn eigen motor kocht heb ik een goede helm gekocht en de andere gebruik ik nu voor als we bijvoorbeeld gaan karten ofzo
Edit: De Ducati staat nog steeds niet thuis trouwens. Werd van het weekend gebeld dat de vorige eigenaar een *(@#!&-bende (volgens de monteur op de achtergrond) van de bekabeling had gemaakt, dus het duurde wat langer om het netjes te maken voor aflevering.
Het is bij jou ook nog ietsje warmer dan in Nederland of hier bij mij, maar voor mij nog geen wintervoering, wel vind ik het ietsje te fris worden voor mijn doorwaai-jas.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Ik rijd nog steeds in mijn geperforeerd leer rond
Verwijderd
teigetjuh schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:23:
[...]
Het is bij jou ook nog ietsje warmer dan in Nederland of hier bij mij, maar voor mij nog geen wintervoering, wel vind ik het ietsje te fris worden voor mijn doorwaai-jas.
ik ben op zoek naar een mooie bevestiging optie op de motor voor mijn camera. Zodra dat in orde is zal ik wel proberen een filmpje te plaatsen. Kunnen jullie een beetje een indruk krijgen hoe de wegen zijn in Cataluña
OP de moto? Dan ga je altijd last hebben van trillingen in het beeld, tenzij je een gimbal gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:40:
[...]
![]()
ik ben op zoek naar een mooie bevestiging optie op de motor voor mijn camera. Zodra dat in orde is zal ik wel proberen een filmpje te plaatsen. Kunnen jullie een beetje een indruk krijgen hoe de wegen zijn in Cataluña
Verder vind ik het beeld altijd zo statisch.. Om zo een beeldje eens tussen te smijten ok, maar niet een heel tripje/filmpje.
Beste, leukste adhv alle vlogs is voor mij de helm cam, en dan nog liefst de kin mount.
[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 03-10-2016 12:52 ]
Never ever financial advice...
Verwijderd
Nou, als ik spiegel veel, en kijk overdreven over de schouder. Denk dat je daar ook helemaal gek van kan worden.kazzzdafke schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:51:
[...]
OP de moto? Dan ga je altijd last hebben van trillingen in het beeld, tenzij je een gimbal gebruikt.
Verder vind ik het beeld altijd zo statisch.. Om zo een beeldje eens tussen te smijten ok, maar niet een heel tripje/filmpje.
Beste, leukste adhv alle vlogs is voor mij de helm cam, en dan nog liefst de kin mount.
Maar ik rommel wel wat aan tot ik iets vind dat werkt (desnoods zon borst harnass ding)
Ga je dan integraal filmpjes uploaden?Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:00:
[...]
Nou, als ik spiegel veel, en kijk overdreven over de schouder. Denk dat je daar ook helemaal gek van kan worden.
Maar ik rommel wel wat aan tot ik iets vind dat werkt (desnoods zon borst harnass ding)
Denk eraan dat 3 min al een max is wat de meeste mensen als "nog aangenaam" ervaren, en al helemaal als er niets gebeurd
Filmpjes maak ik allang niet meer voor anderen, alleen voor mezelf
Ergens tussen vrijdag 30 september 19:00 's nachts en zaterdagdagochtend 12:00 hebben ze dit keer mijn hele motor meegenomen. Ze hebben niks aan sporen achtergelaten, behalve een geforceerde toegangsdeur.
De motor stond vast met een kettingslot aan een muuranker, een schijfremslot, het stuurslot met elektronische startonderbreker en om het nog even nét wat onopvallender te maken stond de motor onder een goedkope motorhoes.
Merk: Ducati
Type: Streetfighter 848
Kleur: Rood
Plaats: Delft, Wippolder (campus)
Kenteken: 13-MD-GT (13MDGT)
Kenmerken: Termignoni Racing uitlaat (Carbon), seat cover buddy, navigatiesteun voor Garmin, rode pinstripe

Wat een gedoe altijd weer. Die hele zaterdag druk bezig geweest met allerlei instanties bellen en op de hoogte stellen. Heb toen het Landelijk Informatiecentrum Voertuigcriminaliteit (LIV) gebeld om de aangifte te doen van de diefstal - wat érg érg veel tijd in beslag neemt.
Vervolgens mijn verzekeraar gebeld en de schade doorgegeven. Degene aan de andere kant heeft wat gegevens van mij genoteerd en zei dat ik dan vandaag teruggebeld zou worden. Nog niks vernomen echter.
Iemand helaas ook persoonlijk ervaringen met diefstal van zijn/haar motorfiets? Nog tips? Zijn er nog dingen die ik moet doen. Heb al foto's gemaakt van de deur, plek zelf (maar niets te zien, geeneens kapotte schakels van de ketting) en heb alle facturen en sleutels al gesorteerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 03-10-2016 13:32 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Holy CrapYellowneck schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:28:
Ergens tussen vrijdag 30 september 19:00 's nachts en zaterdagdagochtend 12:00 hebben ze dit keer mijn hele motor meegenomen. Ze hebben niks aan sporen achtergelaten, behalve een geforceerde toegangsdeur.
Sterkte man! Wel straf dat er niemand iets gehoord/gezien heeft.. gezien je beveiligingen!

