Ik heb de Ambition met lanceringspack(België), 2.0 TDI 115 PK, manueel. Jij hebt de Style zeker te zien aan de voorlichten?
Lanceringspack:
- SMARTLINK Wireless (draadloos)
- Parking Distance Control voor- en achteraan met Manoeuvre Assist
- Virtual Cockpit - Digital Dashboard
- Navigatiesysteem zonder Media Pack Internet
- Infotainmentsysteem Navigatie
- Verwarmde zetels vooraan, individueel regelbaar
- Spraakbediening
- SUNSET - Donkergetinte ruiten achteraan
- KESSY ADVANCED : Openen/Sluiten en starten zonder sleutel
Extra opties:
- Elektrische opening en sluiting van het kofferdeksel
- Beveiliging kindersloten achteraan, elektrisch bediend
- Buitenspiegels, zelfdimmend (anti reflectie), elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar
- Zelfdimmende binnenspiegel
- Ruitenwissers met intervalfunctie, regen- en lichtsensor
Had graag de 2.0 TDI DSG Style versie gehad(camera handig en voorlichten + velgen staan hem wat beter), maar viel buiten het budget
Voor de rest wel fantastische wagen, rijdt goed en het extra koppel tov de vorige 1.6 TDI is zeer aangenaam.
De iets kleinere tank(45l tov 50l van het vorige model) is blijkbaar ook geen nadeel, want het ziet er naar uit dat mijn eerste tank makkelijk ruim 900 km zal zijn. Bij de vorige lukte me dat niet altijd. Is dus een stuk zuiniger, zelfs met de eerste kilometers waarbij je toch altijd wat meer speelt met het gas om te testen.
Multimediasysteem moet ik wel nog wat aan wennen en heb het gevoel dat er nog wat bugs in zitten:
- Mijn smartphone verbindt de helft van de tijd niet via bluetooth, maar kan aan mijn Nokia 6.1 liggen(wel nooit problemen in andere auto's/soundbar/headset)
- Op de vorige Octavia zag ik op ieder moment resterende km's/tijd van de geplande route rechtsbovenaan het scherm, maakte niet uit wat er werd weergegeven, moet dat in het dashboard zetten. Kan misschien ergens aangezet worden, maar ik vind het niet
- Snelheidsborden worden wel getoond op het scherm in het midden, maar niet op het digital dashboard

- Geen olietemperatuur meer op dashboard, maar wel watertemperatuur? Vrij nutteloos die watertemperatuur gezien die links continu staat. Vond olietemperatuur stuk handiger.
[
Voor 5% gewijzigd door
skelleniels op 28-08-2020 11:34
]