https://ibb.co/nJfXf6
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 10:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Was er maar een site waar je dit soort dingen kon opzoeken..... Helaas zullen we het nu nooit wetenNiki-nl schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:39:
[...]
Kan iemand bevestigen dat deze genoemde maten inderdaad om de doos van de 65B7D gaat?
PSN & XBL: Denkoyugo
[ Voor 99% gewijzigd door FeaR op 26-01-2018 14:08 ]
Shit, amazon.de heeft dus ook zijn prijs aangepast naar 2222,- voor het 65 inch model. Zo jammer dat ze niet naar NL shippen voor de 65!Notoriousss schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:05:
[...]
En precies dat stond er bij mij ook bij toen ik 'm bestelde. Dat ie gewoon in Nederland geleverd kan worden.
Scheissewillieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:15:
[...]
Shit, amazon.de heeft dus ook zijn prijs aangepast naar 2222,- voor het 65 inch model. Zo jammer dat ze niet naar NL shippen voor de 65!
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Verwijderd
Ik zou graag de 55c7 kopen voor 1499 incl verzenden. Heb je hun reactie ook nav jou contact? Op de website is de prijs hoger.3CPO schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:08:
ze zijn er weer .....
http://www.ao.nl/product/...g-tv-zwart-50065-108.aspx
http://www.ao.nl/product/...-tv-zilver-49872-108.aspx
als je contact met ze opneemt 55c7 voor 1499 incl. verzenden of
55e7 met V30 voor 2099 incl verzenden
bellenVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:24:
[...]
Ik zou graag de 55c7 kopen voor 1499 incl verzenden. Heb je hun reactie ook nav jou contact? Op de website is de prijs hoger.
Dit zijn gewoon NL modellen? Net weer in discussie met plattetv.nl. Lager dan €1.675 gaan ze niet bij mij. Als ik aanbieders aanhaal met lagere prijzen krijg je het officiele dealer, geen NL model, kan niet voor die prijs geneuzel. € 1.499 is een prijs die ik wil betalen!3CPO schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:08:
ze zijn er weer .....
http://www.ao.nl/product/...g-tv-zwart-50065-108.aspx
http://www.ao.nl/product/...-tv-zilver-49872-108.aspx
als je contact met ze opneemt 55c7 voor 1499 incl. verzenden of
55e7 met V30 voor 2099 incl verzenden
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
AO staat in de dealerlijst bij LGHulleman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:29:
[...]
Dit zijn gewoon NL modellen? Net weer in discussie met plattetv.nl. Lager dan €1.675 gaan ze niet bij mij. Als ik aanbieders aanhaal met lagere prijzen krijg je het officiele dealer, geen NL model, kan niet voor die prijs geneuzel. € 1.499 is een prijs die ik wil betalen!
Ik heb volgende reactie teruggekregen van LG Benelux:
Zojuist de 55C7V besteld bij ao.nlVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:24:
[...]
Ik zou graag de 55c7 kopen voor 1499 incl verzenden. Heb je hun reactie ook nav jou contact? Op de website is de prijs hoger.
[ Voor 6% gewijzigd door Markb26 op 22-11-2017 10:46 ]
Ik heb ze gemaild, mocht het zo zijn dan cancel ik mijn bestelling bij Amazon. Maandag ochtend besteld, nu nog steeds geen informatie over de verzending.Markb26 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:46:
[...]
Zojuist de 55C7V besteld bij ao.nl. Morgen wordt ie geleverd, dus kan ook nog van de Netflix actie gebruikmaken.
Edit: voor €1499 uiteraard. Dit is incl. levering
Resinman wijzigde deze reactie 20-11-2017 20:38willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:34:
Resin post is een tijdje niet meer geupdate
Bel ze even. Geen wachttijd en ik werd in een reactie van hen alsnog doorgestuurd naar de klantenservice (telefonisch).Notoriousss schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:51:
[...]
Ik heb ze gemaild, mocht het zo zijn dan cancel ik mijn bestelling bij Amazon. Maandag ochtend besteld, nu nog steeds geen informatie over de verzending.
Whoops sorry, had alleen gekeken naar de prijs van Foka. Verder bedoelde ik er natuurlijk niets mee. Super dat je de post nog updateResinman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:52:
[...]
Resinman wijzigde deze reactie 20-11-2017 20:38
Valt reuze mee toch maar vandaag volgt er weer een update
Idem hier. Enigste nadeel is dat als er iets gebeurt na de 2 jaar of als ze het niet kunnen repareren dat je terug naar de duitse winkel moet.Witte_200 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:41:
[...]
Ik heb volgende reactie teruggekregen van LG Benelux:
"Wij hanteren een Europese garantie wat inhoudt dat wij zeker zullen trachten een apparaat te repareren indien dat nodig blijft. Houdt u er wel rekening mee dat de B7D een model is dat niet in de Benelux is uitgekomen. Indien het om enige reden niet mogelijk is om het apparaat te repareren dan wordt er terugverwezen naar de winkel van aankoop."
