Je zou contact op kunnen nemen met DHL over het retourneren en terug krijgen van je 60 euro inklaring omdat er verkeerd geleverd is, maar dat zal wel een papierwerk verhaal worden waar je ook niet blij van wordt. Hopelijk lost Gearbest het netjes op en heb je snel wel je laptop!Tomba schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:21:
[...]
Bizar das dus minder dan ik voor mijn goedkopere (niet geleverde) Air 12 moest bijbetalen. Vrees ook dat als ik er een Paypal dispute van moet maken ik die 60 euro ook gewoon kwijt ben
Ik zit al een hele tijd mee te lezen en denk er nu serieus over om deze te kopen:
http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html?wid=4
Weet niet of hier nog een couponcode voor van toepassing is, maar €440 lijkt mij een mooie prijs.
Echter: Ik heb geen enkele ervaring met het wisselen van besturingssystemen.
Hoe lastig is het om de Chinese versie van Windows 10 Home te vervangen door een Engelstalige versie?
Krijg je bij de eerste start alleen Chinese tekens te zien?
Waar koop je een nieuw Windows-pakket? Installeren op 64 bits?
Ik ben ''normaal'' handig met computers, geen digibeet, maar ook geen echte tweaker.
Daarom mijn laatste vraag: Is het omzetten te doen voor een ''modale user'' of raden jullie deze koop af?
Weet niet of hier nog een couponcode voor van toepassing is, maar €440 lijkt mij een mooie prijs.
Hoe lastig is het om de Chinese versie van Windows 10 Home te vervangen door een Engelstalige versie?
Ik ben ''normaal'' handig met computers, geen digibeet, maar ook geen echte tweaker.
Daarom mijn laatste vraag: Is het omzetten te doen voor een ''modale user'' of raden jullie deze koop af?
Michel
Op basis van mijn ervaring eerst dit advies; koop m bij Banggood of Ali Express en niet bij GearbestMichel 023 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:29:
Ik zit al een hele tijd mee te lezen en denk er nu serieus over om deze te kopen:
Omzetten stelt niet meer voor (als t goed is
- Windows 10 SIngle Language Engels down te loaden van Microsoft mbv de Upgrade Assistant
- Deze op USB te zetten of op DVD te branden (heb je wel een externe DVD speler nodig voor je Air!)
- Deze te installeren, geen serienummer in te voeren en na voltooiing te kiezen voor Activatie herstel
Zie http://en.miui.com/thread-338431-1-1.html
Ik volg dit forum ook reeds een tijdje en uiteindelijk de sprong gewaagd, maandag een "Newmiair12" besteld. Verzending DHL (goedkoopste) maar wel met verzekering. Dinsdag bericht van Gearbest dat het verstuurd was en effectief vandaag 2 berichten van DHL, levering voorzien voor vrijdag en tweede bericht met melding van de kosten
37,02 EUR.
Nu nog hopen dat het de laptop is.
Opgehaald bij DHL en yes schitterende laptop
Opgehaald bij DHL en yes schitterende laptop
[ Voor 6% gewijzigd door Nummer2 op 14-07-2017 11:18 ]
Fingers crossedNummer2 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:21:
Ik volg dit forum ook reeds een tijdje en uiteindelijk de sprong gewaagd, maandag een "Newmiair12" besteld. Verzending DHL (goedkoopste) maar wel met verzekering. Dinsdag bericht van Gearbest dat het verstuurd was en effectief vandaag 2 berichten van DHL, levering voorzien voor vrijdag en tweede bericht met melding van de kosten37,02 EUR.
Ik heb inmiddels een aanbod gehad van $3 compensatie voor de dubbele invoerkosten maar over wanneer ze de laptop verzenden is nog niks bekend
Ook te koop via Banggood voor EUR 436 (met code PCnetwork). Die zijn toch iets beter/sneller met hun klantenservice (en hun contactpersoon is op Fok nog veel behulpzamer).Michel 023 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:29:
Omzetten van het OS is echt een makkie: topic dat hierboven wordt gemeld schijnt niet meer te werken. Hoe het mij recentelijk is gelukt was door in eerste instantie in te loggen met met een Live-account, daarna op een andere pc een OS-installatie te downloaden en die dan te installeren op de Xiaomi Air en dan weer in te loggen met hetzelfde Live-account.....PEACE OF CAKE!
marco_sire@hotmail.com
IK heb inderdaad ook prima ervaringen met Banggood. Bedoel je deze die in de preorder staat: https://www.banggood.com/...-941729.html?rmmds=search Dus nog niet te bestellen. Kan de code nog niet checken. Dus ook nog onzekerheid omtrent de korting?marco_sire schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:28:
[...]
Ook te koop via Banggood voor EUR 436 (met code PCnetwork). Die zijn toch iets beter/sneller met hun klantenservice (en hun contactpersoon is op Fok nog veel behulpzamer).
Omzetten van het OS is echt een makkie: topic dat hierboven wordt gemeld schijnt niet meer te werken. Hoe het mij recentelijk is gelukt was door in eerste instantie in te loggen met met een Live-account, daarna op een andere pc een OS-installatie te downloaden en die dan te installeren op de Xiaomi Air en dan weer in te loggen met hetzelfde Live-account.....PEACE OF CAKE!
Gearbest heeft deze te koop: http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html?wid=4
Het verschil met Banggood: Gearbest biedt de Intel Core m3-7Y30 Processor aan en Banggood Intel Core M3-6Y30. Hoe belangrijk is de upgrade van 6Y30 naar 7Y30?
Michel
De 6Y30 is geen straf, maar de 7Y30 is wel een heel stuk sneller (zijn basis klok is 100Mhz hoger, turbo klok is 400Mhz hoger en de GPU is voorzien van een stuk meer EU's). Tenslotte heeft hij Intel Speed Shift wat zou moeten zorgen voor betere accuduur.Michel 023 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:48:
[...]
IK heb inderdaad ook prima ervaringen met Banggood. Bedoel je deze die in de preorder staat: https://www.banggood.com/...-941729.html?rmmds=search Dus nog niet te bestellen. Kan de code nog niet checken. Dus ook nog onzekerheid omtrent de korting?
Gearbest heeft deze te koop: http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html?wid=4
Het verschil met Banggood: Gearbest biedt de Intel Core m3-7Y30 Processor aan en Banggood Intel Core M3-6Y30. Hoe belangrijk is de upgrade van 6Y30 naar 7Y30?
Zie hier de vergelijking.
Mij lijkt het zonde om die upgrade niet te pakken.
Overigens kom ik met die PCnetwork code op €624,57 voor de 7Y30;

[ Voor 24% gewijzigd door Tomba op 13-07-2017 09:54 ]
Verwijderd
Nou, die slechtere processor zou ik nooit nemen. Scheelt maar liefst 20% performance http://cpu.userbenchmark....e-m3-6Y30/m196956vsm38171 en je hebt dan Intel Graphics 515 i.p.v. 615.Michel 023 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:48:
De Cube Thinker i35 met Intel Core m3-7Y30 is hier trouwens zojuist aangekomen met DHL. Besteld op zaterdag 8 juli bij Gearbest en met DHL nu dus in 5 dagen in huis! Alles goed gelukkig. Bijkomende kosten inklaring/BTW was 49 euro.
Ik kan de Cube Thinker i35 aan iedereen aanbevelen die nadenkt over een Mi Air 12 of 13! Bij het open doen van de doos en het voelen en openklappen van de laptop dacht ik echt effe "wow". Normaal was ik tegen een glansscherm, maar dit scherm is super, erg sprankelend. Ik kan ook bevestigen dat de Havit USB-C naar HDMI adapter zijn werk goed doet, ik had plug-en-play direct beeld @ 60Hz op mijn externe 1440p monitor.
Er staat een geactiveerde Windows 10 Home versie op (zonder Chinese tekens). Mijn ervaring met 2 eerdere Windows tablets/pc's uit China is dat je er dan zo zelf eventueel een schone install van de van MS gedownloade ISO (of via de media creation tool) van Windows 10 Home overheen kunt knallen. Hij is en blijft dan zonder probleem geactiveerd. Dat zal natuurlijk ook voor de Mi Air 12 en 13 gelden.
Update: Omdat de Windows Creators Update nog geinstalleerd moest worden, en een paar eerdere Windows Updates al waren afgeketst, toen maar direct via de Media Creation Tool de Win 10 Creators Update gedownload op een USB-stick. Toen via Settings > Recovery > Advanced Startup van die USB-stick geboot, alle partities eraf gegooid en een clean install gedaan. Werkt perfect.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2017 20:38 ]
Heb toch maar bij Gearbest besteld, de 12,5 inch met 7Y30 .
Het prijsverschil met Banggood was te groot: €185.
Heb er uiteindelijk €441 voor betaald.
Dank voor de tips!
Het prijsverschil met Banggood was te groot: €185.
Heb er uiteindelijk €441 voor betaald.
Dank voor de tips!
Michel
Hmm, ik ben aan het overwegen om een Xiaomi Air te kopen, maar de Cube Thinker is misschien nog wel beter. 13.5”, 8 GB RAM, 256 GB SSD, M3-7Y30 en 3000×2000 IPS-display! Alleen qua batterij is hij slechter dan de Xiaomi Air, dat is dan weer jammer...Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:57:
[...]