Zijn er veel mensen die in die berging komen? Hebben ze nog meer motoren meegenomen?
Als die van jou de enige was dan bekruipt mij op de een of andere manier het gevoel dat het iemand met "kennis" was
Gelukkig voor mij, helaas voor jou geen ervaring mee. Succes met de rompslomp
Verwijderd
Is meer voor mij en mijn vrienden, mijn familie en beetje voor de lol.kazzzdafke schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
Ga je dan integraal filmpjes uploaden?
Denk eraan dat 3 min al een max is wat de meeste mensen als "nog aangenaam" ervaren, en al helemaal als er niets gebeurd
Het moet echt een mooi ritje zijn wil ikzelf een filmpje van iemand anders bekijken.
Maar van de voet in Monterrat naar het klooster en door naar de top is een paar minuutjes. dat soort filmpjes kunnen wel vermakelijk zijn voor onbekenden
^ Would watch! Kan er altijd wel van genieten (naast de jaloezie) als iemand op prachtige wegen en in een prachtig gebied rond rijdt.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:08:
[...]
Is meer voor mij en mijn vrienden, mijn familie en beetje voor de lol.
Het moet echt een mooi ritje zijn wil ikzelf een filmpje van iemand anders bekijken.
Maar van de voet in Monterrat naar het klooster en door naar de top is een paar minuutjes. dat soort filmpjes kunnen wel vermakelijk zijn voor onbekenden
Drop a gear and disappear
Footage van Barca kan er hier wel in. Mooie omgeving.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:08:
[...]
Is meer voor mij en mijn vrienden, mijn familie en beetje voor de lol.
Vanaf 1 januari enkel nog SP95E10 in België.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken
In de user manual van mijn Mash seventy five staat alvast 'SP95 E10 non recommandé'.Anoshky schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:22:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161003_02498567
Vanaf 1 januari enkel nog SP95E10 in België.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken
De CB500X kan tot 10% ethanol aan volgens user manual.
Verwijderd
na 2 jaar druk gebrommerd te hebben op een leuk gekietelde derbi gpr 50, toch besloten de 125cc over te slaan.. (zou ik net zo goed met de brommer op de weg gaan rijden, top lag even hoog..) is het nu bijna zo ver dat ik voor A2 op kan. helaas, als arme student met een duur leven (boeren dorp, elke dag auto naar school) weinig geld
ik ben dus eigenlijk opzoek naar de meest bal goedkope 4/500cc met het liefst standaard al maar 35kw die ik maar kan vinden. het liefst dus geen motor die vanaf 70kw moet komen, vanwege de bijkomende begrenzingskosten. al is dit geen harde eis, de motor kan daarna dan natuurlijk wel weer langer mee. iemand toevallig ervaring et hoe een flink begrensde motor rijd? lijkt mij dat een 600cc met standaard 70 kw het niet altijd even fijn vind zo begrensd te zijn.
en verder, nog leuke tips om op te zoeken, of iemand iets staan waar ie van af moet?
bijvoorbeeld transalp xl600v, honda cb500, suzuki gs500e.
leuke tips van goede modellen, of een klein knutselprojectje wat voor een prikkie weg mag zijn welkom
Ook op A2 is heel veel keuze. Zelf rijd ik een Ninja300, ernstig leuk speelgoed. IMO is 300cc zat, je hebt voldoende vermogen. En met een top van 195, is het zat(hard rev limit).Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:22:
iemand nog tips voor een leuke A2 motorfiets?
Ik heb op een geknepen naked gereden, rev max van 9KRPM. Begrenst houd hij op bij 6KRPM. Gewoon ineens stop. Zelf vond ik er niks aan, en qua prijs scheelt het niks met nieuwe. En meeste mensen willen na 2 a 3 jaar toch een andere
Ook voor 35kw telt het aloude credo: Testrijden.
Never ride faster than your guardian angel can fly.
Vast niet om 07:00Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Ik rijd nog steeds in mijn geperforeerd leer rond
Yellowneck schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:28:
Helaas![]()
.Nagenoeg exact jaar geleden hebben 'ze' een Suzuki GSX-R 600 gestolen uit de gemeenschappelijke berging, waarbij ze tevens ook mijn uitlaat hebben meegenomen (Termignoni Carbon a 1600 euro).
De motor stond vast met een kettingslot aan een muuranker, een schijfremslot, het stuurslot met elektronische startonderbreker en om het nog even nét wat onopvallender te maken stond de motor onder een goedkope motorhoes.
Merk: Ducati
Type: Streetfighter 848
Kleur: Rood
Plaats: Delft, Wippolder (campus)
Kenteken: 13-MD-GT (13MDGT)
Kenmerken: Termignoni Racing uitlaat (Carbon), seat cover buddy, navigatiesteun voor Garmin, rode pinstripe
[afbeelding]
Wat een gedoe altijd weer. Die hele zaterdag druk bezig geweest met allerlei instanties bellen en op de hoogte stellen. Heb toen het Landelijk Informatiecentrum Voertuigcriminaliteit (LIV) gebeld om de aangifte te doen van de diefstal - wat érg érg veel tijd in beslag neemt.
Vervolgens mijn verzekeraar gebeld en de schade doorgegeven. Degene aan de andere kant heeft wat gegevens van mij genoteerd en zei dat ik dan vandaag teruggebeld zou worden. Nog niks vernomen echter.
Iemand helaas ook persoonlijk ervaringen met diefstal van zijn/haar motorfiets? Nog tips? Zijn er nog dingen die ik moet doen. Heb al foto's gemaakt van de deur, plek zelf (maar niets te zien, geeneens kapotte schakels van de ketting) en heb alle facturen en sleutels al gesorteerd.