Ze zeggen dus wel dat de garantie telt, maar ook dat de B7D geen Benelux model is, zonder dat hij hier verder in detail over wil treden...
SPiET
Garantie is wettelijk en Europees rechtelijk dwingend geregeld. Je hebt garantie in beginsel altijd bij de VERKOPENDE partij. De winkel dus. Hier kan en mag niet van afgeweken worden. Zij mogen je dus gewoonweg niet doorverwijzen naar de fabrikant. De garantietermijn is OVERAL hetzelfde, namelijk de duur dat het desbetreffende product mee zou moeten gaan. De gegeven termijnen van geregeld 2 of 5 jaar komt bovenop de wettelijke garantie. Binnen die termijn doen winkeliers in de regel niet moeilijk. Niettemin loopt je wettelijke garantie gewoon door!spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:03:
Tjiens, ik heb gesproken met een zekere Max van LG Benelux en de zei me dat LG Benelux eerst (binnen de 2 jaar garantie) het gaan repareren.
Indien ze dit niet kunnen door één of andere reden, dan moet je idd winkel contacteren maar zou me echt al heel verwonderen dat LG Benelux iets niet kan repareren.
Na garantieperiode is het zowieso via de winkel denk ik.
Nu je moet ook rekening houden van stel er gebeurt iets binnen de garantieperiode -> LG . Buiten of niet kunnen repareren naar winkel. Voor mij is dit wel 2.5 euro rijden enkel (dus 5 uur onderweg) maar scheelt wel 600 EURO goedkoper dan in iedere NL/BE winkels dus ....
Als ik iets koop als Belg in een NL onlineshop is het na 2 jaar ook rijden naar de NL shop.
Plus dat je als Nederlandse consument nog best veel rechten hebt na die 2 jaar in tegenstelling tot bijv. Duitsland.spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:09:
[...]
Idem hier. Enigste nadeel is dat als er iets gebeurt na de 2 jaar of als ze het niet kunnen repareren dat je terug naar de duitse winkel moet.
Maar als belg zijde is dit voor mij identiek hetzelfste als ik bijv een TV koop in een NL webshop/winkel. Dan moet ik ook terug met de auto naar NL.
Half jaartje geleden heb ik een 65inch tv van het merk Telefunken gekocht in de Real Aken Duitsland .Instellen naar de Nederlandse taal was geen probleem ,CI+ kaartje van Telenet erin : werkt ook prima .spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 00:20:
Voila juist ook een bestelling geplaatst bij Saturn Aken voor de 65B7D. afhaling winkel, betalen daar.
Kan nog altijd cancellen of gewoon niet gaan als ik betere deal heb.
Nu vraag ik mij af ivm installatie. kan je zeker bij dit duits model de taal dan op nl plaatsen? En ook ivm apps enz ... kan je dan alles in het nl dl en installeren?
Ikzelf zit bij telenet, dus een decoder box dus geen probleem voor de provider zoals bij nl mensen met CI+ kaarten dacht ik?
Iemand die dit al getest heeft? Wil nu ook niet met een duitse instelling zitten :-)
Die 2 jaar is niet door Nederland overgenomen. Elke lidstaat mag er vanaf wijken zolang de regels voordeliger is voor de consument. En daar zit nu net de kneep. Een winkelier weet dit vaak niet en schermt alleen maar met 2 jaar is 2 jaar, maar je hebt gewoon na die 2 jaar nog rechten.Frenkovic schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:12:
[...]
Garantie is wettelijk en Europees rechtelijk dwingend geregeld. Je hebt garantie in beginsel altijd bij de VERKOPENDE partij. De winkel dus. Hier kan en mag niet van afgeweken worden. Zij mogen je dus gewoonweg niet doorverwijzen naar de fabrikant. De garantietermijn is OVERAL hetzelfde, namelijk de duur dat het desbetreffende product mee zou moeten gaan. De gegeven termijnen van geregeld 2 of 5 jaar komt bovenop de wettelijke garantie. Binnen die termijn doen winkeliers in de regel niet moeilijk. Niettemin loopt je wettelijke garantie gewoon door!
Hoe komen mensen toch altijd aan andere standpunten? Het feit dat LG zegt dat ze het repareren is fijn, maar dat heeft verder niets met wettelijke garantie of iets dergelijks te maken. Vaker staat de fabrieksgarantie in het boekje, hetgeen dus een extra is. Je kunt dan kiezen voor de wettelijke garantie bij de winkelier of de fabrieksgarantie.
Word nog druk daar in Akenklada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:16:
[...]
Half jaartje geleden heb ik een 65inch tv van het merk Telefunken gekocht in de Real Aken Duitsland .Instellen naar de Nederlandse taal was geen probleem ,CI+ kaartje van Telenet erin : werkt ook prima .![]()
Zou het dan raar vinden dat het bij 65B7D van LG niet zo werken.
Ook de 65B7D besteld in Saturn Aken betalen bij afhaling in de winkel![]()
De Telefunken 65inch word te koop gezet op 2dehands enz....