De Cube Thinker i35 met Intel Core m3-7Y30 is hier trouwens zojuist aangekomen met DHL. Besteld op zaterdag 8 juli bij Gearbest en met DHL nu dus in 5 dagen in huis! Alles goed gelukkig. Bijkomende kosten inklaring/BTW was 49 euro.
Ik kan de Cube Thinker i35 aan iedereen aanbevelen die nadenkt over een Mi Air 12 of 13! Bij het open doen van de doos en het voelen en openklappen van de laptop dacht ik echt effe "wow". Normaal was ik tegen een glansscherm, maar dit scherm is super, erg sprankelend. Ik kan ook bevestigen dat de Havit USB-C naar HDMI adapter zijn werk goed doet, ik had plug-en-play direct beeld @ 60Hz op mijn externe 1440p monitor.
Er staat een geactiveerde Windows 10 Home versie op (zonder Chinese tekens). Mijn ervaring met 2 eerdere Windows tablets/pc's uit China is dat je er dan zo zelf eventueel een schone install van de van MS gedownloade ISO (of via de media creation tool) van Windows 10 Home overheen kunt knallen. Hij is en blijft dan zonder probleem geactiveerd. Dat zal natuurlijk ook voor de Mi Air 12 en 13 gelden.
Update: Omdat de Windows Creators Update nog geinstalleerd moest worden, en een paar eerdere Windows Updates al waren afgeketst, toen maar direct via de Media Creation Tool de Win 10 Creators Update gedownload op een USB-stick. Toen via Settings > Recovery > Advanced Startup van die USB-stick geboot, alle partities eraf gegooid en een clean install gedaan. Werkt perfect.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Zou dat niet kunnen worden opgelost met een USB-C power bank erbij? Zomaar 2 Google resultaten:Compizfox schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 01:31:
[...]
Hmm, ik ben aan het overwegen om een Xiaomi Air te kopen, maar de Cube Thinker is misschien nog wel beter. 13.5”, 8 GB RAM, 256 GB SSD, M3-7Y30 en 3000×2000 IPS-display! Alleen qua batterij is hij slechter dan de Xiaomi Air, dat is dan weer jammer...
http://www.mi.com/en/pb10000pro/
https://www.anker.com/products/A1371012
Dat zou kunnen, bedankt voor de tip. Maar het is toch jammer dat het er niet gewoon in zit; zo'n powerbank meezeulen is toch wat minder handig.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:02:
[...]
Zou dat niet kunnen worden opgelost met een USB-C power bank erbij? Zomaar 2 Google resultaten:
http://www.mi.com/en/pb10000pro/
https://www.anker.com/products/A1371012
Ik heb er even verder over nagedacht en overweeg nu sterk om deze laptop te bestellen. Ik heb nog wel wat praktische vragen, voornamelijk over het bestellen uit China:
- Wat doe je als hij stukgaat? Heb je überhaupt enige vorm van garantie? Zo ja, is er een regeling om hem tegen redelijke kosten terug te sturen of ben je dan gewoon de sjaak omdat het verzenden naar China niet rendabel is?
- Hoe is de oplader? Zit er een Chinese plug aan (en moet je er dus een verloopstuk bijkopen) of komt hij met een Europese stekker?
- Wat kan ik verwachten aan BTW/inklaringskosten? Ik heb genoeg ervaring met spullen kopen uit China, ook zooi met een waarde >€22, maar ik heb nog nooit iets aan de deur hoeven te betalen, omdat webshops altijd liegen over de waarde die ze op de envelop zetten. Bij zoiets duurs en groots zoals een laptop zal dat wel een ander verhaal zijn?
- Heeft de webshop waar ik hem koop (Gearbest, Banggood) nog invloed op bovenstaande vraag? En zit er nog een verschil in levertijd bijvoorbeeld?
[ Voor 55% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2017 16:44 ]
- Wat doe je als hij stukgaat? Heb je überhaupt enige vorm van garantie? Zo ja, is er een regeling om hem tegen redelijke kosten terug te sturen of ben je dan gewoon de sjaak omdat het verzenden naar China niet rendabel is?
- [b]Garantie via Gearbest / Banggood maar je moet hem idd terug sturen, wat Gearbest in ieder geval wel bij mensen heeft gedaan is het toesturen van een nieuw onderdeel onder garantie. Maar ga er dus vanuit dat het lastig kan worden[/b]
- Hoe is de oplader? Zit er een Chinese plug aan (en moet je er dus een verloopstuk bijkopen) of komt hij met een Europese stekker?
- [b]yep, er zijn voor de Mi Air diverse oplossingen hiervoor in dit topic te vinden[/b]
- Wat kan ik verwachten aan BTW/inklaringskosten? Ik heb genoeg ervaring met spullen kopen uit China, ook zooi met een waarde >€22, maar ik heb nog nooit iets aan de deur hoeven te betalen, omdat webshops altijd liegen over de waarde die ze op de envelop zetten. Bij zoiets duurs en groots zoals een laptop zal dat wel een anders verhaal zijn?
- [b]De douane kan (neem ik aan) tijdens de scan zien dat er een laptop in het pakket zit en zal dan niet echt geneigd zijn te denken dat de waarde onder de 22 euro is, de meesten in dit topic kregen ongeacht de opgegeven prijs door de webshop zo'n 50 a 60 euro inklaring en btw kosten voor een Mi Air[/b]
- Heeft de webshop waar ik hem koop (Gearbest, Banggood) nog invloed op bovenstaande vraag? En zit er nog een verschil in levertijd bijvoorbeeld?
- [b]Gaan door dezelfde douane heen en ze geven allebei al een laag bedrag op de factuur voor de douane dus niet echt, levertijd is echt afhankelijk van hun voorraad en interne snelheid maar als DHL hem eenmaal heeft kan het snel gaan.[/b]
[ Voor 7% gewijzigd door Dejagan op 14-07-2017 22:16 ]
Hmm, OK. Dat moet ik dan maar voor lief nemen...Dejagan schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:14:
Garantie via Gearbest / Banggood maar je moet hem idd terug sturen, wat Gearbest in ieder geval wel bij mensen heeft gedaan is het toesturen van een nieuw onderdeel onder garantie. Maar ga er dus vanuit dat het lastig kan worden
"Yep, er zit een Chinese plug aan", bedoel je? Ik heb wel zo'n standaard verloopje (van DX) liggen maar dat is niet echt een mooi (of veilig) ding om permanent te gebruiken.yep, er zijn voor de Mi Air diverse oplossingen hiervoor in dit topic te vinden
€50 is alsnog minder dan je zou moeten betalen als je uitgaat van 21% BTW, €13 aan inklaringskosten + douanerechten (dan zou je op >€100 komen voor de Cube Thinker die €519.84 is). Vraag me af wat er daar dan aan de hand is, als dat een relatief constante prijs is ongeacht te opgegeven prijs.De douane kan (neem ik aan) tijdens de scan zien dat er een laptop in het pakket zit en zal dan niet echt geneigd zijn te denken dat de waarde onder de 22 euro is, de meesten in dit topic kregen ongeacht de opgegeven prijs door de webshop zo'n 50 a 60 euro inklaring en btw kosten voor een Mi Air
Ik had al gehoord dat je beter geen EMS (Expedited Mail Service) kunt nemen omdat de kans dat je dan de volle mep moet betalen heel groot is.
Ja voor de Mi Air zit er in ieder geval een chinese / amerikaanse plug bij, je krijgt een convertertje meegeleverd, maar in dit topic zijn er ook wel goede verloopjes geplaatst (naar tweepolig platte aansluiting bijvoorbeeld) die dat probleem best netjes oplossen.
Een cube thinker i35 heeft deze adapter:
http://rostylesbonstuyaux...ker-Rosty_04_resultat.jpg
en daar zet je dus super makkelijk een europese stekker op.
Die douanekosten zijn inderdaad alsnog lekker voordelig bij een laptop, waarschijnlijk heeft DHL een of andere standaardprijs voor laptops uit azie in gedachten waarover ze dat berekenen om zo de boel snel af te handelen waar de douane het ook wel best van vindt maar ik ben ook wel benieuwd hoe dat precies zit!
Die douanekosten zijn inderdaad alsnog lekker voordelig bij een laptop, waarschijnlijk heeft DHL een of andere standaardprijs voor laptops uit azie in gedachten waarover ze dat berekenen om zo de boel snel af te handelen waar de douane het ook wel best van vindt maar ik ben ook wel benieuwd hoe dat precies zit!
Ja zo'n verlooptje heb ik wel (zo'n geval), maar dat vind ik geen geschikte permanente oplossing voor een laptoplader.Dejagan schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 00:07:
Ja voor de Mi Air zit er in ieder geval een chinese / amerikaanse plug bij, je krijgt een convertertje meegeleverd, maar in dit topic zijn er ook wel goede verloopjes geplaatst (naar tweepolig platte aansluiting bijvoorbeeld) die dat probleem best netjes oplossen.
