• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 18:55
jongetje schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:48:
@Scrtz Maar dat kan toch met elke willekeurige auto die nieuw of 2e hands koopt.... Dat zijn geen opties maar accessoires.

* Trekhaak kan trouwens niet altijd op elke auto.
Nee klopt inderdaad, maar wellicht dat meerdere mensen dat wel als 'optie' zien omdat het op de bestelling komt te staan..

• Loveless85
  • Registratie: maart 2011
WoBBeL schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:51:
@Scrtz de volgende gegevens heb ik erin staan:
Hardware: H56
Software: 1806
ABT hardware: H44
ABT software: 2088

Vond net op internet dat de 1806 update per 26-8 officieel beschikbaar is. Ik ben één van de eerste gelukkigen schijnbaar. Is een update van 9 GB 8)7 https://www.skodacommunit...8-h44-2088.137758/page-13

Is dat een update die anderen ook OTA krijgen of is dit een dealer dingetje? Kan iemand mij vast wel vertellen hoop ik O+

Mn KESSY functioneert niet meer...auto openen/sluiten werkt niet meer met de deuren. Starten nog wel met de sleutel. Configuratie in de auto staat goed. Mogen ze wel weer fixen als de hw straks vervangen wordt
Domme vraag misschien, maar zijn die updates specifiek voor een model/type? Doen ze alleen alle 4e generaties Octavia bv, of is meer gewoon alles met een Amundsen van een bepaalde generatie oid?

Is er ergens een changelog van de software voor de Karoq, en/of een manier om een OTA check af te dwingen, anders dan alleen via het menutje 'software updaten' in de auto, heb daar letterlijk nog nooit een update in klaar zien staan.

Ter referentie, de situatie in mijn Karoq ('21):

Onderdeelnummer: 3V0035820B
Hardware: H22
Software: 0270
Navigatiedatabase: 21.2
Radiodatabase: 1.30.16

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
Loveless85 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:26:
[...]

Domme vraag misschien, maar zijn die updates specifiek voor een model/type? Doen ze alleen alle 4e generaties Octavia bv, of is meer gewoon alles met een Amundsen van een bepaalde generatie oid?

Is er ergens een changelog van de software voor de Karoq, en/of een manier om een OTA check af te dwingen, anders dan alleen via het menutje 'software updaten' in de auto, heb daar letterlijk nog nooit een update in klaar zien staan.

Ter referentie, de situatie in mijn Karoq ('21):

Onderdeelnummer: 3V0035820B
Hardware: H22
Software: 0270
Navigatiedatabase: 21.2
Radiodatabase: 1.30.16
Ja de updates zijn echt specifiek per model/type. @Rainesh kan wellicht wel checken of er updates mogelijk zijn voor jou auto/navigatie.

• Loveless85
@Rainesh, kan jij zien wat de laatste softwareversie is voor de Karoq?

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:56
Loveless85 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:31:
@Rainesh, kan jij zien wat de laatste softwareversie is voor de Karoq?
Als de server online is kan ik wel even kijken. Meen uit mijn hoofd dat dit de meest recente versie is maar wel nieuwe binnenkort uitkomen.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Loveless85
Rainesh schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:34:
[...]

Als de server online is kan ik wel even kijken. Meen uit mijn hoofd dat dit de meest recente versie is maar wel nieuwe binnenkort uitkomen.
Thanks alvast! is er ergens iets van een changelog openbaar te bekijken of een site/forum waar die releases 'aangekondigd' worden (al dan niet officieus door andere gebruikers).

• max
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Voordat ik naar de dealer ga waar ze het ding aan de computer hangen en vervolgens zeggen “works as designed”:

2017 Superb 3V met AFS Xenon. Onderstaand het lichtbeeld, waarvan ik van mening ben dat de rechterkoplamp niet goed staat. Bij starten netjes autoleveling van de xenon (hoewel de rechter unit wel in alle richtingen behalve op/neer beweegt) en tijdens rijden ook een meesturende lichtbundel.