Je vraagt je zo af of ze deze niet "op bestelling" hebben meegenomen. Als ik lees hoe deze motor opgeborgen stond, dan moeten ze geweten hebben wat er te halen was.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Weet niet hoe het met oudere fietsen zat, maar nieuwe A2 motoren mogen niet meer aan te passen zijn naar volledig A. Dus dat betekent na een jaar of wat weer een nieuwe fiets. Niet dat dat per se erg is, maar wel iets om rekening mee te houden.PilatuS schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:33:
Ik zou voor een motor gaan die vanuit zichzelf het juiste vermogen heeft. Geknepen geeft vaak een motor die niet lekker rijd. Alleen als de ECU een complete map voor 35KW heeft kan het zijn dat het wel goed is. Net wat DragonSlayer666 aangeeft dat het bij 6.000 toeren ineens stopt rijd niet echt lekker. Dan liever een machine die er voor gemaakt is.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik denk dat je er van staat te kijken hoe snel ze klaar zijn met zoveel beveiliging...Ethirty schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:38:
[...]
Je vraagt je zo af of ze deze niet "op bestelling" hebben meegenomen. Als ik lees hoe deze motor opgeborgen stond, dan moeten ze geweten hebben wat er te halen was.
Qua sloten is eigenlijk niets genoeg. Er is vrijwel niets wat je kan doen zodat ze de motor niet jatten als ze hem willen hebben. Het beste is denk ik nog er zoveel mogelijk voor zorgen dat niemand weet dat ie er is. Dat kan natuurlijk niet overal even makkelijk, maar waar ik de motor nu heb staan zijn er maar weinig mensen die weten dat ie er staat. Ook opletten dat er niemand achter je aan rijd naar je stalling is aan te raden. Verder zo kort en min mogelijk de motor net buiten de stalling laten zien. De motor recht voor een garagebox 2 uur lang gaan schoonmaken terwijl er tig mensen langskomen is niet handig. Er zijn genoeg plekken waarbij dit allemaal een stuk moeilijker gaat, maar toch denk ik dat dit 1 van de beste dingen is die je kan doen.Ethirty schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:03:
Ik moet ook nog eens denken wat ik straks met mijn nieuwe fiets ga doen. Binnen en met 2 sloten is duidelijk niet genoeg, vooral omdat je hier naar binnen kan kijken in de garage.
[...]
Weet niet hoe het met oudere fietsen zat, maar nieuwe A2 motoren mogen niet meer aan te passen zijn naar volledig A. Dus dat betekent na een jaar of wat weer een nieuwe fiets. Niet dat dat per se erg is, maar wel iets om rekening mee te houden.
Als ze eenmaal weten waar ie staat en ze willen hem hebben is ie gewoon weg. Al hang je er 3 sloten aan, ook dat is niet genoeg. Mijn motor staat vast aan een muuranker, maar dit is voornamelijk voor de verzekering. Het is duidelijk te zien aan die Duc dat het vrijwel geen effect heeft.
Wat betreft de A2 motor zijn er genoeg modellen die vrijwel niet afschrijven. Een motor die je nu voor 3.000 euro koopt kan je over 2 jaar net zo makkelijk voor hetzelfde bedrag weer verkopen. Ik heb zelf een Hornet gekocht en er 20.000km mee gereden over 2 jaar en die fiets voor 300 euro minder dan wat ik ervoor betaald heb weer verkocht. Genoeg motoren tussen de 2.000 en 4.000 euro schrijven vrijwel niet af. Zolang ze maar niet te oud worden of te veel kilometers hebben zijn ze behoorlijk waardevast.

