Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:55
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:49:
[...]

Dan zou ik gewoon mijn geld terugeisen.
Dat hebben ze zelf ook aangeboden om te doen, maar ik wil even via de rechtsbijstand uitzoeken wat voor rechten ik hierop heb en of ze gedwongen kunnen worden om het te leveren. Ik hoef de TV niet perse meteen te hebben. Enig risico natuurlijk dat als ze failliet gaan dat ik kan fluiten naar m'n geld, duimen dat dat niet gebeurt >:)

Heb inmiddels ook gemaild met Audiovision, als ze nog steeds de vlakke versie kunnen leveren voor €1788,- dan neem ik wel genoegen met m'n geld terug. Heb Buybest ook al aangegeven dat ik max. €1750,- bereid ben te betalen voor de gekromde versie van die TV.

[ Voor 20% gewijzigd door Amito op 13-02-2017 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Amito schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:54:
[...]

Dat hebben ze zelf ook aangeboden om te doen, maar ik wil even via de rechtsbijstand uitzoeken wat voor rechten ik hierop heb en of ze gedwongen kunnen worden om het te leveren. Ik hoef de TV niet perse meteen te hebben. Enig risico natuurlijk dat als ze failliet gaan dat ik kan fluiten naar m'n geld, duimen dat dat niet gebeurt >:)

Heb inmiddels ook gemaild met Audiovision, als ze nog steeds de vlakke versie kunnen leveren voor €1788,- dan neem ik wel genoegen met m'n geld terug. Heb Buybest ook al aangegeven dat ik max. €1750,- bereid ben te betalen voor de gekromde versie van die TV.
Er waren al wel wat bedenkingen bij deze shop: ionn in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

en nu weer dus een slechte ervaring!

Ik zou mijn geld maar terugeisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

FirePuma142 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:08:
[...]

Probleem is, en dat lijkt bijna iedereen te vergeten hier, dat het compleet onduidelijk is welke partij in de supply chain in welk land water bij de wijn doet om verkopen te stimuleren. Dat kunnen naast de winkel zo nog maar een partij of vijf zijn. Dan zijn er ook nog tal van andere factoren van invloed op de prijs; landelijke verkoopcijfers, landelijke voorraad, toekomstige leveringen, etc. etc.

Kortom, het heeft totaal geen zin om bodemprijzen uit andere Europese landen met elkaar te vergelijken. Het geeft een indicatie, maar of en wanneer dezelfde prijs haalbaar is in een ander land hangt van veel meer factoren af dan de welwillendheid van de winkelier.
En dat is het deel dat ik met je eens ben.
Tegelijkertijd: ik kan me niet voorstellen dat LG aan zijn distributeurs in Denemarken veel lagere prijzen in rekening brengt als aan die in Nederland of België. Het feit dat Foka en Smits duidelijk lagere prijzen hanteren als de concurrenten, toont mijns inziens aan dat er gewoon een fors stuk misbruik gemaakt wordt door de rest van de leveranciers: als mensen OLED willen betalen ze toch wel, dat idee.
En de prijzen van Smits en Foka lopen niet ver af van de prijzen van Audiovision, wat mij doet vermoeden dat over de hele supply chain er niet zo heel veel schakels zijn.

Als ik dan vefvolgens een fors lagere prijs uit Denemarken zie, zijn er in mijn boekje toch echt maar een paar mogelijkheden: die Deen is een oplichter en zien we binnenkort niet meer terug, die Deen heeft een opheffingsuitverkoop en moet gewoon van zijn laatste toestellen af, of er zit gewoon nog rek in de prijzen.

Persoonlijk denk (hoop) ik dat het vooral het tweede en het derde is: opgelicht worden gun ik niemand, en het zou mooi zijn als er nog rek in de prijzen zit :)

Neemt niet weg: ik gun Audiovision hun omzet. Ik heb zelf (nog?) geen ervaring met ze, maar de verhalen en reacties hier op hun communicatie en manier van zaken doen zijn alleen maar positief (Phusebox uitgezonderd), dus ik ben er niet op uit om ze brodeloos te maken hoor ;)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Trilliana schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Soms komen de emails van Stefaan van Audiovision heel laat snachts, die hebben gewoon heel druk.
De reacties van audiovision zit gewoon in mijn spambox :? maar goed ik krijg dezelfde reactie terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Empo op 13-02-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trilliana
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-04 00:56
Ik ben heel blij met de prijs en ook de service van Audiovision. Het is ook niet de bedoeling het lastig te maken voor hun, het is ja een actie die zij op de website zetten. Maar ik heb al mijn aantwoord, de actie is niet acumulatief, dus in dit geval is het niet geldig. Het is ook OK zo. Als het goed gaat met de TV, voor mij is Audiovision zeker een winkel waar ik ook andere producten ga kopen vanwege de service. Op woensdag zal de OLED gelevert zijn, ik hoop het komt alles goed. :)
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Je krijgt al een dikke korting in die winkel op je TV, doordat je dat weet via dit topic, ik neem aan dat mocht je van die valentijnsdagactie gebruik maken dat ze dan ook zeggen, dat mag wel maar dan gaat er 14% van het orginele winkelprijs af en niet nog eens van de scherpe aanbieding die ze doen na onderhandelen.
En daar geef ik ze groot gelijk in. Winkels als Audiovision die vele Tweakers blij heeft kunnen maken met een scherpe prijs die ze geven, moet je niet gaan proberen nog meer leeg te trekken, vind ik dan. Laat eerst andere winkels maar lager gaan met hun prijzen voordat we "proberen nog meer korting te krijgen ".

Niet aanvallend bedoeld en het zal wel weer offtopic zijn, maar goed, laten we in dit topic ook een beetje mens zijn en Audiovision niet gaan lastig vallen met nog meer korting.. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Is de oled van audiovision al bij iemand geleverd? Ik vind het een beetje spannend om even 1850 euro op een belgische rekening te storten...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Empo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:51:
Is de oled van audiovision al bij iemand geleverd? Ik vind het een beetje spannend om even 1850 euro op een belgische rekening te storten...
Bedankt voor het vertrouwen!! België is nog geen Kenia hoor!! 8)7
Ja al tientallen Tweakers zijn hun tv gaan afhalen of hebben hem geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

BMTN schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:11:
[...]