Het zit namelijk zo dat dat verloopje niet zo heel strak zit, dus als je de lader uit het stopcontact trekt, blijft het verloopje in het stopcontact zitten. Bovendien is het onveilig, want je kunt de Chinese stekker met één pootje in het verloopje steken waardoor het andere pootje onder spanning komt te staan.
Maar als ik dat goed zie heeft die lader van de Cube Thinker een IEC C8-socket, dan kun je dus in principe gewoon een eigen kabel gebruiken (met aan de andere kant een normale europlug)! Zo'n kabel moet ik nog wel ergens hebben liggen.
Bij mijn laatste Mi Air zat geen verloopje. Case aangemaakt, veel over en weer geouwehoer waarna ik het op een gegeven moment beu was (ik moest gedetailleerde fotos maken van de content van de doos, zucht) besloot ik te replyen met "English, do you read it?".Dejagan schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 00:07:
[ .... ]
Vanaf dat moment kreeg ik twee opties voorgeschoteld: 2$ teruggestort of alsnog gratis dat verloopje op laten sturen.
Saillant detail, ik had voor het versturen een case aangemaakt dat ik een EU power adapter bij de laptop wilde. Kreeg ik een reactie dat er standaard zo'n verloopje bij geleverd wordt.

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Ik heb de Cube Thinker i35 maar besteld (bij GearBest). Ben benieuwd
Verwijderd
Bij deze zit precies wat op die foto staat: http://rostylesbonstuyaux...ker-Rosty_04_resultat.jpgCompizfox schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 15:53:
Ik heb de Cube Thinker i35 maar besteld (bij GearBest). Ben benieuwd
En rechts zie je dat verloopje, dat leveren ze gewoon erbij dus die hoef je nergens extra te gaan bestellen. Maar idd, wat jij zegt, gewoon een NL snoertje in de adapter doen kan ook. Ik had er nog 2 liggen hier. Bij een oude radio zitten ze vaak, en ik had er ook nog eentje over van een oude camera-batterij-oplader.
Ja, maar hopen dat hij niet kapot gaat binnen de garantie. En ook niet daarbuiten.
Ik had niets ingevuld in het commentaarveld over een bepaalde waarde, dat liet ik lekker maar aan Gearbest over. Volgens mij hebben ze er iets van 150 dollar op gezet. Ik moest aan inklaring + BTW samen iets meer dan 48 euro betalen aan DHL.
Succes er alvast mee!
Beetje laat maar iets van NEWMIAIR12 voor wat korting.Michel 023 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:29:
Donderdag voor €431 voor m'n vrouw besteld. Ben benieuwd
Verwijderd
Xiaomi air 13 bestelt met de vraag of $150 op de bon en pakket kon voor de douanen en kreeg dit antwoord. Heel raar. Iemand ervaringen heeft iedereen gevraagd of ze $150 erop zetten of doet ze dat automatisch?
Dear xxxxxx,
Unfortunately we cannot declare goods at a lower value than what the item is truly worth. We are sorry for this inconvenience.
We regret that we cannot under declare goods due to customs laws or guarantee that our customers will not have to pay import tax. However, we will always strive to ensure that customers do not incur further costs and will always choose the best shipping solution possible for the destination country that the customer has chosen.
Please refer to our shipping and handling terms and conditions, here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
If you have any more questions please feel free to contact us.
Best regards,
Danae
gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Dear xxxxxx,
Unfortunately we cannot declare goods at a lower value than what the item is truly worth. We are sorry for this inconvenience.
We regret that we cannot under declare goods due to customs laws or guarantee that our customers will not have to pay import tax. However, we will always strive to ensure that customers do not incur further costs and will always choose the best shipping solution possible for the destination country that the customer has chosen.
Please refer to our shipping and handling terms and conditions, here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
If you have any more questions please feel free to contact us.
Best regards,
Danae
gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Ze doen er standaard een $100 factuur bij, dus dat zal bij jou ook wel gebeuren alleen wil deze helpdesk mevrouw zich daar niet over uitspreken blijkbaar.
Hoppa donderdag avond de laptop besteld bij Gearbest en vandaag geleverd!
Vanmorgen DHL al gemist en die belde op mijn mobiele nr., hij was nog in de buurt en binnen 5 min stond hij op de stoep. Niets hoeven afrekenen of komt dat later ?
Zo niet dan ben ik blij met de extra €1,85 shipping die ik betaald heb, nog nooit zo snel iets uit China thuis gehad. Zelfs niet met Fedex!
Voor €433 een schitterende laptop, vrouwlief helemaal blij. Nu nog Windows er opnieuw op zetten.
Ow en verloopje zit er bij, exact dezelfde als hierboven op de foto van slingeraap
Vanmorgen DHL al gemist en die belde op mijn mobiele nr., hij was nog in de buurt en binnen 5 min stond hij op de stoep. Niets hoeven afrekenen of komt dat later ?
Zo niet dan ben ik blij met de extra €1,85 shipping die ik betaald heb, nog nooit zo snel iets uit China thuis gehad. Zelfs niet met Fedex!
Voor €433 een schitterende laptop, vrouwlief helemaal blij. Nu nog Windows er opnieuw op zetten.
Ow en verloopje zit er bij, exact dezelfde als hierboven op de foto van slingeraap
Nee als er douane kosten bij waren had je dat al moeten betalen, anders geen laptop. Dus je hebt super geluk!sapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:39:
Nice, jij hebt een stuk meer mazzel dan iksapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:39:
Hoe bevalt de laptop?
Voor welke soort shipping heb je gekozen dan? Ik kan me niet herinneren dat ik een optie van €1,85 extra ben tegengekomen.sapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:39:
Ik heb bij de bestelling van mijn Cube Thinker gewoon voor de standaard (gratis) shipping gekozen. Wel met verzekering.
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 17-07-2017 20:16 ]
Geen idee hoe het heten, ik had drie opties, gratis, die van 1,85 en een duurdere die qua levertijd niet eens sneller was 
Vond die snellere levertijd de moeite wel, nou dat blijkt.
Dat verloopje wat er bij zit is erg gammel trouwens, heb er nu wat lijm tussen gedaan en blijft nu hopelijk zitten.
Verder een hoop gedoe met die chineese windows, uiteindelijk via een game key site maar gewoon een licentie gekocht voor €11. Kon er nog wel vanaf na zo'n deal
Op Gearbest staat de bestelling nog steeds op packed, beetje jammer aangezien je je punten pas krijgt na verzenden
Toch weer iets van $8 korting ofzo, handig want heb een Xiaomi telefoon op het oog voor moeders
Dat verloopje wat er bij zit is erg gammel trouwens, heb er nu wat lijm tussen gedaan en blijft nu hopelijk zitten.
Verder een hoop gedoe met die chineese windows, uiteindelijk via een game key site maar gewoon een licentie gekocht voor €11. Kon er nog wel vanaf na zo'n deal
Op Gearbest staat de bestelling nog steeds op packed, beetje jammer aangezien je je punten pas krijgt na verzenden
Toch weer iets van $8 korting ofzo, handig want heb een Xiaomi telefoon op het oog voor moeders
[ Voor 19% gewijzigd door sapphire op 17-07-2017 21:21 ]
Oh, voor de Cube Thinker heb je maar twee opties: Priority Line (gratis) en Expedited Shipping (€9,52).sapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:19:
Geen idee hoe het heten, ik had drie opties, gratis, die van 1,85 en een duurdere die qua levertijd niet eens sneller was
Weet iemand trouwens wat de "Dispatch Faster"-knop doet? Elke keer dat ik mijn orderstatus bekijk staat die knop er weer, en elke keer dat ik erop klik wordt mij beloofd dat mijn order daardoor sneller zou worden verwerkt.
Ik geloof er alleen geen barst van, het zal me niets verbazen als die knop helemaal niets doet.
[ Voor 29% gewijzigd door Compizfox op 17-07-2017 21:30 ]
Hahaha die 'Dispatch Faster" knop, ja die doet niets behalve je aan het lachen maken denk ik.
Één grote placebo-knop
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
De duurste variant (bijna 6$) was bij mij 1 week sneller volgens opgave, dus heb (helaas) voor die optie gekozen. Voor de volgende die een gokje waagt dus zinvol om de verzendoptie te kiezen die jij hebt genomensapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:19:
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 18-07-2017 07:56 ]
sapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:19:
Ik ga als het goed is mijn 12 inch vandaag ontvangen. Moest overigens vooraf €50,94 afrekenen.sapphire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:19:
Mijn vraag: Waar heb jij jouw licentie gekocht? Graag een linkje.
Michel
waarom niet gewoon de geïnstalleerde Chinese versie legaal en gratis omzetten naar een Engelse/Nederlandse? Zijn genoeg voorbeelden binnen dit topic te vinden.......is een kwestie van een paar handelingen en een uurtje geduld (waarvan de meeste tijd zit in het downloaden van een clean install)Michel 023 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:21:
[...]
[...]
Ik ga als het goed is mijn 12 inch vandaag ontvangen. Moest overigens vooraf €50,94 afrekenen.
Mijn vraag: Waar heb jij jouw licentie gekocht? Graag een linkje.
marco_sire@hotmail.com
Heb gvd betaald voor Expedited Delivery met DHL18-7 'Dear Tomba,
Thank you for placing your order with gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.
We have shipped your order out and here is the shipping information
[...]
tracking site: http://www.sypost.net/ shipping date: July 18, 2017 17:51:57,estimated time: 15-25 business days, '
Heb je een link?marco_sire schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:09:
[...]
waarom niet gewoon de geïnstalleerde Chinese versie legaal en gratis omzetten naar een Engelse/Nederlandse? Zijn genoeg voorbeelden binnen dit topic te vinden.......is een kwestie van een paar handelingen en een uurtje geduld (waarvan de meeste tijd zit in het downloaden van een clean install)
Engels is niet zo spannend, single language iso Engels downloaden van de site van MS. Licentie uit de chinese Windows halen (via cmd of programmaatje) en tijdens de installatie invoeren.
Nederlands is er niet als single language licentie dus hoe je dat legaal wilt doen ben ik benieuwd naar. Mijn iso's voor W10 (MSDN, diverse via usenet en gewoon via MS zelf) pakken de key iig niet.
Ik vond de prijs van de laptop zelf al erg mooi en had geen zin in gedoe en wilde snel verdergaan. Kan de key toch als zakelijke kosten opgeven dus scheelt ook weer
http://www.allkeyshop.com...al-cd-key-compare-prices/
Heb je dat mooie zoekveld gezien bovenin het topic?sapphire schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Heb je een link?
Engels is niet zo spannend, single language iso Engels downloaden van de site van MS. Licentie uit de chinese Windows halen (via cmd of programmaatje) en tijdens de installatie invoeren.
Nederlands is er niet als single language licentie dus hoe je dat legaal wilt doen ben ik benieuwd naar. Mijn iso's voor W10 (MSDN, diverse via usenet en gewoon via MS zelf) pakken de key iig niet.
Ik vond de prijs van de laptop zelf al erg mooi en had geen zin in gedoe en wilde snel verdergaan. Kan de key toch als zakelijke kosten opgeven dus scheelt ook weer
(Schijnbaar niet
PS Nederlands ie er gewoon in Single Language hoor? Heb m in (laaaange) afwachting van mijn laptop allang binnen geslurpt
[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 18-07-2017 14:44 ]
Wat kut, ik zou even een paar dagen wachten ( want grote kans dat die laptop nog niet verzonden is, maar alleen is aangemeld...) en dan alsnog PayPal erbij betrekken.Tomba schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:53:
[...]
Heb gvd betaald voor Expedited Delivery met DHL![]()
![]()
Ow dat zoekveld wat er op mobiel niet staat, nee niet gezienTomba schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:43:
[...]
Heb je dat mooie zoekveld gezien bovenin het topic?
(Schijnbaar niet)
PS Nederlands ie er gewoon in Single Language hoor? Heb m in (laaaange) afwachting van mijn laptop allang binnen geslurpt
Inderdaad ondertussen wel de Nederlandse single language gevonden:
https://www.microsoft.com...are-download/windows10ISO
Te selecteren bij "kies een versie". Helemaal makkelijk dan zeker als je Produkey van Nirsoft (bijvoorbeeld) gebruikt.
Ik heb gewoon alles doorgeklikt tijdens de setup tot ik in Windows zat. Programma op usb stick gezet en opgestart, screenshot gemaakt en klaar
Dat is allemaal goed te doen in het Chinees (zeker met je eigen pc er naast
Nouja gaat die licentie van de Mi Air weer naar een andere pc die in aanbouw is
Jij hebt voorspellende gavengroggy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:53:
[...]
Wat kut, ik zou even een paar dagen wachten ( want grote kans dat die laptop nog niet verzonden is, maar alleen is aangemeld...) en dan alsnog PayPal erbij betrekken.
Euh Adapter ?'Dear Tomba,
We have known view you mentioned.
From your reply, we need to explain that we will ship the Xiaomi Air 12 Notebook and adapter by 2 packages.
So there is only information about adapter. When the Xiaomi Air 12 Notebook is sent out, we can show correct delivery information again. '
Volgens Gearbest op Fok is hij nu toch echt naar me onderweg, maar ik heb nog geen Track and Trace code of SMS van DHL

Sorry kwam wellicht iets botter over dan bedoeld. Ook op mobiel (iPhone) heb ik bovenin een vergrootglasje waarmee ik kan zoekensapphire schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:04:
[...]
Ow dat zoekveld wat er op mobiel niet staat, nee niet gezien
Benieuwd of dat werkt! Laat je het ons weten?Inderdaad ondertussen wel de Nederlandse single language gevonden:
https://www.microsoft.com...are-download/windows10ISO
Te selecteren bij "kies een versie". Helemaal makkelijk dan zeker als je Produkey van Nirsoft (bijvoorbeeld) gebruikt.
Ik heb gewoon alles doorgeklikt tijdens de setup tot ik in Windows zat. Programma op usb stick gezet en opgestart, screenshot gemaakt en klaar
Dat is allemaal goed te doen in het Chinees (zeker met je eigen pc er naast).
Nouja gaat die licentie van de Mi Air weer naar een andere pc die in aanbouw is
[ Voor 30% gewijzigd door Tomba op 19-07-2017 11:29 ]
Toch via Fok.nl gelukt dus? Goed om te horen. Trackinginfo is vaak bij de bestelling te vinden in jouw account.....maar bij jou is het een resend van een foutief geleverd artikel en dus is het tweede (van de resend) trackingnummer waarschijnlijk niet in jouw account te vindenTomba schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:24:
[...]
Jij hebt voorspellende gaven
[...]
Euh Adapter ?
Volgens Gearbest op Fok is hij nu toch echt naar me onderweg, maar ik heb nog geen Track and Trace code of SMS van DHL![]()
[...]
Sorry kwam wellicht iets botter over dan bedoeld. Ook op mobiel (iPhone) heb ik bovenin een vergrootglasje waarmee ik kan zoeken
[...]
Benieuwd of dat werkt! Laat je het ons weten?
Maar ze geven dus toe dat ze foutief verzonden hebben? En wat nou als je voor je nu nogmaals invoerrechten moet betalen?
marco_sire@hotmail.com
Juistem, dat heb je goed begrepen. Ik geloof t ook pas als ik een smsje van DHL heb (die kreeg ik de vorige keer toen hij daadwerkelijk opgehaald was)marco_sire schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:40:
[...]
Toch via Fok.nl gelukt dus? Goed om te horen. Trackinginfo is vaak bij de bestelling te vinden in jouw account.....maar bij jou is het een resend van een foutief geleverd artikel en dus is het tweede (van de resend) trackingnummer waarschijnlijk niet in jouw account te vinden
Dat dan weer wel:marco_sire schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:40:
[...]
Maar ze geven dus toe dat ze foutief verzonden hebben? En wat nou als je voor je nu nogmaals invoerrechten moet betalen?
Invoerrechten zijn opnieuw voor mij, maar goed die 60€ van de eerste run was ik sowieso al kwijt natuurlijk (Paypal zal mijn invoerrechten niet re-imbursen)Firstly we are sorry there is wrong item with your package.
Now we can arrange another correct item for you.
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 20-07-2017 10:25 ]
Maar de Mi Box mag je van gearbest houden dan? Die kan je ook wel voor zo iets kwijt denk ik dus dan heb je in ieder geval je eerste douanerondje er weer uit.Tomba schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:24:
Invoerrechten zijn opnieuw voor mij, maar goed die 60€ van de eerste run was ik sowieso al kwijt natuurlijk (Paypal zal mijn invoerrechten niet re-imbursen)
Dat is nog niet duidelijk, daar heeft men nog niet naar gevraagd. Vooralsnog is dat mijn enige leverage die ik heb dus ik ben er ook niet over begonnen.Dejagan schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:03:
[...]
Maar de Mi Box mag je van gearbest houden dan? Die kan je ook wel voor zo iets kwijt denk ik dus dan heb je in ieder geval je eerste douanerondje er weer uit.
Wist niet dat dat ding meer dan 15 euro waard was, dus das inderdaad een goede tip!
[Update]
Zojuist SMS ontvangen van DHL, hij is onderweg! Deze keer uit Hong Kong ipv Singapore.
[Update 2]
Deze keer 46,74 importkosten
[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 20-07-2017 14:52 ]
Deze bestelling is echt vervloekt...
Wel vreemd aangezien ik al wel die 46.74 betaald heb. Belletje met DHL geeft ook geen duidelijkheid, pas als het pakketje gescand wordt is er duidelijk wat de status is volgens de dame die ik sprak.CUSTOMS STATUS UPDATED
Friday, July 21, 2017 at 06:25
Further Detail
Shipment is held pending clarification of goods valuation
Next Step
A DHL representative shall attempt to contact the importer for further clarification or proof of valuation if required by Customs.
[ Voor 23% gewijzigd door Tomba op 21-07-2017 08:40 ]
Die van mij is volgens Gearbest afgelopen dinsdag al verzonden, maar de tracking code doet het nog steeds niet.
