Het grote motortopic deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 104 Laatste
Acties:
  • 313.245 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
lolgast schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:37:
Ik denk dat een 749 snel genoeg is toch? ;)
En is het niets, dan kom je daar bij een proefrit volgens mij snel genoeg achter.
De 749 is die met zijn droge slibkoppeling toch?
Ooit eens op kameraad zijn gereden, en dat ding remt als een gek als je de gas loslaat, zonder dat je remt, als je begrijpt wat ik bedoel :)

Ik vond het weer veeeeeeeeel te zenuwachtig rijden (wat ik van bijna alle 2 cyls vind) maar deze spande toch de kroon. Maar ja, dat noemt dan "veel karakter" :)

edit:

deze idd:

Afbeeldingslocatie: http://www.colly.tv/wp-content/uploads/749-big.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 04-09-2016 20:14 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kazzzdafke schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:13:
[...]

Ooit eens op kameraad zijn gereden, en dat ding remt als een gek als je de gas loslaat, zonder dat je remt, als je begrijpt wat ik bedoel :)
Dat doen alle v-twins met veel cc's. Met mijn motor hoef ik bij rustig rijden alleen de laatste 3 meter voor een stoplicht te remmen, verder alles op de motorrem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
PilatuS schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:15:
[...]

Dat doen alle v-twins met veel cc's. Met mijn motor hoef ik bij rustig rijden alleen de laatste 3 meter voor een stoplicht te remmen, verder alles op de motorrem.
Hmm ik vond deze toch wel de kroon spannen, zoals ik zei :)
Heeft ook nog te maken met afstelling, persoonlijke smaak, en kameraad had dat graag.

Edit: en inderdaad, met die droge slibkoppeling maak je meer ratel lawaai dan een traktor met een eg achter!

[ Voor 11% gewijzigd door kazzzdafke op 04-09-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

>:) Ge-Wel-Dig.... Rinkelderinkelderammeldeklapper.... O-)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eens ik denk.... 400 meter gereden met een 916.
ben toen terug gereden omdat ik dacht dat de bak naar de haaien was en durfde niet verder te rijden ivm schade. (had pas net mijn Atje)

bij terug komst zij die eigenaar dood leuk dat het zo hoorde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
Guys even een vraagje. Hoe zit het met de kilometerrapporten van de RDW? Zijn die een beetje betrouwbaar of niet aangezien motors geen apk hebben en de meeste maar 1x zijn gekeurd.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Bommes

Capo del formaggio

Ok knoop doorgehakt:
http://link.marktplaats.nl/m1085123264

Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen... :X ;w

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bommes schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:57:
Ok knoop doorgehakt:

Wat is de reden dat je deze weg doet en voor een andere gaat ? Je gaat dan toch naar iets toe wat gelijk is aan wat je nu hebt ? Vraag mij dan af waarom je dat zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:56
Dezelfde reden waarom mensen een andere auto kopen? Toe aan iets 'nieuws', lagere km-stand. Nu overstappen ipv over twee omdat je eigen motor nog wat waard is en de som die erbij moet lager is dan over twee jaar.. Legio redenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

PilatuS schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:18:
[...]

Wat is de reden dat je deze weg doet en voor een andere gaat ? Je gaat dan toch naar iets toe wat gelijk is aan wat je nu hebt ? Vraag mij dan af waarom je dat zou doen.
Tsjah, ik koop ± iedere 3 jaar een gloedje nieuwe motor. Waarom?.... Omdat 't kán.

Het enige wat ik er vaak technisch gezien aan moet doen qua onderhoud zijn 2 beurtjes (1K + 11K) en paar setjes banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lolgast schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:25:
Dezelfde reden waarom mensen een andere auto kopen? Toe aan iets 'nieuws', lagere km-stand. Nu overstappen ipv over twee omdat je eigen motor nog wat waard is en de som die erbij moet lager is dan over twee jaar.. Legio redenen ;)
Ligt er aan hoeveel geld je over hebt. Ik ga echt geen andere auto kopen die helemaal gelijk is aan de oude omdat ie toevallig een lagere kilometerstand heeft. Dat kost veel geld en je hebt er helemaal niets aan. Bij 2e hands kost het misschien niet zoveel maar bij nieuw zeker wel. De eerste 100km rijden kost je al 2.000 euro.

Bij een motor gaan de meeste mensen ook naar een ander model wat beter is dan de vorige. Ik zie het nut niet van een wat lagere kilometerstand voor veel geld.

Bij een 2e hands weet je verder ook nooit wat je ervoor terug koopt. Van je eigen motor weet je wat er qua onderhoud aan gedaan is en wat er wel of niet mis mee is. Koop je een andere 2e hands weet je ook nooit waar je aan toe bent.
wimmel_1 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:27:
[...]

Tsjah, ik koop ± iedere 3 jaar een gloedje nieuwe motor. Waarom.... Omdat 't kán.

Het enige wat ik er vaak technisch gezien aan moet doen qua onderhoud zijn 2 beurtjes (1K + 11K) en paar setjes banden.
Dan heb jij dus genoeg geld over. Zie reactie hierboven. Van een R6 naar een R6 zoals jij deed ga ik persoonlijk echt niet doen. Van een R6 naar MT-10 is een ander verhaal.

Ik vind het persoonlijk echt zonde van het geld, dat steek ik liever ergens anders in.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 04-09-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Dat kan ik me goed voorstellen, want zo kijk ik er ook naar. Maar kijk eens hoe veel bommes rijdt met dat ding. Bijna 4x zoveel km per jaar als ik. Dan mag de investering ook anders zijn toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hamza schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:52:
Guys even een vraagje. Hoe zit het met de kilometerrapporten van de RDW? Zijn die een beetje betrouwbaar of niet aangezien motors geen apk hebben en de meeste maar 1x zijn gekeurd.
Kilometerstanden worden wel bijgehouden door dealers maar er is géén verplichting om deze door te geven aan de RDW.

Het is jammer dat je in onderstaande advertentie géén kentekenplaat te zien krijgt, maar een Honda VFR750 uit '94 met maar net 5K aan kilometers op te teller is waarschijnlijk "klokje rond" gegaan (en dus klopt die tellerstand wél).

http://link.marktplaats.nl/m1077230282

Die bandjes (Continental Sport Attack 2) zijn sowieso niet de eerste set, en met de eerste set welke er af fabriek op gelegd was had je wel méér KM's verwacht, ook gezien de "pitting" in de voorvork :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
  • Nu online

Bommes

Capo del formaggio

Ik heb deze van 6 naar 26 duizend gereden in 3 jaar tijd.
Het is gewoon een betrouwbare scooter maar ik wil inderdaad graag een wat nieuwere.
Waarom?? Tja omdat het kan, omdat ik graag een 300 wil.
Niet omdat het sneller of beter is maar.. ja waarom eigenlijk :9
Daar leg ik zeker geld op toe dat weet ik ook maar dat is het me waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Bommes op 04-09-2016 21:51 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:48:
[...]

http://link.marktplaats.nl/m1077230282

Die bandjes (Continental Sport Attack 2) zijn sowieso niet de eerste set, en met de eerste set welke er af fabriek op gelegd was had je wel méér KM's verwacht, ook gezien de "pitting" in de voorvork :)
Ik vermoed dat ie ergens een getal vergeten is toe te voegen. Iets van 50.000 nog wat kan prima kloppen. Die voorvork zegt idd meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

PilatuS schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:02:
[...]

Ik vermoed dat ie ergens een getal vergeten is toe te voegen. Iets van 50.000 nog wat kan prima kloppen. Die voorvork zegt idd meer dan genoeg.
De teller in de foto staat écht op 539x KM's :) Laatste blokje zijn x meters in honderdtallen.

Afbeeldingslocatie: https://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/C7AAAOSwgZ1XqfNg/$_85.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 04-09-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:07:
[...]

De teller in de foto staat écht op 539x KM's :) Laatste blokje zijn x meters in honderdtallen.

[afbeelding]
Die foto had ik niet naar gekeken. Dan zal het inderdaad wel klokje rond geweest zijn. Leuk als je denkt dat ie echt dat aantal kilometers gelopen heeft als je aan het bieden bent :P

Sowieso een nieuwe balhoofdlager met die kilometerstand. Zeker de hele dag alleen maar wheelies mee gedaan en de voorwiel 95% van de tijd in de lucht gehad met de teller op het voorwiel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 08:42
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:40:
[...]

Mwa, gezien die brommer 28pk op het achterwiel heeft moeten we even achterwiel PKs praten

De S1000RR zet er grofweg 185 weg (echte pks op achterwiel)

Ik ben niet zo thuis in kleine CC motoren, maar de Kawa 300 Ninja heeft er 37 in het blok zitten
39 paardjes om precies te zijn, en zijn er genoeg voor een beginnend bestuurd. :+

Die 39 paardjes (misschien iets meer door akra set zonder DBkiller die erop zit) hebben me al op 192 gehad, was me al harder dan me lief is. O-)

En over DB killer, om evt iets voor te zijn: Hij is nu nog steeds stiller dan de RC8 van PilatuS(met DB killer) en een ZX10R hier uit de straat :9 )

Never ride faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:54:
[...]