Vraagje die ik niet direct kan vinden: iemand een idee of ik op een Rider 400/410 een oproep kan zien binnenkomen zonder headset te koppelen? Ik hoef hem niet aan te nemen. Maar hem zien binnenkomen is al leuk als de telefoon toch gekoppeld is voor live services...
Hooglander1 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:32:
Lekker kleding van je rijschool lenen in eerste instantie. Weet je meteen wat je wel en niet fijn vind. En om kleren te kopen voor december, terwijl je dan later nooit gaat rijden is zonde van je centen.
Dat blijft er toch steeds doorglippen... Komt omdat ik ook zo spreek418O2 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:10:
1 algemene tip: het is mijn, niet me
Ik zou eerst een helm en handschoenen kopen. Die zijn bij een rijschool altijd wat viezig en zitten ook niet per se goed. Dan laarzen en later een pak. Mijn tip: koop een goede helm met pinlock. Dus geen lidl helm ofzo
Ik heb voor 350 euro een textiel pak gekocht. Jas draag ik altijd, in de zomer zonder voering met motorjeans er onder.
Maar, ik heb al een idee wat ik wil en fijn ga vinden. Dat is in ieder geval geen leer. Pas met die mega motor markt samen met een maat wezen shoppen (nouja, hij wel ik niet.). Toen al verschillende dingen gepast en bijna ook wat gekocht. Maar juist omdat ik alles nog moest plannen er nog even mee gewacht.
In een hete zomer is het sowieso de vroeg of een motorjas 'koud' genoeg is.
Welke textiel pak heb jij? Hoe is het zomers?DrivinUCrazy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:47:
Ik heb gewoon een (goed) textielen pak gekocht voor de rijlessen in de koudere periode. Als het kouder is gewoon met wintervoering, maar dan moet het al goed koud zijn hoor. Dat pak gebruik ik tot op de dag van vandaag, ruim 6 jaar later.
Laarzen: ik heb de Sidi Cobra's, welke redelijk sportief zijn maar vooral: waterdicht en goede bescherming bieden. Ook deze heb ik van mijn rijlessen tot nu, en die kunnen ook nog wel even mee.
Handschoenen: van Held, de kwaliteit hiervan is prima. Ik heb zomerhandschoenen en een dikker setje. Dit dikkere setje gebruik ik niet graag omdat de vingers, vooral van de middelvinger, toch net iets te kort zijn. Ik heb net een nieuw waterdicht paar gekocht van Macna.
Ik had na een paar rijlessen mijn eigen uitrusting dus al compleet, en het was ook direct goed genoeg om het een aantal jaren te kunnen gebruiken.
Ik heb ook wel het idee dat een jas met een uitneembare thermovoering wel voldoet. En als het echt warm is kan ik altijd nog een doorwaai jas scoren.
Die laarzen zien er erg goed uit! Eigenlijk precies wat ik zoek wat betreft de look en ook waterdicht.
Nah, al val je met AVB of met AVD of in de weken nadat je het rijbewijs hebt behaald. Dat is allemaal om het even. (imo)lolgast schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:51:
Ik heb juist voor het lessen een goedkopere helm gekocht. Eerst maar eens kijken of ik het leuk zou vinden en als je dan valt bij de bijzondere verrichtingen gooi je geen €400+ weg. Zodra ik mijn eigen motor kocht heb ik een goede helm gekocht en de andere gebruik ik nu voor als we bijvoorbeeld gaan karten ofzo
Dat zou je pas na een jaar ofzo een goede en 'dure' helm moeten kopen omdat de kans dat je onderuit gaat dan al weer stuk kleiner is. Uiteraard is het wel zonde om een 400 euro kostende helm al gelijk onbruikbaar te maken, daarom zal er voor minder ook wel wat te vinden zijn.
Al moet ik wel zeggen die shoei GT air vind ik toch wel een erg mooi en lekker zittende helm!...
Pinlock is, samen met een zonnevizier, een eis voor het zoeken naar een helm. Imo moet je dat gewoon hebben. Stuk veiliger aangezien het vizier gewoon niet beslaat en als de zon schijnt je gewoon het zonnevizier naar beneden kan klappen en door kan blijven rijden.Dryhte schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:16:
Pinlock ++ zeker in de herfst/winter is het een verademing. Ik had een 'pinlock ready' helm maar was te cheap om er een pinlock bij te kopen - was blij verrast toen ik uiteindelijk toch een pinlock erin deed
Eigenlijk gaat het vooral dus om een helm, handschoenen en laarzen. Helm zal ik echt gewoon naar een winkel moeten gaan en passen denk ik. Maar handschoenen en laarzen kan je via internet uitzoeken. Uiteraard voor de zekerheid ook passen in de winkel. (net zoals het pak natuurlijk).
in de winter kan ik altijd nog thermo kleding gebruiken samen met een sjaal bijv., dat zal dan ook geen probleem zijn voor het lessen. Zolang ik maar in de andere periodes maar comfortabel kan rijden.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hier ongeveer hetzelfde.418O2 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:36:
Mijn textiel jas is tot 25c wel te doen. Warmer dan dat is een doorwaaijas wel geschikter. Maar ik red het al een jaar zonder
Het was al de tweede zomer dat ik zeg dat ik een doorwaai outfit ga kopen maar uiteindelijk doe ik het toch maar niet.
Als het echt warm is, ga ik wel met de auto werken
Rij hier ook nog om 07:45 met perforated Dainese leren jack, maar is soms toch wel erg fris. Je voelt gewoon de koude lucht door de gaatjes heen waaien. BrrrrVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:00:
[...]
even het weer bericht per uur opgezocht, 18 graden om 7u morgen vroeg.
Ik weet dat ze in de crosswereld/enduro soms extra kappen eraf haalde zodat de warmte van het blok beter te voelen was. Jammer genoeg niet bij de Duke mogelijk.
Vind het juist belangrijk om vanaf de eerste eigen kilometers met een goede helm te rijden. De kans op vallen is dan inderdaad nog wat groter dan als je eenmaal heel wat kilometers onder de riem hebt. Ga zelf liever met een helm van, in mijn geval, bijna €400 onderuit dan een helm van €100 omdat ik niet met een helm van €400 zou willen crashen. Natuurlijk is het veel geld, maar als je daar al rekening houdt bij het zoeken van een motor kun je het ook zien als deel van de motor. Het is de enige bescherming die je hebt als je onderuit gaat.thijsco19 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:10:
Nah, al val je met AVB of met AVD of in de weken nadat je het rijbewijs hebt behaald. Dat is allemaal om het even. (imo)
Dat zou je pas na een jaar ofzo een goede en 'dure' helm moeten kopen omdat de kans dat je onderuit gaat dan al weer stuk kleiner is. Uiteraard is het wel zonde om een 400 euro kostende helm al gelijk onbruikbaar te maken, daarom zal er voor minder ook wel wat te vinden zijn.
Al moet ik wel zeggen die shoei GT air vind ik toch wel een erg mooi en lekker zittende helm!...
Dat is bijna hetzelfde om te zeggen 'ik koop nu nog geen leren pak omdat dat zonde is als je ermee valt'.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Veel leren combipakken zijn verkrijgbaar met binnenvoering. Bij bijvoorbeeld Revit wordt vaak een waterdichte binnenvoering meegeleverd en die is ook winddicht. Een stuk warmer dus. Ondanks dat heb je nog steeds de voordelen van leer, aangezien leer, los van het strakker zitten, ook een stuk minder trekt tijdens het rijden.Osiris schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:32:
Leer met een binnenvoering? Ik rij altijd in textielDa's toch enigszins tegenstrijdig met het feit dat leer juist zo geprezen wordt omdat 't lekker strak zit en daardoor niet klappert in de wind enzo? Of heeft dat laatste meer met de stugheid te maken?
Dan koop je toch gewoon een Schuberth? Die geven 50% korting als je helm binnen de 5 jaar valschade heeft op een nieuwethijsco19 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
Nah, al val je met AVB of met AVD of in de weken nadat je het rijbewijs hebt behaald. Dat is allemaal om het even. (imo)
Alleen met politierapport. En die krijg je niet als je valt tijdens het lessen...kazzzdafke schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
Dan koop je toch gewoon een Schuberth? Die geven 50% korting als je helm binnen de 5 jaar valschade heeft op een nieuweMijn helm S2 Sport kost nieuw dacht ik iets van een 600€, dus 300€ voor een nieuwe helm van dat kaliber is geen geld!
Ik draag wel eens een soort lange thermobroek onder mijn jeans, dan is het tot 5c nog prima te doen. Helemaal op de k75rt, omdat je dan toch uit de wind zitVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:35:
Je kan ook gewoon een windstopper of thermo onderkleding er onder dragen of weet ik veel hoe dat precies heet.
Verwijderd
dan glijd je pak 10x makkelijk van je lijf af
Net effe snel zitten lezen maar zie niks staan over een politie rapport. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan.Jelte schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:30:
[...]
Alleen met politierapport. En die krijg je niet als je valt tijdens het lessen...
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Owh, dan hebben ze dat gewijzigd (of ik heb het gewoon verkeerdthijsco19 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Net effe snel zitten lezen maar zie niks staan over een politie rapport. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
Nope, ik heb fout gelezen. Staat er inderdaad in...Jelte schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Owh, dan hebben ze dat gewijzigd (of ik heb het gewoon verkeerd). Maar als je je helm gewoon hebt laten vallen doen ze er niets aan. Ze willen er wat van kunnen leren.
"4.1 To participate in the accident insurance programme, the end customer must, in addition to the requirements named in no. 3, submit his/her identity card/passport as well as an accident report form from the police to his/her franchised dealer."
Dat Is dan jammer, geldt dus alleen bij een ongeluk waar de politie bij Is geweest. Dus inderdaad niet als je zelf valt, ook wel logisch natuurlijk anders kan je de helm op de grond gooien en een nieuwe claimen...(waarom je dat zou doen laat ik er buiten
http://www.morebikes.co.u...-heres-2017-yamaha-mt-10/
Dit is wel nog met politierapport. Dat zie je pas bij de registratie van je helm. (heb ik ook naar moeten zoeken laatst)thijsco19 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Net effe snel zitten lezen maar zie niks staan over een politie rapport. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Voor nog niet eens 1 bar in de band, achter net boven de 1,5 bar
Keertje er tegen aan schoppen is dus niet echt een geijkte manier om de banden spanning te controleren