Maar de unit rechts schijnt ten alle tijden op ongeveer 3 meter voor de bumper op de grond. Hoort niet zo, toch?

OBDeleven eraan gehad, maar controller 55 (headlight regulation) ontbreekt… Verder geen fouten/meldingen over rijhoogtesensoren of iets dergelijks.

Iemand advies/kennis? Ik ga er sowieso mee naar de dealer/garage, maar kom daar liever geïnformeerd aan dan zonder enige kennis van zaken.

[Voor 12% gewijzigd door max op 03-09-2021 21:22]

Bald by design, beard by choice.

Weten wat je níét weet, is belangrijker dan alles weten.

• WoBBeL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:47

WoBBeL

*zwaai*

Ik durf het niet te zeggen met zekerheid maar dit lijkt wel een koplamp die helemaal naar beneden schijnt inderdaad.

Hosted VoIP SIP trunks Vast mobiel

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Rij zelf een Passat met auto levelling led, maar dit lijkt mij ook helemaal naar beneden te wijzen en niet te kloppen qua lichtbeeld.
Aangenomen dat jij een apk bij aflevering hebt gehad gewoon mee teruggaan, want ongelijk lichtbeeld is afkeuren en had dus gewoon naar boven moeten komen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:58

Ethirty

Who...me?

Ik heb altijd ruzie gehad met de Xenon in mijn Octavia. Af fabriek stond het veel te hoog en na correctie is het jarenlang ruk geweest.

Nu ik LED heb zie ik eigenlijk pas hoe het lichtbeeld had moeten zijn. Volgens mij hoort rechts schuin weg te lopen naar de berm. Dan verlicht je de borden langs de weg beter.

Pak even een keer een muurtje mee en kijk hoe de lijn op de muur loopt, die zou vrij recht moeten lopen.

[Voor 10% gewijzigd door Ethirty op 03-09-2021 21:39]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone 8 64GB

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

De lijn is op een muur inderdaad zo:
—__

Rechts staat dus gewoon helemaal naar beneden.

Wat apk betreft: de Duitse TÜV was nog geldig en is overgenomen. Dus terug gaan, ja kan, maar bespaar mezelf het gehannes en gewoon direct naar de dealer/garage. Kost het maar een paar centen, auto begint met ‘au’. ;)

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

@Rainesh @Antera
Weten jullie (als resident VAG guru’s) waar ik de headlight regulation controller kan vinden? Ik begrijp dat die functies bij Audi modellen rond 2014 verplaatst is van 55 naar 9 (central electrics), maar kan ze niet vinden in mijn auto.

:)

• Rainesh
  • Laatst online: 14:56
max schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:02:
@Rainesh @Antera
Weten jullie (als resident VAG guru’s) waar ik de headlight regulation controller kan vinden? Ik begrijp dat die functies bij Audi modellen rond 2014 verplaatst is van 55 naar 9 (central electrics), maar kan ze niet vinden in mijn auto.

:)
Is nog steeds 55 of 4B in het geval van xenon/led koplampen.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Morfling
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-09 23:06
Mijn nieuwe Skoda Kodiaq Sportline Business 2022 leaseauto zal eigenlijk in week 26 worden geleverd. Lig nu half klaar wachtend op chips.

Nieuwe lever tijd is week 45 na 4x te zijn verandert.

Success met iedereen die net als ik ook aan het wachten zijn.

• Loveless85
Rainesh schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:34:
[...]

Nog gelukt? O-)

• Mathieckx
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 17-09 08:39
Op 1 februari startte ik in een nieuwe functie bij mijn huidige werkgever en dat betekende: een nieuwe firmawagen! EINDELIJK, na jaren andermans afdankertjes' leasecontract te moeten oprijden :D

Ik was al snel verkocht voor de nieuwe Skoda Octavia, en dus bestelde ik een Clever + uitvoering, 150PK DSG 7 in sportuitvoering (Dynamic Pack) inclusief alle mogelijke opties die Skoda aan te bieden heeft...