Maar dat is ook wel heel erg mager,
er zijn 125 cc machines die 15pk halen.

zou het eerder oplichting vinden dat er vanuit de fabriek maar 18pk in zit :+
Yup, de Duke haalt gemiddeld 16 pk op het achterwiel en zullen dus zien of die van mij met een Arrow systeem nog wat meer eruit kan persen. :+
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:40:
[...]

Mwa, gezien die brommer 28pk op het achterwiel heeft moeten we even achterwiel PKs praten

De S1000RR zet er grofweg 185 weg (echte pks op achterwiel)

Ik ben niet zo thuis in kleine CC motoren, maar de Kawa 300 Ninja heeft er 37 in het blok zitten
Kon me ergens herinneren dat bij de release van de 2015 modellen de RR 198 haalde op het achterwiel. Dat komt dan wel erg dichtbij de 200 pk (en dat is zonder aftermarket exhaust) :*)
wimmel_1 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:12:
[...]
Da's uit een RJ15 vrij simpel te halen (YEC/BluePrint) Maar: kan ik jou nog blij maken met een geprinte/gebonden Yamaha Service Manual van die fiets?
Zijn zulke Services Manuals (ook voor andere merken (lees: KTM)) ook ergens te bestellen/kopen?
PilatuS schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:15:
[...]
Mijn 1 cilinder remt ook enorm af. Inderdaad alleen de laatste meters licht remmen. Een keer per ongeluk met de rechterhand gegroet en toen ging de snelheid gelijk hard omlaag. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Over PK's gesproken.. Ik weet niet hoeveel mijn 696 heeft, maar vandaag tijdens optrekken iets te enthousiast het gas open getrokken waardoor de achterwiel onder me vandaan gleed. Whoops 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:39

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

wimmel_1 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:12:
[...]

Da's uit een RJ15 vrij simpel te halen (YEC/BluePrint) Maar: kan ik jou nog blij maken met een geprinte/gebonden Yamaha Service Manual van die fiets?
I know ;) heb ook YEC ;). Nee hoef ik niet. Grote reparaties besteed ik uit. ;). Thanks mate.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op maandag 05 september 2016 @ 01:19:
Over PK's gesproken.. Ik weet niet hoeveel mijn 696 heeft, maar vandaag tijdens optrekken iets te enthousiast het gas open getrokken waardoor de achterwiel onder me vandaan gleed. Whoops 8)7
Dat ligt meer aan de ondergrond op dat moment dan het aantal pk's van jou fiets. Je zult vaker merken dat motoren soms lijken te kleven aan het asfalt en soms ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Veel schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overeind gehouden hoop ik?
een beetje fishtailen / kwispelen is zo erg niet.

dat gebeurde bij mij best vaak toen ik michelin pilot road 2 sloffen had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Geen schade gelukkig! Kon hem nog net overeind houden, maar was wel een nieuw momentje voor me. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bommes schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:57:
Ok knoop doorgehakt:

Mooi ook, die laatste "reclamefoto" op die bergpas. Alleen wij weten dat dit een echte actiefoto is (van de vele) en niet zomaar uit een folder geplukt. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
DrivinUCrazy schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:52:
[...]

Mooi ook, die laatste "reclamefoto" op die bergpas. Alleen wij weten dat dit een echte actiefoto is (van de vele) en niet zomaar uit een folder geplukt. :P
In het artikel een referrence zetten dat ze t hier kunnen navragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

gebruikershaes schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:45:
Geen schade gelukkig! Kon hem nog net overeind houden, maar was wel een nieuw momentje voor me. :D
Niks aan de hand dus, en doorrrrr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
gebruikershaes schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:45:
Nog geen warme bandjes ;) Scheelt een hoop, de eerste 10 minuten doe ik extra voorzichtig 's morgensvroeg. Zeker in de stad warmen ze niet snel op als je van stoplicht naar stoplicht rijdt.. Dat plus de wat nattere straten vanmorgen kunnen snel verraderlijk zijn.
Mooi dat je hem recht hebt kunnen houden in ieder geval. Goedkoper kun je niet leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
lolgast schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:30:
[...]
als je van stoplicht naar stoplicht rijdt..
Als je alles van licht tot licht zou kunnen opentrekken, en alles toe remmen, zouden ze heel snel warm kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen is mijn Bandit gevallen door een klassieke fout, 20 jaar mijn motorrijbewijs en dan zoiets doms :(

Oorzaak: motor op een niet goed uitgeklapte jiffy gezet, afstappen, weglopen en bam.

Gevolg: koppelingshendel afgebroken, tank beschadigd, bar ends beschadigd, motorblok onder de krassen.

Geleerde les: ik ben niet de eerste en waarschijnlijk niet de laatste die dit overkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-10 15:21

Least Inkling

Product of the cold war

Auch, been there done that...several times :z

Zure kosten altijd..ook een keer met een maand oude fiets, dubbel zuur

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Met mijn eerste ook aan de hand gehad, nu let ik er wel degelijk op.
Is dat een garantie? Neen, helaas........

Dik balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
kazzzdafke schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:44:
[...]

Als je alles van licht tot licht zou kunnen opentrekken, en alles toe remmen, zouden ze heel snel warm kunnen zijn :)
Zou soms mooi zijn inderdaad, maar vaak ben je niet de enige die bij de stoplichten staat..
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:47:
...
Oorzaak: motor op een niet goed uitgeklapte jiffy gezet, afstappen, weglopen en bam.
...
Daarom trek ik mijn motor ALTIJD een beetje naar achteren nadat ik hem op de standaard zet. Je zult inderdaad de laatste niet zijn helaas.

Kut begin van de week helaas :( Bar end en koppelingspedaal zijn makkelijk te vervangen gelukkig, beschadiging op de tank waarschijnlijk wat lastiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest baal ik ervan dat het zo'n klassieke simpele fout betreft, als ik nu in de regen op een oliespoor onderuit was gegaan dat had ik nog zoiets van okay.

Nu moet de Soes toch voor een onderhoudsbeurt naar Martell dan kan hij meteen het een en ander fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Altijd weer heerlijk, nieuw rubber..
In plaats van te dwingen valt ie weer lekker in de bochten.

Heb nu de TKC 70 van Continental erop gelegd. Eens kijken hoe deze bevalt na de voor mij zwaar teleurstellende Anakees 3. Voorband heeft me nooit het vertrouwen gegeven. Toch enkele onbegrijpelijke uitstapjes (WTF-momentjes) gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
Least Inkling schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:36:
Altijd weer heerlijk, nieuw rubber..
In plaats van te dwingen valt ie weer lekker in de bochten.

Heb nu de TKC 70 van Continental erop gelegd. Eens kijken hoe deze bevalt na de voor mij zwaar teleurstellende Anakees 3. Voorband heeft me nooit het vertrouwen gegeven. Toch enkele onbegrijpelijke uitstapjes (WTF-momentjes) gehad
Houd ons op de hoogte. Die banden interesseren me wel - zien er ook goed uit (het oog wil ook wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Doen ik. Ga over twee weekjes een weekje speulen in de Jura, terug via het Zwarte Woud en Eifel 8)

Hoewel technisch geen enkele toegevoegde waarde, maar ze zien er wel stoer uit indeed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

lolgast schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:30:
[...]
Zeker in de stad warmen ze niet snel op als je van stoplicht naar stoplicht rijdt..
Je mag niet door rood rijden ;)

* Tylen rent hard weg ;) Iets met stoplichten/verkeerslichten... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Tylen schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:49:
[...]

Je mag niet door rood rijden ;)

* Tylen rent hard weg ;) Iets met stoplichten/verkeerslichten... :9
Ren maar weer terug: http://vandale.nl/opzoeken?pattern=stoplicht&lang=nn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Stoplicht is het rode lampje in een verkeerslicht.... Toch? 8) (jaja het lampje zelf zal niet rood zijn maar het stukje glas/plastic ervoor).

[ Voor 13% gewijzigd door Tylen op 05-09-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Tylen schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:00:
[...]

Stoplicht is het rode lampje in een verkeerslicht.... Toch? 8) (jaja het lampje zelf zal niet rood zijn maar het stukje glas/plastic ervoor).
Technischt gezien heb je gelijk, echter is stoplicht zo ingeburgerd als synoniem van verkeerslicht dat zelfs de van Dale het aangepast heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Daar gaat je grapje Tylen... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik verbeter nog steeds iedereen die stoplicht zegt ;) Van Dale is al bezweken.... Maar ik zal strijdend ten onder gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Iedereen heeft een doel in zijn leven nodig natuurlijk. Maar ik zal er op letten, als je je daar beter door voelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hahaha. No worries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

grr, op vakantie topje van mijn linkerduim erafgesneden.. ik dacht dat het inmiddels wel goed genezen was.. maar vandaag weer naar kantoor (op de motor :), in de regen -O- ) en toen voelde ik het wel..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
ToolkiT schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:38:
grr, op vakantie topje van mijn linkerduim erafgesneden.. ik dacht dat het inmiddels wel goed genezen was.. maar vandaag weer naar kantoor (op de motor :), in de regen -O- ) en toen voelde ik het wel..
Auw, nu geen richting meer aangeven? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chakotay schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:41:
[...]

Auw, nu geen richting meer aangeven? :P
Nee, ik rijd geen BMW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik rijd Yamaha en moet toch echt met mijn linkerduim richting aangeven ;)

Maar wel rot van je duim zeg..

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Frans92 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:47:
[...]

Ik rijd Yamaha en moet toch echt met mijn linkerduim richting aangeven ;)

Maar wel rot van je duim zeg..
Ik doelde op dat BMW rijders nooit richting aangeven.. :+

Verwonding valt wel mee hoor, het is alleen af en toe irritant als je op een gevoellig plekje drukt.. zoals bij richting aangeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hand uitsteken? :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

ToolkiT schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:55:
[...]

Verwonding valt wel mee hoor, het is alleen af en toe irritant als je op een gevoellig plekje drukt.. zoals bij richting aan geven..
Aha, ja zo had ik het niet gelezen 8)7

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
caesar1000 schreef op maandag 05 september 2016 @ 00:31:
[...]

Zijn zulke Services Manuals (ook voor andere merken (lees: KTM)) ook ergens te bestellen/kopen?
Google even. Je kan ze zo downloaden bij KTM zelf of ergens anders. Ik heb van mijn RC8 ook de boel gedownload. Heel erg handig. Alles wat je moet weten voor aanpassingen of onderhoud staat er in. Tot aan het koppel voor het aandraaien van ieder schroefje aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
caesar1000 schreef op maandag 05 september 2016 @ 00:31:

[...]
Ik ben zelf altijd erg fan van de Haynes handleidingen. Zijn er alleen helaas niet voor elk merk en type, voor KTM zo te zien alleen de enduro/SM range van 2000-2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

ToolkiT schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:55:
[...]

Verwonding valt wel mee hoor, het is alleen af en toe irritant als je op een gevoellig plekje drukt.. zoals bij richting aangeven..
Allereerst, succes met de duim, lijkt me pijnlijk :/

Ten tweede, hoezo BMW rijders geven nooit richting aan...die knoppenwinkel kost minimaal 2000 euro (bij BMW dan..), dus die gebruikt ik tot in den treure om de kosten eruit te halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
Least Inkling schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:45:
[...]

Allereerst, succes met de duim, lijkt me pijnlijk :/

Ten tweede, hoezo BMW rijders geven nooit richting aan...die knoppenwinkel kost minimaal 2000 euro (bij BMW dan..), dus die gebruikt ik tot in den treure om de kosten eruit te halen :+
Dan ben je verkeerd bezig - je wil ze toch zeker niet verslijten? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:36

Vrijdag

De Zwarte

lolgast schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:06:
[...]

Daarom trek ik mijn motor ALTIJD een beetje naar achteren nadat ik hem op de standaard zet. Je zult inderdaad de laatste niet zijn.
Doe ik ook altijd maar om een andere reden. Op vro werd er namelijk gezegd dat de vering nog kan zijn ingedrukt en dat die terug kan springen waardoor de motorom kan vallen. Tja, ik verzin het zelf ook niet maar vond het wel aannemelijk :)

Balen Stacheldraht! Kan je de schade aan de tank nog laten uitdeuken ofzo? Of anders misschien een booster bag eromheen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Op motorrijles werd mij al altijd geleerd om de motor altijd even (over de jiffy) naar je toe te trekken om hem uit de vering te trekken. Het achterwiel zet dan heel even een klein stapje opzij. Maar dat is niet wat lolgast bedoelde volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Vrijdag schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:56:
[...]
Doe ik ook altijd maar om een andere reden. Op vro werd er namelijk gezegd dat de vering nog kan zijn ingedrukt en dat die terug kan springen waardoor de motorom kan vallen. Tja, ik verzin het zelf ook niet maar vond het wel aannemelijk :)

Balen Stacheldraht! Kan je de schade aan de tank nog laten uitdeuken ofzo? Of anders misschien een booster bag eromheen?
Als dat zo is zou ik die vering heel snel laten servicen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Nee dat is niet wat ik bedoel inderdaad.
Ik bedoel dat ik de motor op de jiffy zet en vervolgens de motor (met het gewicht dus deels op de jiffy) een klein zetje naar achter geef. De jiffy schuift dan dus 1 à 2 mm naar achter zeg maar, maar dan weet je zeker dat hij locked in de uiterste positie en niet zomaar terug naar binnen klapt.

