Top! Ga zo die kant op! Half uurtje rijden, en vandaag tot 20:00 geopend in Klevexgaming schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:25:
Zojuist contact gehad met vestiging in Kleve. Je kunt de tv vandaag al afhalen voor 2222. Sterker nog, aan zijn reactie te zien is het maar de vraag of er nog voorraad is op woensdag. Reserveren zit er in ieder geval niet in.
"ich kann leider nicht sagen ob der Vorrat noch bis Mittwoch reicht.
Dies ist ein sehr gutes Angebot mit hoher Nachfrage.
Leider kann ich das Angebot nicht bis Mittwoch reservieren.
Hier müssen wir jeden Kunden gleich behandeln".
Ik heb een tegenvoorstel gedaan bij FOKA omtrent de 65E7V. Als ze daarin meegaan haal ik hem bij hun. Wel een meerprijs ten opzichte van het Duitse model maar garantie in NL en wat luxere design is ook wat waard.
[...]
Laat je de uitkomst ook even weten hier?xgaming schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:25:
Ik heb een tegenvoorstel gedaan bij FOKA omtrent de 65E7V. Als ze daarin meegaan haal ik hem bij hun. Wel een meerprijs ten opzichte van het Duitse model maar garantie in NL en wat luxere design is ook wat waard.
[...]
Momenteel staat het op €2.999 voor de 65E7 bij Foka. Als dat nog goedkoper kan, why not.
Dan is het verschil met de Sony A1 nog groter en zal het toch eerder de LG worden.
Heb vanochtend gewoon even ouderwets gebeld 😉seezung schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:05:
[...]
Dan rijd ik vanavond nog naar Kleve, dacht dat de aanbieding nog niet begonnen was, andere Tweaker zei;
"Is van de saturn in kleve
Van 22 tot 25-11-2017"
Van het weekend en vandaag contact gehad met art & craft over de 55c7v en die willen niet anders dan €1599. Had wel aangegeven dat iemand hem besteld had voor €1499, maar dat was alleen voor een aantal stuks wat ze hadden ingekocht helaas.
Ik wacht dus nog even.
Ik wacht dus nog even.
Deze review/shootout https://www.avforums.com/...wins-blind-shootout.14195 samen met de lage prijs doet mij wel twijfelen over de aanschaf van een LG vs. een Philips scherm.
Volgens mij nu €1380,- (met ING rentepunten en cashback actie) voor een 55" 4K OLED scherm is toch best scherp geprijsd, daar heb ik de LG nog niet onder zien duiken.
Volgens mij nu €1380,- (met ING rentepunten en cashback actie) voor een 55" 4K OLED scherm is toch best scherp geprijsd, daar heb ik de LG nog niet onder zien duiken.
Verwijderd
Dit zijn de prijzen voor aankomende vrijdag.
Smits Arnhem :
LG C7 1699
Vrijdag: LG C7 1599 (exclusief verzendkosten)
LG E7 2049
Vrijdag 1999 (exclusief verzendkosten)
Apollo :
LG C7 1699
Vrijdag 1620
LG E7 2200
Vrijdag 2140
Smits Arnhem :
LG C7 1699
LG E7 2049
Apollo :
LG C7 1699
Vrijdag 1620
LG E7 2200
Vrijdag 2140
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Ik heb het hier thuis over gehad, maar toch besloten nog even af te wachten.xgaming schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:25:
Zojuist contact gehad met vestiging in Kleve. Je kunt de tv vandaag al afhalen voor 2222. Sterker nog, aan zijn reactie te zien is het maar de vraag of er nog voorraad is op woensdag. Reserveren zit er in ieder geval niet in.
"ich kann leider nicht sagen ob der Vorrat noch bis Mittwoch reicht.
Dies ist ein sehr gutes Angebot mit hoher Nachfrage.
Leider kann ich das Angebot nicht bis Mittwoch reservieren.
Hier müssen wir jeden Kunden gleich behandeln".
[...]
Ik wacht wel. Ik wil maximaal 1500 EUR uitgeven. Voor de LG 55 C7Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:40:
Smits Arnhem :
LG C7 1699
LG E7 2049
Apollo :
LG C7 1699
Vrijdag 1620
LG E7 2200
Vrijdag 2140
Ik bedoel dat ze deze prijzen vorige week ook al hanteerden.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:50:
[...]
Nee dat is geen oud nieuws dit zijn de prijzen die zullen gaan hanteren.
Op 15 nov. 2017 om 14:35 heeft Apollo Almere (webshop) <support@apollo.nl> het volgende geschreven:
Goedemiddag Martinus
Philips komt wel met een 65POS9002 maar waarschijnlijk pas eind van dit jaar.
LG OLED55C7 kost bij ons € 1620,- en de 65C7 kost € 2799,-
Indien u via internet iets besteld heeft u 14 dagen herroepingsrecht, dus ook bij ons.
Met vriendelijke groet,
Frank
Apollo Almere
[ Voor 45% gewijzigd door martinus83 op 20-11-2017 19:49 ]
Is de Lg v30 promotie ook van toepassing tijdens de bf deals?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:40:
Smits Arnhem :
LG C7 1699
LG E7 2049
Apollo :
LG C7 1699
Vrijdag 1620
LG E7 2200
Vrijdag 2140
Ja natuurlijk, maar die is alleen van toepassing op de E7 model. Ik denk trouwens niet dat dit de 'Tweaker' prijzen zullen zijn voor Black Friday. Want deze prijzen zijn niet beter dan de huidige prijzen. Eigenlijk slechter, want de C7 kan je voor 1500 euro al kopen.Jelle92 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:24:
[...]
Is de Lg v30 promotie ook van toepassing tijdens de bf deals?
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Dit zijn de prijzen voor de mensen die er vanaf weten mensen die het in de winkel kopen betalen meer. Gaf ook aan dat hij niet lager zal gaan.aex351 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:31:
[...]
Ja natuurlijk, maar die is alleen van toepassing op de E7 model. Ik denk trouwens niet dat dit de 'Tweaker' prijzen zullen zijn voor Black Friday. Want deze prijzen zijn niet beter dan de huidige prijzen. Eigenlijk slechter, want de C7 kan je voor 1500 euro al kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2017 19:35 ]
Waar kun je die voor 1500 euro kopen?aex351 schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:31:
[...]