Tevens de "2de koplamp mod" maar even uitgevoerd, bij de fazer brand net als bij veel meer motoren met een dubbele koplamp er slechts eentje bij dimlicht.
De 2de unit is enkel groot licht.
Laat er nou wel al een normale duplo lamp in zitten maar deze is gewoon weg niet bedraad (maar 2 aders in de stekker).
Dus simpel weg een draad van de linker naar de rechter unit trekken en op de vrije pen van de dimlicht gloei spiraal aansluiten en beide lampjes branden.
De spiegels in beide lamp units zijn zelfs identiek, waarom het origineel niet mee brand is me een raadsel??
Morgen vroeg eens checken of ik dan wat meer zie
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
vraag me af hoe dat bij mijn GSXF is. ook wel leuk om met 2 koplampen te kunnen rijden
misschien moet ik er deze winter op zijn BMW"s extra mistlichten op beunen!
[ Voor 15% gewijzigd door Reloader op 04-10-2016 18:01 ]
Verwijderd
Nu mijn vraag heeft iemand al eens z'n koplamp losgehaald om er projectors in te schroeven? En vooral heeft iemand nog tips/trucks of aandachtspunten.
Beetje huiverig om zo'n unit in de oven te leggen bakken.
En even voor wat anders, zelfs met projectors blijft 'aftermarket' xenon toch strafbaar? (Ja gedeelte wordt gedoogd/niet op gecontroleerd)
Ik begin op een cb500 four die ik leen van een famillielid. Echter, voor ik tijd heb binnen de werktijden van de gemeentewinkel...
Een mens wordt er weemoedig van
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik zag de verandering op de Yamaha site vanochtend praktisch "live" en had in éérste instantie echt een WTF momentje...Anoshky schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:57:
@Wimmel, als je snel bent, krijg je wellicht nog een mooie inruilprijs voor je 'gewone' MT-10 ;-)
http://www.morebikes.co.u...-heres-2017-yamaha-mt-10/
https://www.yamaha-motor....hyper-naked/mt-10-sp.aspx
Maar: Ik ga er maar niet al te lang bij stil staan
[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 04-10-2016 20:58 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hahaha ik wist dat je dat terug gung sturen. Zou graag willen. Maar aanpassen naar mijn zin gaat beetje veel geld koste.wimmel_1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:16:
[...]
Ruil jij jouw R6 ook maar in, dan
YouTube: R WORLD - Stay Tuned!
* Tylen was viewer 2
Kweenie, die koplamp ziet er een juist een beetje gek uit. Bij de MT-10 past het beter bij het totale design naar mijn idee.Melkunie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:17:
De restyle van de MT-09 mag er ook wel zijn![]()
[afbeelding]
#team_UTC+1
Verwijderd
Neen.. alle.. onder omstandigheden wel.Tylen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:46:
Mooie tijd gereden op Zolder?
Veel volk op de baan, na de bianchi altijd moeten inhouden voor dB meter, en nat circuit in de vm, in achterhoofd dode van dag ervoor, en dat ik zelf niet veel op de limiet wou gaan rijden maar eerste keer zolder terug goed de lijnen wou gewoon worden.
Rempunten waren lekker relax eigenlijk
Al bij al voelde het goed, vlot aan, maar niet snel of agressief, precies wat de bedoeling was.
Tijd dus maar 2:05:601.
Hm weet niet wat ik er van moet vinden. Mooi ding soort alien bug, maar denk ff wennen. Koplamp lijkt wat klein en radiateur weer heel groot. Zadel mist ook iets om het ontwerp af te maken lijkt het.Melkunie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:17:
De restyle van de MT-09 mag er ook wel zijn![]()
[afbeelding]
Vandaag eindelijk weer na het geboorte van m'n dochtertje kunnen rijden. Ff snelweg naar motorport op en neer en merk gelijk dat ik weer last van m'n nek heb. Dacht dat het door stress kwam, maar blijkbaar dus gewoon door de winddruk op m'n hoofd.
Een windscherm die wat langer is zal denk ik het probleem allen maar erger maken en nog meer wind naar m'n hoofd sturen ipv merendeel richting borst nu.

Iemand enig idee of een helm die de lucht beter afvoert zou kunnen helpen? Heb nu een HJC IS-17 wat in principe een prima helm is, maar natuurlijk in deze prijsklasse niets extra doet. Zat zelf te kijken naar een Shoei GT-air.
Je kan beter vol in de wind zitten dan in zgn vieze wind trouwens
Haha. Hier had ik hetzelfde probleem.Bommes schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:52:
* Bommes heeft een vermoeden waarom snelheden hoger dan 120km/u wat onstabiel aanvoelen op zijn Fazert.
Voor nog niet eens 1 bar in de band, achter net boven de 1,5 bar![]()
Keertje er tegen aan schoppen is dus niet echt een geijkte manier om de banden spanning te controleren
Beetje dom natuurlijk, maar had in eerste instantie alleen met mijn voet een 'meting' gedaan zodat ik iig dacht te weten dat ik nog een paar weken voorruit kon.

Zadel is inderdaad een beetje magertjes. Alsof ze een stukje zijn vergeten.gebruikershaes schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:13:
[...]
Hm weet niet wat ik er van moet vinden. Mooi ding soort alien bug, maar denk ff wennen. Koplamp lijkt wat klein en radiateur weer heel groot. Zadel mist ook iets om het ontwerp af te maken lijkt het.
Vandaag eindelijk weer na het geboorte van m'n dochtertje kunnen rijden. Ff snelweg naar motorport op en neer en merk gelijk dat ik weer last van m'n nek heb. Dacht dat het door stress kwam, maar blijkbaar dus gewoon door de winddruk op m'n hoofd.
Een windscherm die wat langer is zal denk ik het probleem allen maar erger maken en nog meer wind naar m'n hoofd sturen ipv merendeel richting borst nu.![]()
Iemand enig idee of een helm die de lucht beter afvoert zou kunnen helpen? Heb nu een HJC IS-17 wat in principe een prima helm is, maar natuurlijk in deze prijsklasse niets extra doet. Zat zelf te kijken naar een Shoei GT-air.
Koplamp doet mij dan weer een beetje denken aan de Z1000 gemixt met de MT-10.

+

=

[ Voor 16% gewijzigd door caesar1000 op 04-10-2016 23:42 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Ziet er een beetje uit als een zelfontworpen streetfighter imo.
#team_UTC+1
Heb zo'n bandana sjaaltje om van wintersport dus die is wel lekker warm. En ik probeer altijd bewust ontspannen m'n gewicht te gebruiken om voorover in de wind te hangen, maar met snelheden rond en boven de 120 merk ik dat ik veel kracht moet zetten om m'n hoofd voorover te houden. Zeker als het wat harder waait en de wind wat onrustiger is zijn de klappen op m'n hoofd best heftig. Enige oplossing die ik heb gevonden is om echt laag te gaan liggen, maar dat is ook debiel en rijdt niet lekker voor een lange periode.418O2 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:16:
Zit je niet te verkrampt? Of kou op je nek?
Je kan beter vol in de wind zitten dan in zgn vieze wind trouwens
Lekker!
Dan is het zeker een nette tijd ja.kazzzdafke schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:59:
[...]
Neen.. alle.. onder omstandigheden wel.
Veel volk op de baan, na de bianchi altijd moeten inhouden voor dB meter, en nat circuit in de vm, in achterhoofd dode van dag ervoor, en dat ik zelf niet veel op de limiet wou gaan rijden maar eerste keer zolder terug goed de lijnen wou gewoon worden.
Rempunten waren lekker relax eigenlijkuitaccelereren kon sneller maar hoefde niet.
Al bij al voelde het goed, vlot aan, maar niet snel of agressief, precies wat de bedoeling was.
Tijd dus maar 2:05:601.
Die dode is wel weer een verhaal zeg. MSH doet gewoon veelste veel rijders tegelijkertijd op de baan. Er reden er iets van 70 in een groep die donderdag. Echt belachelijk.
Verwijderd
Zolder is toch maar iets van 4Km?Tylen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:45:
[...]
Dan is het zeker een nette tijd ja.
Die dode is wel weer een verhaal zeg. MSH doet gewoon veelste veel rijders tegelijkertijd op de baan. Er reden er iets van 70 in een groep die donderdag. Echt belachelijk.
als je 70 man rijd, kun je net zo goed gaan racen in een file of zo
Wat meer bochtenwerk doen?Osiris schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:43:
Volgens mij beginnen m'n MPR4's vierkant te worden

K49 '17
Ja. 4011meter. Assen mag je bijvoorbeeld maar op met 45 man (geloof ik) en dat is 4500 meter. Stelregel is ook 1 man per 100m lengte. We waren er al over in discussie gegaan op facebook maar MSH heeft die thread verwijderd.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:19:
[...]
Zolder is toch maar iets van 4Km?
als je 70 man rijd, kun je net zo goed gaan racen in een file of zo
Er valleen gewoon teveel dode op Zolder. En dan komt de organisatie heel leuk zeggen dat dit ongeluk (man was gevallen en er reed vervolgens iemand tegen hem aan) niet aan het aantal deelnemers ligt. 100% dat het risico veeeeeeeeeel lager is als er maar 35/40 man op de baan rijden. Maar dat zien ze niet.
Ik denk dat de 1090 adventure wel eens mijn nieuwe motor in 2017 wordt.
http://www.maxxmoto.be/nieuws/2017-vijf-nieuwe-ktms/