2x 65"verticaal hangen is goedkoper.CVar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:12:
Voor degene die nog een 77” modelletje zoeken![]()
https://www.iear.nl/product/lg-oled77g7v/
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Had contact met iemand van LG Benelux via de chat en die zij me dat wel duidelijk. Dus kies je dan voor de wettelijke via de winkel of fabrieks? Infeite kan je dan kiezen binnen de 2 jaar wat je doet? lg contacteren of winkel moest er zich een probleem stellen?Frenkovic schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:12:
[...]
Garantie is wettelijk en Europees rechtelijk dwingend geregeld. Je hebt garantie in beginsel altijd bij de VERKOPENDE partij. De winkel dus. Hier kan en mag niet van afgeweken worden. Zij mogen je dus gewoonweg niet doorverwijzen naar de fabrikant. De garantietermijn is OVERAL hetzelfde, namelijk de duur dat het desbetreffende product mee zou moeten gaan. De gegeven termijnen van geregeld 2 of 5 jaar komt bovenop de wettelijke garantie. Binnen die termijn doen winkeliers in de regel niet moeilijk. Niettemin loopt je wettelijke garantie gewoon door!
Hoe komen mensen toch altijd aan andere standpunten? Het feit dat LG zegt dat ze het repareren is fijn, maar dat heeft verder niets met wettelijke garantie of iets dergelijks te maken. Vaker staat de fabrieksgarantie in het boekje, hetgeen dus een extra is. Je kunt dan kiezen voor de wettelijke garantie bij de winkelier of de fabrieksgarantie.
SPiET
Precies, er wordt maar al te makkelijk verwezen naar de fabrikant maar dit zou allemaal door de verkopende partij behandeld moeten worden. DAAR heb je wat mee te maken. Als iemand dus in Duitsland een OLED wil kopen, prima! Maar dan accepteer je ook dat je zaken doet met een winkel in Duitsland.Frenkovic schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:12:
[...]
2 jaar heeft niets met de wet te maken. Zoals gezegd is dat de garantie die winkeliers vaak noemen (zoals je bijvoorbeeld 2 of 5 jaar vaak ziet langs komen) en dat maakt dan onderdeel uit van de overeenkomst waardoor je er direct aanspraak op kan maken. Ongeacht of je die garantie zou krijgen of niet heb je ALTIJD de wettelijke garantie die inderdaad gelijk is aan de economische levensduur van het product. Vul die zelf maar in. Ik zou zeggen, zeker in deze prijscategorie, minimaal 5 jaar.Binnetie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:19:
[...]
Die 2 jaar is niet door Nederland overgenomen. Elke lidstaat mag er vanaf wijken zolang de regels voordeliger is voor de consument. En daar zit nu net de kneep. Een winkelier weet dit vaak niet en schermt alleen maar met 2 jaar is 2 jaar, maar je hebt gewoon na die 2 jaar nog rechten.
Zie ook het voorbeeldje in het artikel. Ze noemen het meer de economische levensduur en die is van een TV geen 2 jaar.
Heb dit met een laptop gehad van Dell die bleven maar zeiken dat ik maar 1 jaar garantie had en pech had. Toen ik met deze linkjes kwam werd hij ineens wel gerepareerd! Laptop was 1,5 jaar oud (winkel was failliet).
In Duitsland kennen ze wel het 2 jaar garantietermijn voor zover ik weet.
Nu weer ontopic.
Direct bij LG is fabrieksgarantie en in principe service of onderdeel van de overeenkomst als die mogelijkheid je wordt toegezegd bij aanschaf en/of in het boekje vermeld staat.spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:22:
[...]
Had contact met iemand van LG Benelux via de chat en die zij me dat wel duidelijk. Dus kies je dan voor de wettelijke via de winkel of fabrieks? Infeite kan je dan kiezen binnen de 2 jaar wat je doet? lg contacteren of winkel moest er zich een probleem stellen?
Zou dan even wachten op de modellen van volgend jaar.Señor Sjon schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:20:
[...]
2x 65"verticaal hangen is goedkoper.Maar het is wel het maatje waar ik op zit te azen. 65" heb ik immers al een jaar of 5.
Adviesprijzen van 20k gaan dan ook nergens meer over.CVar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:25:
[...]
Zou dan even wachten op de modellen van volgend jaar.
Sprak dit weekend een winkelier die recent bij de LG 2018 introductie in Japan was geweest en hij vertelde o.a. dat LG volgend jaar meer inzet op de grotere modellen met een (fors) lagere advies en winkelprijs.
Is niet helemaal waar en afhankelijk van het toestel dat je koopt ... bij een PHILIPS OLED heb je, als je goed onderhandeld hebt, een 5 jarige waarborg met service@home: als er iets aan je toestel is, komt men het halen om om te ruilen (vanaf 55").spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:09:
[...]
Idem hier. Enigste nadeel is dat als er iets gebeurt na de 2 jaar of als ze het niet kunnen repareren dat je terug naar de duitse winkel moet.
Maar als belg zijde is dit voor mij identiek hetzelfste als ik bijv een TV koop in een NL webshop/winkel. Dan moet ik ook terug met de auto naar NL.
