Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:09

TF

bla bla

jongetje schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:15:
[...]

Voor de kaarten:
https://updateportal.skoda-auto.com/nl-nl

De software zelf moet officieel via de dealer.
Zo ver kwam ik ook. Maar ik heb geen sd kaart in de auto zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
TF schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:39:
[...]

Zo ver kwam ik ook. Maar ik heb geen sd kaart in de auto zitten.
Wat staat er in de handleiding van de auto en op die update website?
SD kaartjes moeten (meestal) in het dashboardkastje zitten. En anders moet je updaten met een USB-C stick met de kaarten daarop. Dan zet je de kaarten erop en dan een paar dagen wachten (gebeurd tijdens het rijden) en dan is het opeens ge-update zonder enige melding (dat was met mijn Octavia4 met Columbus zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:09

TF

bla bla

jongetje schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 07:21:
[...]

Wat staat er in de handleiding van de auto en op die update website?
SD kaartjes moeten (meestal) in het dashboardkastje zitten. En anders moet je updaten met een USB-C stick met de kaarten daarop. Dan zet je de kaarten erop en dan een paar dagen wachten (gebeurd tijdens het rijden) en dan is het opeens ge-update zonder enige melding (dat was met mijn Octavia4 met Columbus zo).
USB-C had ik nog niet aan gedacht. Uiteraard wel op de website geweest maar de update procedure beschrijft daar SD-kaart.
Boekje zegt : Systeeminformatie --> Software updaten en dan "aanwijzingen op het scherm volgen" maar ja daar staat geen update klaar. Misschien dus wel met die usb-c stick.

Zal eens proberen met een USB-c Stick. Dank. Anders bel ik wel even met de dealer en laat het nog even weten

[ Voor 15% gewijzigd door TF op 02-10-2025 09:12 ]

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste