Heb hier een vraag over gesteld aan philips tv op facebook. Ze konden mij niet vertellen of er nog een Dolby vision update zou komen. Voor mij is dit wel een reden om naar een LG te kijken. Ik wil graag future proof zijn met de HDR formaten. Al twijfel ik nogsteeds of het de extra cash waard is.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:18:
Ik snap dat neerhalen en geven van foute informatie over andere merken niet. De Philips OLEDS zijn uitstekend. Enige minpunt is geen Dolby Vision.
Pas je bericht met prijzen anders even aan. Ik verwacht dat er anders nog veel mensen over beginnen en onnodig naar Expert rijden omdat ze niet goed gelezen hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:25:
[...]
Sorry ik zit hier nu 2 weken had het niet gezien denk ik.
Nou dan is jet enige verschil tussen bijde winkels 4 jaar (actie) thuis garantie tegen 2 jaar (foka) + 3jaar op tv.
En inderdaad ik had een typo😓
Het moet 3080 zijn ipv 2080😀 bij expert sorry voor het misverstand.
Er zitten weldegelijk oudere panelen in. Ze doen geen 3D maar hebben wel het polarisatiefilter dat bij de 2017 LG modellen weggelaten is voor een hogere lichtopbrengst.burgt schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:16:
Dat van het paneel is niet juist, alleen een andere filterlaag dan LG. Verder hebben ze een betere processing unit dan de LG modellen (pruts motion handeling..) en zijn ze goedkoper. Prachtige televisies met Philips sticker.
Een paar snel gevonden bronnen:
- https://www.homecinemamag...hilips-55pos9002-oled-tv/
- https://www.lesnumeriques...pos9002f-p38159/test.html
Het is het panel dat ook in de B6 zit.
[ Voor 19% gewijzigd door Exirion op 21-11-2017 16:30 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ok es gechat via LG Benelux ivm garantie.
Het is dus europese garantie dus je kan ook genieten van garantie bij LG Benelux zelfs als je het in een ander europees land hebt gekocht.
Ze proberen het dan te repareren, indien dit niet gaat verwijzen ze u door naar de winkel.
Dus maw, defect in een tv dat gekocht is in duitsland binnen de 2 jaar, lg benelux contacteren. Proberen te herstellen, indien niet, naar winkel gaan in duitsland.
Na 2 jaar, zowieso naar winkel in duitsland.
Het is dus europese garantie dus je kan ook genieten van garantie bij LG Benelux zelfs als je het in een ander europees land hebt gekocht.
Ze proberen het dan te repareren, indien dit niet gaat verwijzen ze u door naar de winkel.
Dus maw, defect in een tv dat gekocht is in duitsland binnen de 2 jaar, lg benelux contacteren. Proberen te herstellen, indien niet, naar winkel gaan in duitsland.
Na 2 jaar, zowieso naar winkel in duitsland.
SPiET
Ook lekker. Gister bij Amazon.de een LG 55b7d besteld voor 1493,- , krijg ik vandaag de mededeling dat ze helemaal niet kunnen leveren in Nederland. Dus maar op zoek naar een andere goede deal.
En dat je geen Nederlands postcode in kun vullen bij je aflever adres deed al geen belletjes bij je rinkelen?Skarloc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:46:
Ook lekker. Gister bij Amazon.de een LG 55b7d besteld voor 1493,- , krijg ik vandaag de mededeling dat ze helemaal niet kunnen leveren in Nederland. Dus maar op zoek naar een andere goede deal.
Anders haal je hem toch af? Lijkt me nog altijd de moeite waard.
Ik zag deze vanmorgen voorbij komen in de mail van iBood maar de buttons waren niet klikbaar. Heb net al gebeld maar de helpdesk weet er niet van.

Complete mail:

Complete mail:

[ Voor 21% gewijzigd door Phasis op 21-11-2017 17:22 ]
Waar is dit?Phasis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:06:
Ik zag deze vanmorgen voorbij komen in de mail van iBood maar de buttons waren niet klikbaar. Heb net al gebeld maar de helpdesk weet er niet van.
[afbeelding]
iBood, maar ik had hetzelfde; niet klikbare links in de mail....
Wilde ik ook net vragen, want ik las er ook snel overheen
Heb wel 1 of 2 Ibood mailtjes gehad maar die zat er niet tussen. Eén of andere scam wellicht?
Ook die motion handling is middels een firmware-update verleden tijd. Zie Youtube film hierover van Vincent Teoh op HDTVTest. Reviewer geeft aan dat hij mede zelf verantwoordelijk is voor de enigszins negatieve kijk op de panelen van LG, en dat hij daar inmiddels anders over denkt. Zelfs erg positief is over LG. Hij roemt LG om hun constante inspanning om producten steeds te verbeteren middels firmware-updates, maar schuwt het aan de andere kant ook niet om kritisch te blijven en zwakke aspecten aan te blijven geven.burgt schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:16:
[...]
Dat van het paneel is niet juist, alleen een andere filterlaag dan LG. Verder hebben ze een betere processing unit dan de LG modellen (pruts motion handeling..) en zijn ze goedkoper. Prachtige televisies met Philips sticker.
Het prijsverschil is naar mijn idee goed te verklaren door Dolby Vision ondersteuning en betere ondersteuning middels firmware-updates, en een beter filter op het scherm, waardoor je geen paarse gloed meer hebt. Aan de andere kant is ambilight weer een pre bij Philips. Er valt tenminste iets te kiezen.
Is weliswaar offtopic, maar bij het kiezen tussen 2 producten is het dan wel handig om van de juiste informatie uit te gaan.
Verwijderd
Ik heb bij ibood de sony 65inch xe9005 besteld voor 1700 min cashback van 200=1500.
Bij mediamarkt enz is het momenteel 2300..min die cashback dus 2100..ik heb dus 600 euro korting gekregen..
Heb ik er goed aan gedaan of moet ik het toch annuleren en op oled blijven wachten? Die sony tv schijnt een mooier beeld dan samsung q8 te hebben. Aan oled zelf kan het niet tippen maar zou volgens reviews wel dicht in de buurt komen. Kan het prima annuleren, maar het leek me wel een mooie deal. Wat vinden jullie?
Bij mediamarkt enz is het momenteel 2300..min die cashback dus 2100..ik heb dus 600 euro korting gekregen..
Heb ik er goed aan gedaan of moet ik het toch annuleren en op oled blijven wachten? Die sony tv schijnt een mooier beeld dan samsung q8 te hebben. Aan oled zelf kan het niet tippen maar zou volgens reviews wel dicht in de buurt komen. Kan het prima annuleren, maar het leek me wel een mooie deal. Wat vinden jullie?
Verwijderd
De XE90 is zeker niet slecht maar een oled blijft veel beter. Wil je perse een 65 inch gewoon de Sony houden.
Bij sommige Lg oleds krijg je dus een lg v30 smartphone.
Weet iemand toevallig welke kleur v30 je krijgt?
En minder dan 2049 voor de e7 55 inch wordt moeilijk denk ik.
Weet iemand toevallig welke kleur v30 je krijgt?
En minder dan 2049 voor de e7 55 inch wordt moeilijk denk ik.
Verwijderd
Ja wil wel graag de 65 inch en die oled 65 inch is minstens 2800 op het moment.. een verschil van 1300 maar liefst..dan zou je denken dat de keuze snel gemaakt is. Het enige wat ik lelijk vind aan die sony is de ietwat dikke achterkant omdat het een direct led tv is..het is ook weer niet heel dik maar niet zo dun als de bovenkant van c7.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:27:
De XE90 is zeker niet slecht maar een oled blijft veel beter. Wil je perse een 65 inch gewoon de Sony houden.
Mail van Ibood heb ik ook, maar kan er idd niet erop klikken. Als je meer weet van iBood, laat het me dan weten.
Ik kan ook niet zien welke type dit is? De C7?
Is inderdaad de C7Alfa159 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:44:
Mail van Ibood heb ik ook, maar kan er idd niet erop klikken. Als je meer weet van iBood, laat het me dan weten.
Electromania gemaild gisteren en zei geven een prijs van 1649€ afhaalprijs en 20€ verzending.
Vanuit ander topic: Skeluz1 in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"Alfa159 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:44:
http://www.ibood.com/nl/n...tra-hd-tv-active-hdr.html
Maar staat wel: Verwachte verzenddatum: 13 december 2017
De medewerker wilde geen moeite doen omdat ze het al druk genoeg hebben met die hunt ik kreeg de indruk dat ze er weinig kennis van zaken had. Ze zei dan ben je te laat en is ie uitverkocht. Ik zei hierop, is het niet gek dat geen enkele link niet klikbaar is. En gaf als voorbeeld die laptop. Deze is nog gewoon beschikbaar via de site. Toen gaf ze de hunt de schuld. Ik zeg dit is een actie die niks met de hunt te maken heeft. Toen zei ze dan moet je voortaan gewoon direct via de website.. en niet via de mail. Toen zei ik dat kan niet want het is een newsletter only mail die staat niet op de website. Toen gaf ik het maar op.Alfa159 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:44:
Ahh niceBarryvdh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:50:
[...]
Vanuit ander topic: Skeluz1 in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Maar staat wel: Verwachte verzenddatum: 13 december 2017
De 65e7 is nu al goedkoper met de V30.Phasis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:53:
[...]
Ahh nicethanks voor de links. Dan is het nog even de vraag of het verstandig is om nu de knoop door te hakken of te wachten tot black friday/cyber monday?
Net de LG 55C7V voor €1.580 besteld bij Apollo.nl (aanbieding via de mail gekregen). Bedankt een ieder in dit topic voor de nuttige posts en prijzen die hier gepost worden.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat kon dus wel gewoon, er stond zelfs met koeienletters dat de 55" in Nederland bezorgd kon worden i.t.t. de 65". Dus nee er ging niks rinkelen-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:59:
[...]
