Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mensen, laat iedereen in zijn waarde. Je kan er van denken wat je wil maar iedereen maakt zijn/haar eigen afwegingen. Jullie hoeven elkaar niet overtuigen van wie er gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
Info van Frans Desmet over de Sony A1:

Beschikbaar in mei/juni.

Prijs rond de 4000,00 voor 55inch. Prijs kan nog veranderen afgezien wat de orijsstelling vd concurrentie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
ago schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:18:
[...]

[...]

Voor €1750 accepteer je de "tekortkomingen", omdat je een "lekkere" prijs hebt betaald?
We kunnen ook gewoon niet meer reageren. A) de bewgereden om wel of niet te kopen dragen niet toe aan dit topic B) Dit zal nog wel een tijd zo doorgaan en als we steeds maar "happen" heeft het ook geen zin. Laten we gewoon bij de keiharde cijfers blijven :)

Hoeveel iets over een paar maanden kost boeit toch niet nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Witte8 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:25:
Info van Frans Desmet over de Sony A1:

Beschikbaar in mei/juni.

Prijs rond de 4000,00 voor 55inch. Prijs kan nog veranderen afgezien wat de orijsstelling vd concurrentie is.
Niet meer van deze tijd lijkt me...dan kopen we gewoon een jaar oudere 55 inch OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

bvbal79 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:40:
[...]

Niet meer van deze tijd lijkt me...dan kopen we gewoon een jaar oudere 55 inch OLED.
"Oud" hoeft niet. De 55B7 zal echt geen 4K (no pun intended) kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
ago schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:44:
[...]

"Oud" hoeft niet. De 55B7 zal echt geen 4K (no pun intended) kosten..
Dat bedoel, giswerk allemaal, want je denkt het maar je weet het ook niet zeker (tenzij je bij LG werkt en ook nog op de verkoopafdeling). Ik vergelijk het gewoon met de bekende prijzen van de 2016 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
bvbal79 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:39:
[...]

Wellicht niet voor mensen die niet weten waar hun geld aan uit te geven, maar voor iets waar ik een aantal jaar mee moet gaan doen vind ik het wel iets dat ik meeneem in mijn beslissing.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar tech sites konden die Sony A1 al eens onder de loep nemen in een aparte ruimte en die lijkt het op het eerste zicht beter te doen dan LG dankzij die X1 chip. Buiten de te hoge prijs zonde dat hij minstens 10 cm dik is aan de muur en op de kast onder een hoek van 5 graden schuin staat...wie bedenkt in godsnaam zoiets?? Voor mij even onzinnig als die kromme schermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Wellicht niet voor mensen die niet weten waar hun geld aan uit te geven, maar voor iets waar ik een aantal jaar mee moet gaan doen vind ik het wel iets dat ik meeneem in mijn beslissing.
Heb je Audiovision al eens gecontacteerd waarom jij als enige van heel dit forum een duurdere prijs kreeg??
Eerst was dat uw probleem en nu zit je terug in de fase van de Oled die je graag wou maar niet de prijzen van anderen kreeg af te breken. Man man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
bvbal79 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:40:
[...]

Is dat niet wat voorbarig zonder een review? Zodra we het prijskaartje definitief hebben van LG en Sony kan je meer zeggen. Uiteraard dan ook nog een review. Wellicht daarom dat de prijs nog niet definitief is. Dit is dan ook maat een adviesprijs. Ze gingen me al direct "hun" prijs geven wanneer de adviesprijs vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
De manier van monteren maakt de Sony voor mij eigenlijk al een afvaller. Dan kan ik in donkere scenes de reflectie van mijn plafondlamp zien als ik hem neerzet en als ik hem ophang zit ie een end van de muur. Ook zou eerst de prijs laag zijn en nu komt 4k langs als prijs?!

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:07:
[...]

Heb je Audiovision al eens gecontacteerd waarom jij als enige van heel dit forum een duurdere prijs kreeg??
Eerst was dat uw probleem en nu zit je terug in de fase van de Oled die je graag wou maar niet de prijzen van anderen kreeg af te breken. Man man...
Ik ben niks af aan het kraken, ik geef alleen aan wat redenen voor mij zijn om nog even te wachten op wat de C7 qua prijs gaat doen. Iedereen moet zijn eigen keuze maken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Señor Sjon schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:17:
De manier van monteren maakt de Sony voor mij eigenlijk al een afvaller. Dan kan ik in donkere scenes de reflectie van mijn plafondlamp zien als ik hem neerzet en als ik hem ophang zit ie een end van de muur. Ook zou eerst de prijs laag zijn en nu komt 4k langs als prijs?!
Er was al een winkel die ze voor €2500 verkocht. Je moest wel alvast betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
ago schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:47:
[...]

Er was al een winkel die ze voor €2500 verkocht. Je moest wel alvast betalen.
Ben benieuwd of mensen die dat hebben gedaan de tv voor die prijs meekrijgen...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
Phusebox schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:17:
[...]

Ik ben niks af aan het kraken, ik geef alleen aan wat redenen voor mij zijn om nog even te wachten op wat de C7 qua prijs gaat doen. Iedereen moet zijn eigen keuze maken.
Prima, maar ik ventileer ook niet iedere keer mijn mening hier. Puur omdat het niet interessant is voor anderen wat ik bij iedere prijsverandering denk. Die van jou weten we nu wel een keertje. Daar ergeren mensen zich nog wel eens aan namelijk, gezien de likes op reacties daarop. Don't shoot the messenger hè. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:17:
[...]