Waardeloos die tracking codes bij GearbestCompizfox schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 01:47:
Die van mij is volgens Gearbest afgelopen dinsdag al verzonden, maar de tracking code doet het nog steeds niet.
Die tracking code van mij deed het pas nadat de laptop reeds afgeleverd was door DHL
Na de SMS berichten van DHL op 2 dagen afgeleverd
Verwijderd
@Michel 023 www.psngames.org
@sapphire @marco_sire Als er een geactiveerde Chinese Windows 10 op staat, kan je gewoon dezelfde versie (waarschijnlijk Home) downloaden in een andere taal en erover heen zetten. Let op, nog geen key invoeren, ook al doe je een clean install. Als Windows klaar is, is ie vanzelf toch geactiveerd dan. Die key zit nog in de Bios ofzo en daar haalt hij hem blijkbaar weer uit, het werkt meteen. Dus niet gaan lopen klooien met programmaatjes om die key te achterhalen, want die programma's zijn niet echt betrouwbaar, die geven vaak een verkeerde key op. En het hoeft dus niet eens. Als je perse de key erbij wilt, dan raad ik psngames.org aan.
@Tomba Kan je niet tegen DHL zeggen (als je ze toch spreekt) dat dit een garantiegeval is van de vorige zending (ook al was dat een verkeerde levering) en dan je track/trace code van die vorige verkeerde zending erbij geven? Daarnaast, de waarde van die Mi Box is slechts 60 euro. Dus de 60 euro invoerrechten/btw van de vorige keer klopte ook al niet. Erg rottig dit allemaal voor je! Succes maar weer ermee.
@sapphire @marco_sire Als er een geactiveerde Chinese Windows 10 op staat, kan je gewoon dezelfde versie (waarschijnlijk Home) downloaden in een andere taal en erover heen zetten. Let op, nog geen key invoeren, ook al doe je een clean install. Als Windows klaar is, is ie vanzelf toch geactiveerd dan. Die key zit nog in de Bios ofzo en daar haalt hij hem blijkbaar weer uit, het werkt meteen. Dus niet gaan lopen klooien met programmaatjes om die key te achterhalen, want die programma's zijn niet echt betrouwbaar, die geven vaak een verkeerde key op. En het hoeft dus niet eens. Als je perse de key erbij wilt, dan raad ik psngames.org aan.
@Tomba Kan je niet tegen DHL zeggen (als je ze toch spreekt) dat dit een garantiegeval is van de vorige zending (ook al was dat een verkeerde levering) en dan je track/trace code van die vorige verkeerde zending erbij geven? Daarnaast, de waarde van die Mi Box is slechts 60 euro. Dus de 60 euro invoerrechten/btw van de vorige keer klopte ook al niet. Erg rottig dit allemaal voor je! Succes maar weer ermee.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 16:08 ]
DHL verwijst vrolijk naar de douaneVerwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:03:
[...]
@Tomba Kan je niet tegen DHL zeggen (als je ze toch spreekt) dat dit een garantiegeval is van de vorige zending en dan je track/trace code geven? De waarde van die Mi Box is slechts 60 euro. Dus de 60 euro invoerrechten/btw van de vorige keer klopte ook al niet. Erg rottig dit allemaal voor je! Succes maar weer ermee.

Verwijderd
Erg rottig. Maar ik zou dan toch even contact met de douane zoeken. Wie weet draaien ze hem terug. Nou ja, je nieuwe is onderweg. Wacht die eerst nog even af. Dan kan je ze misschien combineren als daar ook weer wat mis gaat.
Hmmm, te vroeg geklaagdVerwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:11:
[...]
Erg rottig. Maar ik zou dan toch even contact met de douane zoeken. Wie weet draaien ze hem terug. Nou ja, je nieuwe is onderweg. Wacht die eerst nog even af. Dan kan je ze misschien combineren als daar ook weer wat mis gaat.
Douane inklaring compleet AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Kan alsnog betekenen dat er invoerrechten over moeten worden betaald tho.Tomba schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:43:
[...]
Hmmm, te vroeg geklaagd
[...]
Als t goed is komt ie dus toch morgen
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Mag ik vragen waar je die status vandaan hebt? De tracking bij Gearbest (van het pakket dat vorige week dinsdag al is verstuurd) geeft nog steeds niks zinnigs aan.Tomba schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:43:
[...]
Hmmm, te vroeg geklaagd
[...]
Als t goed is komt ie dus toch morgen
De invoerrechten heb ik al betaald: Tomba in "Mi Notebook Air"ComputerHoed schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:04:
[...]
Kan alsnog betekenen dat er invoerrechten over moeten worden betaald tho.
Daarom was ik ook wat verward door de status updates van DHL.
Www.dhl.nlCompizfox schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:58:
[...]
Mag ik vragen waar je die status vandaan hebt? De tracking bij Gearbest (van het pakket dat vorige week dinsdag al is verstuurd) geeft nog steeds niks zinnigs aan.
Ja geen idee of de installatie geactiveerd was, heeft bij mij iig nog nooit op internet gezeten. Gebruik de geleverde licentie nu op een simpel systeempje wat voor de verkoop is dus niets verloren (Heb nu lekker uniform alle W10 installaties in huis W10 ProVerwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:03:
@Michel 023 www.psngames.org
En ik raad juist met naam een programma aan welke ik zelf al tig keer gebruikt en getest heb, dus betrouwbaar genoeg imho.
Hmm, hij kan hem niet vinden.
Verwijderd
Ja, dat is mooi.sapphire schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:02:
[...]
Ja geen idee of de installatie geactiveerd was, heeft bij mij iig nog nooit op internet gezeten. Gebruik de geleverde licentie nu op een simpel systeempje wat voor de verkoop is dus niets verloren (Heb nu lekker uniform alle W10 installaties in huis W10 Pro)
En ik raad juist met naam een programma aan welke ik zelf al tig keer gebruikt en getest heb, dus betrouwbaar genoeg imho.
Maarre, om welk programma ging het nou? Want ik heb teruggelezen tot pagina 28 in dit topic, maar ik zag alleen het volgende staan: "via cmd of programmaatje"
@Verwijderd
En deze had ik ook gepost:
Nog iets goedkoper dan psngames.org
sapphire schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:04:
Helemaal makkelijk dan zeker als je Produkey van Nirsoft (bijvoorbeeld) gebruikt.
En deze had ik ook gepost:
Verwijderd
O ja, had ik in eerste instantie wel gelezen maar kon hem effe niet meer terugvinden. Volgens mij had ik die ook een keer geprobeerd maar ik kreeg er niet de goede key mee destijds. Heel raar, met Belarc Advisor, Magical Jelly Bean en met een scriptje productkey.vbs kreeg ik toen allemaal andere keys, maar niet de goede.
Nou, ik zal deze nog eens noteren voor het geval dat ik het in de toekomst toch nog een keer ga proberen.
Yes yes, goede site, en ik zie psngames.org als goedkoopste bovenaan staan in de lijst.En deze had ik ook gepost:
Dan zou ik Gearbest gaan spammen, de eerste keer werkte mijn code direct (alleen was ie toen lange tijd alleen status 'Zending is aangemeld'), de tweede keer na een dag.
Het valt me trouwens op dat weinig mensen die hem daadwerkelijk ontvangen hun ervaring delen
Hoe bevallen de 12.5/13.3 verder?
[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 25-07-2017 13:01 ]
Nog steeds tevreden, heb hem al sinds november. Zit er aan te denken om er een 13 bij te halen, en de 12.5 doorschuif naar de vrouw.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb ook de 13.3 top ding
Super licht scherm is mooi
Batterij voldoende
De keyboard verlichting is ook ideaal soms
Nadeel vindt ik dat de rand bij de polsen iets te scherp zijn nog en de videokaart net iets te soft is (een familie game sims 4 ) draait die best warm op.....
Voor de rest was het instaleren super makkelijk voor mij via mijn studie kon ik gratis Windows 10 education krijgen.
Voordelen :
Scherm is prima
Super licht
Bezels zijn redelijk dun voor een laptop
Genoeg aansluitingen en geen onnodige "gaten"
Keyboard verlichting
Nadelen
Scherpe randen
Videokaart net iets te soft
Super licht scherm is mooi
Batterij voldoende
De keyboard verlichting is ook ideaal soms
Nadeel vindt ik dat de rand bij de polsen iets te scherp zijn nog en de videokaart net iets te soft is (een familie game sims 4 ) draait die best warm op.....
Voor de rest was het instaleren super makkelijk voor mij via mijn studie kon ik gratis Windows 10 education krijgen.
Voordelen :
Scherm is prima
Super licht
Bezels zijn redelijk dun voor een laptop
Genoeg aansluitingen en geen onnodige "gaten"
Keyboard verlichting
Nadelen
Scherpe randen
Videokaart net iets te soft
Wow, wat een ontzettend mooie laptop. Zojuist de 12.5" ontvangen en jezus wat een gaaf en mooi ding. En dat voor slechts 400 euro's.
Waar had je m besteld voor die prijs?ComputerHoed schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:56:
Wow, wat een ontzettend mooie laptop. Zojuist de 12.5" ontvangen en jezus wat een gaaf en mooi ding. En dat voor slechts 400 euro's.