Mijn nieuwe wagen is besteld begin februari en nog steeds met hartzeer aan het wachten op de levering.. eerst gepland in september, nu verplaatst naar 12 december.. fingers crossed dat ie niet naar 2022 wordt overgeplaatst :(

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:16
Mathieckx schreef op donderdag 16 september 2021 @ 14:20:
Op 1 februari startte ik in een nieuwe functie bij mijn huidige werkgever en dat betekende: een nieuwe firmawagen! EINDELIJK, na jaren andermans afdankertjes' leasecontract te moeten oprijden :D

Ik was al snel verkocht voor de nieuwe Skoda Octavia, en dus bestelde ik een Clever + uitvoering, 150PK DSG 7 in sportuitvoering (Dynamic Pack) inclusief alle mogelijke opties die Skoda aan te bieden heeft...

Mijn nieuwe wagen is besteld begin februari en nog steeds met hartzeer aan het wachten op de levering.. eerst gepland in september, nu verplaatst naar 12 december.. fingers crossed dat ie niet naar 2022 wordt overgeplaatst :(
Geduld is een schone zaak en zal zeker beloond worden. Hopelijk heb je geluk.

• Mimiix
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18:16

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik mag volgende week voor de eerste beurt (30k) naar de garage! Ik kan alleen niet echt terug vinden wat men dan doet buiten olie en olie filter.

Wat vervangen ze allemaal? Gaat om een scala uit 2021 met DSG 1.0 benzine.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19:06

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Mimiix schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:25:
Ik mag volgende week voor de eerste beurt (30k) naar de garage! Ik kan alleen niet echt terug vinden wat men dan doet buiten olie en olie filter.

Dan bel je even naar de dealer. Trouwens, je krijgt achteraf een specificatie van de werkzaamheden en de kosten.

Me.

• Mimiix
  • Laatst online: 18:16

Mimiix

Professioneel Prutser

GerCor schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:35:
[...]

Dan bel je even naar de dealer. Trouwens, je krijgt achteraf een specificatie van de werkzaamheden en de kosten.
Zo bijzonder is't ook weer niet. Was meer benieuwd of iemand het zo op kon noemen.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• AndRo555
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:37
Mimiix schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:25:

"Normaal" dit: (is van een Golf, maar principe is zelfde)
Oil Change Service.
- Every 15,000km (10,000miles) or 1yr 1) (QI4, QI7 fixed service).
- Max. 30,000km (20,000miles) or 2yrs 1) (QI6 flexible service).
 Drain engine oil & renew oil filter.
 Brake pads/linings:- check thickness & condition of brake discs, front & rear.
 Engine oil:- replenish.
 Service interval display:- reset.

Inspection.
- Every 15,000km (10,000miles) or 1yr 1) (QI4 fixed service).
- After 30,000km (20,000miles) or 2yrs 1), then every 30,000km (20,000miles) or 1yr 1) (QI6
flexible service).
- Every 30,000km (20,000miles) or 2yrs 1) (QI7 fixed service).
 Horn:- check function.
 Headlight washer system:- check function.
 Front Lighting:- check function.
 Static cornering light (cornering lighting):- check function.
 Automatic headlight control:- check function.
 Rear lighting:- check function.
 Windscreen wash/wipe system:- check function & spray jet settings & adjust if necessary; check
for damage.
 Wiper blades:- move blades to service position & check for damage; check park position &
adjust.
 Engine & components in engine compartment:- inspect for leaks & damage (from below).
 Gearbox, final drive & drive shaft boots:- visual check for leaks & damage.
 Removable original towing bracket:- check
 If provided.
 Tyre pressure:- check.
 Tyre mobility set:- check for damage & use.
 Tyres:- check condition & wear pattern of tyre, record tread depth.
 Oil level:- check.
 Battery &, if fitted, second battery:- check with battery tester.
 Engine & components in engine compartment:- inspect for leaks & damage (from above).
 Brake fluid level (dependent upon brake pad/lining wear):- check.
 Cooling system:- check frost protection & coolant level.
 Window wash/wipe system: check anti-freeze protection:- replenish washer fluid.
 Headlight adjustment:- check & adjust if necessary.
 Tyre Pressure Loss Indicator:-

1) Whichever occurs first.
Zie ook: https://www.golfmk7.com/f...petrol-normal-pdf.152803/

• Michel
  • Laatst online: 21-09 20:49
https://www.huiskes-kokke...onderhoud/onderhoud/skoda

Hier staan ze voor Skoda redelijk duidelijk uitgeschreven

• headhunter1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:32
Naar aanleiding van de berichten hier over de vernieuwde uitgestelde leveringen, voor mijn skoda ook maar een update gevraagd omdat deze voor eind september stond.

Deze is nu verplaatst naar 5 november..met de hierboven beschreven reacties ben ik zeer benieuwd of ik de nieuwe auto dit jaar nog ontvang. De lol van een nieuwe auto is er wel zo beetje af.

• Michel
Als ik dit artikel mag geloven gaat dat wachten "normaal" worden.
Als een soort geluk bij een ongeluk zijn BMW en Mercedes-Benz er achter gekomen dat de consument grof geld wil betalen voor hun auto's en ook bereid is om langer te wachten.
https://www.autoweek.nl/a...-hoger-ook-na-chiptekort/

Grootst mogelijke onzin naar mijn mening maar goed

• harry64
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:08
Morfling schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:56:
Mijn nieuwe Skoda Kodiaq Sportline Business 2022 leaseauto zal eigenlijk in week 26 worden geleverd. Lig nu half klaar wachtend op chips.

Nieuwe lever tijd is week 45 na 4x te zijn verandert.

Success met iedereen die net als ik ook aan het wachten zijn.

[Afbeelding]
Had opeens ook dezelfde 61 dagen staan.

Eind vorige week maar direct contact gezocht met de dealer ivm de laatst gecommuniceerde afleverdatum van 16-9-2021 en begin van het gesprek was het "misschien week 41", maar aan het einde was 45 eigenlijk realistischer...

Betreft een Skoda Octavia Combi 1.0 TSI Greentech Business Edition besteldatum 2 maart en originele leverweek 27.

Bijkomend is dat de bijtelling van mijn huidige auto lekker doorloopt op 25% ipv 14%, dat was voor een paar maanden niet zo'n probleem, maar gaat nu al hard richting de 11 maanden.

• JJ Le Funk
  • Niet online
iemand al een proefrit gemaakt met de nieuwe Fabia? is toch niet verkeerd als je de uitvoering hebt met DSG, digitaal dashboard en LED koplampen. Vraag me af of de levertijden nog een beetje acceptabel zijn met die aanhoudende chip tekorten.

~

• DeeleNL
  • Laatst online: 13:05
Mijn lease contract loopt eind maart af, dus dacht alvast even ‘vooruit te kijken’ en een offerte op te vragen voor de Octavia Sport Business. Nu bestellen, levering begin augustus 2022 :')

Edit: is het normaal dat bij het aanvragen van een offerte nu al de prijsstijging van 2022 gerekend wordt ivm de levertijd?

