Zo ver kwam ik ook. Maar ik heb geen sd kaart in de auto zitten.jongetje schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:15:
[...]
Voor de kaarten:
https://updateportal.skoda-auto.com/nl-nl
De software zelf moet officieel via de dealer.
Wat staat er in de handleiding van de auto en op die update website?TF schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:39:
[...]
Zo ver kwam ik ook. Maar ik heb geen sd kaart in de auto zitten.
SD kaartjes moeten (meestal) in het dashboardkastje zitten. En anders moet je updaten met een USB-C stick met de kaarten daarop. Dan zet je de kaarten erop en dan een paar dagen wachten (gebeurd tijdens het rijden) en dan is het opeens ge-update zonder enige melding (dat was met mijn Octavia4 met Columbus zo).
USB-C had ik nog niet aan gedacht. Uiteraard wel op de website geweest maar de update procedure beschrijft daar SD-kaart.jongetje schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 07:21:
[...]
Wat staat er in de handleiding van de auto en op die update website?
SD kaartjes moeten (meestal) in het dashboardkastje zitten. En anders moet je updaten met een USB-C stick met de kaarten daarop. Dan zet je de kaarten erop en dan een paar dagen wachten (gebeurd tijdens het rijden) en dan is het opeens ge-update zonder enige melding (dat was met mijn Octavia4 met Columbus zo).
Boekje zegt : Systeeminformatie --> Software updaten en dan "aanwijzingen op het scherm volgen" maar ja daar staat geen update klaar. Misschien dus wel met die usb-c stick.
Zal eens proberen met een USB-c Stick. Dank. Anders bel ik wel even met de dealer en laat het nog even weten
[ Voor 15% gewijzigd door TF op 02-10-2025 09:12 ]