Hmm, kut. Tot nu toe was ik in de veronderstelling dat het redelijk normaal was dat die code het niet meteen deed.Tomba schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Dan zou ik Gearbest gaan spammen, de eerste keer werkte mijn code direct (alleen was ie toen lange tijd alleen status 'Zending is aangemeld'), de tweede keer na een dag.
Excuus, bedoelde 430 euro natuurlijk. Via Gearbest.
Inmiddels heb ik toch maar een Minix Neo (usb hub) onderweg voor 5 tientjes. In het zelfde mooie geborstelde staal of course
marco_sire@hotmail.com
Welke precies? Heb je een url?marco_sire schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:47:
Inmiddels heb ik toch maar een Minix Neo (usb hub) onderweg voor 5 tientjes. In het zelfde mooie geborstelde staal of course
Uiteraard is Dhl overigens niet op komen dagen vandaag dus mijn extra hardware (Samsung EVO 960, Havit usb hub en Lenovo Usb-C oplader) nog altijd niet kunnen testen
Op het Engelse MIUI forum zie ik diverse berichten over cpu freezes, over-charging en het achteruit gaat van de batterij van de 13 inch notebook.
Dit baart mij een beetje zorgen, omdat ik wel interesse heb in de 13 inch variant.
Zijn er tweakers met soortgelijke ervaringen?
Dit baart mij een beetje zorgen, omdat ik wel interesse heb in de 13 inch variant.
Zojuist terugkoppeling gehad van DHL, de opgegeven waarde wordt niet geloofd, dus ik moet bewijs van betaling aanleveren. De rekening gaat dus nog wat verder omhoog. Echt allerlaatste keer dat ik bestel in China, ik heb te weinig geluk voor zo'n loterij 
Volgens Invoercalculator zou ik op € 114,22 kosten uit moeten komen, uiteindelijk erg duur laptopje geworden zo
(460+114,22+61= 635€, hopelijk kan ik via de verkoop van die Mi Box nog wat recoupereren...)
Echt heel zuur dit, zeker als ik zie dat er mensen zijn die helemaal niet eens import hoeven te betalen...
Volgens Invoercalculator zou ik op € 114,22 kosten uit moeten komen, uiteindelijk erg duur laptopje geworden zo
(460+114,22+61= 635€, hopelijk kan ik via de verkoop van die Mi Box nog wat recoupereren...)
Echt heel zuur dit, zeker als ik zie dat er mensen zijn die helemaal niet eens import hoeven te betalen...
[ Voor 39% gewijzigd door Tomba op 26-07-2017 13:02 ]
Ja, in zeer gebrekkig engels, ik vind dat forum niet echt zo top. Die freezes zijn omdat de ventilatoren er wel eens mee wilden stoppen en dan gaat de cpu zichzelf downclocken omwille van de temperatuur. Volgens mij hebben recente modellen daar geen last meer van, in ieder geval heeft gearbest wel nieuwe fans gestuurd naar mensen die dit probleem hadden.letscode schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:35:
Op het Engelse MIUI forum zie ik diverse berichten over cpu freezes, over-charging en het achteruit gaat van de batterij van de 13 inch notebook.
De overcharging schijnt met de nieuwere bios opgelost te zijn en in de nieuwe modellen zit ook een accu van een andere leverancier. Je hebt altijd soort van risico natuurlijk, dat de garantie lastig is.
[ Voor 20% gewijzigd door Dejagan op 26-07-2017 12:31 ]
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.iwBLC1Tomba schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:48:
[...]
Welke precies? Heb je een url?
Uiteraard is Dhl overigens niet op komen dagen vandaag dus mijn extra hardware (Samsung EVO 960, Havit usb hub en Lenovo Usb-C oplader) nog altijd niet kunnen testen
Even contact opnemen met de seller en zeggen dat je discount wilt: een kleine week geleden kostte deze nog USD60.
Deze ziet er trouwens ook veelbelovend uit:
https://www.banggood.com/...8957307&sc_uid=Dsof0e4OWF
[ Voor 24% gewijzigd door marco_sire op 26-07-2017 14:02 ]
marco_sire@hotmail.com
Misschien zuur maaarrr... Probeer hier voor dat geld maar eens soortgelijke laptops te vinden. Dat wordt lastiger dan je denkt. Als in: die ga je niet vinden. De eerstvolgende met ongeveer dezelfde specificaties in de Pricewatch zit al op de €750Tomba schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:27:
Zojuist terugkoppeling gehad van DHL, de opgegeven waarde wordt niet geloofd, dus ik moet bewijs van betaling aanleveren. De rekening gaat dus nog wat verder omhoog. Echt allerlaatste keer dat ik bestel in China, ik heb te weinig geluk voor zo'n loterij
Volgens Invoercalculator zou ik op € 114,22 kosten uit moeten komen, uiteindelijk erg duur laptopje geworden zo![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 26-07-2017 14:07 ]
Wat versta jij dan onder recente / nieuwe modellen? Hoe identificeer je een nieuwe accu? Welke Bios versie is de nieuwste versie, waar kan ik die downloaden en hoe moet je die toepassen?Dejagan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:41:
[...]
Ja, in zeer gebrekkig engels, ik vind dat forum niet echt zo top. Die freezes zijn omdat de ventilatoren er wel eens mee wilden stoppen en dan gaat de cpu zichzelf downclocken omwille van de temperatuur. Volgens mij hebben recente modellen daar geen last meer van, in ieder geval heeft gearbest wel nieuwe fans gestuurd naar mensen die dit probleem hadden.
De overcharging schijnt met de nieuwere bios opgelost te zijn en in de nieuwe modellen zit ook een accu van een andere leverancier. Je hebt altijd soort van risico natuurlijk, dat de garantie lastig is.
Zow, best aan de prijs zeg voor een Chinesemarco_sire schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:00:
[...]
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.iwBLC1
Even contact opnemen met de seller en zeggen dat je discount wilt: een kleine week geleden kostte deze nog USD60.
Deze ziet er trouwens ook veelbelovend uit:
https://www.banggood.com/...8957307&sc_uid=Dsof0e4OWF
Ja is ook wel zo, tis vooral kloten dat ik na bijna 1 maand wachten nog steeds geen laptop heb (en dan ook nog het vel over de oren getrokken krijgen door de douaneDanny.G schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:03:
[...]
Misschien zuur maaarrr... Probeer hier voor dat geld maar eens soortgelijke laptops te vinden. Dat wordt lastiger dan je denkt. Als in: die ga je niet vinden. De eerstvolgende met ongeveer dezelfde specificaties in de Pricewatch zit al op de €750
Overigens krijg je voor die 750 eu natuurlijk wel 2 jaar Europese garantie
[ Voor 44% gewijzigd door Tomba op 26-07-2017 15:23 ]
Nou sinds begin 2017 is er van de 13.3 een licht aangepast mainboard met standaard Bios A06 er op, dat is zeg maar een licht revisiemodel. Vanaf ongeveer Mei 2017 zijn ze ook met een andere accu geleverd dan de LG Chemicals versie, dit kan je in bijvoorbeeld batteryinfoview zien aan de manefacturer naam. En sinds Juni ongeveer met een nieuwere Samsung SSD met hogere write speeds (pm961 ipv pm951). Ook geloof ik dat ze sinds 2017 een Sharp scherm hebben ipv een Samsung scherm, qua schermkwaliteit trouwens echt beide prima.WeaZuL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:11:
[...]
Wat versta jij dan onder recente / nieuwe modellen? Hoe identificeer je een nieuwe accu? Welke Bios versie is de nieuwste versie, waar kan ik die downloaden en hoe moet je die toepassen?
Bios updates staan hier voor de 12.5 met 6th gen intel processor (A05) en 13.3 (A06) niet dat ik Chinees kan maar die link stond ook op het miui forum ergens in een thread.
http://bbs.xiaomi.cn/t-13426797
Bios flashen is uiteraard op eigen risico en koppel hem altijd aan netstroom voor je dit doet.
[ Voor 6% gewijzigd door Dejagan op 26-07-2017 16:15 ]
Ok, ik heb momenteel een A05 Bios erop staan, dus mag ik er vanuit gaan dat ik dan geen licht aangepast Mainbord heb? Tevens heb ik een R13 "Battery Name" met een CPT-COS "Manufacture Name" is dat de andere accu?Dejagan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:11:
[...]
Nou sinds begin 2017 is er van de 13.3 een licht aangepast mainboard met standaard Bios A06 er op, dat is zeg maar een licht revisiemodel. Vanaf ongeveer Mei 2017 zijn ze ook met een andere accu geleverd dan de LG Chemicals versie, dit kan je in bijvoorbeeld batteryinfoview zien aan de manefacturer naam. En sinds Juni ongeveer met een nieuwere Samsung SSD met hogere write speeds (pm961 ipv pm951). Ook geloof ik dat ze sinds 2017 een Sharp scherm hebben ipv een Samsung scherm, qua schermkwaliteit trouwens echt beide prima.
Bios updates staan hier voor de 12.5 met 6th gen intel processor (A05) en 13.3 (A06) niet dat ik Chinees kan maar die link stond ook op het miui forum ergens in een thread.
http://bbs.xiaomi.cn/t-13426797
Bios flashen is uiteraard op eigen risico en koppel hem altijd aan netstroom voor je dit doet.
Ik kan geen duidelijke changelist vinden mbt de nieuwe bios versie, krijg hem niet eens gedownload, wat zijn de wijzigingen?
Los daarvan, mss is de info die je hier schetst TS waardig?
[ Voor 63% gewijzigd door WeaZuL op 26-07-2017 16:42 ]
Ik heb geen idee wat de wijzigingen precies zijn, behalve dat er wel het overcharging probleem mee schijnt te worden opgelost.WeaZuL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:30:
[...]
Ok, ik heb momenteel een A05 Bios erop staan, dus mag ik er vanuit gaan dat ik dan geen licht aangepast Mainbord heb? Tevens heb ik een R13 "Battery Name" met een CPT-COS "Manufacture Name" is dat de andere accu?
Ik kan geen duidelijke changelist vinden mbt de nieuwe bios versie, krijg hem niet eens gedownload, wat zijn de wijzigingen?
Los daarvan, mss is de info die je hier schetst TS waardig?
Heb hem even voor je geupload
https://mega.nz/#!KcMSGa4...6JkxPZ3OoWxbqG_RAHl51xTuA
R13 is wel de aanduiding van de LG batterij, dus die heb je. Niet dat die altijd problematisch is hoor absoluut niet. De TS kan inderdaad wel een update gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Dejagan op 26-07-2017 16:58 ]
Bedankt voor de opheldering. Gelijk maar even de A06 bios update geïnstalleerd. Was eigenlijk niet de bedoelingDejagan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:58:
[...]
Ik heb geen idee wat de wijzigingen precies zijn, behalve dat er wel het overcharging probleem mee schijnt te worden opgelost.
Heb hem even voor je geupload
https://mega.nz/#!KcMSGa4...6JkxPZ3OoWxbqG_RAHl51xTuA
R13 is wel de aanduiding van de LG batterij, dus die heb je. Niet dat die altijd problematisch is hoor absoluut niet. De TS kan inderdaad wel een update gebruiken.

Ik had legacy boot initieel enabled en deze BIOS instelling stond na de update op UEFI. Toen ik deze terug had gezet op legacy was alles weer als vanouds. Verder nog geen wijzigingen of andere afwijkingen ontdekt

De BIOS update tool voerde wel een check uit qua type laptop/CMOS, die check voldeed schijnbaar en ging zonder user input verder met flashen

Ik heb gisteren een ticket ingediend bij Gearbest over mijn niet-werkende tracking code, en vandaag reactie terug ontvangen.
Komt erop neer dat ze zeggen dat ik gewoon moet wachten (niet heel onverwachts). Kan het trouwens zijn dat het via DPD gaat i.p.v. DHL? De "shipping method" is blijkbaar "DPDUK1".
Komt erop neer dat ze zeggen dat ik gewoon moet wachten (niet heel onverwachts). Kan het trouwens zijn dat het via DPD gaat i.p.v. DHL? De "shipping method" is blijkbaar "DPDUK1".
Dank voor de nuttige info! Ik ga Gearbest vragen of ze zo'n laatste revisie model kunnen garanderenDejagan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:41:
[...]
Ja, in zeer gebrekkig engels, ik vind dat forum niet echt zo top. Die freezes zijn omdat de ventilatoren er wel eens mee wilden stoppen en dan gaat de cpu zichzelf downclocken omwille van de temperatuur. Volgens mij hebben recente modellen daar geen last meer van, in ieder geval heeft gearbest wel nieuwe fans gestuurd naar mensen die dit probleem hadden.
Je moet inderdaad even wachten. Mijn DHL code werkte ook pas na 3-4 dagen.Compizfox schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 20:33:
Ik heb gisteren een ticket ingediend bij Gearbest over mijn niet-werkende tracking code, en vandaag reactie terug ontvangen.
Het lijkt me vrij sterk dat ze via DPD versturen aangezien ik tot nu toe alleen maar bezorgingen van de Air 12 heb gezien die via DHL gingen.
Hij is vorige week dinsdag (dus 8 dagen geleden) al verzondenComputerHoed schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:09:
[...]
Je moet inderdaad even wachten. Mijn DHL code werkte ook pas na 3-4 dagen.
Het lijkt me vrij sterk dat ze via DPD versturen aangezien ik tot nu toe alleen maar bezorgingen van de Air 12 heb gezien die via DHL gingen.
Het is de Cube Thinker trouwens.
Heeft iemand nog iets gelezen wanneer de Notebook Air 2 (i5 7200U/i7 7500U en MX150) verschijnt?
Ik kom niet heel veel verder dan wat artikelen van anderhalve maand geleden dat pre-orders beschikbaar zijn. Gezien de performance winst vind ik dit het wachten wel waard, maar ik heb nog nergens een daadwerkelijk release date gevonden.
Ik kom niet heel veel verder dan wat artikelen van anderhalve maand geleden dat pre-orders beschikbaar zijn. Gezien de performance winst vind ik dit het wachten wel waard, maar ik heb nog nergens een daadwerkelijk release date gevonden.
Waarschijnlijk krijg je een nietszeggend antwoord terug, maar hun voorraad gaat geloof ik best snel dus het is niet zo dat je veel kans loopt op een oudere, mijne was ook minder dan een maand voor ik hem kocht geproduceerd (er staat op de verpakking een productiemaand / jaar)letscode schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:08:
[...]
Dank voor de nuttige info! Ik ga Gearbest vragen of ze zo'n laatste revisie model kunnen garanderen
Het ziet er idd naar uit dat het met DPD via UK aan het gaan is, mss geluk met de importkosten danCompizfox schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:29:
[...]
Hij is vorige week dinsdag (dus 8 dagen geleden) al verzonden
Het is de Cube Thinker trouwens.
Krijg je geen trackinggegevens via Aftership of 17track ?
gr
Is al (even) te koop bij diverse webshops. De eerste lading bij gearbest heb je volgens mij al gemist, de volgende staat momenteel in presale. Geekbuying heeft, zo ver de website accuraat is, momenteel de 7200u met 256gb ssd in stock. Zullen wrs nog wel andere webshops zijn die hem aanbieding maar hij is wel degelijk al te koop. TechTablets heeft em al even in handen en heeft er dan ook meteen een aantal videos over gemaakt, op de volledige review is het wel nog even wachten.SpyroTechnik schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:34:
Heeft iemand nog iets gelezen wanneer de Notebook Air 2 (i5 7200U/i7 7500U en MX150) verschijnt?
Heb ik met DPD een grotere kans om geluk te hebben met importkosten dan?Nummer2 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:31:
[...]
Het ziet er idd naar uit dat het met DPD via UK aan het gaan is, mss geluk met de importkosten dan
Krijg je geen trackinggegevens via Aftership of 17track ?
Er is trouwens iets gebeurd volgens de tracking of de site van Gearbest zelf:
2017-07-18 09:50:00Customer data received Southall
2017-07-26 22:31:00Parcel left depot Southall
Geen idee wat "Southall" is trouwens. Sorteercentrum in de UK?
EDIT:
17track geeft nu ook info weer (gisteren nog niet):

Zouden die tijden in een Chinese tijdzone zijn oid? Want 22:08 is het nog niet geweest op moment van schrijven.
EDIT: Volgens DPD is de estimated delivery date morgen

[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 27-07-2017 18:34 ]
Verwijderd
Heb hem binnen.
Het heeft een goede drie weken goede drie weken geduurd, met name het inklaren bij de douane kostte een goede week.
Al met al een heel mooi laptopje. Klein, dun, stil en een heel erg prima scherm met een hoge resolutie. Draait als een zonnetje met Xubuntu, waarbij alles werkt out-of-the-box. Totale kosten: € 457,-.
Aanrader!
Al met al een heel mooi laptopje. Klein, dun, stil en een heel erg prima scherm met een hoge resolutie. Draait als een zonnetje met Xubuntu, waarbij alles werkt out-of-the-box. Totale kosten: € 457,-.
Aanrader!
Hoi beste mede tweakers,
Ik zit sterk na te denken om een xiaomi air 13 te kopen of een cube thinker.
Op Gearbest kom ik verschillende linkjes en pagina's tegen met verschillende prijzen.
Ook hier binnen het forum zie ik verschillende prijzen voorbij komen voor zowel de xiaomi air 13 als de cube thinker. Is Gearbest steeds ontzettend aan het stunten door verschillende korting aan te bieden??
Ik ben iig het overzicht met de laagste prijs daardoor totaal kwijt. Daarom vroeg ik me af of iemand toevallig een link heeft naar Gearbest met de laagste prijs.
Tot nu toe vind ik de Xiaomi air voor 600 euro en de Cube Thinker voor 500 euro.
Ik twijfel nog erg tussen beide apparaten, vandaar dat de prijs een belangrijke factor is.
Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
Op Gearbest kom ik verschillende linkjes en pagina's tegen met verschillende prijzen.
Ook hier binnen het forum zie ik verschillende prijzen voorbij komen voor zowel de xiaomi air 13 als de cube thinker. Is Gearbest steeds ontzettend aan het stunten door verschillende korting aan te bieden??
Ik ben iig het overzicht met de laagste prijs daardoor totaal kwijt. Daarom vroeg ik me af of iemand toevallig een link heeft naar Gearbest met de laagste prijs.
Tot nu toe vind ik de Xiaomi air voor 600 euro en de Cube Thinker voor 500 euro.
Ik twijfel nog erg tussen beide apparaten, vandaar dat de prijs een belangrijke factor is.
Ik zat met hetzelfde probleem en heb het dus allemaal een beetje in kaart gebracht. Er zijn meerdere versies van de Xiaomi Air.Pittenman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:46:
Hoi beste mede tweakers,
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Xiaomi Air: 12.5 4GB 128GB M3-7Y30 €591.01 http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html 12.5 4GB 128GB M3-7Y30 €496.82 https://www.banggood.com/Xiaomi-Laptop-Intel-Core-i7-8G-DDR3-NVIDIA-GeForce-GTX-760M-15_6-Inch-p-941729.html?rmmds=search 12.5 8GB 256GB M5-7Y54 €921.64 http://www.gearbest.com/laptops/pp_651697.html 12.5 8GB 256GB M5-7Y30 €887.18 https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Mi-Notebook-Air-12_5-Inch-Windows-10-7th-Intel-Core-m3-7Y30-8GB-RAM-256GB-SSD-Laptop-p-1157350.html?rmmds=search 12.5 4GB 256GB M3-7Y30 €807.91 http://www.gearbest.com/laptops/pp_632454.html 12.5 4GB 256GB M3-7Y30 €709.74 https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Mi-Notebook-Air-12_5-Inch-Windows-10-7th-Intel-Core-m3-7Y30-4GB-RAM-256GB-SSD-Laptop-p-1157348.html?rmmds=search 12.5 4GB 128GB M3-6Y30 €525.88 http://www.gearbest.com/laptops/pp_416105.html 12.5 4GB 128GB M3-6Y30 €594.95 http://www.gearbest.com/laptops/pp_425390.html 13.3 8GB 256GB i5-6200U €689.90 http://www.gearbest.com/laptops/pp_421980.html 13.3 8GB 256GB i7-6500U €805.05 http://www.gearbest.com/laptops/pp_615004.html 13.3 8GB 256GB i7-6500U €975.90 https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Mi-Notebook-Air-13_3-Inch-Windows-10-Intel-Core-i7-6500U-8GB-RAM-256GB-SSD-Laptop-p-1132764.html?rmmds=search 13.3 8GB 256GB i5-6200U €915.97 http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_453000.html 13.3 8GB 256GB i5-6200U €674.26 https://www.banggood.com/Xiaomi-Mi-Notebook-Air-Windows-10-13_3-Inch-Intel-Core-i5-6200U-Dual-Core-8GB256GB-BT-4_1-Laptop-p-1083226.html?rmmds=search Cube Thinker: 13.5 8GB 256GB M3-7Y30 €519.84 http://www.gearbest.com/laptops/pp_620996.html 13.5 8GB 256GB M3-7Y30 €585.54 https://www.banggood.com/CUBE-Thinker-Notebook-13_5-inch-8G256G-Intel-Kabylake-7Y30-Windows-10-Fingerprint-Sensor-Laptop-p-1148781.html |
De prijzen zullen alleen niet actueel zijn, want dit heb ik twee weken geleden gemaakt.
Ja die prijzen zijn grofweg gangbaar, de korting kan enkele tientjes opleveren en evt kan je ook nog een cashback site gebruiken bij gearbest voor nog een paar tientjes terug.Pittenman schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:46:
Hoi beste mede tweakers,
Cube Thinker heeft eigenlijk ten opzichte van de Air 13 een kleine accu en minder grafische en processorkracht. Dus als dat je beide niet zo interesseert is het een mega goede keuze!
Bedankt voor je reactie @Compizfox !
Ik zal de links eens nalopen
Ik zal de links eens nalopen
Compizfox schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 00:03:
[...]
Ik zat met hetzelfde probleem en heb het dus allemaal een beetje in kaart gebracht. Er zijn meerdere versies van de Xiaomi Air.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Xiaomi Air: 12.5 4GB 128GB M3-7Y30 €591.01 http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html 12.5 4GB 128GB M3-7Y30 €496.82 https://www.banggood.com/Xiaomi-Laptop-Intel-Core-i7-8G-DDR3-NVIDIA-GeForce-GTX-760M-15_6-Inch-p-941729.html?rmmds=search 12.5 8GB 256GB M5-7Y54 €921.64 http://www.gearbest.com/laptops/pp_651697.html 12.5 8GB 256GB M5-7Y30 €887.18 https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Mi-Notebook-Air-12_5-Inch-Windows-10-7th-Intel-Core-m3-7Y30-8GB-RAM-256GB-SSD-Laptop-p-1157350.html?rmmds=search 12.5 4GB 256GB M3-7Y30 €807.91 http://www.gearbest.com/laptops/pp_632454.html 12.5 4GB 256GB M3-7Y30 €709.74 https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Mi-Notebook-Air-12_5-Inch-Windows-10-7th-Intel-Core-m3-7Y30-4GB-RAM-256GB-SSD-Laptop-p-1157348.html?rmmds=search 12.5 4GB 128GB M3-6Y30 €525.88 http://www.gearbest.com/laptops/pp_416105.html 12.5 4GB 128GB M3-6Y30 €594.95 http://www.gearbest.com/laptops/pp_425390.html 13.3 8GB 256GB i5-6200U €689.90 http://www.gearbest.com/laptops/pp_421980.html 13.3 8GB 256GB i7-6500U €805.05 http://www.gearbest.com/laptops/pp_615004.html 13.3 8GB 256GB i7-6500U €975.90 https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Mi-Notebook-Air-13_3-Inch-Windows-10-Intel-Core-i7-6500U-8GB-RAM-256GB-SSD-Laptop-p-1132764.html?rmmds=search 13.3 8GB 256GB i5-6200U €915.97 http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_453000.html 13.3 8GB 256GB i5-6200U €674.26 https://www.banggood.com/Xiaomi-Mi-Notebook-Air-Windows-10-13_3-Inch-Intel-Core-i5-6200U-Dual-Core-8GB256GB-BT-4_1-Laptop-p-1083226.html?rmmds=search Cube Thinker: 13.5 8GB 256GB M3-7Y30 €519.84 http://www.gearbest.com/laptops/pp_620996.html 13.5 8GB 256GB M3-7Y30 €585.54 https://www.banggood.com/CUBE-Thinker-Notebook-13_5-inch-8G256G-Intel-Kabylake-7Y30-Windows-10-Fingerprint-Sensor-Laptop-p-1148781.html
De prijzen zullen alleen niet actueel zijn, want dit heb ik twee weken geleden gemaakt.
Ik heb nu uiteindelijk de 12'inch van Xiaomi gekocht. Het verschil in gewicht t.o.v. de cube thinker haalde me toch over aangezien ik de laptop voor mijn master studie ga gebruiken en ik daarvoor veel op en neer moet reizen. Uiteindelijk 445 euro betaald bij gearbest inclusief insurence. Hier komt de import nog boven op.
Ik ben benieuwd! Eerste keer dat ik een Chinese laptop bestel
Mijn Cube Thinker is binnen!
DPD is gisteren langsgeweest toen ik niet toen was en vandaag heb ik hem afgehaald bij de parcel shop waar hij toen afgeleverd is. Ik hoefde niks te betalen bij ontvangst!
De laptop is trouwens geleverd met een Engelstalige Windows 10. Nu Linux erop knallen
BTW, dat scherm
DPD is gisteren langsgeweest toen ik niet toen was en vandaag heb ik hem afgehaald bij de parcel shop waar hij toen afgeleverd is. Ik hoefde niks te betalen bij ontvangst!
De laptop is trouwens geleverd met een Engelstalige Windows 10. Nu Linux erop knallen
BTW, dat scherm
[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 29-07-2017 14:11 ]
Een prima keuze! Ik gebruik zelf een air 13.3 voor mijn studie en dat is perfect. Welke studie ga je doen?Pittenman schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:04:
Ik heb nu uiteindelijk de 12'inch van Xiaomi gekocht. Het verschil in gewicht t.o.v. de cube thinker haalde me toch over aangezien ik de laptop voor mijn master studie ga gebruiken en ik daarvoor veel op en neer moet reizen. Uiteindelijk 445 euro betaald bij gearbest inclusief insurence. Hier komt de import nog boven op.
Let op:
Dit is het ervaringstopic, niet het aankoop- of referral code topic. Voor vragen over het invoeren van de notebook verwijzen we jullie door naar Shopping Forum.
Levertijden kunnen besproken worden in [Mi Notebook Air] Levertijden en Prijzen.
Dit is het ervaringstopic, niet het aankoop- of referral code topic. Voor vragen over het invoeren van de notebook verwijzen we jullie door naar Shopping Forum.
Levertijden kunnen besproken worden in [Mi Notebook Air] Levertijden en Prijzen.