Ja natuurlijk, maar die is alleen van toepassing op de E7 model. Ik denk trouwens niet dat dit de 'Tweaker' prijzen zullen zijn voor Black Friday. Want deze prijzen zijn niet beter dan de huidige prijzen. Eigenlijk slechter, want de C7 kan je voor 1500 euro al kopen.
Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Via bovenstaande link kan je alle laatste prijzen vinden.
Ja dat begrijp ik. Alleen art & craft levert hem niet meer voor die prijs.Ernemmer schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:51:
[...]
Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Via bovenstaande link kan je alle laatste prijzen vinden.
Nu onderweg terug naar Nederland, maar het was de laatste in doos. Alleen showmodel staat er nog. Even gevraagd over nieuwe voorraad, maar dat konden ze niet garanderen.. Ze hopen morgen nieuwe te krijgen . Dus mochten mensen in Kleve willen halen, dan zou ik eerst even bellen!Magicw00b schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:39:
[...]
Heb vanochtend gewoon even ouderwets gebeld 😉
Verwijderd
Gefeliciteerd! Mooie deal!seezung schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:11:
[...]
Nu onderweg terug naar Nederland, maar het was de laatste in doos. Alleen showmodel staat er nog. Even gevraagd over nieuwe voorraad, maar dat konden ze niet garanderen.. Ze hopen morgen nieuwe te krijgen . Dus mochten mensen in Kleve willen halen, dan zou ik eerst even bellen!
Nice heb je nog geluk gehadseezung schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:11:
[...]
Nu onderweg terug naar Nederland, maar het was de laatste in doos. Alleen showmodel staat er nog. Even gevraagd over nieuwe voorraad, maar dat konden ze niet garanderen.. Ze hopen morgen nieuwe te krijgen . Dus mochten mensen in Kleve willen halen, dan zou ik eerst even bellen!
Klopt niet ... het is voldoende dat je het toestel koopt in een winkel die de LG-actie ondersteunt, dus in BEL, NLD of LUX. Jouw adres heeft daar niks mee te maken.joopie1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:01:
Heeft iemand als Belg al een LG 55e7 in Nederland gekocht met bijhorende aktie gratis smartphone v30? Net deze vraag per mail aan winkel Smits (Nederland)gesteld. Zij wisten mij te vertellen om aanspraak te kunnen maken op de gratis v30 bij aankoop van het tv toestel in een Nederlandse winkel, ik een adres moest hebben in Nederland 🤔
Hmmm dat is zeer teleurstellend. Heb de wederhelft zo goed als overtuigd en het zou zonde zijn als ze dadelijk geen voorraad meer hebben. Zou ook vreemd zijn aangezien de actie eigenlijk pas woensdag in gaat en ze een flater zouden slaan als er dan geen enkel exemplaar meer staat.seezung schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:11:
[...]
Edit: hoe meer ik er over lees, hoe meer het er op lijkt dat de actie landelijk is en er aanzienlijk meer Saturn vestigingen deze prijs gaan hanteren. Ben ook al een folder tegengekomen van een andere vestiging met dezelfde prijs van €2222 en verschillende commentaren op internet met prijzen van vestigingen in Keulen, Bonn en nabij Hamburg.
Morgen eens rondbellen en kijken waar er nog voorraad is. Helaas is de hele familie ziek en kan ik niet zo 1-2-3 gaan, dus moet ik iemand anders lief aankijken...
[ Voor 27% gewijzigd door MazeWing op 20-11-2017 21:38 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Klopt, bij het dichtstbijzijnde filiaal in Meppen is hij ook €1499,- en afhalen kan in de winkel.alki schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:17:
Zoals al aangekondigd nu officieel Duitse MM ook de B7D voor 1499. Nur HEUTE
Volgens mij kun je online bestellen en afhalen in een filiaal.
http://www.mediamarkt.de/de/product/_lg-55b7d-2236970.html
Gaaf! Is bevestigd dat de B7d werkt met de CI+ module van Ziggo? Ik vind hem persoonlijk namelijk wat elegant als de c7v..Binnetie schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:20:
[...]
Klopt, bij het dichtstbijzijnde filiaal in Meppen is hij ook €1499,- en afhalen kan in de winkel.
-- Altijd blijven prutsen --
Grappig, toen ik vanochtend belde was het antwoord in de strekking: “maak je niet druk, kom in de loop van de dag of morgen, we hebben er meer dan genoeg.seezung schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:11:
[...]
En nu zijn ze dus op. Ben ik blij dat ik vanochtend in de auto ben gestapt :-)
Volgens de verkoper die mij vanochtend een 65b7d verkocht zou de ziggo CI+ niet werken en alleen de setop box.FoggyFreek schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:33:
[...]
Gaaf! Is bevestigd dat de B7d werkt met de CI+ module van Ziggo? Ik vind hem persoonlijk namelijk wat elegant als de c7v..
Daar geloof ik weinig van aangezien CI+, CI+ is.
Maargoed, tegen het weekend kan ik het testen. Eerst verhuizen, tot die tijd blijft hij in de doos zitten.
Als je op de Ziggo site bij CI+ module ondersteuning het TV model opzoekt dan geven zij aan dat de TV ondersteund wordt, beide in normaal en interactief gebruik, dus dat moet wel goed zitten.Magicw00b schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:42:
[...]
Volgens de verkoper die mij vanochtend een 65b7d verkocht zou de ziggo CI+ niet werken en alleen de setop box.
Daar geloof ik weinig van aangezien CI+, CI+ is.
Maargoed, tegen het weekend kan ik het testen. Eerst verhuizen, tot die tijd blijft hij in de doos zitten.
Ik twijfelde eerst echter ook aangezien een cam module de in de TV ingebouwde tuner gebruikt, en afhankelijk van de fabrikant kan dit regio gebonden zijn en daardoor nogal dwars gaan liggen. LG schijnt echter één van de coulantere fabrikanten te zijn op dit gebied zover ik heb begrepen. Samsung not so much.
Ik heb zelf al een poosje de 65C7 op het oog en hou de prijzen nauw in de gaten. Nu is de (bodem) prijs me nog iets te gortig en aangezien wij midden in een verhuizing zitten heb ik niet al te veel haast. Maar nu komt het buitenlandse "budget" model voorbij voor een zeer aantrekkelijke prijs en ik moet zeggen dat ik geneigd ben er heen te rijden vandaag of morgen. Ik hou jullie en de Saturn site dus extra goed in de gaten de komende dagen wat betreft voorraden aangezien het een best eindje rijden is voor mij.
EDIT: De Sony 55A1 is nu een flashsale op Ibood trouwens. €2199,-
[ Voor 9% gewijzigd door -SambaL- op 21-11-2017 00:53 ]
Mooie prijs, alleen gezien sommige mensen hier toch wel wat garantiewerk nodig hebben gehad op hun OLED (waren dan wel LG's), bestel ik het toch liever niet bij iBood.Qruzader schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:19:
http://www.ibood.com/nl/n...-55-4k-oled-smart-tv.html
Sonay a1 55 inch voor 2199
Daarom die waardebon slimmerik.P.A.T.R.I.C.K schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:46:
[...]
geen telefoon, ze zijn geen officiële dealers van LG
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465
https://promo.deskservice...lijst_25082017_NL_DEF.pdf
Hoe hang ik dat ding aan de muur met die rare standaard ?Qruzader schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:19:
Muurbeugelalki schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:29:
[...]
Hoe hang ik dat ding aan de muur met die rare standaard ?

LG OLED65W7V
Is weer weggehaald.Qruzader schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:19:
Zoals eerder vermeld hier heeft amazon duitsland de 55B7 staan voor 1500,-. Ik zie het niet snel gebeuren dat de nederlandse variant tijdens black friday daaronder gaat komen, is er een goede reden waarom ik de tv niet uit duitsland zou halen gezien hij daar zo scherp geprijst is?
Pff, de 65inch komt niet eens in de buurt van in de auto passen, dat wordt een aanhanger huren hahaha.
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik kreeg gisteren in dit topic te horen dat je 2 jaar fabrieksgarantie krijgt en dat deze mee doet met de Netflix actie. Zie dus geen reden om het niet te doen.Kratilim schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:40:
Zoals eerder vermeld hier heeft amazon duitsland de 55B7 staan voor 1500,-. Ik zie het niet snel gebeuren dat de nederlandse variant tijdens black friday daaronder gaat komen, is er een goede reden waarom ik de tv niet uit duitsland zou halen gezien hij daar zo scherp geprijst is?
Echter is hij niet meer beschikbaar zo te zien... https://www.amazon.de/gp/product/B06Y5VWJJM?th=1
Ik zit ook te azen op die 65b7 van 2222,- bij onze oosterburen in Kleve. Heeft iemand al een belletje gedaan voor eventuele nieuwe beschikbaarheid voor vandaag? Ben zelf van plan om ergens halverwege de middag nog te informeren, daar het toch wel een dik uur rijden is.
Verder begreep ik dat er nog andere vestigingen zijn welke deze prijs hanteren, weet iemand daar meer van, mijn Duitse google skills zijn niet de beste helaas
Verder begreep ik dat er nog andere vestigingen zijn welke deze prijs hanteren, weet iemand daar meer van, mijn Duitse google skills zijn niet de beste helaas
Waar woon je als ik vragen mag? Ik zit ook een beetje te puzzelen hoe ik dit ga regelen.Warstomper schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:01:
Ik zit ook te azen op die 65b7 van 2222,- bij onze oosterburen in Kleve. Heeft iemand al een belletje gedaan voor eventuele nieuwe beschikbaarheid voor vandaag? Ben zelf van plan om ergens halverwege de middag nog te informeren, daar het toch wel een dik uur rijden is.
Ik heb vandaag vrij namelijk, en ik moet toch een aanhanger huren.
[ Voor 5% gewijzigd door Denko op 21-11-2017 11:12 ]
Even opgezocht voor je wat ik kon vinden.Warstomper schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:01:
MM Dortmund (indupark)
MM Köln (Maybachstraße)
MM Stuttgart (königbau)
Saturn Sankt Augustin (in de buurt van Bonn)
Saturn Krefeld (in de buurt van Venlo)
LG OLED65W7V
Dit is het \[Prijs-discussie] OLED Televisies topic en niet de plek om algemene kortingen van andere producten te posten.
[ Voor 89% gewijzigd door FeaR op 22-11-2017 11:36 ]
Net Klebe gebeld, die zijn idd stijf uitverkocht. Komen waarschijnlijk de 24e weer binnen. Voor dezelfde prijs.
Saturn Krefeld heeft er zat.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Jammer dat het er voor mij niet in zit om naar Duitsland te reizen voor de tv! Hoop dat er in Nederland snel een vergelijkbare deal komt.
Ben je daar 100% zeker van ? heb je contact gehad met Saturn KrefeldMazeWing schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:35:
Saturn Krefeld heeft er zat.
Als hij met "zat" 3 stuks bedoeld. Die zijn i.i.g op voorraad volgens online gegevens.klada schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:43:
[...]
Ben je daar 100% zeker van ? heb je contact gehad met Saturn Krefeld
LG OLED65W7V
Hahaha, gaat lekker idd. Ik heb een belverzoek neergelegd bij Kleve zodra ze binnenkomen. Ik denk dat ik daarop wacht. Als er idd maar 3 zijn ga ik geen 2+ uur rijden op de gok met een aanhanger.onyxsr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:52:
[...]
Als hij met "zat" 3 stuks bedoeld. Die zijn i.i.g op voorraad volgens online gegevens.
Een grote pallet vol. 15+
Met 3 stuks doel ik op een online bestelling wat je kan plaatsen op de website, dit is trouwens ook het maximum.Denko schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:53:
[...]
Hahaha, gaat lekker idd. Ik heb een belverzoek neergelegd bij Kleve zodra ze binnenkomen. Ik denk dat ik daarop wacht. Als er idd maar 3 zijn ga ik geen 2+ uur rijden op de gok met een aanhanger.
Dit zegt niets over wat de werkelijke actuele voorraad is in Krefeld.
Als je belt dan zouden ze het best voor je apart willen leggen.
Had ik ook gedaan toen ik naar Lübeck ging en ze deden er niet moeilijk over.
LG OLED65W7V
Ik lees net op een Duitse website dat Saturn landelijk de prijs van 2222 euro gaat hanteren voor de LG 65B7. Dus misschien zit er voor iemand 1 dichterbij. Ik zag net dat de Saturn Munster er 6 op voorraad heeft. Dat is redelijk dichtbij. Misschien dat de Mediamarkt in Gronau ook mee gaat in de prijs. dat is 20 min rijden voor mij.
Is het geen idee om tot woensdag te wachten en hem via de website te kopen en hem vervolgens zelf op te halen? Ik begreep dat de aanbieding namelijk woensdag officieel in zou gaan.