Er waren al wel wat bedenkingen bij deze shop: ionn in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Ben ik even blij dat ik daar niet heb besteld. Vandaag maar mijn bestelling geplaatst bij Foka :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Empo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:30:
Ik had ze gemaild maar kreeg geen reactie.... :( ik wil ook de 55B6V voor 1788.
Ik denk dat je ondertussen al antwoord hebt maar zoniet;
Mijn excuses voor het wachten op een reactie op uw email maar ik was u niet vergeten hoor. Om de vele aanvragen in de toekomst sneller te kunnen verwerken was er wegens externe softwareaanpassingen geen e-mailverkeer tussen zaterdagavond 19u00 en maandag 12u00, deze aanvragen hebben we ondertussen gelinkt aan een toestel, mijn verontschuldigingen voor het mogelijke ongemak.
:) Zelf ook zojuist een 55B6V gekocht bij Audiovision voor 1835 (inclusief verzenden naar Nederland). Kan niet wachten tot dat hij binnen is. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

bsmpower schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:27:
Even tussen de discussie door. Is het nog de moeite waard om te gaan voor de LG 55EG910V voor 1299,-? Full-HD scherm wat op zich prima is, we zitten er bijna 4m vandaan en kijken voornamelijk tv en gamen op de PS4 (beide dus max 1080p). De nieuwere modellen zijn gelijk een paar honderd euro duurder terwijl we in eerste instantie keken naar tv's onder de 1000,-. Budget zou ik dus al moeten oprekken met 300,-.
Hij is nu een paar keer bij Mediamarkt Duitsland voor 999 euro aangeboden. Dat zou dan ook echt mijn max zijn (voor MIJN gevoel). Ik zou even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 14:32
Die gasten van Audiovision mogen zich wel gelukkig prijzen met dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ago schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:56:
[...]

Hij is nu een paar keer bij Mediamarkt Duitsland voor 999 euro aangeboden. Dat zou dan ook echt mijn max zijn (voor MIJN gevoel). Ik zou even geduld hebben.
Over de laatste paar jaar zijn er al aardig wat aanbiedingen van verschillende modellen bij de Duitse MM geweest waar de Nederlands prijzen nooit aangekomen zijn dus als ie moet wachten tot het in NL 999 kost kan dat wel eens zijn tot er een demo model voor die prijs wordt verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Zojuist de knoop doorgehakt en de 55b6v over de mail besteld en geld overgemaakt naar audiovision. Spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

apis29 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:43:
Over de laatste paar jaar zijn er al aardig wat aanbiedingen van verschillende modellen bij de Duitse MM geweest waar de Nederlands prijzen nooit aangekomen zijn dus als ie moet wachten tot het in NL 999 kost kan dat wel eens zijn tot er een demo model voor die prijs wordt verkocht ;)
OK maar dan zou ik 'm in Duitsland halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Pietervs schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:35:
[...]

En dat is het deel dat ik met je eens ben.
Tegelijkertijd: ik kan me niet voorstellen dat LG aan zijn distributeurs in Denemarken veel lagere prijzen in rekening brengt als aan die in Nederland of België. Het feit dat Foka en Smits duidelijk lagere prijzen hanteren als de concurrenten, toont mijns inziens aan dat er gewoon een fors stuk misbruik gemaakt wordt door de rest van de leveranciers: als mensen OLED willen betalen ze toch wel, dat idee.
En de prijzen van Smits en Foka lopen niet ver af van de prijzen van Audiovision, wat mij doet vermoeden dat over de hele supply chain er niet zo heel veel schakels zijn.
Fors misbruik? Wat een onzin. Het is juist een van de redenen dat een prijsverschil met een (buur-)land heel plausibel is: blijkbaar worden er in NL voor de huidige prijsstelling meer dan genoeg verkocht om de prijs niet verder te laten zakken. Zo ingewikkeld is dat niet. Communistisch leuteren over winstmarges op luxeartikelen, daar zijn we in Nederland heel goed in terwijl het totaal irrelevant is; de totaalprijs bepaalt de aanschaf van een luxeartikel niet de winstmarge.
Als ik dan vefvolgens een fors lagere prijs uit Denemarken zie, zijn er in mijn boekje toch echt maar een paar mogelijkheden: die Deen is een oplichter en zien we binnenkort niet meer terug, die Deen heeft een opheffingsuitverkoop en moet gewoon van zijn laatste toestellen af, of er zit gewoon nog rek in de prijzen.
Extra mogelijkheid: Er zit rek in de prijzen in Denemarken, omdat de verkopen in Denemarken achter blijven bij een gelijke prijsstelling.
Persoonlijk denk (hoop) ik dat het vooral het tweede en het derde is: opgelicht worden gun ik niemand, en het zou mooi zijn als er nog rek in de prijzen zit :)
Die rek bestaat. Of die rek er in Nederland uit komt is een tweede.
Neemt niet weg: ik gun Audiovision hun omzet. Ik heb zelf (nog?) geen ervaring met ze, maar de verhalen en reacties hier op hun communicatie en manier van zaken doen zijn alleen maar positief (Phusebox uitgezonderd), dus ik ben er niet op uit om ze brodeloos te maken hoor ;)
Ik ook hoor, heb zelf eind november bij PlatteTV.nl gekocht. Wat service-technisch gezien overigens een absolute ballentent is, nooit weer.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
FirePuma142 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:20:
[...]

Ik ook hoor, heb zelf eind november bij PlatteTV.nl gekocht. Wat service-technisch gezien overigens een absolute ballentent is, nooit weer.
Die van mij komt ook bij PlatteTV vandaan. Ik ben ook niet te spreken over hun service op dit moment.
Wat is jou ervaring als ik vragen mag?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

zwembroek schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Die van mij komt ook bij PlatteTV vandaan. Ik ben ook niet te spreken over hun service op dit moment.
Wat is jou ervaring als ik vragen mag?
Eindeloze beloftes over levertijden, smoezen over direct beschikbare voorraad en bezorging op de stoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

FirePuma142 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Eindeloze beloftes over levertijden, smoezen over direct beschikbare voorraad en bezorging op de stoep.
Heb je de tv nu al wel binnen of nog steeds niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ionn schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:20:
[...]