Correctie, €2165,98. Het cashback bedrag blijkt €56.02 te zijn en dat is niet 3% van 2222. Je bent dus of in de maling genomen of die Duitsers hebben een aparte manier van rekenen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:13:
Bestel via de cashback link: https://www.shoop.de/cashback/saturn/ voor 3% extra korting!
De oled65b7d is dan nog maar €2155,34
de berekening zal op basis van de prijs zijn zonder btw-SambaL- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:55:
[...]
Correctie, €2165,98. Het cashback bedrag blijkt €56.02 te zijn en dat is niet 3% van 2222. Je bent dus of in de maling genomen of die Duitsers hebben een aparte manier van rekenen.
Dan zie je dus én dubbel én kan je alleen normaal tv kijken als je op je zij op de bank ligt. Laat maar, zou ik zeggen.Señor Sjon schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:20:
[...]
2x 65"verticaal hangen is goedkoper.Maar het is wel het maatje waar ik op zit te azen. 65" heb ik immers al een jaar of 5.
Your Friendly Neighborhood Moderator
First world problemsandroidlover schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:26:
Ik wil even meedelen dat de LG OLED55C7V op ao.nl (http://www.ao.nl/product/oled55c7v-lg-tv-zilver-49872-108.aspx) helaas is uitverkocht en het geen zin meer heeft om te bellen. De vriendelijke meneer aan de telefoon vertelde ook dat ik de derde persoon in 5 minuten tijd was die de televisie wilde bestellen
Je kunt natuurlijk ook de tv's aansluiten op je pc en via de pc tv kijken...Jorgen schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:21:
[...]
Dan zie je dus én dubbel én kan je alleen normaal tv kijken als je op je zij op de bank ligt. Laat maar, zou ik zeggen.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ja, dit is de link die ik via de email had gekregen om de LG 55C7V voor 1.580,- te kunnen bestellen:Negaiido schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:47:
[...]
Kan je deze aanbieding nog steeds krijgen? Via de website zie ik hem namelijk niet.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 12% gewijzigd door spietie op 22-11-2017 13:06 ]
SPiET
Koop de E7N voor €2000, verkoop de LG V30 die je er bij krijgt en je komt vermoedelijk al ernstig dicht bij de €1500.Hulleman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:28:
[...]
First world problems![]()
Maar wel balen. € 1.499 vind ik acceptabel om voor een dergelijke OLED te betalen. Mijn huidige tv levert vast nog wel € 300 op. Dus dan is het een leuk cadeau van mn 13e maand... maja weer verder zoeken dus.
Dat is correct en tevens juist (dat is Belgisch volgens mijspietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:04:
Nu weet ik het allemaal niet meer ivm garantie als je een duits model (65B7D) koopt.
Kan er iemand es definitief de volledige waarheid plaatsen? :-)
Hoe het zit met garantie en waar je terecht kan?
Volgens mij zit het zo:
binnen de 2 jaar probleem -> lg contacteren (je kan ook de duitse winkel contacteren maar dan moet je terug naar daar rijden dus beter LG)
over de 2 jaar -> winkel contacteren
of is het nu volledig terug anders?
Beste winkelprijs voor de 65C7V was 2800 plattetv of foka (met 5 jaar garantie). Nu in saturn is dit wel nog altijd 600 euro goedkoper (wel 2 jaar garantie) dus wat te doen??
Alsjeblieftspietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:04:
Nu weet ik het allemaal niet meer ivm garantie als je een duits model (65B7D) koopt.
Volgens mij zit het zo:
binnen de 2 jaar probleem -> lg contacteren (je kan ook de duitse winkel contacteren maar dan moet je terug naar daar rijden dus beter LG)
of is het nu volledig terug anders?
Beste winkelprijs voor de 65C7V was 2800 plattetv of foka (met 5 jaar garantie). Nu in saturn is dit wel nog altijd 600 euro goedkoper (wel 2 jaar garantie) dus wat te doen??
Goede optie, maar die E7N heeft een lelijke soundbar. Of is dat ding eraf te trekkenmillerman_sf schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:06:
[...]
Koop de E7N voor €2000, verkoop de LG V30 die je er bij krijgt en je komt vermoedelijk al ernstig dicht bij de €1500.
Te duur voor een FullHD OLED.Wren schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:09:
Electroworld biedt de 55EG9A7V ivm Black friday aan voor €1199:
https://www.electroworld.nl/lg-55eg9a7v-8806084864628.html
Extra korting van 300 euro op Blackfriday wat afgaat van de prijs die nu op hun site staat.
SPiET
Nee joh, voor zulke tv's komt men altijd thuis repareren. Je hoeft niet met je tv onder je arm naar de winkel als er iets is. Mediamarkt/Saturn zijn doorgaans wel van een ietwat ander serviceniveau dan bijvoorbeeld een Expert. Mocht de tv dus ooit omgeruild moeten worden dan ben je de sjaak en mag je deze komen brengen naar de winkel.spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:04:
Volgens mij zit het zo:
Niet als je geen 4k nodig hebt en de hype rondom HDR nog een aantal jaar wil laten uitkristalliseren. Voor die min. €300,- die je nu extra moet betalen voor 4k en HDR kun je ook een leuke soundbar o.i.d. kopen. Heb je voorlopig waarschijnlijk meer aan als je niet dichter dan 2 meter op je televisie zit.