Klopt inderdaad.. Als ik zie hoeveel groepjes er vrijdag vertrokken bij de rookies met begeleider.. Ik weet dat die mannen van Intertrack echt hun best doen, maar het waren 8 tot 9 man erachter en zo 4 groepjes al dacht ik.Tylen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:27:
[...]
Ja. 4011meter. Assen mag je bijvoorbeeld maar op met 45 man (geloof ik) en dat is 4500 meter. Stelregel is ook 1 man per 100m lengte. We waren er al over in discussie gegaan op facebook maar MSH heeft die thread verwijderd.![]()
Er valleen gewoon teveel dode op Zolder. En dan komt de organisatie heel leuk zeggen dat dit ongeluk (man was gevallen en er reed vervolgens iemand tegen hem aan) niet aan het aantal deelnemers ligt. 100% dat het risico veeeeeeeeeel lager is als er maar 35/40 man op de baan rijden. Maar dat zien ze niet.
Ze vragen dan ook ze voorbij te steken op de rechte stukken, maar als de eerste al aan het optrekken is, en jij zit achter de 8ste, dan geraak je die bijna nergens voorbij.
Dat creëert wrevel en ga je ze dus inhalen buiten de ideale lijn, want voor niemand plezant is en gevaarlijk.
Als je dan zag dat bij rookie/advanced er 6 man achter elkaar reden, die elkaar niet inhaalden, en tijden van +2.15min reden, en ze deze niet wilden wisselen met mensen van rookie die minder dan 2:05 reden.. dan stel ik me vragen???
Ik denk niet dat er bij ons 70 man in de sessie zaten, maar 50 moet zeker kunnen. Was laatste dagje é..
Ach ja, ik pas me wel aan, maar.. Echte plezier kwam pas in 2 laatste sessie, je voelde dat er beduidend minder volk op de baan was.
Ik vind (op elk circuit trouwens) het meest gevaarlijke geen remlichten bij lagere groepen. Ze gaan minder snel op hun moto dan ik, en beginnen dan ook nog een vreselijk vlug te remmen en hard en laten zich dan 50m uitbollen naar de bocht. Ik kom af met veel hogere snelheid en kan met mijn moto veel later remmen. Maar ineens staan die daar bijna stil voor jou, en je ziet het niet omdat er geen remlicht is.
Dat bij experts en advanced dit er niet bij is, tot daar aan toe, maar bij de rookies en rookies advanced zou het verplicht moeten zijn.
Verder is Zolder ook een melkkoe. 129€ voor 6 sessies, Mettet 89€ voor 6 sessies. Akkoord, circuit is kleiner maar je doet ook 20 min, net zoals in Zolder.
Klein gsm foto'tje

[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 05-10-2016 10:43 ]
Komen ook steeds meer hardnekkige geruchten dat KTM een 800cc Superduke R en GT gaat introduceren op de EICMAspruit89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:27:
Nieuwe KTM's adventures voorgesteld op intermot.
Ik denk dat de 1090 adventure wel eens mijn nieuwe motor in 2017 wordt.
http://www.maxxmoto.be/nieuws/2017-vijf-nieuwe-ktms/
[afbeelding]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik vrees ervoor... de persdag was gisteren.Bastie-88 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
Komen ook steeds meer hardnekkige geruchten dat KTM een 800cc Superduke R en GT gaat introduceren op de EICMA
spruit89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
Ik vrees ervoor... de persdag was gisteren.

Heeeeel misschien bewaren ze nog een scoop voor de EICMA in november.
Als ze een 800 uitbrengen wordt dat de opvolger voor mijn SV.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ja miss, maar dat is dan gelijk heel rigoureus. Vroeg me af of een aërodynamische helm wat zou kunnen helpen. Maar volgens mij heeft niemand echt een adviesRequiem19 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:29:
Misschien ander type motor handiger..?
Op vrijdag zaten er ook 70 man in een groepjekazzzdafke schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Klopt inderdaad.. Als ik zie hoeveel groepjes er vrijdag vertrokken bij de rookies met begeleider.. Ik weet dat die mannen van Intertrack echt hun best doen, maar het waren 8 tot 9 man erachter en zo 4 groepjes al dacht ik.
Ze vragen dan ook ze voorbij te steken op de rechte stukken, maar als de eerste al aan het optrekken is, en jij zit achter de 8ste, dan geraak je die bijna nergens voorbij.
Dat creëert wrevel en ga je ze dus inhalen buiten de ideale lijn, want voor niemand plezant is en gevaarlijk.
Als je dan zag dat bij rookie/advanced er 6 man achter elkaar reden, die elkaar niet inhaalden, en tijden van +2.15min reden, en ze deze niet wilden wisselen met mensen van rookie die minder dan 2:05 reden.. dan stel ik me vragen???
Ik denk niet dat er bij ons 70 man in de sessie zaten, maar 50 moet zeker kunnen. Was laatste dagje é..
Ach ja, ik pas me wel aan, maar.. Echte plezier kwam pas in 2 laatste sessie, je voelde dat er beduidend minder volk op de baan was.
Ik vind (op elk circuit trouwens) het meest gevaarlijke geen remlichten bij lagere groepen. Ze gaan minder snel op hun moto dan ik, en beginnen dan ook nog een vreselijk vlug te remmen en hard en laten zich dan 50m uitbollen naar de bocht. Ik kom af met veel hogere snelheid en kan met mijn moto veel later remmen. Maar ineens staan die daar bijna stil voor jou, en je ziet het niet omdat er geen remlicht is.
Dat bij experts en advanced dit er niet bij is, tot daar aan toe, maar bij de rookies en rookies advanced zou het verplicht moeten zijn.
Verder is Zolder ook een melkkoe. 129€ voor 6 sessies, Mettet 89€ voor 6 sessies. Akkoord, circuit is kleiner maar je doet ook 20 min, net zoals in Zolder.
Klein gsm foto'tje
[afbeelding]
Dat van een remlicht wil je juist niet. Je moet op je eigen lijnen/rijden focussen en niet op het remlicht van diegene voor je. Daarnaast heb je dit probleem niet als de tijden van de rijders in de groepen redelijk gelijk zijn. Probeer maar eens een andere organisatie, dan zal je merken dat het heel anders rijd.
Uh, wat valt daar nu aan te vrezen?spruit89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
phrees* niet vader! -Ja, maar die tafel moet wel af (HF)
*fonetisch toch beter...
[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 05-10-2016 12:40 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
120 km snelweg woonwerkverkeer per dag