Zo langzamerhand is dat wel algemeen bekend. Is het een optie om even te wachten met bijdrages tot je er 1 hebt? Dan horen we graag wat je hebt gekocht voor hoeveel en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
RichieB schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:55:
[...]

De prijsdaling vind ik ook niet verrassend, wel dat het zo "stiekem" gaat. Alleen een paar winkels met speciale prijzen waarmee niet geadverteerd mag worden. Ik vraag me af wat daar achter zit.
dat ben ik met je eens. Op de sites staan totaal andere prijzen. Maar geldt voor veel online winkels ook. Als je ze mailt is er veel mogelijk. Zo kon ik een tv kopen na een paar mailtjes heen en weer voor 1000 euro minder dan de prijs op de site. echt bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RichieB schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:55:
[...]

De prijsdaling vind ik ook niet verrassend, wel dat het zo "stiekem" gaat. Alleen een paar winkels met speciale prijzen waarmee niet geadverteerd mag worden. Ik vraag me af wat daar achter zit.
Door slechts een paar winkels de mogelijkheid te geven TV's goedkoper aan te bieden, voorkomen ze dat de hele voorraad binnen enkele weken uitverkocht is. Tegelijkertijd is er veel reclame (via via, bijvoorbeeld via forums als deze), terwijl ze van de "onwetende" klanten nog even wat extra winst pakken tot de 7-serie op de markt komt :)

Dat is tenminste het enige dat ik kan bedenken.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 11:46
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:02:
Voor mij even onzinnig als die kromme schermen.
Wat jij onzinnig vindt, hoeft een ander niet te vinden, de curve van een C6 is minimaal en heeft daarom een eleganter uiterlijk dan b.v. een B6. Dit wil niet zeggen dat ik een plat scherm onzinnig vind! Een curve zal in een winkel misschien niet staan, maar thuis is een wereld van verschil. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Yamaka schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:37:
Wat jij onzinnig vindt, hoeft een ander niet te vinden
Hij zegt ook 'voor mij' :9
De curve van de C6 is elegant, eens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de 55C6V besteld voor €1649,- bij BuyBestShop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Phusebox schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 05:48:
[...]
Ook is alleen al het niet hebben van de logo bult onder het scherm mij wel minimaal honderd tot tweehonderd euro waard.
Tja, als een ieniepienie logootje onder aan het scherm al €200 waard is als deze er niet op zit dan heb je blijkbaar geld zat. (wat is het probleem?) Wat zou het jou het dan bommen of zo'n 55B6 nou €1900 of €1800 moet kosten.
* knip *
Onaardig doen, voegt niets toe.

[ Voor 9% gewijzigd door S1NN3D op 10-02-2017 17:11 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 10:25

PK

* knip *
Posts als deze voegen eveneens niets toe en veroorzaken alleen maar herrie. Als je niets zinnigs te posten hebt, post dan niets.

[ Voor 77% gewijzigd door S1NN3D op 10-02-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

bvbal79 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:39:
[...]

We kunnen ook gewoon niet meer reageren. A) de bewgereden om wel of niet te kopen dragen niet toe aan dit topic B) Dit zal nog wel een tijd zo doorgaan en als we steeds maar "happen" heeft het ook geen zin. Laten we gewoon bij de keiharde cijfers blijven :)

Mij wel: ik ga over een paar maanden verhuizen en wil dan een OLEDje scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Pietervs schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:06:
Mij wel: ik ga over een paar maanden verhuizen en wil dan een OLEDje scoren :)
Dan is de zeer geslaagde 2016 reeks helemaal uitverkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

ago schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:50:
[...]

En dat weet je hoe? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:12
mocht er in oktober nog een 65 inch E6 of B6 te koop zijn dan ga ik daarvoor. helaas kan ik niet eerder kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ago schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:50:
[...]

Zou zo maar kunnen. Maar wie weet is de 2017 serie dan wel verkrijgbaar tegen schappellijke prijzen :9~

(Wishful thinking to the max! ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Pietervs op 10-02-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
waarom zouden de 6 serie tvs er aan het eind van het jaar niet meer zijn. de ef950 en ef960 uit 2015 zijn ook gewoon nog te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 22:24
hb1981 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 21:40:
waarom zouden de 6 serie tvs er aan het eind van het jaar niet meer zijn. de ef950 en ef960 uit 2015 zijn ook gewoon nog te koop
denk dat de 6 serie een veel te grote concurrent zal zijn van de 7 serie , het verschil tussen de 6 serie en de vorige generatie is veel groter dus kan beter naast elkaar bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Treevium schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:29:
denk dat de 6 serie een veel te grote concurrent zal zijn van de 7 serie , het verschil tussen de 6 serie en de vorige generatie is veel groter dus kan beter naast elkaar bestaan
Dat en omdat men stopt met curve en 3D. Men hamstert de 2016 serie daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom zouden ze gewoon geen productie blijven draaien van de B6 en de E6? Als je ziet dat de 2016 modellen nu nog van de band rollen. Lijkt mij een prima strategie,de mensen voor wie de 2017 modellen te duur zijn kunnen nog steeds een 2016 kopen ipv een lcd van de concurrentie. Ik zie dat gewoon gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
De 6-serie is een grote verbetering, terwijl de 7 serie meer een evolutie is. Overigens zie ik vrijwel nergens curved schermen. Dat was gewoon een gimmick, net als 3D. Nu is HDR aan de beurt. Dat lijkt wel aan te slaan.