[Voor 24% gewijzigd door DeeleNL op 18-09-2021 11:44]

• Oekol
  • Laatst online: 21-09 22:53

Oekol

waka waka hey hey

Is er al meer bekend over de 2022 versie van de Karoq? Als goed is een facelift right? Zie dat hij überhaupt niet te configureren is op directlease maar vind ook helemaal niks online. Op een Belgische site dat hij begin volgend jaar komt, maar dat kan iedereen opzich wel gokken right?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19:06

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Oekol schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:01:
Is er al meer bekend over de 2022 versie van de Karoq? Als goed is een facelift right? Zie dat hij überhaupt niet te configureren is op directlease maar vind ook helemaal niks online. Op een Belgische site dat hij begin volgend jaar komt, maar dat kan iedereen opzich wel gokken right?
Euh.... 'right', denk ik. 🤪

Me.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

GerCor schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:22:
[...]

Euh.... 'right', denk ik. 🤪
Ik ga stuk _O-

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Oekol
  • Laatst online: 21-09 22:53

Oekol

waka waka hey hey

Ja, super bedankt dit. Leuk

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18:45
DeeleNL schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 23:12:
Edit: is het normaal dat bij het aanvragen van een offerte nu al de prijsstijging van 2022 gerekend wordt ivm de levertijd?
Ja, dat is gangbaar. Had ik ook, toen de prijslijst voor 2021 beschikbaar kwam heb ik snel het verschil uitgerekend en dat naar de LM gestuurd. Daarop werd de leaseprijs aangepast naar een realistische prijs. Ze gingen uit van 2000 euro. In werkelijkheid was het 450 euro.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 11:07

avotar

P0werd by Black Coffee

Mijn Karoq die half juli zou komen is inmiddels ook op 5 november gezet door de LM.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• WoBBeL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:47

WoBBeL

*zwaai*

Nou...die Octavia 'van mij' staat al weer sinds vrijdag bij de dealer.

Er stond al iets gepland (vervangen van een "regelapparaat") maar ik leverde hem dit keer in met 7 foutmeldingen die er al 2 weken in stonden waardoor werkelijk alle hulpsystemen én de airbags het niet deden.

Ze hadden een melding doorgezet naar "de importeur" (PON neem ik aan) en die heeft een melding doorgezet naar de fabriek en dat kon nog wel even duren....Ik heb aangegeven dat ik hem niet terug wil voordat het opgelost is en ik desnoods twee maanden in een leenauto ga rijden. Hopelijk doen ze er wat mee maar ben er bang voor. Anders gaan we gewoon de leasemaatschappij maar inschakelen want ik ben er echt wel zat van nu :/

Vrijdag een Cupra Formentor mee gehad als leenauto...das ook niet verkeerd hoor :+ jammer dat ik m diezelfde dag moest inleveren voor een Scala toen bleek dat die van mij nog wel even bleef staan bij de dealer.

[Voor 6% gewijzigd door WoBBeL op 20-09-2021 20:11]

Hosted VoIP SIP trunks Vast mobiel

• Michel
WoBBeL schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:11:
Nou...die Octavia 'van mij' staat al weer sinds vrijdag bij de dealer.

Er stond al iets gepland (vervangen van een "regelapparaat") maar ik leverde hem dit keer in met 7 foutmeldingen die er al 2 weken in stonden waardoor werkelijk alle hulpsystemen én de airbags het niet deden.

Ze hadden een melding doorgezet naar "de importeur" (PON neem ik aan) en die heeft een melding doorgezet naar de fabriek en dat kon nog wel even duren....Ik heb aangegeven dat ik hem niet terug wil voordat het opgelost is en ik desnoods twee maanden in een leenauto ga rijden. Hopelijk doen ze er wat mee maar ben er bang voor. Anders gaan we gewoon de leasemaatschappij maar inschakelen want ik ben er echt wel zat van nu :/

Vrijdag een Cupra Formentor mee gehad als leenauto...das ook niet verkeerd hoor :+ jammer dat ik m diezelfde dag moest inleveren voor een Scala toen bleek dat die van mij nog wel even bleef staan bij de dealer.
Pff lekker dan, hopelijk fixen ze het nu wel goed voor je!

Hier ondertussen een update gehad over de auto die drie weken geleden geleverd zou worden :+ . Hij is zowaar eindelijk geproduceerd! Er staat nog een onderdeel in backorder, levering week 43 naar verwachting.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

max schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:20:
Voordat ik naar de dealer ga waar ze het ding aan de computer hangen en vervolgens zeggen “works as designed”:

2017 Superb 3V met AFS Xenon. Onderstaand het lichtbeeld, waarvan ik van mening ben dat de rechterkoplamp niet goed staat. Bij starten netjes autoleveling van de xenon (hoewel de rechter unit wel in alle richtingen behalve op/neer beweegt) en tijdens rijden ook een meesturende lichtbundel.

Maar de unit rechts schijnt ten alle tijden op ongeveer 3 meter voor de bumper op de grond. Hoort niet zo, toch?

OBDeleven eraan gehad, maar controller 55 (headlight regulation) ontbreekt… Verder geen fouten/meldingen over rijhoogtesensoren of iets dergelijks.

Iemand advies/kennis? Ik ga er sowieso mee naar de dealer/garage, maar kom daar liever geïnformeerd aan dan zonder enige kennis van zaken.

[Afbeelding]
Update van de dealer: koplampunit rechts is van binnen (verstelmechanisme) stuk. Hebben de stuurapparaten van links naar rechts gewisseld, maar koplampverstelling hoog/laag doet het na wisselen nog steeds niet.

Quanta costa: 1400euro incl. BTW incl. montage. En dat is volgens de dealer enkel de koplampunit, zonder stuurapparaten, ballast, xenonlamp, etc…

Even zoeken op onderdeelnummer (3V1 941 016 B )…..nieuwe Hella unit is voor pak hem beet 600 euro te krijgen en op ebay.de gaan ze voor 200/300 euro 2ehands. Nogal een verschil…

Natuurlijk zit die unit er dan nog niet in, maar voor 700/1000 euro moet je heel wat uurtjes sleutelen, zelfs tegen dealertarieven… :') 8)7

Nu ben ik niet onhandig en die unit krijg ik er wel in, maar afstellen en vooral coderen (is dat uberhaupt nodig bij enkel een unit-wissel?) heb ik geen verstand van. Dus ik ga me geen poot laten uitdraaien bij de dealer en ga ermee naar mijn vaste onafhankelijke garage. Ga er van uit dat hij dat prima kan, ook het coderen. Loop ik ook niet het risico zelf iets te verkloten.

Morgen ook eens even bellen met de Duitse dealer die me de auto verkocht heeft. Als zij een koplampunit willen sponsoren (of bijv. 50/50 willen doen) is dat ook mooi meegenomen.

To be continued. :D

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:18

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Klein updateje, ik rij sinds afgelopen juni rond in mijn (voor mijn) nieuwe Fabia *O* en ben echt superblij dat ik deze wagen heb gekocht als vervanger voor mijn oude Fordje Fusion d:)b

Ik ben vooral ook blij met de 1.2TSI, wat is dat een ontzettend lekker blokje, met power zat voor wanneer dat nodig is.

Laatste tankbeurtje ook even uitgerekend :P .

584 km op de dagteller en 29,8 liter getankt maakt 1 : 19,6 oOo

Die krijg ik nog wel over de 1:20 heen nu ik de wagen langzaam leer kennen d:)b

“I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that won’t work” - Thomas Edison

• Pikkelateur
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 11:03
Via zakelijke lease heb ik een Skoda Octavia Combi RS iV Business in week 27 besteld. In eerste instantie was de verwachtte levering week 42, maar werd al snel week 49 (nog 80 dagen te gaan). Echter zal de leasemaatschappij de auto niet in december afleveren en ga daarom uit van januari 2022 als alles mee zit.
Als voorloop auto ook een Skoda Octavia Combi Business Edition gekregen met een 1.0L. Dit rijdt erg goed, maar kan niet wachten tot de RS klaar staat.
Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee