Moet ik maandag even doen, nog niet binnen. Hoe bevalt de E7 en dan met name de soundbar?Aggressor schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:51:
[...]
als je op het huisje van de afstandbedining drukt, dan moet je met de pijl naar links.. dan komt er een banner te voorschijn
dit is eigenlijk een prijs topicVerwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:31:
[...]
Moet ik maandag even doen, nog niet binnen. Hoe bevalt de E7 en dan met name de soundbar?
maar de E7 bevalt goed hoor.. echt mooi beeld.
Zonet heb ik een paar spelletjes gedaan op de PS4 pro .. en je ziet echt wel het verschil met LED en OLED.
Het geluid is ook goed. Niet TOP, maar ook niet slecht...
En zonet ging ik meteen naar netflix.. toen kon ik de banner ook niet vinden.
Maar je moet dus eerst op het huisje drukken, en als je dan naar links met de pijl gaat dan komt er een soort banner te voorschijn.
Veel plezier met je nieuwe TV maandag
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 18-11-2017 21:38 ]
seezung schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:11:
[...]
Graag! Woon kort bij de grens en opzoek naar een enigszins betaalbaar 65 inch model

Is van de saturn in kleve
Van 22 tot 25-11-2017
Ik weet niet of een Duits model overweg kan met Ziggo C+ en soorten.
Maar indien je een setup box gebruikt moet het geen probleem zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Equazor_ op 18-11-2017 21:53 ]
Top dank!Equazor_ schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:50:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 22 tot 25-11-2017
Dat zou geen probleem moeten zijn, heb zo een mooi boxje onder de TV (glasvezel KPN). Enige wat misschien vervelend zou zijn is garantie issues, dan is een Nederlandse winkel misschien wat makkelijker..
Vraagje trouwens, weet iemand waarom ik het B7 model in Nederland niet kan vinden? Heb losse JBL soundbar, dus E7 valt af... Verder zie ik in Nederland vooral de C7 langskomen, misschien beetje offtopic, maar enig idee waarom?
Verwijderd
Omdat de LG B7 hier niet wordt verkocht.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 00:42 ]
Moet gewoon goed gaan. Heb Ziggo hier een tijdje terug nog over gesproken. En inderdaad, alles werkt prima. Een 'Nederlandse model' is vaak niets meer dat de eerste welkomst taal van het set-up menu al in het Nederlands staat etc.Equazor_ schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:50:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 22 tot 25-11-2017
< dit stukje webruimte is te huur >
moet dan wel toestemmen dat LG je gegevens over al je kijkgedrag gaat bijhouden....Aggressor schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:51:
[...]
als je op het huisje van de afstandbedining drukt, dan moet je met de pijl naar links.. dan komt er een banner te voorschijn
Wie wil er nou een oranje bezel om zijn TV, dat is toch niet om aan te zien

Twin-Tuner in het D model voor opnemen en kijken tegelijk en picture in picture functie.aex351 schreef op zondag 19 november 2017 @ 01:05:
[...]
Een 'Nederlandse model' is vaak niets meer dat de eerste welkomst taal van het set-up menu al in het Nederlands staat etc.
Verder volgens de LG specs van de NL en DE websites voor het terrestrial ontvangst.
Bij het V model staat: DVB-T2 http://www.lg.com/nl/tele...D55C7V-oled-tv#tech-specs
Bij het D model staat DVB-T2 HD http://www.lg.com/de/tv/lg-OLED55C7D
(T) terrestrial in NL is dus Digitenne Wikipedia: Digitenne
Of er in de praktijk een verschil is, geen idee, het V model kan ook prima omgaan met HEVC H.265, dus het zal wel hetzelfde zijn voor alle OLED 4K tv's. Misschien dat er Duitsers met een V model zijn en die gebruik maken van DVB-T2 HD en kunnen aangeven of DVB-T2 en DVB-T2 HD hetzelfde is voor deze tv.
http://dvb-t2hd.de/faq "DVB-T2 HD steht für die in Deutschland verwendete Kombination des neuen digitalen terrestrischen Übertragungsstandards für Fernsehen (DVB-T2) mit dem ebenfalls neuen leistungsfähigen Codierverfahren HEVC (H.265). Das Kürzel HD steht für die Möglichkeit der Übertragung von hochauflösenden Fernsehprogrammen. Durch die Verwendung der HEVC-Kodierung werden die Bildsignale bei gleicher Qualität noch stärker komprimiert. Daher können in einem DVB-T2-Kanal mit HEVC noch mehr Programme als mit DVB-T und DVB-T2 bzw. diese in einer besseren Qualität (HDTV) verbreitet werden. "
Ik heb geen idee wat KPN Digitenne momenteel/toekomst gebruikt.
Bij de 2016 OLEDs had alleen het Duits model de helderheidssensor ('energiebesparing' optie in het menu), sinds 2017 hebben ze die sensor allemaal.
[ Voor 17% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 19-11-2017 05:03 ]
En? Al meer info over de BF prijzen en/of actie?Murc1elag0 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:26:
[...]
Wat ik tot nu toe heb vernomen wat betreft Oled aanbiedingen voor aankomende Black Friday is:
77" G7 van 19999 voor 9999
Update volgt morgen
Verwijderd
Nu ik weet dat 65 inch B7 2222 euro kost in Duitsland, ga ik geen 55 inch voor 1500 bestellen waar ik toch wel even over nadacht en al helemaal geen 2800 voor 65 inch c7. Gewoon druk blijven uitoefenen op de winkeliers al refererend naar Duitsland, dan zakken ze op den duur vanzelf wel.
Wat heb je al gevonden?
[ Voor 86% gewijzigd door Michael Knight op 19-11-2017 16:19 ]
Verwijderd
Ja paar weken geleden heeft iemand die in Duitsland voor 3000 op de kop getikt. In NL kost ie 7000 ofzo. Ja, ja, ik hoor je al denken: wtf.Brabant schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:05:
Ik hoop dat er op BF een mooie aanbieding komt voor de
LG OLED65W7V hier op de nederlandse markt.
Of heeft iemand hier al een mooie prijs voor gezien
In Mediamarkt Breda staat het demo model (als je dat ok zou vinden natuurlijk) te koop voor ik meen 6000. Anders even bellen voor de zekerheidBrabant schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:05:
Ik hoop dat er op BF een mooie aanbieding komt voor de
LG OLED65W7V hier op de nederlandse markt.
Of heeft iemand hier al een mooie prijs voor gezien
Dat is een prijs die ik daarvoor over zou hebben. Waar was dat in Duitsland?Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:17:
[...]
Ja paar weken geleden heeft iemand die in Duitsland voor 3000 op de kop getikt. In NL kost ie 7000 ofzo. Ja, ja, ik hoor je al denken: wtf.
\[Prijs-discussie] OLED TelevisiesBigg Balls schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:01:
[...]
Dat is een prijs die ik daarvoor over zou hebben. Waar was dat in Duitsland?
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 19-11-2017 12:06 ]
Nickname does not reflect reality
Was €2999 in MM Lübeck en Köln.Bigg Balls schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:01:
[...]
Dat is een prijs die ik daarvoor over zou hebben. Waar was dat in Duitsland?
De LG 55C7D voor €1499
https://www.euronics.de/s...affiliate&refID=affilinet
LG OLED65W7V
Dan zijn wij als consument echt gek om hier in NL die prijs te betalen, 3000 euro was toen echt een top prijs.appeltje eitje schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:26:
[...]
In Mediamarkt Breda staat het demo model (als je dat ok zou vinden natuurlijk) te koop voor ik meen 6000. Anders even bellen voor de zekerheid
En 6000 euro voor een demomodel 100% ingebrand, dat dit staat dag en nacht aan.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Hehe idd, ik zou niet eens 3000 betalen voor een demomodel, laat staan 6000. Demomodellen staan zowat dag en nacht aan in de winkel, en je weet ook niet of en voor hoelang ze evt statische beelden erop hebben gelaten. Demomodellen brengen bij OLED's daarom ook een hoog risico met zich mee op gebied van beeldproblemen. Mijden dus, zelfs tegen een gereduceerd tarief.Amaze86 schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:29:
[...]
Dan zijn wij als consument echt gek om hier in NL die prijs te betalen, 3000 euro was toen echt een top prijs.
En 6000 euro voor een demomodel 100% ingebrand, dat dit staat dag en nacht aan.
Via de mail net contact gehad met PlatteTV en het beste wat ze me konden aanbieden was 1699,-.CVar schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:02:
[...]
Waarom probeer je het met de screenprint niet bij plattetv, die willen namelijk altijd ‘bewijs’ zien voordat ze meegaan met de prijs.
Onder andere gerefereerd naar AO.nl, screenshot van Art&Craft van iemand hier en de Euronics webshop link meegestuurd maar het mocht niet baten helaas.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Niet bij die winkel je bestelling plaatsen dus. 1700 euro is gewoon echt veel te veel.AntraXxX schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:55:
[...]
Via de mail net contact gehad met PlatteTV en het beste wat ze me konden aanbieden was 1699,-.
Onder andere gerefereerd naar AO.nl, screenshot van Art&Craft van iemand hier en de Euronics webshop link meegestuurd maar het mocht niet baten helaas.
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Plattetv wil ik hier eigenlijk niet meer horen, stelletje ... zijn het. Maken iedereen uit voor geen erkende officiële dealer en wanneer je het bewijs levert komen ze er niet op terug. Vaak ook veel duurder dan de rest. Dat ze eventueel niet mee kunnen met een prijs is tot daaraan toe, maar om vervolgens andere bedrijven zwart te maken met dit soort foutieve informatie (vaak aan onwetende klanten) gaat veel te ver.
Dit sturen ze dan naar mensen:
Niet serieus te nemen.Dit is een onofficiële dealer, dit houdt in dat u een erg grote kans heeft een importmodel te ontvangen die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 13:06 ]
Precies dat ontvangen inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:00:
[...]
Niet serieus te nemen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
De beste prijs die ik tot nu toe gezien heb is €5349,- bij de TV Reus
Ik ben meer op zoek naar deze aanbieding
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:17:
[...]
Ja paar weken geleden heeft iemand die in Duitsland voor 3000 op de kop getikt. In NL kost ie 7000 ofzo. Ja, ja, ik hoor je al denken: wtf.
Men moet op dit forum idd eens stoppen met Plattetv.nl. Dit is de enige winkel die stelselmatig beweert dat anderen geen officiële dealer zijn. Ook zijn de prijzen vaak hoger dan bij Apollo, SmitsArnhem, Foka etc.
Daarnaast is dit de enige winkel die ik ben tegengekomen die teruggestuurde tv's (of gewoon beschadigde dozen?) Levert als nieuw. En dan nog klagen als ik de tv aan de deur weiger
Daarnaast is dit de enige winkel die ik ben tegengekomen die teruggestuurde tv's (of gewoon beschadigde dozen?) Levert als nieuw. En dan nog klagen als ik de tv aan de deur weiger

Verwijderd
Ik vraag me af of de OLEDs van volgend jaar ook van die belachelijke prijzen in het begin zullen krijgen. Was laatst nog een bericht dat LG een grote OLED fabriek heeft geopend en dat de prijzen als gevolg van massaproductie zullen gaan dalen. Zou dat op volgend jaar al betrekking hebben of hebben ze het over 5 jaar pas? Blijft de trend van bijv 5 duizend euro in het begin en na een jaar voor 2.5 duizend zich voorlopig voortzetten?
vast niet we krijgen black fr/sint/kerst ook nog als de 55'' weer voor 1500 komt koop ik het als ik op tijd ben ...Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:42:
Ik vraag me af of de OLEDs van volgend jaar ook van die belachelijke prijzen in het begin zullen krijgen. Was laatst nog een bericht dat LG een grote OLED fabriek heeft geopend en dat de prijzen als gevolg van massaproductie zullen gaan dalen. Zou dat op volgend jaar al betrekking hebben of hebben ze het over 5 jaar pas? Blijft de trend van bijv 5 duizend euro in het begin en na een jaar voor 2.5 duizend zich voorlopig voortzetten?
Onderdeel van het terug verdienen is altijd een hogere prijs bij aanvang. En een nog veel hogere prijszetting voor nieuwe technieken, producten.
Dat laatste is OLED niet meer, maar een nieuw model zal altijd hoger in de markt worden gezet. Er zijn altijd mensen die altijd het nieuwste model willen en bereid zijn daar voor te betalen.
Je bent wel gek als winkel, fabrikant om deze extra omzet niet mee te nemen.
En daardoor gaan ook de oudere modellen weg, alles wat "weggegooid" moet worden wegens onverkocht is zonde van het geld, maar maakt voor ons de zaken ook weer duurder.
Etc.
Dat laatste is OLED niet meer, maar een nieuw model zal altijd hoger in de markt worden gezet. Er zijn altijd mensen die altijd het nieuwste model willen en bereid zijn daar voor te betalen.
Je bent wel gek als winkel, fabrikant om deze extra omzet niet mee te nemen.
En daardoor gaan ook de oudere modellen weg, alles wat "weggegooid" moet worden wegens onverkocht is zonde van het geld, maar maakt voor ons de zaken ook weer duurder.
Etc.
Ok, links laten liggen die gasten.AntraXxX schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:55:
[...]
Via de mail net contact gehad met PlatteTV en het beste wat ze me konden aanbieden was 1699,-.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Nog betere deal te krijgen voor de LG OLED77G7V van €19.999,- voor €8.888,-CVar schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:04:
[...]
En? Al meer info over de BF prijzen en/of actie?
https://www.berlet.de/product/lg-oled77g7v-240314
[ Voor 3% gewijzigd door Marcel9970 op 19-11-2017 14:45 ]
Mij zien ze daar ook nooit meer, idd wat andere zeggen kans is heel groot bij hun dat je een teruggestuurde tv krijgt.En dan beweren dat andere shops geen officiele dealer zijn van LG, zou dat een grote mail sturen wie ze gek proberen te maken.En laat ze zelf een een kijkje nemen naar op lg site.AntraXxX schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:55:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja frustrerend dat daar alles goedkoper lijkt maar ik zocht meer een ‘betaalbaar’ 65” NL modelletjeMarcel9970 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:43:
[...]
Nog betere deal te krijgen voor de LG OLED77G7V van €19.999,- voor €8.888,-
https://www.berlet.de/product/lg-oled77g7v-240314
Ik kom daar ook niet meer na diverse 'lokkertjes'. Telefonisch contact opnemen of het product echt aanwezig is, "Jazeker!" te horen krijgen en vervolgens in de winkel een flauwe smoes dat het product niet aanwezig is en dan een gelijk product aangeboden krijgen van bijna 200 euro meer.. (landelijk op de site en op de computers in de winkels..)
Daarnaast verkopen ze daar ook nog steeds HDMI-kabels die ''mooiere kleuren/scherper beeld etc" geven... zulke verkopers neem ik niet serieus.
Denken ze serieus dat het nog steeds 1992 is?
Daar trappen wij niet meer in in 2017.
Gelet op gelijkwaardige ervaringen van anderen in dit topic, lijkt het me handig zulke winkels gewoon niet meer te noemen / op te nemen in discussies
Daarnaast verkopen ze daar ook nog steeds HDMI-kabels die ''mooiere kleuren/scherper beeld etc" geven... zulke verkopers neem ik niet serieus.
Denken ze serieus dat het nog steeds 1992 is?
Gelet op gelijkwaardige ervaringen van anderen in dit topic, lijkt het me handig zulke winkels gewoon niet meer te noemen / op te nemen in discussies
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
En toen de expert laatst een weekendactie had (20% korting op het model dat ik wilde) ging Mediamarkt niet mee met hun prijs, maar plattetv.nl wel. Voor elke negatieve ervaring is er vaak wel een positieve ervaring, de verhouding kennen we niet want als hier 20 consumenten zouden klagen weten we niet of er misschien wel duizend positieve consumenten zijn.Michael Knight schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:02:
Vind het raar dat je als Mod van dit forum gedeelte dit bericht plaatst...
Hij begint met "ik kom" dus vanuit consument oogpunt is dat zijn ervaring. Gewoon even langs het rode naampje lezen ☺President schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:18:
[...]
En toen de expert laatst een weekendactie had (20% korting op het model dat ik wilde) ging Mediamarkt niet mee met hun prijs, maar plattetv.nl wel. Voor elke negatieve ervaring is er vaak wel een positieve ervaring, de verhouding kennen we niet want als hier 20 consumenten zouden klagen weten we niet of er misschien wel duizend positieve consumenten zijn.
Weglaten van winkels die constant onderwerp van gesprek zijn op negatieve wijze, vervuilen een topic die de afgelopen tijd al enorm overliep met diverse offtopic discussies. Als je een probleem hebt met het feit dat een mod hier ingrijpt/een persoonlijke ervaring deelt,dan kun je dat met de mod zélf bespreken.. dat hoeft niet in een topic zelf.President schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:18:
[...]