[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 05-10-2016 13:16 ]
Ah jij was er ook?Tylen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Op vrijdag zaten er ook 70 man in een groepjewe hadden er speciaal nog op gelet namelijk.
Dat van een remlicht wil je juist niet. Je moet op je eigen lijnen/rijden focussen en niet op het remlicht van diegene voor je. Daarnaast heb je dit probleem niet als de tijden van de rijders in de groepen redelijk gelijk zijn. Probeer maar eens een andere organisatie, dan zal je merken dat het heel anders rijd.
En welke organisatie op Zolder is dan aan te raden?
En inderdaad, als de rijders in groep gelijk zijn. Helaas is dat op Mettet of Zolder met Intertrack niet het geval!
[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 05-10-2016 14:02 ]
de 800 lijn komt er. incl een 800 adv.spruit89 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
wat nog duimen is, is of dat model meer rallye/adventure minded is. offroad ABS en alle rainsettings incl geprogrammeerde wheelspin maakt het rijden wel erg Arcade.
And it goes BRAAAAAPP!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nee was er nietkazzzdafke schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Ah jij was er ook?
En welke organisatie op Zolder is dan aan te raden?
En inderdaad, als de rijders in groep gelijk zijn. Helaas is dat op Mettet of Zolder met Intertrack niet het geval!
Op zolder is er eigenlijk maar 1 organisatie en dat is motorsportschool. Kan je beter mettet met racecracks boeken. Of lekker op assen komen rijden. Assen is sowieso gelimiteerd op aantal rijders. Daar kan een organisatie niet vanaf wijken.
Helaas, geen trekhaak of motorremorque.. Assen is een beetje te ver voor even op en afTylen schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:29:
[...]
Nee was er nietOp www.raceresults.nu kan je dat in de gaten houden.
Op zolder is er eigenlijk maar 1 organisatie en dat is motorsportschool. Kan je beter mettet met racecracks boeken. Of lekker op assen komen rijden. Assen is sowieso gelimiteerd op aantal rijders. Daar kan een organisatie niet vanaf wijken.
Ik zie trouwens daar nergens 30/09 staan?
Als ik kijk bij Zolder vrij rijden op 01/10 dan zitten daar toch ook wel heeeeeeeeeeel wat verschillen hoor.
Bij elke groep de traagste tot de snelste bijna minimum 15 sec, en zelf tot 1 minuut verschil. Da's wel erg veel
Ik zou zelfs met mijn tijd (en de marge die ik had) bij snel kunnen meerijden als ik dat zie
[ Voor 25% gewijzigd door kazzzdafke op 05-10-2016 16:59 ]
Tijdens mijn rijles reed ik op een KTM Duke 125 en nu dus ook dus wat betreft aerodynamica is dat te vergelijken met elkaar. Mijn helm (Shark Speed R Series 2 Fighta) is wat betreft stabiliteit veel beter dan een of andere oude erg ronde helm van de rijschool. Ik merk vooral dat die klappen (lees: windvlagen) minder fel zijn en dat het is daarnaast veel rustiger kan rijden op hoge snelheid. Heb zelf in ieder geval geen last van een verkrampte nek of iets. Hele fijne helm, ook wat geluid betreft. Op 80 wegen zijn oortjes nog niet nodig. Pas bij de snelweg is dat wel fijn om te hebben.gebruikershaes schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:14:
[...]
Ja miss, maar dat is dan gelijk heel rigoureus. Vroeg me af of een aerodynamische helm wat zou kunnen helpen. Maar volgens mij heeft niemand echt een advies
Een andere helm kan dus een best groot verschil maken ja.
Zoiets
'Rijschool vorm'

'Speed R Series 2 vorm (heb zelf een andere livery)'

Ben ook wel benieuwd of ze naast die 800 naked en 800 adventure ook nog met een 800 supersport model komen. Had wel ergens in een interview met CEO Stefan Pierer gelezen dat ze een line-up wouden creëren met van elke cc inhoud verschillende versies (en dus ook misschien een mini RC8 (RC12?)?)ROFLASTC schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:39:
[...]
de 800 lijn komt er. incl een 800 adv.
wat nog duimen is, is of dat model meer rallye/adventure minded is. offroad ABS en alle rainsettings incl geprogrammeerde wheelspin maakt het rijden wel erg Arcade.

Net voorbij zien komen. Grote sale in Almere. Ik denk toch wel dat ik even ga kijken of ik wat goedkoop kan scoren.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Goed oppompen en er een paar goede bochten meedraaien, dan gaat het wel weer..Osiris schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:43:
Volgens mij beginnen m'n MPR4's vierkant te worden
Hoeveel km heb je er mee gereden?
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler
Daar zijn ze weer van terug gekomen. Er komt een opvolger voor de RC8.pagani schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:02:
Lijkt me stug gezien KTM geen supersports meer heeft gezegd te gaan maken (afgezien van de 390cc's)
Dat dus.PilatuS schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:58:
[...]
Daar zijn ze weer van terug gekomen. Er komt een opvolger voor de RC8.
Bij Motorkledingcenter.nl is momenteel ook een sale.Hamza schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:15:
[afbeelding]
Net voorbij zien komen. Grote sale in Almere. Ik denk toch wel dat ik even ga kijken of ik wat goedkoop kan scoren.
Gaan er nog meer mensen naar de Intermot deze week/dit weekend? Ik kan in ieder geval niet wachten!
[ Voor 4% gewijzigd door caesar1000 op 05-10-2016 21:40 ]
Moet ook wel een beetje als je in de MotoGP gaat rijden. Dan geen sportfiets op de markt hebben is ook raar.
Verwijderd
dan kan ik tenminste met dezelfde motor rijden als ik jaar later naar volledig A rijbewijs ga.
gebruik hem waarschijnlijk toch niet voor snelweg alleen stad en provinciale wegen dus lijkt me te doen zijn met een beperkte motor.
iemand ervaring met rijden op een beperkte motor, lees hierboven wel iets maar komt een beetje generaliserend over
Dit topic is gesloten.