Bij MM in Nordhorn gaan ze niet mee, gisteren geweest.timster82 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:57:
Ik lees net op een Duitse website dat Saturn landelijk de prijs van 2222 euro gaat hanteren voor de LG 65B7. Dus misschien zit er voor iemand 1 dichterbij. Ik zag net dat de Saturn Munster er 6 op voorraad heeft. Dat is redelijk dichtbij. Misschien dat de Mediamarkt in Gronau ook mee gaat in de prijs. dat is 20 min rijden voor mij.
Mochten ze in Gronau wel mee gaan hoor ik dat graag.
Vorige week een Oled TV besteld bij smits, gekozen voor verzenden. (voor 49 euro extra)
Verzenden zou pas deze week worden.
Afgelopen weekend was ik vrij, dus gebeld of ik hem eventueel kan ophalen ..
Zaterdagochtend heb ik hem opgehaald. (tevens 49 euro retour)
(hele aardige mensen bij Smits Arnhem)
De jongen die mij geholpen heeft zou ook regelen dat de vervoerders niet meer zouden bellen voor een afspraak van de levering. (Ik heb hem immers opgehaald)
Rara.. vanochtend bellen de vervoerders ... ze wouden de tv morgenvroeg langs brengen
Ik heb gezegd dat ik de tv al heb opgehaald.
Vervolgens heb ik direct contact gezocht met Smits en het hele verhaal uitgelegd.
Hopelijk wordt het nu opgelost... had ik bijna 2 oled tv's
Maar als ik hem toch had laten bezorgen .... waren ze er dan wel achtergekomen?
Daar ben ik altijd wel benieuwd naar... hoe zoiets werkt. (gelukkig zit ik zelf niet zo in elkaar)
Verzenden zou pas deze week worden.
Afgelopen weekend was ik vrij, dus gebeld of ik hem eventueel kan ophalen ..
Zaterdagochtend heb ik hem opgehaald. (tevens 49 euro retour)
(hele aardige mensen bij Smits Arnhem)
De jongen die mij geholpen heeft zou ook regelen dat de vervoerders niet meer zouden bellen voor een afspraak van de levering. (Ik heb hem immers opgehaald)
Rara.. vanochtend bellen de vervoerders ... ze wouden de tv morgenvroeg langs brengen

Ik heb gezegd dat ik de tv al heb opgehaald.
Vervolgens heb ik direct contact gezocht met Smits en het hele verhaal uitgelegd.
Hopelijk wordt het nu opgelost... had ik bijna 2 oled tv's
Maar als ik hem toch had laten bezorgen .... waren ze er dan wel achtergekomen?
Daar ben ik altijd wel benieuwd naar... hoe zoiets werkt. (gelukkig zit ik zelf niet zo in elkaar)
Als ik op de website van Saturn Krefeld naar de LG 65b7 voor 2222,- zoek dan vind ik deze alleen maar aan 3009 euro.MazeWing schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:56:
Een grote pallet vol. 15+
Iemand een link naar de 2222 euro
Is niet online, momenteel alleen nog in de winkel.....klada schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:53:
[...]
Als ik op de website van Saturn Krefeld naar de LG 65b7 voor 2222,- zoek dan vind ik deze alleen maar aan 3009 euro.
Het antwoord hierop is meerdere malen besproken:klada schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:53:
[...]
Als ik op de website van Saturn Krefeld naar de LG 65b7 voor 2222,- zoek dan vind ik deze alleen maar aan 3009 euro.
-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:58:
Is het geen idee om tot woensdag te wachten en hem via de website te kopen en hem vervolgens zelf op te halen? Ik begreep dat de aanbieding namelijk woensdag officieel in zou gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Unknown90 op 21-11-2017 12:57 ]
E7 55 inch 1999 euro en verzenden is 49ppatrick schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:44:
Welke heb je gekocht en voor welke prijs?
Inclusief v30
Dan denk ik dat ik jouw andere TV ga krijgen. Eigenlijk was ie uitverkocht 'maar er ging een levering voor een andere klant niet door'
Ik bedoelde ook eigenlijk Nordhorn. Topografisch foutjedutchsaint schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:12:
[...]
Bij MM in Nordhorn gaan ze niet mee, gisteren geweest.
Mochten ze in Gronau wel mee gaan hoor ik dat graag.

Dan zit de dichtst bij zijnde Saturn in Osnabruck of Munster. Is het niet zo dat de MM meegaat met de prijzen van andere niet online winkels? In NL in ieder geval wel zo.
Als het online gaat komen, kunnen we dan bestellen en verzenden naar Nederland?dutchsaint schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:56:
[...]
Is niet online, momenteel alleen nog in de winkel.....
Kans is groot ja... had ik bijna een gratis extra tvmillerman_sf schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:02:
Dan denk ik dat ik jouw andere TV ga krijgen. Eigenlijk was ie uitverkocht 'maar er ging een levering voor een andere klant niet door'
Veel plezier ermee...
Ook 1999 voor betaald of 2049 inc verzenden?
[ Voor 38% gewijzigd door Aggressor op 21-11-2017 13:19 ]
Ik heb al erg lang een onderbuik gevoel en ik wil dat eens met jullie bespreken. Of in ieder geval even in de groep gooien.
Hoe kan het dat ik het gevoel krijg dat wij Nederlanders er altijd maar bekaaid af komen met aanbiedingen/deals enzovoort. Gisteren bijvoorbeeld .. een Philips HUE GU10 startersset op de Spaanse Amazon voor 114 euro. Die prijzen zijn hier ongehoord.. En dan nu met Black Friday deals .. de winkeliers willen wel zakken in de prijs, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ze niet verder willen zaken dan de marge die zij hebben op de TV. Het zijn geen stuntprijzen en dan nog .. ook zij willen er wat op verdienen. Of .. zij willen in ieder geval de omzet vergroten. Waarom kan een Bol.com niet mee in de prijzen van Amazon/Walmart/Bestbuy enz, Waarom kan een Nederlandse Mediamarkt niet mee in de prijzen van zijn Duitse collega's.. Ben ik nou gek of. ...
Het zit hem ook wel een beetje in onze mentaliteit denk ik.. afdingen in de winkel? Doen de meeste mensen niet. Mensen betalen al gauw de vraagprijs voor een product. En er zijn veel te veel tussenpersonen die een stukje van de marge willen snoepen.
Hoezeer ik de post snap is dit niet de plek om dit te bespreken. Dit topic is puur en alleen om prijzen van OLED TV's te posten.
Hoe kan het dat ik het gevoel krijg dat wij Nederlanders er altijd maar bekaaid af komen met aanbiedingen/deals enzovoort. Gisteren bijvoorbeeld .. een Philips HUE GU10 startersset op de Spaanse Amazon voor 114 euro. Die prijzen zijn hier ongehoord.. En dan nu met Black Friday deals .. de winkeliers willen wel zakken in de prijs, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat ze niet verder willen zaken dan de marge die zij hebben op de TV. Het zijn geen stuntprijzen en dan nog .. ook zij willen er wat op verdienen. Of .. zij willen in ieder geval de omzet vergroten. Waarom kan een Bol.com niet mee in de prijzen van Amazon/Walmart/Bestbuy enz, Waarom kan een Nederlandse Mediamarkt niet mee in de prijzen van zijn Duitse collega's.. Ben ik nou gek of. ...
Het zit hem ook wel een beetje in onze mentaliteit denk ik.. afdingen in de winkel? Doen de meeste mensen niet. Mensen betalen al gauw de vraagprijs voor een product. En er zijn veel te veel tussenpersonen die een stukje van de marge willen snoepen.
Hoezeer ik de post snap is dit niet de plek om dit te bespreken. Dit topic is puur en alleen om prijzen van OLED TV's te posten.
[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 22-11-2017 11:35 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Heeft iemand van jullie ook al de e7 55 inch?
Zaten er bij jullie naast de voet, plastic kapje en de afstandsbedieining...nog andere dingen in de doos? Zoals tulp kabels enz?
Zaten er bij jullie naast de voet, plastic kapje en de afstandsbedieining...nog andere dingen in de doos? Zoals tulp kabels enz?
Saturn verzendt alleen naar duitse adressen.willieboy90 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:10:
[...]
Als het online gaat komen, kunnen we dan bestellen en verzenden naar Nederland?
LG OLED65W7V
Dacht ik al, jammer!onyxsr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:20:
[...]
Saturn verzendt alleen naar duitse adressen.
Omdat wij hier allerlei belastingen hebben waardoor de prijs hoger is. Bijvoorbeeld een Amazon kan een product importeren uit een duistere hoek van India om maar een dwarsstraat te noemen.InF.Inc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:17:
Ik heb al erg lang een onderbuik gevoel en ik wil dat eens met jullie bespreken. Of in ieder geval even in de groep gooien.
- Ik heb de bestelprocedure (alvast?) even doorgelopen en ik maakte er uit op van niet omdat ik alleen een Duits postcode (5-cijfers) kon op geven. Ik kon ook pas een account aanmaken toen ik de 2 letters van ons postcode in een willekeurig cijfer veranderde.willieboy90 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:10:
[...]
Als het online gaat komen, kunnen we dan bestellen en verzenden naar Nederland?
Zou het wel kunnen dan zijn er bezorgkosten van €39,90.
- DHL afleverpunt schijnt bij deze TV geen optie te zijn. Bij andere producten had ik die optie wel. Maar had het in dit geval wel gekund dan weet ik niet of DHL afleverpunten in NL ook meetellen.
- Afleveren bij een filiaal naar keuze waar je hem vervolgens zelf af kunt halen lijkt me de beste keuze dus.
Stel de prijs gaat morgen op de webshop naar €2222,- en je gooit hem in je winkel mandje en rekent hem vervolgens af dan is hij in principe van jou en kun je hem afhalen wanneer hij op het filiaal aanwezig is. Bij mij geeft de filiaal afhaal optie nu in ieder geval aan dat ophalen binnen 2-3 dagen is dus dat geeft mij weer aan dat er geen voorraad hoeft te zijn op je gekozen filiaal op moment van bestellen.
Mijn advies zou zijn de prijs op de shop goed in de gaten te houden de komende 12 uur or so en tot bestellen over te gaan zodra hij in de aanbieding komt, vooral ook om de kans op uitverkoop te voorkomen. ..Als je echt zeker van bent dat je dit model wilt dan natuurlijk. Zelf twijfel ik namelijk nog of ik toch niet liever de iets mooiere en luxere 65E7 heb.
Wat betreft NL-prijzen die niet zo laag gaan als buitenlandse prijzen:
We hebben in NL ook een minimumloon en in Duitsland niet (of sinds kort wel maar dan veel lager dan NL). Daardoor zijn de marges in DE bijvoorbeeld groter dan in NL, dus kan je ook meer marge 'geven' aan de klant en dus lagere prijzen bieden.
Wat jammer is aan Amazon.de is dat ze grote producten (zoals TV toestellen) niet kunnen verzenden naar NL: postNL kan dat niet voor ze verzorgen en ze hebben laten weten dat de order wel wordt gevuld voor NL-klanten maar dat er gewoon niet verzonden kan worden (bron: "Voorsteachteren" in dit topic).
De prijzen bij amazon.de zijn vaak lager dan bij NL-webshops maar als ze niet kunnen leveren in NL dan houdt het gewoon op.
Wat ik me wel afvraag als ik dit topic lees is waarom men hier niet even komende vrijdag (Black Friday) afwacht? Een groot aantal webshops gaat mee met de trend om deze week en zeker BF te stunten met prijzen. Ook DE, IT, UK etc. doen dit.
Zelf ben ik ook op zoek naar een 55" OLED maar ik wacht zeker vrijdag even af voordat ik tot aankoop overga.
We hebben in NL ook een minimumloon en in Duitsland niet (of sinds kort wel maar dan veel lager dan NL). Daardoor zijn de marges in DE bijvoorbeeld groter dan in NL, dus kan je ook meer marge 'geven' aan de klant en dus lagere prijzen bieden.
Wat jammer is aan Amazon.de is dat ze grote producten (zoals TV toestellen) niet kunnen verzenden naar NL: postNL kan dat niet voor ze verzorgen en ze hebben laten weten dat de order wel wordt gevuld voor NL-klanten maar dat er gewoon niet verzonden kan worden (bron: "Voorsteachteren" in dit topic).
De prijzen bij amazon.de zijn vaak lager dan bij NL-webshops maar als ze niet kunnen leveren in NL dan houdt het gewoon op.
Wat ik me wel afvraag als ik dit topic lees is waarom men hier niet even komende vrijdag (Black Friday) afwacht? Een groot aantal webshops gaat mee met de trend om deze week en zeker BF te stunten met prijzen. Ook DE, IT, UK etc. doen dit.
Zelf ben ik ook op zoek naar een 55" OLED maar ik wacht zeker vrijdag even af voordat ik tot aankoop overga.
Bekabelde WIFI
Voor de mensen die een tv in Duitsland willen bestellen en bezorging alleen in Duitsland mogelijk is:
http://www.huifkarverzendservice.nl
Man woont in Nordhorn en verstuurd pakketten door in Nederland. Evt. afhalen bij hem in Nordhorn is ook mogelijk.
Is een betrouwbaar adres.
http://www.huifkarverzendservice.nl
Man woont in Nordhorn en verstuurd pakketten door in Nederland. Evt. afhalen bij hem in Nordhorn is ook mogelijk.
Is een betrouwbaar adres.
In het foldertje van de Expert (regio Oss) staat de LG 55EG9a7 voor €1199 in de aanbieding voor Black Friday.
Vandaag afgerekend bij de plaatselijke Expert. Prijs is paar tientjes duurder uitgevallen dan bij FOKA maar hij wordt morgen netjes bezorgd aan huis. Daarnaast heel prettig en snel geholpen door de medewerkers. In eerste instantie was prijs niet mogelijk maar na een belletje met de regiomanager is alles geregeld. Eerste koop voor mij bij de Expert. Goed gevoel, service aan huis indien nodig, prima ik ben helemaal tevreden.
Als het puur op de prijs gaat dan is FOKA gewoon het scherpst momenteel met 2999 op de 65E7V
Nog maar een nachtje slapen en dan de vrouw goed laten schrikken
Als het puur op de prijs gaat dan is FOKA gewoon het scherpst momenteel met 2999 op de 65E7V
Nog maar een nachtje slapen en dan de vrouw goed laten schrikken
PRQPHET schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:28:
[...]
Laat je de uitkomst ook even weten hier?
Momenteel staat het op €2.999 voor de 65E7 bij Foka. Als dat nog goedkoper kan, why not.
Dan is het verschil met de Sony A1 nog groter en zal het toch eerder de LG worden.
Veel plezier met je aankoop!xgaming schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:27:
Vandaag afgerekend bij de plaatselijke Expert. Prijs is paar tientjes duurder uitgevallen dan bij FOKA maar hij wordt morgen netjes bezorgd aan huis. Daarnaast heel prettig en snel geholpen door de medewerkers. In eerste instantie was prijs niet mogelijk maar na een belletje met de regiomanager is alles geregeld. Eerste koop voor mij bij de Expert. Goed gevoel, service aan huis indien nodig, prima ik ben helemaal tevreden.
Nog maar een nachtje slapen en dan de vrouw goed laten schrikken![]()
[...]
Ik hak deze vrijdag de knoop door.
Op hoeveel kwam je dan exact uit bij Expert? Ook 5j garantie (is wel geen volwaardige 5j maar oké) of standaard 2j?
Dat stuk over t minimumloon is niet waar, per 1 jan 2017 is een wet aangenomen dat t minimumloon is vastgelegd. Voor jonge mensen is dat zelfs t dubbele van hier in NL dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Verschil zit m denk ik grotendeels in de aantallen die weggezet worden. 89 miljoen duitsers tegen 17 mil Nederlanders. Daar verkoop je natuurlijk veel meer tv's aan volwassenen dan hier in NL. Zelfde geld voor FR,ENG,ITfritsjof schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:58:
Wat betreft NL-prijzen die niet zo laag gaan als buitenlandse prijzen:
Ik vermoed dat dit inderdaad de gehanteerde prijs zal worden door de meeste leveranciers. Het grappige is dat dit model gisteren en vanmorgen nog voor exact deze prijs beschikbaar was. Nu staat hij bij de meeste winkels weer te koop voor €1499,-, waarschijnlijk om de prijs a.s. vrijdag weer te "verlagen" naar €1199,-d0s schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:26:
In het foldertje van de Expert (regio Oss) staat de LG 55EG9a7 voor €1199 in de aanbieding voor Black Friday.

[ Voor 16% gewijzigd door miiv op 07-12-2017 12:09 ]
Dankje! Ik hoop voor de rest van jullie dat Black Friday nog iets leuks doet. Qua "best bang for the buck" gaat het dit jaar niet meer onder de 2222 aanbieding van Saturn komen vermoed ik.
Prijs die ik heb betaald is 3085 inclusief bezorging en V30. 4 jaar garantie aan huis. Bij FOKA is het de eerste 2 jaar aan huis, daarna naar de winkel (voor mij 200km op en neer en busje huren). Vier jaar garantie is een tijdelijke actie (t/m zondag 3 december) https://www.expert.nl/expertacties/garantieweken
Dus wie hier waarde aan hecht is een bezoekje bij de Expert zeker waard!
Prijs die ik heb betaald is 3085 inclusief bezorging en V30. 4 jaar garantie aan huis. Bij FOKA is het de eerste 2 jaar aan huis, daarna naar de winkel (voor mij 200km op en neer en busje huren). Vier jaar garantie is een tijdelijke actie (t/m zondag 3 december) https://www.expert.nl/expertacties/garantieweken
Dus wie hier waarde aan hecht is een bezoekje bij de Expert zeker waard!
PRQPHET schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:35:
[...]
Veel plezier met je aankoop!![]()
Ik hak deze vrijdag de knoop door.
Op hoeveel kwam je dan exact uit bij Expert? Ook 5j garantie (is wel geen volwaardige 5j maar oké) of standaard 2j?
Hallo iedereen.
Helemaal nieuw hier maar dit topic al een tijdje in de gaten aan t houden.
Als belg, een vraagje. Ik ging normaal de 65C7 kopen bij plattetv (jaja ik heb het al gehoord van andere geen officiele dealer enz maar de prijs is wel goed en zijn ook geen refurbished or grijze import modellen).
Nu zie ik dat de B7 aan grens duitsland zal staan rond de 2222 euro wat nog een betere prijs is en is infeite identiek aan de C7 en E7 (met soundbar).
Nu daar ik enkel al 3.30 moet rijden naar de dichtsbijzijnde Saturn of MM in Duitsland (en nog es terug 3u30) is het wel de moeite om hem daar te halen? Ik bedoel, kwa garantie of je komt thuis en je ziet een beschadiging dan mag je terug zo ver rijden.
Ik ben zeer aan t twijfelen want iedereen doet dit met een nog betere prijs maar wat ivm service? Als er iets defect is , moet je dan naar de winkel? Of gaat dit ook via LG Benelux direct (daar europese garantie)
Vielen dank
Als belg, een vraagje. Ik ging normaal de 65C7 kopen bij plattetv (jaja ik heb het al gehoord van andere geen officiele dealer enz maar de prijs is wel goed en zijn ook geen refurbished or grijze import modellen).
Nu zie ik dat de B7 aan grens duitsland zal staan rond de 2222 euro wat nog een betere prijs is en is infeite identiek aan de C7 en E7 (met soundbar).
Nu daar ik enkel al 3.30 moet rijden naar de dichtsbijzijnde Saturn of MM in Duitsland (en nog es terug 3u30) is het wel de moeite om hem daar te halen? Ik bedoel, kwa garantie of je komt thuis en je ziet een beschadiging dan mag je terug zo ver rijden.
Ik ben zeer aan t twijfelen want iedereen doet dit met een nog betere prijs maar wat ivm service? Als er iets defect is , moet je dan naar de winkel? Of gaat dit ook via LG Benelux direct (daar europese garantie)
Vielen dank
SPiET
Es gezien bij FOKA maar die staat daar nog aan 3.999 hoor ... hoe kom je op de prijs dan?xgaming schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:27:
[...]
SPiET
Hier ook dit topic dagelijks in de gaten aan het houden en ook door de info hier zwaar aan het twijfelen om in de plaats van de 55c7 iets meer neer te leggen voor de 65b7 en deze in duitsland te gaan halen.spietie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:11:
Hallo iedereen.
Vielen dank
Maar 3u30 rijden? Ik woon praktisch aan andere kant van België en doe er maar 2u45 over naar aken en aangezien ik een grote firma wagen heb waar de tv inkan kost het vervoer me niets
I.v.m. met u vraag van garantie ben ik dus ook benieuwd of dit kan want heb dezelfde twijfels.
Als je het topic leest, dan zou je dat vanzelf zien.spietie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:15:
[...]
Es gezien bij FOKA maar die staat daar nog aan 3.999 hoor ... hoe kom je op de prijs dan?
Tip: lees ook eens dat grote vlak hieronder, staat er niet voor niets
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Ja ik in Kortrijk en had gerekend naar een Saturn Kleve dacht ik , maar idd Aken is dichter. 2u38 maarStampertjen schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]
Hier ook dit topic dagelijks in de gaten aan het houden en ook door de info hier zwaar aan het twijfelen om in de plaats van de 55c7 iets meer neer te leggen voor de 65b7 en deze in duitsland te gaan halen.
Maar 3u30 rijden? Ik woon praktisch aan andere kant van België en doe er maar 2u45 over naar aken en aangezien ik een grote firma wagen heb waar de tv inkan kost het vervoer me niets
I.v.m. met u vraag van garantie ben ik dus ook benieuwd of dit kan want heb dezelfde twijfels.
Haha , en jij van Ingelmunster ... bijna buren. Kunnen samen gaan
[ Voor 4% gewijzigd door spietie op 21-11-2017 15:28 ]
SPiET
Yep van Resinman, bedanktyodeluxe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:21:
[...]
Tip: lees ook eens dat grote vlak hieronder, staat er niet voor niets
Plattetv gaf mij 2799 voor de 65C7 moest iemand dit willen weten maar 2222 is natuurlijk nog beter alhoewel dan wel heen en terug naar aken (+ benzine rekenen misschien kleine 100 euro).
In het vervolg graag de wijzig-knop gebruiken in plaats van twee keer achter elkaar te posten.
[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 22-11-2017 11:41 ]
SPiET
Apollo levert de 55E7 voor €2130 incl. verzending. Pixelgarantie €49.
Wil 'm eigenlijk voor 2000 en liefst ook met pixelgarantie (die biedt Smits helaas niet, althans niet te vinden op hun site).
Wil 'm eigenlijk voor 2000 en liefst ook met pixelgarantie (die biedt Smits helaas niet, althans niet te vinden op hun site).
[ Voor 9% gewijzigd door The Legend op 21-11-2017 15:34 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Philips TV's zijn al jaren geen Philips meer. Het is een Chinees die de naam Philips mag dragen. Bovendien zit in deze modellen een LG panel van vorig jaar.martinus83 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:07:
Waarom kijkt of overweegt niemand de 55pos9002? Eventueel 65inch?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dan is hij nog steeds goedkoper. Zelfs als je eens terug moet ivm garantiespietie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:26:
[...]
Yep van Resinman, bedankt. Blijkt infeite dat je best es mailtjes verstuurd naar de winkels met daarin hun scherpste prijs.
Plattetv gaf mij 2799 voor de 65C7 moest iemand dit willen weten maar 2222 is natuurlijk nog beter alhoewel dan wel heen en terug naar aken (+ benzine rekenen misschien kleine 100 euro).
Moet eerlijk zeggen dat ik rustig een stukje ga rijden als ik daarmee een paar honderd euro kan besparen. Het is even een flinke rit, maar als je de tv eenmaal aan de muur hebt hangen ben je dat heel snel vergeten. Schoenen uit. Zak chips en koude pils. Genieten maar!!
Indien ik de vriendin nog kan overtuigen wil ik gerust samen rijden, maar dan zal het pas vrijdagavond of zaterdag worden.spietie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:21:
[...]
Ja ik in Kortrijk en had gerekend naar een Saturn Kleve dacht ik , maar idd Aken is dichter. 2u38 maar
Haha , en jij van Ingelmunster ... bijna buren. Kunnen samen gaan
Tot op heden blijft de vriendin erbij dat het de 55c7v moet zijn want de 65 is te groot & te duur (wil versterker ook vernieuwen)
Ik zit daar ook op te wachten, wacht tot black friday verwacht alleen niet dat er dan veel gaat gebeuren qua prijs...The Legend schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:33:
Apollo levert de 55E7 voor €2130 incl. verzending. Pixelgarantie €49.
Kun je nog even aangeven hoe groot de doos exact is? Kleine kans dat het in een Prius past?seezung schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:11:
[...]
Hahaha same here. Heb nog een plasma 46 panasonic, werkt perfect maar voor gamen en fims is 4k en hdr wel mooi. Vriendin zegt juist t zelfste "waarom tv vernieuwen, de onzen werkt nog perfect en niks aan" :-pStampertjen schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:39:
[...]
Indien ik de vriendin nog kan overtuigen wil ik gerust samen rijden, maar dan zal het pas vrijdagavond of zaterdag worden.
Tot op heden blijft de vriendin erbij dat het de 55c7v moet zijn want de 65 is te groot & te duur (wil versterker ook vernieuwen)
Daarbij heb ik ook een denon 7.2 avr maar zonder hdr dus infeite ook vernieuwen maar kan nog het beeld via hdmi naar tv sturen en geluid naar avr (via optisch) dan heb ik ook hdr van beeld maar dan geen atmos bijv via avr (niet ondersteund).
[ Voor 6% gewijzigd door spietie op 21-11-2017 15:44 ]
SPiET
Een beetje offtopic, maar ik was laatst bij een kennis. Die had ook een oled scherm gekocht en moest er stukje voor rijden. Heel geklim in zijn appartement naar boven met de TV.timster82 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:36:
[...]
Dan is hij nog steeds goedkoper. Zelfs als je eens terug moet ivm garantie![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik rustig een stukje ga rijden als ik daarmee een paar honderd euro kan besparen. Het is even een flinke rit, maar als je de tv eenmaal aan de muur hebt hangen ben je dat heel snel vergeten. Schoenen uit. Zak chips en koude pils. Genieten maar!!
Toen zei hij ook: '... na al dat geklim en aansluiten was het lekker met een zak chips en bier op de bank een filmpje opzetten'. Haha zette hij bij mij een mooie CAM/TS film op

Zorg dan dat je ook mooie 4K content met een degelijke bitrate hebt om te kijken
Ik ga spijt krijgen van een 55 inch (heb ik nu ook) en daarom wil ik meteen de 65 inch. De prijzen zijn nog te hoog helaas, dus voor mij wordt het dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer wat. Ben ook met nog genoeg projecten bezig die geld kosten en af moeten. Dus ergens begrijp ik mijn vriendin wel.
Ik blijf dit topic in de gaten houden voor een vriend van me die nu op vakantie is en op zoek is naar een mooie TV voor BF.
Verwijderd
Oke il wil de oled65E7
Foka 2999
Expert 3085
Epert vertrouw ik 100%
Is Foka ook betrouwbaar ivm importmodellen.
Ik ga hem vrijdag bestellen bij 1 van deze 2.
Foka 2999
Expert 3085
Epert vertrouw ik 100%
Ik rij straks naar de MM in herzogenrath in DE. 5km maar voor mij eens kijken wat de prijzen in de winkel zijn.
Toevallig lees ik net dit: nieuws: EU beëindigt geoblocking bij online aankoop van goederen en diensten blijkbaar gaat er wel het e.e.a. veranderen.spietie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:11:
Hallo iedereen.
Vielen dank
Waar zie jij dat bij FOKA/Expert online? of is dit via een deal gebeurd via mail?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:51:
Oke il wil de oled65E7
Foka 2999
Expert 2080
Epert vertrouw ik 100%
SPiET
Totaal niet vermoeiend, maar foka verkoopt GEEN importmodellen. Dat zijn onzinverhalen en al (dramatisch) vaak voorbij gekomen dat het niet waar is.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:51:
Oke il wil de oled65E7
Foka 2999
Expert 2080
Epert vertrouw ik 100%
39
Mag hopen dat de prijs van Expert een typo is voor een 65"Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:51:
Oke il wil de oled65E7
Foka 2999
Expert 2080
Epert vertrouw ik 100%
uhm, men in dit topic nemen contact op met de winkel.. bel of mail dus..spietie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:54:
[...]
Waar zie jij dat bij FOKA/Expert online? of is dit via een deal gebeurd via mail?
[ Voor 29% gewijzigd door Renegade666 op 21-11-2017 15:57 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Lijkt mij ook, anders zouden nu alle Belgen afbuigen naar ExpertRenegade666 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:56:
[...]
Mag hopen dat de prijs van Expert een typo is voor een 65"
[...]
uhm, men in dit topic nemen contact op met de winkel.. bel of mail dus..
Tpvision is wereldmarktleider in deze branche. Ik weet dat geen Philips is maar is toch geen reden?Exirion schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:36:
[...]
Philips TV's zijn al jaren geen Philips meer. Het is een Chinees die de naam Philips mag dragen. Bovendien zit in deze modellen een LG panel van vorig jaar.
In de po9002 zit overigens een LG paneel van 2017.
Zie dit topic;
Aanschaf OLED Philips of LG
Vergelijk met vorige model philips, paar punten gaan niet op, Android of web os, denk dat het daar om hangt.
Schijnt dan 2017 pos9002 Android vernieuwd is?
Afijn, gaat hier om prijzen: de 55pos9002 voor 1420 euro na cashback is echt een goede prijs, is die lg oled55c7v de 200 euro extra waard vraag ik me af
Beide bij Apollo verkrijgbaar voor 1620
Dat van het paneel is niet juist, alleen een andere filterlaag dan LG. Verder hebben ze een betere processing unit dan de LG modellen (pruts motion handeling..) en zijn ze goedkoper. Prachtige televisies met Philips sticker.Exirion schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:36:
[...]
Philips TV's zijn al jaren geen Philips meer. Het is een Chinees die de naam Philips mag dragen. Bovendien zit in deze modellen een LG panel van vorig jaar.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Verwijderd
Ik snap dat neerhalen en geven van foute informatie over andere merken niet. De Philips OLEDS zijn uitstekend. Enige minpunt is geen Dolby Vision.
Die regeling behelst niet dat een verkoper verplicht wordt in een ander land te leveren. Hij mag alleen niet weigeren te verkopen omdat je bv. met een NL creditcard betaalt. Maar iedere winkelier behoudt de vrijheid om al dan niet in een bepaald gebied of land te bezorgen.Binnetie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:54:
[...]
Toevallig lees ik net dit: nieuws: EU beëindigt geoblocking bij online aankoop van goederen en diensten blijkbaar gaat er wel het e.e.a. veranderen.
Verwijderd
Sorry ik zit hier nu 2 weken had het niet gezien denk ik.Fietsbel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:55:
[...]
Totaal niet vermoeiend, maar foka verkoopt GEEN importmodellen. Dat zijn onzinverhalen en al (dramatisch) vaak voorbij gekomen dat het niet waar is.
Nou dan is jet enige verschil tussen bijde winkels 4 jaar (actie) thuis garantie tegen 2 jaar (foka) + 3jaar op tv.
En inderdaad ik had een typo😓
Het moet 3080 zijn ipv 2080😀 bij expert sorry voor het misverstand.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"