Beetje PC kan dit met gemak aansturen. Je hebt alleen een klein naadje in het midden.Jorgen schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:21:
[...]
Dan zie je dus én dubbel én kan je alleen normaal tv kijken als je op je zij op de bank ligt. Laat maar, zou ik zeggen.
Die kan je er niet af halenHulleman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:10:
[...]
Goede optie, maar die E7N heeft een lelijke soundbar. Of is dat ding eraf te trekken? Heb al n deftige 5.1 opstelling, dus die bar wil ik absoluut niet.
Zou toch nog wat af moeten kunnen, hier in belgië staat in de mediamarkt (in het filiaal in hasselt, niet op de site) dezelfde tv aan 999€Wren schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:09:
Extra korting van 300 euro op Blackfriday wat afgaat van de prijs die nu op hun site staat.
Zou zeker kunnen, maar is dat niet een demomodel/showroom?vinbrutus schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:27:
[...]
Zou toch nog wat af moeten kunnen, hier in belgië staat in de mediamarkt (in het filiaal in hasselt, niet op de site) dezelfde tv aan 999€
Verwijderd
Ik zou echt nooit een OLED televisie kopen zonder 4K en HDR. Vooral dat laatste is revolutionair om te zien. En voor zo'n bedrag (is niet 300 euro waar wij het over hebben voor 1080P) is het gewoon veels te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Neem dan net zo goed een tweedehands plasma scherm. Ben je veel goedkoper uit en ook dezelfde zwartwaarden.miiv schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:16:
[...]
Niet als je geen 4k nodig hebt en de hype rondom HDR nog een aantal jaar wil laten uitkristalliseren. Voor die min. €300,- die je nu extra moet betalen voor 4k en HDR kun je ook een leuke soundbar o.i.d. kopen. Heb je voorlopig waarschijnlijk meer aan als je niet dichter dan 2 meter op je televisie zit.
Maar geen garantie want tweedehands, je weet niet hoe het apparaat eraan toe is. Een plasma wordt een stuk warmer en meer energieverbruik.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:31:
[...]
Ik zou echt nooit een OLED televisie kopen zonder 4K en HDR. Vooral dat laatste is revolutionair om te zien. En voor zo'n bedrag (is niet 300 euro waar wij het over hebben voor 1080P) is het gewoon veels te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Neem dan net zo goed een tweedehands plasma scherm. Ben je veel goedkoper uit en ook dezelfde zwartwaarden.
Er is hier al genoeg gezegd en geschreven over "garantie"spietie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:11:
Iemand die ook een duits model ophaald in saturn of MM?
Wat denken jullie ivm garantie enz?
Verwijderd
Ik reageer op zijn reactie, zeg ook niet dat het niet gepost mag worden.Wren schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:34:
[...]
Maar geen garantie want tweedehands, je weet niet hoe het apparaat eraan toe is. Een plasma wordt een stuk warmer en meer energieverbruik.
Ik hoef ook geen Full HD OLED, maar het ging toch om het prijzen posten van OLED modellen?
klada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:35:
[...]
Er is hier al genoeg gezegd en geschreven over "garantie"
Doe even de moeite om het te lezen ,dit topic gaat over prijs-discussie oled LG
Godsamme weer geen shipping naar Nederland! Maar wel goed om te zien dat de 65C7 (niet de b) nu ook in prijs is gedaald.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:42:
De 65C7 bij euronics 2222 euro!
https://www.euronics.de/s...affiliate&refID=affilinet
Maar niet hierVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:46:
Er zijn dus grote ontwikkelingen gaande!
[ Voor 6% gewijzigd door DMC90 op 22-11-2017 13:48 ]
Verwijderd
Nee, maar boeien... als de ontwikkelingen niet naar Nederland komen, dan ga ik wel naar die ontwikkelingen (lees Duitsland. )willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:47:
[...]
Maar niet hier(in Nederland dus....)
Net gebeld, gaan niet lager dan 2795,-. Unique selling point waarom zij niet goedkoper gaan: Garantie in Nederland verhaal, niet naar Duitsland hoeven reizen. Als je het mij vraagt allemaal BS om de prijzen hoog te houden. Ik begrijp dat het fijn is om binnen de grens te kopen, maar als een winkel alleen kan zeggen "Bij ons is het 500 euro duurder, want garantie", terwijl ze onderdeel zijn van hetzelfde bedrijf, ben ik er wel beetje klaar mee. Daarnaast ook lekker de prijs op de website voor 4000,- houden.Bacspin schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:52:
Misschien een idee (ben niet op dit moment in markt voor een nieuwe tv, dus ga niet zelf bellen), maar Hofma hoort ook bij Euronics en het is al een tijd stil uit die hoek met de prijzen.
Je kon er een B6 bestellen en een C7 geleverd krijgen voor die prijs (welke nu op 1495 staat).
Als ze Europees inkopen wat de naam doet vermoeden zou er wellicht iets kunnen mogelijk zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door DMC90 op 22-11-2017 14:03 ]
Dat vind ik idd een bs verhaal. Duitsers hebben toch ook gewoon garantie in Duitsland? Die hoeven toch ook niet naar Polen voor garantie?willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:02:
[...]
Net gebeld, gaan niet lager dan 2795,-. Unique selling point waarom zij niet goedkoper gaan: Garantie in Nederland verhaal, niet naar Duitsland hoeven reizen. Als je het mij vraagt allemaal BS om de prijzen hoog te houden. Ik begrijp dat het fijn is om binnen de grens te kopen, maar als een winkel alleen kan zeggen "Bij ons is het 500 euro duurder, want garantie", terwijl ze onderdeel zijn van hetzelfde bedrijf, ben ik er wel beetje klaar mee. Daarnaast ook lekker de prijs op de website voor 4000,- houden.
Er moet er eentje beginnen, toch?Bacspin schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:14:
Ze kijken gewoon naar elkaar, de beste NL-prijzen zitten allen rond dat bedrag, dus op zich snap ik ook wel dat ze daar niet zomaar dik 500 onder gaan zitten.
Exact
Snap hen wel, wellicht is de inkoop voor hen ook hoger in NL en garantie claimen via LG in NL met een Duits toestel is lastig. De koopovereenkomst is gesloten met de verkopende partij in Duitsland dus zij moeten je garantie afhandelen.willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:02:
[...]
Net gebeld, gaan niet lager dan 2795,-. Unique selling point waarom zij niet goedkoper gaan: Garantie in Nederland verhaal, niet naar Duitsland hoeven reizen. Als je het mij vraagt allemaal BS om de prijzen hoog te houden. Ik begrijp dat het fijn is om binnen de grens te kopen, maar als een winkel alleen kan zeggen "Bij ons is het 500 euro duurder, want garantie", terwijl ze onderdeel zijn van hetzelfde bedrijf, ben ik er wel beetje klaar mee. Daarnaast ook lekker de prijs op de website voor 4000,- houden.
Al met al bieden ze voor Nederlandse termen een scherpe prijs aan, maar het prijsverschil ten opzichte van Duitsland blijf ik gewoon te hoog vinden. Al helemaal als ze wellicht bulk inkopen doen met euronics, maar dit is een aanname.Bigg Balls schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:21:
[...]
Snap hen wel, wellicht is de inkoop voor hen ook hoger in NL en garantie claimen via LG in NL met een Duits toestel is lastig. De koopovereenkomst is gesloten met de verkopende partij in Duitsland dus zij moeten je garantie afhandelen.
Zelf heb ik tweemaal bij Hofma een TV gehaald en ben dan ook tevreden over hen maar bij dit prijsverschil zou ik hem zelf ook in Duitsland halen.
Veel plezier met je TV! Ik denk dat je de 55C7 voor de laagst mogelijke prijs hebt kunnen kopen.Matthiasjuh schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:41:
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb vanmiddag de 55c7 besteld bij AO.nl voor €1499 inclussief verzending door even met de klanten service te bellen. De vrouw welke ik sprak gaf aan dat het erg hard ging met de verkopen en dat ik de laatste heb gekocht. Zij gaf ook aan in gesprek te gaan met de inkoop afdeling om te kijken of er nog meer 55c7 tv's ingekocht konden worden dus even goed de website in de gaten houden!
Allemaal heel erg bedankt voor de informatie hier.
Ik heb ook mail van AO met de aanbieding van € 1.499willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:45:
[...]
Veel plezier met je TV! Ik denk dat je de 55C7 voor de laagst mogelijke prijs hebt kunnen kopen.
Die pixelgarantie bij apollo, kun je daar al gebruik van maken wanneer er 1 pixel dood is? Herinner mij ergens gelezen te hebben dat LG pas iets wil doen nadat er minimaal 7 pixels dood zijn als het gaat om een 4K scherm groter of gelijk aan 55 inch.Scidd0w schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:51:
Bedankt aan allen in dit topic. Na een week meegekeken te hebben gisteren de knoop doorgehakt.
Morgenavond haal ik de 55" C7V op bij Apollo in Almere. Na wat rond mailen hebben we de volgende deal gemaakt.
55C7V + Vogels Thin205 + 5jr Pixel garantie voor €1675,-
Ben benieuwd wat zij daar op te zeggen hebben. AO.nl gaat namelijk wel met de Duitse prijzen mee als het gaat om de 55C7.Hulleman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:53:
[...]
Ik heb ook mail van AO met de aanbieding van € 1.499nog eens gevraagd waarom zij wel een dergelijke prijs kunnen bieden en de rest van de winkels absoluut niet.
Website in de gaten houden en bestellen maar daar! Helaas zijn ze leeg op het moment namelijk.
De fabrikant hanteert zelf ook een pixelpolicy, deze verschilt per fabrikant en komt erop neer dat er wel pixels mogen doven of oplichten (wordt niet als defekt gezien) maar als er meer dan 5 pixels in 1 cluster problemen hebben dan kunt u van de fabrikant een oplossing verwachten.willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:53:
[...]
Die pixelgarantie bij apollo, kun je daar al gebruik van maken wanneer er 1 pixel dood is? Herinner mij ergens gelezen te hebben dat LG pas iets wil doen nadat er minimaal 7 pixels dood zijn als het gaat om een 4K scherm groter of gelijk aan 55 inch.
Duidelijk, thanksScidd0w schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:55:
[...]
De fabrikant hanteert zelf ook een pixelpolicy, deze verschilt per fabrikant en komt erop neer dat er wel pixels mogen doven of oplichten (wordt niet als defekt gezien) maar als er meer dan 5 pixels in 1 cluster problemen hebben dan kunt u van de fabrikant een oplossing verwachten.
Met de keuze voor deze pixelgarantie heeft u een 100% pixelgarantie wat erop neer komt dat er geen 1 pixel mag doven of blijven oplichten, zelfs niet in uw 4K tv waar dus veel meer pixels in zitten.
Bron:
https://www.apollo.nl/nl/...-100-pixelgarantie/?pos=0
[ Voor 12% gewijzigd door DMC90 op 22-11-2017 14:59 ]
Wren schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:09:
Nee stonden nog een stuk of 8 gesloten dozenWren schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:30:
[...]
Zou zeker kunnen, maar is dat niet een demomodel/showroom?
Als je op hun website kijkt staat er dat er voorraad is maar als ik jouw post lees klopt dit dus niet.Jelle92 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:21:
Ook ik lees al een tijd mee. En heb vandaag een bestelling gedaan bij Smits Arnhem voor de LG 55E7 + LG V30 voor EUR 1999,- + 49 verzendkosten.
Hij kon mij ook vertellen dat hun deze volgende week weer binnen kregen, dus nog eventjes geduld hebben.
Inderdaad erg jammer, dit zou voor mij toch een reden zijn om voor de C7 te gaan.
Fly or Die
Bij eurotronics.de (excuses als het niet correct geschreven is) is de C7 nu in de aanbieding ook, mocht je in de buurt van de grens wonen wel interessant.Fjeze schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:37:
[...]
Inderdaad erg jammer, dit zou voor mij toch een reden zijn om voor de C7 te gaan.
Ik twijfel nog steeds tussen 55 en 65 - en waarom ik de tv wil kopen met eventueel meer (pixel) garantie.NLMarcel194 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:51:
mailtje naar ao.nl gestuurd
heb gevraagd als er misschien iets op gezet kan worden zo dat we het makkelijker kunnen bestellen
vandaag ook de boot weer gemist las het pas om half 12 dus veeel telaat haha ..
zijn er nog andere die voor de LG OLED55C7V gaan ?
Moeilijk ja. Als je die 65” apparaten ziet hangen in de MM zijn ze wel echt enorm. Aan de andere kant, dat went heel snel natuurlijk.willieboy90 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:52:
[...]
Ik twijfel nog steeds tussen 55 en 65 - en waarom ik de tv wil kopen met eventueel meer (pixel) garantie.
Je vergelijking met plasma raakt kant noch wal, dat is inmiddels obsolete technologie waar nul support/garantie meer voor is. Daar ook maar een euro in steken is weggegooid geld.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:31:
[...]
Ik zou echt nooit een OLED televisie kopen zonder 4K en HDR. Vooral dat laatste is revolutionair om te zien. En voor zo'n bedrag (is niet 300 euro waar wij het over hebben voor 1080P) is het gewoon veels te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Neem dan net zo goed een tweedehands plasma scherm. Ben je veel goedkoper uit en ook dezelfde zwartwaarden.
Veel mensen beschikken over een ps4(pro) of xbone s/x. Je moet niet vergeten dat games ook HDR ondersteunen en dat ziet er bij een aantal games heel gaaf uit. 4kK HDR videomateriaal is gewoon nog zeldzaam, maar voor games al veel toegankelijker.miiv schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:33:
[...]
Je vergelijking met plasma raakt kant noch wal, dat is inmiddels obsolete technologie waar nul support/garantie meer voor is. Daar ook maar een euro in steken is weggegooid geld.
Verder zijn 4k en HDR voor mij niets anders dan marketing gimmicks, allemaal hartstikke leuk maar zeer discutabel of je er in de praktijk (!!) ook iets van gaat zien. Begrijp me niet verkeerd, als je het geld hebt liggen en je daarmee "future proof" denkt te zijn zou ik zeker aanraden een duurder model te kiezen. Ik vind FullHD OLED voorlopig prima en zeker de meerprijs waard t.o.v. LCD+4k/HDR. Voor 4k en HDR alleen ben ik voorlopig niet bereid meer te betalen.
YMMV, maar het staat niet ter discussie dat dit model de goedkoopste toegang tot de wereld van OLED biedt. Dat alleen al kan ik iedereen aanraden als het binnen je budget ligt. De nu scherp geprijsde A7V heeft mij in elk geval over de streep getrokken.
