Aanschaf OLED Philips of LG

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-06 08:52
Dag mede tweakers,

Deze week wil een een OLED TV gaan aanschaffen.

De keuze zal zijn tussen een

Philips 55POS901F/12 -
pricewatch: Philips 55POS901F Zilver
momenteel met rentepunten en cashback € 1899

LG 55C7V
pricewatch: LG OLED55C7V Zwart
Een aanbieding gekregen van € 2100,- (met dank aan het OLED Prijsdiscussie form)

Is er een reden om de LG te verkiezen boven de Philips?
De verschillen zover mij bekend:

Android TV of Web O.S
Ambilight
Hogere imput lag bij de Philips.
LG ondersteund naast HDR10 ook Dolby Atmos en Hybrid Log Gamma

Edit: zelf heb ik uiteindelijk voor de LG gekozen. (en vandaag opgehaad
:*) )SpeedingWilly heeft beide TV's zelf gekocht en een uitgebreid vergelijk gemaakt.

@SpeedingWilly bedankt!

Hier zijn bevindingen: SpeedingWilly in "Aanschaf OLED Philips of LG"

[ Voor 36% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 27-05-2017 16:08 ]

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De C7 kun je trouwens voor 1999 euro krijgen, maakt het nog slechts 100 euro duurder.
Zie: Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Voor zover ik weet is de Philips gebaseerd op LG 2016 oled panelen. De C7 is een doorontwikkeling/getweakt 2016 paneel. Persoonlijk is het de vraag waar je meer om geeft: ambilight of betere HDR ondersteuning bij LG, lagere inputlag, hogere helderheid. Zelf heb ik niks met ambilight dus ik zou een C7 > POS901F/12 kiezen, omdat je ongeacht welk HDR format nu de doorslag gaat geven je zo allround mogelijk bent. Lagere inputlag, WebOS en iets hogere helderheid is dan een leuke bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:39

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Waar ga je het voor gebruiken, wat zijn je belangrijkste eisen, en hoe waardeer je specifieke punten als ambilight, inputlag, maximale ondersteuning (hlg, Dolby Vision, etc). De Philips schijnt het qua motion handling weer net een tikkie beter te doen. Maar staat bij de LG weer het e.e.a. tegenover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb geen console of iets dus echt gamen ga ik er denk ik ook in de toekomst niet op doen.
Heel misschien dat ik een PS4Pro of iets ga aanschaffen maar verwacht dat eigenlijk niet. Ben meer een PC gamer.

Voornamelijk kijken we naar Netflix. En verder natuurlijk standaard TV van Ziggo. Ik ben meer van de sport maar me vriendin kijkt wel aardig wat normale programma´s (Je kent ze wel datings shows voor boeren enz :P )

Lees toch ook wel dat het 2017 paneel toch wel wat beter is dus neig dan toch naar de LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:39

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

BobbLeeSwaggr schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:37:
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb geen console of iets dus echt gamen ga ik er denk ik ook in de toekomst niet op doen.
Heel misschien dat ik een PS4Pro of iets ga aanschaffen maar verwacht dat eigenlijk niet. Ben meer een PC gamer.

Voornamelijk kijken we naar Netflix. En verder natuurlijk standaard TV van Ziggo. Ik ben meer van de sport maar me vriendin kijkt wel aardig wat normale programma´s (Je kent ze wel datings shows voor boeren enz :P )

Lees toch ook wel dat het 2017 paneel toch wel wat beter is dus neig dan toch naar de LG.
Ik zou geen dure OLED aanschaffen voor rare datingshows voor boeren :P

Tja, dan wordt het lastig. Geef je iets om ambilight? Heb je liever Android (Philips) als besturingssysteem of WebOS (LG)? Liever mooiere design van Philips? Qua geluid, heb je een eigen setup met aparte luidsprekers of maak je van het tv-geluid gebruik? In dat laatste geval is de Philips met de soundbar een aardig stukje beter. De LG heeft voor het hdr-effect wel weer een iets hogere piekhelderheid dacht ik. Philips schijnt het qua motion dan weer iets beter te doen.

Het zijn allemaal geen enorme verschillen. Ambilight en de bij Philips ingebouwde 'soundbar' zijn denk ik de voornaamste doorslaggevende punten. Heb je geen externe speakers of losse soundbar en ga je die op korte termijn ook niet aanschaffen, dan pak de Philips. Heb je wel losse speakers en geef je niet perse iets om ambilight, en het design maakt je verder niet zoveel uit, dan zou je wellicht naar de LG kunnen neigen.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-05-2017 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20
Ik kan over een paar dagen gaan vergelijken: gisteren heb ik de LG 55C7 gekocht en opgehaald en waarschijnlijk overmorgen komt de Philips 55POS901 binnen.

Ik weet nog niet welke er in de woonkamer komt... Luxeproblemen...

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElDiosRubio
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-04 15:42
Ik heb ook zitten twijfelen tussen de Philips in en mijn geval de 55B6
Een aantal afwegingen die ik gemaakt heb:

- Ambilight
Voor mij een grote pre; ik heb nu Ambilight op mijn 5 jaar oude 47" LCD en wil eigenijk niet meer zonder.
Dreamscreen (oid) is natuurlijk een optie om te combineren met de LG maar dit werkt alleen met externe bronnen. Als ik Netflix via de app of Cast naar de ingebouwde Chromecast (zie een volgend punt) werkt het niet met Dreamscreen

- Chromecast in combinatie met Ambilight
Om UHD en HDR te kijken zou ik gebuik moeten maken van de ingebouwde Netflix app. Om Ambilight te hebben bij netflix zou een Chromecast 4K (of een andere mediaplayer) aangeschaft moeten worden maar die zal rechstreeks aan de TV moeten worden gehangen omdat mijn receiver niet HDCP 2.2 compatibel is; gevolg: geen Ambilight via Dreamscreen

- Android vs WebOS
Mijn ervaringen met Philips TVs met android zijn niet echt positief dus zeker een minpunt hier voor Philips; WebOS van de LG ken ik niet maar schijnt redelijk goed te werken

- Inputlag
Philips is duidelijk slechter hier volgens alle reviews; zelf game ik vooral op de PC al lijkt me een groot scherm ook wel mooi. Shooters speel ik eigenlijk nooit en al helemaal niet competitief. Wellicht dat de Witcher, Batman of Tomb Raider nog wel te spelen is met 60ms anders blijf ik maar bij mijn vertrouwde PC monitor

- Zwartwaarden
Een van de ergenissen van mijn huidige TVs zijn het (volledige) gebrek aan onderscheiding van donkere grijstinten. Dit is dan ook 1 vd belangrijkste redenen voor mij om voor OLED te gaan.
Ik begrijp dat de 2017 LG panelen beter zijn in de donkere grijstinten maar nog wel zo'n 300-400 euro duurder. De Philips heeft het blijkbaar iets beter voor elkaar (met hetzelfde 2016 paneel) dus hier weer een pluspuntje voor de Philips.

- Soundbar bij Philips:
Volledig overbodig voor mij; het zit op de Philips maar is eigenlijk zonde omdat ik altijd via mijn receiver luister

- Dual tuner bij Philips
Leuk maar ook onnodig voor mij; TV staat op zolder en er ligt geen kabel aansluiting (TV kijken doen we beneden, films en series kijken we boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
ElDiosRubio schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:18:

- Zwartwaarden
Een van de ergenissen van mijn huidige TVs zijn het (volledige) gebrek aan onderscheiding van donkere grijstinten. Dit is dan ook 1 vd belangrijkste redenen voor mij om voor OLED te gaan.
Ik begrijp dat de 2017 LG panelen beter zijn in de donkere grijstinten maar nog wel zo'n 300-400 euro duurder. De Philips heeft het blijkbaar iets beter voor elkaar (met hetzelfde 2016 paneel) dus hier weer een pluspuntje voor de Philips.
Dit artikel van de buren verteld wel iets over de paneel verschillen. Zij hebben het vermoeden dat het alleen nieuwe filters zijn en geen echt nieuw paneel. Er is inderdaad wel verschil maar het is lastig zichtbaar.
https://nl.hardware.info/...waliteit-nieuw-oled-panel
SpeedingWilly schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:33:
Ik kan over een paar dagen gaan vergelijken: gisteren heb ik de LG 55C7 gekocht en opgehaald en waarschijnlijk overmorgen komt de Philips 55POS901 binnen.

Ik weet nog niet welke er in de woonkamer komt... Luxeproblemen...
Haha ik ben benieuwd. Menig van ons zal jaloers zijn op dit luxe probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
De knoop doorgehakt en uiteindelijk toch maar voor de LG gegaan.
Scheelt € 100 want indd voor toch € 1999 een deal weten te maken.

Het gaat mij puur om de beeldkwaliteit want heb aparte audio.

Web O.S. lijkt mij toch ook wat fijner.
En om heel eerlijk te zijn in mijn algehele gevoel bij LG beter dan bij TP Vision.

Bedankt voor alle reacties in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-01 19:51
ElDiosRubio schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:18:
- Android vs WebOS
Mijn ervaringen met Philips TVs met android zijn niet echt positief dus zeker een minpunt hier voor Philips; WebOS van de LG ken ik niet maar schijnt redelijk goed te werken
Ik kom van een Sony tv uit 2015 en ik moet zeggen dat de support van Android in de praktijk langer is dan WebOS van LG als ik de berichten lees. Sony heeft Android nog geupgrade naar 5.1 en later ook Android 6. Het duurt wel even voordat de update klaar is en het komt altijd met veel ellende maar Android is voor mij echt een plus tov WebOs.

Maar daar sta ik misschien alleen in ;-)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Hierbij post ik mijn eerste resultaten m.b.t. de vergelijking van de LG OLED55C7V vs. De Philips 55POS901F. Beide televisies heb ik aangeschaft. Na een dagje testen heb ik besloten dat de Philips OLED naar de slaapkamer verhuist, omdat de LG heeft gewonnen! Dat betekent echter niet dat de Philips OLED slecht is. Zie mijn bevindingen hieronder. Ik heb op alle onderdelen een winnaar aangewezen.

@BobbLeeSwaggr: Indien gewenst, mag je de inhoud aan de startpost toevoegen.

Ik heb de 2 TV’s scherp kunnen inkopen. De LG C7 OLED heb ik voor €1999,- kunnen kopen en de Philips OLED voor €1899,- (na nog te ontvangen cashback).

Overall vergelijking tussen de 2 TV’s:
Als je de TV’s met elkaar vergelijkt, vallen er meteen een aantal dingen op. Pluspunten voor de LG OLED zijn het (iets betere) 2017 OLED paneel met hogere piek helderheid, de ondersteuning van Dolby Atmos en 3 HDR formaten. Pluspunten voor de Philips OLED zijn de soundbar en Ambilight. Aangezien ik voorheen een 47” Philips LCD TV met 3-zijdig Ambilight had, ben ik erg gehecht geraakt aan Ambilight. Dat is wat mij betreft echt een gemist bij de LG, maar dit is uiteraard heel persoonlijk. Ambilight in de slaapkamer is echter ook leuk. Leuke bijkomstigheid is dat Hue lampen automatisch mee kunnen doen tijdens TV uitzendingen, en dat werkt best goed. Bij de overall vergelijking krijgt de LG OLED +++ en de Philips OLED ++.

Overall winnaar: LG (zie ook detailconclusies hieronder)

Beeldkwaliteit:
Het beeld is prima voor HD materiaal (digitale TV HD1080p via settopbox), en echt adembenemend voor 4K en HDR materiaal! Ik heb veel 4K (demo) materiaal, en wat HDR materiaal, en dit is echt een genot om te bekijken.
Hier een nipte winst voor de LG OLED. Er zijn echter geen noemenswaardige verschillen. Drie maal +++ voor beide TVs. Aangezien ik moet kiezen, kies ik de LG OLED vanwege de (potentieel) hogere helderheid en piek helderheid voor HDR en het 2017 paneel (Philips OLED heeft een 2016 paneel).

Winnaar: LG

Geluidskwaliteit:
Hier wist ik op voorhand al welke TV de winnaar zou zijn en dat klopt ook. Aangezien de Philips OLED een naar voren gerichte soundbar heeft en de LG OLED alleen speakers achter het paneel (10W minder dan de Philips OLED), klinkt de Philips gewoon iets voller. De LG C7 klinkt echter niet verkeerd. Dat viel helemaal niet tegen. Ook heeft de LG OLED ondersteuning voor Dolby Atmos, iets wat de Philips OLED niet heeft. Aangezien de retailprijs van beide TV’s redelijk met elkaar te vergelijken zijn, is ook deze vergelijking fair, dus wint de Philips OLED. De LG OLED krijgt ++ en de Philips OLED +++. LG verkoopt ook de E7 met ingebouwde soundbar. Ik durf te beweren dat die TV wel wint van de Philips OLED. Die vergelijking is echter niet eerlijk omdat er dan €800,- verschil zit in de retailprijs. Ik heb een 5.1 surround systeem dat ik gebruik i.c.m. de LG C7 OLED bij films en series. Voor gewone TV uitzendingen zijn de ingebouwde speakers van de LG OLED prima.

Winnaar: Philips

Design en vormgeving:
Hier wint de LG OLED vanwege het minimalistisch design. Aangezien een soundbar ontbreekt, is de TV gewoon strakker en ook een stuk lager. Ook is de bovenkant van de TV veel platter omdat bij de Philips OLED de verdikking tot veel hoger doorgaat (mede ook vanwege Ambilight). Voor de LG OLED +++ en voor de Philips OLED ++. Dit is echter wel een subjectieve score aangezien dit een kwestie van smaak is.

Ook hier wint de LG OLED. WebOS 3.5 werkt heerlijk en ook snel, zeker in combinatie met de magic remote. Android TV heeft voor mij weinig pluspunten, aangezien ik (voornamelijk) Apple telefoons en tablets heb. Ook is het aanbod van Apps in de Android TV store vooralsnog beperkt. Ik kan me voorstellen dat voor een Android gebruiker de Philips OLED wint. Verder is de Android TV twee keer gecrasht (TV reboot) tijdens het opstarten van 4K/HDR materiaal. De menubediening is bij beide TV’s prima, maar toch is de LG OLED fijner (en werkt veel sneller) met de ‘mousepointer’ van de magic remote. Als voorbeeld: (vooruit) spoelen bij de Philips OLED werkt d.n.v. >> en dan kun je vooruit spoelen met 2x/4x/8x/16x/32x. Bij een lang film duurt dat best lang. Bij de LG OLED kun je met de magic remote gewoon de positie op de afspeelpositiebalk aanklikken en dat wekt super! Voor de LG OLED +++ en voor de Philips +.

Ondersteuning videoformaten:
Hier een duidelijke winnaar: LG! Werkelijk (bijna) alles speelt op deze TV af. Alles t/m 4K 60fps speelt prima af. 5K en 8K materiaal speelt echter niet af, maar dat had ik ook niet verwacht. Verder worden 3 van de 4 HDR formaten ondersteund. Ik heb echter alleen HDR10 (BT.2020) getest, omdat ik geen ander HDR formaat heb. LG heeft aangekondigd dat de 4e strandaard (sl-hdr1 geloof ik?) wordt toegevoegd in de toekomst d.m.v. een firmware upgrade. De Philips OLED speelt ook veel af, echter stop het bij 4K 30fps. 4K 60fps materiaal speelt niet af, en dat had ik niet verwacht! Of dat een groot nadeel is moet je zelf uitmaken, want (op het moment) is bijna al het materiaal maximaal 4K 30fps. De Philips OLED ondersteund ook maar 1 HDR formaat (HDR10). Hier +++ voor de LG OLED en + voor de Philips OLED.

Extra’s:
Als je naar de extra’s kijkt is voor mij de Philips OLED de winnaar. Ambilight is een flinke toegevoegde waarde (voor mij). Verder krijg je bij de Philips OLED 2 afstandsbedieningen, een simpele en eentje met 2-zijdige bediening en een qwerty toetsenbord. Als je vaak typt (b.v. voor internet browsen of youtube), kan dat een pluspunt zijn. Dat doe ik echter niet. De magic remote van de LG is echter zo fijn dat die afstandsbediening mijn voorkeur heeft. Aangezien Ambilight zwaar weegt voor mij (en de soundbar kan ook als extra gezien worden), wint hier de Philips OLED. De LG OLED krijgt ++ en de Philips OLED krijgt +++.

Winnaar: Philips

Conclusie:
De overall winnaar is de LG 55C7V OLED. Die wint met een redelijke voorsprong van de Philips OLED, mede door het design, de betere ondersteuning van videoformaten en de fijnere bediening. De Philips OLED is zeker (voor de juiste prijs!) ook een aanrader en Ambilight is erg mooi (zeker ook in een donkere slaapkamer).

N.b. : Ik ga nog losse reviews van deze 2 TV’s schrijven na wat langer de TV’s gebruikt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElDiosRubio
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-04 15:42
Goede vergelijking!

Ook mijn Philips staat inmiddels en ik ben over het algemeen heel erg tevreden. Beeldkwaliteit is echt geweldig als je van een 6 jaar oude LCD af komt. Helaas heb ik niet de luxe om 2 OLED TVs naast elkaar te vergelijken dus ik heb niet kunnen zien wat de hogere helderheid van de LG nog extra zou opleveren in (HDR) beeldkwaliteit.

De software is (zoals gevreesd) toch wel een zwak puntje, ook mijn TV is een keer gecrasht (bij opstarten van een app) en de netflix app is ook 2x uitgevallen bij gebruik zoek-functie. Gelukkig geen crash tijdens het kijken van een serie\film

Grootste (en eigenlijk enige) niet-verwachte tegenvaller is de 5.1 out over ARC bij gebruik van de Netflix app. Dit lijkt af en toe wel en af en toe niet te werken. Ik heb hier nog geen patroon in kunnen ontdekken.
Als het niet werkt is het natuurlijk erg vervelend: wel in 4K (en HDR) kijken maar geen 5.1 audio. Of bij gebruik van de Chromecast die ik heb: wel 5.1 audio maar geen 4K....
Zoeken op internet levert veel meer klachten op over dit issue wat al geruime tijd speelt (ook met andere niet OLED TVs). Philips ljikt (of kan?) er niet veel aan te doen, hopelijk komt er nog een keer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
ElDiosRubio schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:21:
Goede vergelijking!
...Helaas heb ik niet de luxe om 2 OLED TVs naast elkaar te vergelijken dus ik heb niet kunnen zien wat de hogere helderheid van de LG nog extra zou opleveren in (HDR) beeldkwaliteit.

[...]

Grootste (en eigenlijk enige) niet-verwachte tegenvaller is de 5.1 out over ARC bij gebruik van de Netflix app. Dit lijkt af en toe wel en af en toe niet te werken. Ik heb hier nog geen patroon in kunnen ontdekken.
Als het niet werkt is het natuurlijk erg vervelend: wel in 4K (en HDR) kijken maar geen 5.1 audio. Of bij gebruik van de Chromecast die ik heb: wel 5.1 audio maar geen 4K....
De potentieel hogere helderheid heb ik niet goed kunnen testen. Mijn test HDR materiaal is allemaal 60fps, en dat speelt dus niet af op de Philips TV. Ik heb wel wat films in 30fps HDR, en daar viel het me niet op.

Mede omdat het schijnt dat de LG 25% meer helderheid heeft t.o.v. de 2016 modellen (waaronder de Philips), heb ik besloten om de LG in (de veel lichtere) woonkamer te plaatsen en de Philips in de donkere slaapkamer. In een donkere kamer is iets minder lichtoutput veel meerder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dus het punt wat je niet hebt kunnen testen en waarnemen is het doorslaggevende punt om de LG als winnaar van de beeldkwaliteit uit te roepen? O-)
(toevallig net een post gemaakt in het OLED topic om de slechts minimale helderheidswinst aan te stippen; hooguit 10% waar het al zo is. De grootste winst qua helderheid zit in de minder aggresieve ABL in SDR modus)

Als je beneden een leuke surround setup hebt is het wel logisch ja dat de Philips al na een dag richting de slaapkamer gaat om daar ook aardig geluid te hebben (denk niet dat de E7 qua geluid duidelijk beter zou zijn, vergelijkbaar misschien. Een G7 zal vast beter klinken).
Als je veel sport kijkt zou ik absoluut de Philips ervoor gebruiken vanwege de Perfect Clear Motion schakelaar ...

edit: uiteraard valt er ook veel te zeggen voor het gemak van WebOS voor hoofdgebruik (al ziet het er na zoveel jaar hetzelfde inmiddels wel een beetje kinderlijk uit, dan heeft Tizen wat het min of meer gekopieerd heeft er een stuk beter uit)

[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 26-05-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
apis29 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:58:
Dus het punt wat je niet hebt kunnen testen en waarnemen is het doorslaggevende punt om de LG als winnaar van de beeldkwaliteit uit te roepen? O-)
(toevallig net een post gemaakt in het OLED topic om de slechts minimale helderheidswinst aan te stippen; hooguit 10% waar het al zo is. De grootste winst qua helderheid zit in de minder aggresieve ABL in SDR modus)
...
Als je veel sport kijkt zou ik absoluut de Philips ervoor gebruiken vanwege de Perfect Clear Motion schakelaar ...
Omdat die eye candy pas echt goed zichtbaar is bij goed 4K materiaal. En dat doet de LG beter. Zeker 60fps materiaal is gewoon mooier (vloeiender bij beweging). Verder is er de betere HDR ondersteuning en de hogere piek helderheid. Beide TV's hebben van mij 3 maal +++ gekregen, maar aangezien ik voor elk topic een winnaar moest aanwijzen is het de LG OLED geworden vanwege bovenstaande pluspunten.

Ik kijk weinig sport. Ik heb overigens gemerkt dat je toch wel voor beide TV bij goed 30fps 4K content motion compensation wilt aanzetten. Anders schokt het gewoon teveel bij beweging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:00
Misschien tip voor de 5.1 DD uitgifte bij Netflix: voordat je de Netflix app start zorgen dat je een tv zender hebt gekeken (c.q. op hebt staan) welke ook in DD 5.1 uitzendt wil wel eens helpen. Had hiervoor soms hetzelfde probleem, echter op een 65PUS7601.
Trouwen ik wacht nog eventjes of er misschien met de IFA in september eindelijk de lang verwachte 65 inch oled van Philips uitkomt, stond vorig jaar er al gepresenteerd.

[ Voor 2% gewijzigd door dinandus op 27-05-2017 19:24 . Reden: toevoegen tekst ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijn review van de LG OLED55C7V is inmiddels gepost.

Update:
Mijn review van de Philips 55POS901F is inmiddels ook gepost.

[ Voor 27% gewijzigd door SpeedingWilly op 29-05-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
@BobbLeeSwaggr : Wat zijn jouw ervaring met de LG C7? Ben je tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
@SpeedingWilly geen idee nog, een hele mooie doos tot nu toe ;p ben nu een tv meubel aan het kopen en ga hem dan volgende week in ons nieuwe huis proberen

[ Voor 3% gewijzigd door BobbLeeSwaggr op 28-05-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
BobbLeeSwaggr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:39:
@SpeedingWilly geen idee nog, een hele mooie doos tot nu toe ;p ben nu een tv meubel aan het kopen en ga hem dan volgende week in ons nieuwe huis proberen
Succes en geniet ervan. Die TV gaat niet tegenvallen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijn review van de Philips 55POS901F is inmiddels gepost.

Pagina: 1