Heb je de tv nu al wel binnen of nog steeds niet?
Ja, nog even gekeken: 16 oktober besteld, 9 november verstuurd. Tot 3 november stond de TV als direct leverbaar vermeld op de site.

Hier mijn shopreview van toen: https://tweakers.net/shopreview/permalink/181559/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
ago schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:25:
[...]

OK maar dan zou ik 'm in Duitsland halen.
Daar zijn ze bij de MM uitverkocht :+

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Laatst online: 07:58
Empo schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:51:
Yep, gisteren. Op de service is echt helemaal niets op aan te merken.

GLS had er bij mij wel een boeltje van gemaakt rond de levering, maar daar konden zij totaal niets aan doen.

[ Voor 24% gewijzigd door simplicidad op 14-02-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Laatst online: 23-07 09:55
BMTN schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:11:
[...]

Bedankt voor de tip, heb m'n geld maar teruggevraagd weet niet hoe lang een proces gaat duren en dan staat je geld niet veilig bij zo'n schimmig partij. Ondertussen ook aanbod gehad van Audiovision voor €1788,- voor de 55B6V. Top deal natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:25

OMX2000

By any means necessary...

Enig idee hoelang de 55E6V nog verkocht gaat worden dit jaar. Want ik wil rond eind april mijn slagje slaan. Het liefste ga ik voor de E6 als ik hem voor max 2200 kan scoren, anders toch de B6.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
OMX2000 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:46:
Enig idee hoelang de 55E6V nog verkocht gaat worden dit jaar. Want ik wil rond eind april mijn slagje slaan. Het liefste ga ik voor de E6 als ik hem voor max 2200 kan scoren, anders toch de B6.
Het lijkt me logisch dat de 6 serie verkocht gaat worden tot de 7 serie beschikbaar is , daarna her en der nog wat restanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Check bij Audiovision. €2150 heb ik voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Fors misbruik? Wat een onzin. Het is juist een van de redenen dat een prijsverschil met een (buur-)land heel plausibel is: blijkbaar worden er in NL voor de huidige prijsstelling meer dan genoeg verkocht om de prijs niet verder te laten zakken. Zo ingewikkeld is dat niet. Communistisch leuteren over winstmarges op luxeartikelen, daar zijn we in Nederland heel goed in terwijl het totaal irrelevant is; de totaalprijs bepaalt de aanschaf van een luxeartikel niet de winstmarge.
even niet zo aangebrand en meteen beginnen te gillen over communisme aub.
Simpel feit is, dat er meer verkocht worden bij een lagere prijsstelling: niet voor niks zie je hier de reacties op de lagere prijzen bij Foka, Smits en Audiovision. Daar is niks communistisch aan. En geleuter is het ook niet.

Dat de totaalprijs de aanschaf bepaalt, is logisch. Dat de winstmarge een deel van die totaalprijs bepaalt, lijkt mij ook niet meer dan logisch. Het feit dat Nederlandse winkeliers blijkbaar gebruik/misbruik maken van het feit dat een beperkte groep die hogere prijzen kunnen bepalen, hebben ze natuurlijk gelijk in (ze zijn ten slotte geen liefdadigheidsinstellingen), maar feit is wel dat er blijkbaar meer verkocht kan worden tegen lagere prijzen. En dan kom je in economische principes terecht: wanneer is de prijsdaling niet interessant genoeg meer ten opzichte van de verkopen. Gezien hoeveel Audiovision levert aan Nederland, denk ik dat er dus flink wat af kan van die prijzen. Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Check (bel) behalve Audiovision zeker ook Foka en Smits Arnhem.
Als ik jou was (maar ik kan niet in je portemonnee kijken) zou ik niet te lang wachten. De prijzen zijn nu gunstig. De E-serie heeft toch een aantal voordelen t.o.v. de B-serie; 3D (en waanzinnig goede 3D), veel beter geluid, design (picture on glass), snellere soc, luxere afstandbediening. Ik heb deze tv eind december gekocht bij Smits voor €2300 incl. verzendkosten. Ik heb er nu al ruim een maand heel erg veel plezier van, dat je dezelfde tv nu 100 tot 150 euro goedkoper kan krijgen heb ik mij nog geen minuut druk om gemaakt. De B-serie is ook heel oké, zeker voor een strakke prijs, maar de plussen van de E zijn zeker ook de meerprijs waard. Als straks blijkt dat de 6-serie ineens op is, dan baal je.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Pietervs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:04:
[...]

even niet zo aangebrand en meteen beginnen te gillen over communisme aub.
Simpel feit is, dat er meer verkocht worden bij een lagere prijsstelling: niet voor niks zie je hier de reacties op de lagere prijzen bij Foka, Smits en Audiovision. Daar is niks communistisch aan. En geleuter is het ook niet.

Dat de totaalprijs de aanschaf bepaalt, is logisch. Dat de winstmarge een deel van die totaalprijs bepaalt, lijkt mij ook niet meer dan logisch. Het feit dat Nederlandse winkeliers blijkbaar gebruik/misbruik maken van het feit dat een beperkte groep die hogere prijzen kunnen bepalen, hebben ze natuurlijk gelijk in (ze zijn ten slotte geen liefdadigheidsinstellingen), maar feit is wel dat er blijkbaar meer verkocht kan worden tegen lagere prijzen. En dan kom je in economische principes terecht: wanneer is de prijsdaling niet interessant genoeg meer ten opzichte van de verkopen. Gezien hoeveel Audiovision levert aan Nederland, denk ik dat er dus flink wat af kan van die prijzen. Maar dat is mijn mening.
Heeft niets met aangebrand te maken, noch iets met gillen hoor ;) Volgens mij zijn we het voor 90% met elkaar eens overigens.

Ik denk dat je verrast zult zijn wat betreft de verkoopaantallen voor de reguliere prijs versus de verkoopaantallen voor de Tweakers-prijs. Sterker nog, ik denk dat MediaMarkt alleen in de BTW-vrije dagen meer OLED's heeft verkocht dan dit topic in 5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Extra mogelijkheid: Er zit rek in de prijzen in Denemarken, omdat de verkopen in Denemarken achter blijven bij een gelijke prijsstelling.

[...]

Die rek bestaat. Of die rek er in Nederland uit komt is een tweede.

[...]

Wel eens gedacht dat er in andere landen andere vorm van belasting is? Wellicht dat bedrijven daar minder hoeven te betalen aan belastingen of import of weet ik veel wat waardoor zij de prijs lager kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

FirePuma142 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:30:
[...]

Heeft niets met aangebrand te maken, noch iets met gillen hoor ;) Volgens mij zijn we het voor 90% met elkaar eens overigens.

Ik denk dat je verrast zult zijn wat betreft de verkoopaantallen voor de reguliere prijs versus de verkoopaantallen voor de Tweakers-prijs. Sterker nog, ik denk dat MediaMarkt alleen in de BTW-vrije dagen meer OLED's heeft verkocht dan dit topic in 5 maanden.
Dat ligt natuurlijk ook aan het bereik: Mien uit Assen ziet de "BTW-vrij" reclames van MM wel, maar heeft waarschijnlijk nog nooit van Tweakers gehoord, laat staan dit forum :)
Als er een vergelijkbare campagne opgezet zou worden door Foka, Smits en Audiovision denk ik niet dat MM nog veel schermen zal verkopen. Tenzij ze mee gaan met de prijzen die door hen gehanteerd worden natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51
Het wordt wel steeds lastiger om de TV's te bemachtigen, dus ik zou niet te lang wachten.. Bij veel winkels verwachten ze wel nieuwe leveringen, maar blijft het toch allemaal een beetje vaag..

Vanmorgen mijn bestelling bij FOKA na een maand wachten geannulleerd en inmiddels een nieuwe bestelling gedaan bij Smits, die, als het goed is, de 65" voor 3.079,- deze week nog kan leveren. Ook Audiovision wist nog niet wanneer er weer nieuwe schermen binnen kwamen.

Dus we blijven hopen en wachten tot eindelijk dat scherm hier aan de muur hangt.. :/

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 14-02-2017 14:41 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Pietervs schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:04:
[...]
En dan kom je in economische principes terecht: wanneer is de prijsdaling niet interessant genoeg meer ten opzichte van de verkopen. Gezien hoeveel Audiovision levert aan Nederland, denk ik dat er dus flink wat af kan van die prijzen. Maar dat is mijn mening.
Een winkelier streeft er niet naar zo veel mogelijk te verkopen, maar om een zo hoog mogelijke winst met zo weinig mogelijk inspanning en risico en nazorg te behalen. Eenmaal voor € 3000 verkopen is veel aantrekkelijker dan tweemaal voor € 1500 verkopen. Dus als de markt het toelaat, kiest een slimme ondernemer voor het eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

prijk schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:51:
[...]

Een winkelier streeft er niet naar zo veel mogelijk te verkopen, maar om een zo hoog mogelijke winst met zo weinig mogelijk inspanning en risico en nazorg te behalen. Eenmaal voor € 3000 verkopen is veel aantrekkelijker dan tweemaal voor € 1500 verkopen. Dus als de markt het toelaat, kiest een slimme ondernemer voor het eerste.
Er zijn mooie economische rekenmodellen en theoriën over meer- en minderopbrengsten.
Je kan 10 TV's verkopen voor 3000 euro en daar per TV 500 euro winst op maken.
Maar je kan misschien ook 50 TV's verkopen voor 2750 euro en daar 250 euro per TV winst op maken. En ook 100 TV's verkopen voor 2500 euro en daar geen winst of verlies per TV op maken. Er is ergens een omslagpunt, waarbij het voor de ondernemer niet verstandig is om de prijs verder te laten zakken.

Dus je hebt gelijk: een slimme ondernemer zoekt naar een zo hoog mogelijke prijs waarbij hij zoveel mogelijk af kan zetten (veel verkopen tegen maximale winst).
Lijkt erop dat Audiovision daar de afgelopen weken een beetje mee gespeeld heeft, door de prijzen een paar keer iets te verhogen om te zien of de vraag in zou zakken (of ze hadden gewoon even een adempauze nodig vanwege de vele bestellingen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27
M@cer schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:40:
[...]
Vanmorgen mijn bestelling bij FOKA na een maand wachten geannulleerd en inmiddels een nieuwe bestelling gedaan bij Smits, die, als het goed is, de 65" voor 3.079,- deze week nog kan leveren. Ook Audiovision wist nog niet wanneer er weer nieuwe schermen binnen kwamen.
[...]
Dus jij denkt dat Smits de TVs via een ander kanaal geleverd krijgt dan FOKA? Ik zou denken dat die beiden door LG Nederland worden bediend. Als Smits hem op voorraad zou hebben snap ik je actie, anders sluit je volgens mij opnieuw aan in de wachtrij.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:36
M@cer schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:40:
een nieuwe bestelling gedaan bij Smits, die, als het goed is, de 65" voor 3.079,- deze week nog kan leveren.
Even voor de duidelijkheid, welk typenummer is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
RichieB schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:27:
[...]

Dus jij denkt dat Smits de TVs via een ander kanaal geleverd krijgt dan FOKA? Ik zou denken dat die beiden door LG Nederland worden bediend. Als Smits hem op voorraad zou hebben snap ik je actie, anders sluit je volgens mij opnieuw aan in de wachtrij.
Het kan me niet schelen hoe ze er aan komen, maar na ruim een maand wachten bij FOKA heb ik de moed eigenlijk een beetje opgegeven... Wie me levert maakt me niet uit, als er maar geleverd wordt voor een goede prijs en dan wil ik niet afhankelijk zijn van 1 leverancier omdat ik daar een aanbetaling heb gedaan.

Smits zou morgen 12 eenheden geleverd krijgen, maar helaas worden het er uiteindelijk maar 4... Dus weer langer wachten, 24 februari is nu de nieuwe datum... Ik begin er aardig klaar mee te raken, zoveel mensen zijn er nou toch ook weer niet die 3.000 euro voor een TV willen uitgeven.. :'( :'(

Het gaat overigens om de 65B6V

[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 14-02-2017 20:01 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
M@cer schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Smits zou morgen 12 eenheden geleverd krijgen, maar helaas worden het er uiteindelijk maar 4... Dus weer langer wachten, 24 februari is nu de nieuwe datum... Ik begin er aardig klaar mee te raken, zoveel mensen zijn er nou toch ook weer niet die 3.000 euro voor een TV willen uitgeven.. :'( :'(
Geduld hebben is een schone zaak! Straks zit je met een dikke grijns van oor tot oor tv te kijken... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trilliana
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-04 00:56
oOo Ons 55b6 OLED tv is aangekomen! Ik heb op vrijdag bei Audiovision besteld, woensdag ochtend word hij geleverd. Vanavond even uitproberen, ik hoop alles is OK met de toestel. De service van Audiovision is echt top, en de levering was ook super. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
M@cer schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:00:
[...]

Het kan me niet schelen hoe ze er aan komen, maar na ruim een maand wachten bij FOKA heb ik de moed eigenlijk een beetje opgegeven... Wie me levert maakt me niet uit, als er maar geleverd wordt voor een goede prijs en dan wil ik niet afhankelijk zijn van 1 leverancier omdat ik daar een aanbetaling heb gedaan.

Het gaat overigens om de 65B6V
Weet je zeker dat je bij Foka hebt gevraagd? Ik kon zondag namelijk gewoon de 65B6V zo meenemen stond gewoon op voorraad net als de C6 en E6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
hb1981 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:13:
[...]

Weet je zeker dat je bij Foka hebt gevraagd? Ik kon zondag namelijk gewoon de 65B6V zo meenemen stond gewoon op voorraad net als de C6 en E6
Mmmm, vreemd. Ik heb de 65B6 de week ervoor besteld en nog niks gehoord. Stond hij ook gewoon in de winkel? Dan ga ik morgen even langs en vragen hoe het zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:54

D_V

De prijzen van de Panasonics (volgens hifi-forum.de)

TX-77EZW1004 19999 Euro (10/17)
TX-65EZW1004 6999 Euro ( 5/17 )

TX-65EZW954 5499 Euro ( 6/17 )
TX-55EZW954 3999 Euro ( 6/17 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

nodog schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:24:
[...]

Mmmm, vreemd. Ik heb de 65B6 de week ervoor besteld en nog niks gehoord. Stond hij ook gewoon in de winkel? Dan ga ik morgen even langs en vragen hoe het zit.
Ik had bij foka de 55b6 besteld en die was de volgende dag na bestelling al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
ionn schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:48:
[...]

Ik had bij foka de 55b6 besteld en die was de volgende dag na bestelling al binnen.
Ja, de 55 was sowieso al op voorraad, de 65 had tot 4 weken levertijd toen ik'm kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

D_V schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:28:

Net als bij Sony gaat het weer nergens over. Adviesprijzen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
D_V schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:28:

Valt me nog mee eigenlijk. Panasonic en Sony zijn toch altijd premium producten geweest in vergelijking met LG dat ondanks alles een beetje een budget merk blijft in alles wat ze doen. Ze hebben dan ook wel een aantal premium producten maar over het algemeen is het low tot medium budget spul.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
Crap, weer 20k voor een 77" -O-

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal. Ik heb op 3 februari de 65B6 besteld bij FOKA maar nog niets gehoord. Ik kreeg bij andere winkels trouwens hetzelfde antwoord mbt de levertijd dus ik denk dat ze gewoon op zijn bij de importeur. FOKA had ook alle LG OLED types aan de muur hangen behalve dit model. Dus het lijkt me sterk dat er afgelopen weekend er opeens eentje op voorraad was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
Vandaag gebeld door Foka dat mijn toestel binnen is, gelukkig hadden ze de annulering nog niet doorgevoerd. Er waren er een paar uitgeleverd. Besteld op 8 januari.

Morgen komt ie binnen, al gebeld door de koerier voor een afspraak. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 15-02-2017 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
M@cer schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:03:
Vandaag gebeld door Foka dat mijn toestel binnen is, gelukkig hadden ze de annulering nog niet doorgevoerd. Er waren er een paar uitgeleverd. Besteld op 8 januari.

Morgen komt ie binnen, al gebeld door de koerier voor een afspraak. _/-\o_ _/-\o_
Duh..ze zagen de annulering natuurlijk..en opeens konden ze een paar leveren :), waarschijnlijk wacht nu iemand anders langer op zijn TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
Phusebox schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:04:
[...]

Valt me nog mee eigenlijk. Panasonic en Sony zijn toch altijd premium producten geweest in vergelijking met LG dat ondanks alles een beetje een budget merk blijft in alles wat ze doen. Ze hebben dan ook wel een aantal premium producten maar over het algemeen is het low tot medium budget spul.
Uhm...we hebben het hier gelukkig over prijzen...maar LG OLED low tot medium spul noemen is wat mij betreft onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Ik stond bij de bestellingen die het langst aan het wachten waren, dus ik was aan de beurt.

Kreeg nog 50 euro extra korting voor het wachten en kwam uiteindelijk uit op 3050,- incl bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
bvbal79 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:46:
[...]

Uhm...we hebben het hier gelukkig over prijzen...maar LG OLED low tot medium spul noemen is wat mij betreft onzin.
Dat zeg ik niet per se. Ze hebben een aantal premium modellen zoals bijvoorbeeld de G serie of nieuwe W serie.

Alles daaronder is niet low of medium budget qua absolute prijs, want oled is nou eenmaal duur. Maar als je kijkt naar de overall kwaliteit van de afwerking en materialen zoals de plastic soundbar op de E6 dan noem ik dat niet premium of high end. Ook al is de beeldkwaliteit dat wel.

Normaal gesproken hebben Sony en Panasonic aan de bovenkant van hun lijn producten die mooier afgewerkt zijn met hoogwaardigere materialen maar dat maakt ze uiteraard ook duurder.

* knip*
Onzinnige opmerking en is ook nergens op gebaseerd.

[ Voor 6% gewijzigd door S1NN3D op 16-02-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Er vald mij iets op aan de prijzen van de nieuwe oled tv s van zowel lg sony en panasonic
Ze beginnen allemaal vanaf 4000 euro
Ik heb hier het gevoel dat er een prijs afspraak is gemaakt met lg nu de panelen daar gemaakt worden voor deze merken
Ze willen allemaal oled verkopen met dikke vette winst over de rug van de consument
.
Ik vind het echt belachelijke prijzen
Want Let op het word weer een nieuw jaar waarmee we deze site vol met kinderziektes tegenkomen en ondervinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als je het belachelijke prijzen vind ga je toch gewoon voor een LG 6 serie??

Het is voor Sony en Panasonic een nieuw product, dus het lijkt me logisch dat de prijzen daarvan wat hoger zijn. Ze moeten eerst de kosten terug verdienen. Elk bedrijf wil dikke winst maken over de rug van de consument.. je kan natuurlijk ook een LCD kopen voor 400,-

[ Voor 19% gewijzigd door M@cer op 15-02-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
Dus jij betaald altijd de prijs wat zei vragen
Volgens mij zijn ze afhankelijk van de consumenten en wij niet van de leveranciers
Of ben jij vertegenwoordiger van een van deze Merken?
Is bij jou zo leverancier vraagt jij betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik betaal zeker niet wat ze vragen, zie een paar Berichten hierboven, maar je kan het bedrijven niet kwalijk nemen dat ze een nieuw product met voor hun nieuwe technologie tegen een hogere prijs in de markt zetten. Als je dat niet wilt betalen moet je wachten tot ze goedkoper worden of een ander merk (LG bv) kiezen.

• Ben er
De techniek is niet nieuw voor deze merken want ze zijn er al langer mee bezig alleen lg heeft de stap durven zetten en het slaat aan
En lg heeft hier goede zaken mee gedaan ja nu wil de rest ook mee liften,dan zeg ik is niet meer nieuw is alleen wie gaat het meest verdienen
Want de perfecte tv bestaat nog steeds niet,kijk naar lg nog steeds veel aandachtspunten
Dus eerst zien dan betalen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij zijn een hoop mensen vergeten wat de prijzen waren voor de LG 2016 modellen. Maar nu Sony en Panasonic met hun adviesprijzen komen is het opeens "opvallend". Sleutelwoord: adviesprijzen. Hoeveel mensen hebben hun nieuwe OLED scherm gekocht voor de adviesprijs?.....

Maargoed, we kijken even terug:

maandag 9 mei 2016
"De LG E6V kost in 55"- en 65"-uitvoering respectievelijk 4.499 en 6.499 euro. "
nieuws: LG brengt oled-uhdtv's met hdr-ondersteuning uit in de Benelux

maandag 4 juli 2016
"Het 77"-topmodel zakt van 29.999 naar 19.999 euro." en "De modellen in de E6-serie kosten voortaan 5999 en 3999 euro, voor respectievelijk de 65"- en 55"-uitvoering."
nieuws: LG verlaagt adviesprijzen van 2016-modellen oled-tv's

Prijzen op het moment: 4338,- en 2599,- euro. En dat zonder de bizarre kortingen die je nog bij bepaalde aanbieders krijgt.

Kortom, eerst maar eens de producten in de winkels zien, op de testbank leggen en je daarna druk maken over de prijs, welke intussen alweer lager ligt dan de adviesprijs.....

[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 16-02-2017 00:32 ]

39

• Ben er
We gaan het beleven fietsbel dit jaar
Alhoewel ik zeker interesse heb in een oled heb nu sinds een maand een 60 inch 60ks7000 van samsung en ik kom van een plasma en ik vind het verschrikkelijk kwa kijkhoek en zwartwaarde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichieB
Ben er schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 00:37:
We gaan het beleven fietsbel dit jaar
Alhoewel ik zeker interesse heb in een oled heb nu sinds een maand een 60 inch 60ks7000 van samsung en ik kom van een plasma en ik vind het verschrikkelijk kwa kijkhoek en zwartwaarde
Ja duh, het is LCD. Dat had je ook gewoon in de winkel kunnen zien voordat je hem kocht. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uida1282
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09-2024
Gisteren even naar AudioVision gereden en een OLED55E6V gekocht voor 2159 euro. Ze hebben die op voorraad. Hoeveel en welke allemaal weet ik niet moet je ff mailen. Hele aardige mensen daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Kom op jongens, niet de taalnazi uithangen, het gaat om prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
* knip *
Onzinnige reactie.

[ Voor 92% gewijzigd door S1NN3D op 16-02-2017 13:02 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Phusebox
  • Nu online
* knip *
Onzinnige reactie.

[ Voor 97% gewijzigd door S1NN3D op 16-02-2017 13:03 ]

• De jong2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2021
* knip *
Onzinnige reactie.

[ Voor 89% gewijzigd door S1NN3D op 16-02-2017 13:03 ]

• Vulcan750
* knip *
Onzinnige reactie.

[ Voor 81% gewijzigd door S1NN3D op 16-02-2017 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zo, even jullie onzinnige posts over de letters in de typeaanduiding weggeknipt. Toch knap dat dit topic weer tot ontsporen is gebracht met dat off-topic geleuter. :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
Spijtig inderdaad, bij deze mijn excuses voor de aanzet.

>OFFTOPIC WEGGEHAALD<

Interessanter voor dit topic is volgend als-nieuwtje-verdoken persbericht uit WhatHifi:

Masahiro Shinada, director of Panasonic's TV business division, revealed to What Hi-Fi? that the price for the 55in EZ952 is likely to be around €2499 (or possibly even lower at €2000), while the 65in OLEDs are, unsurprisingly, going to be more expensive.

Read more at http://www.whathifi.com/n...-june#dUw7xxIb5lj2Zb8X.99

Als dit blijkt te kloppen, dan kloppen misschien eerdere geruchten dat LG in 2017 de adviesprijzen behoorlijk zal verlagen (<2000 voor de 55b7 en 65B7<3000).

[ Voor 27% gewijzigd door road rebel op 16-02-2017 14:34 ]

• hb1981
[...]

hij stond er niet maar de verkoper gaf mij aan dat hij hem op voorraad had staan gewoon.

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55
road rebel schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:27:
Spijtig inderdaad, bij deze mijn excuses voor de aanzet.

>OFFTOPIC WEGGEHAALD<

Interessanter voor dit topic is volgend als-nieuwtje-verdoken persbericht uit WhatHifi:

Masahiro Shinada, director of Panasonic's TV business division, revealed to What Hi-Fi? that the price for the 55in EZ952 is likely to be around €2499 (or possibly even lower at €2000), while the 65in OLEDs are, unsurprisingly, going to be more expensive.

Read more at http://www.whathifi.com/n...-june#dUw7xxIb5lj2Zb8X.99

Als dit blijkt te kloppen, dan kloppen misschien eerdere geruchten dat LG in 2017 de adviesprijzen behoorlijk zal verlagen (<2000 voor de 55b7 en 65B7<3000).
Dat gaat de goede kant op qua prijzen, als de Panasonic een betere plaatsing heeft van de vesa mount gaat het toch geen Lg worden denk ik :+

• nodog
hb1981 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:24:
[...]

hij stond er niet maar de verkoper gaf mij aan dat hij hem op voorraad had staan gewoon.
Okee, bedankt. Dan loop ik morgen toch eens langs. Zal wel weinig zin hebben maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen.

edit: heb jij trouwens ook de aktieprijs van rond de 3100 betaald als ik vragen mag? Als jij meer betaald hebt kan ik me wel een beetje voorstellen dat je de TV meekrijgt, anders vind ik het echt een vreemde aktie van FOKA.

[ Voor 25% gewijzigd door nodog op 16-02-2017 19:01 ]

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
De 55e6 kost 2140 bij Smits en is goed leverbaar. De 55b6 kost 1900 maar is slechter leverbaar.
Ivm verhuizing wacht ik toch nog maar even. Ik hoop dat de E6 dan nog iets goedkoper is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
3p0x schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:11:
[...]

Dat gaat de goede kant op qua prijzen, als de Panasonic een betere plaatsing heeft van de vesa mount gaat het toch geen Lg worden denk ik :+
Let wel op dat de EZ950 geen Dolby Vision ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35
Dinsdag zowel Smits als Audiovision gemaild. Smits nooit meer wat van gehoord en Audiovision reageerde wel. Na wat heen en weer gemail, woensdag het geld overgemaakt en een uurtje geleden is de TV bezorgd in midden Nederland.

Bizar hoe Audiovision je op de hoogte houdt van alles. Ongekende goede service..

Een financiële tip voor de ondernemers onder ons. Audiovision is België dus is het mogelijk om een intracommunautaire levering te doen en hen de BTW laten verleggen.
Ik had het idee dat ze het voor het eerst deden toen ik het aanvroeg, maar het is wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ondanks dat mijn TV via FOKA geleverd is, hier ook niets meer dan lof over Audiovision.

Na mijn mail werd ik binnen 2 uur gebeld met uitleg dat het lastig was om snel te leveren. Vervolgens wel een reservering gemaakt. Nu ik een TV geleverd heb gekregen netjes de reservering afgemeld. Daarna weer een net mailtje gekregen met de bevestiging.. Daar kunnen veel winkels wat van leren, als ik in het vervolg wat nodig heb gaat er zeker eerst een mail richting Audiovision.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
El_Presidento schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:03:
Een financiële tip voor de ondernemers onder ons. Audiovision is België dus is het mogelijk om een intracommunautaire levering te doen en hen de BTW laten verleggen.
Ik had het idee dat ze het voor het eerst deden toen ik het aanvroeg, maar het is wel gelukt.
Fantastisch dat ze zo meedenken. Nu nog een reden verzinnen waarom ik een 65'' OLED nodig heb voor als de inspecteur dit wil weten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35
Wolly schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:22:
[...]

Fantastisch dat ze zo meedenken. Nu nog een reden verzinnen waarom ik een 65'' OLED nodig heb voor als de inspecteur dit wil weten :D
Je hebt het niet van mij, maar de betaling kan je prive doen en de factuur niet opnemen in de boekhouding. Maar nogmaals, je hebt het niet van mij ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Miggel op 17-02-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
El_Presidento schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:03:

Een soortgelijke actie als de Mediamarkt dus, BTW weg ermee!

Maar deze keer dus echt.

En Wiebes heeft zijn personeel naar huis gestuurd. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
El_Presidento schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:23:
[...]

Je hebt het niet van mij, maar de betaling kan je prive doen en de factuur niet opnemen in de boekhouding. Maar nogmaals, je hebt het niet van mij ;)
En hoe zit het dan met de ICT-opgave die Audiovision moet doen en waarop jouw btw-nummer staat? Daar loopt dan toch iets fout, want jouw btw-administratie is daarmee niet in overeenstemming...

[ Voor 7% gewijzigd door prijk op 17-02-2017 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:54

GforceNL

Out of memory....

Daar komen ze wel achter als je hem miet invult op je ICP aangifte.

Wel eens geprobeerd vanuit Ierland, lukte dus niet

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 23:05
Die Panasonic wordt gewoon 4000 eur net als sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Foka gaf gisteren aan dat ze nog 7 of 8 65B6V in bestelling hebben staan maar dat LG Nederland ze momenteel niet kan leveren. Ze hopen dat dit volgende week anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Gisteren geinformeerd naar de 55E6 prijs bij Foka maar daar gaven ze aan dat deze niet meer voor 2100 geleverd kon worden. Audiovision heeft nog niet gereageerd op offerte aanvraag.
Zouden de prijzen nog steeds geldig zijn of is de actie bij verschillende aanbidders inmiddels afgelopen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
kadikoylu schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:00:
Gisteren geinformeerd naar de 55E6 prijs bij Foka maar daar gaven ze aan dat deze niet meer voor 2100 geleverd kon worden. Audiovision heeft nog niet gereageerd op offerte aanvraag.
Zouden de prijzen nog steeds geldig zijn of is de actie bij verschillende aanbidders inmiddels afgelopen?
Bel gewoon een keer. Al de rest is speculatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mathim
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 21:34
2tal weken een 55B6 gekocht bij audiovision. Ik merkte dat er linksboven een vlek op het scherm zat, en ook een lichte ruis door de speakers kwam.

Vorige week dan contact opgenomen met audiovision, met foto van de vlek. Ze stelden direct voor het toestel te wisselen voor een nieuw. Afgelopen zaterdag naar daar gereden, en met een nieuw toestel vertrokken.

Top-service dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

mathim schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:23:
2tal weken een 55B6 gekocht bij audiovision. Ik merkte dat er linksboven een vlek op het scherm zat, en ook een lichte ruis door de speakers kwam.

Vorige week dan contact opgenomen met audiovision, met foto van de vlek. Ze stelden direct voor het toestel te wisselen voor een nieuw. Afgelopen zaterdag naar daar gereden, en met een nieuw toestel vertrokken.

Top-service dus :)
Wauw, de meeste winkels zeggen: bel LG maar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• road rebel
Waarop elk goed geïnformeerde consument kan antwoorden:
-De overeenkomst werd afgesloten tussen koper en verkoper, niet tussen koper en invoerder.
-Gedurende de eerste 6 maand na aankoop ligt de bewijslast van -verborgen- gebreken bij de verkoper.

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:34
The 55” C7 will carry a price tag of $2499 and the new B7 is expected to cost less.

misschien toch wat hoop voor een goed prijsje dit jaar.

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1487579313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Hoe zat het vorig jaar met de dollar euro conversie? 1 op 1 of wordt $2499 hier €2999?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Phusebox schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:12:
Hoe zat het vorig jaar met de dollar euro conversie? 1 op 1 of wordt $2499 hier €2999?
2499 USD is ong 2350 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Dat klopt maar zo wordt meestal niet gerekend. Plus hier komt er nog btw bij dus ik ga uit van 2999 als adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De 65E6 was blijkbaar oorspronkelijk $6999 (de allereerste adviesprijs) en hier zo te zien hetzelfde in € ;
55E6 $3999 en hier €4999(?)

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 20-02-2017 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Ambition88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:52:
The 55” C7 will carry a price tag of $2499 and the new B7 is expected to cost less.

misschien toch wat hoop voor een goed prijsje dit jaar.

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1487579313
Uit de commentaren op dat artikel:
The 65" C7 is $3,999 and if all goes as planned they will begin shipping in the USA this Friday, 2/24.
Dat kan de recente prijsacties voor de 6-series wel verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Ik ben echt benieuwd wat de Panasonic EZ950 55'' gaat kosten. :) zeker nu ze een game mode hebben gemaakt. duurt nog wel even tot juni maarja ga hem toch niet eerder kopen dan augustus. Zat nog best lang te twijfelen wat betreft qled, maar aangezien ik toch het liefst met alle lichten uit series/films kijk kan ik beter voor een oled gaan

[ Voor 29% gewijzigd door Ambition88 op 20-02-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
Phusebox schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:18:
[...]

Dat klopt maar zo wordt meestal niet gerekend. Plus hier komt er nog btw bij dus ik ga uit van 2999 als adviesprijs.
Voor Amerikaanse merken en producten (Sonos, Apple, Bose) zou dat zeker kloppen.
Maar in het geval van LG hoeft dat niet zo te zijn; 2499€ voor de instap 55" Oled is dus een even goede speculatie, en toevallig is dat ook de huidige officiële "vanafprijs" voor de 6-reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
nodog schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:49:
[...]

Okee, bedankt. Dan loop ik morgen toch eens langs. Zal wel weinig zin hebben maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen.

edit: heb jij trouwens ook de aktieprijs van rond de 3100 betaald als ik vragen mag? Als jij meer betaald hebt kan ik me wel een beetje voorstellen dat je de TV meekrijgt, anders vind ik het echt een vreemde aktie van FOKA.
Ik heb de C6 gekocht en meegekregen voor 3250 toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
hb1981 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:47:
[...]

Ik heb de C6 gekocht en meegekregen voor 3250 toen
Aha, de C6, dus niet de B6. Goed dat ik toch maar niet op hoge poten ben langsgegaan. :)
Veel plezier met je TV trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ter info: de LG OLED 65E6V is nog voor €3.630 te verkrijgen bij Audiovision (excl btw 3000 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:42:
Ik ben echt benieuwd wat de Panasonic EZ950 55'' gaat kosten. :) zeker nu ze een game mode hebben gemaakt. duurt nog wel even tot juni maarja ga hem toch niet eerder kopen dan augustus. Zat nog best lang te twijfelen wat betreft qled, maar aangezien ik toch het liefst met alle lichten uit series/films kijk kan ik beter voor een oled gaan
Was al gemeld toch en ook elders gelezen: 4000 ('€3999' en niet die 2500 die eerder voorbij kwam al zou je zeggen gezien de bron daarvan dat het misschien toch anders wordt road rebel in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" of hij heeft het gewoon omgerekend naar euro's en afgerond op een mooi getal)

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 21-02-2017 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
apis29 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:03:
[...]

Was al gemeld toch en ook elders gelezen: 4000 ('€3999' en niet die 2500 die eerder voorbij kwam al zou je zeggen gezien de bron daarvan dat het misschien toch anders wordt road rebel in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" of hij heeft het gewoon omgerekend naar euro's en afgerond op een mooi getal)
Hm, ik vind panasonics goeie tv's hebben maar als de b7 voor circa 2100 gaat, dan is mn keuze wel snel gemaakt :+
Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"