18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐
In een thuisoven gaat dat terugbrengen in temperatuur wat eenvoudiger dan in een professionele oven inderdaad.
Met mijn Samsung oven thuis en pizzasteen ben ik al blij dat ik überhaupt die temperatuur vast kan houden.
Members only:
Met deze oven duurt dat wel iets langer en ben ik dus wat voorzichter met veel onderwarmte omdat het terugkoelen zo lang duurt
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Met mijn Samsung oven thuis en pizzasteen ben ik al blij dat ik überhaupt die temperatuur vast kan houden.
Meerdere broden tegelijk bakken, zakt de temperatuur ook beter, beetje zonde om een brood op die oppervlakte te bakken.bvk schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:57:
In een thuisoven gaat dat terugbrengen in temperatuur wat eenvoudiger dan in een professionele oven inderdaad.
***members only***
Met deze oven duurt dat wel iets langer en ben ik dus wat voorzichter met veel onderwarmte omdat het terugkoelen zo lang duurt![]()
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐
Normaliter worden er dan ook 4 of 6 broden tegelijk gebakken, maar dan op een heel ander programma. En zonde van de energie bedoel je?klump4u schreef op maandag 11 mei 2026 @ 18:20:
[...]
Meerdere broden tegelijk bakken, zakt de temperatuur ook beter, beetje zonde om een brood op die oppervlakte te bakken.
Dit is gewoon ter oefening, die ovens staan toch 24/7 aan....
Let op:
Vorige deel in TL: Het Grote Broodbaktopic
Vorige deel in TL: Het Grote Broodbaktopic