3D... volgens mij heb ik sinds 2011 1x die bril opgehad om te testen...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:18
Ik denk dat de LG OLED's nog langzaam verder zakken de komende tijd. LG produceert massa's schermen, ze zijn nu sneller en bedrevener met de productielijnen en ze kunnen ze in hun eigen producten altijd het scherpst aanbieden. Daarbij komt ook de concurrent met QLED, waardoor ze weer een waardige concurrent hebben. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:55:
De 6-serie is een grote verbetering, terwijl de 7 serie meer een evolutie is.
Ik zou eerst de reviews afwachten voor te roepen dat het maar een evolutie is, het is inderdaad een "tick" volgens LG, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:27:
Ik denk dat de LG OLED's nog langzaam verder zakken de komende tijd. LG produceert massa's schermen, ze zijn nu sneller en bedrevener met de productielijnen en ze kunnen ze in hun eigen producten altijd het scherpst aanbieden. Daarbij komt ook de concurrent met QLED, waardoor ze weer een waardige concurrent hebben. :)
QLED is niet voor de mensen die echt een OLED willen of van Plasma komen geen concurrent. De onwetende consument die trapt toch wel weer in de marketing kreten van Samsung zoals gewoonlijk.

Prijzen van de OLED schermen zouden pas echt gaan dalen wanneer LG hun derde fabriek zou openen, dacht dat dat nog even ging duren tot 2018 zie ook hier : http://www.theverge.com/2...v-new-factory-8-7-billion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:55:
En waarom zouden ze gewoon geen productie blijven draaien van de B6 en de E6? Als je ziet dat de 2016 modellen nu nog van de band rollen. Lijkt mij een prima strategie,de mensen voor wie de 2017 modellen te duur zijn kunnen nog steeds een 2016 kopen ipv een lcd van de concurrentie. Ik zie dat gewoon gebeuren.
Dat ligt puur aan de fabricagekosten van de nieuwe schermen, capaciteit en vraag naar de nieuwe schermen.
Ik zie dat gewoon dus niet gebeuren.

Dat er nog EF950 worden verkocht (ik zie alleen 65inch varianten), is puur alleen door oude voorraden en dit hoogstwaarschijnlijk ook te hoge prijzen die ze nog daarvoor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:55:
Is toch helemaal niet vreemd dat de 6 serie nog gemaakt wordt ? de 7 serie is nog niet te koop , ze gaan niet maanden geen tv's meer verkopen omdat er wat nieuws aan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:55
Bozzel1987 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:15:
Ik heb hem voor 1899 besteld bij Smits in Arnhem vorige week en daar ook afgehaald (versturen was iets van 45 euro en ik heb een leaseauto). Ik was ook heel tevreden over de service die ze daar verleend hebben. De hoofdreden waarom ik de tv bij Smits besteld hebt en niet bij Audiovision heeft niets te maken met de service oid, maar de NL-wetgeving mbt garantie (er is een verschil tussen fabrieksgarantie (2 jaar) en wettelijke garantie). In de EU is een wettelijke minimale garantietermijn van 2 jaar, maar in Nederland is die (mogelijk) hoger: zo lang als redelijkerwijs verwacht mag worden van een specifiek product. Voor zo ver ik weet is dat voor een tv ergens tussen de 5 en 10 jaar afhankelijk van een aantal zaken (waaronder PRIJS). Zijn er dan gebreken dan is het een ondeuglijk product. Dit wil zeggen dat: "Als u een ondeugdelijk product is geleverd dan heeft u op grond van de wet in beginsel recht op kosteloos herstel of vervanging en daaruit mag u kiezen." Dit wil overigens zeggen dat de "extra" garantie die je vaak er bij koopt een wassen neus kan zijn en niets of weinig extra bied ten opzichte van de wet (verdiep je in de voorwaarden). Deze extra garantie binnen de Nederlandse wet is de reden waarom ik de tv in Nederland gekocht hebt.

Dit wil overigens NIET zeggen dat dit in Belgie niet geld, want daar ken ik de wet niet op dit gebied.
En daar heb je niets aan. Als je garantie wil claimen buiten de garantieperiode van de fabrikant / winkel, dan zal je een rechtszaak aan moeten spannen. Als je dan veel geluk hebt lukt het misschien, maar dan ben je weer geld kwijt aan een advocaat e.d. Als je al 2 weken buiten de fabrieksgarantie zit, kan je het al op je buik schrijven. Zo werkt dat hier in NL helaas. Winkels & fabrikanten hebben echt geen boodschap aan die extra garantie binnen de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

cyberneticorgan schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:45:

En daar heb je niets aan. Als je garantie wil claimen buiten de garantieperiode van de fabrikant / winkel, dan zal je een rechtszaak aan moeten spannen. Als je dan veel geluk hebt lukt het misschien, maar dan ben je weer geld kwijt aan een advocaat e.d. Als je al 2 weken buiten de fabrieksgarantie zit, kan je het al op je buik schrijven. Zo werkt dat hier in NL helaas. Winkels & fabrikanten hebben echt geen boodschap aan die extra garantie binnen de wet.
Onzin is niet altijd het geval. Er zijn genoeg voorbeelden dat winkels/leveranciers de te verwachten levensduur respecteren en met een fatsoenlijk voorstel komen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:45:
[...]

Dat ligt puur aan de fabricagekosten van de nieuwe schermen, capaciteit en vraag naar de nieuwe schermen.
Ik zie dat gewoon dus niet gebeuren.

Dat er nog EF950 worden verkocht (ik zie alleen 65inch varianten), is puur alleen door oude voorraden en dit hoogstwaarschijnlijk ook te hoge prijzen die ze nog daarvoor vragen.
Als de prijs goed zou zijn, bv 65" ef950 vs 55" b6, dan weet ik nog niet helemaal zeker welke ik zou halen.

IK kijk toch vooral SDR en dan zou ik eerder voor de 65" gaan dan een 55"

Maar ja, koffiedik speculaas eten :P

Dus wel jammer dat de ef950 prijs nog zo hoog is. Ik heb er laatst wel 1 gekalibreerd en ik moet zeggen, ik was erg onder de indruk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:42:
[...]

QLED is niet voor de mensen die echt een OLED willen of van Plasma komen geen concurrent. De onwetende consument die trapt toch wel weer in de marketing kreten van Samsung zoals gewoonlijk.

Prijzen van de OLED schermen zouden pas echt gaan dalen wanneer LG hun derde fabriek zou openen, dacht dat dat nog even ging duren tot 2018 zie ook hier : http://www.theverge.com/2...v-new-factory-8-7-billion
De QLEDS zien er anders verdomd goed uit. Ze staan zeker wel op mijn shortlist.
Alleen heb ik nog geen "echte" vergelijking gezien.
Als je niet in een donkere ruimte (bioscoop gevoel) naar films kijkt is het verschil denk ik niet zo groot.
Als je wel in een donkere ruimte kijkt is OLED denk ik de betere.
Maar de nieuwe 55 en 65" Q7 van samung zagen er iig indrukwekkend uit. (beter dan ik had verwacht)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Adlermann schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:44:
Als de prijs goed zou zijn, bv 65" ef950 vs 55" b6, dan weet ik nog niet helemaal zeker welke ik zou halen.
En dat is €2500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat toch niet doen, support op de EF950 is al een tijdje over in de zin van software updates e.d.
Wel slecht dat in de TV wereld ze zo snel stoppen met software updates in vergelijking met bijvoorbeeld een Apple & Google.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PSvdK
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-10 13:52
Na het volgen van dit topic voor een weekje, gister de LG Oled 55b6v aangeschaft bij Smits arnhem voor de prijs van 1900,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:18:
[...]
Zou dat toch niet doen, support op de EF950 is al een tijdje over in de zin van software updates e.d.
Wel slecht dat in de TV wereld ze zo snel stoppen met software updates in vergelijking met bijvoorbeeld een Apple & Google.
Nou, dat weet ik nog niet zo net. Mijn tv op de slaapkamer, een LG 42LA6200 uit 2013 kreeg ongeveer 2 maanden geleden nog een software update.
Ik denk dat een high-end tv zoals een EF950 voorlopig heus wel updates zal ontvangen als dat nodig zou zijn.
Een B6 heeft zeker verbeteringen, maar dat maakt een EF950 nog geen miskoop.
Als de prijs goed scherp is, zou je dit zeker kunnen overwegen. Je krijgt met een 65EF950 een erg mooie tv én hij ondersteunt nog 3D. Een goede 3D film op een 4k Oled ziet er waanzinnig mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de huidige Qled bedoelt komen ze wel nog wat tekort tegenover Oled. Maar Samsung houdt niks voor niks vast aan hun led tv's. The next big thing worden electrolumincent quantum dots.
De huidige Qled dus maar zonder backlight.
Zowat de voordelen van de twee werelden zonder de nadelen. Wel nog een jaartje of 2 geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:15:
Als je de huidige Qled bedoelt komen ze wel nog wat tekort tegenover Oled. Maar Samsung houdt niks voor niks vast aan hun led tv's. The next big thing worden electrolumincent quantum dots.
De huidige Qled dus maar zonder backlight.
Zowat de voordelen van de twee werelden zonder de nadelen. Wel nog een jaartje of 2 geduld.
Dus heb je daar niks aan voorlopig.
Ik koop dan nu wel een Oled en over 2 jaar of beter 3 jaar als de techniek nog beter is een Qdot als dat echt beter is. Koop toch al elke 2 a 3 jaar een nieuwe tv want wil graag alle technieken zoals HDR, Dolby vision etc hebben altijd.

Iemand nog een mooie prijs gezien voor een LG Oled65c6 of B6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

hb1981 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:21:
[...]

Dus heb je daar niks aan voorlopig.
Ik koop dan nu wel een Oled en over 2 jaar of beter 3 jaar als de techniek nog beter is een Qdot als dat echt beter is. Koop toch al elke 2 a 3 jaar een nieuwe tv want wil graag alle technieken zoals HDR, Dolby vision etc hebben altijd.

Iemand nog een mooie prijs gezien voor een LG Oled65c6 of B6?
Ja, hier voor €2391,-
https://www.power.dk/tv-o...5c6v-65-oled-tv/p-259939/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 13:51
Vandaag wederom van FOKA bericht gehad date 65" nog steeds niet te leveren is.
Inmiddels ook maar weer wat lijntjes uitgezet bij Audiovision.be en Smiths, ben het wachten nu eigenlijk wel een beetje zat.

Vanmiddag gelijk terug gebeld door Audiovision, maar daar op het moment ook niet op voorraad..Zou in de loop van volgende week weer binnen moeten komen. Wat een ellende is het toch om zo lang te moeten wachten op iets wat je graag wilt hebben...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
M@cer schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:55:
Inmiddels ook maar weer wat lijntjes uitgezet bij Audiovision.be en Smiths, ben het wachten nu eigenlijk wel een beetje zat.

Vanmiddag gelijk terug gebeld door Audiovision, maar daar op het moment ook niet op voorraad..Zou in de loop van volgende week weer binnen moeten komen. Wat een ellende is het toch om zo lang te moeten wachten op iets wat je graag wilt hebben...
Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn omruil 55 B6 bij de Duitse mediamarkt, denkt dat de voorraden bij LG schaars aan het raken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
M@cer schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:55:

Het lijkt me toch raar als AudioVision er wel aan kan komen en FOKA niet. Ze zullen toch niet in België een mega voorraad hebben waar LG Nederland niet aan mag komen?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 13:51
Vorige week gaf FOKA ook al aan dat ze aan het proberen waren om voorraad aan te vullen vanuit België, dus het lijkt erop dat ze daar beter beschikbaar zijn..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kom, 3x achter elkaar posten is echt niet de bedoeling. Het is ongewenst om topics te kicken door binnen 24 uur meerdere keren achter elkaar te posten. Als de laatste post van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig"-knop. Ook meerdere quotes in één post is prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
Nog geen definitieve prijs voor de Sony A1, maar ondertussen staan er al prijzen vd andere modellen online. Gelet op prijs vd ZD9 en positionering van Sony voor de A1 als de ZD9 gok op 3.999,00 EUR. Lijkt dan te kloppen met de eerdere info verkregen van bv Frans DeSmet

https://www.sony.at/electronics/tv/t/fernseher

[ Voor 8% gewijzigd door Witte8 op 11-02-2017 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
een geweldige prijs! jammer dat ik die niet in NL kan kopen. of dat ik de site niet kan lezen hahaha anders zou ik het nog wel overwegen.
Dit land is echt een stuk duurder met alles helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:21
Voor deze prijs had ik hem meteen bestelt .. Damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
Witte8 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:29:
Nog geen definitieve prijs voor de Sony A1, maar ondertussen staan er al prijzen vd andere modellen online. Gelet op prijs vd ZD9 en positionering van Sony voor de A1 als de ZD9 gok op 3.999,00 EUR. Lijkt dan te kloppen met de eerdere info verkregen van bv Frans DeSmet

https://www.sony.at/electronics/tv/t/fernseher
dat is dan wel voor de 55inch gok ik? Want lijkt me sterk dat het nieuwe vlaggenschip goedkoper is dan de duurdere led schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
maar die kan je dus niet laten bezorgen naar nederland?
en hoe kan het dat ie daar zo goedkoop is dan?
hopelijk word ie hier ook nog zo goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
pennywise666 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:19:
[...]

maar die kan je dus niet laten bezorgen naar nederland?
en hoe kan het dat ie daar zo goedkoop is dan?
hopelijk word ie hier ook nog zo goedkoop?
Zo lang mensen hier naar de winkel vliegen voor de prijzen zoals hier aangegeven de laatste tijd dan gaan ze echt niet nog goedkoper worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

pennywise666 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:19:
maar die kan je dus niet laten bezorgen naar nederland? en hoe kan het dat ie daar zo goedkoop is dan? hopelijk word ie hier ook nog zo goedkoop?
Kan me niet voorstellen dat ie ooit zo goedkoop wordt hier. Volgens mij betaal je een rug meer hier.
hb1981 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:17:
dat is dan wel voor de 55inch gok ik? Want lijkt me sterk dat het nieuwe vlaggenschip goedkoper is dan de duurdere led schermen?
Ja voor de 55". Belachelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Laatst online: 01-10 10:25

PK

hb1981 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:29:
[...]

een geweldige prijs! jammer dat ik die niet in NL kan kopen. of dat ik de site niet kan lezen hahaha anders zou ik het nog wel overwegen.
Dit land is echt een stuk duurder met alles helaas :(
Je kan m laten bezorgen bij een vestiging maar dat is 1600km heen en weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
PK schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:42:
[...]
Je kan m laten bezorgen bij een vestiging maar dat is 1600km heen en weer.
Ergo, het heeft totaal geen zin om hier buitenlandse prijzen van tv's te noemen. Behalve misschien die van onze buurlanden Duitsland en België. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Lekker belangrijk .. Is toch interessant wat de prijs is in buitenland ... Misschien gaat die hier ook nog wel daar naar toe ..

Natuurlijk niet het hele topic vervuilen met prijzen van landen waar we toch niet heen kunnen 😄

Beter dan lullen over garantie .

[ Voor 7% gewijzigd door k1978 op 12-02-2017 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Vulcan750 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:46:
[...]

Ergo, het heeft totaal geen zin om hier buitenlandse prijzen van tv's te noemen. Behalve misschien die van onze buurlanden Duitsland en België. :O
Natuurlijk heeft dat wel zin; snelle rekensom komt het uit op ongeveer €2550,- totaal ( retour vanaf mijn woonplaats op benzine 1:15 naar Odense ) en je bent een hele dag zoet met autorijden maar het is een V versie dus garantie verloopt gewoon via LG NL.
Ergo blijf aub gewoon buitenlandse aanbiedingen posten, het kan echt wel lucratief zijn.
/me Heatonme lurkt vrolijk mee voor juist dit soort aanbiedingen zodat hij in de nabije toekomst een mooie OLED kan scoren.

-edit- Even snel de Ollandse prijs erbij gezocht... voor €1250,- korting wil ik wel een dagje rijden, alleen ik wil geen curve, denk ik >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Humma Kavula op 12-02-2017 18:42 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
Idd, mocht ik van plan zijn geweest om een 65 inch C6 te kopen dan was ik zeker heen en weer gereden, 2500,- is gewoon nog steeds een waanzinnige prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Misschien kan je er een paar meenemen .. Scheelt weer benzine geld 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vulcan750
b]Heatonme schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:31:[/b]
[...]
Natuurlijk heeft dat wel zin; snelle rekensom komt het uit op ongeveer €2550,- totaal ( retour vanaf mijn woonplaats op benzine 1:15 naar Odense ) en je bent een hele dag zoet met autorijden maar het is een V versie dus garantie verloopt gewoon via LG NL.
Ergo blijf aub gewoon buitenlandse aanbiedingen posten, het kan echt wel
Tuurlijk! Maar behalve de benzinekosten kost het je ook minimaal 2 dagen verlof en een hotelovernachting plus eten/drinken. 1600km autorijden doe niet in 1 dag. En al zou je dat wel in 1 dag lukken, dan ben je de volgende dag heus nog te brak om te werken.
Jij koopt je Alfa Romeo zeker ook in Italië...

[ Voor 42% gewijzigd door Vulcan750 op 12-02-2017 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Goed we gaan nu echt offtopic maar ik zeg nergens dat je 2 dagen verlof en overnachting moet! nemen. Als jij dat niet trekt, red, whatever maar ik neem 2 personen = non stop driving, ik ken het stuk, vaker gereden dus is echt makkelijk te doen in 1 dag, zaterdag... hoef je ook geen verlof te nemen. En vanaf mijn woonplaats is het totaal 1200 km.
Het is persoonsgebonden maar als de aanbieding niet gepost wordt kan je het ook niet voor jezelf uitrekenen of het lucratief is.

Dus ja, als de aanbieding in Italië zo goed is/uit komt met de kosten en ik wil die specifieke Alfa dan ga ik hem daar halen ja, gelijk vakantie eraan plakken :Y)
/offtopic.

[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 12-02-2017 19:00 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De jong2
Vulcan750 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 18:50:
[...]

Tuurlijk! Maar behalve de benzinekosten kost het je ook minimaal 2 dagen verlof en een hotelovernachting plus eten/drinken. 1600km autorijden doe niet in 1 dag. En al zou je dat wel in 1 dag lukken, dan ben je de volgende dag heus nog te brak om te werken.
Jij koopt je Alfa Romeo zeker ook in Italië...
2 Dagen verlof, hotelovernachting? Kom op joh waar heb je het over, voor mij zou het zo'n 6 uur heenrijden zijn, rij er op een zaterdag met een vriend naartoe, de één rijdt heen en de ander rijdt terug en op zondag lekker de hele dag op de bank hangen voor je nieuwe televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
De jong2 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:00:
[...]

2 Dagen verlof, hotelovernachting? Kom op joh waar heb je het over, voor mij zou het zo'n 6 uur heenrijden zijn, rij er op een zaterdag met een vriend naartoe, de één rijdt heen en de ander rijdt terug en op zondag lekker de hele dag op de bank hangen voor je nieuwe televisie.
Het is praktisch onmogelijk om 800km af te leggen in 6 uur. Dan moet je gemiddeld ongeveer 135km per uur afleggen. Dat red je nog niet als je probeert contant rond de 160 km/pu te rijden.
Maar goed ieder z'n meug, als je zo'n lange rit en zoveel tijdsinvestering over hebt voor een paar honderd euro winst. Prima toch, alleen zou ik dat er niet voor over hebben. (en ik heb zeker geen hekel aan autorijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De jong2
Vulcan750 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:15:
[...]

Het is praktisch onmogelijk om 800km af te leggen in 6 uur. Dan moet je gemiddeld ongeveer 135km per uur afleggen. Dat red je nog niet als je probeert contant rond de 160 km/pu te rijden.
Maar goed ieder z'n meug, als je zo'n lange rit en zoveel tijdsinvestering over hebt voor een paar honderd euro winst. Prima toch, alleen zou ik dat er niet voor over hebben. (en ik heb zeker geen hekel aan autorijden)
600km*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:34
Ga aub on topic, dit gaat helemaal nergens over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ago

ago

Gelukkig heb ik geen advertentie uit Swahili gepost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:18:
[...]

Ach wat stelt tegenwoordig support nou voor bij tv's. Die van de 2016 zal binnenkort ook wel stoppen. Ik heb de 65 EF950 recent gekocht voor 2500 en ben er dik tevreden mee. Media shizzle doe ik via Kodi en Chromecast. Als Netflix ermee kapt koop ik wel de 4k Chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
SYQ schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:41:
[...]
Ach wat stelt tegenwoordig support nou voor bij tv's. Die van de 2016 zal binnenkort ook wel stoppen. Ik heb de 65 EF950 recent gekocht voor 2500 en ben er dik tevreden mee. Media shizzle doe ik via Kodi en Chromecast. Als Netflix ermee kapt koop ik wel de 4k Chromecast
Onzin! Ik meldde al eerder dat zelfs mijn vrij goedkope slaapkamertv, een LG 42LA6200 uit 2013, twee maanden geleden nog een software update heeft gehad. Dus waarom zou LG dit bij de duurdere series dan nalaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trilliana
  • Laatst online: 09-04 00:56
Dank deze forum is ons OLED 55b op de weg van Audiovision! Dank jullie wel!!
Voor mij is het vaarscheinlijk te laat, maar deze week van donderdag tot zaterdag is er een Valentijnsdagactie in Audiovision met 14% korting.
Ik weet niet of dat voor de OLED actie ook geldig is, maar misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borafa
  • Laatst online: 15-05 09:15
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
Ik neem aan dat webbos 2.0 geen haperingen vertoont of wat aan de slome kant is, aangezien je er dik tevreden mee bent?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Trilliana schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:13:
Voor mij is het vaarscheinlijk te laat, maar deze week van donderdag tot zaterdag is er een Valentijnsdagactie in Audiovision met 14% korting.
Je krijgt al een dikke korting in die winkel op je TV, doordat je dat weet via dit topic, ik neem aan dat mocht je van die valentijnsdagactie gebruik maken dat ze dan ook zeggen, dat mag wel maar dan gaat er 14% van het orginele winkelprijs af en niet nog eens van de scherpe aanbieding die ze doen na onderhandelen.
En daar geef ik ze groot gelijk in. Winkels als Audiovision die vele Tweakers blij heeft kunnen maken met een scherpe prijs die ze geven, moet je niet gaan proberen nog meer leeg te trekken, vind ik dan. Laat eerst andere winkels maar lager gaan met hun prijzen voordat we "proberen nog meer korting te krijgen ".

Niet aanvallend bedoeld en het zal wel weer offtopic zijn, maar goed, laten we in dit topic ook een beetje mens zijn en Audiovision niet gaan lastig vallen met nog meer korting.. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 19:23
Trilliana schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:13:
Quanta costa? 1900? Zie hem niet meer staan op de website. Alleen bellen dus?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:52
Audiovision is dicht op maandag, dus je kan zoveel bellen als je wilt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:38
Ook een OLED55B6V besteld bij Audiovision vorige week..! Ze hebben het nog steeds ontzettend druk met Nederlandse aanvragen..! Actieprijs van 1788 euro + 47 euro veilige verzending is nog steeds geldig.

Woensdag is de verwachte levering :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Ik had ze gemaild maar kreeg geen reactie.... :( ik wil ook de 55B6V voor 1788.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:38

quelake

PSN Quelake

Empo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:30:
Ik geef het een hele goede kans dat dat gewoon gaat lukken hoor. De verkoper, Stefaan, geeft steeds aan dat het hier niet om een tijdelijke actie gaat, maar dat dit gewoon de prijs is. Zolang er voorraad is, kun je hem daar voor die prijs scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Hebben jullie goede ervaringen met Audiovision? Doen ze niet moeilijk zls er een toestel retour gestuurd moet worden? Line-out van hun website doet me wat denken aan die van plattetv.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Je krijgt al een dikke korting in die winkel op je TV, doordat je dat weet via dit topic, ik neem aan dat mocht je van die valentijnsdagactie gebruik maken dat ze dan ook zeggen, dat mag wel maar dan gaat er 14% van het orginele winkelprijs af en niet nog eens van de scherpe aanbieding die ze doen na onderhandelen.
En daar geef ik ze groot gelijk in. Winkels als Audiovision die vele Tweakers blij heeft kunnen maken met een scherpe prijs die ze geven, moet je niet gaan proberen nog meer leeg te trekken, vind ik dan. Laat eerst andere winkels maar lager gaan met hun prijzen voordat we "proberen nog meer korting te krijgen ".

Niet aanvallend bedoeld en het zal wel weer offtopic zijn, maar goed, laten we in dit topic ook een beetje mens zijn en Audiovision niet gaan lastig vallen met nog meer korting.. Toch?
Ben het deels wel met je eens, maar als in Denemarken de 65 inch voor minder dan 2400 euro verkocht kan worden, heb ik het vermoeden dat er nog rek zit in de prijs. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Pietervs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:55:
[...]

Ben het deels wel met je eens, maar als in Denemarken de 65 inch voor minder dan 2400 euro verkocht kan worden, heb ik het vermoeden dat er nog rek zit in de prijs. :)
Probleem is, en dat lijkt bijna iedereen te vergeten hier, dat het compleet onduidelijk is welke partij in de supply chain in welk land water bij de wijn doet om verkopen te stimuleren. Dat kunnen naast de winkel zo nog maar een partij of vijf zijn. Dan zijn er ook nog tal van andere factoren van invloed op de prijs; landelijke verkoopcijfers, landelijke voorraad, toekomstige leveringen, etc. etc.

Kortom, het heeft totaal geen zin om bodemprijzen uit andere Europese landen met elkaar te vergelijken. Het geeft een indicatie, maar of en wanneer dezelfde prijs haalbaar is in een ander land hangt van veel meer factoren af dan de welwillendheid van de winkelier.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk kan je best stellen dat het bij Audiovision om een samen-koop-actie gaat,ook al mag het hier niet luid gezegd worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:57
SYQ schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:41:
[...]

Ik zou ook graag weten waar je de 65EF950V voor deze prijs hebt gekregen. Hofma heeft hem al een tijdje voor 2800 staan. Had het idee al dat daarom 2500 mogelijk zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:18:
Eigenlijk kan je best stellen dat het bij Audiovision om een samen-koop-actie gaat,ook al mag het hier niet luid gezegd worden :-)
en toch wou je dat even vermelden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quentin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 13:33
Ik heb de mijne 4 weken geleden toch echt alleen gekocht :)
rsca777 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:49:
Hebben jullie goede ervaringen met Audiovision? Doen ze niet moeilijk zls er een toestel retour gestuurd moet worden? Line-out van hun website doet me wat denken aan die van plattetv.nl.
Tsja, dat zal de praktijk moeten uitwijzen.
Denk niet dat iemand hier al een beroep op de service heeft moeten doen de afgelopen maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

AgeOfPanic schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Ik zou ook graag weten waar je de 65EF950V voor deze prijs hebt gekregen. Hofma heeft hem al een tijdje voor 2800 staan. Had het idee al dat daarom 2500 mogelijk zou moeten zijn.
Lokale meubelmarkt, toevallig op marktplaats tegen gekomen voor 2999. Gelogen dat ik toestel bij Smits Arnhem voor 2600 kon meekrijgen maar dat ik geen zin had om op en neer naar Arnhem te rijden. Zodoende mee kunnen krijgen voor 2500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie advies:

65G voor 5000 of 65E voor 3900??

Beiden nog te prijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:55
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:12:
Heeft iemand de 55C6V besteld voor €1649,- bij BuyBestShop?
Ook besteld en betaald, maar door een storing waren de prijzen lager. Nu willen ze niet leveren en hebben een aanbieding gedaan van €1999,- (op dat moment stond het in hun winkel te koop voor €2099,-). Nu staat het weer op €2499,- dus geloof er geen snars van dat het een storing was. Ze zijn heel erg aan het spelen met de prijzen, maar wel grappig wat ze je allemaal wijs willen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:18:
Ik vind van niet. Iedereen die individueel een TV koopt krijgt die fikse korting. Of het nu bij Foka, AudioVision of bij Smits is.

Ik heb wel het idee dat de winkels een leuke omzet draaien door dit forum. Het enige waarover we discussiëren is over een goede aanbieding en de service die erbij hoort. Hetzelfde concept als Pepper zeg maar.

Wel blijf ik me afvragen waarom deze prijzen niet gewoon in de Pricewatch vermeld mogen worden.

In het geval van kopen in België, loopt de Nederlandse staat toch wel al zo'n € 50.000 aan BTW inkomsten mis schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trilliana
Empo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:30:
Soms komen de emails van Stefaan van Audiovision heel laat snachts, die hebben gewoon heel druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trilliana
Domus schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:07:
[...]

Quanta costa? 1900? Zie hem niet meer staan op de website. Alleen bellen dus?
1788 + verzending. Je kan ook gewoon mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37
Even tussen de discussie door. Is het nog de moeite waard om te gaan voor de LG 55EG910V voor 1299,-? Full-HD scherm wat op zich prima is, we zitten er bijna 4m vandaan en kijken voornamelijk tv en gamen op de PS4 (beide dus max 1080p). De nieuwere modellen zijn gelijk een paar honderd euro duurder terwijl we in eerste instantie keken naar tv's onder de 1000,-. Budget zou ik dus al moeten oprekken met 300,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
Dit is geen "Powerbuy" of samenkoop. De standaardprijs in de Fnac is ook 1999€, het is gewoon een mooie korting op een prijs die de laatste maanden behoorlijk onder druk zit. Misschien voorspelt dat gewoon een -veel- lagere prijsstelling van de Oled 7-reeks (2017).

Dat niet alle landen gelijk dezelfde prijs hanteren kan ook liggen aan resterende voorraad of afzonderlijke targets.
Als je als distributeur een magere Q1 of YTD hebt, dan zoek je een aantal "goede" retailers om jouw target alsnog te halen en indien nodig doe je jouw broek ervoor af. Daar is niets mis mee, heel veel sectoren werken zo.

Een target missen kan grote implicaties hebben voor een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amito schreef op maandag 13 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ook besteld en betaald, maar door een storing waren de prijzen lager. Nu willen ze niet leveren en hebben een aanbieding gedaan van €1999,- (op dat moment stond het in hun winkel te koop voor €2099,-). Nu staat het weer op €2499,- dus geloof er geen snars van dat het een storing was. Ze zijn heel erg aan het spelen met de prijzen, maar wel grappig wat ze je allemaal wijs willen maken.
Dan zou ik gewoon mijn geld terugeisen.
Pagina: 1 ... 28 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"