Verwijderd
Nee het is een vergelijking die wel degelijk hout snijdt, dat jij daar echter geen verschil in ziet ligt toch echt aan je eigen waarnemingsvermogen. Plasma is net zoals OLED self-illuminating en qua beeldkwaliteit is het op 1080P zonder HDR exact hetzelfde. Er zijn overigens nog steeds plasma toestellen te koop die het uitstekend doen met weinig branduren en voor minder dan de helft van wat jouw OLED kost.miiv schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:33:
[...]
Je vergelijking met plasma raakt kant noch wal, dat is inmiddels obsolete technologie waar nul support/garantie meer voor is. Daar ook maar een euro in steken is weggegooid geld.
Verder zijn 4k en HDR voor mij niets anders dan marketing gimmicks, allemaal hartstikke leuk maar zeer discutabel of je er in de praktijk (!!) ook iets van gaat zien. Begrijp me niet verkeerd, als je het geld hebt liggen en je daarmee "future proof" denkt te zijn zou ik zeker aanraden een duurder model te kiezen. Ik vind FullHD OLED voorlopig prima en zeker de meerprijs waard t.o.v. LCD+4k/HDR. Voor 4k en HDR alleen ben ik voorlopig niet bereid meer te betalen.
YMMV, maar het staat niet ter discussie dat dit model de goedkoopste toegang tot de wereld van OLED biedt. Dat alleen al kan ik iedereen aanraden als het binnen je budget ligt. De nu scherp geprijsde A7V heeft mij in elk geval over de streep getrokken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 19:04 ]
Ik ben ook op zoek naar een 55c7v voor onder de €1500.NLMarcel194 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:51:
heb gevraagd als er misschien iets op gezet kan worden zo dat we het makkelijker kunnen bestellen
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 19:09 ]
Verwijderd
Ik snap niet waarom dode pixels jullie grootste zorg is. Ik zou eerder navragen of je garantie ook ongelijkmatige slijtage of de onterechte benaming burn in dekt.Hulleman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:20:
[...]
Moeilijk ja. Als je die 65” apparaten ziet hangen in de MM zijn ze wel echt enorm. Aan de andere kant, dat went heel snel natuurlijk.
Toen de oleds net nieuw waren waren defecte pixels bijna een zekerheid. Hoe is dat met de huidige 7 serie van LG? € 50 pixelgarantie is n schijntje op € 1.500, maar het moet wel lonen. Maw gaan ze snel kapot en is de standaard garantie niet voldoende?
Verwijderd
Ja hoop vrijdag op een leuke deal rond de 1500 of minderNLMarcel194 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:51:
Je moet wel iets minder hoog van de toren blazen met neem dan een plasma. Ik kijk hier naar de Panasonic 50" VT50 en zwart is erg goed, maar het komt nog niet in de buurt van een OLED. Voor 1000 piek is dit best een prima aanbieding als 4K en HDR je wat minder boeit. Op 55" is 4K echt een spec voor als je er 2m vandaan zit. HDR is wel zeker de moeite waard, maar ik moet het met films nog goed ingeburgerd zien raken.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:54:
[...]
Nee het is een vergelijking die wel degelijk hout snijdt, dat jij daar echter geen verschil in ziet ligt toch echt aan je eigen waarnemingsvermogen. Plasma is net zoals OLED self-illuminating en qua beeldkwaliteit is het op 1080P zonder HDR exact hetzelfde. Er zijn overigens nog steeds plasma toestellen te koop die het uitstekend doen met weinig branduren en voor minder dan de helft van wat jouw OLED kost.
Overigens zou alleen een blinde HDR een gimmick noemen. En zoals ik al heb aangegeven vind ik een 1080P OLED het geld niet waard, zeker niet als de prijsverschillen ten opzichte van een 4K toestel zeer gering zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 22-11-2017 19:15 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Nee jij moet minder hoog van de toren blazen, jouw waarneming blijft iets subjectief. Objectief gezien is 1080P nu eenmaal 1080P het enige wat daar nog verandering in kan brengen is hoe een toestel het proces voor het verwerken van het beeld uitvoert, dat is wel degelijk merk afhankelijk.JvS schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:13:
[...]
Je moet wel iets minder hoog van de toren blazen met neem dan een plasma. Ik kijk hier naar de Panasonic 50" VT50 en zwart is erg goed, maar het komt nog niet in de buurt van een OLED. Voor 1000 piek is dit best een prima aanbieding als 4K en HDR je wat minder boeit. Op 55" is 4K echt een spec voor als je er 2m vandaan zit. HDR is wel zeker de moeite waard, maar ik moet het met films nog goed ingeburgerd zien raken.
Maar je blaast wat hoog van de toren met je "neem dan een plasma", dan kan je een stevig antwoord verwachten, want als een-na-laatste plama bezitter kan ik je vertellen, ook de 2015 Full HD Oleds zijn veeeel en veel beter dan plasma's. Ook de Kuro's en de VT60's.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2017 19:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq