Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:51

Rudedadude

Maybe we were born to run

GerCor schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 01:07:
[...]

Toevallig een donkerblauwe in Zwolle? :+

In Hardenberg zag ik bij een autoboer 3 witte staan.

Maar inderdaad, ze zijn nog schaars. Net zo schaars als een Audi A1. (die nieuwe dan hè). Heel af en toe kom ik een T-Cross tegen maar het lijkt wel alsof de nieuwe modellen van VAG niet gekocht worden. Zij natuurlijk ook belachelijk duur dus ik denk dat de meeste kopers denken: doe mij maar een 2e handsje. Ik wacht wel.
Nope, een rode in omgeving Amersfoort. Alhoewel ik in de afgelopen maand al zo'n 4000 kilometer heb gereden van Tilburg tot Leeuwarden en ook een dagje in Zwolle. De 1.0 versie met 6 versnellingen. Leer je creatief van schakelen (soms 1-3-6 bijvoorbeeld), maar ik ben er prima tevreden mee.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zag dat de Kamiq met 1.5 TSI DSG eindelijk te bestellen was dus hopelijk schiet de leasemaatschappij op en is die er ergens in Maart/April :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

Antera schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:25:
[...]

Heel apart dat stuur onderin. Wel de vorm voor de spaken maar geen spaken. Zou dit stuur wel kloppen?
Ja, werd ook al gemeld door een tester:
https://www.autowereld.co...review-skoda-octavia-2020
Het nieuwe stuur van de Octavia is een prachtig ding - geloof ons. Het heeft twee spaken en glimmende draaiknoppen.

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
Met de informatie die er tot nu toe bekend is van de Octavia 4 ben ik nog niet weggeblazen ieder geval. Ik vind het stuur niet mooi met 2 spaken en de knopjes op het stuur hadden van mij gewoon zwart mogen zijn. Plus het infotainment scherm zit minder geïntegreerd in het dashboard, meer een soort tablet waar je tegenaan kijkt. Maargoed, even de reveal afwachten van 11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:18

Ethirty

Who...me?

GerCor schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 01:07:
[...]

Maar inderdaad, ze zijn nog schaars. Net zo schaars als een Audi A1. (die nieuwe dan hè). Heel af en toe kom ik een T-Cross tegen maar het lijkt wel alsof de nieuwe modellen van VAG niet gekocht worden. Zij natuurlijk ook belachelijk duur dus ik denk dat de meeste kopers denken: doe mij maar een 2e handsje. Ik wacht wel.
In de Randstad rijden er zat hoor. Kom er dagelijks wel een paar tegen op de weg.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
vinom schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:22:
Met de informatie die er tot nu toe bekend is van de Octavia 4 ben ik nog niet weggeblazen ieder geval. Ik vind het stuur niet mooi met 2 spaken en de knopjes op het stuur hadden van mij gewoon zwart mogen zijn. Plus het infotainment scherm zit minder geïntegreerd in het dashboard, meer een soort tablet waar je tegenaan kijkt. Maargoed, even de reveal afwachten van 11 november.
Ik snap helemaal niets van dat tablet gedoe. Elke auto ziet er tegenwoord uit alsof ze vergeten zijn een scherm te bedenken en het later maar met een dot kit op het dashboard hebben gelijmd. Het is echt zo verschrikkelijk lelijk en brekend in het interieur/design.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Hier in Roosendaal rijdt er sinds vandaag ook een. Super tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

Korvaag schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:08:
[...]

Ik snap helemaal niets van dat tablet gedoe. Elke auto ziet er tegenwoord uit alsof ze vergeten zijn een scherm te bedenken en het later maar met een dot kit op het dashboard hebben gelijmd. Het is echt zo verschrikkelijk lelijk en brekend in het interieur/design.
Het voordeel van een scherm zo te plaatsen is dat je veel meer ruimte overhoudt in de middenconsole.
Die kunnen ze dan "leeg" laten om het zo ruimtelijker over te laten komen.
Het scherm wat hoger is ook veel handiger, omdat je dan minder naar beneden hoeft te kijken om iets op het scherm te zien.
Hoe dan ook, mooi is het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ben er ook naar aan het kijken, de Business edition heeft standaard bijna alles O-)
Alhoewel ik hem eigenlijk al per 1 januari nodig heb |:(
Tsurany schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:09:
Ik zag dat de Kamiq met 1.5 TSI DSG eindelijk te bestellen was dus hopelijk schiet de leasemaatschappij op en is die er ergens in Maart/April :)

[ Voor 7% gewijzigd door skai21 op 11-11-2019 22:31 ]

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

skai21 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:31:
Ben er ook naar aan het kijken, de Business edition heeft standaard bijna alles O-)

[...]
Ik ga voor de Sport Business, met de normale Business wordt het mij net te duur qua bijtelling. Zit nu al op 32.5k fiscale waarde, met de Business komt daar nog snel een paar duizend bij.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Zal net onder de 250 uitvallen vermoedelijk toch? :)\
die sportstoelen zijn wel fancy
Tsurany schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:33:
[...]

Ik ga voor de Sport Business, met de normale Business wordt het mij net te duur qua bijtelling. Zit nu al op 32.5k fiscale waarde, met de Business komt daar nog snel een paar duizend bij.

[ Voor 4% gewijzigd door skai21 op 11-11-2019 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

https://www.skoda.nl/nieu...-alle-details-en-beelden/

Ziet er netjes uit, jammer van dat vliegende scherm (zoals hierboven ook al genoemd). Ik dacht dat er in NL geen diesel meer zou komen maar zie hem wel in de engelse pers kit? Komt hij dan wel in andere landen 8)7?

[ Voor 22% gewijzigd door WoBBeL op 12-11-2019 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

skai21 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:33:
Zal net onder de 250 uitvallen vermoedelijk toch? :)\
die sportstoelen zijn wel fancy

[...]
Via BerekenHet kom ik op iets meer dan 300 euro netto impact maar zij nemen ook de heffingskorting mee.

Ik had de Sport Business met de standaard Business vergeleken en ik merkte dat de standaard Business een aantal opties heeft die van mij niet hoeven. Zo heb ik geen behoefte aan Navigatie (Android Auto is genoeg voor mij), hoef ik niet perse een start knop en doen de full led koplampen en achterlichten mij ook weinig. Armsteun achterin maakt me ook weinig uit, heb amper passagiers mee Evenals de parkeersensoren voor, die mis ik eigenlijk nooit.

De Sport Business heeft wel lekkerdere stoelen, mooier interieur en Sunset als standaard. Dan hoef ik enkel wat opties aan te vinken die zowel op de Business als de Sport Business niet standaard zijn en een paar missende opties van de Business en dan heb ik een zeer complete Kamiq.
WoBBeL schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:32:
https://www.skoda.nl/nieu...-alle-details-en-beelden/

Ziet er netjes uit, jammer van dat vliegende scherm (zoals hierboven ook al genoemd). Ik dacht dat er in NL geen diesel meer zou komen maar zie hem wel in de engelse pers kit? Komt hij dan wel in andere landen 8)7?
Mooie wagen, echt een futuristische cockpit look. Hoop wel dat dit ook de standaard look is en je er niet tientallen dure opties voor nodig hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
Mooie wagen geworden. De nieuwe Skoda Octavia Combi is zeker een optie voor mijn volgende leaseauto.
Nu nog wachten tot hij daadwerkelijk bij de dealers staat voor een proefrit/proefzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ligt het nou aan mij of zie ik steeds vaker dat nieuwe auto's een soort mash-up worden van andere auto's?

Ik zie in de nieuwe Octavia trekjes van een 3-serie, een Volvo en zelfs een Opel.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ethirty schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:29:
Ligt het nou aan mij of zie ik steeds vaker dat nieuwe auto's een soort mash-up worden van andere auto's?

Ik zie in de nieuwe Octavia trekjes van een 3-serie, een Volvo en zelfs een Opel.
De Skoda-letters achterop is inderdaad erg Volvo-ig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je dit soort telefoonhouders kunt kopen voor de pre-facelift Citigo/Up/Mii? (2013) Ik zie op Google wel wat afbeeldingen voorbij komen maar nog geen mogelijkheid om iets te bestellen (via een betrouwbaar kanaal ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ossi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:34:
[...]

De Skoda-letters achterop is inderdaad erg Volvo-ig.
Sterker nog in combinatie met de achterlichten is het bijna een Volvo, ook de Kamiq lijkt wel erg van achteren op een V40.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
M@cer schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:54:
[...]

Sterker nog in combinatie met de achterlichten is het bijna een Volvo, ook de Kamiq lijkt wel erg van achteren op een V40.
Die mening deel ik niet helemaal. Zet ze maar eens naast elkaar in Google images.

En zolang ze niet de krapte van de V40 achterin hebben is er ook niets aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:15
Ossi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:09:
Mooie wagen geworden. De nieuwe Skoda Octavia Combi is zeker een optie voor mijn volgende leaseauto.
Nu nog wachten tot hij daadwerkelijk bij de dealers staat voor een proefrit/proefzit :)
Ik ben vooral benieuwd wat hij kost. De huidige is al 5 duizend euro gestegen afgelopen 3 jaar. Ik heb het gevoel dat ze hem tegenover de Passat willen positioneren en dan is het voor mij een echte No-Go (kwa prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:27

Antera

VCDS/obd11 en Odis coderingen

Je krijgt alsnog bij Skoda meer voor hetzelfde geld dus zou niet weten waarom niet @jongetje .

Passat met eenzelfde opties word een aardig stukje duurder en anders kan je nog kijken naar de Superb misschien

Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Tijd om weer kaarten te updaten!

2020 kaart voor Columbus systemen (MIB1 en MIB2)

http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P184_N60S5MIBH3_EU.7z

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Tsja, navigatie doet vanwege android auto ook niet zoveel. Het 9.2 inch scherm daarentegen wel :-).
Een startknop vind ik in 2019 tlnaast kessy toch wel eehmn beetje standaard. Full-led is het altijd, alleen de knipperlichten niet. Dat doet me ook niet zoveel.
DAB en de virtual cockpit zijn wel opties die ik graag wil. Maar idd de sport business met de opties die ik wil is idd 500 goedkoper dan de business edition.

Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet in december in de showroom, en rijdt.
Tsurany schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:44:
[...]

Via BerekenHet kom ik op iets meer dan 300 euro netto impact maar zij nemen ook de heffingskorting mee.

Ik had de Sport Business met de standaard Business vergeleken en ik merkte dat de standaard Business een aantal opties heeft die van mij niet hoeven. Zo heb ik geen behoefte aan Navigatie (Android Auto is genoeg voor mij), hoef ik niet perse een start knop en doen de full led koplampen en achterlichten mij ook weinig. Armsteun achterin maakt me ook weinig uit, heb amper passagiers mee Evenals de parkeersensoren voor, die mis ik eigenlijk nooit.

De Sport Business heeft wel lekkerdere stoelen, mooier interieur en Sunset als standaard. Dan hoef ik enkel wat opties aan te vinken die zowel op de Business als de Sport Business niet standaard zijn en een paar missende opties van de Business en dan heb ik een zeer complete Kamiq.

[...]

Mooie wagen, echt een futuristische cockpit look. Hoop wel dat dit ook de standaard look is en je er niet tientallen dure opties voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
skai21 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:45:
Tsja, navigatie doet vanwege android auto ook niet zoveel. Het 9.2 inch scherm daarentegen wel :-).
Een startknop vind ik in 2019 tlnaast kessy toch wel eehmn beetje standaard. Full-led is het altijd, alleen de knipperlichten niet. Dat doet me ook niet zoveel.
DAB en de virtual cockpit zijn wel opties die ik graag wil. Maar idd de sport business met de opties die ik wil is idd 500 goedkoper dan de business edition.

Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet in december in de showroom, en rijdt.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

jongetje schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:59:
[...]

Ik ben vooral benieuwd wat hij kost. De huidige is al 5 duizend euro gestegen afgelopen 3 jaar. Ik heb het gevoel dat ze hem tegenover de Passat willen positioneren en dan is het voor mij een echte No-Go (kwa prijs).
Huh? Een basis passat zit al boven de €40k, en is dus al duurder dan een Superb. Lijkt me dat de Octavia toch wel start onder de €30k???

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
jongetje schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:59:
[...]

Octavia zit in het groep Golf en Leon (Combi/Variant/ST). Superb zit in het vaarwater van de Passat.

Enige is dat de golf/leon geen sedan vorm heeft, maar alleen een hatchbak en viceversa

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Rainesh schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:13:
Tijd om weer kaarten te updaten!

2020 kaart voor Columbus systemen (MIB1 en MIB2)

http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P184_N60S5MIBH3_EU.7z
Uitpakken op USB en in de auto doen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
WoBBeL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:47:
[...]

Jup

• Antera

Antera

WoBBeL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:47:
[...]

Voor de zekerheid zou ik wel deze eerst backuppen alvorens te overschrijven

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Antera schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:01:
Kan.

Op de USB/SD mag alleen MIB1 en MIB2 plus nog een text-file staan. Ook niet in een mapje. Dus, oude files even knip en plak naar je HD.

Zelf nooit gedaan overigens. Wel bij de Discover Media maar niet bij de Discover Pro.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik heb een Karoq; geen idee welk navigatiesysteem eigenlijk. Hoe kom ik daarachter?

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:02
Settings sw/hw versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

smeerbartje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:18:
Ik heb een Karoq; geen idee welk navigatiesysteem eigenlijk. Hoe kom ik daarachter?
Draaiknopjes: Amundsen
Volledig touch: Columbus

Staat gewoon in de folder, op de site, in de handleiding en waarschijnlijk ook wel op de offerte of factuur :?

#team_UTC+1

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Antera schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:01:
[...]

Ik heb geen sd kaart of USB stick in de auto zitten voor navigatie. Zal wel een hardeschijf inzitten vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

WoBBeL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:25:
[...]

Ik heb geen sd kaart of USB stick in de auto zitten voor navigatie. Zal wel een hardeschijf inzitten vermoed ik.
:'( 8)7

Ik zou het doen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vandaag getekend voor de Skoda CitigoE iV, blij mee :)

Via Private Lease 4 jaar 10000km, ter vervanging van ook een Citigo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZNcpTUY7waCLf8CoLt3iNi0l/full.jpg

Lichtmetalen velgen 16 Scorpius zilver - jPJ2]
Comfort Pakket - (PPK]
Functie pakket - [PPFJ
Sunset (extra donker getinte ramen achter) - [4KF]
Metallic lak - [CLO2]
Mistlampen met Cornering-functie - [8WH]
Exterieur: Crystal Blue - [3K3K]
Verwarmbare voorruit - [PH1]

Levering februari 2020

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 20-11-2019 14:27 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antera

Antera

Ben erg benieuwd hoe het bevallen gaat. S6 met het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Vrijdag 6 december een proefrit gepland in een Skoda Kamiq 1.0TSI DSG Business Edition. Wil zelf de 1.5 met DSG maar ga vooral voor uiterlijk en rijervaring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smeerbartje
skai21 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:15:
Vrijdag 6 december een proefrit gepland in een Skoda Kamiq 1.0TSI DSG Business Edition. Wil zelf de 1.5 met DSG maar ga vooral voor uiterlijk en rijervaring
Dan moet je toch juist in een 1.5 een proefrit plannen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skai21
smeerbartje schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 09:35:
[...]

Dan moet je toch juist in een 1.5 een proefrit plannen?
Klopt, maar de 1.5 krijgen ze bijna nergens op korte termijn binnen. En met rijervaring bedoel ik voor wegligging/comfort en geluid. Ik weet het verschil tussen een 1.0 en 1.5 redelijk, dus als ik het formaat auto en de rijervaring fijn vind alleen een paar extra PK's en net wat rustigere motor wil ben ik blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Over twee weken onze 'nieuwe' Octavia Combi 2014 Greenline Businessline 1.6 TDI 110K ophalen. Ben benieuwd! Hij reed heerlijk in ieder geval! :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

skai21 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:15:
Kijk even of ze de Scala met de 1.5TSI hebben, dat zou nagenoeg identiek moeten zijn.

Ik hoop dat mijn werkgever eindelijk akkoord geeft op mijn Kamiq met 1.5TSI DSG in de Sport Business uitvoering, dan komt die hopelijk nog ergens in Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Tsurany schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:21:
[...]

Kijk even of ze de Scala met de 1.5TSI hebben, dat zou nagenoeg identiek moeten zijn.

Ik hoop dat mijn werkgever eindelijk akkoord geeft op mijn Kamiq met 1.5TSI DSG in de Sport Business uitvoering, dan komt die hopelijk nog ergens in Maart.
Komt ie niet meer denk ik, bestellingen van de Kamiq zaten vorige week al op 2020 week 12-14, dus zal nu wel 13-15 of zelfs later worden.

Scala is wel een plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

skai21 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:24:
[...]

Komt ie niet meer denk ik, bestellingen van de Kamiq zaten vorige week al op 2020 week 12-14, dus zal nu wel 13-15 of zelfs later worden.

Scala is wel een plan :)
Hmm dat is jammer, zou toch graag in April met de Kamiq op vakantie willen. Dat wellicht een maandje uitstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
Tsurany schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:28:
[...]

Hmm dat is jammer, zou toch graag in April met de Kamiq op vakantie willen. Dat wellicht een maandje uitstellen.
Tsja, om die reden heb ik een beter modelletje voorloper geregeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik lees op Skoda.nl dat vandaag de eerste Octavia's van de band rollen. Alleen deze is nog nergens te configureren en bestellen: https://www.skoda.nl/nieu...productie-nieuwe-octavia/

Volgens het bericht verlaten vanaf vandaag elke daag 1150 Octavia's de fabriek. Zijn dit allemaal demo auto's, waar gaan die heen? Lijkt me ook niet dat je die straks allemaal op een grote parkeerplaats zet als voorraadmodel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:53:
Ik lees op Skoda.nl dat vandaag de eerste Octavia's van de band rollen. Alleen deze is nog nergens te configureren en bestellen: https://www.skoda.nl/nieu...productie-nieuwe-octavia/

Volgens het bericht verlaten vanaf vandaag elke daag 1150 Octavia's de fabriek. Zijn dit allemaal demo auto's, waar gaan die heen? Lijkt me ook niet dat je die straks allemaal op een grote parkeerplaats zet als voorraadmodel?
Alle Sales dealers al 2/3/4 van die dingen in verschillende uitvoeringen, flink wat pre-orders.
en die zullen niet allemaal naar NL gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Wie weet of het mogelijk is om een dakkoffer en dakdrager voor een Karoq ergens te huren? Iemand tips?? Normaal gesproken gaan we altijd met caravan op vakantie; dit jaar dus niet. Vandaar dat ik eenmalig een dakkoffer op mijn (lease) Karoq wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
skai21 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:12:
[...]

Alle Sales dealers al 2/3/4 van die dingen in verschillende uitvoeringen, flink wat pre-orders.
en die zullen niet allemaal naar NL gaan toch?
Kun je een pre order doen dan? Wat voor uitvoering krijg je dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
Kamiq kun je gewoon al een paar weken bestellen hoor, in elke uitvoering die straks beschikbaar komt. Orderboeken zijn open, productie start Januari. Hij staat wel pas vanaf 5 december (a.s. donderdag) in de showroom. Dus de bestellingen die je nu zou doen, zijn behalve video en fotos op het internet, blind. Om die reden heb ik mijn leaseofferte klaar liggen, en ga ik a.s. vrijdag kijken/proef rijden. Kan ik direct daarna akkoord geven voor bestelling, als hij me bevalt uiteraard.

[ Voor 80% gewijzigd door skai21 op 02-12-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

Wacht, nieuwe Octavia rolt al van de band, maar de Kamiq productie zou pas in januari starten?
Wat mis ik? Ik dacht dat de Octavia pas in de zomer van 2020 beschikbaar kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die Kamiq wordt natuurlijk allang in flinke aantallen geproduceerd, alleen al alle demo modellen bij alle dealers wereldwijd vereist flink wat productie. En daarna stop je niet zomaar tot januari, je gaat gewoon alle courante modellen produceren die uiteindelijk toch wel besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
klopt inderdaad, het enige wat ik zeg is dat het model wat je nu besteld vanaf januari pas geproduceerd zal worden.
Voor de al ge-pre-orderde modellen, en de demomodellen loopt de productie uiteraard al volop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wij hebben laatst een proefrit gemaakt in een Octavia Combi uit 2014. Deze uiteindelijk aangeschaft. We zagen echter dat de telefoons en gps historie van de vorige eigenaar er nog in stond. Is er een optie om alle software (gps, bluetooth etc) naar fabrieksinstellingen te herstellen?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

NeFoRcE schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:36:
Wij hebben laatst een proefrit gemaakt in een Octavia Combi uit 2014. Deze uiteindelijk aangeschaft. We zagen echter dat de telefoons en gps historie van de vorige eigenaar er nog in stond. Is er een optie om alle software (gps, bluetooth etc) naar fabrieksinstellingen te herstellen?
Geen idee welk systeem er in zit maar je kunt telefoons gewoon verwijderen. Is geen herstel naar fabrieksinstellingen voor nodig. Kijk even in het systeem bij Bluetooth (als ik het goed heb) en 'gekoppelde apparaten'. En dan verwijderen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:59
smeerbartje schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:22:
Wie weet of het mogelijk is om een dakkoffer en dakdrager voor een Karoq ergens te huren? Iemand tips?? Normaal gesproken gaan we altijd met caravan op vakantie; dit jaar dus niet. Vandaar dat ik eenmalig een dakkoffer op mijn (lease) Karoq wil hebben.
Bel anders ff met https://topspace.nl/ die weten voor bijna elke auto wel wat er past en zitten vaak in de buurt. Altijd prima ervaring gehad met huur van dakkoffer en sneeuwkettingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

Voor iedereen die wil, je kunt op de Tsjechische configurator al de nieuwe Octavia configureren:
https://cc.skoda-auto.com/cze/en-CZ/

Qua opties niet 100% hetzelfde als in Nederland, maar geeft wel een idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
De prijs van de huidige octavia combi is vanaf: 482.900 kroon (bijna 19duizend euro) en de nieuwe octavia combi start bij 636.900 kroon (kleine 25duizend euro). Dat scheelt al 6 duizend euro, ben benieuwd wat dit met de nederlandse prijzen doet... Is 20 procent duurder voor het instapmodel.

Maargoed, is even afwachten. Ik zie dat er ook nog maar 1 benzine en 2 diesel motoren zijn (met en zonder DSG) dus met meer variatie in motoren komt die ook wel in de prijs.

[ Voor 23% gewijzigd door jongetje op 04-12-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renelis
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:07
jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:53:

Wat gek dat wij dan nog tot medio 2020 moeten wachten voordat we de nieuwe Octavia bij dealers te zien krijgen en kunnen bestellen?

https://www.strava.com/athletes/4819403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 14:45

servies

Veni Vidi Servici

bonyuri schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:33:
Voor iedereen die wil, je kunt op de Tsjechische configurator al de nieuwe Octavia configureren:

Tel bij dat idee zo'n 25% op en dan kom je misschien aan de Nederlandse prijs.
Ik heb voor mezelf even voor de 'fun' een Scala samengesteld. Met dat uitrustings niveau (zowat alles aangevinkt) kan ik 'm in Nederland niet eens krijgen en ik betaal nog €2000 minder dan het goedkoopste model in Nederland met dezelfde motorisering...
Om te huilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

jongetje schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:48:
De prijs van de huidige octavia combi is vanaf: 482.900 kroon (bijna 19duizend euro) en de nieuwe octavia combi start bij 636.900 kroon (kleine 25duizend euro). Dat scheelt al 6 duizend euro, ben benieuwd wat dit met de nederlandse prijzen doet... Is 20 procent duurder voor het instapmodel.

Maargoed, is even afwachten. Ik zie dat er ook nog maar 1 benzine en 2 diesel motoren zijn (met en zonder DSG) dus met meer variatie in motoren komt die ook wel in de prijs.
Als ik de 1.5TSI Style een beetje van wat spullekes voorzie dan zit ik op 808.000 kronen. Iets van €31.500.
Normaliter heb je in NL nog een Style Business uitvoering die dan wat goedkoper is met al die opties.

Ben benieuwd of een Style Business met DCC en Pano dak nog onder de €35k blijft...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HipHaan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-07 15:17
Ik verwacht(te) eigenlijk pas ongeveer de eerste week van maart de prijzen van de nieuwe Octavia. Tenminste als ik naar het patroon kijk van de onthulling van de nieuwe Superb en de bekendmaking van de prijzen daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De Octavia zal toch ruim boven de Scala uit moeten komen net als de Karoq toch een aardig stukje boven de Kamiq moet blijven staan, anders gaan ze echt teveel in elkaars vaarwater zitten.

Een goed uitgeruste Scala met de 1.5TSI DSG zit rond de 32k dus een Octavia zal met vergelijkbare uitrusting en dezelfde motor + DSG zeker boven de 35k moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HipHaan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-07 15:17
bonyuri schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:33:

Zijn wel heel veel losse opties. Ben ik niet gewend van Skoda, dus ik hoop dat de Nederlandse modellen toch iets ruimer zijn uitgerust. Als ik de dingen die ik leuk vind aanklik, kom ik zo op €10k aan opties uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

--

[ Voor 100% gewijzigd door bonyuri op 05-12-2019 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

jongetje schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:48:

Ik weet niet wat de prijs van een Octavia Combi was voor de introductie van de nieuwe Octavia? Kan me voorstellen dat ze nu het oude model willen uitverkopen, net zoals Apple dat doet als ze een nieuwe iPhone introduceren.
Zijn wel heel veel losse opties. Ben ik niet gewend van Skoda, dus ik hoop dat de Nederlandse modellen toch iets ruimer zijn uitgerust. Als ik de dingen die ik leuk vind aanklik, kom ik zo op €10k aan opties uit :P
Opties in andere landen zijn sowieso anders. In Nederland pakt de importeur gewoon een aantal opties bij elkaar. Sommige opties maken ze uberhaupt niet beschikbaar (denk aan verwarmd stuurwiel in de O3 PFL)

We gaan het (hopelijk) binnenkort zien :)

[ Voor 23% gewijzigd door bonyuri op 05-12-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:26:
Vandaag getekend voor de Skoda CitigoE iV, blij mee :)

Via Private Lease 4 jaar 10000km, ter vervanging van ook een Citigo

[Afbeelding]

Lichtmetalen velgen 16 Scorpius zilver - jPJ2]
Comfort Pakket - (PPK]
Functie pakket - [PPFJ
Sunset (extra donker getinte ramen achter) - [4KF]
Metallic lak - [CLO2]
Mistlampen met Cornering-functie - [8WH]
Exterieur: Crystal Blue - [3K3K]
Verwarmbare voorruit - [PH1]

Levering februari 2020
Alweer een tijdje geleden, maar wat betaal je hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Zaterdag proefrit gedaan in een Kamiq Business Edition, auto is me heel erg bevallen. Morgen de leaseofferte bevestigen :)

Kamiq Business Edition Quartz Grey 1.5 TSI DSG:
- kessy
- achterruitrij camera
- adaptive cruise control
- variabele laadvloer
- wegklapbare Trekhaak
- Interieurlijst Latice grijs

Ben benieuwd :)

[ Voor 46% gewijzigd door skai21 op 08-12-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:14:
[...]

Alweer een tijdje geleden, maar wat betaal je hiervoor?
€ 273 per maand.

De Style versie was vanaf 225 voor 5 jaar maar ik heb wat opties genomen, en een jaar kortere looptijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Prima prijs. Leuke auto. Mijn vrouw moet ook electrisch volgens jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:32:
Prima prijs. Leuke auto. Mijn vrouw moet ook electrisch volgens jaar :)
Thanx! Ook al is het “maar” een Citigo kan ik niet wachten op de levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik ben verdrietig en blij tegelijk. Helaas heeft onze oude 13 jaar oude fabia de geest gegeven. Reparaties waren zo duur geworden dat het niet meer rendabel was om hem te laten rijden.
Dus, we hebben een andere gevonden een Rapid Spaceback uit 2016.
Helemaal blij mee, en ik mag hem morgen ophalen.
Nu zag ik de autoradio een mogelijkheid tot mirrorlink, en dat ik daarvoor een key voor nodig heb. Nu mijn vraag:
-Wat kost dat of kan je het "hacken"
-en is het de moeite waard?
Ik deed in mijn oude skoda echt alles met mijn telefoon, navigeren, bluetooth streamen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:09:
Ik ben verdrietig en blij tegelijk. Helaas heeft onze oude 13 jaar oude fabia de geest gegeven. Reparaties waren zo duur geworden dat het niet meer rendabel was om hem te laten rijden.
Nu zag ik de autoradio een mogelijkheid tot mirrorlink, en dat ik daarvoor een key voor nodig heb. Nu mijn vraag:
Ik deed in mijn oude skoda echt alles met mijn telefoon, navigeren, bluetooth streamen.
Dat is Carplay/Android Auto. Licentiesleutel bij de dealer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik heb mijn kenteken ingevuld bij de dealer, maar het komt er niet uit. Tenzij ik de gehele unit vervang voor €250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 09:07
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:09:
Ik weet niet welk systeem precies in de Rapid van 2016 zit. In die van mij (op kenteken 9-1-2018, lease auto) heb ik geen licentie nodig voor mirrorlink/Android auto/Apple Carplay. Ik heb het Amundsen systeem erin zitten.
Waar hij wel over een licentie zit te zeuren is Skoda connect. Maar ik merk nou niet echt beperkingen dat ik dat niet heb. Dat is trouwens een soort abonnement systeem.

Echt toegevoegde waarde heb ik voor Mirrorlink nog niet gevonden maar kan ook aan mijn type telefoon liggen. Meest toegevoegde waarde is de beschikbaarheid van spotify en Google Maps oid. Maar Spotify speelt ook prima af via bluetooth en toevallig gisteren nog de laatste beschikbare kaartupdate erop gezet.
Android auto gebruik ik trouwens ook nauwelijks, hooguit wanneer het standaard navigatie systeem toch te ver achterloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Dj Neo Ziggy Je hebt net als ik waarschijnlijk een amundsen. Bij die van 2016 kan alleen de dealer dit vrijgeven. Bij latere middelen is het standaard vrijgegeven.

Is niet op een andere manier te doen. Je kunt vragen of de dealer waar je de auto koopt het voor inkoopprijs wilt doen of dit als extra. Maar kan alleen bij een officiële Skoda garage ivm speciale software.

Ik gebruik het regelmatig met Android auto. Altijd actuele kaarten en file en flits info met Waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Sabes schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:49:
[...]

Echt toegevoegde waarde heb ik voor Mirrorlink nog niet gevonden maar kan ook aan mijn type telefoon liggen. Meest toegevoegde waarde is de beschikbaarheid van spotify en Google Maps oid. Maar Spotify speelt ook prima af via bluetooth en toevallig gisteren nog de laatste beschikbare kaartupdate erop gezet.
Android auto gebruik ik trouwens ook nauwelijks, hooguit wanneer het standaard navigatie systeem toch te ver achterloopt.
Ik gebruik niks anders meer dan Carplay. Lekker je favoriete navi op het grote scherm, geen afleiding van je mobiel en als ik de radio beu ben heb ik 100.000 zenders onder mijn vinger.

Alleen jammer dat de Carplay implementatie van Skoda (Karoq) constant gedoe geeft.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De Kamiq is besteld, eindelijk, en wordt ergens April verwacht *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
jongetje schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:59:
@Dj Neo Ziggy Je hebt net als ik waarschijnlijk een amundsen. Bij die van 2016 kan alleen de dealer dit vrijgeven. Bij latere middelen is het standaard vrijgegeven.

Is niet op een andere manier te doen. Je kunt vragen of de dealer waar je de auto koopt het voor inkoopprijs wilt doen of dit als extra. Maar kan alleen bij een officiële Skoda garage ivm speciale software.

Ik gebruik het regelmatig met Android auto. Altijd actuele kaarten en file en flits info met Waze.
Ik ga hem vanmiddag ophalen, en het is bij een mazda dealer, dus ik denk niet dat ze daar iets kunnen.
Kijk als het zijn geld waard is dan doe ik het gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
@Dj Neo Ziggy Nee een Mazda garage kan dat niet. Ze hebben een Skoda computer nodig. Ze moeten namelijk een code bestellen (die komt in een mooi doosje), deze code moeten ze inladen in de updater welke in verbinding met Skoda staat en schiet dan de update in je Amundsen. Kost249euro incl. BTW en arbeid: https://shop.skoda.nl/aut...vity/000054830A-smartlink

Je kunt wel gratis de kaarten updaten via: http://updateportal.skoda-auto.com/ (werkt alleen met de originele SD kaart uit je auto. Je kunt gewoon de "ECE A1 2020 - only for 32GB SD" pakken want die is 13GB en past prima op het 16GB kaartje).

Veel plezier met je auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
jongetje schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:15:
@Dj Neo Ziggy
Je kunt wel gratis de kaarten updaten via: http://updateportal.skoda-auto.com/ (werkt alleen met de originele SD kaart uit je auto. Je kunt gewoon de "ECE A1 2020 - only for 32GB SD" pakken want die is 13GB en past prima op het 16GB kaartje).

Veel plezier met je auto!
Ik heb de auto binnen, heerlijk. Zo'n groot verschil met mijn Fabia uit 2005.
Maar dat updaten, ik snap er geen zak van. Er zitten 2 SD sleuven in mijn auto, één gevuld met de kaarten. Maar hoe update ik nu? Die update downloaden en dan op de 2e sd kaart erin zetten en kan kopieert hij de data naar slot 1?
De handleiding op de skoda site maakt het er niet echt duidelijker op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:55:
[...]

Ik heb de auto binnen, heerlijk. Zo'n groot verschil met mijn Fabia uit 2005.
Maar dat updaten, ik snap er geen zak van. Er zitten 2 SD sleuven in mijn auto, één gevuld met de kaarten. Maar hoe update ik nu? Die update downloaden en dan op de 2e sd kaart erin zetten en kan kopieert hij de data naar slot 1?
De handleiding op de skoda site maakt het er niet echt duidelijker op.
Wij kunnen vanuit onze huizen niet zien welk systeem jij in jouw auto hebt zitten. Dus, als je nou eens begint met uit te leggen welk systeem je hebt.......

Maak anders even een foto....en plaats die hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
@Dj Neo Ziggy Eigenlijk is het best simpel:
- SD Kaart (van de navigatie) uit je auto halen
- Optioneel kun je alles van die SD kopiëren naar een folder op je PC als backup
- Ondertussen het update bestand (zip) downloaden
- SD kaart helemaal leegmaken (niet formatteren!), haal de schrijfbeveiliging eventueel van de kaart
- Alles uit de zip op de SD kopiëren
- SD terug in de auto

Eén opmerking, wel een Windows computer gebruiken want dit werkt niet met een MAC omdat die verborgen bestanden plaatst waardoor het niet op de SD past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hier ben ik heel blij mee, ik ga er straks meteen mee aan de slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Na bijna 2 jaar de Fabia te hebben gereden van de week een nieuwe Scala besteld. Stuk ruimer (vooral achterin voor de als maar groter wordende kids). 1 feb kan ik hem ophalen.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:45:
Hier ben ik heel blij mee, ik ga er straks meteen mee aan de slag!
Goed, zoals @jongetje de procedure beschrijft gaat het niet lukken. Je kunt de originele SD kaart gewoon formatteren. Dat maakt niks uit. SD kaart moet leeg zijn. Ten tweede, je download de bestanden met Windows 10 en vervolgens moet je de bestanden UITPAKKEN met 7Zip naar de SD-kaart.

Edit: een Macbook plaatst 'eventueel' verborgen bestanden waardoor het systeem in jouw auto de bestanden niet kan lezen. Dan krijg je een foutmelding, niet omdat jouw schijf door die verborgen bestanden vol zou raken. Want een beetje computer zegt direct al dat het niet past.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 24-12-2019 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@GerCor Wat is er anders aan mijn stappen dan die van jou???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

jongetje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:19:
@GerCor Wat is er anders aan mijn stappen dan die van jou???
Het uitpakken van de bestanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
GerCor schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:43:
[...]

Dat staat er toch?
jongetje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:59:
@Dj Neo Ziggy Eigenlijk is het best simpel:
- SD Kaart (van de navigatie) uit je auto halen
- Optioneel kun je alles van die SD kopiëren naar een folder op je PC als backup
- Ondertussen het update bestand (zip) downloaden
- SD kaart helemaal leegmaken (niet formatteren!), haal de schrijfbeveiliging eventueel van de kaart
- Alles uit de zip op de SD kopiëren
- SD terug in de auto

Eén opmerking, wel een Windows computer gebruiken want dit werkt niet met een MAC omdat die verborgen bestanden plaatst waardoor het niet op de SD past.
We zitten hier op Tweakers, niet op het Computer Idee forum. Ik ga dus niet uitschrijven dat je 7-zip/winrar etc. moet installeren en daarmee moet uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

jongetje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:49:
[...]

Dat staat er toch?

[...]

We zitten hier op Tweakers, niet op het Computer Idee forum. Ik ga dus niet uitschrijven dat je 7-zip/winrar etc. moet installeren en daarmee moet uitpakken.
Daarom corrigeer ik jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
GerCor schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:19:
[...]

Daarom corrigeer ik jou ook.
Corrigeren doe je op school ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:37

MLLL

Palm Treo 650

GerCor schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:43:
[...]

Zelfs ik als iemand die amper iets weet over computers is er van bewust dat je een zip-bestand moet uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Niet nodig om zo te reageren

[ Voor 85% gewijzigd door deepbass909 op 25-12-2019 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:37

MLLL

Palm Treo 650

knip

[ Voor 92% gewijzigd door deepbass909 op 25-12-2019 23:22 . Reden: don't feed the troll ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Maar ff het werkt, ik heb nu de meest geüpdate kaarten.

• GerCor

GerCor

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 25 december 2019 @ 20:42:
Maar ff het werkt, ik heb nu de meest geüpdate kaarten.
En daar gaat het om. Als iemand een vraag heeft dan proberen we zo goed mogelijk te helpen. En dan vind ik het niet nodig eisen te stellen aan iemand die een vraag stelt omdat hij die vraag op Tweakers stelt.

Mooi dat het gelukt is. Veel plezier ermee. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Truc met het sd kaartje wat ik nog wel eens vergeet is dat je het schuifje terug op lock moet zetten als je hem weer in de auto steekt.
En het juist niet op lock moet zetten als je hem gaat updaten ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Sfeerplaatjes zijn ook welkom toch? Vanochtend geschoten bij een opkomend winter zonnetje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NKx4fi1B6gS3xVzgUw4Q0yzz/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2nR4laEE7VTWIHlppeaimmr1/full.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 07:40

Oekol

waka waka hey hey

Mystikal schreef op zondag 29 december 2019 @ 08:37:
Sfeerplaatjes zijn ook welkom toch? Vanochtend geschoten bij een opkomend winter zonnetje!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel mooi, evenals je avatar. Mooie foto's!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Pagina: 1 ... 31 ... 79 Laatste