Als de MediaMarkt in jouw geval niet meeging, had je daar makkelijk een zaak van kunnen maken, mits het daadwerkelijk gedekt werd door de gestelde voorwaarden van die zaak, in combinatie met bijvoorbeeld een rechtsbijstand als je daar echt graag je gelijk had willen hebben. Voorwaarden zijn voorwaarden, uiteraard met kleine lettertjes.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Als winkeliers zich met louche praktijken bezighouden zoals het doodleuk versturen van een eens teruggestuurde tv, dan is het juist goed en wenselijk dat er hierover gesproken wordt en een potentiële koper hierop gewezen wordt. Daar is niks raars aan, het is eerder raar dat jij dat raar vindt. Tenzij je voor die winkel werkt natuurlijk.President schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:18:
[...]
En toen de expert laatst een weekendactie had (20% korting op het model dat ik wilde) ging Mediamarkt niet mee met hun prijs, maar plattetv.nl wel. Voor elke negatieve ervaring is er vaak wel een positieve ervaring, de verhouding kennen we niet want als hier 20 consumenten zouden klagen weten we niet of er misschien wel duizend positieve consumenten zijn.
Hallo tijd voor prijzen in dit topic! Dat gezever over plattetv koop er gewoon niks.
Modje mag wel eens opruimen hier
1499 lg b7d bij amazon deutschland, ook verzending naar NL gratis en voor niks. Daar kunnen de shops hier een voorbeeld aan nemen
en gratis netflix
https://www.amazon.de/LG-..._browse-bin%253A497883011
1499 lg b7d bij amazon deutschland, ook verzending naar NL gratis en voor niks. Daar kunnen de shops hier een voorbeeld aan nemen
[ Voor 11% gewijzigd door alki op 19-11-2017 21:03 ]
Verwijderd
Het ging ook om de prijzen van plattetv. Jij bent misschien al lang en breed op de hoogte van hun werkwijze, maar ik was het nog niet en anderen misschien ook niet en dan is het wel fijn om dat te weten natuurlijk als je op zoek bent naar de goedkoopste prijzen.alki schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:00:
Hallo tijd voor prijzen in dit topic! Dat gezever over plattetv koop er gewoon niks.
1499 lg b7d bij amazon deutschland, ook verzending naar NL gratis en voor niks. Daar kunnen de shops hier een voorbeeld aan nemenen gratis netflix
Duitse amazon doet dus wel aan NL bezorging, wist ik niet!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 21:24 ]
Verschilt volgens mij per product/aanbieder. Maar goed teken dat de amazon nu ook mee gaat. Ik zie geen reden meer om meer dan 1500,- te betalen voor een 55c7. Helaas dat op amazon ook het 65 model nog twee keer zo duur is...Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:22:
[...]
Het ging ook om de prijzen van plattetv. Jij bent misschien al lang en breed op de hoogte van hun werkwijze, maar ik was het nog niet en anderen misschien ook niet en dan is het wel fijn om dat te weten natuurlijk als je op zoek bent naar de goedkoopste prijzen.
Duitse amazon doet dus wel aan NL bezorging, wist ik niet!
Ik heb de lijst vandaag even snel gezien. Kan een foutje inzitten..CVar schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:04:
[...]
En? Al meer info over de BF prijzen en/of actie?
C7 55" 1799,-
E7 55" 2499,- met V30
Voor zover ik weet, zijn deze prijzen alleen lokaal. Weet niet of alle MM's hierin meegaan. Daarnaast gaan deze prijzen volgens mij morgen al in.
EG9A7V 1199,- (landelijk, schijnt in het aankomende krantje te staan)
55" A1 2999 + Sony Cashback (300,- of PS4pro + Fifa) 65" 3999 + Sony Cashback (300,- of PS4pro + Fifa)
Voor de rest niks over 65" modellen voorbij zien komen, heeft waarschijnlijk met voorraden (die al maanden erg laag zijn) te maken.
Verwijderd
Via ac elektro via bol.com de lg oled65c7 voor 3393
Is dit dan 2e hamds wantvdeze beste verkoper via bol heeft geen winkel zo te zien.
Is dit dan 2e hamds wantvdeze beste verkoper via bol heeft geen winkel zo te zien.
Scherp zijn ze iig niet met de sony`s. 65 kun je voor 3400 krijgen en dan nog een cashback. Misschien zelf nog wel minder.Murc1elag0 schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:35:
[...]
Ik heb de lijst vandaag even snel gezien. Kan een foutje inzitten..
C7 55" 1799,-
E7 55" 2499,- met V30
Voor zover ik weet, zijn deze prijzen alleen lokaal. Weet niet of alle MM's hierin meegaan. Daarnaast gaan deze prijzen volgens mij morgen al in.
55" A1 2999 + Sony Cashback (300,- of PS4pro + Fifa) 65" 3999 + Sony Cashback (300,- of PS4pro + Fifa)
Voor de rest niks over 65" modellen voorbij zien komen, heeft waarschijnlijk met voorraden (die al maanden erg laag zijn) te maken.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Verwijderd
Dat OLEDS televisies zelfs goedkoper worden dan top LCD televisies is eigenlijk wel verbazingwekkend.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 21:56 ]
Er schijnt morgen een dag aanbod te zijn in de MM Köln Kalk voor de LG 55E7 voor €1899.
https://www.mydealz.de/de...okal-mm-koln-kalk-1074442
https://www.mydealz.de/de...okal-mm-koln-kalk-1074442
LG OLED65W7V
Resinman waarom heb je de Q6 overal in je lijst verwijderd ?
Ik had liever de lijst gezien inclusief de Q6 aanbiedingen, nu is het een raar overzicht.
Misschien is het beter om de lijst bij te gaan houden op datum ?
PLUR
Ik had liever de lijst gezien inclusief de Q6 aanbiedingen, nu is het een raar overzicht.
PLUR
Er staan nog genoeg 65W7 tweedehands te koop in Duitsland voor zo'n 3700 euro. Nieuw in doos en met rekening. Nog altijd een stuk goedkoper dan hier in Nederland.Brabant schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:08:
De beste prijs die ik tot nu toe gezien heb is €5349,- bij de TV Reus
[...]
Waarom zouden we geïnteresseerd zijn in prijzen en acties die niet meer gelden? Maak er af en toe een screenshot van als je historie wilt of neem ze over in een excel.P.A.T.R.I.C.K schreef op maandag 20 november 2017 @ 03:34:
Resinman waarom heb je de Q6 overal in je lijst verwijderd ?
PLUR
Zojuist de B7 besteld bij Amazon.de voor €1493 incl verzenden.alki schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:00:
1499 lg b7d bij amazon deutschland, ook verzending naar NL gratis en voor niks. Daar kunnen de shops hier een voorbeeld aan nemenen gratis netflix
Off topic-
Moet je je voor de Netflix actie later ergens aanmelden?
Ik heb het voor je gegoogled...Skarloc schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:48:
[...]
Zojuist de B7 besteld bij Amazon.de voor €1493 incl verzenden.
Off topic-
https://lgpromotions.nl/lg_17-0185/nl-nl/conditions.php
LG OLED65W7V
Zoals al aangekondigd nu officieel Duitse MM ook de B7D voor 1499. Nur HEUTE 
Volgens mij kun je online bestellen en afhalen in een filiaal.
http://www.mediamarkt.de/de/product/_lg-55b7d-2236970.html
Volgens mij kun je online bestellen en afhalen in een filiaal.
http://www.mediamarkt.de/de/product/_lg-55b7d-2236970.html
Gisteren stond deze prijs al bij MM Ekkersrijt. Stond niet bij dat het om een BF-deal ging.Murc1elag0 schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:35:
E7 55" 2499,- met V30
En kijk je dan bij het 65" model dan verzend diezelfde verkopende partij, welk Amazon.de is notabene, het weer niet naar Nederland.Skarloc schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:48:
[...]
Ik blijf die verzend info van Amazon maar een onduidelijk aangegeven en onnodig gecompliceerde aanduiding.
EG9A7V nu in de "dagaanbieding" bij TV reus voor €1239,-.Murc1elag0 schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:35:
[...]
Ik heb de lijst vandaag even snel gezien. Kan een foutje inzitten..
C7 55" 1799,-
E7 55" 2499,- met V30
https://www.tvreus.nl/lg-...09CgtJEAkYAiABEgJwXfD_BwE
[ Voor 6% gewijzigd door miiv op 07-12-2017 11:46 ]
2222 euro voor de 65b7d is wel heel scherp! Ik heb er weinig vertrouwen in dat we deze prijs in NL gaan zien aanstaande Black Friday. Zijn er meer mensen zoals ik die deze TV willen kopen maar zelf geen geschikt vervoer hebben ? Ik denk eraan een busje te huren. Dit kost exclusief brandstof tussen 60-70 euro. Indien er iemand in de buurt van Eindhoven/Venray woont kan er wellicht gecombineerd worden om deze kosten zo laag mogelijk te houden. Vervelend wel is dat er geen meeneemgarantie geld. Er is dus een kans dat we/ik voor niets rijden naar Kleve. Op Saturn.de staat momenteel dat hij niet uit voorraad leverbaar is (in de winkel) dus dat zal sowieso eerst moeten veranderen. Ik zou dat graag a.s. woensdag of uiterlijk donderdag doen. Er vanuitgaande dat die actie snel uitverkoopt gezien de matige beschikbaarheid van de 65" panelen en de actie ook op TV getoond wordt.
Equazor_ schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:50:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 22 tot 25-11-2017
Verwijderd
Gister meldde iemand op ibood bij berichten onder electronics dat ie de 55 c7 voor 1149 bij expert had gekocht (''ze konden nog wat aftikken''), incl. verzending. Dit bericht werd meteen door een ibood mod verwijderd omdat je daar blijkbaar geen reclame mag maken.
Bij expert staat de 55 c7 intussen gewoon voor 1999 te koop. Expert klantenservice gesproken en die geeft aan dat alle winkels afzonderlijk van elkaar werken en zelf de prijzen/kortingen mogen bepalen.
Ik vraag me nu toch af of diegene de waarheid sprak. 850 euro lijkt me wel veel om even ''af te tikken''. Maar goed, misschien klopt het ook wel. Waarom zou je dat anders als een tip ergens gaan neerzetten?
Bij expert staat de 55 c7 intussen gewoon voor 1999 te koop. Expert klantenservice gesproken en die geeft aan dat alle winkels afzonderlijk van elkaar werken en zelf de prijzen/kortingen mogen bepalen.
Ik vraag me nu toch af of diegene de waarheid sprak. 850 euro lijkt me wel veel om even ''af te tikken''. Maar goed, misschien klopt het ook wel. Waarom zou je dat anders als een tip ergens gaan neerzetten?
Toevallig hoorde ik zaterdag ook zo'n verhaal toen ik aan het klussen was.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:20:
Gister meldde iemand op ibood bij berichten onder electronics dat ie de 55 c7 voor 1149 bij expert had gekocht (''ze konden nog wat aftikken''), incl. verzending. Dit bericht werd meteen door een ibood mod verwijderd omdat je daar blijkbaar geen reclame mag maken.
Iemand wilde een nieuwe TV. Niet te groot, maar wel een mooi ding. En hij moest curved zijn. De TV kostte €3499,- en dat vond de persoon in kwestie veel te duur. Omdat hij ook nog een droger moest hebben wilde hij een mooi voorstel. Na lang zeuren. Kreeg hij geen korting op de droger maar mocht hij de TV meenemen voor €900,-
Tja, misschien stond die TV al een jaar in de showroom met een adviesprijs van €3499,-
Ik heb mijn sterke twijfels aan dat verhaal, maar je zou een paar Experts in de buurt kunnen bellen voor een scherpe prijs.
Goed idee, maar lastig qua uitvoering.xgaming schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:15:
2222 euro voor de 65b7d is wel heel scherp! Ik heb er weinig vertrouwen in dat we deze prijs in NL gaan zien aanstaande Black Friday. Zijn er meer mensen zoals ik die deze TV willen kopen maar zelf geen geschikt vervoer hebben ? Ik denk eraan een busje te huren. Dit kost exclusief brandstof tussen 60-70 euro. Indien er iemand in de buurt van Eindhoven/Venray woont kan er wellicht gecombineerd worden om deze kosten zo laag mogelijk te houden. Vervelend wel is dat er geen meeneemgarantie geld. Er is dus een kans dat we/ik voor niets rijden naar Kleve. Op Saturn.de staat momenteel dat hij niet uit voorraad leverbaar is (in de winkel) dus dat zal sowieso eerst moeten veranderen. Ik zou dat graag a.s. woensdag of uiterlijk donderdag doen. Er vanuitgaande dat die actie snel uitverkoopt gezien de matige beschikbaarheid van de 65" panelen en de actie ook op TV getoond wordt.
[...]
Het is me wel eens gelukt bij een openingsaanbieding van Saturn in Groningen waarna we met een busje daar inkopen zijn gaan doen. Maar als je naar Duitsland gaat zou je het beste telefonisch de winkel kunnen vragen om er een paar achteruit te zetten. Je hebt kans dat je voor niks heenrijd en kosten voor het busje hebt. En dat is ook zonde van de tijd.
ik woon niet zo ver van de grens bij Meppen, de aanbieding is echt heel goed maar ik heb mijn vriendin nog niet overtuigd helaas.
Denk ook niet dat deze prijs in Nederland gehaald gaat worden op een 65inch model.
Zojuist de laatste E7N uit voorraad bij Smits besteld. Ze konden mogelijk nog wel leveren tegen het huidige aanbod, maar hij wist nog niet hoeveel en wanneer nieuwe geleverd zouden worden.
Afgelopen weekend de LG OLED 65E7V voor € 2.999,00 bij FOKA Rotterdam aangeschaft. In combinatie met de Netflix actie en de LG V30 telefoon naar mijn idee een hele mooie prijs. Personeel in de showroom was ook top.
Dat is scherp, ik kreeg deze een week daarvoor nog voor 3300 aangeboden.kobuster schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:56:
Afgelopen weekend de LG OLED 65E7V voor € 2.999,00 bij FOKA Rotterdam aangeschaft. In combinatie met de Netflix actie en de LG V30 telefoon naar mijn idee een hele mooie prijs. Personeel in de showroom was ook top.
Beetje afwachten wat de telefoon opbrengt, mocht je em willen verkopen, maar gaat de goede kant uit.
Verwijderd
Ik ga misschien woensdag met m'n broer zijn auto naar Kleve... ik zit alleen nog heel erg in dubio.. Aan de ene kant is 2222 euro voor de 65 inch een mooi bedrag, aan de andere kant blijft het een klap geld.
Damn, keep me posted!Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:20:
Verwijderd
Is foka zoon betrouwbare winkel.
Dacht altijd dat zij ook aan import deden.
Ik ga eens met ze chatten voor een goede deal.
Dacht altijd dat zij ook aan import deden.
Ik ga eens met ze chatten voor een goede deal.
Dit is net te weinig informatie eigenlijk.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:20:
Wie weet ging het om een demo-model met "lichte gebruikssporen", maar dat kunnen we zo niet opmaken.
Yup, is afgelopen weekend ook bij een ander persoon voor hetzelfde bedrag aangeboden (en meteen bevestigd/besteld).audiojunk schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:39:
[...]
Net telefoon gehad van Smits maar die doen niet aan pixelgarantie en 5 jaar.
Wel de prijs van 1999 voor de 55E7N en 49 bezorgen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hehe, ik had precies hetzelfde idee, maar woon niet bepaald in de buurt van eindhovenxgaming schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:15:
[...]
PSN & XBL: Denkoyugo
Lekker prijsje hoor! Jaloers! Veel plezier met de aankoop. Hopelijk kan ik nog een mooie deal scoren deze week. Smits bood € 1.699 (te duur) en hificorner reageert niet per mail.... Wellicht toch eens bellen.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:26:
Mijn C7 voor €1499 is inmiddels al binnen. Veel plezier met jullie aanschaf.
Tvreus en bol.com hebben ook de B7V zie ik. Dat lijkt me parallel import? Ik dacht dat dat model niet naar NL kwam.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Klopt de B7 is importTvreus en bol.com hebben ook de B7V zie ik. Dat lijkt me parallel import? Ik dacht dat dat model niet naar NL kwam.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2017 11:59 ]
Verwijderd
Het is inderdaad import.Hulleman schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:55:
[...]
Lekker prijsje hoor! Jaloers! Veel plezier met de aankoop. Hopelijk kan ik nog een mooie deal scoren deze week. Smits bood € 1.699 (te duur) en hificorner reageert niet per mail.... Wellicht toch eens bellen.
Tvreus en bol.com hebben ook de B7V zie ik. Dat lijkt me parallel import? Ik dacht dat dat model niet naar NL kwam.
Verwijderd
Hou er rekening mee dat in Nederland bf met name voor OLED televisies een wassenneus is. Mocht je nu een goede deal tegenkomen meteen aanschaffen en niet wachten. Net voor de grap Apollo gebeld die de volgende prijzen op bf zal hanteren.
€1620 voor de C7 (is nu 1699)
€2140 voor de E7 (is nu 2200). Of te wel de prijs omhoog gooien en dan net doen of dat er wat vanaf gaat op bf.
€2140 voor de E7 (is nu 2200). Of te wel de prijs omhoog gooien en dan net doen of dat er wat vanaf gaat op bf.
In de voorwaarden zie ik staan dat de Netflix actie alleen geldig is als de tv is aangeschaft in een deelnemende winkel in NL, BE & Luxemburg. Het lijkt er dus op dat dit niet geld voor de Amazon.de actie.Skarloc schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:48:
[...]
Off topic-
Andere vraag. Als ik deze aanbieding nu neem bij Amazon Duitsland. Dan heb ik maar 1 jaar fabrieksgarantie toch? Of is dit in Duitsland tegenwoordig ook 2 jaar?
Off topic-Scidd0w schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:49:
[...]
In de voorwaarden zie ik staan dat de Netflix actie alleen geldig is als de tv is aangeschaft in een deelnemende winkel in NL, BE & Luxemburg. Het lijkt er dus op dat dit niet geld voor de Amazon.de actie.
Andere vraag. Als ik deze aanbieding nu neem bij Amazon Duitsland. Dan heb ik maar 1 jaar fabrieksgarantie toch? Of is dit in Duitsland tegenwoordig ook 2 jaar?
Dit soort zaken behoren we niet te bespreken in dit forum, hier staat prijs-discussie centraal.
Toch een kort antwoord
Je kunt zelfs rechts in beeld 2 of 3 jaar extra garantie bijkopen mocht je dat willenScidd0w schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:49:
[...]
In de voorwaarden zie ik staan dat de Netflix actie alleen geldig is als de tv is aangeschaft in een deelnemende winkel in NL, BE & Luxemburg. Het lijkt er dus op dat dit niet geld voor de Amazon.de actie.
Heeft iemand als Belg al een LG 55e7 in Nederland gekocht met bijhorende aktie gratis smartphone v30? Net deze vraag per mail aan winkel Smits (Nederland)gesteld. Zij wisten mij te vertellen om aanspraak te kunnen maken op de gratis v30 bij aankoop van het tv toestel in een Nederlandse winkel, ik een adres moest hebben in Nederland 🤔
In de mediamarkt in hasselt (België) staat de LG 55eg9a7v aan 999€
Ik ben jaloers man. Voor deze prijs haal ik meteen een 65 in huis, tenzij ik voor onder de 1500 een 55 kan krijgen.Magicw00b schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:13:
Net in Kleve een 65b7 opgepikt. Voor een hammerpreis van €2222. Er was nog voldoende voorraad 👌🏻
Ik hoop echt dat NL binnenkort in prijs gaat dalen voor 65 inch...
Wet je ook de prijs van de 65 E7 dar?Magicw00b schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:13:
Net in Kleve een 65b7 opgepikt. Voor een hammerpreis van €2222. Er was nog voldoende voorraad 👌🏻
Zou je eens de afmetingen van de doos willen opmeten?willieboy90 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:17:
[...]
Ik ben jaloers man. Voor deze prijs haal ik meteen een 65 in huis, tenzij ik voor onder de 1500 een 55 kan krijgen.
Ik hoop echt dat NL binnenkort in prijs gaat dalen voor 65 inch...
Dat is oud nieuws, Hoop dat Apollo deze week wel wat scherper gaat zittenVerwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:18:
Hou er rekening mee dat in Nederland bf met name voor OLED televisies een wassenneus is. Mocht je nu een goede deal tegenkomen meteen aanschaffen en niet wachten. Net voor de grap Apollo gebeld die de volgende prijzen op bf zal hanteren.
Goedemiddag Martinus
Philips komt wel met een 65POS9002 maar waarschijnlijk pas eind van dit jaar.
LG OLED55C7 kost bij ons € 1620,- en de 65C7 kost € 2799,-
Met vriendelijke groet,
Frank
Zou ik deze kopen? Of is een gewone 4k led tv in deze prijsklasse een betere keuze?vinbrutus schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:10:
In de mediamarkt in hasselt (België) staat de LG 55eg9a7v aan 999€
Naar mijn mening is een 4K led tv niet te vergelijken met een 1080p Oled. De ene zal scherper beeld hebben, de ander betere zwart waarden. Ik zou voor 500 euro meer een 4K oled kopenvinbrutus schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:45:
[...]
Zou ik deze kopen? Of is een gewone 4k led tv in deze prijsklasse een betere keuze?
Verwijderd
Nee dat is geen oud nieuws dit zijn de prijzen die zullen gaan hanteren.martinus83 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:39:
[...]
Dat is oud nieuws, Hoop dat Apollo deze week wel wat scherper gaat zitten
[...]
Nee even doorsparen, en voor 1499 die B7 of C7 halen of als je bij ing zit via de rentepunten de Philips 9002 met cashback voor 1375 scoren,vinbrutus schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:45:
[...]
Zou ik deze kopen? Of is een gewone 4k led tv in deze prijsklasse een betere keuze?
Dit type is gewoon een rebrand van de 2005 oleds en hebben zelfs nog web os 2.0.
Maten staan gewoon op de LG site.Cyclonic schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:37:
[...]
Zou je eens de afmetingen van de doos willen opmeten?Hij zou net wel of net niet in de auto passen
Die waren toen ik de E6 ging ophalen met de auto van mijn vriendin ook iets anders dan op de site aangegeven dus paste hij niet

Zo kun je natuurlijk altijd aan de gang blijven. 4k heeft bovendien niet altijd toegevoegde waarde (afhankelijk van kijkafstand). Als je op dit moment eenmaal in de markt bent voor een (OLED) TV van rond de €1000,- tot €1250,- is de 55EG9A7V echt de goedkoopste en daarmee zeker geen slechte aankoop.Cyclonic schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:50:
[...]
Nee even doorsparen, en voor 1499 die B7 of C7 halen of als je bij ing zit via de rentepunten de Philips 9002 met cashback voor 1375 scoren,
Dit type is gewoon een rebrand van de 2005 oleds en hebben zelfs nog web os 2.0.
Zie overigens net dat PlatteTV de prijs voor dit model ook heeft verlaagd:
https://www.plattetv.nl/i...s_NL&utm_term=LG+55EG9A7V
Voor 1000 euro kan je beter een goede lcd halen dan een 2014/2015 rebrand oled, zonder hdr, en oude techniek, geen updates.miiv schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:58:
[...]
Zo kun je natuurlijk altijd aan de gang blijven. 4k heeft bovendien niet altijd toegevoegde waarde (afhankelijk van kijkafstand). Als je op dit moment eenmaal in de markt bent voor een (OLED) TV van rond de €1000,- tot €1250,- is de 55EG9A7V echt de goedkoopste en daarmee zeker geen slechte aankoop.
Zie overigens net dat PlatteTV de prijs voor dit model ook heeft verlaagd:
https://www.plattetv.nl/i...s_NL&utm_term=LG+55EG9A7V
Wat ga je precies aan beeldkwaliteit missen met een OLED paneel uit 2014/2015 t.o.v. nieuwere 1080p OLED modellen (als die er al zijn...)? Doel je met oude techniek op WebOS 2.0? Als je geen tot weinig SmartTV functies gebruikt, zoals veel mensen kan ik mij voorstellen, heb je daar ook weinig mee te maken. Idem dus met updates. Alleen HDR kan ik inkomen, daar moet ieder voor zich maar de afweging maken of ze het de €300,- extra waard vinden.Cyclonic schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:01:
[...]
Voor 1000 euro kan je beter een goede lcd halen dan een 2014/2015 rebrand oled, zonder hdr, en oude techniek, geen updates.
En v.w.b. je opmerking over een goede LCD...tja, laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. Na even met OLED gespeeld te mogen hebben zou ik in elk geval geen geld meer stoppen in LCD panelen (zelfs niet in de 4k/HDR versies).
[ Voor 6% gewijzigd door miiv op 20-11-2017 16:14 ]
Hmmm? Vrijdag worden de aanbiedingen van BF pas bekend... In het aanbiedingenkrantje van deze week staat alleen een verwijzing naar BF/de website waar je ze kan vinden.gnauw schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:11:
Krijg net de MM BF folder binnen. Zie daar geen OLED tv tussen staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Unknown90 op 20-11-2017 16:17 ]
Net een mail ontvangen van MM:KilianS schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:16:
[...]
Hmmm? Vrijdag worden de aanbiedingen van BF pas bekend... In het aanbiedingenkrantje van deze week staat alleen een verwijzing naar BF/de website waar je ze kan vinden.
van vrijdag 24 tot en met maandag 27 november is het Black Friday Super Sale bij MediaMarkt. Dat betekent kopen, kopen, niet kijken! Aanstaande vrijdag ontvang je een mail met daarin alle Super Sale deals. Houd je mailbox dus goed in de gaten. Daarnaast hebben we voor deze week weer een nieuwe folder boordevol Mega Deals.
Afmetingen met doos 1677 x 950 x 207Cyclonic schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:37:
[...]
Zou je eens de afmetingen van de doos willen opmeten?Hij zou net wel of net niet in de auto passen
PSN & XBL: Denkoyugo
Heb inderdaad niet zorgvuldig gelezen. W88 tot vrijdag dus.Hvan072 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:19:
[...]
Net een mail ontvangen van MM:
van vrijdag 24 tot en met maandag 27 november is het Black Friday Super Sale bij MediaMarkt. Dat betekent kopen, kopen, niet kijken! Aanstaande vrijdag ontvang je een mail met daarin alle Super Sale deals. Houd je mailbox dus goed in de gaten. Daarnaast hebben we voor deze week weer een nieuwe folder boordevol Mega Deals.
Je moet op de reclame banner in je tv klikken en dan moet je je aanmelden op je netflix account in je tv en dan is het tegoed bijgeschreven op je netflix account. Op de banner in de TV staat tot 23/11.Skarloc schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:48:
[...]
Off topic-
Dan rijd ik vanavond nog naar Kleve, dacht dat de aanbieding nog niet begonnen was, andere Tweaker zei;Magicw00b schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:13:
"Is van de saturn in kleve
Van 22 tot 25-11-2017"
[ Voor 10% gewijzigd door seezung op 20-11-2017 17:06 ]
Zojuist contact gehad met vestiging in Kleve. Je kunt de tv vandaag al afhalen voor 2222. Sterker nog, aan zijn reactie te zien is het maar de vraag of er nog voorraad is op woensdag. Reserveren zit er in ieder geval niet in.
"ich kann leider nicht sagen ob der Vorrat noch bis Mittwoch reicht.
Dies ist ein sehr gutes Angebot mit hoher Nachfrage.
Leider kann ich das Angebot nicht bis Mittwoch reservieren.
Hier müssen wir jeden Kunden gleich behandeln".
Ik heb een tegenvoorstel gedaan bij FOKA omtrent de 65E7V. Als ze daarin meegaan haal ik hem bij hun. Wel een meerprijs ten opzichte van het Duitse model maar garantie in NL en wat luxere design is ook wat waard.
"ich kann leider nicht sagen ob der Vorrat noch bis Mittwoch reicht.
Dies ist ein sehr gutes Angebot mit hoher Nachfrage.
Leider kann ich das Angebot nicht bis Mittwoch reservieren.
Hier müssen wir jeden Kunden gleich behandeln".
Ik heb een tegenvoorstel gedaan bij FOKA omtrent de 65E7V. Als ze daarin meegaan haal ik hem bij hun. Wel een meerprijs ten opzichte van het Duitse model maar garantie in NL en wat luxere design is ook wat waard.
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:03:
Ik ga misschien woensdag met m'n broer zijn auto naar Kleve... ik zit alleen nog heel erg in dubio.. Aan de ene kant is 2222 euro voor de 65 inch een mooi bedrag, aan de andere kant blijft het een klap geld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"