Ik kan me niet voorstellen dat het nodig is om het gewicht van je motor van de vering af te halen omdat hij anders terug zou stuiteren. Dan moet hij volgens mij gewoon afgesteld worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
Ik zet de mijne altijd eerst op de standaard voordat ik afstap, kan ik het ook niet vergeten :)

Komt ook een beetje omdat ik tijdens een van de eerste lessen afstapte zonder standaard en zo half onder de lesmotor kwam te liggen. Dan voel je je best knullig :+

Zorgt er dan weleens voor dat ik wil wegrijden en hij afslaat als ik hem in zijn 1 zet omdat de standaard nog uitstaat. Maar liever dat dan dat hij omvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
bolleh schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:06:
Ik zet de mijne altijd eerst op de standaard voordat ik afstap, kan ik het ook niet vergeten :)

Komt ook een beetje omdat ik tijdens een van de eerste lessen afstapte zonder standaard en zo half onder de lesmotor kwam te liggen. Dan voel je je best knullig :+

Zorgt er dan weleens voor dat ik wil wegrijden en hij afslaat als ik hem in zijn 1 zet omdat de standaard nog uitstaat. Maar liever dat dan dat hij omvalt ;)
Vooral de eerste keer dat mij dat over kwam (al op mijn eigen motor), wist niet dat die beveiliging bestond. Heb volgens mij 10 minuten lopen zoeken waarom dat ding telkens afsloeg. Inclusief 3 rondjes om de motor en 5x afstappen en op jiffy zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:56:
[...]
Er zit geen deuk in maar krassen. Het motorblok spuit ik zelf wel, maar de tank laat ik voorlopig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

DragonSlayer666 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:08:
[...]

Vooral de eerste keer dat mij dat over kwam (al op mijn eigen motor), wist niet dat die beveiliging bestond. Heb volgens mij 10 minuten lopen zoeken waarom dat ding telkens afsloeg. Inclusief 3 rondjes om de motor en 5x afstappen en op jiffy zetten 8)7
Aha, net zoals de motor eens knullig neerleggen. Gevolgd door vloeken, balen, weer rechtop zetten, oh gelukkig, geen schade. Starten... Niks. Killswitch controleren, maar die staat goed. Waarom start die nou niet??

Nee, ik moest eerst de motor van contact af hebben gehad om de kantelsensor te resetten. Dan zweet je ook wel even peentjes kan ik je melden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Interessant... Sinds dat geintje met de standaard-sensor vorige week (motor weggebracht ipv plotseling afslaan, sensor van de standaard bleek defect te zijn & en de garage heeft hem afgeknipt + doorverbonden) werkt het waarschuwingslampje niet meer. De sensor heb ik nu vervangen, maar nog steeds geen lampje.

Zal wel doorgebrand zijn oid... Oh well, geen zin om het dashboard uit elkaar te trekken daarvoor. Hij is in ieder geval weer functioneel, de motor slaat nu alleen af als de standaard daadwerkelijk uitstaat ipv zomaar tijdens het rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Al die motoren met technische snufjes.. ;) Ik heb geen jiffy lampje of zelfs een brandstof lampje. Gewoon rijden en opletten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

lolgast schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:50:
Al die motoren met technische snufjes.. ;) Ik heb geen jiffy lampje of zelfs een brandstof lampje. Gewoon rijden en opletten! :P
Hmmm...mijn kerstboom is niet in balans vind ik en er is nog plaats voor een lampje...even een brief schrijven naar BMW voor een jiffy lampje :+ niet nodig maar wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lolgast schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:50:
Dat de motor afslaat als je naar de 1 gaat met de standaard uit vind ik wel een goed plan. Anders heb je de eerste kleine bocht naar links een heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
PilatuS schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:04:
[...]

Dat de motor afslaat als je naar de 1 gaat met de standaard uit vind ik wel een goed plan. Anders heb je de eerste kleine bocht naar links een heel groot probleem.
Dat zit er bij mij wel op, dat weet ik zeker O-)
Maar geen lampjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat lampje hoeft toch ook niet? Hij start niet --> killswitch of jiffy+ 1e versnelling.
Als hij afslaat bij het inschakelen van de 1e versnelling weet je toch ook genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:18:
Dat lampje hoeft toch ook niet? Hij start niet --> killswitch of jiffy+ 1e versnelling.
Als hij afslaat bij het inschakelen van de 1e versnelling weet je toch ook genoeg?
Precies, daarom ga ik ook niet de moeite nemen om het dashboard uit elkaar te trekken om dat lampje te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

DragonSlayer666 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:08:
[...]
Bij mijn KTM krijg ik op de display gewoon de melding 'Side Stand Down'. Altijd handig. :D

Afbeeldingslocatie: http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/01/KTM-Duke-200-Side-stand-down-console.jpg

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSlayer666
Least Inkling schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:02:
[...]

Hmmm...mijn kerstboom is niet in balans vind ik en er is nog plaats voor een lampje...even een brief schrijven naar BMW voor een jiffy lampje :+ niet nodig maar wel handig..
Definieer kerstboom? Ik vond dat ik al een kerstboom had. de SZR660 had 3 lampjes: low-fuel, richtingaanwijzer en neutraal. Mijn Ninja 300 heeft neutraal, olie, benzine, knipperlinks, knipperrechts en ABS. Dus al een verdubbeling van het aantal lampjes :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
caesar1000 schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:20:
[...]

Bij mijn KTM krijg ik op de display gewoon de melding 'Side Stand Down'. Altijd handig. :D

[afbeelding]
Doe maar lekker duur :P Dat heeft mijn KTM niet eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
PilatuS schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:28:
[...]

Doe maar lekker duur :P Dat heeft mijn KTM niet eens.
Die van mij ook niet :/

Zal wel komen omdat je op een Duke 125 natuurlijk veel meer tijd hebt om op dat soort ongein te gaan letten tijdens het rijden met dat tempo })

Sorry flauw grapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 07:34

Ethirty

Who...me?

DragonSlayer666 schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:21:
[...]

Definieer kerstboom? Ik vond dat ik al een kerstboom had. de SZR660 had 3 lampjes: low-fuel, richtingaanwijzer en neutraal. Mijn Ninja 300 heeft neutraal, olie, benzine, knipperlinks, knipperrechts en ABS. Dus al een verdubbeling van het aantal lampjes :+ .
Ik geloof dat ik straks op mijn Tracer op een lampje of 8 uitkom. Neutraal, oliedruk, olietemp, motormanagement, knipper links/rechts, startonderbreker, grootlicht. Op de TRX had ik er 3 ofzo. :P

Maar als alles goed is zie je er nooit meer dan 2 tegelijk.
Afbeeldingslocatie: http://avto-russia.ru/moto/yamaha/photo/yamaha_mt-07_5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Ethirty op 05-09-2016 18:17 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb er 14 ..... :o

Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/2gx1oci.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 05-09-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

14, dat is toch niet meer te doen vanuit je ooghoeken. :o

Ik moet schakelen, oh nee het is de cruisecontrol, oh nee er is iets mis met de ABS. :P

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ethirty schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:00:
14, dat is toch niet meer te doen vanuit je ooghoeken. :o

Ik moet schakelen, oh nee het is de cruisecontrol, oh nee er is iets mis met de ABS. :P
Je hebt ook 3 weken intensieve training én een extra certificaat nodig voordat je hier de weg mee op mag. Maareh.... Ik ga toch maar eens zeuren bij Yamaha want Chacotay heeft alsnog een een lampje wat ik niet heb :(

Dat dat lampje nu stuque is bij 'm doet daar niets aan af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

kazzzdafke schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:13:
[...]

De 749 is die met zijn droge slibkoppeling toch?

Ik vond het weer veeeeeeeeel te zenuwachtig rijden (wat ik van bijna alle 2 cyls vind) maar deze spande toch de kroon. Maar ja, dat noemt dan "veel karakter" :)

edit:

deze idd:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/416931_330690270304152_1207920125_n.jpg?oh=dfd4014164ac38cb480b5544dcb16aa9&oe=5843B8D4

:9 Wat een heerlijke machine!

Erg jammer dat ie er niet meer mee rijdt. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

wimmel_1 schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:11:
[...]

Je hebt ook 3 weken intensieve training én een extra certificaat nodig voordat je hier de weg mee op mag.
Ah, dat is dus te moeilijk voor mij. 3 dagen dashboard training is mijn max. :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Joopieboy schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:12:
[...]

[afbeelding]
[video]
:9 Wat een heerlijke machine!
[video]
Erg jammer dat ie er niet meer mee rijdt. :)
Ik kan er niets aan doen, maar het kleine kind in mij wordt hier toch gelukkig van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zo hier ook nog een 8) Als ik eens echt het geld en de ruimte had kwam er wss een 999/1098 oid. 8)

O, en dit weekend rijden met deze SL1000:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/14188550_953810871394429_2764793751086468096_o.jpg?oh=5732f7c77c4b7d100522ea80c0916aa9&oe=57CFA9FF
Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Joopieboy op 05-09-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Joopieboy schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:27:
Zo hier ook nog een 8) Als ik eens echt het geld en de ruimte had kwam er wss een 999/1098 oid. 8)

[afbeelding]
Proefrit of zomaar wat anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Beetje van beide, gaat in goed overleg. :) Qua budget, rij en zithoogte/houding kom ik een beetje bij een transalp uit, maar ik heb een zwak voor de meer sportievere motoren. Alleen met mijn lengte en wens om ook langere reizen te kunnen maken vallen dat soort motoren snel af. :) Dit is meer sporttour en een vrij hoge/ruime motor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Het moet je ding zijn qua uiterlijk, maar mijn vader is bij zijn vorige zoektoch om die redenen bij een Suzuki RF900R uitgekomen

*Gaat prijzen kijken op MP, die dingen krijg je bijna gratis :o

[ Voor 31% gewijzigd door lolgast op 05-09-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:27:

[afbeelding]
Beetje hetzelfde als de SV1000S die SL1000, alleen dan beter :)

Deze trouwens al eens gelezen ? http://www.visordown.com/...ducati-1098-euro-fighters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kameraad van me is ruim 2Mtr. groot en rijd inmiddels z'n vierde Yamaha FJR. Die fiets is écht wel sportief te noemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Hahaha. Zo dacht je je zoektocht een beetje klaar te hebben, worden er nog meer modellen naar je hoofd gegooid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

lolgast schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:57:
Het moet je ding zijn qua uiterlijk, maar mijn vader is bij zijn vorige zoektoch om die redenen bij een Suzuki RF900R uitgekomen

*Gaat prijzen kijken op MP, die dingen krijg je bijna gratis :o
Ja best cheap maar echt niet mijn ding. :)
PilatuS schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:00:
[...]

Beetje hetzelfde als de SV1000S die SL1000, alleen dan beter :)

Deze trouwens al eens gelezen ? http://www.visordown.com/...ducati-1098-euro-fighters
Gaaf stukje! :) En jup vandaar ook dat ik eens ga kijken, een van de weinige uitschieters. :)
wimmel_1 schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:01:
Kameraad van me is ruim 2Mtr. groot en rijd inmiddels z'n vierde Yamaha FJR. Die fiets is écht wel sportief te noemen.....
Sporttour is dat he? Ik zit met een BBL van 94, dat is wel lastig. :P
Plus die dingen zijn erg zwaar en dat zoek ik ook niet. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Joopieboy op 05-09-2016 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:09:
[...]

Ja best cheap maar echt niet mijn ding. :)

[...]

Sporttour is dat he? Ik zit met een BBL van 94, dat is wel lastig. :P
Je zou er voor de grap eens op moeten gaan rijden. Een Boven Been Lengte van 94Cm. kun je daar écht wel op kwijt (die maat van me is óók zo'n lange sprinkhaan... :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:11:
[...]

Je zou er voor de grap eens op moeten gaan rijden. Een Boven Been Lengte van 94Cm. kun je daar écht wel op kwijt (die maat van me is óók zo'n lange sprinkhaan... :+ ).
:+

Vertekend dus nogal, ook als je de specs opzoekt. :)

Wat was die afkorting ook alweerl, alzheimer light hiero. 8) Was toch binnenbeenlengte? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 05-09-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:12:
[...]

:+

Vertekend dus nogal, ook als je de specs opzoekt. :)

Wat was die afkorting ook alweerl, alzheimer light hiero. 8) Was toch binnenbeenlengte? :P
:)

Anders moet je maar eens een keer op mijn huidige fiets gaan zitten/rijden. Ik denk dat die óók redelijk zal "passen" qua maatvoering.

Gezien je hier toch ergens in de buurt woont kunnen wel eens wat afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Koffie staat klaar hier, altijd welkom. :) Ik heb volgens mij je nummer ook, wilde al wel eens wat afspreken om de buurt te verkennen hier, maar niks van gekomen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy kijk serieus ook eens naar een Honda Blackbird en Suzuki Hayabusa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:46

Secsytime

Automagisch

Is een MV Agusta Turismo Veloce 800 niets voor je?

Dat is nog eens een sporttour machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Dat is nogal een andere prijsklasse dan de SL1000 waar nu naar gekeken wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha ja precies, bij de modernere motoren is er veel meer keuze en zijn de grote motoren ook niet allemaal zo log :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:46

Secsytime

Automagisch

Heb geen budget indicatie gezien. (;
Pagina: 1 ... 13 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.