En dat je geen Nederlands postcode in kun vullen bij je aflever adres deed al geen belletjes bij je rinkelen?
Anders haal je hem toch af? Lijkt me nog altijd de moeite waard.
Voor wat?Schumi_wk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:50:
Electromania gemaild gisteren en zei geven een prijs van 1649€ afhaalprijs en 20€ verzending.
Excuseer, is voor de 55c7v.
En heb naar art&craft een mail gestuurd om er 3 te kopen je weet nooit dat je groepskorting gebruikt. Heb hier nog westvlamingen zien voorbij komen dus misschien interessant als we samen iets doen.
En heb naar art&craft een mail gestuurd om er 3 te kopen je weet nooit dat je groepskorting gebruikt. Heb hier nog westvlamingen zien voorbij komen dus misschien interessant als we samen iets doen.
Nee, dan niet nee. Apart.Skarloc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:25:
[...]
Dat kon dus wel gewoon, er stond zelfs met koeienletters dat de 55" in Nederland bezorgd kon worden i.t.t. de 65". Dus nee er ging niks rinkelen
Volg dit topic al een tijdje, momenteel staat de 65" in Duitsland aan een 2529 euro, zie https://www.gamingoase.de...php?page=product&info=590
verzendkosten 99 euro blijkbaar
verzendkosten 99 euro blijkbaar
Weet er iemand wanneer die actie geldig is in de Saturn voor de 65B7D?
Nu vrijdag of al vroeger?
Trouwens FOKA geeft me 2800 + 5 jaar garantie voor de 65C7
en 2999 met smartphone voor de 65E7. Ook 5 jaar garantie.
En dan de 65CB7D in Saturn Duitsland voor 2222 maar wel lang rijden en misschien geen voorraad meer.
Pff moeilijke keuze zeg.
Nu vrijdag of al vroeger?
Trouwens FOKA geeft me 2800 + 5 jaar garantie voor de 65C7
en 2999 met smartphone voor de 65E7. Ook 5 jaar garantie.
En dan de 65CB7D in Saturn Duitsland voor 2222 maar wel lang rijden en misschien geen voorraad meer.
Pff moeilijke keuze zeg.
[ Voor 56% gewijzigd door spietie op 21-11-2017 18:45 ]
SPiET
Alright, de aanbieding van €2222,- voor de LG 65B7 is nu actief bij Saturn op de webshop.
Edit: Heb hem nu zelf besteld met als ophaalpunt Kleve. Gekozen voor betaling bij afhalen. Stel dat ik de komende dagen toch nog een betere deal tegen het lijf loop.
Edit: Heb hem nu zelf besteld met als ophaalpunt Kleve. Gekozen voor betaling bij afhalen. Stel dat ik de komende dagen toch nog een betere deal tegen het lijf loop.

[ Voor 35% gewijzigd door -SambaL- op 21-11-2017 19:32 ]
Is er iemand al een scherpe prijs in Duitsland tegengekomen voor de 55e7? Zou de telefoonactie daar ook gelden?
@Verwijderd Herinner je dit nog?
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:40:
Dit zijn de prijzen voor aankomende vrijdag.
knip
Apollo :
LG C7 1699
Vrijdag 1620
knip
AntraXxX schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:08:
Net de LG 55C7V voor €1.580 besteld bij Apollo.nl (aanbieding via de mail gekregen). Bedankt een ieder in dit topic voor de nuttige posts en prijzen die hier gepost worden.
< dit stukje webruimte is te huur >
Kan je deze aanbieding nog steeds krijgen? Via de website zie ik hem namelijk niet.AntraXxX schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:08:
Godsamme als ik gewoon een grote auto had, had ik er 1 gekocht en afgehaald... Zo’n tv in een vw upje lijkt me geen success.-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:24:
Alright, de aanbieding van €2222,- voor de LG 65B7 is nu actief bij Saturn op de webshop.
[ Voor 4% gewijzigd door DMC90 op 21-11-2017 19:49 ]
Voor hetgeen je betaalt, heb je een mooi en goed toestel en één van de beste deals voor een 65" toestel. Persoonlijk zou ik de philips 65pus8102 kiezen omdat ie net wat helderder is en ambilight toch een mooie extra feature is: kan je krijgen voor €1750 inclusief cashback bij de betere webwinkel met 5 jaar garantie. Het is een nieuw toestel, je vindt er nog geen reviews over tenzij op één of andere Poolse website.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:25:
Ik heb bij ibood de sony 65inch xe9005 besteld voor 1700 min cashback van 200=1500.
O, shit, da's een goeie. Nog even de laadruimte opmeten voor alle zekerheid.willieboy90 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:48:
[...]
Godsamme als ik gewoon een grote auto had, had ik er 1 gekocht en afgehaald... Zo’n tv in een vw upje lijkt me geen success.

Nee, geen 4k paar honderd meer en je hebt wel 4k.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:37:
55eg9a7v lg oled voor 1199 is dat wat?
Je gaat er voor dus 😄?-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:55:
[...]
O, shit, da's een goeie. Nog even de laadruimte opmeten voor alle zekerheid.
kijk eens naar snappcar daar kan je van particulieren geheel gedekt een auto/busje tijdelijk huren tegen een stuk lagere tarieven dan reguliere autoverhuurbedrijven:willieboy90 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:48:
[...]
Godsamme als ik gewoon een grote auto had, had ik er 1 gekocht en afgehaald... Zo’n tv in een vw upje lijkt me geen success.
https://www.snappcar.nl/
Hij is over 2-3 dagen pas af te halen dus het wordt dan waarschijnlijk pas volgende week voor mij dat ik er dicht op het stuur heen kan (hij past dus net). Voldoende tijd nog voor BF en CM. Ik bedoel, stel dat er een betere deal voorbij komt dan kan ik nog cancelen.
Shittt had ik dat geweten, was net bij de duitse mm alleen de 55 b7d was voor 1499.-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:24:
65 inch kregen ze de prijzen vrijdag pas te horen. Had ik dat ff onder de neus geduwd. Prijs nu 2999
-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:19:
[...]
Hij is over 2-3 dagen pas af te halen dus het wordt dan waarschijnlijk pas volgende week voor mij dat ik er dicht op het stuur heen kan (hij past dus net). Voldoende tijd nog voor BF en CM. Ik bedoel, stel dat er een betere deal voorbij komt dan kan ik nog cancelen.
Kan wellicht een busje regelen via werk. Ik ga morgen even kijken hoe en wat, en als het kan dan bestel ik er morgen een en rijd ik van het weekend er ook naar toealki schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:29:
[...]
Shittt had ik dat geweten, was net bij de duitse mm alleen de 55 b7d was voor 1499.
65 inch kregen ze de prijzen vrijdag pas te horen. Had ik dat ff onder de neus geduwd. Prijs nu 2999
Vandaag bij Saturn in Monchengladbach de 65b7 gehaald voor 2222 euro.
Stond gewoon voor die prijs in de winkel. Hoeveel voorraad ze hebben weet ik niet.
Stond gewoon voor die prijs in de winkel. Hoeveel voorraad ze hebben weet ik niet.
Verwijderd
Is dat niet de laagste prijs ooit voor een 65 inch 4K oled??Tinman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:45:
Zeg dat niet te snel kan altijd lager. 😉Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:17:
[...]
Is dat niet de laagste prijs ooit voor een 65 inch 4K oled??
https://www.homecinemamag...schillen-nauwelijks-meer/
Leuk artikel, heb direct hun review ook even gelezen: https://www.homecinemamag...ed55c7v-ultra-hd-oled-tv/alki schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:19:
[...]
Zeg dat niet te snel kan altijd lager. 😉
https://www.homecinemamag...schillen-nauwelijks-meer/
De prijzen komen steeds dichter bij elkaar te liggen met LCD maar ik denk dat met name geldt bij de 55 inch schermen.
Hoe zit het eigenlijk met de Netflix actie die tot de 23ste van deze maand loopt?Tinman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:45:
wat staat hier?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:35:
Kan het zeker dat je hem kunt cancelen?
Bestellen tot en met de 23e november, dan kun je hem tot 23 december nog activeren om de Netflix actie te verzilveren.-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:42:
[...]
Hoe zit het eigenlijk met de Netflix actie die tot de 23ste van deze maand loopt?
Verwijderd
Of je die aanbieding in Duitsland bij saturn kunt plaatsen en eventueel cancelen als je er toch vanaf ziet.
Aan het einde van de middag nog een paar winkels gebeld voor prijzen.
Zit er nu toch aan te denken om een 55e7 te halen icm de V30 en deze laatste te verkopen. Laagste prijs die ik voor deze combo kon vinden was €1999,-
Keuzes, keuzes
Zit er nu toch aan te denken om een 55e7 te halen icm de V30 en deze laatste te verkopen. Laagste prijs die ik voor deze combo kon vinden was €1999,-
Keuzes, keuzes
https://www.melectronics....ffilinet&utm_pubId=632207Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:17:
[...]
Is dat niet de laagste prijs ooit voor een 65 inch 4K oled??
Nope! Wel Zwitsers dus invoerkosten maar dan alsnog goedkoper, al is het dan de b6.
€1999,- bij wie?Skarloc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:19:
Aan het einde van de middag nog een paar winkels gebeld voor prijzen.
Keuzes, keuzes
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:05:
[...]
Of je die aanbieding in Duitsland bij saturn kunt plaatsen en eventueel cancelen als je er toch vanaf ziet.

Ja
Zoals hierboven vermeld inderdaad bij Smits in Arnhem.
Maar hoe kan de televisie/app zien of je de TV voor de 23e hebt aangeschaft? Tot zover ik begrijp krijg je geen code of voucher maar hoef je alleen de Netflix app op te starten, in te loggen en voilá, 6 maanden.Joosie200 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:03:
[...]
Bestellen tot en met de 23e november, dan kun je hem tot 23 december nog activeren om de Netflix actie te verzilveren.
Ik vraag het omdat ik mijn bestelde TV waarschijnlijk pas na 23 Nov af kan halen.
Weet ik, wil daar alleen mee aangeven hoe die winkels werken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:43:
[...]
Ik herinner me alles, jij daarentegen niet. Dat is hoe zij het communiceerden.
Smits verkoopt de 55E7 via eBay Duitsland voor €1899 euro (met 100 euro verzendkosten naar Duitsland):
http://www.ebay.de/itm/LG...10904?hash=item4410d41638
Sony 55A1 voor €2145: http://www.ebay.de/itm/So...10920?hash=item4410d41648
Met dank aan Frank, Tony, Frits, Matthew und das Smits Team
[ Voor 53% gewijzigd door aex351 op 21-11-2017 23:12 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Vandaag de 55c7v binnen bij platte tv 1599 maar hou ze wel in de gaten als de prijs toch minder blijkt te worden tijdens black friday
Heb 4 weken omruil garantie
Dus houd me op de hoogte als het minder blijkt te zijn
Verwijderd
Terugkomend op die Britten, die krijgen gewoon een cashback waarbij LG hun terugbetaald. Zo hebben een aantal de E7 voor 1499 gekocht en krijgen ze nog van LG 500 pond terug
. En dat voor zo'n televisie.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2017 23:37 ]
Voila juist ook een bestelling geplaatst bij Saturn Aken voor de 65B7D. afhaling winkel, betalen daar.
Kan nog altijd cancellen of gewoon niet gaan als ik betere deal heb.
Nu vraag ik mij af ivm installatie. kan je zeker bij dit duits model de taal dan op nl plaatsen? En ook ivm apps enz ... kan je dan alles in het nl dl en installeren?
Ikzelf zit bij telenet, dus een decoder box dus geen probleem voor de provider zoals bij nl mensen met CI+ kaarten dacht ik?
Iemand die dit al getest heeft? Wil nu ook niet met een duitse instelling zitten :-)
Nu vraag ik mij af ivm installatie. kan je zeker bij dit duits model de taal dan op nl plaatsen? En ook ivm apps enz ... kan je dan alles in het nl dl en installeren?
Ikzelf zit bij telenet, dus een decoder box dus geen probleem voor de provider zoals bij nl mensen met CI+ kaarten dacht ik?
Iemand die dit al getest heeft? Wil nu ook niet met een duitse instelling zitten :-)
SPiET
Bellen met de winkel en refereren aan dit topic.Negaiido schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:47:
[...]
Kan je deze aanbieding nog steeds krijgen? Via de website zie ik hem namelijk niet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Was vandaag in Aken hadden geen enkele staan niet eens een demo model van de 65b7d dus hoop dat ze hem snel krijgen xDspietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 00:20:
Voila juist ook een bestelling geplaatst bij Saturn Aken voor de 65B7D. afhaling winkel, betalen daar.
Heeft de LG 55B7 net als de 55c7 ook een zwarte rand? Of is deze meer zilverkleurig?
Fly or Die
http://www.hdtvtest.co.uk/image/uhdtv/LG-OLED55B7V/stand.jpgFjeze schreef op woensdag 22 november 2017 @ 02:38:
Heeft de LG 55B7 net als de 55c7 ook een zwarte rand? Of is deze meer zilverkleurig?
Zilver...zo jammer..Fjeze schreef op woensdag 22 november 2017 @ 02:38:
Dit zijn/waren trouwens demo/winkel modellen (aussteller), just sayingaex351 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:03:
[...]
Smits verkoopt de 55E7 via eBay Duitsland voor €1899 euro (met 100 euro verzendkosten naar Duitsland):
http://www.ebay.de/itm/LG...10904?hash=item4410d41638
Sony 55A1 voor €2145: http://www.ebay.de/itm/So...10920?hash=item4410d41648
Met dank aan Frank, Tony, Frits, Matthew und das Smits Team. Voor ons Nederlanders zal Frank, Tony, Frits, Matthew und das Smits Team denk ik best een betere deal kunnen maken
. Vielen Dank für Ihre Mitarbeit und Verständnis.
Verwijderd
Wat voor adres heb je gebruikt bij het bestellen? Een random Duitse adres?-SambaL- schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:24:
Hoe kan je dat zien dan als je hem binnenkriigt?CVar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:38:
[...]
Dit zijn/waren trouwens demo/winkel modellen (aussteller), just saying
Ik ben ook stevig aan het twijfelen om de 65B7D te bestellen bij Saturn Aken.
Maar zit met dezeldfde vragen die hierboven gesteld zijn.
- kan je een Belgische adres opgeven bij het bestellen?
- Dit lijkt mij een DE only model te zijn... Kan je de taal dan wel naar NL of ENG instellen?
Hij zou trouwens net passen in m'n Seat leon ST
Bedankt voor de antwoorden alvast!
- Dit lijkt mij een DE only model te zijn... Kan je de taal dan wel naar NL of ENG instellen?
Hij zou trouwens net passen in m'n Seat leon ST
Verwijderd
Bestel via de cashback link: https://www.shoop.de/cashback/saturn/ voor 3% extra korting!
De oled65b7d is dan nog maar €2155,34
Algemeen genomen kan je denk ik wel zien of een TV al een keer uitgepakt is doordat bijvoorbeeld de batterijen al uit het plastic zijn geweest etc.Aggressor schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:02:
[...]
Hoe kan je dat zien dan als je hem binnenkriigt?
Verder heeft LG 3 banden om de doos zitten, dit was in ieder geval bij de 65C7’s die ik gehad heb. Zitten die banden er niet op dan is de doos open geweest want die haal je er normaal niet af als verkoper/vervoerder. Weet niet of het bij de 55” modellen ook 3 banden zijn, misschien 2?
Wat complexer is in het service menu te gaan en te controleren hoelang de TV heeft aangestaan.
55 Inch modellen moeten ook 3 banden hebben. Was bij mijn exemplaar in ieder geval zo.CVar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:13:
[...]
Algemeen genomen kan je denk ik wel zien of een TV al een keer uitgepakt is doordat bijvoorbeeld de batterijen al uit het plastic zijn geweest etc.
Verder heeft LG 3 banden om de doos zitten, dit was in ieder geval bij de 65C7’s die ik gehad heb. Zitten die banden er niet op dan is de doos open geweest want die haal je er normaal niet af als verkoper/vervoerder. Weet niet of het bij de 55” modellen ook 3 banden zijn, misschien 2?
Wat complexer is in het service menu te gaan en te controleren hoelang de TV heeft aangestaan.
Ik was gisteren bij de mediamarkt en alle LG modellen werken in Nederland en Belgie. De MM heeft meer Ned dan duitse klanten hier aan de grens. Overal staat op Ziggo compatible, en de menu taal is gewoon te veranderen. Heb er gisteren even mee gespeeld alles geen probleem.Witte_200 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:07:
Hij zou trouwens net passen in m'n Seat leon ST![]()
Dan klopt alles.CVar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:13:
[...]
Algemeen genomen kan je denk ik wel zien of een TV al een keer uitgepakt is doordat bijvoorbeeld de batterijen al uit het plastic zijn geweest etc.
kan je dan ook een module gebruiken?alki schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:19:
[...]
Ik was gisteren bij de mediamarkt en alle LG modellen werken in Nederland en Belgie. De MM heeft meer Ned dan duitse klanten hier aan de grens. Overal staat op Ziggo compatible, en de menu taal is gewoon te veranderen. Heb er gisteren even mee gespeeld alles geen probleem.
of moet je een kastje van ziggo gebruiken?
[ Voor 42% gewijzigd door Aggressor op 22-11-2017 08:46 ]
Gisteren bij de MediaMarkt in Zaandam geweest. Aardige mensen op de TV afdeling echter er kon niets van de LG OLED C65V prijs van 2800 euro. Ook waren er naar hun zeggen geen Black Friday deals bekend voor dat toestel.
Nadat ik ze wees op dit tweakers topic kreeg ik het gangbare verweer te horen:
- Dat zal wel grijze import zijn (nee meneer die toestellen worden gewoon geleverd met twee jaar garantie en in sommige gevallen is dat nog uit te breiden);
- Die dozen zijn vast open geweest (nee meneer die dozen hebben allen de security banden nog om de doos om te garanderen dat die dozen fabrieksdicht zijn);
- Die winkels zijn zeker geen LG dealer (jawel meneer, check de LG site maar eens);
- Dat mogen die winkels helemaal niet van LG, als wij dat doen dan krijgen we onze kick-back bonussen niet van de importeur (Misschien nemen die winkels genoegen met een lagere marge, maar door een hogere omloopsnelheid met meer afzet maken zij onder aan de streep toch meer marge)
- Als ik iets van de prijs af doe dan maak ik geen winst meer (Nou meneer ik denk dat dat wel meevalt).
Ik heb ze bedankt en heb vervolgens ook een 65B7D voor 2222 euro op internet besteld bij Saturn in Duitsland. Het is weliswaar een stukje rijden vanuit Zaanstad maar het verschil in prijs is toch wel fors.
http://www.saturn.de/de/product/_lg-65b7d-2241967.html
Nadat ik ze wees op dit tweakers topic kreeg ik het gangbare verweer te horen:
- Dat zal wel grijze import zijn (nee meneer die toestellen worden gewoon geleverd met twee jaar garantie en in sommige gevallen is dat nog uit te breiden);
- Die dozen zijn vast open geweest (nee meneer die dozen hebben allen de security banden nog om de doos om te garanderen dat die dozen fabrieksdicht zijn);
- Die winkels zijn zeker geen LG dealer (jawel meneer, check de LG site maar eens);
- Dat mogen die winkels helemaal niet van LG, als wij dat doen dan krijgen we onze kick-back bonussen niet van de importeur (Misschien nemen die winkels genoegen met een lagere marge, maar door een hogere omloopsnelheid met meer afzet maken zij onder aan de streep toch meer marge)
- Als ik iets van de prijs af doe dan maak ik geen winst meer (Nou meneer ik denk dat dat wel meevalt).
Ik heb ze bedankt en heb vervolgens ook een 65B7D voor 2222 euro op internet besteld bij Saturn in Duitsland. Het is weliswaar een stukje rijden vanuit Zaanstad maar het verschil in prijs is toch wel fors.
http://www.saturn.de/de/product/_lg-65b7d-2241967.html
Kan iemand bevestigen dat deze genoemde maten inderdaad om de doos van de 65B7D gaat?
Als er banden om hebben gezeten lijk me dat je gewoon een nieuwe hebt gehad.Aggressor schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:32:
[...]
Bij mij geloof ik 2 banden.. van die witte banden. (100% zeker weet ik het niet meer, 2 of 3)
YouTube: 2017 LG 4K HDR OLED E7 Unboxing & Install Brand New LG OLEDE7
Net zoals dit heb ik het.. op de 26 sec. (geloof ik)
Ik vroeg het me af omdat ik eerst de tv zou laten verzenden en later heb ik hem toch maar opgehaald.
Dan weet ik het tenminste zeker
De LG 55C7 modellen hebben 3 witte banden, en de 2 modellen 2 stuks.
En bij andere filmpjes hebben de e modellen ook weer 3 banden eromheen
Smits verkoopt ook gewoon nieuwe maar als er ‘aussteller’ bij staat zijn het demo/ winkel modellen.
Deze zijn ook iets goedkoper dan ‘neu’.
Heb het net ff nagekeken ... de "banden" lagen nog in de container .CVar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:41:
[...]
Als er banden om hebben gezeten lijk me dat je gewoon een nieuwe hebt gehad.
Smits verkoopt ook gewoon nieuwe maar als er ‘aussteller’ bij staat zijn het demo/ winkel modellen.
Deze zijn ook iets goedkoper dan ‘neu’.
Maar het waren er wel 3 ...

Module, ik wil geen kastjesAggressor schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:32:
[...]
Dan klopt alles.
[...]
kan je dan ook een module gebruiken?
of moet je een kastje van ziggo gebruiken?
https://www.plattetv.nl/info/lg-oled55c7v-17961.htmlBen er schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:16:
Vandaag de 55c7v binnen bij platte tv 1599 maar hou ze wel in de gaten als de prijs toch minder blijkt te worden tijdens black friday
Ik zie hem voor 1999,- op de website aangeboden.
Zit ik op de verkeerde site te kijken? Of bieden ze hem in de winkel aan voor die prijs?
Nevermind, was gisteren natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Qon op 22-11-2017 09:13 ]
Reeds besteld, je geeft je adres in maar postcode lukt niet want moet meer dan 4 cijfers zijn, wel gewoon een nulletje bijgeplaatst en ie pakte hem wel, denk niet dat ze veel gaan zeggen in de winkel hoor. Wel gekozen voor afhalen in winkel.Witte_200 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:07:
Hij zou trouwens net passen in m'n Seat leon ST![]()
Normaal kan je taal op NL dan ook wel plaatsen maar niet 100% zeker, misschien iemand die dit kan bevestigen?
SPiET
Daarna aangevuld met de info dat het werkt met de module, dus geen kastje nodig. Beetje meer moeite zelf doen om dit topic te lezen mag best, is maar een paar posts hiervoor geschrevenalki schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:19:
Ik was gisteren bij de mediamarkt en alle LG modellen werken in Nederland en Belgie. De MM heeft meer Ned dan duitse klanten hier aan de grens. Overal staat op Ziggo compatible, en de menu taal is gewoon te veranderen. Heb er gisteren even mee gespeeld alles geen probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door millerman_sf op 22-11-2017 09:22 ]
Hmm, ik heb 'm ook voor die prijs besteld, maar staat nog steeds op "Delivery date pending". Saturn en Media Markt deal is nu natuurlijk weg en de oude prijs van 1799 staat nu weer op Amazon. Ik wacht rustig af zeker maar vrees dat ik straks 300 euro extra kan betalen...Skarloc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:46:
Is dat met een coupon code want als je je registreert en je klikt op de saturn link, zie ik nergens die 3% staan.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:13:
Bestel via de cashback link: https://www.shoop.de/cashback/saturn/ voor 3% extra korting!
SPiET
LG 55C7D voor €1499 bij Berlet.
https://www.berlet.de/product/lg-oled55c7d-164957
https://www.berlet.de/product/lg-oled55c7d-164957
LG OLED65W7V
Verwijderd
Cashback gaat via shoop als de aankoop is goedgekeurd. Net als de nederlandse cashback sites.spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:32:
[...]
Is dat met een coupon code want als je je registreert en je klikt op de saturn link, zie ik nergens die 3% staan.
Bedankt, dus gewoon op de shoop link klikken, dan iets in je winkelmandje doen op de saturn (afhaling winkel) en gewoon volle prijs verder afhandelen? Als ie goedgekeurd is dan krijg je je cashback?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:45:
[...]
Cashback gaat via shoop als de aankoop is goedgekeurd. Net als de nederlandse cashback sites.
Krijg je dan cashback van shoop zelf op .... ? of toch in de saturn je winkelprijs - 3% betalen?
[ Voor 10% gewijzigd door spietie op 22-11-2017 09:52 ]
SPiET
Ik houd dit Oled/Prijs draadje al een tijdje in de gaten omdat ik een 65c7 voor max. 2500euro wil scoren. Ik ben geschrokken van het grote prijsverschil met duitsland (65b7d) en dacht dan maar daar halen, het is slechts 75km rijden. Toch nog even LG Service gebeld voor de garantie en in tegenstelling wat er al gezegd is door andere geeft LG aan dat garantie een 'grijs' gebied is als je een Duits toestel in NL ter garantie aanbied. Omdat het technisch toch een ander toestel is (dubbele tuner) kan het zijn dat de monteurs het toestel niet repareren en je toch in Duitsland een beroep moet doen en dan begint de ellende. Saturn/MM in deze moet het toestel dan innemen en een monteur moet het toestel daar gaan repareren (dit als Saturn/MM dit al toestaat). Ik ben hier van geschrokken en twijfel nu toch om een Duits toestel te gaan halen. Kennen jullie dit verhaal over de service ook ?
(ik weet dat het off-topic is maar gezien er nu veel mensen naar duitsland rijden misschien toch wel ff belangrijk).
(ik weet dat het off-topic is maar gezien er nu veel mensen naar duitsland rijden misschien toch wel ff belangrijk).
En nu gewoon weer aanbieden met verzending naar NL...Skarloc schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:46:
https://www.amazon.de/LG-...ltra-Triple/dp/B06Y5VWJJM
Maak daar maar 300 vanScidd0w schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:59:
[...]
En nu gewoon weer aanbieden met verzending naar NL...Wel 2 euro meer...
Tjiens, ik heb gesproken met een zekere Max van LG Benelux en de zei me dat LG Benelux eerst (binnen de 2 jaar garantie) het gaan repareren.
Indien ze dit niet kunnen door één of andere reden, dan moet je idd winkel contacteren maar zou me echt al heel verwonderen dat LG Benelux iets niet kan repareren.
Na garantieperiode is het zowieso via de winkel denk ik.
Nu je moet ook rekening houden van stel er gebeurt iets binnen de garantieperiode -> LG . Buiten of niet kunnen repareren naar winkel. Voor mij is dit wel 2.5 euro rijden enkel (dus 5 uur onderweg) maar scheelt wel 600 EURO goedkoper dan in iedere NL/BE winkels dus ....
Als ik iets koop als Belg in een NL onlineshop is het na 2 jaar ook rijden naar de NL shop.
Indien ze dit niet kunnen door één of andere reden, dan moet je idd winkel contacteren maar zou me echt al heel verwonderen dat LG Benelux iets niet kan repareren.
Na garantieperiode is het zowieso via de winkel denk ik.
Nu je moet ook rekening houden van stel er gebeurt iets binnen de garantieperiode -> LG . Buiten of niet kunnen repareren naar winkel. Voor mij is dit wel 2.5 euro rijden enkel (dus 5 uur onderweg) maar scheelt wel 600 EURO goedkoper dan in iedere NL/BE winkels dus ....
Als ik iets koop als Belg in een NL onlineshop is het na 2 jaar ook rijden naar de NL shop.
SPiET
En precies dat stond er bij mij ook bij toen ik 'm bestelde. Dat ie gewoon in Nederland geleverd kan worden.Scidd0w schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:59:
[...]
En nu gewoon weer aanbieden met verzending naar NL...Wel 2 euro meer...
Verwijderd
Cashback krijg je van shoop.spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:46:
[...]
Bedankt, dus gewoon op de shoop link klikken, dan iets in je winkelmandje doen op de saturn (afhaling winkel) en gewoon volle prijs verder afhandelen? Als ie goedgekeurd is dan krijg je je cashback?
Krijg je dan cashback van shoop zelf op .... ? of toch in de saturn je winkelprijs - 3% betalen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"